به نظر شما در طول تاریخ به کدامیک بیشتر ظلم شده؟

  • مرد ها (59 %)
  • 448/755
  • زن ها (55 %)
  • 418/755
مجموع آرا (755) رای دهید
توسط: DarkWeb
2019-01-25 10:53:46 +0330 +0330



برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید


5333
2019-01-25 11:16:55 +0330 +0330
DarkWeb

blind_owl :

ظاهر و باطن نداره ، منطقی ترین نتیجه و واقعیت مهمه :)

0 ❤️

5334
2019-01-25 12:27:05 +0330 +0330
T-N-T

با ی نگاه ساده؛
مردها.مردها همیشه حمال بودن و زنها تغذیه گر

4 ❤️

5335
2019-01-25 12:27:38 +0330 +0330
T-N-T

با ی نگاه ساده؛

مردها.مردها همیشه حمال بودن و زنها تغذیه گر

4 ❤️

5336
2019-01-25 14:19:55 +0330 +0330
Siavvashhhhhhh

متاسفانه در طول تاریخ که اکثرا با زنها مثل حیوون برخورد شده

1 ❤️

5337
2019-01-25 14:45:16 +0330 +0330
اسکلت حشری

در شگفتم از قوّه‌ی درک اونایی با وجود اینهمه قوانین تبعیض‌آمیز و جو منفی علیه زن (از حجاب و تموم آزادی‌های فردی گرفته تا عدم امنیت جسمی و روانی توی اجتما ـ تحمل روزمره‌ی متلکا و مزاحمتای جنسی و خطر همیشگی تجاوز و برچسب و تهمت هرزگی تا مسائل مربوط به بکارت، دیه، حق‌الارث و…) همچنان باور دارن به مردها بیشتر ظلم شده!


5339
2019-01-25 17:07:35 +0330 +0330
NA
NA

%50 میگن به مرد ها بیشتر ظلم شده در طول تاریخ!!!
خیلی منطق جالبی دارین خداییش :))))
این که چهارتا استاد کُص لیس میان به دخترا نمره میدن یا این که کیون گشادتون باس بلند کنین ببرین سربازی دلیل نمیشه ظلم بیشتری رو متحمل شده باشین نسبت به زن ها.

0 ❤️

5340
2019-01-25 19:31:33 +0330 +0330
mohsen364

اگر تاریخ رو مطالعه کرده باشیم متوجه میشیم در گذشته به زن ها بیشتر ظلم شده چرا که مرد سالاری در همه جا وجود داشته و زن ها تقریبا به عنوان برده نزد همسرشان زندگی میکردن و زن ها بیشتر از مردان کار میکردن حتی عرب ها راضی به زنده ماندن زن ها نبودن و انها را زنده به گور میکردن از طرفی هم در جنگ های پی درپی به مردان ظلم شده چون سختی زیادی کشیدن و از بین رفتن.

4 ❤️

5341
2019-01-25 20:15:39 +0330 +0330
DarkWeb

T-N-T :
عزیز ، به آناتومی بدن زن و مرد توجه کردی؟
میدونی خانم ها چه کار هایی میکنن ؟
میدونی ۹ ماه یه بچه رو تو شکمت بزرگ کنی یعنی چی ، بعد همون بچه بزرگ بشه و نذاره لباسی که دلت میخواد رو بپوشی و حرف هایی رو که دلت میخواد بزنی ، یعنی چی؟

میدونی به جای اینکه مثل یک انسان دیگه بهش نگاه کنن و به جاش بهش بگن یه تیکه گوشت (تیکه ، کس) یعنی چی؟

البته توی زمان ما خانم ها مخارج زندگی آقایون رو هم تامین میکنند

و …

3 ❤️

5342
2019-01-25 20:49:46 +0330 +0330
Amir_78

بدون شک و با اختلاف به زن ها…

1 ❤️

5343
2019-01-25 21:35:42 +0330 +0330
NA
NA

زن ها

1 ❤️

5345
2019-01-25 22:37:02 +0330 +0330
black_panther

در همین نظر سنجیا نظره کاربره دوست داشتنی "اسکلت حشری " رو خوندم . ب یسری نکات در رابطه با حجاب و غیره اشاره کرد ک مسلما منطقی هستش ، ولی اگ بیش از اندازه مثال زده بشه موضو نسبی خواهد شد و از اونورم بعضی آقایون مواردی همچون سربازی رفتن ، مخارج زندگی ،مهریه و دیگر موضوعاتو پیش میکشن

صرفا کافیه حق انتخاب و اختیار بین دو جنس مورد بررسی واقع بشه و همینطور به حقوق دو جنس در شرایط یکسان

پس اگ در جنسی این دومورد کمتر دیده شد نتیجه میگیریم ب اون جنس ظلم بیشتری شده . فک میکنم با این استدلال بهتر ب نتیجه برسیم.

1 ❤️

5346
2019-01-25 22:45:41 +0330 +0330
black_panther

DarkWeb:
موضوعه حاملگی بشدت مسخرس دوسته عزیز ، از جنابعالی همچین مثالی بعید بود

اولا حامله شدن دسته خوده زن هم هس و خوده زن با اختیاره خودش حامله شده درضمن حتی اگ این موضو رو نادیده بگیریم شما نباید حاملگیو بعنوان یک ظلم از طرف بشر ب زن خطاب کنی ، اناتومیه بدنه زن چه ربطی ب بشر داره ؟!؟! اگ شکایتیم هس باید از طبیعت بکنی، درصورتی حرفت متین و منطقی هستش ک زن ب واسطه ی تجاوز حامله شه.

دیقا مثالت مثه این میمونه ک مردا بیان بگن خوردنه توپ ب تخم ظالمانس و ت اصن میدونی آناتومیه بدنه مرد چجوریه؟؟؟ دیقا همینقدر مسخرس

6 ❤️

5347
2019-01-25 23:53:37 +0330 +0330
mr.__.mhd

black_panther
برادر عزیز الان این حرفت درسته که میگی حاملگی زن دست خودشه اگه یه کوچلو نگاه به قدیم کنی مثلاا مادر بزرگامون پدربزرگمون اونموقع حتی ازدواج دختر و پسر دست خودشون نبود زن هیچ کاره بود هر وقت مرد اراده میکرد باید بچه دار میشد باید تحمل میکرد ارع الان زن ها ازادی پیدا کردن نمیشه راجبش نظر قطعی داد و اگه به تاریخ نگا کنی هیچوقت زن ازادی حق ازادی و انتخاب نداشته بیایمو منطقی باشیم تا 10 سال پیش دختری رو اگه پردشو میزدن هیچ راهی نداشت شوهر نمیتونست بکنه واقعا نمیکردن ممکنه دختر یبار اشتباه بکنی و پردشو از دست بده ما متاسفانه اونقدر بد شنیدیم فکر میکنیم دختری که پرده نداره جندس الان مردا قبل ازدواج میرن 10 تا کس میکنن 5 تا پردرو پاره میکنن بعد میگن زنمون باید باکره باشه گاهی اوقات ما انسانا کثیف ترین موجودات رو زمین میشیم

0 ❤️

5348
2019-01-26 05:18:46 +0330 +0330
DarkWeb

black_panther :
ظاهرا شما متوجه نشدی چی گفتم !
من حاملگی رو ظالمانه ندونستم ، جمله بعدم رو که در ادامه اش نوشتم بخونید!

شما اول بدون اینکه قضاوت کنید اگر چیزی رو درست متوجه نشدید باید سوال کنید ، نه اینکه بشینید قضاوت کنید و برداشت اشتباهتون رو تحلیل کنید.

0 ❤️

5349
2019-01-26 05:23:20 +0330 +0330
DarkWeb

black_panther :
یادم رفت اینم بگم ، نوشتی آناتومی بدن چه ربطی به بشر داره؟ (الان اینو‌ جدی گفتی؟ یبار دیگه جمله ات رو بخون)

عزیز آناتومی بدن زن و مرد فرق داره ، در نتیجه کارهایی که میتونند انجام بدن هم متفاوته ، کاربر TnT گفته بود مردها کار میکردن زن ها مصرف میکردن ، خب اگر به دوران قبل نگاه کنیم ، خیلی از کار ها باید با توجه به بدن مرد توسط مرد ها انجام میشده وگرنه بقا بشر ممکن نبوده.

بحثش گسترده اس ، شما میتونید برید در مورد آناتومی بدن مرد و زن بخونید تا متوجه بشید.

2 ❤️

5351
2019-01-26 07:29:44 +0330 +0330
reza_irani_

مطمنا مردان، اگه یع سری سخت گیری هایی هم به زن شده مطابق با لیاقت زن و بقای اجتماع بوده و ظلم تلقی نمیشه چون شانی ضایع نشد،، کانت هم میگفت با اینکه مرد و زن انسان هستند برای جامعه بهتره که زن حقوق کمتری داشته باشه،، هگل هم حیات اجتماعی زن رو تنها در خونه میدونست، دیگه شوپنهاور و نیچه رو نگم بهتره، چون این 2 بزرگوار زن رو اصلا آدم نمیدونستند و تنها منشا و منبع حماقت و پست فطرتی و رذالت میدونستند،،، یه نگاهی به غرب متمدن بندازید بد نیست، مثلا تو همین فرانسه نزدیک 60 درصد بچه ها معلوم نیست باباشون کیه، خانواده تک ولدی بده، خانواده خیانتکار بدتر، ایا اون نرخ از فرزندان فاجعه اجتماعی نیست؟ آیا همین ها باعث بیماری روانی و بزهکاری در بزرگسالی نمیشه؟ ، از سال 1970 به اینور هم نگاه کنید می‌بینید که نرخ خیانت ها و هزاران کوفت و زهر مار دیگه چند برابر شده، دلیلش ساده هست، آزادی زن در اجتماع، زن در بهترین حالت تنها جزو املاک مرد باید باشه نه بیشتر

3 ❤️

5352
2019-01-26 07:34:47 +0330 +0330
DarkWeb

fatiana:
اگر مرد مسئولیتش کار کردن بیرون از خونه است .
زن هم مسئولیتش کار کردن توی خونه (که شامل رفع نیاز های جنسی ، تهیه غذا ، همون حاملگی که مثال زدم ، بچه داری و تربیت و مراقبت از فرزندان و … درون خانه است)

این چیزایی که گفتیم مسئولیت های عادیه ، پس اگر مرد بیرون از خانه کار میکنه و زن درون خانه ، هیچ ظلمی به هیچکدوم نشده و جزء مسئولیت هاشون هست.

اما مساله حقوق و نوع رفتار با هر کدوم از اون هاست .
که باید به وسیله اون ها یک نتیجه بگیریم.
نه مسئولیت هاشون. که صد البته مثلا اگر زنی نخواد بچه دار بشه ، اینم حقشه ! یک مسئولیت اختیاریه.

و سایر مسائل.
که بعضی ها کلا حرفای من رو برعکس برداشت کرده بودن.

فمنیست مثل مردسالاری نیست ، اون سری فمنیست های افراطی هستند که مسائل رو قاطی کردن ، وگرنه مفهوم فمنیست یعنی بدست آوردن حقوق زنانی که از حقشون محروم شدن ، نه بیشتر.

1 ❤️

5353
2019-01-26 07:35:04 +0330 +0330
black_panther

Darkweb:
ن عزیزه من خیلیم متوجه شدم. حتی با درنظر گرفتنه جمله ی بعدیت در مورده اینکه بچه بزرگ میشه و براش تصمیم میگیره چی بپوشه بازم این استدلالت از اعتبار خلع میشه ، براحتی میشه گفت خب میتونس حامله نشه . و حتی اگ حامله شد میتونه بچشو جوری تربیت کنه ک هیچوقت همچین اتفاقی نیفته ، دارک وب جان این بحث حاملگی و بچه دار شدن و رفتارو کرداره بچه موضوعه گسترده ایه و ب خیلی عوامل من جمله تربیت والدین بستگی داره ، اگ شما اطلاعات نداری میتونی بری تحقیق کنی

و همینطور در مورده اناتومی من نگفتم کارای مردو زنها و یا کارای زنها رو مردها انجام بدن عدالت با برابری فرق میکنه . من صرفا خواستم متذکر بشم ک نواقص اناتومیه بدنه انسان چ مرد چ زن دسته بشر نیس . منظوره بنده از اون حرف این بوده . و شما بهتره زود قضاوت نکنی وقتی مطلبیو متوجه نشدی.

3 ❤️

5354
2019-01-26 07:40:08 +0330 +0330
DarkWeb

reza_irani :
شما کلا در مورد این مسائل منطق کافی رو ندارید کاربر ذوالنعوظ ، قبلا با تاپیک های افراطی زن سیزانه ثابت کردید یک مرد سالار افراطی هستید. و بخاطر توهین به زن ها بود که اکانتتون بلوکه شد که باعث بشه با کاربری جدیدی ایجاد کنید.

و کلا برداشت ها و حرفاتون بیش از حد افراطی است.
نمونه اش همین پست شما.

معلومه که نظرهایی که منطقی نیستند و افراطی هستند مورد پذیرش قرار نمیگیرند.

و دیگر هیچ.

1 ❤️

5355
2019-01-26 07:48:08 +0330 +0330
DarkWeb

black_panther:
عجب حالا دیگه حرفای خودمو به خودم برمیگرونی؟!
به این کار چی میگن تو بحث؟

بفرما با همین حرف ثابت کردید منطقی فکر نکردید.

مگه اون بچه آدم نیست و قدرت تفکر نداره؟
(مثلا من پدر و مادرم مسلمان هستن ، ولی من بی خدا شدم ، آیا این نتیجه تربیت اشتباه اون ها بوده که من بی خدا شدم؟ یا نتیجه فکر خودم)

این استدلال شما از پایه و اساس غلطه.

اینجا بحث ناقص بودن نبود ، بلکه نوع و استایل اندام زن و مرد بود ، که بازم اشتباه برداشت کرده بودید.
وگرنه نواقص جسمی و عقلی که اصلا ربطی به موضوع ما نداره.

لطفا منطقی بحث کنید ، بحث برای برد و باخت نیست.
در غیر این صورت من دیگه حرفی ندارم.
و دیگر هیچ.

1 ❤️

5356
2019-01-26 07:54:33 +0330 +0330
black_panther

Dark web
من منطقی بحث نمیکنم؟؟ یه نگاه ب استدلاله خودت بنداز. مقایسع استدلال نیس برادره من . مغلطه ی قیاس مع الفارق کردی . بیخداییو کجاهو تربیت بچه برای احترام ب پدرو مادر کجا؟؟؟؟؟؟!!!

لطفا دوسته گرامی با گفتن جملاتی مثله “منطقی فک نکردی” ، “بحث کردن برای بردن نیس” و از این قبیل جملات ب نفعه خودت استفاده نکن ، چون من توی صحبت کردن بشدت قویم و هدفه اینگونه جملاتو متوجه میشم . چه بسا حتی خودم هم میتونم از این جملات و ادعاهای مسخره استفاده کنم.

محض اطلاعت بگم خودم ب زنها رای دادم فقط حرفم اینه استدلالتو بهتر کن

2 ❤️

5357
2019-01-26 08:04:45 +0330 +0330
reza_irani_

Dark web
درسته، اکانتم بلوکه شد ولی از ادمین پرسیدم چرا گفت بخاطر تهدید کاربران (یا خدایان، تهدید اخه؟؟)،، من ذوالنعوظم و تو پروفایل و متن امضام هم اینو گفتم و شرمی ندارم ، چی باعث شده شما منو افراطی بنامی؟ مثلا مثل اندازه گیری قد افراد که معیارش متر هست، واسه اینم واحد اندازه گیری و وسیله اندازه گیری داریم؟ جالبه که شما حتی انگار دارید شوپنهاور و نیچه و کانت و هگل و… (که از متفکران دوران مدرن هستند و تقریبا برترین هستند ) رو هم افراطی میدونید انگار

1 ❤️

5358
2019-01-26 08:14:57 +0330 +0330
black_panther

در گفتاره منطقی و بحث حوله یک موضو از برچسب زدن خودداری کنیم در غیر اینصورت دچار مغلطه ی حمله شخصی میشیم . دقیقا روی صحبتم با دارک وب عزیز کاربره خیلی خوبه شهوانی هستش.

با سپاس از نظرسنجیه مفیدت ، ولی کاش بهتر بود نظرسنجیه دارای چنین گزینه هایی بود :1-مرد هستم ، ب مردها رای میدم .2-زن هستم ب مردها رای میدم.3-مرد هستم ب زنها رای میدم. 3-زن هستم ب زنها رای میدم. 4-مطمئن نیستم

1 ❤️

5359
2019-01-26 08:58:15 +0330 +0330
DarkWeb

black_panther:
عزیز اگر بهت برخورد متاسفم ، ولی خودتون اینگونه بحث رو شروع کردید !
هر عملی یک عکس العملی داره ،گاهی هم نداره …

مثال :اینکه یک پسر فکر کنه (چنین تفکری داشته باشه) که مادرش یا خواهرش یا هر زنی حق نداره پوشش رو خودش رو انتخاب به عنوان یک حقوق فردی ، خب قطعا عوامل زیادی ، از جمله نوع تربیت فرزند وجود داره داخلش ، اما اینکه تقصیر رو بندازیم گردن زن ، که اصلا چرا بچه دار شده و چرا پسرش چنین تفکری داره ، صرفا تقصیر زن نیست.

اون حرفی که اول زدم دقیقا این بود و نه هیچ چیز دیگری.

باشه ، شما حرف های بنده رو درک کردی و متوجه شدی و کلا استاد بحث کردن هستید…

با تشکر از شما بخاطر شرکت در نظرسنجی و بحث…
من دیگه حرفی ندارم.
موفق باشید.

0 ❤️

5360
2019-01-26 09:02:57 +0330 +0330
DarkWeb

reza_irani :
اوکی ، بله که داریم ، وگرنه چیزی به نام خوب و بد ، و چیزی به نام افراطی نداشتیم (دیگه اینجاش با خودتون ، فکر کنید ببنید دلایلش چیه و چه حرف هایی زدید و چه نوع تفکری دارید ، بدون دلیل به کسی نمیگن افراطی)

اون افراد دانشمند هستند صحیح ، اینکه شما برداشتتون از حرفاشون چی بوده مهمه و هم اینکه جدای از اینکه اون ها دانشمند هستند ، یک انسان هستند و انسان هم میتونه اشتباه کنه ، همانطور که نظریات دانشمندان قبلی توسط دانشمندان بعدی رد میشه.

0 ❤️

5361
2019-01-26 09:22:43 +0330 +0330
reza_irani_

Dark web
معیاری نیست برا سنجش منطق و حتی افراط، فقط میتونیم نسبی حرف بزنیم نه مطلق، میتونیم از احتمال حرف بزنیم نه قطعیت ،، ضمنا، ایا احتمال درست بودن حرف مشترک این بزرگان بیشتر از درست بودن حرف چنتا فمنیست یا امانیست نیست؟ (از دید بنده هست و خیلی بیشتر هم احتمالش هست)،، به نتیجه کار هم نگاهی بندازیم هم بد نیست،، حدس کانت کاملا درست بوده و نتیجه اش رو به عینه میشه دید تو عصر حاضر

0 ❤️

5362
2019-01-26 09:30:53 +0330 +0330
black_panther

Darkweb:
کاملا با این حرفت موافقم مسلما همش تقصیره زن نیس . ولی در کل مثاله حاملگی و بچه دار شدن و برخورد فرزند با مادر مثاله مناسبی در قالب مظلوم واقع شدنه زنان نیست .

0 ❤️

5364
2019-01-26 15:33:33 +0330 +0330
DarkWeb

ﺍﻟﻬﻪ . ﻫﻤﯿﺸﻪ . ﺳﺒﺰ :

زندگی هر شخص هم هزارتا خرده و ریزه کاری داره.
همینطور هر حکومت و رژیم …
در نهایت میشه مشخص کرد عملکرد شخص قسمت مثبتش بیشتر بوده یا منفی .

اگه اینطور باشه که شما میگی تو زندگی ابدا نمیشه هیچ نتیجه ای گرفت ، و جالب اینجاست که هر مسئله ای هم کلی زیر شاخه داره.
فلذا هدف و نتیجه و … بی معنی ، میشه اینطوری که شما میگی!

ما در مورد ظلم اشراف و حکومت دارن نمیگیم اون که بحثش مشخصه چه کسانی مورد ظلم واقع شده اند.

حالا شما نمیتونی جزئیات رو کنار هم قرار بدی و یه نتیجه بگیری ، مشکل بقیه نیست.

0 ❤️

5365
2019-01-26 15:55:00 +0330 +0330
palangbokonbokon

زن ها

0 ❤️

5366
2019-01-26 17:10:40 +0330 +0330
اسکلت حشری

black_panther گرامی، مواردی که شما فرمودی (مث سربازی، مهریه و…) نسبی‌ست که تا حد زیادی به شانس و همچنین حق انتخاب پسر بسگی دارد، مث میزان تعیین مهریه، اخلاق همسر و خونواده‌ی همسر در قبالِ این موضو، جایی که پسر سربازیش میفته یا شاید اصلاً بتونه مث خودم معافی بگیره از شرّ سربازی خلاص شه تا زیر بار این زور نره که البته دوسال هم بیشتر نیس ولی توجه شود که دخترا نه فقط دوسال بلکه تموم عمرشونو زیر بار زور مواردی هسن مث حجاب، محدودیتهای آزادی فردی (تحت تسلط پدر، برادر، شوهر و آخرای عمرشونم فرزند پسر!) انوا و اقسام مزاحمتهای جنسی، تحت خطر همیشگی تجاوز جنسی و… که انتخاب شخصیشونم درمورد اینا اصلاً دخیل نیس مگر این‌که در بدو تولد قابلیتشو داشتن تغییر جنسیت میدادن! پس اینا قابل مقایسه نیس با اینایی که شما برا آقایون برشمردی.
مخارج زندگی هم که صدالبته واضحه وختی زن محکوم باشه بمونه توی خونه کار نکنه، بار مخارج میفته روی دوش مرد! بهرحال نمیشه که هم خر رو بخوایم هم خرما رو. این‌که مرد زیر بار مخارج زندگی لِه میشود محصول همان سیستم مردسالارانه‌س که زن رو خونه‌نشین کرده و مرد رو نان‌آور خانواده و حالام دودش تو چش خودش رفته.

این فرمایش شما کاملاً درسته که «صرفا کافیه حق انتخاب و اختیار بین دو جنس مورد بررسی واقع بشه و همینطور به حقوق دو جنس در شرایط یکسان» پس کافی‌ست مقایسه‌ای شود بین آزادی‌های فردی پسر مجرد و آزادی فردی دختر مجرد در این سرزمین.

1 ❤️

5367
2019-01-26 17:23:31 +0330 +0330
Kim_kim

این که مرد ها بیشتر رای دارن نشان از جمعیت بالای مرد ها درسایته وگرنه چیزی که واضحه دهن زن در طول تاریخ صاف شده

2 ❤️

5368
2019-01-26 18:47:34 +0330 +0330
black_panther

اسکلت حشری:
بله کاملا حق با شماعه دوست عزیز، صددرصد ب زنان ظلم بیشتری شده و خوده بنده در این نظرسنجی ب زنها رای دادم ، ولی حرفه بنده اینه با مثال زدن این موضو نسبی خواهد شد ، همانطور ک درمورده مسائلی مثله حجاب نکاتی رو با جزئیات گفتی ب همون طریق در مورده مشکلاته آقایونم میشه بحث کرد ، برای مثال شما خونه نشین شدنه خانومها و کسب درآمده آقایون رو از نتایج این حکومت مرد سالارانه اعلام کردی ممکنه مردی بگه ک حاضره این محدودیت هارو داشته باشه ولی نان آور نباشه ، و بهمین صورت در مورده مسائل دیگ ، و البته همونطور ک خودتم تا حدودی عنایت داری پس در جریان هستی ک مردسالارانه بودن درخونواده ها نسبت ب سالهای اخیر خیلی کمتر شده و این مطلب باره کمی از رو دوش خانومها بعنوان فرمانبردار بودن برمیداره.

در رابطع با مهریه شما موضوعه حق انتخابه آقایون رو مطرح کردی پس طبق این استدلال خانوما هم حق اختیار دارن ک مرداییو بعنوان شوهرشون انتخاب کنن ک مردسالار نباشن .

و درمورده پسردارشدن در نظرهای قبلیم بهش اشاره کردم ک اولا میتونه بچه دار نشه اگ هم شد خب دختر داشته باشه اگ هم پسر میخواد پس در تربیتش کوشا باشه ک یک مردسالار بار نیاد و حتی اگ مردسالار شد اونوخ دودش تو چشه خودش میره ک با بچه دار شدن و سهل انگاری یک مردسالار تربیت کرده چ بسا نوعه رفتار و کرداره فرزند علی رغم جو حاکم در جامعه ب طرزه تربیت والدین هم بستگی داره.

ولی همونطور ک خودت اشاره کردی ما هم خرو میخوایم هم خرما ، هم پسر میخوایم هم میخوایم هیچکاری نکنیم و هم انتظار داریم اخرش مردسالار در نیاد.

1 ❤️

5369
2019-01-26 18:51:32 +0330 +0330
black_panther

و باز هم تاکید میکنم ک با مثال زدنه الکی خودتونو خسته نکنین .

0 ❤️

5370
2019-01-26 20:04:53 +0330 +0330
اسکلت حشری

black_panther گرامی، بعید میدونم مردی اونقد احمق باشد که گرفتاری در «زندان» (منظور محدودیتهای زنان) رو ترجی بده به «آزادی» هرچن با شرایط سخ.
درواقع تفاوت شرایط مرد و زن در این قضیه همینجاس که مرد لاقل اون آزادی رو دارد که از پس مشکلات زندگی بربیاید یا برنیاید ولی زن این آزادی رم نداره که حتا بتونه برا زندگی خودش تصمیم بگیره.
درضم همینطور که فرمودید «مردسالارانه بودن درخونواده‌ها نسبت به سالهای اخیر خیلی کمتر شده» پس این ینی زنِ نان‌آور هم بیشتر شده و دیگه مث سابق مشکل خرج و مخارج مث گذشته همه‌ش رو دوش مرد نیس چه بسا زن شاغل و نان‌آور هم بسیار داریم که علاوه بر خرج بچاهاش، خرج شوهر معتادش که گوشه‌ی خونه افتاده رم داره میده.
فرمودید «خانوما هم حق اختیار دارن ک مرداییو بعنوان شوهرشون انتخاب کنن ک مردسالار نباشن» این فرمایش شما درسته البته نه درمورد خونواده‌های سنتی که نه فقط انتخاب شوهر دس خودشون نیس بلکه شوهره هم یکی بدتر از خونواده‌شون از آب درمیاد که باقی عمرشونم بیشتر زجرشون بده. هنو در شهرستانا به وفور از این موارد داریم که دخترو در سنین پائین میفرسن خونه‌ی بخ.
فرمودید «بچه دار نشه یا اگه میشه خب دختردار بشه» عرض شود که نه فقط بچه‌دار شدن فقط تصمیم شخصی زن نیس (شوهرشم در این باره تصمیم میگیره) بلکه پسر یا دختردار شدنشم دس خودش نیس. همچنین تربیت بچه هم فقط منحصر به مادرش نیس. تربیت بچه از پدرش و مهمتر از اون از جامعه هم تأثیر میگیره (چه بسا بیشتر از والدین)! واضحه سخ میشه یه پسرو بین یه پدر مردسالار و جامعه‌ای که تا خرخره تو مردسالاری غرق شده، یه تنه در نخش مادر طوری تربیت کرد که مردسالار بار نیاد.

هرچن با همه این اوصاف قبول دارم به وفور زنانی هم هسن که خودشون بچاهاشونو (چه پسر، چه دختر) مردسالار بار میارن. ولی اونام خودشون جوری به توسری‌خور بودن عادت کردن که فک میکنن رسم روزگاره که باید همینجوری باشه.

1 ❤️

5371
2019-01-26 21:39:52 +0330 +0330
black_panther

خطاب ب اسکلت حشری:
بله فرمایشات کاملا درست و متینه و بنده باهاشون موافقم .

و در مورده انتخاب پسر یا دختر بودنه فرزند با تکیه بر علم تغذیه براحتی میشه این مسئله رو حل کرد البته اگ منظوره شما تصمیم گیریه مادر و پدر در تعیین جنسیت بوده باشه بنده حرفی ندارم کاملا این موضو ب دوطرف بستگی داره و حق با شماس.

کلا با حرفای شما موافقم ، ولی حداقل انتخاب یک شوهر توسط زن با تربیت بچه تقریبا رابطه ی مستقیم داره ، برای مثال کسی ک شوهره مردسالار انتخاب کنه و از اونور دلش نخواد پسرش مردسالار بار بیاد خب دچار تناقض شده و کسیم ک خربزه میخوره پای لرزشم باید بشینه البته روی صحبتم با اکثره خونواده ها هستش ، اون دخترایی ک با اجباره پدرو مادر ب خونه ی بخت فرستاده میشن حرفی ندارم مسلما داره صددرصد بهشون ظلم میشه.

و حرفه اخرم اینه ک آقایون خواهش میکنم لطفا کمی بیشتر هوای خانومای هموطنمونو داشته باشیم.

1 ❤️

5372
2019-01-26 21:55:40 +0330 +0330
اسکلت حشری

black_panther بزرگوار طبق چیزی که میفرمائید تا جایی که خودم اطلا دارم نتیجه‌ی قطعی نداره که به راحتی جنسیت فرزندِ متولد نشده صددرصد همونی بشود که والدینش میخوان. البته اگه علم تا این حد پیشرف کرده که این فرآیند به طور کاملاً اصولی و بدون خطا امکان‌پذیر باشه که مایه‌ی خرسندی‌ست… از همین روی اگه منبع معتبری سراغ دارید که اینو تأیید میکنه برام بسیار خوشحال‌کننده خواهد بود و معرفی میکنم به برخی دوستان که اسفاده کنن.
درمورد انتخاب شوهر و ارتباطش با تربیت فرزندِ پسر هم صددرصد حق با شماس. گفتنیا رو به روشنی فرمودید.
ولی وخ کردید یه نظر هم بنگرید به ← اسفاده درست از کسره و هـه خخخ (rose)

1 ❤️

5373
2019-01-26 22:24:55 +0330 +0330
rastin2769

به هردو…نمیشه گفت ب کردم بیشتر…چون همینطور ک ی عده مرد جنگیدن تا دفاع کنن و مردن یا هرچیز دیگ…ب زن هایم ظلم شد تجاوز شد برده شدن.مردن وووو…پس ب هردو

0 ❤️

5375
2019-01-27 08:21:36 +0330 +0330
black_panther

اسکلت حشری:
در مورده علم تغذیه بنده از یک دکتر این موضوع رو شنیدم ولی با حرفه شما تصمیم گرفتم یک تحقیق جامع دراین باره کنم و کاملا حق با شماس همچین موضوعی هنو بعنوان فرضیس و ب اثبات نرسیده البته گفته میشه با نرسیدن کالری کافی ب بدن مادر شانس پسر دار شدن کمتر میشه البته این یک فاکتور کمک کنندس ن قطعی ، و از شما ممنونم ک با ترغیب بنده درمورد تحقیق حول این موضو مانع از انتقال اطلاعات نادرست شدید. البته تحقیق بنده هم در سایتهای ایرانی و خارجی با منبع موثق بود و چون حق با شما بود دیگ منبع رو درج نکردم.

در مورد کسره و هه اخر هم حقیقتا عادت خیلی بدی دارم و سعی میکنم کنار بذارم.

1 ❤️

5376
2019-01-27 08:23:14 +0330 +0330
black_panther

البته گوشی من کسره نداره و من ناچار ب استفاد از ه شدم

0 ❤️

5380
2019-01-28 05:39:31 +0330 +0330
rez7

وقتی قراره مثل قبلیا تو تاریخ دفن بشید کاری هم ازتون بر نمیاد این سوالا به هیچ دردی نمیخوره.دنیا و طبیعت زورشون خیلی بیشتر از انسان دوپاست

0 ❤️

5382
2019-01-28 09:04:17 +0330 +0330
DeepWeb

hTg :

آیا دگرباشان از لحاظ ساختار شکلی بدنی ، زن یا مرد نیستن؟
و نمیتونند در یکی از این ۲ گروه باشند؟

صحیح ، متفاوت هستند و باید گزینه ای میبود اما
۱- درصد این افراد در جامعه زیاد نیست.
۲- با توجه به اندام جسمانی یا ذهنی اون ها میتونند خودشون انتخاب کنند که جزو کدام دسته هستند.

0 ❤️

5385
2019-01-28 13:09:58 +0330 +0330
amir9630

من خودم به مرد ها رای دادم
اگه یکم تاریخ خونده باشید میبینید که هر جنگی اتفاق میوفتاد چندین هزار مرد بخاطر جنگ کشته میشدن همین ها خودش ظلم بزرگیه درسته زن ها هم توی جنگ ها ممکن بود بعد از جنگ مورد ازار و اذیت قرار بگیرن ولی حداقل فرصت زندگی داشت ولی مرد ها نه. تازه در صورتی اسیر میشدن که دشمن پیروز بشه ولی اگه دشمن شکست میخورد فقط یسری مرد ها توی میدون جنگ میمردن.
این مال گذشتهست الان هم نیازی به گفتن نیست تبعیض جنسیتی بیداد میکنه

1 ❤️

5453
2019-02-02 03:16:44 +0330 +0330
سربازکیردار

تحت حکومت کیری اسلامی هم به زن و هم به مردش بی نهایت ظلم شد.
زناش که دیگه خودتون میدونید…
مرداش از گرونی و بیکاری و حمالی برای یه لقمه نون بگیر تا سربازی و …

حالا باز بگید کیرم فدای رهبر!

0 ❤️