آموزش واژن‌لیسی با 19 نکته

1401/06/31

آموزش واژن‌لیسی: 19 راز برای ارضاکردن خانم‌ها

اگر مطمئن نیستید که چطور باید به روش درست واژن را لیسید، این راهنما کمک می‌کند که آن‌قدر پیشرفت کنید تا پارتنرتان هردفعه از لذت فریاد بزند.
بسیاری از مردها نمی‌دانند چگونه باید واژن را بلیسند یا به‌اصطلاح بخورند. البته گاهی بعضی دختران به مردان می‌گویند که باید دقیقاً چکار کنند.
اما باز هم بیشتر مردان فکر می‌کنند این‌کار بیهوده است و فایده‌ای ندارد. این مردها با خودشان می گویند که چرا باید برای لذت‌دادن به پارتنر از دهان استفاده کنند وقتی می‌توانند از کیرشان استفاده کنند. بعضی دیگر از مردان، لیسیدن یک‌دقیقه‌ای واژن را فقط راهی برای خیس و لیزکردن واژن می‌دانند تا به‌سرعت سراغ دخول بروند. اما واژن‌لیسی برای دختران نباید صرفاً بخشی اختیاری از پیش‌نوازی باشد.
باید لیسیدن واژن را یکی از مهم‌ترین و حتی شاید مهم‌ترین راه‌هایی بدانید که زن را به ارگاسم می‌رساند و باعث می‌شود تجربۀ جنسی بسیار بسیار بهتری با شما داشته باشد. در نهایت قصدتان لذت‌دادن و ارضاکردن اوست، این‌طور نیست؟


چگونه طوری واژن را بخوریم که پارتنرمان از لذت فریاد بزند
شاید تصور کنید که لیسیدن واژن دخترها نیاز به مهارت خاصی ندارد. کافیست سرتان را بین پاهایش بگذارید، زبانتان را بیرون بیاورید و شاهد لذتش باشید. اما واقعیت این است که با این‌کار، تقریباً هیچ واکنشی دریافت نخواهید کرد. در واقع حتی ممکن است پارتنرتان متوقفتان کند.
واژن‌لیسی از چیزی که فکر می‌کنید بیشتر کار دارد. این‌کار نیازمند زمان، مهارت و تمرین است تا بتوانید درست انجامش دهید و باعث شوید پارتنرتان حسی بی‌سابقه را تجربه کند. اگر تلاش نکنید، نمی‌توانید به او لذت ببرید.


مزایای لیسیدن واژن دختران
خیلی از مخاطبان با کلافگی و بی‌حوصلگی با این موضوع برخورد می‌کنند، چون با خود می‌گویند وقتی می‌توانم مستقیماً سراغ سکس بروم و ارضایش کنم، این‌کار چه اهمیتی دارد؟ اما اگر مستقیم سراغ سکس می‌روید، احتمالاً پارتنرتان به‌اندازۀ کافی لذت نمی‌برد.
دخترها به پیش‌نوازی نیاز دارند. ارضاشدن دخترها نسبت به مردها زمان بسیار بیشتری می‌طلبد. هم‌چنین پیش‌نوازی باعث می‌شود همه‌چیز راحت‌تر و درست‌تر پیش برود و ارگاسم را بهتر می‌کند.


اشتباه‌های رایج مردان در واژن‌لیسی برای دختران
عقیده‌ای قدیمی هنوز رایج است که می‌گوید: «اگه نمی‌دونی چکار کنی، باید حروف الفبای انگلیسی رو از Aتا Zتوی ذهنت مرور کنی و زبونتو به شکل همون حرف روی واژن بکشی».
اما این توصیۀ بچه‌گانه کاملاً بی‌کاربرد است و البته بسیاری مردان آن را جدی می‌گیرند. به‌جای لذت‌بردن از واژن‌لیسی، مردان زیادی به این قسمت از سکس به چشم وظیفه‌ای جدی نگاه می‌کنند و تمرکزشان را خرجش می‌کنند. مثلاً با خود می‌گویند: «حرف Dرو درست انجام دادم؟» یا «زبونمو موقع اجرای Fدرست چرخوندم؟»
با این عقیده، حرکتی که باید تحریک‌کننده باشد، باعث می‌شود حس‌وحال سکسی هر دونفر خراب شود.


چگونه از واژن‌لیسی لذت ببریم
قبل از این‌که به بیان مراحلی بپردازیم که باید به‌خاطر بسپارید، اول باید مشکلی را از سر راه برداریم و حلش کنیم. اگر واقعاً می‌خواهید پارتنرتان از حرکت‌هایی که با زبانتان انجام می‌دهید لذت ببرد، باید ابتدا خودتان از لذت‌دادن به او لذت ببرید و حس خوبی داشته باشید.
نباید بی‌برنامه زبانتان را آن‌جا بکشید و با لبخند کمر راست کنید و به کار نصفه‌نیمه‌تان افتخار کنید. اول باید سرتان را پایین ببرید، صورتتان را در موقعیتی که راحت باشد بین پاهایش بگذارید، دست‌ها را دور پاها یا باسنش حلقه کنید و بعد به کار اصلی بپردازید. به سکس دهانی به چشم کاری که فقط برای تحریک پارتنرتان لازم است نگاه نکنید. آن را بخشی از سکس بدانید که باید از آن لذت برد؛ درست مثل لخت‌کردن و درآوردن لباس‌های زن، نوازش سینه‌هایش و پایین‌کشیدن شلوارش.
وقتی یاد بگیرید که ذهنتان را آرام کنید و سکس دهانی را به‌عنوان راهی برای برانگیختن دختر تلقی کنید و خودتان هم از انجامش لذت ببرید، خواهید دید که هر دفعه با پارتنرتان یا هر دختر دیگری این‌کار را بکنید، بیش از حد تصور لذت خواهد برد. خبر خوب این‌که این اتفاق و لذت هر دفعه اتفاق می‌افتد و از لذتش کم نمی‌شود.


لیسیدن واژن چقدر طول می‌کشد؟
همۀ مردان این سوال را می‌پرسند اما حقیقت این است که واقعاً جوابی در کار نیست. اما محدودیتی زمانی وجود دارد که بیشتر مردان و زنان روی آن توافق دارند و آن هم 15 دقیقه است. اما 15 دقیقه به‌نظر زیاد است و به احتمال زیاد زبانتان هم خسته می‌شود.
اگر بتوانید بیش از این زمان لیسیدن را ادامه دهید، پس واقعاً قهرمانید. البته اگر دختر بیش از 15 دقیقه سرتان را به آن‌جا فشار داد، پس احتمالاً حریص است.
سکس چند دقیقه طول می‌کشد؟ خب جواب این پرسش به شخص بستگی دارد و سکس دهانی هم همین‌طور است. بعضی دختران از این‌که واژنشان لیسیده شود خیلی خوششان می‌آید و بعضی دیگر، حس سکس با دخول را می‌پسندند. پس وقتی سرتان را بین پاهایش گذاشتید، گاهی بالا بیایید، نفسی تازه کنید و به صورتش نگاه کنید. اگر با لذت و اشتیاق به‌خود می‌پیچد، پس ادامه بدهید. اما اگر بدون حس خاصی به سقف زل زده، از توصیه‌های زیر استفاده کنید.


نکته‌هایی که هر مردی برای واژن‌لیسی باید بداند
همان‌طور که گفتیم، لیسیدن واژن مهارتی خاص است که بعضی افراد فاقد آن هستند. خوش‌بختانه این مهارت قابل آموختن است و با تمرین می‌توانید صدای ناله‌های پارتنرتان را از سر لذت بشنوید.
اگر می‌خواهید پارتنرتان را به‌شکلی بی‌سابقه ارضا کنید، همۀ اطلاعات لازم برای واژن‌لیسی حرفه‌ای در ادامه آمده است.


1. درست مقدمه‌چینی کنید
پیش‌نگری و انتظار ایجاد کنید. یکی از جذاب‌ترین و سکسی‌ترین چیزهای دنیا، دریافت پیام از مردی است که به پارتنرش می‌گوید که می خواهد طوری او را ارضا کند که قبلاً نشده است. فرقی ندارد که سر کار باشید یا باشگاه، هرموقع چنین پیامی دریافت کنید، حس‌وحال سکسی ایجاد می‌شود.
از قبل مقدمه‌چینی کنید. ذهن و بدنش را برای کاری که می‌خواهید بکنید آماده کنید. از این‌که چقدر محتاج دریافت چیزی است که می‌خواهید به او بدهید، شگفت‌زده خواهید شد.


2. از بدنش لذت ببرید
اول سایر جاهای بدنش را تحریک کنید. همان اول کار سراغ بخش‌های زنانه نروید. اول باید مطمئن شوید که کل بدنش تحریک‌شده و آماده است و بعد در انتهای مسیر به‌سمت بین پاهایش بروید. با شوق و حرارت او را ببوسید، گردنش را ببوسید، بدنش را لمس کنید، اجازه دهید بفهمد که برای لذت‌دادن به او آماده‌اید.


3. وقت رسیدن به جای اصلی است، شاید هم نه
خیلی آهسته پایین بروید و اصلاً عجله نکنید.این بخش بسیار مهم است زیرا انتظار و مقدمه ایجاد می‌کند. باید تا جایی که می‌شود او را تحریک کنید، چون ارضاکردنش با این روش خیلی ساده‌تر می‌شود. پس آهسته حرکت کنید، در راه رسیدن به بین پاهایش بدنش را ببوسید و بلیسید تا در نهایت به مقصد برسید.


4. دربارۀ دکمۀ جادویی می‌دانید؟
منظور از «دکمۀ جادویی» همان کلیتوریس است. اگر نمی‌دانید کلیتوریس کجاست، پس مشکلتان خیلی بزرگ‌تر از عدم توانایی در سکس دهانیست. با مراجعه به مطالب قبلی یا مشاهدۀ عکس ساختار بدن زن، می‌توانید پیدایش کنید و بعد روی آن متمرکز شوید. بیشتر کار واژن‌لیسی به کلیتوریس بستگی دارد.


5. کوبش‌های نرم و صحیح
همه می‌دانیم که دخترها عاشق لرزش در آن بخش هستند و تکرار حرکت کلیتوریس، زنان را ارضا می‌کند. پس سعی کنید همین حرکت را انجام دهید. با زبان کلیتوریس را به عقب و جلو یا بالا و پایین حرکت دهید. با این‌کار عقل از سرش می‌پرد.


6. فشار بدهید
زن‌ها برای ارضاشدن به فشار هم نیاز دارند. پس به تکان‌دادن زبان روی واژن اکتفا نکنید. حین عقب‌جلوکردن زبانتان، سرعت را زیاد کنید و روی کلیتوریس فشار دهید. با این‌کار لرزش قوی را روی کلیتوریس شبیه‌سازی می‌کنید که دخترها عاشقش هستند.


7. از لب‌هایتان استفاده کنید
زبان تنها عضوی نیست که برای ارضاکردن دخترها حین سکس دهانی استفاده می‌شود. اگر واقعاً می‌خواهید لذت ببرد، از هرچیزی که دارید در سکس دهانی استفاده کنید که شامل لب‌ها هم می‌شود.
آن ناحیه را ببوسید. لب‌های خود را روی کلیتوریسش بکشید. طبق خلاقیت خودتان از دهانتان استفاده کنید. لب‌ها نقش مهمی در ارضاکردن زن دارند، پس به زبان اکتفا نکنید.


8. بمکید اما با روش صحیح
حالا که حرف از لب‌ها شد، می‌توانید روی واژن کاری را انجام دهید که دخترها به آن عادت ندارند: مکیدن. مکیدن و کشیدن کلیتوریس باعث حشری‌شدنِ بیشتر دختر می‌شود.


9. چندکار را هم‌زمان انجام دهید تا لذت ببرد
وقتی در حال لیسیدن واژنش هستید، کارهای دیگری را با ابزارهای دیگر می‌توانید انجام دهید که حین انجام کار، بیشتر تحریکش کند. می‌توانید از دست‌ها و انگشتان خود استفاده کنید یا نقطۀ جی او را هم تحریک کنید. اگر شرایط مهیاست، یک انگشت را داخل واژنش فرو ببرید و به نقطۀ جی او برسانید. خواهید دید که پشتش را خم می‌کند و از سر لذت آه می کشد.


10. کمی وقفه ایجاد کنید تا با او حرف‌های سکسی بزنید
خجالت نکشید و از او بپرسید که چه حسی دارد که واژنش را می‌لیسید. اگر همۀ کارهایی که گفتیم را درست انجام داده باشید، نفس‌نفس می‌زند و نمی‌تواند جواب بدهد.
با این‌‌کار فرصتی پیش می آید تا نفسی تازه کنید. هم‌چنین کمک می‌کند تا روش خود را تنظیم کنید تا به همان شکلی که می‌خواهد ارضایش کنید.


11. از دست‌های خود استفاده کنید
تمام توجه خود را صرف بین پاهایش نکنید. با استفاده از دست‌های خود می‌توانید به هرجای بدنش دسترسی داشته باشید. از پشت با دست باسنش را بگیرید یا دست‌ها را به سینه‌هایش برسانید و کمی با آن‌ها بازی کنید.
با تحریک‌کردن چند ناحیه، می‌توانید لذت بیشتری نسبت به تحریک فقط واژن به او بدهید. خواهید دید که لذت و احساس در عمل او را فرا می‌گیرد.


12. چیزهای جدید امتحان کنید
پوزیشن‌های مختلف و فراوانی برای واژن‌لیسی ممکن است. خود را به یک پوزیشن محدود نکنید چون هرکدام به او حس متفاوتی می‌دهند. همه را امتحان کنید و در نهایت همان پوزیشنی را که باعث بهترین واکنش او می‌شود، ادامه بدهید.


13. سرعت را زیاد و کم کنید
همۀ زمانی را که به لیسیدن و خوردن می‌گذرانید، با تمام شدت ادامه ندهید. سرعتتان را کم کنید و بعد دوباره سریع‌تر بلیسید. می‌توانید کمی فشار بیاورید، بعد فشار را بیشتر کنید و سپس دوباره آهسته انجامش دهید. تنوع کلیدِ ارضاکردن است.


14. اطمینان خاطر بدهید
خیلی از مردان این مسئله را نمی‌دانند، برای همین دانستنش تفاوت زیادی ایجاد می‌کند. اما دخترها درمورد حس لیسیده‌شدن واژنشان توسط مردان اعتماد به نفس کمی دارند و اگر مطمئن نباشند که این‌کار را دوست ندارید، خودشان هم لذت نخواهند برد.
حتماً با جدیت به او بگویید که چقدر از لذت‌دادن به او و ارضاکردنش لذت می‌برید و واژن‌لیسی چقدر برای شما هیجان‌انگیز است. با این‌کار دختر آرام می‌شود و خود را رها می‌کند و به‌جای نداشتن اعتماد به نفس، از این تجربه لذت می‌برد.


15. دربارۀ واژنش سوال بپرسید
اگر واقعاً نمی‌دانید پارتنرتان چه دوست دارد و چه دوست ندارد، از او بپرسید. خجالت نکشید. می توانید همین پرسیدن را به‌صورتی شهوانی و سکسی انجام دهید. مثلاً خم شوید و در گوشش بگویید: «دوست داری با نانازت چکار کنم؟» با این‌کار، توپ را در زمین او می‌اندازید و خواهید فهمید که دقیقاً چه دوست دارد. در نتیجه می‌توانید واقعاً روی همان نکته‌ها متمرکز شوید و حرفه‌ای واژن‌لیسی کنید.


16. کمی بیشتر آن پایین بمانید
اگر پارتنرتان کاربلد باشد، ممکن است سرتان را بگیرد و نگذارد بالا بیایید. چون می داند که خسته هستید اما او هنوز نیاز به لیسیدن دارد و خجالت می‌کشد. پس به‌جای متوقف‌شدن و بازگشت از بین پاهایش، کمی بیشتر آن‌جا بمانید. بگذارید حس کند که این‌قدر لذت می‌برید که نمی‌خواهید لیسیدن را متوقف کنید. با این‌کار حس خوبی به او دست می‌دهد و بدون نگرانی در مورد این‌که از لیسیدن واژنش خوشتان می‌آید یا نه، از حرکت زبانتان لذت می‌برد.


آموختن واژن‌لیسی و سکس دهانی با زن کاری ساده و آسان نیست. حرفه‌ای‌شدن نیاز به کمی تمرین دارد اما با رعایت این نکته‌ها، مطمئن باشید طول نمی‌کشد که ناله‌های او از لذت را خواهید شنید.


منبع

برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2022-09-23 09:20:44 +0330 +0330

عاشق خوردن کسسسسسس مممممم

5 ❤️

2022-09-23 22:15:52 +0330 +0330

جججججججججججججججون
من عااااااااااااااااااااااااااشق طعم تازه ش هستم

3 ❤️

2022-09-23 23:16:58 +0330 +0330

خیلی خوب بود
اگر چاشنی فیلم و یا گیفت هم میشد کامل تر میشد.

4 ❤️

2022-09-25 08:59:27 +0330 +0330

بهترین چیزی که میتونم به خوردن واژن تشابه کنم، عبادت کردنه شما تو ابن دنیا حتی اگه عبادت کرون رو از سر عادت یا تموم شدن عبادت انجام بدی به هیچ جایی نمیرسی، نمیخوام بحث رو پیچیده کنم فقط سعی کنید از سر علاقه بخورید یعنی اگه حس میکنید علاقه ندارید ب خوردنش نخوردید اما اینم در نظر بگیرید که تو هر رابطه ایی چه جنسی و چه عاطفی از خود گذشتگی و کنار گذاشتن غرور لازمه پایداری اون رابطه است! و آدمی که عاشق باشه از لذت بردن طرفش لذت میبره! ن تنها تو مسائل جنسی بلکه تو مسائل روز مره، مثلا خیلی هاتون تجربه اشو داری واسه رلتون یا شریک زندگیتون خوراکی مد نظرش مثل لواشک رو گرفتین، لواشک درسته کادو حساب نمیشه اما وقتی میبینیم طرف لذت میبره از خوردن لواشک صد در صد ماهم لذت میبریم! و حرف آخرم اینه کلا کاریو که بهش عشق و علاقه ندارید انجام ندید و کسی رو هم مجبور نکنید کاری که بهش علاقه نداره براتون انجام بده، و در نهایت شما با علاقه واسه کسی که عاشقشی بخور حین کار غرور رو بزار کنار و از طعم اونجاش تعریف کن تا بفهمه چقدر دوسش داری و وقتی که خواستین استراحت کنه زبونتون به جای اینکه متوقف بشید از همونجاش بوسه بزنید و بیایید بالا تا نوک سینه هاش و سینه اشو بمکید و همزمان کلیتوریسش رو ماساژ بدید اروم اروم تا باز خمار زبونتون بشه و در آخر وقتی دیدین حسابی خمار شده این بار با استفاده از انگش نقطه جی رو براش تحریک کنید و پاهاشو بندازید رو شونه هاتون و و همزمان هم بلیسید کلیتوریسش رو و هم بوسه های مکشی بزنید به سر تا سر اونجاش مخصوصا نکته های یاد شده! موفق باشید

4 ❤️

2022-09-25 12:27:38 +0330 +0330

↩ جاب خان 1400
قربانت. واسه مطالب جدی‌تر مثل این، گیف نمی‌ذارم اما واسه اون سریِ دیگه می‌ذارم (پذیرای گیف‌های پیشنهادی هم هستیم).

0 ❤️

2022-09-25 12:28:55 +0330 +0330

↩ aliiiahmadiii136777
فکر کنم زنه نویسنده‌ش.
اما اگر منو می‌گی، مورد اول درست و مورد دوم نادرسته.

1 ❤️

2022-09-26 10:50:09 +0330 +0330

نیست لذتی بالاتر از این کار در سکس

1 ❤️

2022-10-11 17:08:17 +0330 +0330

↩ Samira_23
تا حالا تست کردی
دادی برات بخورن و بلیسن

0 ❤️

2022-10-11 23:51:49 +0330 +0330

❤️

1 ❤️

2022-10-12 14:32:39 +0330 +0330

↩ Samira_23
پس بگو کوس حروم کن بوده
و کوس جنابعالی هم زجر کشیده

0 ❤️

2022-10-13 12:49:08 +0330 +0330

همه این کارارو هم انجام دادم ولی نمیذاره کسشو لیس بزنم و میک بزنم
کلا با این کار حال نمیکنه! نمیدونم چکار کنم!😐

2 ❤️

2022-10-25 19:14:13 +0330 +0330

یه خانم اصفهانی پیام بده تا جوری براش بخورم که حسابی حالش جا بیاد

1 ❤️

2022-10-28 23:48:04 +0330 +0330

چطوری از کس لیسی لذت ببریم من بعضی وقتا از سکسشم لذت نمیبرم فقط برا اینکه ارضا بشه نره سراغ کس دیگه باهاش سکس میکنم.

2 ❤️

2022-10-30 17:13:20 +0330 +0330

↩ Samira_23
دوس داری یه با تجربه عالی برات بلیسه؟

0 ❤️

2022-11-06 18:53:01 +0330 +0330

آخه کسی نیست بشه باهاش تمرین کرد 😭😭😭😭
حریف تمرینی میخوامم

2 ❤️

2022-11-07 16:30:56 +0330 +0330

هرکی دوست داره واژنشو بخورم تا ارضا بشه پیام بده

0 ❤️

2022-11-10 05:02:09 +0330 +0330

↩ Samira_23
پارتنر باید بلد باشه اول حشر دربیاره بعد شروع کنه ضمنا حین لیسیدن حضرت واژن مبارکه از علیا حضرتان ممه ها هم نباس غافل شد😂

0 ❤️

2022-11-17 09:43:57 +0330 +0330

فیلم آموزشی رو هم بزار لطفا

0 ❤️

2022-11-17 19:01:32 +0330 +0330

یه خانمی بیاد،با هاش تمرین‌کنم

1 ❤️

2022-12-05 13:29:05 +0330 +0330

واقعا لیسیدن کص یکی از کار های سکسه که من واقعا عاشقشم حتی اگه نیم ساعت طول بکشه

1 ❤️

2022-12-18 06:06:56 +0330 +0330

↩ He1331379
یکی برای منو بلیسه.شیراز

0 ❤️

2022-12-18 17:22:28 +0330 +0330

من دقیقا همین طوری که گفتی حالا یه کم بیشتر میخورم وکس لیس میزنم و به جرات میگم برای من خودم رو میگم هیچ چیز لذت بخش تر از لیس زدن وخوردنی کس زن نیست عالیییییی

1 ❤️

2022-12-18 23:11:21 +0330 +0330

↩ Arash19911991
سلام
به نظر من باید یواش یواش وارد عمل بشی
اول با حرف زدن
شاید زمان ببره این کار ولی جواب میده.

1 ❤️

2022-12-19 00:14:24 +0330 +0330

↩ USER52357322
سلام اگر واقعا بخواهید من تمام در خدمتم عاشق لیس زدن وخوردنی کس زن هستم شما رو به اوج لذت می‌رسونم قول

0 ❤️

2023-01-06 05:53:15 +0330 +0330

منی که چند ساله کصلیسی میکنم
از این مطالب بیخبر بودم مرسی واقعا مفید بود 🙏

1 ❤️

2023-02-11 11:36:58 +0330 +0330

به به عالیه 😍 😎

1 ❤️

2023-02-25 01:19:54 +0330 +0330

این آموزش یک سری کارای ریز لازم داره مثلا لبه های واژن رو بکشیم و موقع رها کردن بمکیم ، لبه های واژن رو بدیم کنار و زبون رو تو عمق واژن بدیم و با نوک زبون انتهای واژن رو قلقلک بدیم و در نهایت با سر زبون بالای ورودی واژن رو به صورت افقی با نوک زبون قلقلک بدیم

1 ❤️

2023-02-27 17:25:53 +0330 +0330

بهترین قسمت سکس اینه…خوردن کوس پارتنر.اونو بیشتر بهت نزدیک میکنه البته مهم خوردن و لیسیدن درست همراه با مک زدنهای ناگهانی و چرخاندن زبون
من حتی تجربه اینو داشتم که دختر موقع ارضا شدنشو موهامو کنده

1 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «