دردهای کیری و تخمی

1397/12/17

علت دردهای کیر و خایه چیست

چه چیزی باعث درد در زیر شکم و بین پاهای مرد می‌شود؟

by Markham Heid Jul 25, 2018

بین پاها عضو خیلی ظریفی وجود دارد که وظایف مهمی در بدن را بر عهده دارد. ولی متاسفانه این عضو به همان میزان که مهم و ظریف است، آسیب‌پذیر نیز هست.

در زیر ۶ مورد از رایج‌ترین دردهایی که ممکن است در کیر حس شود همراه با علت و راه حل آنها آورده شده است.

١) چرا سر کیر درد می‌گیرد؟
درد: سوزش و تیر کشیدن در سر کیر
علت: دکتر “کوهن” متخصص اورولوژی بیمارستان ایلینویز می‌گوید: «اگر خوش شانس باشید این مشکل می‌تواند ناشی از وارد شدن کمی صابون یا شامپو به داخل کیر باشد. در این موقعیت احتمالاً درست بعد از این که شامپو یا صابون وارد مجاری اداری شما شود احساس سوزش می‌کنید ولی این احتمال وجود دارد که تا موقع ادرار کردن هیچ درد و سوزشی حس نشود.»
اگر درد و سوزش بعد از یک یا دو روز برطرف نشد احتمال دارد که این سوزش به دلیل ابتلا به عفونت جنسی باشد به خصوص اگر ترشحات متمایل به سبز یا سفید رنگ از کیر خارج می‌شود. علت احتمالی دیگر سوزش سر کیرتان می‌تواند سنگ کلیه باشد ولی در این وضعیت سوزش سرکیرتان معمولاً با درد پایین شکم نیز همراه است.
راه حل: چند روز صبر کنید، اگر درد خود به خود از بین رفت پس مشکلی نیست ولی اگر درد و سوزش ادامه‌دار بود یا به مرور شدیدتر شد باید به پزشک مراجعه شود.

٢) چرا کیسه‌ی بیضه درد می‌گیرد
درد‌: یک دردی که حس سنگینی می‌دهد و معمولاً بعد از وزنه زدن در باشگاه، جابجایی اثاثیه یا ایستادن برای مدت زمان طولانی، آن را در کیسه‌ی بیضه حس می‌کنید. معمولاً هم اگر دراز بکشید دردتان کمتر می‌شود.
علت: واریکوسل که به معنی التهاب و بزرگ شدن رگ‌های کیسه‌ی بیضه است و به بیضه‌هایتان نیز فشار وارد می‌کند علت این درد است و باعث درد نه چندان شدید ولی آزاردهنده می‌شود. خیلی از مردان واریکوسل را اینطور تشبیه می‌کنند که انگار کرم‌های آبی رنگی در کیسه‌ی بیضه‌یشان دارند. جمع شدن و متراکم شدن خون در رگ‌های کیسه‌ی بیضه می‌تواند به توانایی تولید اسپرم و تستوسترون شما آسیب بزند.
واریکوسل درجات و مراحل مختلفی دارد و با توجه به این که در چه مرحله‌ای هستید علائم آن نیز متفاوت است. علائم واریکوسل درجه‌ی ٣ بسیار واضح و به راحتی قابل مشاهده است و می‌توانید برآمدگی رگ‌ها را به راحتی حس کنید. علائم واریکوسل درجه‌ی ٢ خیلی شدید و قابل مشاهده نیست ولی باز هم میتوان بیرون‌زدگی و ورم رگ‌ها را حس کرد. علائم واریکوسل درجه ١ آنقدر خفیف است که شاید اصلاً متوجه نشوید که واریکوسل دارید.
راه حل: بهتر است سریعا به پزشک مراجعه کنید ولی لازم نیست خیلی نگران شوید و به اورژانس مراجعه کنید.

٣) چرا هنگام نعوظ، درد احساس می‌شود
درد: نعوظی که از بین نمی‌رود و به شدت دردناک است.
علت: اگرچه در اکثر مردانی که دچار اختلال نعوظ هستند بدنشان قادر نیست خون را به کیرشان ارسال کند ولی درد هنگام نعوظ کامل می‌تواند نتیجه‌ی “پریاپیسم” (به معنی نعوظ طولانی‌مدت و ناخواسته که جنبه‌ی جنسی ندارد و معمولاً دردناک است) یا مشکلی در نحوه‌ی خروج جریان خون از کیر باشد. در یک نعوظ نرمال، ورود و خروج خون از کیر بدون هیچ مشکلی انجام می‌شود.
در نهایت خونی که در کیرتان مانده است به مرور اکسیژنی که در خود دارد را از دست می‌دهد که دلیل درد شما نیز همین مسئله است.
دکتر “کوهن” می‌گوید: «این مشکل معمولاً برای مردانی به‌وجود می‌آید که مصرف‌کننده‌ی مواد مخدری مثل کوکائین یا “اکستزی” هستند و همزمان داروهای اختلال نعوظ مثل “ویاگرا” یا “سیالیس” را مصرف می‌کنند. پریاپیسم همچنین می‌تواند نتیجه‌ی تزریق مستقیم داروهای اختلال نعوظ به کیرتان باشد که البته من شدیدا مخالف این روش هستم. گاهی اوقات هم ممکن است بدون هیج دلیل خاصی موقع نعوظ دچار درد شوید.»
راه حل: هر چه زودتر به اورژانس مراجعه کنید.

۴) چرا بیضه‌ها درد می‌گیرد
درد: تیر کشیدن بیضه‌ها که ادامه‌دار است و ممکن است همراه با حالت تهوع و استفراغ نیز باشد.
علت: ممکن است بیضه‌هایتان پیچ خورده باشند که در این وضعیت بیضه جریان خون و اکسیژنی که به آن نیاز دارد را دریافت نمی‌کند.
دکتر “کوهن” می‌گوید: «مثل این می‌ماند که بیضه‌هایتان دچار حمله‌ی قلبی شده‌اند. به این وضعیت “پیچ خوردگی بیضه” می‌گویند که اگر سریع به اورژانس نروید ممکن است یکی از بیضه‌هایتان را از دست بدهید.»
بیضه‌ها به وسیله‌ی رشته‌ها و لوله‌هایی به بدن وصل شده‌اند که از زیر شکم عبور می‌کنند و می‌توان آنها را در بالای کیسه‌ی بیضه حس کرد. بعضی از مردان با رشته‌های آسیب‌دیده متولد می‌شوند که احتمال پیچ‌خوردگی بیضه‌هایشان را در آینده افزایش می‌دهد.
راه حل: سریعاً به اورژانس بروید.
دکتر “کوهن” می‌گوید: «اگر طی چند ساعت پیچ خوردگی بیضه‌هایتان را رفع نکنید ممکن است یکی از آنها را از دست بدهید. اگر بین ۴ الی ۶ ساعت پیچ خوردگی بیضه‌هایتان را رفع کنید معمولاً اتفاقی برای بیضه هایتان نمی‌افتد ولی اگر بین ١٢ الی ٢۴ ساعت زمان بگذرد باید با یکی از بیضه‌هایتان خداحافظی کنید!»

۵) چرا ناحیه‌ی بالای کیسه‌ی بیضه درد می‌گیرد
درد: یک درد طولانی و آزار دهنده در بالای کیسه‌ی بیضه و ابتدای کیرتان که ممکن است به مرور بدتر شود و با ورم کردن و قرمز شدن همراه باشد.
علت: احتمالاً مشکل در “اپیدیدیمیت” است و یا دچار عفونت اپیدیدیمیت شده‌اید. اپیدیدیمیت یک عضو کوچک است که بین بیضه و کیرتان قرار دارد و اسپرم‌ها در آن ذخیره و رشد میکنند. در مردان کمتر از ٣۵ سال عفونت این عضو معمولاً به دلیل ابتلا به بیماری‌های جنسی است ولی در مردان ٣۵ سال به بالا احتمالاً عفونت باکتریایی باعث عفونت این عضو می‌شود.
راه حل: بهتر است هرچه زودتر به پزشک مراجعه کنید. اگر درد به مرور شدیدتر شود این احتمال وجود دارد که بیضه‌هایتان پیچ خورده باشد که در این وضعیت بهتر است به اورژانس مراجعه کنید.

۶) چرا هنگام ادرار، سوزش احساس می‌شود
درد: سوزش هنگام ادرار کردن
علت: دکتر “اسمیت” جراح و متخصص اورولوژی می‌گوید: «اگر بخواهیم بدبینانه به این قضیه نگاه کنیم شما دچار سرطان مثانه هستید که علائم آن سوزش موقع ادرار و وجود خون در ادرار است که باعث می‌شود ادرارتان رنگی قهوه‌ای داشته باشد.» ولی دلیل رایج این نوع درد و سوزش معمولاً عفونت مجاری ادراری (UTI) است که به دلیل ورود باکتری به مجاری ادراری اتفاق می‌افتد. همچنین این احتمال وجود دارد که دچار بیماری مقاربت جنسی‌ای مثل “گاناریا(سوزاک)” شده باشید.
راه حل: به پزشک مراجعه کنید!


منبع:

menshealth.com/sex-women/a19537923/penis-pains

همچنین میتوانید بنگرید به:
۱٠ عارضه‌ی کیری
٨ عارضه‌ی تخمی

2423 👀
3 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2019-03-08 19:45:29 +0330 +0330

یبار از رو دیوار پریدم پایین کیر و خایه هام رگ به رگ شد! اصن چنان تخمام درد گرفت که گفتم یا ترکیده یا در رفته که فک کنم در بهترین حالت عقیم شدم!

1 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «