تالار «داستان های آرشیوی» ایجاد شد

1389/08/11

بعضی مواقع دوستان داستان های آرشیوی را در تالار «خاطرات و داستان های سکسی شما» می گذاشتند. اما چون طبق قواعد، این تالار برای درج خاطرات خود شما است مجبور می شدیم این داستان ها را برخلاف میل خود پاک کنیم. حالا این مشکل به این ترتیب حل شده که می توانید داستان های آرشیو خود را مستقیما در تالار «داستان های آرشیوی» درج کنید.

برای جلوگیری از تکرار داستان ها و برای احترام به وقت دیگران لطفا ابتدا جستجو کنید تا از نبودن آن در سایت مطمئن شوید:

http://shahvani.com/search

با سپاس

3977 👀
0 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2010-11-02 20:27:54 +0330 +0330

salam doste man injori ke bekhay begardim ke koli tol mikeshe .man motmaenam ke shoma ba dastanhaye sait ashna hastyn pas shoma zahmate pak kardaneshono bekeshin kheyli behtare

0 ❤️

2010-11-02 21:27:00 +0330 +0330

سلام،
در سایت شهوانی صدها داستان سکسی هست که تعداد زیادی از آنها از آرشیوهای سایت های قبلی گرفته شده. این همه داستان در حافظه ی هیچ آدم معمولی جا نمی گیرد و ما آدم معمولی هستیم.

به علاوه جستجو کردن تک تک داستان هایی که کاربران درج می کنند از عهده ی ما خارج است. لطفا برای احترام به وقت دیگران خودتان رعایت کنید.

اگر ببینیم تالار داستان های آرشیوی با داستان های تکراری پر شده ناچاریم برای احترام به وقت بازدیدکنندگان کل تالار را حذف کنیم.

اگر وقت برای چک کردن ندارید راه حل بهتر برای جلوگیری از تکرار مطالب در سایت این است که کل آرشیو خود را جایی آپلود کنید و در انجمن به آن لینک دهید.

سپاس از توجه شما

1 ❤️



‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «