۶ نکته‌ی تخمی (تحریک بیضه‌ مردان)

1399/03/14

۶ نکته درباره‌ی تحریک بیضه‌ها در حین سکس

با لمس کردن آن‌ها شروع کنید!

Nov 6, 2017

شما را نمی‌دانم، اما من واقعاً از بیضه‌ها می‌ترسم. نه که فکر کنم زشت و نا‌بهنجار هستند، فقط وقتی با آن‌ها مواجه می‌شوم احساس بی‌عرضگی می‌کنم و نمی‌دانم باید با آن‌ها چه‌کار کنم. می‌دانیم که بیضه‌های برخی مرد‌ها آن‌قدر حساس است که فشار آوردن به آن‌ها می‌تواند اشتباه بزرگی باشد؛ اما اگر پارتنرتان با تحریک بیضه‌ها مشکلی نداشته باشد، باید با بیضه‌ها چه کنید؟
متخصصان در سایت Kinkly توضیح می‌دهند که باید چه کار‌هایی انجام دهید تا پارتنرتان از لمس شدن بیضه‌هایش لذت ببرد.


۱) لمس‌شان کنید



کیسه‌ی بیضه، تخم، خایه یا هرآنچه صدایش می‌کنید، حساسیت بالایی دارد. اگر با شدت عمل کنید حداقل برای یک دقیقه حس‌و‌‌حال پارتنرتان از بین می‌رود. اما نباید از آن بترسید. بیضه‌های پارتنرتان را در دست بگیرید و نوازش کنید. همین توجه کردن به بیضه‌ها می‌تواند پارتنرتان را به اوج لذت جنسی برساند. در حین این کار به واکنش پارتنرتان و راهنمایی‌هایش توجه کنید. پارتنرتان به شما خواهد گفت که لازم است بیضه‌ها را محکم‌تر در دستتان بگیرید یا شل‌تر. در ابتدا آهسته و با ملایمت شروع کنید تا زمانی که بتوانید به پارتنرتان و بیضه‌ها مسلط شوید.


۲) به دهان بگیرید



در صورتی که خواستید ساک بزنید، به خاطر داشته باشید که می‌توانید بیضه‌ها را نیز با زبان تحریک کنید. آهسته و با ملایمت شروع کنید و مراقب دندان‌هایتان باشید. اکثر مردان احساس درد این ناحیه را دوست ندارند، هرچند که کمی خشونت ممکن است برای برخی افراد لذت‌بخش باشد. هر زمان که راحت بودید و احساس کردید از ورود بیضه به دهانتان لذت می‌برید، به‌آرامی شروع به مکیدن یکی از بیضه‌ها کنید. و بعد اگر خواستید سراغ بیضه‌ی دیگر بروید. (خوردن بیضه‌ها فقط مخصوص فیلم‌های پورن نیست!) مکیدن بیضه‌ها همراه با زبان زدن به کیسه‌ی بیضه، می‌تواند در پارتنرتان لذت شدیدی ایجاد کند.


۳) از حلقه پشت کیسه‌ی بیضه استفاده کنید



حلقه‌های مخصوص آلت مرد، باعث افزایش نعوظ و حساسیت و حفظ بیشتر نعوظ می‌شوند. حلقه‌های لاستیکی یا سیلیکونی طوری طراحی شده‌اند که در انتهای آلت و یا پشت کیسه‌ی بیضه قرار می‌گیرند. اکثر مرد‌ها از حلقه در انتهای آلت استفاده می‌کنند. اما اگر پارتنرتان مایل بود می‌تواند از حلقه‌های مخصوص پشت کیسه‌ی بیضه استفاده کند. با محدود شدن جریان خون، پارتنرتان حساسیت و لذت بیشتری را در آلت و بیضه‌های خود احساس خواهد کرد.
همچنین حلقه‌هایی وجود دارد که در هنگام دخول واژنی با ویبره، کلیتوریس زن را نیز تحریک می‌کنند. می‌توانید این حلقه‌ها را طوری بچرخانید که قسمت ویبراتور بیضه‌ها را تحریک کند.


۴) ویبراتور را امتحان کنید



ویبراتور‌ها فقط برای سکس یک‌نفره نیستند؛ بلکه می‌توانید از آن‌ها در سکس با پارتنرتان نیز استفاده کنید. اگر تمایل داشتید می‌توانید ویبراتوری که خودتان استفاده می‌‌کنید را با پارتنرتان نیز به‌اشتراک بگذارید. لازم نیست که پارتنرتان هم مانند شما و به همان میزان از آن استفاده کند، استفاده از آن حتی برای مدتی کوتاه می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد. با ویبراتور می‌توانید آلت یا بیضه‌های مرد را تحریک کنید. با توجه به میزان حساسیت پارتنرتان و قدرت ویبراتور، ممکن است پارتنرتان برای ارضا شدن فقط به دو دقیقه زمان نیاز داشته باشد، اما این دو دقیقه فوق‌العاده لذت‌بخش خواهد بود.


۵) از پرینیوم غافل نشوید



پرینیوم چیست؟
میتوانید بنگرید به ← فاصله آنوژنیتال (AGD) یا پرینیوم

شاید نیازی به تحریک مقعدی نباشد، اما می‌توانید نظر پارتنرتان را درباره‌ی تحریک قسمت‌های نزدیک مقعد بپرسید. پرینیوم قسمتی است که بین بیضه‌ها و مقعد قرار گرفته و حساسیت بسیار بالایی دارد. اگر پارتنرتان با آن مشکلی ندارد، در حین لمس کردن بیضه‌ها می‌توانید کمی پایین‌تر بیایید و پرینیوم را تحریک کنید. به آرامی این قسمت را ماساژ بدهید و به واکنش پارتنرتان توجه کنید. اکثر مردان بلافاصله پس از لمس این قسمت، به لذت‌بخش بودن آن پی می‌برند. اگر به اندازه‌ی کافی تحریک را ادامه دهید، پارتنرتان یکی از بهترین ارگاسم‌های زندگی‌اش را تجربه خواهد کرد. چرا؟ زیرا ماساژ پرینیوم راهی است برای تحریک پروستات بدون دخول مقعدی و می‌تواند برای مردان به‌اندازه‌ی ارگاسم یک زن از طریق نقطه‌ی جی یا کلیتوریس لذت‌بخش باشد.


۶) ارتباط برقرار کنید



همان‌طور که خودتان دوست ندارید که مردی بدون پرسیدن علایق جنسی‌تان با شما سکس کند، پارتنرتان نیز از این کار خوشش نخواهد آمد. در هنگام انجام دادن هر کار جدیدی، از پارتنرتان بپرسید که آیا آن را دوست دارد یا خیر. ممکن است با پاسخ مثبت مواجه شوید یا پارتنرتان از شدت لذت نتواند حرفی بزند… یا این که از آن کار خوشش نیاید. بهتر است کار‌هایی که انجام می‌دهید را با علایق جنسی پارتنرتان هماهنگ کنید. همان چیزی که زمانی که پارتنرتان شما را لمس می‌کند از او می‌خواهید، درست است؟ همین که دوست داشته باشید پارتنرتان از لمس شدن بیضه‌هایش لذت ببرد، می‌تواند برای پارتنرتان معانی خاصی داشته باشد؛ به‌ویژه اگر یاد بگیرید که چه کاری برای او لذت‌بخش‌تر است.


منبع:

cosmopolitan.com/uk/love-sex/sex/a13319501/how-to-touch-a-mans-balls

14854 👀
4 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «