مشکلات فنی + کمبود امکانات در شهوانی

1397/09/10

امیدوارم ادمین کامل بخونه

سلام و عرض ادب خدمت همه کاربران و ادمین محترم شهوانی

من از سال 90 یا 91 توی شهوانی هستم و به عنوان یه کاربر نسبتا قدیمی شهوانی و با توجه به اینکه شغل خودم مربوط به طراحی و برنامه نویسی سایت هست، قصد دارم لیست کامل ایراداد و مشکلات و کمبود های سایت شهوانی رو اینجا قرار بدم تا بلکه ادمین محترم هم به فکر بیوفته و شهوانی رو به بهترین سایت سکسی فارسی تبدیل کنه

البته برخی از دوستان تاپیک های مشابهی زدن اما هیچ کدام مشکلات رو کاملا بصورت یکجا لیست نکردن و شاید به همین دلیل هم بوده که ادمین جان تابحال توجهی به اونها نکرده!

لیست ایرادات و مشکلات فنی سایت :

1 - در بخش ایجاد تاپیک جدید و در بخش پاسخ به تاپیک، هر دو دقیقا صفحه ای مشابه هم دارند که یک کادر برای عنوان و یک فیلد برای متن و یک سری ابزار برای متن و فیلد شکلک ها و دکمه “بفرست” وجود داره. اما ایراداتی که در این بخش وجود داره رو به شرح زیر می نویسم ؛

 * شکلک ها خیلی کم هستن و از طرفی هم به درستی کار نمی کنند، مثلا اگر دو یا چند تا شکلک رو پشت سر هم قرار بدیم، وقتی که پست رو ارسال می کنیم، در سایت نوشته های انگلیسی "اسامی شکلک ها" به جای خود شکلک ها قرار می گیرند

 * در بخش پاسخ به تاپیک یا نقل به یکی از پاسخ های موجود، در فیلد متن، زمانی که میخوایم به یک پاراگراف جدید بریم، دکمه Enter رو میزنیم اما زمانی که پست رو ارسال می کنیم میبینیم که هیچ کدوم از Enter ها اعمال نشده و متنی که نوشته بودیم بدون هیچ فاصله ای و چسبیده به هم نوشته شده و این در حالی هست که در بخش ایجاد تاپیک جدید همچین مشکلی وجود نداره. درواقع باید هرکجا که خواستیم به سطر بعد بریم خودمون تگ  مربوطه رو یعنی < b r / > رو بنویسیم.

 * فیلد عنوان تاپیک باید یک اعتبارسنجی معتبر داشته باشد، به صورتی که اگر کاربر در فیلد عنوان از کاراکتر های غیر مجاز استفاده کرد، با پیغام خطا مواجه بشه و متوجه بشه که باید عنوان رو تغییر بده، در حال حاضر اعتبارسنجی وجود ندارد و تاپیک ارسال می شود اما زمانی که تاپیک رو باز می کنیم با خطا مواجه میشیم انگار که اون تاپیک مسدود شده!

2 - مشکلات بخش اعلان ها و پیام های خصوصی

 * قبلا بخش اعلان ها مشکل داشت به صورتی که ضربدر اعلان ها کار نمیکرد و نمیتونستیم اعلان های اضافی رو حذف کنیم که ادمین زحمت کشید و این مشکل رو رفع کرد اما هنوز هم کامل رفع نشده، اگر بیشتر از 10 تا اعلان داشته باشیم، یا باید دکمه حذف همه رو بزنیم تا همزمان همشون حذف بشن اما ممکنه که نخوایم بعضی از اعلان ها حذف بشن و نیاز باشه که دونه دونه اونها رو رفع کنیم، اما اگر 10 تا از اعلان هارو حذف کنیم از یازدهمی به بعد حذف نمیشن تا زمانی که از حساب کاربری خارج بشیم و مجددا وارد بشیم.

 * در بخش تنظیمات آگاهسازی ها زمانی که تیک قسمت آگاهسازی تاپیکی که در آن نظر داده ایم رو فعال می کنیم، هرکس که در آن تاپیک نظر بده برای ما اعلانش میاد و گاهی اوقات این نظرات انقدر زیاد هستن که واقعا این اعلان ها برای ما عذاب آور میشه و از نظری که ارسال کردیم پشیمون میشیم، به نظر من خیلی بهتر بود که یک گزینه ارسال بشه که فقط زمانی که برای نظر خودمان جواب میاد آگاهسازی فعال باشه.

 * وقتی پیام خصوصی برای شخصی ارسال می کنیم، اون پیام در لیست پیام هامون قرار نمیگیره تا زمانی که اون شخص به ما پاسخ بده! خیلی بهتره که این مورد هم رفع بشه و در هر صورت چه مخاطب جواب بده و چه جواب نده، در لیست پیام هامون اون پیام رو داشته باشیم

3 - مشکلات بخش انجمن

 * خیلی عالی بود اگر در هر کدام از انجمن ها، یک قسمت برای فیلتر کردن بر اساس یک سری معیار ها قرار داده میشد، به عنوان مثال در انجمن کافه شهوانی وارد میشیم باید بتونیم فیلتر دستی تعیین کنیم که مطالب بر اساس تاریخ، تعداد بازدید، آخرین بروزرسانی، نذولی و صعودی و ... به ما نمایش داده بشن و به این ترتیب خیلی راحت تر میشه مطالب دلخواه انجمن رو مشاهده کرد.

 * زمانی که ادمین یک پست رو مسدود یا حذف میکنه، اون پست از لیست انجمن حذف نمیشه حتی از لیست مطالب داغ هم حذف نمیشه و خیلی از مطالب رو وقتی باز میکنیم ارور میدن، اگر این مورد هم رفع بشه عالیه

 * اگر کسی یک نظر در زیر یک پست ارسال کنه میتونه به راحتی ویرایشش کنه اما نمیتونه حذفش کنه یا حداقل صاحب تاپیک نمیتونه نظراتی که اومده رو حذف کنه، این خیلی بده، برخی از کاربران فیک میان توی تاپیک و نظرات بی ربط میدن و تاپیک مارو خراب میکنن و اگر میتونستیم اونا رو حذف کنیم خیلی عالی بود، حتی بعضی ها توهین میکنن و وقتی میفهمن که ما به ادمین گذارش دادیم، سریعا میرن نظرشون رو ویرایش میکنن تا ادمین متوجه توهین کردن اونها نشه!

4 - مشکلات بخش نظرسنجی

 * در بخش نظرسنجی برای هر کدام از نظرات باید یک دکمه اضافه بشه که مشخص کنه قبلا در این نظرسنجی شرکت کردیم یا نه، من به شخصه در تمام نظرسنجی ها شرکت کردم اما گاهی اوقات که به صفحه نظرسنجی ها مراجعه میکنم یادم میره و دوباره شرکت میکنم و پیغام میده که قبلا شرکت کردید!

 * اگر کاربر VIP باشیم، هیچ قسمتی برای درج نظرسنجی جدید وجود نداره و باید دستی آدرسش رو وارد کنیم، اگه برای VIP ها دکمه ایجاد نظرسنجی قرار داده بشه خیلی بهتره

5 - مشکلات بخش آپلود سنتر عکس و فایل

 * خیلی بده که فقط VIP ها میتونن فایل آپلود کنن! باید طوری باشه که کاربران معمولی مثلا تا سقف 50 مگابایت بتونن استفاده کنن و VIP ها تا سقف 200 مگابایت برای هر فایل، اینجوری هیچکس کارش لنگ نمیمونه.

 *  اگر این امکان وجود داشته باشه که به عکس هایی که خودمون آپلود کردیم دسترسی داشته باشیم خیلی عالیه، هم برای شما خوبه هم برای کاربران، برای شما خوبه چون خیلی ها عکس های اضافیشونو پاک میکنن و سرور شما خلوت تر میشه و برای کاربران هم عالیه چون شاید کسی از انتشار فلان عکس خصوصی خودش پشیمون باشه ولی دیگه راهی نداره برای حذف لینک اون عکس

 * برخی از تاپیک ها دارای عکس های زیادی هستن (مثل عکس های سکسی سریالی که خودم قرار دادم) و واقعا آپلود کردن عکس در آنها خیلی خیلی دشوار هست، اگر شهوانی آپلود دسته ای عکس یا حداقل 5 تا عکس همزمان داشت خیلی عالی میشد.

6 - مشکلات چت روم شهوانی

 * به نظر من تنها دلیلی که چت روم شهوانی اونطوری که باید شلوغ نمیشه اینه که اسپم زیاده، شما در بخش تاپیک ها تنظیم کردید که اگر پشت سر هم تاپیک یا پاسخ به تاپیک ارسال بشه، ارور "به کجا چنین شتابان" رو بده درحالی که در چت روم همچین امکانی وجود نداره، اکثرا یک جمله تکراری و خسته کننده رو پشت سر هم در چت روم ارسال میکنن و باعث میشه کاربران آنلاین لفت بدن.

اینها لیست ایرادات سایت بود، درواقع منظورم از ایرادات اینه که برنامه نویس محترم سایت شهوانی نیازی نیست برای رفع کردن این موراد، برنامه نویسی خاصی انجام بده و فقط باید کد هایی که نوشته شده رو ادیت کنه و نهایتا این ایرادات رو رفع کنه تا تقریبا تمام کاربران سایت بعد از تقریبا 10 سالی که شهوانی قدمت داره، با این تغییرات اساسی، یک نفس راحت بکشن و با اشتیاق بیشتر از سایت استفاده کنن.

حالا قصد دارم در ادامه لیست امکاناتی رو بگم که سایت کلا اونها رو نداره و اگر این امکانات به سایت اضافه بشه واقعا به بزرگترین سایت سکسی فارسی در دنیای مجازی تبدیل میشه :

1 - ایموجی (شکلک) هایی که برای بخش تاپیک و نظرات گذاشتید کم هستن و اشتباه هم هستن! درواقع در بخش فرم ارسال نظر چند تا ایموجی وجود داره که وقتی یکیشو انتخاب میکنیم و ارسال میکنیم توی پیامی که ارسال شده یک ایموجی متفاوت ارسال میشه و اونی که انتخاب کردیم نبوده، اگر بیشتر هم بشن که عالی میشه.

2 - امکان تغییر دادن ایمیل خصوصی در تنظیمات سایت واقعا نیازه.

3 - امکان ارسال گذارش تخلف برای نظرات و تاپیک ها واقعا مورد نیازه، اگر با تاپیک یا نظر خلاف قوانین سایت مواجه بشیم حتما باید خصوصی ادمین رو پیدا کنیم و لینک تاپیک رو کپی کنیم و با هزار تا سختی اونو به ادمین گذارش کنیم، اما اگر زیر هر نظر یا تاپیک یک دکمه ارسال گذارش تخلف بود خیلی این کار راحت تر بود.

4 - اپلیکیشن اندروید برای سایت واقعا نیازه!

5 - آمارگیر سایت اگر بصورت حرفه ای باشه فوق العاده میشه و این موارد رو به کاربران نشون بده :
* تعداد کل کاربران خانم
* تعداد کل کاربران آقا
* تعداد افراد آنلاین در سایت
* تعداد بازدید امروز
* تعداد بازدید دیروز

صد در صد مطمئنم امکانات یا ایرادات دیگه ای ممکنه باشه اما مهم هاشو گفتم، البته مهم تریناش رو نگفتم که در ادامه میگم؛
مهمترین ایراد شهوانی توی قالبشه، این قالب فعلی هم خیلی ساده هست هم مشکلات فنی داره، به عنوان مثال وقتی با PC سایت رو باز می کنیم صفحه افقی اسکرول میشه و خیلی اذیت میکنه، یا اگه سرعت اینترنت پایین باشه به دلیل اینکه از کد های JavaScript منسوخ شده استفاده شده خیلی سرعت لود سایت پایین میاد، خیلی اوقات ستون های راست یا چپ سایت غیب میشن یا پایین صفحه میوفتن و سایت به هم میریزه، ریسپانسیوش مشکل داره و …
من به شخصه حاضرم برای این تغییر اساسی با طراحی کردن یک قالب اختصاصی به صورت کاملا رایگان و تحویل دادنش به ادمین، سهم خودم رو پرداخت کنم و ادمین محترم شهوانی هم یا خودش یا برنامه نویس سایتش بعد از بررسی و تایید قالب، اون رو روی سایت قرار بده و مابقی ایراداتی که لیست شد رو رفع کنه.

شاید خیلی از ماها (حداقل خودم بیشتر از ده نفر رو میشناسم) چندین مرتبه برخی از این ایرادات رو در قالب پیام خصوصی به ادمین گفتیم و تنها جوابی که گرفتیم یک تشکر بابت دقت نظر بوده و بس! و توجه جدی به این ایرادات نشده

ادمین جون بخون فقط جون هرکی دوس داری مارو مسدود نکن دخالت کردیم


(dash)

1391 👀
6 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2018-12-01 02:09:33 +0330 +0330

مرسی صادق جان؛ ایرادهای فنی پرکاربرد رو گفته بودی که البته خیلی بیشتر از این مواردی است که شما عنوان کردی، دوست عزیز دیگری هم دیروز و با هدف ارتقاء سایت تاپیکی زده بودند،
همگی امیدواریم که سطح کیفی این سایت روز به روز بهتر و مورد پسند بیشتر واقع شود.

2 ❤️

2018-12-02 07:14:19 +0330 +0330
نقل از: kambiz55 مرسی صادق جان؛ ایرادهای فنی پرکاربرد رو گفته بودی که البته خیلی بیشتر از این مواردی است که شما عنوان کردی، دوست عزیز دیگری هم دیروز و با هدف ارتقاء سایت تاپیکی زده بودند، همگی امیدواریم که سطح کیفی این سایت روز به روز بهتر و مورد پسند بیشتر واقع شود.

عزیزمی کامبیز جان

مرسی از توجهت

امیدوارم واقعا این موارد روی سایت اعمال بشه

2 ❤️

2018-12-02 07:36:39 +0330 +0330
نقل از: m1235xxx سپاس

?

1 ❤️

2018-12-02 16:40:13 +0330 +0330

نقل از: Milad2345 سلام واقعا عالی گفتی. لایک داری. بالاخره یه نفر مشکلات رو گفت. قسمت اپلود عکسها. اپلود عکس پروفایل ها. قسمت نظرات. من از خیلی سال پیش شهوانی رو دنبال میکنم. و این اکانت چندم منه که توی این سالها باهاش اومدم. واقعا حظ کردم که مشکلات رو گفتی .

نه به تفکیک جنسیتی. نه به نابرابری.

زنده باد برابری  زنده باد حقوق مساوی زن و مرد

فداتم، همین که شما هم با این نظرت، تاپیک رو تایید میکنی یعنی اینکه ادمین هم حتما بیشتر توجه میکنه و زودتر شهوانی رو سر و سامون میده
امیدوارم که هرچی زودتر این مشکلات حل شه دیگه اذیت نشیم

1 ❤️

2018-12-02 21:09:14 +0330 +0330

سپاس از نقد و نظر جامع شما.
این ملاحظات در برنامه ارتقای آتی سایت مورد توجه خواهند بود.

3 ❤️

2018-12-02 21:59:19 +0330 +0330
نقل از: admin سپاس از نقد و نظر جامع شما. این ملاحظات در برنامه ارتقای آتی سایت مورد توجه خواهند بود.

واقعا ممنون از توجهتون ?


آیا امکانش هست که یک تاریخ حدودی بدین که ارتقای سایت کی قراره انجام بشه؟

1 ❤️

2018-12-02 22:05:01 +0330 +0330

درود بر تو بزرگوار
کامل و جامع

1 ❤️

2018-12-03 08:05:30 +0330 +0330
نقل از: romsezar درود بر تو بزرگوار کامل و جامع

ممنونم از نظر گرانقدر شما

1 ❤️

2018-12-03 19:55:05 +0330 +0330

سلام… همش درسته ولی به نظرم اونکه صاحب تاپیک بتونه نظراتی که بر خلاف میلش هست رو پاک کنه درست نیست… اگه صاحب تاپیکی بتونه نظرات مخالف با خودش رو پاک کنه اونوقت اعتماد به سایت و اشخاص و تاپیکها از بین میره

1 ❤️

2018-12-03 20:06:36 +0330 +0330
نقل از: babimj سلام.. همش درسته ولی به نظرم اونکه صاحب تاپیک بتونه نظراتی که بر خلاف میلش هست رو پاک کنه درست نیست.. اگه صاحب تاپیکی بتونه نظرات مخالف با خودش رو پاک کنه اونوقت اعتماد به سایت و اشخاص و تاپیکها از بین میره

نه، اتفاقا اینجوری هم جلوی دعوا ها گرفته میشه هم نظرات بی ربط پاک میشه و تاپیک خلوت میشه

1 ❤️

2018-12-04 08:39:57 +0330 +0330
نقل از: sadegh-sj76
نقل از: babimj سلام.. همش درسته ولی به نظرم اونکه صاحب تاپیک بتونه نظراتی که بر خلاف میلش هست رو پاک کنه درست نیست.. اگه صاحب تاپیکی بتونه نظرات مخالف با خودش رو پاک کنه اونوقت اعتماد به سایت و اشخاص و تاپیکها از بین میره

نه، اتفاقا اینجوری هم جلوی دعوا ها گرفته میشه هم نظرات بی ربط پاک میشه و تاپیک خلوت میشه

اگه صاحب تاپیکی مثلا سر یکی کلاه گذاشته باشه یا فیک باشه و کسی هم اون رو فهمیده باشه و جهت اطلاع بقیه موضوع رو تو تاپیک بنویسه ولی صاحب تاپیک میتونه اون نظر رو پاک کنه و کسای دیگری رو هم که بیخبر میمونن سر کیسه کنه یا…

1 ❤️

2018-12-04 10:32:28 +0330 +0330
نقل از: babimj
نقل از: sadegh-sj76
نقل از: babimj سلام.. همش درسته ولی به نظرم اونکه صاحب تاپیک بتونه نظراتی که بر خلاف میلش هست رو پاک کنه درست نیست.. اگه صاحب تاپیکی بتونه نظرات مخالف با خودش رو پاک کنه اونوقت اعتماد به سایت و اشخاص و تاپیکها از بین میره

نه، اتفاقا اینجوری هم جلوی دعوا ها گرفته میشه هم نظرات بی ربط پاک میشه و تاپیک خلوت میشه

اگه صاحب تاپیکی مثلا سر یکی کلاه گذاشته باشه یا فیک باشه و کسی هم اون رو فهمیده باشه و جهت اطلاع بقیه موضوع رو تو تاپیک بنویسه ولی صاحب تاپیک میتونه اون نظر رو پاک کنه و کسای دیگری رو هم که بیخبر میمونن سر کیسه کنه یا…

دوست عزیز من همه جوانب رو در نظر گرفتم، اولا که نوشته بودم یک امکان نیازه که دکمه ای زیر تاپیک ها باشه برای گزارش تخلف تاپیک که کاربر بتونه اون رو به ادمین گذارش بده، دوما در نظر داشته باش که کامنت های حذف شده درواقع حذف نمیشن، فقط برای کاربران حذف شده به حساب میاد و ادمین میتونه اونها رو ببینه و تصمیم بگیره که حق با چه کسی بوده

1 ❤️

2019-01-28 21:27:28 +0330 +0330
نقل از: حناخانوم چطوري ميتونم تو چت سايت عضو بشم

به سختی و با دقت

1 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «