۷ تکنیک خود ارضایی برای مردان

1396/04/16



همونجوری که اولین بوسه خودتون رو به یاد دارین، اولین رابطه جنسی رو و اولین عشقتون رو، احتمالا اولین باری که تصمیم گرفتین با خودتون ور برین رو هم به یاد دارین. خودارضایی کار بسیار رایجی هستش و البته سالم! متخصصان تخمین میزنن که 98 درصد مردان و زنان حداقل یکبار در طول عمرشون خودارضایی رو تجربه کردن. درسته که خودارضایی در میان مردان شایع تر از زنان هستش ولی بهتره بدونین که خودارضایی فقط روشی برای ارضاء جنسی نیست و شما از لحاظ روحی هم ارضا میشین، تحقیقات متعدد در این زمینه نشون میدن که خودارضایی در کاهش میزان استرس نقش بسزایی داره. شاید شما خودارضایی رو از وقتی که یه نوجوان بودین شروع کردین و احتمالا این کار رو تا میانسالی ادامه خواهین داد یعنی تا زمانی که حس سکس شما کمی آروم میگیره.

دقیقا مثل زمانی که اگه شما بطور مداوم با یه زن فقط در یه پوزیشن خاص سکس کنین، خسته میشین؛ خودارضایی هم چنین حالتی داره و بعد از مدتی شاید نیاز باشه که روش های خودارضایی تون رو تغییر بدین یا اصلاح کنین. حتی اگه شما در تکنیک یک دست به درجه استادی هم برسین، پیدا کردن روش های جدید برای لذت بردن نه تنها کمک میکنه که بیشتر حال کنین بلکه کمک میکنه تا تو تخت هم عملکرد بهتری داشته باشین.
ما در اینجا روش هایی به شما میگیم تا دفعه بعد که میخوایین یه حالی به خودتون بدین، ازشون استفاده کنین.

**1- منظور از خودارضایی مردان چیست؟
**لازمه که شما گریزی بزنین به آخرین واحد درسی که در مورد روابط جنسی گذروندین (البته اگه تاحالا چنین واحد های درسی ور گذرونده باشین) و به یاد بیارین که چه بخشی هایی از آناتومی انسانی در فرایند خودراضایی نقش دارن. کلی جی کانل (Kelly J. Connell) مدرس و مشاور روابط جنسی میگه: “خود ارضایی مردان عملی هستش که مرد سعی میکنه بوسیله لمس و تحریک کیر، بیضه ها و گاهی نوک سینه هاش بتونه از خودش لذت ببره و به عبارت ساده تر حال کنه، اون بوسیله این کار سعی میکنه تا ارضا بشه و آب منی رو از خودش خارج کنه.”
درسته که خودارضایی معمولا به تنهایی و درخلوت فرد انجام میشه، ولی گاهی میتونه بوسیله شریک جنسی و به عنوان بخشی از فرایند سکس هم صورت بگیره. لیزا هوچبرگر (Lisa Hochberger) سکسولوژیست و مدرس روابط جنسی میگه: “خود ارضایی معمولا به تنهایی و در غیاب سایر افراد انجام میشه. ولی در عین حال که این کار انفرادی هستش، این توانایی رو داره که به کار گروهی با شریک جنسی هم تبدیل بشه.”
بیشتر از هرچیز دیگه ای که فکر کنین خودارضایی روشی هستش که میتونین بوسیله اون اضطراب خودتون رو کاهش بدین، استقامت و عملکردتون رو افزایش بدین، خودتون و کارایی هاتون رو بهتر بشناسین و خودتون رو از لحاظ جنسی سالم تر و سرحال تر نگه دارین. متخصصان معتقدن که خودارضایی مزایای بسیاری برای فرد داره و من مطمئنم که دوست دخترتون –که رئیس تون هم هست- ازتون بخاطر اینکه تلاش کردین تا آرامش خودتون رو بیشتر کنین، تشکر هم میکنه چرا که آمادگی تون رو برای مقابله با مشکلات پیش رو بیشتر میکنه و باعث میشه با مشکلات منطقی تر برخورد کنین.

**2- مزایای خود ارضایی
**سوای بزرگترین مزیتی که خودارضایی داره یعنی ارگاسم!! منافع بسیاری از دیدگاه سلامت فیزیک، روحی و بهبود شرایط شخصی فرد داره. در حقیقت، مزایایی مثل غلبه بر مشکلات جنسی که خودارضایی براتون به ارمغان میاره، چیزهایی هستن که خیلی بیشتر از ارضاء شدن ارزشمندن. در زیر به چند مزیت خودارضایی اشاره میکنیم که مورد تایید متخصصان نیز هستند.

**بهتون کمک میکنه تا با شریک جنسیتون راحت تر ارتباط برقرار کنین
**گاهی پیش میاد که از لحاظ جنسی شدیدا تحریک شدین و دوست دارین یکی رو جر بدین؛ تو این شرایط مدام با خودتون کلنجار میرین که چه جوری نیازاتون رو به شریک جنسیتون توضیح بدین و خیالتون از اینکه اون میتونه شما رو به اوج لذت جنسی مد نظرتون برسونه، راحت باشه. شاید ازش بخوایین که کارای خاصی رو با دهن یا دستاش براتون انجام بده ولی اگه اون نتونه چی؟ چه جوری میتونین به روش مناسب خواسته هاتون رو بهش بفهمونین؟ اینجاس که خودارضایی به عنوان مربی روابط جنسی وارد عمل میشه! هاچبرگر میگه: “برخلاف چیزیکه اغلب مردم فکر میکنن که با مالیدن کیر میشه ارضا شد، هر کسی در بدنش دارای نقاطی هستش که با مالیدن یا نوازش اونا حس بهتری بهش دست میده. وقتی کسی خودش بدونه که کدوم قسمت های بدنش حال بیشتری بهش میدن، خیلی راحت تر میتونه اونارو به شریک جنسیش هم انتقال بده. اینجاس که خودارضایی صمیمت بین طرفین رو بیشتر میکنه.”

**موجب افزایش اعتماد به نفس شما میشه
**مهم نیست که تو کارتون چقدر استاد کار باشین، یا چند بار همبرگر درست کرده باشین، یا چند بار دوست دختر یا همسرتون ازتون تعریف و تمجید کرده باشن، طبیعی هستش که گاهی احساس ناامنی کنین(چون انسان هستید!). ممکنه دوست داشته باشین که کاشکی شکمتون کمی کوچیکتر بود، یا بازو هاتون کلفتر بود؛ تمامی این حس ها وقتی که لخت شدین و دارین عشق بازی میکنین شدیدتر میشن. لابد میپرسین خب که چی؟ اخه خود ارضایی چطوری میتونه تو این زمینه کمک کنه! خود ارضایی سبب میشه که افراد با بدن خودشون ارتباط بهتری برقرار کنن. وقتی که شما بتونین ذهن خودتون رو به بدنتون اتصال بدین، بیشتر میتونین لذت ببرین و وقتی که این لذت رو به بدن خودتون ارتباط بدین، سبب میشه که ویژگی های خاص و مثبت بدنیتون رو بیشتر ببین و بیشتر به خودتون افتخار کنین"

**کمکتون میکنه که آرامش بیشتری داشته باشین.
**شاید کمی ناخوشایند جلوه کنه – شاید هم حس کنین بهداشتی نیست – ولی بهتره بدونین که خیلی از متخصصان کسب و کار ها معتقد هستن که بهتره تو حمام یا دفتر شخصیتون سرکار یه حالی به خودتون بدین (البته ما این کار رو به شما پیشنهاد نمیکنیم چرا که ممکنه موجب اخراج، شرمندگی یا هردو اونا بشه). چرا که باعث میشه احساس بهتری پیدا کنین. زمان هایی که استرس دارین، مضطرب هستین و فارغ از همه تلاش هایی که کردین، نمیتونین بخوابین بهترین کار این هستش که خود ارضایی کنین، این کار کمکتون میکنه تا از همه مشکلات بالا رهایی پیدا کنین. کانل میگه: “خودارضایی استرس رو کاهش میده، فرایند خواب رو بهبود میبخشه و بدلیل ترشح مقدار زیادی هورمون های اندورفین مثل دوپامین و اکسیتوسین در زمان انزال موجب میشه که احساس آرامش و خوشحالی بیشتری رو تجربه کنین.”

**اختلالات و مشکلات نعوض رو برطرف میکنه
**اگه جزو افرادی هستید که در حفظ استقامت و سفتی آلت تناسلی خود در طول فرایند سکس مشکل دارین، ممکنه خودتون هم درباره ضعف عملکردتون آگاه باشین. بهتره بدونین که برخی مردا برای کوتاه مدت یا بلند مدت با این مشکل مواجه میشن و ممکنه برای رفع اون به روش های درمانی متوسل بشن یا شاید هم نشن. ولی بهتره بدونین که خودراضایی تو این زمینه میتونه کمک کننده باشه بخصوص اگه شرایط شما جوری هستش که وقتی شریک جنسیتون تازه داره گرم میشه، شما حس کنین که دارین به آخر خط میرسین. هاچبرگر میگه: " برای مردانی که انزال زودرس دارن، خودارضایی به روش های صحیح میتونه کمک کننده باشه. خیلی از پزشکان تو این شرایط برای بیمار، تمرینات کگل رو پیشنهاد میکنن تا عضلات نواحی تناسلی تقویت بشن و بعد خودارضایی رو پیشنهاد میدن. روش درمانی دیگری که تو این مواقع استفاده میشه ایجاد ارتباط بین ذهن و بدن بوسیله خودارضایی هستش تا زمانی که فرد میخواد با شریک جنسی خودش سکس کنه از این ارتباط بهره ببره. بهتره بدونین که این ارتباط نقش مهمی در حین سکس بازی میکنه."

**در دراز مدت موجب سلامت شما میشه
**یک کیر سرزنده و سالم نه تنها شریک جنسی شما رو از این هدیه خوشحال نگه میداره بلکه بهتره بدونین به هر میزان که شما به خودارضایی خودتون توجه کنین و از لحاظ جنسی سرزنده تر باشین، به سلامتی خودتون هم کمک کردین. ای کار در سلامت قلب شما تاثیر بسزایی داره و از طرفی میل جنسی شما رو همیشه بیدار نگه میداره.
کانل میگه: " خودارضایی بوسیله پاک سازی مداوم لوله های منی از سرطان پروستات پیشگیری میکنه. در واقع میشه گفت انزال های مداوم با شست و شوی مجاری ادرار و منی، سموم موجود در اونا رو دفع و مانع از ایجاد مشکلات آتی میشن."
خود ارضایی های مداوم مهارت و عملکرد شما رو در سطح بالایی حفط میکنه. مایکل آلوار(Michael Alvear) بنیان گذار موسسه CallMeMaybe امریکا میگه: “خودارضایی دقیقا مثل تعمیرات پیشگیرانه اتومبیل میمونه. این تعمیرات سبب میشن تا خودرو شما همیشه مثل ساعت کار کنه و بهترین عملکرد رو از خودش نشون بده. خود ارضایی هم مشابه همین کار رو در بدن شما انجام میده!”

**3- خودارضایی به چه نحوی با سن تغییر میکنه؟
**زمان هایی رو به یاد بیارین که وقت خالی بیشتری داشتین. این شرایط موجب میشد تا به محض پیدا کردن 5 دقیقه وقت آزاد، سراغ دست ها و کیرتون برین.مثلا بین کلاس ها یا وقتی که پدر و مادرتون تو خونه نبودن، حتی قبل بازی های بزرگ یا امتحان های سخت. ولی هرچقدر که سن تون بیشتر میشه، توانایی شما در مدیریت زمان کمتر میشه و وقت بیشتری رو به کار کردن اختصاص میدین، به باشگاه های ورزشی میرین و همه اینا موجب میشه تا وقت کمتری رو به خودتون اختصاص بدین.
دقیقا مثل سایر جنبه های شخصیتی، ویژگی های جنسی شما هم با گذشت هر سال از عمرتون تغییر میکنه. کانل میگه: “هر چقدر که یه مرد پیرتر میشه، نعوض اش ضعیفتر میشه و حتی ممکنه مشکلات نعوض پیدا کنه، کمیت و کیفیت منی و اسپرم ها تغییر میکنه و حتی ارگاسم هاش شدت گذشته رو از دست میدن”
مردان مسن مجبورن نسبت به زمانی که جوانتر بودن زمان بیشتری رو به خودارضایی اختصاص بدن و صبور تر باشن چرا که رفته رفته عروق بدن دیگه نمیتونن مثل قبل کار کنن. به همین دلیل برای اینکه فرد بتونه به ارگاسم برسه باید زمان بیشتری تلاش کنه. اگه شریک جنسی مرد در اثر فوت یا طلاق دیگه حضور نداشته باشه اون مجبوره تا بیشتر از گذشته به خودراضایی متوسل بشه چرا که در نبود شریک جنسی، خودارضایی تنها راهی هستش که فرد میتونه خودش رو تخلیه کنه. ولی با همه این اوصاف خودارضایی هنوز هم لذت بخش و راضی کننده هستش.
البته بسته به سن، درک شما از خودارضایی میتونه تغییر کنه. ممکنه که شما دوست داشته باشین تا خودارضایی رو در روابط جنسی خودتون جا بدین ولی مثلا به این دلیل که دوست ندارین دوست دخترتون شما رو تو اون شرایط ببینه، نمیتونین حس خوبی تو این شرایط داشته باشین.
هاچبرگر میگه: “با توجه به اینکه به راحتی میشه رفتارهای جنسی هر فردی رو در هر سنی پیش بینی کرد. بایستی بدونین که وقتی کودکی برای اولین بار خودارضایی رو کشف میکنه، این کار رو از روی شهوت انجام نمیده بلکه اون پی برده که وقتی با آلت تناسلی خودش بازی میکنه حس خوبی بهش دست میده و خالی از هرگونه حس گناه و شرمندگی به راحتی این کار رو انجام میده. با گذشت زمان که سن کودک بالاتر میره، این بیگناهی پشت خودارضایی رنگ میبازه و جاش رو به برخی پیام های منفی در مورد خودارضایی میده.”
“ممکنه افراد حرفای اینچنینی بشنون که مثلا هیچوقت به آلت خودت دست نزن کثیفه. چنین حرفهایی از سنین جوانی شروع میشن و باعث میشن که فرد نسبت به خودارضایی دید بدی پیدا کنه. خیلی از افراد اعلام میکنن که تا زمانی که این حرفارو نشنیده بودن خودارضایی لذت بیشتری براشون داشته.”
شما خودتون چطوری به این حرفای منفی پشت کردین و به کارتون ادامه دادین؟ با بی توجهی به اونا ؟! هاچبرگر میگه: “مردانی که با این دیدگاه بزرگ میشن که خودارضایی نکوهش شده هستش، وقتی هم که بزرگ میشن توانایی انجام این کار رو در مقابل شریک جنسی شون ندارن. همین شرمندگی هستش که موجب میشه افراد حس کنن بایستی این کار رو در خصوصی ترین لحظات خودشون انجام بدن. در عوض مردانی که خودارضایی خودشون رو با شریک جنسیشون به اشتراک میزارن معمولا لذت بیشتری از روابط خود کسب میکنن.”
اینکه شما از خودارضایی بعنوان وسیله ای برای بهبود ارتباط خودتون با شریک جنسیتون استفاده کنین، باعث میشه تا هر دو شما با معرفی راه هایی که بیشترین لذت رو میبرین بتونین به بهترین نحو ممکن حال کنین. در طول این فرایند ها شریک جنسی تونم یاد میگیره که بتونه همون تکنیک های شما رو اجرا کنه و این میتونه شروعی بر موفقیت های آتی باشه.

**4- تکنیک های خودارضایی
**خب شاید شما هم این سوال در ذهنتون باشه که آیا روش های دیگه ای هم برای خود ارضایی وجود داره؟ بله شما میتونین از اسباب بازی های جنسی استفاده کنین، وقت بیشتری به کارتون اختصاص بدین، مقدار بیشتری روان کننده استفاده کنین، شریک جنسیتون رو هم تو خودارضایی هاتون شریک کنین و چندین کار دیگه که میتونین انجام بدین. در ادامه تکنیک های بهتون یاد میدیم که به اعتقاد متخصصان میتونین بوسیله اونا از خودارضایی هاتون بیشتر لذت ببرین و اوقات باحال تری داشته باشین:

**میتونین از حلقه های مخصوص کیر استفاده کنین
**اگه تاحالا از اسباب بازی های اینچنین استفاده نکریدین، شاید استفاده از اونا براتون ترسناک باشه(بهتره اینجوری بخونین: قرار دادن چیزی اطراف کیر که ممکنه موجب قطع گردش خون بشه میتونه خیلی ترسناک باشه) ولی قبل از اینکه با داد و فریاد این حلقه ارزشمند رو دور بندازین بهتره نگاهی به مزایای اون بندازیم: این حلقه بهتون کمک میکنه تا بتونین ارگاسم های چندگانه داشته باشین یا بتونین چندین بار سکس کنین، اگه از نوع ویبره دار اونا خرید کرده باشین، دوست دخترتون یه خاطره شگفت انگیز رو تجربه میکنه در حالی که همین حلقه به شما کمک میکنه تا آلت تناسلی سفت تری داشته باشین.
هاچبرگر میگه: “چه وقتی که کیرتون خوابیده و چه وقتی که کیرتون سیخ باشه میتونین از حلقه های مخصوص کیر استفاده کنین. زمان هایی که شما ارضا میشین ولی دوست دارین که بتونین ادامه بدین ولی بدنتون بهتون میگه که فعلا نه!! دراین مواقع بهترین کار استفاده از یک حلقه کیر در قسمت انتهایی آلت تناسلی هستش. این وسیله کمک میکنه تا خون در کیر جریان پیدا کنه ولی راه خروجی نداشته باشه؛ بیاد داشته باشین که نباید از این وسیله برای مدت بیش از 30 دقیقه استفاده کنین، ولی خوب میدونم که تو این 30 دقیقه هم خیلی کارا میتونین انجام بدین”

**شاید بد نباشه برای خرید یه کس مصنوعی سرمایه گذاری کنین
**شاید شما هم از قبل درمورد اسباب بازی های جنسی دوست دختر یا خانومتون که موجب تحریک فزاینده شما میشن اطلاعات داشتین و دارین. از کیرهای مصنوعی خرگوش دار تا ویبره های بزرگی که همیشه دوست داشتین وقتی دارین با پایینش ور میرین از اونا هم استفاده کنین. این اسباب بازی های جنسی موجب گرمتر شدن و بهتر شدن رابطه جنسی شما میشن. پس چرا خودتون از اونا استفاده نمیکنین؟
هاچبرگر میگه: “اسباب بازی های جنسی فقط مختص خانوما نیستن، مردا هم میتونن و باید از اونا استفاده کنن! کس های مصنوعی از متداولی ترین اسباب بازی های مردای بزرگسال به شمار میرن. بعضی مردا دوست دارن که اونا رو داخل پوسته های خودشون استفاده کنن بعضی دیگه هم ممکنه اونا رو خارج از پوسته هاشون دوست داشته باشن. به هر حال بهتره برای اینکه بیشتر لذت ببرین از روان کننده های بر پایه آب مثل لوبریکانت هم استفاده کنین. این وسیله بخصوص برای مردانی که در استفاده از دستاشون مهارت چندان ندارن بسیار مفید هستش.”

**سعی کنین که این کارو آروم تر انجام بدین
**وقتی که میخوایین استرس خودتون رو کم کنین، شاید با عجله شروع به خودارضایی بکنین تا هرچه سریعتر تموم بشه و بتونین به لیست کارهای همیشه ناتمومتون برسین. ولی کانل میگه که این کار به رابطه جنسی شما بر روی تخت با شریک جنسیتون تاثیر میگذاره و اجازه نمیده که واقعا همدیگرو درک کنین و از هر لحظه باهم بودن لذت ببرین.
کانل در ادامه توضیح میده: “مردا باید این کارو آروم تر انجام بدن. گاهی مردا با سرعت نور این کارو انجام میدن تا هرچه سریعتر به نتیجه برسن و ارضا بشن. در عین حال که نمیدونن با این کارشون دارن بدنشون رو عادت میدن تا به واکنش های جنسی، سریع تر پاسخ بده واین کار در دراز مدت میتونه موجب زود ارضایی بشه.”
“این افراد برای شناخت بدن خودشون به اندازه کافی وقت نمیزارن. شما بایستی در طول خود ارضایی از لحظه لحظه وقت خودتون لذت ببرین پس بایستی این کارو آهسته انجام بدین و بجای اینکه فقط با کیرتون ور برین، کل بدنتون رو لمس کنین تا بتونین بفهمین که چه چیزی بیشتر از همه بهتون حال میده. بجای اینکه فقط به فکر ارضا شدن باشین بهتره به این نکته توجه کنین که بدنتون در برابر محرک های مختلف به چه نحوی عکس العمل نشان میده.”

**روش متوقف کردن و شروع مجدد
**همانطور که از اسمش مشخصه در این روش شما به خودتون یاد میدین که حتی زمان هایی که هیچ گونه تحریکی وجود نداره هم بتونین حالت نعوض خودتون رو حفظ کنین و به این ترتیب میتونید از خود ارضایی به نفع خودتون استفاده کنید. گاهی تو سکس پیش میاد که شما در حال دخول نیستین و بجای اینکه خودتون لذت ببرین، دارین به طرف مقابل حال میدین، این تکنیک به شما کمک میکنه تا بتونین در چنین شرایطی هم لذت ببرین.
کانل میگه: “بعضی از مردان از این روش برای غلبه بر زودارضایی هم استفاده میکنن. باز هم دقیقا همونطور که از اسمش مشخصه شما شروع به خود ارضایی میکنین و هر موقع که دیدین دارین ارضا میشین، کار رو متوقف میکنین تا کمی حس و حالتون بخوابه و دوباره کار رو از سر میگیرین.”
“کل تئوری این کار بر پایه طولانی کردن فرایندی هستش که از آن تحت عنوان احساس انزال یاد میشه. که در این حالت فرد نمیتونه مانع از حرکت اسپرم ها در مجرای منی بشه، میدونه که داره ارضا میشه و کار خاصی هم نمیتونه انجام بده. هرچقدر که شما بتونین زمان این انزال رو طولانی تر بکنین در نتیجه سکس طولانی تری هم خواهین داشت. هرچه قدر که شما با بدن خودتون بیشتر آشنایی داشته باشین پس بهتر میتونین سیگنال هایی رو که بدنتون میفرسته رو آنالیز کنین و بفهمین که چه قدر با انزالتون فاصله دارین.”

**بر روی بیضه هاتون بیشتر متمرکز بشین
**میدونین بیشترین بی توجهی به کدام بخش از اندام های تناسلی مردان صورت گرفته؟ به اون دوتا تخمی که مهمترین نقش رو در فرایند های جنسی مردان برعهده دارن! کانل میگه که بیضه ها لایق عشق ورزیدن و توجه هستند، پس به دنبال نقاط لذت بخش اونا بگردین. اینکار نه تنها به شما کمک میکنه که انزال پر لذت تری داشته باشین بلکه به شما کمک میکنه تا با حرکت های دست و یا زبون شریک جنسی تون بر روی تخم هاتون احساس راحتی بیشتری داشته باشین.
خیلی از مردا فراموش میکنن که در طول خودارضایی تخماشون رو هم شریک لذت خودشون بکنن ولی بهتره بدونین که تحریک همزمان تخم ها همراه با کیرتون میتونه لذت شما رو دوچندان بکنه. ممکنه اونا سعی کنن که به داخل بدن جمع بشن شما هم به آرومی اونارو دوباره به پایین بکشین و باهاشون بازی کنین. حتی میتونین از یک

9 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2017-07-07 04:23:14 +0430 +0430

رفیق با عرض پوزش بعضی تاپیکات واقعا کزشره…ملت هر روز دارن جق میزنن دیگه کمر براشون نمونده بعد تو میای تبلیغ جق زدن میکنی و از مزایای جق براشون میگی؟؟…

1 ❤️

2017-07-07 05:31:08 +0430 +0430

چرنده جلق کلا ضرره با سکس واقعی زمین تا آسمون فرق داره کیرتو بذار تو یه کون تر و تازه فرقشون رو می فهمی

2 ❤️

2017-07-07 05:58:48 +0430 +0430

اخه این کس شعرها را از کجا اوردی… بر پایه تفکرات یک ادم احمق نوشته شده… ? ?

0 ❤️

2017-07-07 06:40:41 +0430 +0430

دوستان اینقدر کسشر نگین و ترجمه ی این بنده خدا رو به فاک عضما نائل نکنید! توجه کنید که این مقاله، یک ترجمه هستش یعنی اونور آبی ها دیدگاهشون در مورد خودارضایی اینطوریه که باعث بالا رفتن اعتماد به نفسشون میشه. ولی اینور اینجوری نیست چون که اساساً تاثیرات خودارضایی به خود شخص بستگی داره. به ما از اول یاد دادن جق زدن گناه داره، پس با جق زدن احساس بدی بهمون دست میده، ولی اونور آب چون که جق زدن گناه نیست، جق زدن براشون مثل قدرت نمایی و بالا رفتن اعتماد به نفسشون می مونه... خارجی ها که کص از سر و کونشون بالا میره، جق زدن واسشون زنگ تفریحه و خیلی هم خوبه. ولی اینجا هم دخترا و هم پسرا انقده جق زدن، همه کمرشون عین سیفون توالت خم شده.

(dash)

2017-07-07 06:42:47 +0430 +0430

جق تکنیکی ?

2 ❤️

2017-07-07 07:15:25 +0430 +0430
نقل از: earthless

دوستان اینقدر کسشر نگین و ترجمه ی این بنده خدا رو به فاک عضما نائل نکنید! توجه کنید که این مقاله، یک ترجمه هستش یعنی اونور آبی ها دیدگاهشون در مورد خودارضایی اینطوریه که باعث بالا رفتن اعتماد به نفسشون میشه. ولی اینور اینجوری نیست چون که اساساً تاثیرات خودارضایی به خود شخص بستگی داره. به ما از اول یاد دادن جق زدن گناه داره، پس با جق زدن احساس بدی بهمون دست میده، ولی اونور آب چون که جق زدن گناه نیست، جق زدن براشون مثل قدرت نمایی و بالا رفتن اعتماد به نفسشون می مونه... خارجی ها که کص از سر و کونشون بالا میره، جق زدن واسشون زنگ تفریحه و خیلی هم خوبه. ولی اینجا هم دخترا و هم پسرا انقده جق زدن، همه کمرشون عین سیفون توالت خم شده.

(dash)

گناه چیه رفیق…ریدم تو گناه…زانو درد،قوز دراوردن،بی حالی،بی تفاوت شدن نسبت ب همه چی،کون گشاد شدن،،،اینا همش عوارض جقه…من میگم جق عوارض داره خودمم ب چشم دیدم هم خودمو هم اطرافیامو…مگه هر مقاله ای ک خارجی بود درسته؟اکثرشون کزشره محضه

2 ❤️

2017-07-07 07:27:47 +0430 +0430
نقل از: Vitamin_D
نقل از: earthless

دوستان اینقدر کسشر نگین و ترجمه ی این بنده خدا رو به فاک عضما نائل نکنید! توجه کنید که این مقاله، یک ترجمه هستش یعنی اونور آبی ها دیدگاهشون در مورد خودارضایی اینطوریه که باعث بالا رفتن اعتماد به نفسشون میشه. ولی اینور اینجوری نیست چون که اساساً تاثیرات خودارضایی به خود شخص بستگی داره. به ما از اول یاد دادن جق زدن گناه داره، پس با جق زدن احساس بدی بهمون دست میده، ولی اونور آب چون که جق زدن گناه نیست، جق زدن براشون مثل قدرت نمایی و بالا رفتن اعتماد به نفسشون می مونه... خارجی ها که کص از سر و کونشون بالا میره، جق زدن واسشون زنگ تفریحه و خیلی هم خوبه. ولی اینجا هم دخترا و هم پسرا انقده جق زدن، همه کمرشون عین سیفون توالت خم شده.

(dash)

گناه چیه رفیق…ریدم تو گناه…زانو درد،قوز دراوردن،بی حالی،بی تفاوت شدن نسبت ب همه چی،کون گشاد شدن،،،اینا همش عوارض جقه…من میگم جق عوارض داره خودمم ب چشم دیدم هم خودمو هم اطرافیامو…مگه هر مقاله ای ک خارجی بود درسته؟اکثرشون کزشره محضه

اینایی که میگی ثابت شده نیست کسی با جق زدن زانو درد نمیگیره و کور نمیشه. کون گشادی و خیلی چیزای دیگه بستگی به خود طرف داره تو الان به خودت تلقین کنی با جق زدن گوز درمیاری بعد از جق زدن درمیاری اینا همش تلقینه

1 ❤️

2017-07-07 09:29:54 +0430 +0430
نقل از: Megaa ممنونم ازت..مطلبه جالب و خوبی بود..اهمیتیم به کس و شعرای بقیه نده..این جماعت اگه دانشمندم باشی میان میگن داداچ داری اشتباه میزنی..کلا فقط همینو بلدن..بعد که بری کنارشون بشینی واست حرف بزنن عنت میگیره چون فرق عن و گوشت کوبیدرو نمیدونن فقط بلدن بیان ببینن کی چی میگه بعد کامنته کس و شعر بذارن..

3 خط پست گذاشتی انواع و اقسام گوه و عن اومد تو دهنت…از همینجا مشخص شد ک واقعا فقط تو دانشمندی تو این سایت!!!

0 ❤️

2017-07-07 09:33:22 +0430 +0430
نقل از: earthless
نقل از: Vitamin_D
نقل از: earthless

دوستان اینقدر کسشر نگین و ترجمه ی این بنده خدا رو به فاک عضما نائل نکنید! توجه کنید که این مقاله، یک ترجمه هستش یعنی اونور آبی ها دیدگاهشون در مورد خودارضایی اینطوریه که باعث بالا رفتن اعتماد به نفسشون میشه. ولی اینور اینجوری نیست چون که اساساً تاثیرات خودارضایی به خود شخص بستگی داره. به ما از اول یاد دادن جق زدن گناه داره، پس با جق زدن احساس بدی بهمون دست میده، ولی اونور آب چون که جق زدن گناه نیست، جق زدن براشون مثل قدرت نمایی و بالا رفتن اعتماد به نفسشون می مونه... خارجی ها که کص از سر و کونشون بالا میره، جق زدن واسشون زنگ تفریحه و خیلی هم خوبه. ولی اینجا هم دخترا و هم پسرا انقده جق زدن، همه کمرشون عین سیفون توالت خم شده.

(dash)

گناه چیه رفیق…ریدم تو گناه…زانو درد،قوز دراوردن،بی حالی،بی تفاوت شدن نسبت ب همه چی،کون گشاد شدن،،،اینا همش عوارض جقه…من میگم جق عوارض داره خودمم ب چشم دیدم هم خودمو هم اطرافیامو…مگه هر مقاله ای ک خارجی بود درسته؟اکثرشون کزشره محضه

اینایی که میگی ثابت شده نیست کسی با جق زدن زانو درد نمیگیره و کور نمیشه. کون گشادی و خیلی چیزای دیگه بستگی به خود طرف داره تو الان به خودت تلقین کنی با جق زدن گوز درمیاری بعد از جق زدن درمیاری اینا همش تلقینه

چرا مغلطه میکنی…من کی گفتم جق بزنی کور میشی؟؟!!!ی جایی ک کم میارین کزشر نگین خواهشا…بعدم چ اصراریه همه جق بزنن؟؟این وسط چی به شماها میرسه؟؟!!شماها برین صب تا شب جق بزنین چکار ب بقیه دارین

0 ❤️

2017-07-07 10:14:50 +0430 +0430
نقل از: Megaa
نقل از: Vitamin_D
نقل از: Megaa ممنونم ازت..مطلبه جالب و خوبی بود..اهمیتیم به کس و شعرای بقیه نده..این جماعت اگه دانشمندم باشی میان میگن داداچ داری اشتباه میزنی..کلا فقط همینو بلدن..بعد که بری کنارشون بشینی واست حرف بزنن عنت میگیره چون فرق عن و گوشت کوبیدرو نمیدونن فقط بلدن بیان ببینن کی چی میگه بعد کامنته کس و شعر بذارن..

3 خط پست گذاشتی انواع و اقسام گوه و عن اومد تو دهنت…از همینجا مشخص شد ک واقعا فقط تو دانشمندی تو این سایت!!!

تو خوبی بابا..تو خوبی..اصلا تو اول، تو یک ، تو برزیل، تو همرو آره...جالبترش اینجاست که معلومه حرفم بدجوری به کونت فشار آورده که به خودت گرفتی..هر چند انتظار بهتری نمیشه از امسال تو داشت..تو همون سه خطی که مد نظرته گفتم که امساله تو فقط دنبال اینن که کی چی میگه بدون اینکه اهمیت بدن چی گفته یا منظورش چیه برن زیرش کسشعر بنویسن..نه تو این سایت همه جا امسال تو زیاده..به قول سوریلند شما همون ارتش قلی هستی..خوش باشی..منتظر ابراز عقیده هاتون هستیم همه جا..ارتشه همیشه در صحنه..اگه بازم بهت فشار اومد ناراحت نشو آب خنک بخور ورمش بخوابه..

من با کووونی جماعت هیچ حرفی ندارم....هر وقت دس از کوون دادن برداشتی و توبه کردی شاید جوابتو دادم ?
0 ❤️

2017-07-07 10:37:05 +0430 +0430
نقل از: Shirinxx من خودم وفتى دختر بودم و هنوز ازدواج نكرده بودم عاشق خودارزايي بودم واقعا ادم رو سبك ميكنه. مرسي از مقاله خوبت

هیچی مثل سکس با عشق خودت نیست نسرین من کجایی دلم برات تنگ شده

0 ❤️

2017-07-07 16:01:34 +0430 +0430
نقل از: Vitamin_D
نقل از: earthless
نقل از: Vitamin_D
نقل از: earthless

دوستان اینقدر کسشر نگین و ترجمه ی این بنده خدا رو به فاک عضما نائل نکنید! توجه کنید که این مقاله، یک ترجمه هستش یعنی اونور آبی ها دیدگاهشون در مورد خودارضایی اینطوریه که باعث بالا رفتن اعتماد به نفسشون میشه. ولی اینور اینجوری نیست چون که اساساً تاثیرات خودارضایی به خود شخص بستگی داره. به ما از اول یاد دادن جق زدن گناه داره، پس با جق زدن احساس بدی بهمون دست میده، ولی اونور آب چون که جق زدن گناه نیست، جق زدن براشون مثل قدرت نمایی و بالا رفتن اعتماد به نفسشون می مونه... خارجی ها که کص از سر و کونشون بالا میره، جق زدن واسشون زنگ تفریحه و خیلی هم خوبه. ولی اینجا هم دخترا و هم پسرا انقده جق زدن، همه کمرشون عین سیفون توالت خم شده.

(dash)

گناه چیه رفیق…ریدم تو گناه…زانو درد،قوز دراوردن،بی حالی،بی تفاوت شدن نسبت ب همه چی،کون گشاد شدن،،،اینا همش عوارض جقه…من میگم جق عوارض داره خودمم ب چشم دیدم هم خودمو هم اطرافیامو…مگه هر مقاله ای ک خارجی بود درسته؟اکثرشون کزشره محضه

اینایی که میگی ثابت شده نیست کسی با جق زدن زانو درد نمیگیره و کور نمیشه. کون گشادی و خیلی چیزای دیگه بستگی به خود طرف داره تو الان به خودت تلقین کنی با جق زدن گوز درمیاری بعد از جق زدن درمیاری اینا همش تلقینه

چرا مغلطه میکنی...من کی گفتم جق بزنی کور میشی؟؟!!!ی جایی ک کم میارین کزشر نگین خواهشا...بعدم چ اصراریه همه جق بزنن؟؟این وسط چی به شماها میرسه؟؟!!شماها برین صب تا شب جق بزنین چکار ب بقیه دارین

در حدی نیستی که بخوام به خاطرت مغلطه کنم عزیزم! (چار روز جق نزده چه اعتماد به سقفی هم گرفته!!) من فقط میگم این چیزایی که صاب تاپیک نوشته و ترجمه کرده واسه آدمای اونور آبی و تربیت و فرهنگ خودشونه... قبول نمیکنی؟ خب نکن به تخمم! برو صد سال سیاه جق نزن ببینیم به کجا میرسی ?

1 ❤️

2017-07-07 16:48:18 +0430 +0430

اخه داشم ، همه جغین چیو تبلیغ میکنی؟??? از بس زدی کسخول شدی دیگه

0 ❤️

2017-07-07 22:06:37 +0430 +0430

با تشکر از مطلب مفیدی که منتشر کردی
به اطلاعاتم اضافه شد (clap) (clap) (clap) (clap) (clap)

2 ❤️

2017-07-10 02:34:50 +0430 +0430

ابتدا از شما که این تاپیک رو ایجاد کردی متشکرم که وقت وانرژی و…خودت رو صرف این کار کردی .
چون بالاخره بایدوقت بگذاری ومطالعه وتحقیق کنی بعدازبین مطالبی که خوندی یکی رو انتخاب کنی وبازم وقت وانرژی بگذاری برای ترجمه اش وبعدم تصحیح وتایپش وتوی مطلبت هم توضیح بدی که فقط مترجمش هستین ومطلب مال شما نیست.بعد یک عده از کاربرای عزیز میان وتمام این زحمات رو نادیده میگیرنداین هیچ تازه برای مطلبی که نویسنده اش یکی دیگه هست به مترجمش میپرن و انگار منتظر بهانه ای هستند تا فی الفور نشون بدن که دایرهء انواع فحشها وناسزاهای رکیکی که بلد هستند چقدر وسیع وگسترده هست. برای چی بعضی از ما نمیتونیم بدون کوبیدن دیگری و یا فحشکش کردنش خیلی راحت نظر خودمون رو بیان کنیم؟ مگر این قسمت برای گفتن نظرهاتون نیست خب چی میشه نظرمون رو بدون فحش به دیگری یا گوبیدن و تخریب همدیگر خیلی راحت امابا رعایت احترام بیان کنیم و حداقل اگر کسانی هم با هم حساب کتاب خاصی دارندمیتونند توی خصوصی از خجالت هم در بیان و یکم احترام جمع رو حفظ کنند .پرحرفی منو ببخشید کوچیک همگی دوستان هستم .

0 ❤️

2018-05-24 03:38:44 +0430 +0430
نقل از: Vitamin_D
نقل از: Megaa
نقل از: Vitamin_D
نقل از: Megaa ممنونم ازت..مطلبه جالب و خوبی بود..اهمیتیم به کس و شعرای بقیه نده..این جماعت اگه دانشمندم باشی میان میگن داداچ داری اشتباه میزنی..کلا فقط همینو بلدن..بعد که بری کنارشون بشینی واست حرف بزنن عنت میگیره چون فرق عن و گوشت کوبیدرو نمیدونن فقط بلدن بیان ببینن کی چی میگه بعد کامنته کس و شعر بذارن..

3 خط پست گذاشتی انواع و اقسام گوه و عن اومد تو دهنت…از همینجا مشخص شد ک واقعا فقط تو دانشمندی تو این سایت!!!

تو خوبی بابا..تو خوبی..اصلا تو اول، تو یک ، تو برزیل، تو همرو آره...جالبترش اینجاست که معلومه حرفم بدجوری به کونت فشار آورده که به خودت گرفتی..هر چند انتظار بهتری نمیشه از امسال تو داشت..تو همون سه خطی که مد نظرته گفتم که امساله تو فقط دنبال اینن که کی چی میگه بدون اینکه اهمیت بدن چی گفته یا منظورش چیه برن زیرش کسشعر بنویسن..نه تو این سایت همه جا امسال تو زیاده..به قول سوریلند شما همون ارتش قلی هستی..خوش باشی..منتظر ابراز عقیده هاتون هستیم همه جا..ارتشه همیشه در صحنه..اگه بازم بهت فشار اومد ناراحت نشو آب خنک بخور ورمش بخوابه..

من با کووونی جماعت هیچ حرفی ندارم....هر وقت دس از کوون دادن برداشتی و توبه کردی شاید جوابتو دادم ?

Kheili jalebe taraf mige chikar be kare baghie dari to bro jagh bezani chi beto mirese bad khodesh miad be commentao topic haye baghie gir mide :)) khob to jagh nazan ba jagh zadan baghie chikar dari? chi be to mirese?
Bad to emzash harf az ensaniate bad be sharayete khase yeseri ensan ke madar zadi in sharayete khaso darano daste khodeshon nist tohin mikone
!Chand chandim ba khdemoon ? malom nist

0 ❤️

2018-05-24 08:34:37 +0430 +0430

چ کسی گفتیا… خودت یکم فکر کن ببین چ مضره بعد بیا اینجا چرت بنویس

0 ❤️

2018-05-24 12:32:44 +0430 +0430

جالب بود ولی من خودم دیگه استادشم

0 ❤️

2018-05-25 06:12:14 +0430 +0430
نقل از: tearose چرنده جلق کلا ضرره با سکس واقعی زمین تا آسمون فرق داره کیرتو بذار تو یه کون تر و تازه فرقشون رو می فهمی

کسمشنگ تو هر دو صورت ابت میاد چی کوسیشر میگی

0 ❤️

2018-05-25 16:08:40 +0430 +0430

کسی سراغ داره کص مصنوعی بخریم؟

0 ❤️

2018-05-27 08:32:32 +0430 +0430

خانم زیر ۳۰ از یزد پیام بده.ممنون

0 ❤️

2018-05-27 16:12:57 +0430 +0430

kossher mahz

0 ❤️

2018-08-19 22:33:48 +0430 +0430
نقل از: Masoud704 والا این کسشعره هایی که شما گفتی خایه هام دارن ادعای انحصار وراثت میکنن خخخخخ حداقل این خایه خوری هایی که نوشتی رو تهش یک منبع معتبر مینوشتی.

منم هیچوقت به جق انقدر فلسفی فکر نکردم (wanking) ?

0 ❤️

2018-08-20 06:30:16 +0430 +0430

دمت گرم، بعد یه عمر جق زدن، زاویه دیدم به جق تخصصی ترشد… حتما توصیه های باحالشو به کار خواهم برد…

0 ❤️

2018-08-20 09:11:04 +0430 +0430

جق زدن اگه عوارض داشت الان هرکی میدیدی یا باید کور بود یا کمر نداشت یا غوز داشت یا....

تاثیر جق واسه ما فقط روانیه اینقد تو گوشمون خوندن جق اینطوره اونطوره هروقت زدیم بعدش به لحاظ فکری بهم ریختیم و به خودمون تلقین کردیم آی کمرم درد گرفت ، چشام تار شد،دارم میمیرم دیگه غلط بکنم جق بزنم

ولی هرچی زیادش بده دیگه جق بزنید کسخلا ولی به اندازه

0 ❤️

2018-08-20 14:55:28 +0430 +0430
نقل از: mahshid-anal جق تکنیکی ?

ممنون ميشم بيايي خصوصيم مشتريم

0 ❤️

2018-08-20 23:40:41 +0430 +0430

باید اعتراف کنم که توی سن 17 سالگی فهمیدم کی به کیه و اصلاً هم بدم نیومد . پسر همسایه داشت فیلم سوپر می دید با دستگاه ویدئو . دایی کلک ما هم یک سیم وصل کرده بود به آنتن تلویزیون سیاه و سفیدشان و سیم را وصل کرده بود و کشیده بود روی دیوار اطاق , برای اولین بار دیدم می کنند از تعجب خشکم زد . خوب فرو کنه تو که چی بشه ؟ فرو میکنه بعدش چرا درمیاره کوسخل ؟! فکر کردم هر دو تا بالاخانه خودشان را اجاره داده بودند ! مخصوصاً زنه که اجازه می داد کیر کثیفی که همه مردها باهاش ادرار می کنند بکنه توی سوراخش هههه البته توی سن 15 سالگی که قبلش عادت داشتم کیرمو دستمالی کنم , یک هو یک روز یک برق شدید و فلج کننده ای منو گرفت و فواره ها به کار افتاد و همه جا به کثافت کشیده شد و فقط دو دقیقه ازش میریخت ! به مدت 4 - 3 دقیقه کاملاً فلج بودم . یادم میاد که دو روز از ترس نخوابیدم چون فکر کردم که مرض لاعلاجی گرفته ام و رفتنی هستم و ترسیدم به پدر و مادرم بگم که سریعاً منو به بیمارستان برسانند تا دیر نشده !!! ههههه . البته بعداً فراموشش کردم . توی مدرسه که درباره اش هم کلاسی ها گفتند , به اونها گفتم این همانی نبود که من انجامش دادم , اونها هم گفتند خررررره , تو جلق زده بودی و خبر نداشتی هههههه .

0 ❤️

2019-04-16 12:44:37 +0430 +0430

مهم ترین عیب خودارضایی که بعدش باعث کلی مرض میشه رو نگفت کسی:))
خودارضایی به شدت اعتیاد آوره و همین باعث میشه هی بزنی.
بهترین کار هم باشه که قطعا نیست اگه گندشو دربیاری ضرر دار میشه
طبق نظر خارجیا هم خودارضایی محدودش خوبه برای بدن نه زیادش:))
ولی خب به نظر شخصی من چون از یه جایی به بعد دیگه کنترلش زیاد دست خود آدم نیست ضررش بیشتر از نفعشه

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «