بدون سانسور , پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶ ایران

1396/10/21

ابراز نگرانی آمریکا از مرگ معترضان بازداشتی در ایران: زندانیان سیاسی فورا آزاد شوند

کاخ سفید روز چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای از بازداشت هزاران نفر در ارتباط با تظاهرات مسالمت آمیز اخیر در ایران ابراز «نگرانی عمیق» کرد و انتشار گزارش‌هایی در مورد شکنجه یا مرگ برخی از آنها در طول بازداشت را حتی «نگران کننده تر» دانست.

در ادامه این بیانیه همچنین تاکید شده است که دولت پرزیدنت دونالد ترامپ در برابر اقدامات رژیم دیکتاتوری ایران در سرکوب حقوق اساسی شهروندان خود ساکت نخواهد ماند و رهبران ایران را برای بروز هر گونه خشونت در آن کشور پاسخگو می‌داند…

به گفته کاخ سفید، معترضان در ایران گلایه‌های مشروع خود را بیان می‌کنند، از جمله این درخواست که سرکوب حکومتی، فساد و اتلاف منابع ملی برای ماجراجویی‌های نظامی، باید پایان یابد.

«رژیم ایران ادعای حمایت از دموکراسی می‌کند، اما وقتی مردم خودش خواستار زندگی بهتر و توقف بی‌عدالتی می‌شوند، بار دیگر ماهیت واقعی ظالمانه خود را نشان می‌دهد.»

در پایان این بیانیه آمده است که دولت ایالات متحده خواستار آزادی فوری همه زندانیان سیاسی، از جمله قربانیان سرکوب‌های اخیر، در ایران است.

پس از انتشار خبر مرگ دست کم سه تظاهرکننده در زندان مخوف اوین در تهران، فعالان حقوق بشر و نهادهای بین المللی مدافع حقوق بشر نیز از بازداشت های گسترده در جریان بزرگترین اعتراضات ایران طی نزدیک به یک دهه ابراز نگرانی کرده اند.

                                     **************************************************

سرکرده حزب الله مردم ایران را “مزدور” نامید!!!

خاک بر سرت کنن ایرانی ک به اینجا رسیدی بد بختانوقت میاد میگه مرگ بر امریکا ! خاک بر سرت ایرانی …

دبیرکل حزب الله لبنان در پیامی به مقام معظم رهبری با اشاره به اعتراضات اخیر ایران، تاکید کرد که حزب‌الله در مقابله با تمام توطئه‌های داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی از جمهوری اسلامی حمایت خواهد کرد.

به گزارش روزنامه السیاسه، سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در پیامی به مقام معظم رهبری اعلام کرد: ما مطمئن هستیم که این تحرکات انقلاب اسلامی و نظام ایران را که بر پایه اصول اسلام اصیل و ولایت فقیه است، نخواهد لرزاند.

در این پیام آمده است: همان‌گونه که جمهوری اسلامی در کنار حزب‌الله ایستاد و همچنان ایستاده است و از آن حمایت مادی و معنوی بی‌حد و مرزی می‌کند، حزب‌الله نیز با تمام توان انسانی و کارشناسانه از انقلاب اسلامی حمایت خواهد کرد.

دبیرکل حزب‌الله تاکید کرد: من به شخصه و حتی کوچک‌ترین عضو حزب‌الله آماده فداکاری و حمایت از نظام ایران، انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری هستیم.

سیدحسن نصرالله افزود: ما همه سربازان لشگر ولایت فقیه هستیم و همان‌گونه که در سوریه پیروز شدیم اکنون نیز می‌دانیم که چگونه در کنار هم بایستیم و بر تمام مزدوران که بر علیه انقلاب اسلامی در خدمت فرماندهان‌شان در غرب فعالیت می‌کنند، پیروز شویم.

                                      ***************************************************

شاهرودی با پوشش نیروهای امنیتی دولت آلمان از طریق فرودگاه هامبورگ از آلمان گریخت

فولکر بک، سیاستمدار آلمانی و نماینده ی سابق پارلمان آلمان خبر داده است که سید محمود هاشمی شاهرودی امروز پنجشنبه ۲۱ دی ماه ۱۳۹۶ از طریق فرودگاه هامبورگ به ایران باز خواهد گشت. ساعت پرواز معمولا در نزدیکی های ظهر است. بازگشت شاهرودی به ایران بیشتر به فرار می ماند چرا که علیه او در مراجع قضایی آلمان شکایت شده است. شکایت از دستْ داشتن این موجود در کشتار انسان ها. من طی چند مطلب و مقاله نشان دادم که هاشمی شاهرودی نه تنها مسوول کشتار انسان ها در ایران، بلکه مسوول صدور فتوا برای کشتار همراه با «آزار و درد» انسان ها می باشد.

ما تلاش کردیم متن فتوا و نظر قضایی او در مورد دردناک کردن مجازات محکومان را ترجمه و همراه با یک متن توضیحی برای رسانه های آلمان ارسال کنیم. متن فتوا و نظر قضایی او ترجمه شد ولی متن توضیح هنوز آماده نشده است. اگر امروز این موجود به ایران بگریزد دیگر امیدی به حتی مطرح شدن نحوه ی جنایات در جمهوری اسلامی نخواهد بود.

من ترجمه ی متن فتوا و نظر قضایی شاهرودی را در همین جا قرار می دهم تا اگر امکان افزودن متن به زبان آلمانی به آن باشد این کار را خوانندگان علاقمند انجام دهند شاید کمکی به شناساندن این موجود در نزد آلمانی ها شود. این متن برای رعایت کامل دقت و صحت، توسط حقوق دان ایرانی در آلمان جناب دکتر شفایی به آلمانی ترجمه شده است…

                                   ***************************************************************

شاهرودی در سالن ترانزیت فرودگاه هامبورگ در حال تلاش برای فرار به ایران است 🙄 🙄 🙄 (erection)

آیت الله هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که از چند روز پیش برای معالجه غده مغزی خود به کلینیک خصوصی مغز و اعصاب شهر هانوفر متعلق به پزشک مشهور ایرانی دکتر سمیعی در ایالت نیدر زایسن مراجعه کرده بود و در آنجا بستری شده بود، پس از شکایات متعددی که از او به دادگستری آلمان صورت گرفت، معالجاتش را نیمه کاره رها کرد و امروز صبح کلینیک محل اقامتش را به قصد فرودگاه بین المللی هامبورگ ترک کرده است تا با پرواز بعدی ایران ایر به سمت تهران پرواز کند.

هاشمی شاهرودی که از او زمانی بعنوان جانشین خامنه ای نام برده میشد از سال 1999 ت 2009 رءیس قوه قضایی در ایران بود و در دوران ریاست وی مثل همیشه اعدام ها و شکنجه های زیادی صورت گرفته بود.

هاشمی شاهرودی فعلا ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام را به عهده دارد و همچنین وی با حکم خامنه ای ریاست مؤسسهٔ «دائرةالمعارف فقه اسلامی بر طبق مذهب اهل بیت» میز دارا میباشد.

آیت الله هاشمی شاهرودی در این لحضات در سالن ترانزیت فرودگاه هامبورگ در انتظار بازگشت به ایران بسر میبرد.

بر اساس گزارش رسانه های آلمانی شاهرودی موفق به گریختن از آلمان گشته و در حال حاضر در حال بازگشت به ایران است

408 👀
0 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2018-01-11 08:13:01 +0330 +0330

بیش از ۱۴۰ چهره فرهنگی ایران در بیانیه‌ای از اعتراضات اخیر مردم حمایت کردند

در پی اعتراض‌های اخیر در شهرهای مختلف ایران، کشته شدن تعدادی از معترضان و موج بازداشت‌ها، ۱۴۶ چهره فرهنگی ایران با امضای بیانیه‌ای با معترضان اعلام همبستگی کرده و خواستار برآورده شدن مطالبات آنان شدند.

امضا کنندگان این بیانیه خواستار تغییرات ساختاری در کشور شده‌اند تا موجب رفع مشکلات معیشتی، بی‌عدالتی اجتماعی، تبعیض قومی و مذهبی، تبعیض جنسیتی و اعمال خشونت بر مردم شود.

چهره‌های فرهنگی ضمن اشاره به جنبش‌های یکصد سال اخیر ایران از هنگام مشروطه تا اعتراضات سال ۸۸ آورده اند: «ایرانی‌ها پس از بی‌نتیجه ماندن اعتراض‌های پی‌گیر صنفی و مدنی مسالمت‌آمیزشان، نه تنها به حقوق از دست‌رفته‌ خود دست نیافتند بلکه با افترا، خشونت و بی‌رحمیِ سازماندهی شده‌ای مواجه شدند.»

این هنرمندان و نویسندگان از اینکه مردم از سوی حکومت خس و خاشاک، منافق و مزدور بیگانگان خوانده می‌شوند، انتقاد کردند و خواستار برآورده شدن مطالبات تظاهرکنندگان و آزادی بی‌قید و شرط زندانی‌ها و بازداشت‌شدگان شدند.

در میان نام امضا کنندگان نامه، محسن مخملباف، کاظم علمداری و علی صمدی احدی، مهرانگیز کار، شهرنوش پارسی‌پور، نیره توحیدی، شبنم طلوعی، منصوره شجاعی، پرستو فروهر، نعمت آزرم، رضا خندان مهابادی، جلال سرفراز، اسد سیف، سیدعلی صالحی، احمد کریمی حکاک، فریدون فرح‌اندوز، رضا علامه‌زاده به چشم میخورد.

پیشتر نیز گروهی دیگر از فعالان فرهنگی از اعتراضات مردمی حمایت کرده بودند.

روز شمار اعتراض‌های گسترده در ایران

بیش از یک هفته اعترا‌ض‌ گسترده در ایران با خشونت نیروهای پلیس روبرو شد و بیش از ۲۰ کشته و حدود ۱۷۰۰ بازداشتی برجای گذاشت. حکومت ایران با سرکوب معترضان، سعی دارد مانع حضور آنها در خیابان شود.

از روز پنجشنبه ۷ دیماه، اعتراض های در شهرهای ایران آغاز شد. ابتدا این اعتراض ها شعارهای اقتصادی داشت اما به تدریج از مشهد، به کرمانشاه و سایر شهرهای ایران کشیده شد. در اعتراض های گسترده در شهرهای بزرگ و کوچک ایران، مردم معترض شعارهایی علیه نظام و رهبر جمهوری اسلامی سر دادند.

بیشتر بخوانید: گزارش لحظه به لحظه اعتراض‌های گسترده در ایران را در این صفحه ویژه بخوانید

مقام های ایران اختلاف در اینترنت و شبکه های اجتماعی ایجاد کرده اند، موضوعی که با انتقاد شدید دولت آمریکا روبرو شده است.

1 ❤️

2018-01-11 08:15:56 +0330 +0330

جزئیات جدیدی از مرگ یکی از کشته‌شدگان اعتراض‌های ایران؛ خودکشی دروغ بود

روز قبل از هم یکی از فعالان رسانه‌ای به نقل کمیته پیگیری بازداشت‌های دی ماه ۹۶ نوشت که محسن عادلی فرزند علی قاسم عادلی بزرگ طایفه «دربالایی» بر اثر اصابت مستقیم گلوله به شهادت رسیده است نام برادر دیگر محسن عادلی نیز در بین مجروحین دیده می‌شود.

بدین ترتیب به نظر می رسد که نام محسن عادلی نیز باید به فهرست کشته شدگان اعتراضات اخیر که در خیابان جان باخته‌اند اضافه کرد.

طی روزهای اخیر، در پی تایید مرگ سینا قنبری در تهران، گزارش شده که نسرین ستوده، وکیل دادگستری اعلام کرده است براساس شنیده‌های او سه نفر در بازداشتگاه زندان اوین جان باخته‌اند.

سازمان عفو بین‌الملل همچنین محسن عادلی را یکی از بازداشت شدگان جان باخته عنوان کرده است. کمیته پیگیری بازداشت‌های دی ماه ۹۶ به تازگی اعلام کرده است که او احتمالا بر اثر شلیک مستقیم در جریان اعتراض‌های اخیر کشته شده و اصلا به بازداشتگاه نرفته است.

پیشتر «کمپین حقوق بشر در ایران» اعلام کرده بود که بجز سینا قنبری که مرگ او رسما در بازداشتگاه قرنطینه اوین تایید شد، وحید حیدری در اراک و محسن عادلی در دزفول، دو تن از معترضان اخیر، در بازداشتگاه جان باخته‌اند.

درباره وحید حیدری هم گفته شده که خودکشی کرده است اما خانواده او این موضوع را رد کردند.

0 ❤️

2018-01-11 08:17:02 +0330 +0330

خامنه ای بزودی نتیجه اعمال خود را خواهد دید

علی اکبر امیدمهر دیپلمات پناهنده ایرانی به غرب

آنچه در ایران طی این ده روز گذشت ،این است : قیام ملی و سرتاسری مردم ایران در داخل کشور و اتحاد اپوزیسیون واقعی و برانداز در خارج و حمایت جانانه (تظاهرات در اقصی نقاط جهان) از این قیام باعث واکنش جهان در مقابل رژیم بطرفداری ار مردم ایران شد.در آمریکا،قطعنامه پیشنهادی علیه رژیم و به طرفداری از خیزش مردم برای تغییراین رژیم،بطور متحد و یکپارچه از سوی جمهوریخواهان و دموکراتها و تنها با دو مخالف در مجلس نمایندگان به تصویب رسید.از زمان روی کار آمدن پرزیدنت ترامپ هیچ مصوبه ای با این قاطعیت و اکثریت به تصویب نرسیده بود.روز قبل رهبر رژیم همچون همیشه با چشمان بسته و گوشهای ناشنوا اما و فقط دهان همیشه بازش،خیزش ملی میهنی سرتاسری را به آنسوی مرزها و تدارک از سوی دشمن نسبت داد.با تند تر و خشن تر و فحاش تر شدن ادبیات همیشگی اش علیه مردم،حلقه حکومتی هواداران رژیم را تنگ تر و در مقابل نفرت اکثریت قریب به اتفاق یک ملت 80 میلیونی را تمام و کمال به جان خرید.وی ادبیاتی را بکار برد و راهی را رفت که همتاهای قبلی اش در لیبی قبلا آنرا گفته و رفته اما معدوم گردیدند.همتای دیگرش در مصر هم اکنون به حبس ابد محکوم است(قیام مردم لیبی علیه دیکتاتوری فردی قذافی در فوریه 2011 آغاز و قذافی همچون خامنه ای شمشیر ها را از خفا در آورده و از رو علیه مردم لیبی بکار گرفت.اما در کمتر از یک سال در اکتبر 2011 دستگیر و اعدام شد.محمد مرسی ریس جمهور اخوان المسلمینی مصر در 2012 ریس جمهور شد.اما بعلت سرکوب خشن مردم وادامه قیام مصریان ،یک سال بعد توسط ارتش غیورو مردمی مصر بر کنار گردید).شواهد تاریخی زیادی در پنج قاره جهان حاکی از سقوط دیکتاتوری هایی است.که قبلا همین راه رژیم جمهوری اسلامی را رفته و سرانجام توسط مردم خود سرنگون شدند. این داس و درفش استالینی که خامنه ای و رژیم اش با یک حکومت نظامی تمام عیار و احضار نیروها از خارج واستفاده از نیروهای مزدور اجنبی و تسخیر تمام شهرهای کشور توسط این نظامیان تا دندان مسلح و لاک پشتی کردن اینترنت و بستن وسائل ارتباط جمعی دیجیتالی علیه مردم راه انداخته،اولا حاکی از عدم مشروعیت اش در داخل و بستن و تخریب همه ی پل های پشت سر خود در مقابل ملت و ثانیا تاکید این امر و نشان دادن آن به جهانیان بود و هست.که فقط بزور اسلحه زندان و اعدام و.. حاکم است. ملت ایران در قیام اخیر نشان داد.که در کوره حوادث چهار دهه حاکمیت این رژیم ،اولا بسیار مجرب و آگاه و آبدیده شده،ثانیا ازهمان تاکتیک و استراتژی استفاده می کند.که قبلا نیاکان اش در مقابل دشمنان ایران در گذشته از آن استفاده میکردند.یعنی تاکتیک جنگ و گریز و عقب نشینی تاکتیکی برای ارزیابی نقاط قوت دشمن و نقاط ضعف خویش و سرانجام حمله نهایی برای پیروزی با استفاده ازین تجربیات.این پیروزی سرانجام فرا رسیده است.خامنه ای به همین زودی ها نتیجه اعمال اخیر خود و رژیم اش را هم از سوی ملت ایران و هم از طرف جامعه جهانی خواهد دید.

1 ❤️

2018-01-11 08:19:46 +0330 +0330

۱۱ درصد از جمعیت ایران «بی‌سواد مطلق» هستند

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی ایران می‌گوید نزدیک به ۹ میلیون نفر از جمعیت ایران «بی‌سواد مطلق» هستند. آماری که با توجه آمار اعلام شده از سرشماری ۹۵، حدود ۱۱ درصد از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند.

به گزارش روز جمعه ششم مرداد خبرگزاری فارس٬ علی باقرزاده در گفت‌و‌گو با این خبرگزاری افزوده رقم هشت میلیون و ۸۰۰ هزار نفر بر اساس سرشماری سال ۹۵ مرکز آمار ایران و به دنبال معرفی خود این افراد به عنوان بی‌سواد مطلق به دست آمده است.

0 ❤️

2018-01-11 08:22:52 +0330 +0330

کاخ سفید: به زودی مقامات ایرانی را به خاطر سرکوب‌ها بازخواست خواهیم کرد

کاخ سفید روز چهارشنبه 11 ژانویه خواهان آزادی دستگیرشدگان در تظاهرات اعتراضی اخیر در ایران شد و تاکید کرد که واشینگتن نسبت به سرکوب خواسته‌های مردم ایران سکوت نخواهد کرد.
سارا ساندرز سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید گفت کشور متبوعش نسبت به بازداشت هزاران نفر در تظاهرات مسالمت‌آمیز ایران به شدت نگران است. او گفت که دولت ترامپ خواهان آزادی فوری زندانیان سیاسی در این کشور است.
ساندرز در بیانیه‌ای افزود “دولت ترامپ گزارش‌های به شدت نگران‌کننده‌ای مبنی بر اقدام رژیم ایران به زندانی کردن هزاران تن از شهروندان ایرانی در هفته گذشته به علت حضورشان در تظاهرات مسالمت‌آمیز دریافت کرده است”.
سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید در ادامه بیان کرد “در حالی که دیکتاتوری در ایران حقوق اساسی شهروندانش را سرکوب می‌کند، ما ساکت نخواهیم ماند و به زودی مقامات ایرانی را به خاطر سرکوب‌ها بازخواست خواهیم کرد”.
و گفت :“ایالات متحده خواهان آزادی فوری همه زندانیان سیاسی در ایران از جمله بازداشت‌شدگان حملات سرکوب اخیر است”.

0 ❤️

2018-01-11 08:27:48 +0330 +0330

یکی از بزرگترین کشتی‌های جنگی ایران دچار سانحه شد ? ? 🙄 🙄 (erection) (erection)

گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌های ایران حاکی از آن است که ناوشکن دماوند که یکی از بزرگترین کشتری‌های جنگی ایران است، چهارشنبه 10 ژانویه در دریای خزر، دچار سانحه شد.

علت این سانحه طوفانی بودن دریا اعلام شد.
در گزارش «گیل نگاه» آمده است: «در ناوشکن دماوند هنگام گشت زنی معمولا 18 سرنشین حضور دارد که گفته می‌شود 6 تن از این افراد در لحظات اولیه سانحه به داخل دریا پرتاب شدند. منابع خبری غیررسمی از نجات 4 تن از آن‌ها خبر می‌دهند اما از سرنوشت 2 تن دیگر خبری در دست نیست».

0 ❤️

2018-01-11 08:33:54 +0330 +0330

بامداد روز چهارشنبه ۲۰دی ۹۶ جوانان دلیر قیام؛ یک پایگاه بسیج در تهران به آتش کشیدند. ? ? ?

https://youtu.be/6n2O8V2NIrE

0 ❤️

2018-01-11 08:51:43 +0330 +0330
نقل از: 66saeghe

این حکومت اینقدر بین مردم مزدور و اجیر شده داره که تا 100 سال دیگه هم هیچ کسی ازش کاری برنمیاد میگین نه بریزین توی خیابون خودتون و ناموستون رو باهم جر بدین ببینین چه شکری میتونین بخورین (clap)

🙄 🙄 🙄

0 ❤️

2018-01-11 08:53:04 +0330 +0330

ول کنین باو

0 ❤️

2018-01-11 08:56:44 +0330 +0330
نقل از: saman_tehran_22 ول کنین باو

ما که ول کردیم، خودشون خوششون امده هی میان میگیرن دستشون ? ? ?

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «