۱۸ راهکار برای ارضای بهتر زنان

1399/09/29

(از دوش آب داغ تا نوشیدنی‌های مخصوص سکس)


فواید اورگاسم با وجود تحقیقات فراوان، دیگر بر هیچ‌کس پوشیده نیست. به گفته‌ی ماری جو راپینی (روانشناس و تراپیست جنسی) ترشح هورمون سروتونین و اندورفین حین اورگاسم سیستم ایمنی را قوی میکند و استرس و اضطراب را کاهش میدهد.
اما همچنان اختلاف میزان لذت بین زنان و مردان زیاد است. نسبت زنان به مردان، وقتی صحبت از اورگاسم حین سکس به میان می‌آید، خیلی کم است. پس سوال این است که زنان چگونه بهتر و بیشتر اورگاسم شوند؟
در ذیل، ما از تحقیقات پزشکی گرفته تا متخصصین سکس و تراپیست های جنسی کمک گرفته‌ایم که به ما راهکارهایی برای بهبود اورگاسم بانوان معرفی کنند تا آنها بدون اینکه از حق طبیعی خودشان برای اورگاسم بگذرند، بتوانند با شریکشان احساس نزدیکی داشته باشند.

  • **۱ . بهتر عشق بازی کنید **
    تحقیقی در ژورنال “hoemones and behavior” نشان می‌دهد که افزایش هورمون عشق یا همان سروتونین به زوج کمک میکند تا اورگاسم‌های شدید‌تری را تجربه کنند. لازم نیست هیچ مکمل خاصی برای افزایش این هورمون استفاده شود. همان در آغوش گرفتن، بوسیدن و فعالیت هایی که شما را بیشتر به هم نزدیک کند، نتیجه‌بخش است. مطمئن باشید که وقت کافی برای پیوند خوردن با یکدیگر میگذارید یا میزان عشق بازی قبل از سکس را طولانی‌تر کنید تا عملکرد بهتری در سکس داشته باشید.

  • ۲.ارضا شدن را به تاخیر بیندازید
    علم می‌گوید به جای اینکه برای رسیدن به آخر خط گاز بدهید، بهتر است خود را تا کمی قبل از اورگاسم برده و متوقف شوید (به این عمل edging گفته میشود) و سپس مجددا خود را به ارضا شدن نزدیک کنید. این کار باعث اورگاسم های بهتر و قوی تر خواهد شد.

  • ۳. ورزش، ورزش، ورزش
    برای یک دوی پنج کیلومتر ثبت نام کنید یا برنامه‌ی تنیس بریزید. در زنان، تنها انتظار کشیدن برای یک رقابت هم میتواند منجر به افزایش ترشح ۲۴ درصدی هورمون تستوسترون شود. به نقل از تحقیقی در ژورنال evolution and human behavior، هرگونه افزایش ترشح این هورمون موجب افزایش میل جنسی میشود. پس برای شما دو سر برد است. بعلاوه، ورزش جریان خون به سمت ناحیه‌ی تناسلی را افزایش میدهد. این کار شهوت را افزایش داده و سرحالتان میکند.

  • ۴.دما را زیاد کنید
    قبل از سکس، دوش آب داغ بگیرید یا اگر وقت ندارید، یک لیف گرم را برای چند دقیقه روی قسمت خارجی واژنتان بگذارید. به نقل از “هیلدا هاچرسون” نویسنده‌ی pleasure، گرما باعث خون‌رسانی بیشتر به واژن میشود، که خود موجب افزایش ترشح روان کننده و بالا رفتن حساسیت شده.

  • 5. متد تانتریک را امتحان کنید
    “دان کارترایت”، مدرس تانتریک، توضیح میدهد که به دست گرفتن قدرت تنفس می‌تواند ذهنتان را آرام کرده و حساسیتش را برای یک تجربه که کل بدن را در برمی‌گیرد، بالا برد. قبل از سکس، با تنفس و کنار هم تاب خوردن، خودتان را برای لذات اورگاسمی آماده کنید؛ سپس ماهیچه‌ی کف لگنی خود را منقبض کنید.
    مترجم: در مورد سکس تانترایی در آینده مطلب آپلود می‌شود.

  • ۶. معجون سکس بنوشید
    بگذارید یک معجون باستانی برای سکستان جادو کند: کمی شیر ولرم را با نوک قاشق زعفران بنوشید. آلیزا بارون کوهین نویسنده‌‌ی sex:rediscovering desire through techniques and therapies. زعفران (که معرف حضور ایرانی هاست) هنگام گرم شدن طعمی قوی آزاد میکند و هزاران سال است که به عنوان داروی مقوی جنسی مصرف میشود.

  • ۷.باطری‌هایتان را شارژ کنید
    طبق پرسشنامه‌ی مرکز سلامت زنان برمن از ۱۶۵۶ زن، زنانی که ویبراتور استفاده می‌کنند، مدعی‌اند که هنگام سکس با شریکشان راحت تر ارضا میشوند. اگر میانه‌تان با تکنولوژی خوب است، از یک گلوله لرزاننده(نوعی وسیله‌ی جنسی) استفاده کنید که آنقدر کوچک است که داخل جیبتان جا می‌شود(یا میتوانید دور گردنتان بیندازید). یا با استفاده از ویبراتور های دونفره، شریکتان را نیز در بازی شرکت دهید.

  • ۸.در زمان مطلوب هجوم ببرید
    «گابریل لیچترمن» نویسنده‌ی " 28 Days: What Your Cycle Reveals about Your Love Life, Moods, and Potential “میگوید:”
    طی دو روز اول چرخه‌ی قاعدگی، سطح هورمون تستوسترون بالا میرود. شهوت زیاد میشود و حساسیت سینه ها و کلیتوریس بسیار بیشتر میشود. اورگاسم های شدیدتر، ممکن است راحت‌تر از حالت معمول اتفاق بیفتند. شاید حتی چنداورگاسمی را تجربه کنید. متخصصین همچنین پیشنهاد میدهند که زمان سکس را برای صبح زود بگذارید که مردان هم بالاترین سطح هورمون تستوسترون را دارند. یا در بعد از ظهر های آخر هفته که تخمک‌گذاری زنان رخ میدهد.

  • ۹.کوییکی (سکس جمع‌وجور و فوری) را فراموش نکنید
    “امیلی دوبرلی” نویسنده‌ی کتاب « Sex for Busy People and The Field Guide to F*cking » دامن بپوشیدو راهرویی بی رفت‌وآمد پیدا کنید. اگر از شریکتان کوتاه تر هستید یکی دو پله پایین تر بایستید. رو در رو با او یا به سمت نرده قرار بگیرید تا از پشت دخول صورت بگیرد. ( نرده را بگیرید که نیفتید و زیادی هم روی آن خم نشوید)

  • 10. متد ریتمیک جدیدی را امتحان کنید
    احتمال ارگاسم شدن را با تکنیک coital alignment (یک نوع پوزیشن سکس) افزایش دهید. به اینگونه است که شریکتان روی شما دراز میکشد به گونه‌ای که لگنش مستقیما روی لگن شما قرار گیرد. پاهایتان را دور ران‌هایش حلقه کنید و به آرامی با هم عقب جلو شوید. رو به بالا و جلو فشار وارد کنید تا کلیتوریس نیز با قسمت ابتدایی آلتش تماس پیدا کند. کلید این تکنیک صبوری است: ریتم خود را پیدا کرده و به آن بچسبید تا زمانی که ارضا شوید.

  • **11. با ذهن آگاهی خودارضایی کنید.
    دکتر “اورایلی”، سکسولوژیست و متخصص روابط در we-vibe، پیشنهاد میدهد که 15 الی 30 دقیقه بدون اینکه به اورگاسم شدن فکر کنید، خودتان را به هدف لذتجویی لمس کنید. میلی متر به میلی متر بدنتان را با دست، لوبریکانت، روغن های ماساژ، ویبراتور و در بافت ها و دماهای متنوع لمس کنید. هر چه با واکنشهای منحصر به فرد بدنتان به هر یک از این لمس ها بیشتر آشنا می‌شوید، توانایی بیشتری برای در لحظه ماندن هنگام سکس پیدا می‌کنید و دیگر به نمایش و اجرا فکر نخواهید کرد. وقتی که هدف اورگاسم نباشد، لذتتان بیشتر میشود و اورگاسم به عنوان یک تجربه (و نه یک نمایش) برایتان خوشایندتر خواهد بود.

  • 12. بیشتر بخواهید
    یک توصیهی حرفه ای دیگر از دکتر اورایلی این است که کمی خودخواه باشید.
    بیشتر اوقات ما نمی‌توانیم خالصانه از یک تجربه‌ی جنسی لذت ببریم چون می‌خواهیم لذت بدهیم نه اینکه بگیریم. راجع به اینکه شریکمان چه فکری می‌کند، چه احساسی دارد و چه می‌بیند نگرانی داریم. ما همچون بیننده‌ای ناظر این صحنه از خارج هستیم به جای اینکه در خود فرآیند حضور داشته باشیم. این مساله فشار برای بهتر دیده شدن و عملکرد بهتر را افزایش می‌دهد و قاتل لذت است. پس چه در داخل اتاق خواب و چه خارج آن، هر چیز که میخواهید طلب کنید.

چند تا از راهکارهای مخصوص دکتر اورایلی در خصوص طلب بیشتر در تخت‌خواب در زیر آمده است:

  • سکس را توسط یک درخواست شروع کنید نه یک پیشنهاد. مثلا:" خیلی دوست دارم که بشینی رو زانوهات و کسمو بخوری"
  • بازخورد بدهید. مثلا :“وای خیلی دوست دارم وقتی اینجا رو بیشتر از اونجا میخوری”
    بدن شریکتان را راهنمایی کنید. مثلا: " دوست دارم آروم و قشنگ تلمبه بزنی، درست اینجوری"
  • کمی کینک(عجیب و غریبی) چاشنی خواسته‌هایتان کنید. مثلا:" تا وقتی ارضا نشم بهت دست نمیزنم. میخوای با این دیلدو گرمم کنی واسه خودت؟"
  • ۱۳.سعی نکنید که ارضا شوید
    ممکن است متناقض با گفته‌هایمان به نظر برسد ولی طبق گفته‌ی دکتر “جیل مک دویت”، اگر میخواهید بهتر ارضا شوید، باید دست از تلاش برای ارضا شدن بردارید." از مردم بعید نیست که در دام هدف‌گرایی هنگام اعمال جنسی بیفتند. حال آن هدف خودشان باشد یا شریکشان. آنها بیش از حد روی اورگاسم‌ تمرکز میکنند. به حدی که احتمال وقوعش کم می‌شود یا به صفر میرسد. پس تمرکز روی فرآیند مهم است. به هر لمس، بوسه و حرکتی، توجهتان را معطوف کنید. اینطوری وقتی به اورگاسم برسید حس بهتری دارد.

  • ۱۴. مرتب حرکات کگل(kegel) را تمرین کنید
    هیچ چیز به اندازه‌ی ماهیچه‌ی کف لگنی قوی برای اورگاسم‌های شگفت انگیز اهمیت ندارد. دکتر “مک دویت” می‌گوید اضافه کردن تمرینات کگل به لیست تمرینات روتینتان می‌تواند تاثیر به سزایی روی اورگاسمتان داشته باشد.
    " انقباض های کگلی نامرتب و بی قاعده قرار نیست تغییر قابل توجهی ایجاد کنند. اما تمرینات کف لگنی مرتب و متداوم قطعا اینکار را میکند."

  • ۱۵. از درخواست برای معاشقه‌ی بیشتر نترسید
    بازیگر پیشین سریال “bachelor”«اشلی آیکونتی» در کمپین جدید خود به نام (RPF#Resting Pleasured Face) با K-Y همکاری کرد. او می‌گوید که یکی از بزرگترین دروسی که در رابطه با سکس آموخته است، این است که شما نباید از درخواست آنچه می‌خواهید بترسید، مخصوصاً وقتی صحبت از معاشقه می‌شود.
    او می‌گوید: “زنان، اغلب به سرعت مردان احیا نمی‌شوند و ممکن است مردان متوجه نشوند که ما گاهی اوقات به چند دقیقه بیشتر برای گرم شدن احتیاج داریم تا رابطه جنسی برایمان بیشترین لذت را داشته باشد. سعی کنید مردتان را به سمتی سوق بدهید که قبل درآوردن تمام لباس ها، شما را نرم و آرام، به مدت چند دقیقه، در تمام نقاط بدنتان جز نواحی جنسی لمس کند .”

  • 16.پذیرای همدلی و ارتباط باشید
    دکتر «هالی ریچموند»، روانشناس پیکری و سکس تراپیست دارای گواهی، توصیه می‌کند که حالت تانتریک را داشته باشید. (حداقل در ابتداییترین فرمش)
    او می‌گوید: “تانترا از سانسکریت به " بافت " ترجمه می شود و بخشی از این تمرین جنسی و ذهن‌آگاهانه، با چشم در چشم شدن آغاز می شود. در موقعیتی راحت و مستقیم روبه‌روی همسرتان بنشینید. به مدت 30 ثانیه تا یک دقیقه به چشمان یکدیگر عمیق بنگرید، چشم چپ را به چشم چپ متمرکز کنید تا چشم ها دو دو نزنند و فعالیت را خراب نکنند. همدلی از طریق تماس چشمی برقرار می شود، احساس ارتباط عمیقتر، اهمیت و درک از شریک زندگی خود، اغلب ارگاسم را به سطح بالاتری می رساند. مراجعین من می گویند وقتی قبل از رابطه جنسی به یکدیگر خیره می‌شوند، ارگاسم آنها انگار از یک مکان خارجی میآید و نه فقط نواحی تناسلیشان و آن ها به شدت حس نزدیکی با شریکشان میکنند.”

  • 17. سکس و تکنولوژی را پیوند بزنید
    “ریچموند” می‌گوید که استفاده از اسباب بازی کافی نیست. اگر می‌خواهید ارگاسم خود را به سطح بالاتری برسانید، باید در مورد جدیدترین فناوری های کمک به سکس، به روز باشید.
    او می گوید: "علم جذاب و تمام عیار است. پنج سال گذشته ویبراتورهای هوشمند را (که خود جزئی از مجموعهی بزرگتر تله دیلدونیک هاست) برای ما به ارمغان آورده است. این فن‌آوری به ما اجازه‌ی اتصال به شریکمان از دورترین نقاط را میدهد و با هماهنگ کردن الگوهای لذت دو نفر، به آنها کمک می‌کند تا احساس نزدیکی بیشتری داشته باشند. دستگاه‌هایی وجود دارند که از فن‌آوری بازخورد زیستی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنچه که شما (یا شریک زندگی خود) برای افزایش لذت نیاز دارید، ساعتی از روز که قوی ترین ارگاسم را دارید و تنظیمات و الگوهای لرزش مورد‌پسندتان، استفاده میکنند.

  • 18. شتاب‌دهنده‌های جنسی خود را پیدا کنید
    به گفته “جیگی انگل”، مربی، متخصص جنسی، نویسنده و سکسولوژیست، بخش بزرگی از به حداکثر رساندن لذت شما در اتاق خواب، در گرو صرف وقت برای درک کامل خودتان است. او می‌گوید مهم این است که دقیقاً از آنچه شما را برانگیخته می‌کند یا نمیکند آگاه باشید.
    وی توضیح می‌دهد: “همه ترمزها و شتاب دهنده های جنسی دارند.” اینها همان مواردی در مغز و بدن است که میل ما را افزایش یا کاهش می‌دهند. یعنی باید متوجه شوید که چه چیزی شما و شریکتان را برانگیخته و آماده‌ی سکس میکند. این شتاب‌دهنده‌ها ابزاری عالی برای زوجینی هستند که میل جنسی شان میزان تطابق کمتری دارد. اینگونه می‌توانند از جایی که برای هر دو لذتبخش است شروع کنند. آیا باید قبل از حشری شدن لمس شوید؟ یا باید به کلمات و عکس های شهوانی نیاز دارید؟ آیا خود به خود حشری می‌شود؟ تمام این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا بدن خود را بهتر بشناسید. با یکدیگر برای کاوشگری جنسی وقت بگذارید و واقعا تلاش کنید تا این راه را دو نفره بروید. این کار قطعا تجربه ی جنسی شما را بهتر کرده و اورگاسم های زیادی به ارمغان می‌آورد.

منبع

6390 👀
11 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2020-12-19 15:44:12 +0330 +0330

↩ BRDYA
دوداش؟

2 ❤️

2020-12-19 15:47:05 +0330 +0330

↩ BRDYA
نکته اش رو نفهمیدم وگرنه راحت باش. پرسپولیس چیسته این وسط

2 ❤️

2020-12-19 15:54:41 +0330 +0330

↩ BRDYA
ایشالا چرخش بچرخه

1 ❤️

2020-12-19 16:09:43 +0330 +0330

جالب بود … انشالا در اینده بتونیم اینکارا رو با عشقمون بکنیم و مستفیض بشیم از پند های شما…و ممنون برای وقتی که برای ترجمه و نگارش گذاشتی ❤️

2 ❤️

2020-12-19 16:26:15 +0330 +0330

عالی بود دختر

1 ❤️

2020-12-19 16:41:51 +0330 +0330

↩ blackhandnn
بیشتر خطابش رو ب خانوما بود. ولی شما هم بدونید خب خیلی جذاب تر جلوه میکنی براش*-*

1 ❤️

2020-12-19 16:43:22 +0330 +0330

↩ آقای جونور
ایشالا ک جور شه و ایشالا ک بتونی😁

0 ❤️

2020-12-19 16:43:57 +0330 +0330

↩ Oscar.and.Mokhtar
لینک رو ب دوستای دخترت بفرست😁

1 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «