راهنمای جامع دیر ارضایی 2020

1399/10/18

چگونه در رختخواب و حین سکس بیشتر دوام بیاوریم و دیرتر ارضا شویم (راهنمای جامع 2020)



نمی‌دانید چگونه در رختخواب بیشتر دوام بیاورید؟

در حال حاضر، ممکن است احساس ناامیدی کنید زیرا به سختی تلاش می‌کنید دیرتر ارضا شوید تا پارتنر خود را راضی کنید. اگر این مورد درباره شما صادق است، راهنمای ما می‌تواند اولین قدم برای بازیابی اعتماد به نفس عاشقانه شما باشد. با خواندن این مطلب جامع، احساسات ناتوانی شما به احساسات قدرت تبدیل می‌شود. ما در تلاش برای کمک به شما برای ماندگاری بیشتر، همه تلاشمان را می‌کنیم زیرا هدف اصلی ما کمک به شما در بهبود سلامت و رضایت جنسی شما است. قبل از ادامه، بیایید علمی را بررسی کنیم که باعث زودانزالی درمورد شما و همسرتان می‌شود.

میانگین زمان انزال چیست؟

دلایل علمی محکمی وجود دارد که چرا بسیاری از مردان حین سکس زود ارضا می‌شوند و همه این‌ها مربوط به مدت زمان اوج رسیدن یک مرد متوسط در مقایسه با زن متوسط است.

واقعیت این است که بیشتر روابط جنسی فقط پنج تا هفت دقیقه طول می‌کشد. با این‌حال، کمتر از دو دقیقه چیزی است که 50% از مردان گزارش می‌کنند.

مشخص شده است که بهترین زمان برای سکس بین 10 تا 25 دقیقه است که شامل پیش‌نوازی و دخول است. اما بیش‌تر 80% مردان نمی‌توانند آن را به مدت زمان ایده‌آل برای رابطه برسانند. سکس طولانی‌تر باعث ایجاد روابط عاطفی قوی‌تری در بین زوجین می‌شود. اما، چیزهای بیشتری نیز وجود دارد.

اکثر خانم‌ها بین 10 تا 25 دقیقه به اوج خود می‌رسند. برخی مطالعات نشان می‌دهد که میانگین زمان رسیدن به ارگاسم یا همان اوج لذت جنسی برای زنان 13 دقیقه است. مطالعات دیگر ادعا می‌کنند که میانگین نزدیک به 20 دقیقه است. نگرانی اصلی برای مردانی که می‌خواهند بیشتر در رابطه دوام بیاورند این است که آن‌ها نمی‌توانند به اندازه کافی رابطه را ادامه دهند تا پارتنر خود بتواند به اوج لذت خود برسد، که همین مسئله می‌تواند به سلامت رابطه زوجین آسیب برساند.
با توجه به آن‌چه علم به ما می‌گوید، می‌توانید هرگونه احساس گناه یا ناامنی را درزودانزالی پشت سر بگذارید. شما تنها نیستید! میلیون‌ها مرد با همین مسئله دست و پنجه نرم می‌کنند و این شایع‌ترین اختلال جنسی در بین مردان است. خبر خوب این است که درواقع گزینه‌های زیادی برای کمک به شما در دوام طولانی‌تر در رختخواب وجود دارد. آیا آماده هستید که سفر به سکس راضی کننده را آغاز کنید؟ خوبه! بیایید نکات مهم را برای کمک به شما در دوام طولانی‌تر در رابطه را بررسی کنیم.


1) حرکات ورزشی Kegel را تمرین کنید


یکی از روش‌های توصیه‌شده پزشکی برای بهبود دوام در رابطه تقویت عضلات کف لگن است. وقتی این عضلات ضعیف باشند، به تأخیر انداختن انزال مشکل می‌شود. با تقویت عضلات لگن، کنترل بهتری در زمان اوج‌گیری سکس خود خواهید داشت. شما همچنین گذر زمان را حس نخواهید کرد. تمرینات Kegel را دقیقاً چگونه انجام می‌دهید؟ در این‎جا چندمرحله سریع و آسان آورده‌شده‌است.

چگونه Kegel را تمرین کنیم؟

  1. عضلات صحیح را پیدا کنید: عضلات کف لگن همآن‌هایی هستند که به شما اجازه می‌دهند از عبور گاز معده خودداری‌کنید. آن‌ها همچنین به شما امکان می‌دهند جریان ادرار را در حین دفع متوقف کنید. به محض یافتن این‌عضلات، می‌توانید تمرینات Kegel را در هر موقعیتی انجام دهید. برخی توصیه می‌کنند در ابتدا دراز بکشید تا زمانی که به روند کار عادت کنید.
  2. تکنیک خود را تمرین کنید: عضلات کف لگن خود را به مدت سه ثانیه منقبض کرده و سپس سه ثانیه استراحت کنید. پس از آن، چندین بار پشت سر هم این‌کار را انجام دهید. هنگامی که این‌عضلات تقویت می‌شوند، منقبض کردن آن‌ها هنگام ایستادن، نشستن یا حتی راه‌رفتن آسان می‌شود.
  3. تمرکز کرده و در این‌حالت بمانید: باید هنگام انجام حرکات Kegel از سفت‌شدن سایر گروه‌های عضلانی که عضلات کف لگن را احاطه کرده‌اند جلوگیری کنید. این بدان معناست که باید توجه بیشتری داشته باشید تا عضلات ران، باسن و شکم منقبض نشود. همچنین به یاد داشته باشید که در طی این تمرینات تنفس طبیعی داشته باشید. نیازی به نفس نگه‌داشتن نیست.
  4. تکرار و تمرین را ادامه دهید: نکته مهم در مورد تقویت عضلات کف لگن این است که هر روز زمان زیادی نمی‌برد. اگر می‌توانید حداقل سه مجموعه با 10 تکرار در روز انجام دهید، قطعا پیشرفت را می‌بینید. یکی دیگر از مزایای مهم این تمرین قدرتی این است که نیازی به اضافه کردن وقت اضافی به روز نیست. به سادگی هنگام پیاده روی، محل کار یا کتاب‌خواندن آن را تمرین کنید.

آن‌چه دیگران در مورد KEGEL ها برای طولانی‌تر شدن رابطه می گویند
اگر در وب به دنبال بازخورد درمورد چگونگی کمک تمرینات Kegel به انزال دیرتر باشید، تجربه‌های مثبت و منفی را پیدا خواهید کرد. بیایید با یک مثال از یک بررسی مثبت شروع کنیم.
بررسی مثبت: به عنوان مثال، یکی از کاربران Reddit این پرسش را مطرح کرده: «آیا تمرینات Kegel را انجام می‌دهید؟ اگر چنین است، تأثیرات آن چه بوده است؟»
بررسی منفی: با این‌حال، همه به عنوان یک راه‌‌حل برای اعتماد به نفس در سکس، نظراتی مساعد نسبت به Kegel ارائه نمی‌کنند. در مقاله‌ای که برای The Good Men Project نوشته شده‌است، Deon Black اظهار داشت که تمرینات Kegel بدترین تکنیک ممکن برای دوام بیشتر در سکس است.


2) این پوزیشن‌های سکس را امتحان کنید



تا به حال به این فکر کرده‌اید که تغییر پوزیشن سکس در هنگام عشق ورزی می‌تواند به دوام شما در رختخواب کمک کند؟ اگر این‌گونه نباشد، خبرهای خوبی پیش رو دارید. پس از همه، ما تمایل داریم که پوزیشن‌های مختلف سکس را از نظر افزایش تنوع و ماجراجویی رابطه امتحان کنیم. چرا که نه؟
استفاده از روش‌های جدید نه تنها سرگرم‌کننده بلکه برای یک زندگی عاشقانه رضایت‌مند ضروری است. ما معمولاً به تغییر رابطه با هدف نهایی حل مسئله فکر نمی‌کنیم. همچنین به تغییرات آناتومیکی ناشی از انتخاب پوزیشن‌‌های مختلف نیز فکر نمی‌‌کنیم. اما اگر برای بهبود رابطه به سختی تلاش می‌کنید، برخی از پوزیشن‌‌های سکس به شما کمک می کند تا بیشتر از دیگران در رابطه دوام بیاورید (و بالعکس). با توجه به این واقعیت‌های آناتومیک، شما و همسرتان می توانید از سکس با دوام طولانی‌تر فقط با توجه بهتر به نحوه انجام آن لذت ببرید.

**حال کدام پوزیشن‌های جنسی به شما کمک می کند که مدت بیشتری را تحمل کنید؟ **

در اینجا چند مورد از بهترین موارد برای بررسی وجود دارد.

  1. پوزیشن Cowgirl
    اگر وقت آن را ندارید که پوزیشن‌‌های پیچیده‌تری را دریابید، سعی کنید Cowgirl را امتحان کنید. اول، به پشت دراز بکشید. سپس به همسرتان اجازه دهید روی کیرتان سوار شود و در حالت قائم قرار بگیرد (مثل این‌که زن سوار بر یک گاو نر است). پوزیشن دختر Cowgirl به شما کمک می کند تا بیشتر دوام بیاورید زیرا پارتنر شما تقریباً کاملاً کنترل عمق و سرعت سکس را دارد. از آن‌جا که نمی‌توانید به همان‌اندازه که پوزیشن‌های دیگر اجازه می‌دهد کیرتان را فرو کنید، به شما کمک می‌کند تا ارگاسم را به تأخیر بیندازید. در عین حال، این‌کار می‌تواند به تحریک نقطه G پارتنر شما کمک کند. با کم‌کردن سرعت خود و افزایش سرعت او می‌توانید در هم‌زمان یا تقریباً در هم‌زمان به ارگاسم برسید.

  2. MISSIONARY بدون دخول
    بدون وارد‌کردن آلت به پارتنر خود در پوزیشن عادی MISSIONARY قرار بگیرید. پس از آن، کافی است قسمت بالایی کیر خود را به قسمت های کلیتوریس، واژن و میاندوراه (فضای بین دو سوراخ) او بمالید. این‌کار نیز با سرعت‌بخشیدن به میل جنسی پارتنر شما و در عین حال جلوگیری از انزال زودرس، به شما کمک می کند.

  3. نشستن یر تخت سلطنت!

    کار خود را با نشستن روی صندلی شروع کنید و پارتنر خود را در ایستاده، پشت به خودتان قرار دهید. در مرحله بعدی، او می‌تواند خودش را پایین بیاورد و از شما بخواهد که وقتی روی پایتان می‌نشیند بدون چشم تو چشم شدن، دخول را انجام دهید. دقیقاً مانند پوزیشن Cowgirl، این، کنترل زن را بیشتر می‌کند بدون اینکه وسوسه شوید که خیلی سریع یا عمیق وارد شوید.

آن‌چه دیگران درمورد تغییر پوزیشن‌‌ها برای طولانی‌تر شدن رابطه می گویند
بررسی مثبت: یکی از پاسخ‌دهندگان Reddit تجربه مثبت زیر را به اشتراک گذاشت: « پوزیشن‌های متفاوت رابطه، کمک می‌کند. مثلاً هنگامی که پارتنرم روی من است، اگر بیشتر از این‌که کیرم را بالا و پایین کنم، پارتنرم باسن خود را روی آلت من تکان دهد، می‌توانم دیرتر ارضا شوم. و از طرف دیگر، من هنوز هم با پوزیشن داگی (سگی) مشکلی دارم – به‌سختی می‌توانم مدت طولانی در آن پوزیشن دوام بیاورم، بنابراین ما معمولاً آن را برای پایان کار می‌گذاریم.»


3) از اسپری تاخیری استفاده کنید


روش اثبات شده دیگر برای دوام بیشتر در هنگام سکس استفاده از اسپری تأخیری است. یکی از بزرگترین امتیازات این اسپری تاخیری، این است که به شما کمک می‌کند تا سریع‌تر در رختخواب دوام بیاورید. در حالی که تمرینات kegel یا فقط داشتن فرم کلی بهتر لگن می‌تواند در نهایت پایداری شما را بهبود بخشد، الان است که اسپری‌های تاخیری می توانند به شما کمک کنند.
بهترین اسپری‌های تاخیری شامل مکانیزم پاششی محدود هستند تا بتوانید مقدار معینی را کنترل کنید که برای شما مناسب است. اسپری تاخیری با کیفیت در حفظ هرچه بیشتر حساسیت شما نیز کار خوبی انجام می‌دهد به‌طوری که اطمینان حاصل می‌کنید پارتنر شما حتی کمی هم اثر بی‌حسی‌ ندارد. کاهش سرعت به اوج‌رسیدن خود در حالی که سرعت ارگاسم پارتنر خود را افزایش می‌دهید، بسیار مهم است. اسپری تاخیری نامرغوب می تواند همسر یا پارتنر جنسی شما را بی‌حس کند. این می‌تواند رسیدن به اوج او را در حین مقاربت حتی سخت‌تر کند. اجزای بی‌حس‌کننده بهترین اسپری‌های تاخیری (معمولاً لیدوکائین) ایمن بوده و استفاده از آن‌ها آسان است. هرزمان که بخواهید ارگاسم را به تأخیر بیندازید، کافی است اسپری تاخیر خود را چند دقیقه قبل از رابطه بزنید.

نحوه استفاده از اسپری تاخیری

اگرچه استفاده از اسپری تاخیری یک روند کاملاً ساده است، اما با پیروی از این نکات ساده بهترین نتیجه را خواهید گرفت:

  1. شروع آهسته: سطح حساسیت هر مرد کمی متفاوت است. برخی از مردان بیش از سایرین به اسپری نیاز دارند. در هنگام شروع کار نمی‌دانید که به چند اسپری نیاز دارید. به همین دلیل توصیه می‌شود در ابتدا آهسته شروع کنید. درصورت لزوم همیشه می‌توانید اسپری‌های اضافی را دفعه دیگر که وارد سکس شدید اضافه کنید. اما اگر بیش از حد استفاده کنید، نمی‌توانید اثرات آن را در آن زمان عشق ورزی کاهش دهید. درآخر، مثل همیشه، مطمئن شوید که از محصول خود طبق دستورالعمل استفاده می‌کنید.
  2. زودهنگام استفاده کنید: حتماً اسپری تاخیری خود را بین 5 تا 15 دقیقه قبل از سکس بزنید. اگر خیلی زود شروع کنید، ماده بی‌حس‌کننده اثر خود را کامل نخواهد داشت.
  3. استفاده از اسپری: اسپری را به قسمت زیرین سر و بدنه آلت تناسلی خود بزنید. بعد، اسپری را مالش دهید تا با استفاده از حرکت دورانی جذب پوست شود.

آن‌چه دیگران در مورد اسپری تاخیری برای مدت زمان طولانی تری در تخت می گویند:
نظرات مثبت: علاوه بر تحقیقات علمی که از ارزش اسپری تأخیری برای کمک به افزایش زمان رابطه مردان حمایت می‌کند، هزاران بررسی مثبت وجود دارد. این بررسی آمازون توسط Chaquel Finney ارسال شده است: «هنگامی که زمان شروع رابطه بود، بگذارید به شما بگویم …عزیزممم!!! من بهترین اوقات زندگی‌ام را داشتم و او هم همین‌طور!!! نزدیک به سی دقیقه قبل از اینکه مجبور شود به ارگاسم برسد رابطه‌مان طول کشید!!! وقتی کارمان را تمام کردیم، او به من گفت که باید دوباره این کار را بکنیم!!!»
مشتری دیگر اسپری تاخیر راضی گفت: «این چیزها جواب می‌دهد! مثل اینکه واقعاً کار می‌کند. من دو نگرانی در مورد این محصول داشتم: 1- آیا این تجربه او را خراب می‌کند، 2- چگونه و کجا قرار است اسپری کنم؟" (نظرات نگران نحوه استفاده بودند). هر دو نگرانی به سرعت برطرف شدند.»


4) تکنیک کنترل ارگاسم (edging) را یاد بگیرید




استفاده از روش کنترل ارگاسم (همچنین روش شروع-توقف نیز نامیده می‌شود) نیز سلاح قدرتمندی در تلاش برای افزایش عملکرد در رختخواب با یک پارتنر است. در نهایت چه چیزی باعث می‌شود خیلی زود به ارگاسم برسید؟ تحریک بیش از حد. روش کنترل ارگاسم می‌تواند به شما کمک کند تا در صورت احساس قریب‌الوقوع رسیدن سریع به ارگاسم، به نقطه بدون بازگشت، برگردید. بعضی از مردها متوجه نمی‌شوند که وقتی نزدیک به ارگاسم هستند، اغلب راهی برای جلوگیری از ارگاسم وجود دارد. مهم این است که به زودی آن را یاد می‌گیرید. دقیقاً چگونه انجام می‌شود؟ بیایید نگاهی بیندازیم.

چگونه می توان ازاین روش استفاده کرد؟
فقط با کمی تمرین می‌توان از این روش بهره گرفت. اینجا نکاتی بیان می‌شود:

  1. به صفر بروید: در لحظه‌ای که احساس می‌کنید اوج گرفته‌اید و ارگاسم نزدیک است، تمام تحریکات را متوقف کنید. در اصل، تقریباً از اوج به ارگاسم‌رسیدن، به صفر بروید. این تاخیر عملی به شما امکان می‌دهد تا از نظر جنسی آرام باشید و به شما کمک می‌کند تا از ارگاسم جلوگیری کنید.
  2. بازگشت قبل از اوج: پس از آن، قبل از اینکه تمایل به رسیدن به نقطه اوج خود را داشته باشید، به حالت قبل از برانگیختگی اولیه خود برمی‌گردید.
  3. یک بار یا بیشتر استفاده کنید: گاهی اوقات، وقتی صحبت از این روش می‌شود، یک بار توقف کافی است. در غیر این‌صورت می‌توانید در طول سکس چندین بار از این استراتژی استفاده کنید.

به این فرآیند کنترل ارگاسم (edging) نیز گفته می‌شود. یعنی به مرز ارگاسم می رسید و سپس کاملاً «موتور خود را خاموش می کنید.»

  1. اوج قوی‌تر: یکی از مزایای دیگر این‌روش، این است که شما اغلب به ارگاسم قوی‌تری نسبت به آن‌چه در غیر اینصورت اتفاق می‌افتد، می‌رسید. تمام آن‌تنش اضافی‌ای که ایجاد می‌کنید در نهایت به دلیل فرایند کنترل ارگاسم ، با اثر قوی‌تر از حالت طبیعی آزاد می‌شود.
  2. این تکنیک را با پارتنر خود در میان بگذارید: اصلی‌ترین چیزی که می‌خواهید با روش شروع-توقف بخاطر بسپارید، این است که پیش از این با پارتنر خود صحبت کنید. اگر فقط به‌طور ناگهانی در وسط سکس تحریک کنید، این می‌تواند برای پارتنر شما بسیار ناامید کننده باشد. با هم کار کنید تا فکری بکنید برای اینکه بلافاصله باعث شود از ارگاسم جلوگیری کنید در حالی که همسرتان را به آن نقطه نزدیک می‌کنید. یک احتمال می‌تواند این باشد که اگر شما در حین سکس لحظه‌ای آلت را خارج کنید، با استفاده از انگشتان خود، کلیتوریس را تحریک کنید تا زمانی که از اوج خود دور شوید و دوباره به اوج برسید. به این‌ترتیب او در هنگام مکث، جنبش جنسی خود را از دست نخواهد داد.

دیگران در مورد روش شروع-توقف برای انزال زودرس چه می گویند

نظرات مثبت: یکی از کاربران Quora این سوال را مطرح کرد که «چگونه انزال زودرس خود را متوقف کنم؟» در پاسخ، Neel Shah گفت: «یک راه ساده این است که برای مدتی دخول را متوقف کرده تا آرام بگیرید و دوباره شروع به کار کنید.»
پاسخ دهنده Quora دیگر در پاسخ به همین سوال، «شما می‌توانید هر کاری را که باعث انزال شما شود متوقف کنید…»

بررسی منفی: با توجه به روش شروع-توقف، یک نفر آن را بی تأثیر دانست و گفت: «من هیچ استراحتی در رابطه ندارم. به محضی که آلت خود را بیرون می‌کشم، احساس به ارگاسم‌رسیدن از بین می‌رود، بعد از حداکثر چهار ضربه دوباره برمی‌گردد.»


5) تکنیک Squeeze (فشار) را امتحان کنید



یکی دیگر از روش‌های موثر برای کنترل مدت دوام شما در رختخواب، استفاده از تکنیک فشار است. این نوع دیگری از تکنیک کنترل ارگاسم است و مخصوصا هنگامی مفید است که کمی از تکنیک توقف-شروع فاصله گرفته‌اید. اگر آن‌قدر نزدیک به رسیدن به اوج لذت جنسی هستید که متوقف کردن تحریک کافی نبود، ممکن است روش فشار به شما کمک کند. اگر کارساز باشد، خود را از تجربه ناموفق دیگری نجات خواهید داد که در آن آرزو می‌کردید در رابطه عملکرد بهتری داشته باشید.

چگونه می توان تکنیک فشار را پیاده سازی کرد؟
روش فشار به اندازه کافی آسان است. در این‌جا برخی موارد مهم وجود دارد:

  1. توقف تماس: درست قبل از اوج، رانش یا مالش خود را متوقف کنید.
  2. زمان فشار دادن: بعد، به سرعت، انتهای کیر خود را درست در محلی که بدنه و سر آن به هم می‌رسند فشار دهید.
    می‌توانید خودتان یا پارتنرتان این‌کار را انجام دهید.اما به چند دلیل مهم، منطقی است که شما انجامش دهید:

• فقط خودتان می‌دانید که برای تأخیر موثر در ارگاسم چقدر فشار لازم است.
• باید سریع باشید. اگر از پارتنر رابطه خود بخواهید به شما کمک کند، ممکن است خیلی دیر شده باشد.
3. از سرگیری: هنگامی که روش فشار، شما را به سطح قبل از اوج برساند، قادر خواهید بود فعالیت جنسی را دوباره شروع کنید. دقیقاً مانند روش توقف-شروع، می‌توانید از روش فشاردادن به دفعات مورد نیاز در هنگام سکس استفاده کنید.
4. تعامل: و به همین‌ترتیب، شما باید از قبل با پارتنر رابطه خود تعامل برقرار کنید. همان‌طور که با روش توقف-‌شروع ذکر شد، درمورد اینکه چرا ممکن است در هنگام سکس نیاز به توقف داشته باشید، بحث کنید. هنگامی که پارتنر شما متوجه این امر می‌شود آن‌گاه لذت جنسی متقابل شما را به عنوان یک زن و شوهر بهبود می‌بخشد، بسیار خوشحال. باز هم، مطمئن شوید که در هنگام استفاده از این روش، راه‌های تحریک پارتنر خود را پیدا کنید.

دیگران درباره روش فشردن چه می گویند؟
نظرات مثبت: یک Redditor پرسید: «چگونه زود انزالی نداشته باشیم؟» در پاسخ، یکی از همکاران Redditor گفت: «سر آلت تناسلی خود را خفه کن (مثل خفه‌کردن فشار بده). به من اعتماد کن، نتیجه می‌دهد.»

↓ ادامه در پست بعد

11810 👀
14 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2021-01-07 01:44:51 +0330 +0330

6) تمرکز خود را بر پیش‌نوازی بگذارید



بعضی از مردها در مرحله پیش از سکس (پیش‌نوازی) به اوج لذت خود می‌رسند. به همین ترتیب، آن‌ها سعی می‌کنند هیچ پیش‌نوازی خاصی انجام ندهند یا به اندازه کافی پیش‌نوازی نداشته‌باشند. سپس، آن‌ها به سرعت سکس را تمام کرده و تعجب می‌کنند که چرا آن‌ها دوباره خیلی زودتر از پارتنر رابطه خود به اوج لذت جنسی رسیده‌اند. زنان و مردان از نظر تحریک جنسی کاملاً متفاوت هستند. برای هردو، یک عنصر جسمی و عاطفی در سکس وجود دارد. با گفتن این موارد، زنان در جنبه‌های احساسی بسیار بیشتر از مردان قرار می‌گیرند. مردها تمرکز بیشتری روی عمل جنسی فیزیکی خود دارند.
قبل از شروع سکس از راه واژن، باید زمان کافی برای تحریک شدن به همسرتان بدهید. همسرتان نیز اگر وقت خود را با او بگذرانید، احساس محبوبیت، توجه و خاص واقع‌شدن بیشتری خواهد داشت. این‌کار کمک می‌کند تا میل جنسی جسمی او به شکلی پیش برود که هنگام تحریک هرگز قبلا نتوانسته بود اینگونه باشد. برای بعضی از مردها، وقتی که پارتنر رابطه شما عملکرد شما را ببیند، پیش‌نوازی بیشتر می‌تواند مشکلات بیشتردوام‌آوردن شما در رابطه را حل کند. این‌کار ارگاسم شما را نیز به تعویق می اندازد (تحریک آلت تناسلی در هنگام پیش‌نوازی برای او).در حالی که پارتنر شما را همزمان به اوج می رساند.
فقط وقتی صحبت از پیش‌نوازی می شود باید روی چه چیزی تمرکز کنید؟ اگرچه احتمالات زیادی وجود دارد، اما در اینجا چندمورد هست که باید در نظر بگیرید.
راه‌های شامل پیش‌نوازی برای به لذت رسیدن پارتنر خود:

  1. پیش از سکس: اول، به یاد داشته باشید که سکس فقط زمانی نیست که در اتاق خواب می‌گذرانید. کاری که خارج از آن انجام می‌دهید نیز به همان اندازه مهم است. رفتار مهربان با همسرتان و مفید‌بودن هرگز صدمه‌ای به رابطه نمی‌زند. در مورد آغوش، بوسه و سایر اشکال محبت هم همین‌طور. اگر یک عوضی بوده‌اید و اکنون انتظار برقراری سکس عالی را دارید، پارتنرتان احتمالاً شما را گستاخ می‌داند و به شکلی بی‌ادبانه متوجه این مشکل خواهید شد.
  2. وقت بگذارید: قبل از شروع عشق‌بازی، وقت زیادی را اختصاص دهید. اجازه گذر زمان بیشتر از آن‌چه فکر می‌کنید نیاز دارید، برای شما بهترین نتیجه را دارد.
  3. مالش پشت کمر: اکثر خانم ها عاشق یک مالش پشت خوب هستند. این به آن‌ها کمک می‌کند تا آرام شوند و عوامل استرس زا را که ممکن است در اوایل روز داشته باشند کنار بگذارند. کمر، اغلب یک مکان عالی برای شروع پیش‌نوازی است.
  4. کلمات تحریک آمیز: آهسته با کلمات خود شروع کنید. نیازی به صحبت بیش از حد سکسی نیست تا وقتی او صحبت را جلوتر ببرد. فقط با تعریف از ظاهر او شروع کنید. هنگامی که او کمی داغ شد، سپس می‌توانید کلمات خود را جنسی‌تر کنید. نکته اینجاست که صحبت نکردن در مورد موارد استرس‌زا نیز مهم است. نگرانی‌های کاری، مالی و کودک‌محور را برای زمانی دیگر بگذارید. شما باید با موفقیت به او کمک کنید تا دنیای مسئولیت‌ها را ترک کرده و در یک سکس قرار گیرد.
  5. عوامل محیطی: حتماً هنگام فرا رسیدن آن لحظه خاص، یک اتاق تمیز آماده داشته‌باشید. شمع و موسیقی را نیز به عنوان یک تاثیرگذار خوب در نظر بگیرید. تنظیم روحیه مناسب با توجه به عوامل محیطی، به شما کمک می‌کند. تا جایی که می‌توانید حواس را درگیر کنید. این می‌تواند شامل استفاده از برخی ادکلن‌های مورد علاقه او نیز باشد.

آن‌چه دیگران در مورد پیش‌نوازی در به اندازه کافی دوام‌آوردن در رابطه می گویند:

نظرات مثبت: یکی از کاربران Reddit در پاسخ به این سوال که «چگونه انزال زودرس را درمان کنیم؟» نظر خود را به اشتراک گذاشته و گفته: «آیا مشکل زودانزالی دارید؟ من پیش‌نوازی بسیار بسیار زیاد را توصیه می‌کنم، مثلا ساعت‌ها. خانم‌ها دوست دارند قبل و بعد از سکس نوازش شوند…»
Redditor دیگر گفت: «بیشتر وقت خود را صرف ماساژ دادن شهوانی و دهانی کنید. هرچه نزدیک تر به نقطه اوج لذت شوید، زمان کمتری نیاز است تا رابطه واژینال خود را اتمام کنید!»

7) سعی کنید اضطراب عملکرد را کاهش دهید



اضطراب فلج‌کننده می‌تواند تقریباً در هرزمینه از زندگی نمایان شود. این اضطراب ممکن است در عملکرد جنسی نیز پیش بیاید. علاوه بر اتاق خواب، اضطراب عملکرد معمولاً در محیط‌های اجتماعی، هنگام سخنرانی در جمع یا هنگام اجرای موسیقی یا ورزش نیز رخ می‌دهد. هنگام اجرای برنامه، دیگران انتظارات خاصی از شما دارند و شما نمی‌خواهید دیگران یا خودتان را ناامید کنید. همین‌امر در مورد اضطراب عملکرد جنسی در اتاق خواب نیز (با آسیب‌پذیری بیشتر در رابطه رمانتیک) صدق می‌کند.

چه چیزی اغلب منجر به چنین اضطرابی می‌شود؟
معمولاً ترس از این است که اوضاع مطابق میل پیش نرود، خصوصاً اگر انزال زودرس ریشه اضطراب شما باشد. این‌ترس پیش‌بینی‌کننده شکست است که باعث آسیب زدن به وضعیت روحی و جسمی می‌شود. متأسفانه این ترس از شکست اغلب منجر به مواردی می‌شود که شما بیشتر از آن می‌ترسید، یعنی شکست بیشتر. اگر در گذشته یک یا چند تجربه ناامیدکننده داشته‌‌اید، اضطراب عملکرد جنسی می‌تواند بسیار بدتر شود. به عنوان مثال، خجالت و ناامیدی که اغلب بدلیل عدم انزال به موقع است، واقعاً می‌تواند به اعتماد به نفس شما آسیب برساند. هر بار قبل از سکس، به‌طور فزاینده‌ای نگران می‌شوید که مبادا همه‌چیز خوب پیش‌نخواهد رفت و هرچه بیشتر واکنش‌های فیزیولوژیکی و ذهنی استرس‌زا را قبل رابطه تجربه کنید، مشکل بیشتری در آن خواهید داشت.
غالباً مبتلایان به اضطراب از هرآن‌چه آن‌ها را مضطرب می‌کند اجتناب می‌کنند. اگرچه این‌امر باعث می‌شود که در کوتاه مدت احساس امنیت کنند اما در طولانی مدت، جنبه‌های مهم زندگی را از دست می‌دهند. این به ویژه در مورد سکس برای مردان بیشتر صدق می‌کند. اجتناب از سکس به دلیل اینکه شما را مضطرب می‌کند باعث می‌شود احساس تنهایی، ناکافی بودن و مورد بی‌مهری قرار بگیرید.

چگونه اضطراب عملکرد جنسی خود را کاهش دهیم؟
برای مقابله با اضطراب عملکرد جنسی چه کاری می‌توانید انجام دهید؟ در اینجا چند ایده سریع آورده شده است.

  1. تسلیم نشوید: اول، به‌طور مداوم به خود یادآوری کنید که اجازه نمی‌دهید اضطراب شما پیروز شود. به خودتان یادآوری کنید که اگر بر اضطراب عملکرد جنسی خود غلبه کنید، چه مقدار می توانید به خواسته خود برسید.
  2. اضطراب خود را با پارتنر خود درمیان بگذارید: شما مجبور نیستید تنهایی با این اضطراب مبارزه کنید. یکی از اولین‌کارهایی که می‌توانید انجام دهید بحث درمورد مبارزه با پارتنر خود است. گاهی اوقات فقط اعتراف به وجود اضطراب می‌تواند کمک بسیاری کند.
  3. آن‌چه را نمی‌توانید تغییر دهید، رها کنید: بعضی اوقات مردها با حس ناامنی‌هایی که به شکل بدن خود دارند، اذیت می‌شوند. غالباً، این موارد خیلی بیشتر از اینکه پارتنر زن ما را اذیت کند، خود ما را آزار می‌دهد. این می‌تواند شامل استیل بدن، اندازه کیر یا تعدادی از عوامل دیگر باشد. تصمیم بگیرید که آیا می‌توانید این‌موارد را تغییر دهید یا خیر. اگر نمی‌توانید، بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که یاد بگیرید با همان‌ها بسازید.
  4. آن‌چه می‌توانید تغییر دهید را بهبود بخشید: روی مواردی کار کنید که می‌توانید تغییر دهید. این ممکن است شامل بهبود هیکل شما باشد. فقط داشتن فرم بهتر به از بین بردن اضطراب عملکرد جنسی نیز کمک می‌کند.
  5. به یک مشاور مراجعه کنید: درمان‌گران برای کمک به شما در غلبه بر اضطراب آموزش دیده‌اند.

آن‌چه دیگران در مورد کاهش اضطراب نسبت به دوام بیشتر آوردن در سکس می‌گویند
نظرات مثبت: در پاسخ به «شکست‌دادن انزال زودرس؟ کسی این‌کار را کرده؟» یکی از کاربران Reddit گفت: «یک نکته ذهنی، که من می‌دانم گفتنش راحت‌تر از انجام آن است، این است که در حال حاضر نگران نباشم. فهمیدم که هرچه بیشتر نگران بودم و سعی می‌کردم فوراً به ارگاسم نرسم، بیشتر اوقات این اتفاق می‌افتاد. اما وقتی کمتر نگران آن شدم، از قضا فهمیدم که می‌توانم بیشتر دوام بیاورم.»
پاسخ‌دهنده دیگری به همین سوال گفت: «اوه، و کنترل اضطراب من. وقتی سیستم عصبی شما بیش از حد تحریک شود، دوام طولانی در رابطه دیگر وجود ندارد.»


8) قبل از سکس خودارضایی کنید




به عنوان یک مرد، انرژی جنسی شما با گذشت زمان افزایش می‌یابد. این بدان معناست که هرچه بیشتر به سمت ارگاسم بروید، بدن شما بیشتر هوس می‌کند. به همین‌دلیل، آن میل جنسی سرکوب‌شده، به اوج لذت رسیدن را آسان می‌کند. این عالی و تمام چیزی است که نیاز دارید به شرطی که خیلی زود برای پارتنر خود به ارگاسم نرسید. با این‌حال، این گاهی اوقات می‌تواند مشکلی ایجاد کند. در این صورت شما چه می کنید؟ بعضی‌ها خودارضایی و به ارگاسم رسیدن قبل از سکس را مفید می‌دانند. به این ترتیب، قدرت و میل جنسی شما به همان اندازه زیاد نخواهد بود و به شما توانایی افزایش دوام رابطه در رختخواب را می‌دهد.

چگونه می توان بهترین نتیجه را از خودارضایی قبل از سکس بدست آورد؟

  1. دوره بازیابی میل جنسی را در نظر بگیرید: همه مردان زمانی که ارگاسم می‌رسند،تا مدتی نمی‌توانند راست کنند یا نعوظ داشته باشند. برای پسرهای جوان، این فقط چند دقیقه می‌تواند باشد. برای مردان مسن، این می‌تواند از 12 تا 24 ساعت طول‌بکشد. بدانید که به‌طور معمول چه مدت زمان بازیابی شما طول می‌کشد تا بتوانید با شروع سکس نعوظ پیدا کنید. برای بیشتر مردها، یک یا دو ساعت قبل از سکس، یک قانون اساسی است.
  2. آزمایش‌کردن: سعی کنید در زمان‌های مختلف قبل از سکس به ارگاسم برسید. چیزهایی را آزمایش کنید که برای کمک به شما در به تاخیر انداختن ارگاسم بهترین نتیجه را دارد.
  3. پارتنر خود را وارد قضیه کنید: اگر می‌توانید، چرا پارتنر خود را در این روند وارد نکنید؟ او ممکن است مایل باشد به شما کمک کند تا شما را برای «اصل مطلب» آماده کند.
  4. مطالعات اضافی انجام دهید: گاهی اوقات به شما کمک می‌کند که درک عمیق‌تری از عملکرد سیستم تناسلی داشته باشید.

آن‌چه دیگران در مورد خودارضایی قبل از سکس برای انزال زودرس می‌گویند

نظرات مثبت: یکی از Redditorها به همان‌سوال پاسخ‌داد و گفت: «یکی از تکنیک ها خودارضایی است. نه آنقدر دیرتر از شروع رابطه و نه خیلی نزدیک به‌طوری که هنوز بازیابی نشده‌اید.»

بررسی منفی: وی در پاسخ به این سوال که «شکست‌دادن انزال زودرس؟ کسی این‌کار را کرده؟» یکی از کاربران Reddit گفت: «من طرفدار پروپاقرص این نیستم که فقط یک یا دو ساعت قبل رابطه، خودرارضایی تند و سریع انجام دهم زیرا این‌کار باعث می‌شود توان من در حین رابطه بیش از حد مهار شود.»


9) سلامت قلب خود را بهبود ببخشید



بهبود سلامت قلب شما مانند اسپری تاخیری موفقیت فوری نخواهد داشت. در عین حال، یک پژوهش انجام‌شده توسط ISSM نشان‌داد که بهبود سلامت قلب شما از هرجنبه‌ای از عملکرد جسمانی بهتر است، از جمله عملکرد شما در حین سکس. بهتر از این، بهبود سلامت قلب شما می‌تواند به احتمال زیاد زندگی جنسی رضایت‌بخشی را برای سال‌های زیادی افزایش دهد. خواه امیدوارید مقداری بدن‌سازی کنید یا چربی شکم خود را بسوزانید، این‌کار به توانایی جنسی نیز کمک می کند و در نتیجه ظاهر جسمی، استقامت، سلامتی و اعتماد به نفس شما بهبود می‌یابد. همچنین شاهد بهبود و کاهش هرگونه اضطراب یا افسردگی نیز می‌شوید. به عنوان مثال، دوام به اندازه در سکس برای جلب رضایت پارتنر خود، نیاز به حدی از آمادگی جسمانی دارد. اگر در حفظ نیروی خود هنگام سکس تلاش کنید، می‌توانید پارتنر خود را به اوج خود برسانید.

چگونه می‌توان سلامت قلب خود را برای دوام بیشتر در تختخواب بهبود بخشید؟

چگونه می توان سلامت قلب خود را بهبود بخشید؟ هرنوع ورزشی که ضربان قلب شما را بالا ببرد شروع خوبی است. این می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

  • بازی بسکتبال در سالن بدن‌سازی
  • آهسته‌دویدن با سگ خود
  • شناکردن
  • دوچرخه‌سواری
  • تنیس
  • طناب‌زدن
  • پیاده‌‌روی یا پیاده‌روی با سرعت تند
  • و بسیاری ورزش‌های دیگر

در صورت تصمیم‌گیری درمورد یک یا چند نوع ورزش ممکن برای بهبود سلامت جنسی خود، چند نکته درمورد قلب وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

  1. ثابت‌قدم بمانید: بهتر است هرروز تمرینات قلبی (کاردیو) کوتاه‌تری انجام دهید به جای اینکه فقط چندین‌روز درهفته طولانی‌مدت تمرین کنید.
  2. با یک دوست ورزش کنید: درصورت امکان با یک یا چنددوست خود ورزش کنید زیرا احتمال ثابت‌قدم ماندن شما بیشتر است. بهتر از این، با پارتنر خود ورزش کنید. این نه تنها باعث تقویت بدن بلکه باعث بهبود روابط شما نیز می‌شود.
  3. از آن لذت ببرید: ورزش می‌تواند به اندازه کافی سخت باشد. به همین‌دلیل، نوعی ورزش قلبی را پیدا کنید که از آن‌لذت می‌برید. به یاد داشته‌باشید، اگر نحوه ورزش‌کردن خود را دوست ندارید، احتمالاً به سرعت از آن دست می‌کشید. شما برای داشتن یک تمرین سخت «امتیاز اضافی» که کسب نمی‌کنید! و به هرحال زندگی کوتاه‌تر از آن است که بخواهیم یک روند سخت ورزشی داشته‌باشیم.
  4. تنوع را انتخاب کنید: اگرچه داشتن یک تمرین ورزشی می‌تواند سلامتی به‌همراه داشته باشد، اما مطمئن باشید که برنامه روزانه شما خسته کننده نشود. به‌طور مرتب مدل تمرینات قلبی‌ای را که انجام می‌دهید باهم تلفیق کنید. نه تنها جالب‌تر خواهد بود، بلکه شما روی عضلات مختلفی نیز کار خواهید کرد و به نوبه خود نتایج مطلوب‌تری را خواهید دید.
  5. بیش از حد تمرین نکنید: با رژیم قلبی خود به کندی شروع کنید. شما هیچگاه نمیخواهید آسیب دیدگی بر اثر ورزش زیاد، سرعت شما را کم‌کند. همچنین، حرکات ورزشی روزهای آسان‌تر را با روزهای سخت تر قاتی کنید.
  6. از وزنه استفاده کنید: حتماً تعادلی بین تمرینات قلبی و بدن‌سازی برقرار کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. بسیاری فراموش می‌کنند که تمرینات بدن‌سازی سلامت قلب شما را نیز بهبود می‌بخشد. هرزمان که تمایل دارید در تمرینات خود کم‌کاری کنید، به یاد داشته باشید که اگر ثابت‌قدم بمانید عملکرد سکس شما بهبود می‌یابد. علاوه بر این، در نتیجه مطمئن باشید که سکس بهتری خواهید داشت.

10) تمرینات تنفسی یا یوگا را تمرین کنید



شما ممکن است به این درمان نگاه کنید و پیش خود فکر کنید: « واقعا این تمرین را انجام دهم؟» اما تمرینات یوگا و تنفس فقط برای خانم‌ها نیست. همچنین می‌توانید به عنوان یک مرد از مزایای زیادی بهره‌مند شوید. مطالعه‌ای که توسط دانشکده پزشکی دانشگاه Duke انجام شد، نشان‌داد که یوگا و تمرینات تنفسی به برقراری ارتباط بدن و ذهن با یکدیگر کمک می‌کنند. یوگا با تلفیق جنبه معنوی، آن را یک گام فراتر می‌برد. آن‌ها به شما کمک می‌کنند تا در لحظه متمرکز باشید و بسته به نوع یوگای شما می‌تواند به تقویت عضلات مهم برای انزال کمک کند.
سکس خوب به ذهن و جسمی آرام نیاز دارد. هردوی این راه‌حل‌های بالقوه می‌توانند به آن کمک کنند. تنفس خوب برای کنترل اضطراب عملکرد جنسی نیز مهم است. اگر تنفس شما آرام باشد، ذهن و بدن شما نیز آرام خواهد ماند. با این حال، اگر ناراحت شوید و تنفس کم‌عمقی از خود بروز دهید، اضطراب شما افزایش‌می یابد.
تنفس کم‌عمق ممکن است همیشه بدن شما را دچار اضطراب نکند اما ممکن است بدن شما را وادار کند که خیلی سریع دچار هیجان شوید. مردها معمولاً وقتی در حین رابطه، تحریک جنسی می‌شوند، نفس‌های کوتاه و کم‌عمق دارند. مشکل این است که همین مسئله باعث می‌شود آن‌ها خیلی زود ارضا شوند. برخی از مردان با یادگیری تنفس عمیق، این نکته را مفید دانسته‌اند که می‌توانند تنش جنسی و تحریک شدید را در اوایل حین رابطه به حداقل برسانند. نتیجه این است که آن‌ها می‌توانند بیشتر در سکس دوام بیاورند.

نحوه انجام یوگا و تنفس عمیق برای دوام آوردن بیشتر
یوگا: احتمالاً بهترین‌راه برای یادگیری تکنیک های یوگا عضویت در یک کلاس محلی در نزدیکی شما است. همچنین اگر ترجیح می‌دهید آن را درخانه تمرین کنید، تعداد زیادی فیلم آنلاین وجود دارد. خواه از یک مربی یاد بگیرید یا خودتان آن را بیاموزید، حتی اگر تفاوتی در عملکرد سکس خود مشاهده نکنید، احتمالاً جنبه‌های مختلف دیگری از زندگی را بهبود خواهید بخشید.
انواع مختلفی از یوگا در دسترس است. هنگامی که گزینه‌های موجود را مشاهده کردید و مزایای منحصر به فرد آن‌ها را یادگرفتید، می‌توانید نوع مناسب شما را انتخاب کنید. از آنجا که قسمت اصلی یوگا شامل تنفس عمیق است، شما به‌طور دقیق یاد خواهید گرفت که چگونه تنفس خود را کنترل کنید.

نفس عمیق
در اینجا چندنکته سریع برای تنفس عمیق آورده شده است:

  1. ژست آرام: با نشستن یا درازکشیدن در وضعیت راحت، شروع کنید.
  2. نفس‌های خود را احساس کنید: یک دست را روی سینه و دست دیگر را روی شکم درست زیر قفسه سینه قراردهید.
  3. نفس عمیق بکشید: از طریق سوراخ‌های بینی، نفس‌های عمیق بکشید. هنگام تنفس هوا باید احساس کنید که شکم بالا می‌آید.
  4. بازدم: با لب‌هایی که شکلی شبیه سوت زدن دارند، هوا را از طریق دهان آزاد کنید. به آرامی از دست خود برای کمک به فشار‌دادن هوا استفاده کنید.
  5. تکرار کنید: با شل‌شدن تمام عضلات، این‌روند را حداقل 15 بار تکرار کنید.

آن‌چه مردم درباره تنفس و یوگا درمورد زودانزالی می‌گویند:

نظرات مثبت: در پاسخ به «چگونه در رابطه دهانی، انزال زودرس را کنترل کنیم؟» یکی از کاربران Reddit گفت: «نفس کشیدن، این روش خداست. لعنتی خیلی کمک می‌کنه…»
سوال مشابهی که در Reddit مطرح شد، این بود که «چگونه دچار زودانزالی نشویم؟» یکی از Redditorها گفت: «نفس بکشید. نفس عمیق در ریه‌های خود وارد کنید و سپس تمام آن را بیرون بیاورید. در یک قسمت کوچک از روند تنفس گرفتار نشوید. تنفس را کامل ادامه دهید.»

↓ ادامه در پست بعد

5 ❤️

2021-01-07 01:45:39 +0330 +0330

11) به یک درمانگر سکس (سکس تراپیست) مراجعه کنید

آیا اخیراً روش‌های مختلف کمک به انزال زودرس موفقیت کمی داشته است؟ اگر چنین است، عاقلانه است که به یک متخصص درمان سکس مراجعه کنید. اگرچه ممکن است جستجوی یک متخصص درمان سکس کمی ترسناک به نظربرسد اما هیچ جای نگرانی وجود ندارد.

چگونه می‌توان ویزیت خود را با یک درمانگر سکس تنظیم کرد؟

  1. درخواست تاییدیه: اولین قدم شما این است که به دنبال یک درمانگر سکس در وب باشید. درخواست کنید که پروانه‌کسب آن‌ها را ببینید تا اطمینان حاصل شود که درمانگر شما آموزش لازم برای کار قانونی به عنوان‌یک درمانگر سکس را دیده‌است.
  2. درخواست ویزیت کنید: اگر از یافتن درمانگر سکس خود احساس ترس و وحشت می‌کنید، چندین گزینه دیگر پیش رو دارید. ابتدا می‌توانید از پزشک خانواده خود توصیه یا نوبت ویزیت بخواهید . همچنین، اگر قبلاً به یک درمانگر عمومی مراجعه کرده‌اید، می‌توانید از آن‌ها درخواست ویزیت کنید. اگر می‌خواهید بهترین نتیجه را بگیرید، صحبت با متخصصان سلامت که می‌دانید همیشه اولین قدم عالی است. اکثر متخصصان سلامت، دایره ارتباطات نزدیک دارند که به آن‌ها امکان می‌دهد توصیه‌های خوبی ارائه دهند.
  3. برنامه‌ریزی و آرامش: شما به هیچ‌عنوان به درمانگر سکس خود سخنی که آن‌ها را متعجب کند نمی‌گویید. آن‌ها همه را شنیده‌اند. به همین‌دلیل، قرار ملاقات خود را تعیین کنید و سعی کنید نگران خجالت احتمالی نباشید. درمانگر سکس شما برای مقابله با چالش‌های جنسی دیگران به خوبی آموزش دیده‌است.
  4. زوج درمانی را نیز در نظر بگیرید: به خصوص اگر مسئله شما روی رابطه شما تأثیر منفی گذاشته باشد، مراجعه به یک درمانگر روابط جنسی می‌تواند کمک کند تا بر تمام عوامل استرس‌زا که در زوجین ایجاد شده‌اند، غلبه کنید. شما می‌توانید از طریق ناامیدی‌های رابطه‌ای و جنسی خود، با شخص سومی محرم‌اسرار، بسیار ماهر و بی‌طرف صحبت کنید.
  5. رفع مشکلات اساسی: درمانگر سکس می تواند به شما و همسرتان کمک‌کند تا از پس چالش‌های اساسی اعم از اضطراب یا افسردگی برآیید. همچنین می‌توانید به چالش‌های رابطه‌ای دیگری که با آن روبرو هستید نیز، رسیدگی کنید.

12) کاندوم‌های بی‌حس‌کننده را امتحان کنید

اگر برای رفع انزال زودرس همیشه تلاش می‌کنید، ممکن است بخواهید کاندوم‌های بی‌حس‌کننده را امتحان کنید. علاوه بر تأمین مزایای شناخته‌شده کنترل بارداری و سکس ایمن، کاندوم‌ها همچنین می‌توانند به مردها کمک کنند تا در رختخواب دوام بیشتری داشته باشند. توجه داشته باشید؛ ما توصیه می‌کنیم قبل از کاندوم اسپری تاخیری را امتحان کنید زیرا قادر به کنترل مقدار و محل استفاده هستید، کاری که نمی‌توانید با کاندوم بی‌حس‌کننده انجام دهید.
اگر می‌بینید که زودتر از پارتنر خود به ارگاسم می‌رسید، کاندوم‌های بی‌حس‌کننده می‌توانند قضیه را به طرز قابل توجهی بهتر کنند. حتی کاندوم‌هایی که فاقد محلول‌های بی‌حس‌کننده هستند نیز مقداری بی‌حسی ایجاد می‌کنند. اگر کاندوم‌های عادی تاثیر نگذاشت و شما هنوز خیلی زود به ارگاسم می‌رسید، این بدان معناست که شما به یک بی‌حس‌کننده اضافی نیاز دارید. ژل بی‌حس‌کننده (معمولاً بنزوکائین) که به نوک برخی از کاندوم‌ها اضافه می‌شود می‌تواند کنترل تأخیر اضافی مورد نیاز شما را برآورده کند. این کاندوم‌ها پاکسازی آسانی دارند و نگرانی کمی وجود دارد که ژل بی‌حس‌کننده بر لذت جنسی پارتنر شما تأثیر منفی بگذارد.

نحوه استفاده از کاندوم بی‌حس‌کننده چگونه است؟
استفاده از کاندوم بی‌حس‌کننده نسبتاً ساده است. در این‌جا چند پیشنهاد بیشتر وجود دارد تا اطمینان حاصل‌کنید که نتایج عالی خواهید گرفت.

  1. زمان بدهید: به یاد داشته باشید، درست مثل اسپری‌های تاخیری، اثرات بی‌حسی کاندوم بی‌حس‌کننده به‌طور خودکار اتفاق نمی‌افتد. بهتر است قبل از سکس بین 5 تا 15 دقیقه صبر کنید. این بدان معناست که شما باید کاندوم را قبل یا در حین پیش‌نوازی بگذارید. (این بستگی به آماده شدن پارتنر جنسی شما دارد).
  2. اندازه مهم است: خیلی بیشتر از اندازه آلت تناسلی مرد، انتخاب اندازه مناسب کاندوم به طرز چشمگیری اهمیت دارد. کاندوم خیلی کوچک می‌تواند به راحتی پاره شود و خیلی بزرگ می‌تواند لیز بخورد. اگر این اتفاق با کاندوم بی‌حسی رخ دهد، خطر بسیار بیشتری خواهد داشت. اکنون تمام آن ژل بی‌حس‌کننده را به پارتنر خود وارد کرده‌اید. (که به بی‌حسی بیشتری نیاز دارد، نه کمتر).
  3. چندین بار آن را آزمایش کنید: اگر یکبار کاندوم بی‌حس‌کننده را امتحان کردید و آن‌ها خوب جواب ندادند، چندبار دیگر سعی کنید. این ممکن است بیشتر از مواردی باشد که باید زمان‌بندی کنید. همچنین ممکن است دریابید که مارک خاصی از کاندوم‌های بی‌حس‌کننده برای شما بهتر از دیگری است.

آن‌چه دیگران در مورد بی‌حس‌کنندگی کاندوم‌ها می‌گویند:

بررسی مثبت: یک مشتری راضی، بازبینی را با عنوان «واقعا انزال را به تأخیر می‌اندازد» بیان‌کرد. مشتری در ادامه گفت: «من و دوست‌پسرم تصمیم گرفتیم کاندوم جدیدی را امتحان کنیم و ما این کاندوم را انتخاب کردیم. من نسبت به این‎ موضوع بیشتر دوام‌آوردن در رابطه کمی شک داشتم. خوب، مطمئناً، رابطه دوام زیادی داشت. ما حدود 30 دقیقه در رابطه بودیم و معمولاً پوزیشن خاصی باعث می‌شود او ارضا شود. توانستیم چندین بار آن پوزیشن خاص را انجام دهیم!!! هر دو دوست داشتیم!!!»

نظرات منفی: هرچند همه تجربه مثبت یکسانی نداشتند. کاربر دیگری نظر خود را برای یک محصول مشابه تحت عنوان «ناخوشایند و خسته‌کننده» نوشت. در اینجا این بررسی به قول خودشان انجام شده است: «تجربه ضعیفی بود. احساس شما را به‌طور قابل توجهی سِر می‌کند (احتمالاً به همین‌دلیل است که گفت: «او را کند می کند») و بنابراین یک تجربه دلپذیر و تحریک کننده را بسیار ناخوشایند ساخته است.


13) با پارتنر رابطه خود صحبت کنید



ذاتاً، دوام‌نیاوردن در سکس به اندازه کافی یک مشکل منزوی‌کننده است زیرا مطرح‌شدن آن ممکن است شرم‌آور باشد. اول، به یاد داشته باشید که این چالشی بسیار فراگیر برای مردها است. در مرحله بعدی، در برابر تمایل به حل به تنهایی این مشکل مقاومت کرده و درعوض با پارتنر خود صحبت کنید. برقراری ارتباط با پارتنر در مورد آن می‌تواند تقویت اساسی در غلبه بر انزال زودرس باشد. به عنوان مثال‌، اگر همسرتان به اشتباه تصور کرده‌باشد که نمی‌خواهید او را مورد رضایت جنسی قرارداده و فقط به فکر خودتان هستید، چه می‌کنید؟ با بحث در مورد این چالش‌ها، می‌توانید به او بگویید که به سختی می‌توانید او را ارضا کنید. وقتی همسرتان بفهمد چه اتفاقی می‌افتد؟ بیشتر دلسوز و مایل به کمک است. بیشتر اوقات، مردان در مورد توانایی جنسی ملاحظه‌شده خود نسبت به پارتنر جنسی زن خود سخت‌گیرترند. این اغلب یک چیز خودخواهانه است. زنان اغلب بیش از شما ارتباط برقرار خواهد کرد. این دقیقاً نحوه برقراری اکثر روابط است و این نیز مشکلی نیست. پارتنر جنسی شما متوجه خواهد شد که شما برای به چالش‌کشیدن شجاعت، شما را جلب کرده و به شما برای پذیرفتن خطر احترام می‌گذارد.

چگونه با پارتنر جنسی خود صحبت کنیم؟
نحوه بحث و گفتگو با پارتنر به عوامل مختلفی بستگی دارد. مطمئناً هرچه رابطه شما قوی‌تر باشد، به احتمال زیاد نتیجه مثبتی را تجربه خواهید کرد. در اینجا چندنکته اضافی برای کمک به موفقیت بیشتر در این بحث آورده شده‌است.

  1. از گفتگو در هنگام ناراحتی خودداری کنید: از آن‌جا که رابطه ناامیدکننده سکس می‌تواند برای شما و همسرتان ناامیدکننده باشد، وقتی خسته یا ناراحت هستید موضوع را مطرح نکنید. در عوض، وقتی خارج از سکس، مواقع استراحت، بدون استرس هستید و روحیه خوبی دارید، در مورد آن صحبت کنید.
  2. یک محیط راحت پیدا کنید: مطرح‌کردن تلاش‌هایتان برای اولین بار می‌تواند کمی اضطراب‌آور باشد. به همین‌دلیل، محیطی را پیدا کنید که به‌طور طبیعی برای هردوی شما آرامش‌بخش باشد. این می‌تواند بعد از یک فیلم خوب، در هنگام پیاده‌روی در طبیعت یا هنگام رانندگی به رستوران مورد علاقه شما باشد.
  3. درخواست کمک کنید: رابطه شما شامل موفقیت و بخشش زیادی می‌شود. به‌همین دلیل از همسرتان کمک بخواهید و مزایای آن برای هر‌دوی شما را به او یادآوری کنید. پارتنر شما از روبروشدن با این چالش خوشحال خواهد شد. درخواست کمک، آسیب‌ذیری و فروتنی را نشان می‌دهد - دو ویژگی‌ای که زن در مرد خود می‌پسندد.
  4. مشاوره را با آغوش باز پذیرا باشید: پارتنر شما قطعاً کاملاً مشابه شما نیست. این احتمالاً دلیل اصلی آن‌چه منجر به جذب متقابل شما شده است، می‌باشد. با توجه به این موارد، پیشنهادات پارتنر خود پذیرا باشید. برخی از آن‌ها احتمالاً با ایده‌های شما متفاوت خواهد بود. و این دقیقاً همان‌چیزی است که شما می‌خواهید . هرچه ایده‌های مختلفی در مورد چگونگی حل این مشکل وجود داشته باشد، به احتمال زیاد شما با یک راه حل خوب روبرو خواهید شد.

دیگران چه می‌گویند؟

نظرات مثبت: یکی از کاربران Reddit به اشتراک گذاشت که: «گفتگو همه‌چیز را برای ما تغییر داد، و این به تازگی به من کمک می‌کند اعتماد به نفس داشته‌باشم تا به اندازه‌ای که می‌خواهم دوام بیاورم …»


14) اسباب‌بازی‌های سکس (حلقه‌ها و حجم‌دهنده‌های آلت تناسلی مردانه) را در آن بگنجانید

وقتی نوبت به اسباب بازی‌های جنسی می‌رسد، همیشه می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید تا تنوعی را به پیش‌نوازی خود بدهید. همان‌طور که قبلاً گفته شد، این بدان معناست که پارتنر سکس شما پس از آغاز رابطه دخولی، آماده خواهد بود. برای دوام رابطه بیشتر، می‌توانید حلقه و حجم‌دهنده‌های آلت تناسلی را نیز در صورت تمایل استفاده‌کنید.
حلقه‌های آلت تناسلی، جریان خون از کیر را به محض راست‌شدن محدود می‌کند. نتیجه نعوظی است که قوی‌تر است. یکی دیگر از مزایای حلقه‌های آلت تناسلی این است که همزمان باعث افزایش حساسیت می‌شوند. انواع ارتعاشی آن‌ها می‌تواند برای پارتنر جنسی شما بسیار لذت‌بخش باشد. حجم‌دهنده‌های آلت تناسلی مرد را می توان روی آلت تناسلی شما قرارداد و به اندازه دلخواه شما و همسرتان، طول و قطر آن را اضافه کرد. آن‌ها واقعی به نظر می‌رسند و احساس می‌شوند.
بهتر از همه، خوبی این افزایش دهنده‌ها این است که حساسیت را برای مردان کاهش‌داده در حالی که احتمالاً آن را برای پارتنر زن افزایش می‌دهد. حجم‌دهنده آلت تناسلی مرد نسبت به جراحی‌ها یا دستگاه‌های کشش آلت تناسلی آلومینیومی، گزینه موثر و مطمئن‌تری را برای افزایش اندازه فراهم می‌کند.

نحوه استفاده از حلقه‌ها و حجم‌دهنده‌های آلت تناسلی مرد چگونه است؟

  1. دستورالعمل‌ها را دنبال کنید: به خصوص اگر نادرست استفاده شود، حلقه‌های آلت تناسلی می‌توانند باعث آسیب شوند. به همین دلیل، از دستورالعمل‌های ارائه شده توسط خود محصول با دقت پیروی کنید.
  2. با پارتنر خود صحبت کنید: قبل از قرار دادن مواردی مانند حلقه یا حجم‌دهنده آلت تناسلی مرد، موضوع را با پارتنر خود در میان بگذارید. به نظر آن‌ها ارزش دهید و آن را در نظر بگیرید.
  3. به خواسته‌های او احترام بگذارید: مواردی وجود دارد که پارتنر یا زن شما با آن‌ها راحت است و بعضی دیگر که با آن‌ها راحت نیست. به ایده‌های او احترام بگذارید اگر به ایده خاصی که دارید «نه» گفت. همیشه می‌توانید پیشنهاد را در تاریخ دیگری مطرح کنید. فقط مطمئن باشید که پارتنر خود را برای کاری که نمی‌خواهد انجام دهد، تحت فشار قرار ندهید.
  4. دلیر باشید: ایرادی ندارد اگر انواع اسباب بازی‌ها را برای دیدن این‌که چه چیزی برای شما بهتر است یا بهتر نیست امتحان کنید. این روزها، هر تصمیمی می‌گیرید می‌تواند لذت سکس را افزایش دهد و به زودانزالی کمک می‌کند.

آن‌چه دیگران درباره حلقه‌ها و حجم‌دهنده‌های آلت تناسلی مرد برای مدت طولانی‌تر می‌گویند:

نظرات مثبت: یک مشتری راضی که یک دستگاه حجم‌دهنده آلت تناسلی مرد خریداری کرده‌است موارد زیر را به اشتراک گذاشته‌است: «بسیار راحت است، همچنین اثرش باقی می‌ماند. راه عالی برای تغییر و تحولاتی با پارتنر جنسی خود و کمی تفریح است.»
یکی از مشتری‌های خوشحال که حلقه‌های کیر خریداری کرده‌است، گفت: «این یکی کاملاً استثنایی است، با کیفیت و راحت است. یکی از بهترین «کمک های رابطه زناشویی» است که من تاکنون استفاده کرده‌ام. واقعاً آن را بزرگتر، سخت‌تر و دوام رابطه را بیشتر می‌کند!!»

نظرات منفی: در مورد حلقه‌های آلت تناسلی، یک مشتری چنین تجربه خوبی نداشت و گفت: «اگر درد را دوست دارید، این برای شما مناسب است.»


15) ختنه بزرگسالان

اگرچه تقریباً 77% مردان در ایالات متحده در سنین جوانی ختنه می‌شوند، اما میلیون‌ها نفر هستند که ختنه نمی‌شوند. این تصمیم معمولاً به اعتقادات مذهبی‌، سنت‌ها و ترجیحات شخصی والدین آن‌ها برمی‌گردد. معمول‌ترین زمان ختنه اندکی پس از تولد یا در اوایل کودکی است. اگرچه به‌طور معمول انتخاب ختنه‌کردن یا ختنه‌نکردن به عنوان یک امر آرایشی و فرهنگی تلقی می‌شود، اما این‌امر می‌تواند بر زندگی جنسی یک مرد تأثیر بگذارد. این‌امر خصوصاً برای مردانی که ختنه نشده‌اند اما در سکس دچار مشکلاتی هستند، بسیار مورد توجه است. WebMD می‌گوید مردان ختنه‌شده، به‌طور متوسط زودتر از مردان ختنه شده به ارگاسم می‎رسند.

لازم به ذکر است که در مورد موثربودن ختنه در انزال زودرس گزارش‌های متناقضی وجود دارد. تاکنون سه مکتب فکری مختلف وجود دارد:

  1. از دست دادن حساسیت دائمی: برخی از مطالعات نشان می‌دهد که برداشتن پوست ختنه‌گاه باعث بی‌حس‌کننده دائمی آلت تناسلی مرد می‌باشد. این به‌طور کلی به عنوان یک مزیت جنسی در نظر گرفته می‌شود زیرا به مرد اجازه می‌دهد بیشتر برای پارتنر خود دوام بیاورد.
  2. توانایی موقت در طولانی‌تر شدن سکس: سایر متخصصان پزشکی معتقدند که ختنه توانایی ماندگاری بیشتر در سکس را ایجاد نمی‌کند بلکه برخی معتقدند که این توانایی اثر موقت تغییرات حسی در آلت تناسلی مرد است. به گفته افراد حاضر در این مکتب، حساسیت سرانجام به حالت عادی برمی‌گردد و هیچ مزیت طولانی‌مدت حاصل نمی‌شود.
  3. هیچ تفاوتی ایجاد نمی‌کند: برخی مطالعات نشان می‌دهد که ختنه یا فقدان آن هیچ‌تفاوتی در مدت زمان به اوج‌رسیدن مردان ندارد.

چگونه می توان در بزرگسالی ختنه کرد؟

  1. جوانب مثبت و منفی را بسنجید: بر اساس اطلاعات متناقض در مورد فواید ختنه بزرگسالان، شاید فقط به همین‌دلیل نخواهید از جراحی استفاده کنید. در عوض، بهتر خواهد بود که مزایای احتمالی سایر گزینه‌های ذکرشده را در نظر بگیرید.
  2. با پزشک خود صحبت کنید: اگر در مورد ختنه بزرگسالان جدی شدید، با پزشک خانواده خود صحبت کنید. سپس به یک جراح ارجاع خواهید شد.
  3. برنامه دوران نقاهت: حتماً زمان خارج از کار را برنامه‌ریزی کرده و اقدامات لازم برای روند بهبودی را انجام دهید. ختنه بزرگسالان ممکن است دردناک باشد بنابراین خود را مجبور نکنید که فعالیت‌های طبیعی خود را خیلی زود از سر بگیرید.

↓ ادامه در پست بعد

4 ❤️

2021-01-07 01:45:56 +0330 +0330

16) مقداری گیاه هوفاریقون تهیه کنید

آیا هوفاریقون (گل راعی، به انگلیسی: St. John’s Wort) می‌تواند به انزال زودرس کمک کند؟ یک مطالعه علمی نشان می‌دهد که این احتمال بالاست. هوفاریقون یک مکمل گیاهی بسیار رایج است که تقریباً در هر فروشگاهی دارای بخش ویتامین، یافت می‌شود. کسانی که با افسردگی دست و پنجه نرم می‌کنند و به دنبال راه حل هستند، احتمالاً در برخی موارد با این مکمل روبرو شده‌اند.
این‌نام برای کسانی که برای اولین بار این‌مکمل را می‌بینند کمی جذاب نیست. درحقیقت، گیاه هوفاریقون فقط یک گیاه گلدار است. بیشتر قدرت مطلوب حاصل از گیاه، در گل‌های آن یافت می‌شود. از این گل‌ها برای تهیه کپسول‌های رژیمی، چای و عصاره‌های مایع استفاده می‌شود.

هوفاریقون چگونه به انزال زودرس کمک می‌کند؟
مطالعات مختلف نشان می‌دهد که هوفاریقون می‌تواند به‌طور مستقیم و غیرمستقیم به انزال زودرس کمک‌کند.

مزایای غیرمستقیم بالقوه:
از آنجا که مطالعات حاکی از آن است که گیاه هوفاریقون می‌تواند برای برخی افراد، برای کنترل افسردگی مفید باشد، ممکن است به‌طور غیرمستقیم به شما در انزال کمک کند. اگر با افسردگی دست و پنجه نرم می‌کنید، این‌امر می‌تواند نبرد شما با اختلال عملکرد انزال را بیش از پیش دشوارتر کند. اگر علائم شما دلیل اصلی افسردگی باشد، برای بهبود افسردگی ممکن است هوفاریقون به‌طور غیر مستقیم وضعیت شما را بهبود بخشد. به نظر می‌رسد که این گیاه تأثیر مثبتی بر انتقال‌دهنده‌های عصبی مانند سروتونین دارد.

مزایای مستقیم بالقوه:
یک مطالعه به این نتیجه رسید که هوفاریقون، «مدت سکس قبل از انزال را برای مردان شاکی از زودانزالی افزایش می‌دهد. رضایت جنسی هم برای مردان و هم برای همسر وی پس از مصرف هیپرفورین بهبود یافت.» مطالعه دیگر نشان می‌دهد که هوفاریقون «مانع انقباض رگ موش و انسان می شود.» به عبارت دیگر، این مکمل ممکن است به‌طور مستقیم به مردها کمک کند تا انزال را به تأخیر بیندازند.


17) برای قرص های تجویزی به پزشک مراجعه کنید

علاوه بر مکمل‌های احتمالی مانند هوفاریقون، احتمال دیگری که باید در نظر گرفت قرص‌های تجویزی (نیازمند نسخه) است. به‌طور کلی توصیه می‌شود از قرص‌های تجویز‌شده به عنوان گزینه اول یا دوم استفاده نکنید زیرا هرداروی تجویزشده با عوارض جانبی بالقوه متنوعی همراه است. شما و پزشکتان باید تعیین کنید که این درمان به عوارض آن قرصی که مصرف می‌کنید می‌ارزد. اگر انواع تکنیک‌های ارائه‌شده در این راهنما را امتحان کرده‌اید و هنوز برای مدیریت علائم خود تلاش می‌کنید، وقت آن است که با پزشک خود صحبت کنید.

چگونه با پزشک خود در مورد قرص‌های نسخه‌ای صحبت کنیم؟
اگر برای اولین بار که در مورد دیرتر ارضاشدن در رختخواب به پزشک خود مراجعه می‌کنید، کمی عصبی یا ناراحت باشید قابل درک است. ممکن است نگران باشید که بحث درمورد وضعیت شما شرم‌آور باشد یا اینکه دکتر شما، مشکل شما را درک نکند. با توجه به این موارد، در اینجا چندنکته وجود دارد که می‌تواند هنگام درخواست داروی تجویزشده برای انزال زودرس به شما کمک کند.

  1. تماس بگیرید: یکی از ناراحت‌کننده‌ترین موارد درمورد صحبت با پزشک می‌تواند تنظیم ویزیت اولیه باشد. با به‌خاطر‌سپردن پیشرفت بالقوه در زندگی جنسی، این ناراحتی را پشت سر بگذارید و اثر آن را در طولانی‌مدت احساس کنید.
  2. پارتنر خود را بیاورید: اگر پارتنر شما می‌تواند ویزیت شما را تعیین کند، به او پیشنهاد کنید که با شما همراه شود. این به شما کمک می‌کند تا هنگام صحبت با پزشک خود اضطراب خود را کاهش دهید. پارتنر شما ممکن است بتواند اطلاعات ارزشمندی را که فراموش کرده‌اید نیز اضافه کند.
  3. نحوه تلاش برای غلبه بر انزال زودرس را به اشتراک بگذارید: پزشکان نسبت به تجویز داروها بیشتر احتیاط می‌کنند. به همین‌دلیل، ممکن است پزشک شما بداند چه راه حل‌های کم‌تهاجمی دیگر را امتحان کرده‌اید. پزشک شما نمی‌خواهد شما را در معرض عوارض جانبی غیرضروری قرار دهد.
  4. درباره مشکل خود بحث کنید: در مرحله بعد، مبارزات برای حل مشکل خود را پذیرا باشید. کاملاً صادق باشید درمورد اینکه شرایط شما چقدر سخت بوده است و چگونه بر رابطه شما با پارتنر خود تأثیر منفی می‌گذارد.
  5. دارو را امتحان کنید: بر اساس اطلاعاتی که با پزشک خود درمیان می‌گذارید، وی احتمالاً یکی از چندین داروی تجویزشده بالقوه را با هدف کمک به علائم شما تجویز می‌کند.
  6. به ویزیت‌های بعدی خود بروید: در آخر، حتماً ویزیت‌های بعدی خود را جدی بگیرید. این زمان خوبی برای ارزیابی نحوه کارکرد قرص‌های دارویی است. از آنجا که شیمی بدن هر مرد کمی متفاوت است، برای کشف بهترین نسخه و مقدار دارو برای شما آزمایش و خطا لازم است.

18) سعی کنید حواس خود را پرت کنید




هنگام تلاش برای دوام بیشتر در رختخواب، به خاطر داشته باشید که ذهن شما نیز نقش زیادی دارد. به زمان‌هایی که در حین سکس بسیار برانگیخته می‌شوید، فکر کنید. در هر صورت تحریک جنسی با یک فکر آغاز می‌شود. سعی کنید توجه بیشتری به نقش مغز در کمک به شما در ایجاد علاقه جنسی تا نقطه ارگاسم داشته باشید. سپس، آماده خواهید بود تا افکار خود را به شکلی هدایت کنید که ارگاسم را به تأخیر بیندازد یا سرعت آن را افزایش دهد.

چگونه می‌توان افکار خود را منحرف کرد تا به شما کمک کند در سکس دیرتر ارضا شوید؟
اگر می‌بینید که خیلی سریع سرعت می‌گیرید، سعی کنید به چیزی کمتر از سکس یا چیزی که اصلا جنسی نیست فکر کنید. این‌مورد می‌تواند تقریباً هرچیزی باشد اگرچه اگر به چیزی سرگرم‌کننده یا آرامش‌بخش فکر کنید مانند:

  1. یک دور بازی گلف
  2. شرکت در یک بازی بیسبال (فکر کردن درمورد بیسبال، شوخی قدیمی پرت‌کردن حواس جنسی در بین مردها است)
  3. ماهیگیری در یک رودخانه بکر
  4. آفرود در بیابان‌های کانادا
  5. گلایدر سواری
  6. شنا دریک ساحل گرمسیری خلوت

اگر هیچ‌کدام از این‌ها کارساز نباشند چه؟
می‌توانید به فکر صورتحساب‌های پرداخت‌نشده باشید، خود را در یک ترافیک تصور کنید یا تصور کنید مادر شوهرتان زنگ خانه شما را به صدا درمی‌آورد.

آن‌چه مردم در مورد پراکندگی فکر شما برای طولانی‌ترکردن رابطه می‌گویند

نظرات مثبت: یکی از کاربران Reddit در پاسخ به این‌سوال که «چگونه انزال زودرس را درمان کنیم؟» پاسخ داد: «راهبه‌ها و بیس‌بالیست‌ها.» ظاهراً، انحراف ذهن حتماً برای او کار کرده‌است!
یکی دیگر از کاربران Reddit در پاسخ به همین سوال گفت: «دیگر چیزها هم می‌تواند ذهن شما در جای دیگر نگه دارد. نوعی مراقبه مانند Zen وجود دارد که در آن شما مادربزرگ خود را برهنه نگاه می‌کنید.»
برای یکی دیگر از کاربران Reddit، «ساندویچ» مورد مخفی بود: «من فهمیدم فکرکردن درمورد ساندویچ به این قضیه کمک می‌کند. هرزمان که سعی می‌کنم دیرتر ارضا شوم و احساس می‌کنم درحال رسیدن به ارگاسم هستم. فقط فکر می‌کنم «ساندویچ، ساندویچ، ساندویچ» هربار کار می‌کند»

به خاطر بسپرید!
بسیاری از این تکنیک های بهبود، بهم پیوسته‌اند. با خوب انجام دادن یکی از آن‌ها، احتمالاً به مورد‌های دیگر نیز خواهید رسید. به عنوان مثال، صحبت درمورد عملکرد خود در رختخواب با پارتنر خود می‌تواند به کاهش اضطراب عملکرد شما کمک کند. شاید تغییر پوزیشن سکس، استفاده از اسپری تاخیری یا مراجعه به یک درمانگر سکس راه حل باشد. هرچه بیشتر از زاویه‌های مختلف به غلبه بر انزال زودرس نزدیک شوید، بیشتر موفق خواهید شد.
همچنین این‌احتمال وجود دارد که چندین مورد از این تکنیک ها مورد پسند شما قرار نگیرند یا مورد استفاده شما باشند. این کاملا عادی است. ماجراجویی این است که بفهمید چه چیزی برای شما و همسرتان بهتر است و واقعاً می تواند یک ماجراجویی باشد. درمورد یکدیگر چیزهایی را خواهید فهمید که در غیر این‌صورت هرگز نمی‌دانستید. نتیجه نهایی می‌تواند یک رابطه حتی قوی‌تر شود زیرا شما مجبورید که چالش خود را برطرف کنید.
هنگامی که تلاش خود را برای طولانی‌تر کردن زمان رسیدن به ارگاسم آغاز می‌کنید، به یاد داشته باشید که گزینه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانند به شما کمک کنند. همه ما منحصر به فرد هستیم، ممکن است تکنیکی که برای یک مرد کار می‌کند برای دیگری کارساز نباشد.


منبع: promescent


2021-01-07 01:50:09 +0330 +0330

↩ اسکلت حشری
جوون اسکلت حشری

3 ❤️

2021-01-07 02:01:29 +0330 +0330

↩ اسکلت حشری
خوب بود 👍🏻👍🏻 ايراد تايپي داشت
WebMD می‌گوید مردان ختنه‌شده، به‌طور متوسط زودتر از مردان ختنه شده به ارگاسم می‎رسند.

4 ❤️

2021-01-07 02:04:04 +0330 +0330

↩ Mahan3739

Mahan3739: خوب بود 👍🏻👍🏻 ايراد تايپي داشت
WebMD می‌گوید مردان ختنه‌شده، به‌طور متوسط زودتر از مردان ختنه شده به ارگاسم می‎رسند.

سپاس، این متن خام مترجم بوده و با کمال پوزش طولانی‌تر از اونی بود که کونم بکشد وخ بذارم ویراستاریش کنم، بهرحال ایراداتش را به بزرگی کیرتان ببخشید.

5 ❤️

2021-01-07 02:05:22 +0330 +0330

↩ اسکلت حشری
ميدونم عزيز تايپ شما نبوده ، مال ما دولي بيش نيست …

😂😂
3 ❤️

2021-01-07 06:45:16 +0330 +0330

↩ اسکلت حشری
واقعا جامع و کامل بود و تقریبا به همه ابعاد و زوایای موضوع اشاره کرده بود، دستت درست اسکلت جان! 🌹

2 ❤️

2021-01-07 10:51:41 +0330 +0330

↩ اسکلت حشری
اسکلت دلها❤

1 ❤️

2021-01-07 12:49:37 +0330 +0330

↩ اسکلت حشری
به به عالی بود ممنون از شما 🌹🌹🌹🌹

1 ❤️

2021-01-07 23:30:19 +0330 +0330

↩ اسکلت حشری
ممنون به خاطر ترجمه … واقعا تاپیک مفیدی هست و همه تقریبا باید این اطلاعاتو بدونن

1 ❤️

2021-01-08 12:45:48 +0330 +0330

↩ اسکلت حشری
عالی و جامع

1 ❤️

2021-01-09 15:30:22 +0330 +0330

↩ اسکلت حشری
من مشکلم دیر ارضایی هست کلا که با کاندوم نمیاد اصلا واسه اولین بار با یه بار یه بنده خدایی سکس داشتم قرص خوردم که دیرتر بیاد لامصب اصلا نیومد هم من خسته شدم هم طرف کلا برنامه رو چیندیم واسه یک وقت دیگه😑

1 ❤️

2021-01-09 20:28:15 +0330 +0330

↩ اسکلت حشری
مستفیض شدیم برادر . باشد که مشکلات عدیده ای مرتفع گردد 👍

1 ❤️

2022-09-03 03:23:44 +0430 +0430

↩ اسکلت حشری
نصف عمر من سر این ورزشا و تمرینای فکری سکسولوژیستا گذشت
گور باباشون من رسما قانع شدم که زودانزالی یه بیماریه مثل دیابت و… و باید درمان بشه
۴ تومن پول خواستن با یه حالت به کیرمی زدم بهشون چهار قلم نسخه پیچیدن دوتا عادت غذایی گفتن توپ توپم
درمان باید بشه

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «