سكنات و وجنات واقعي علي امام اول شيعيان

1393/01/13

علی کورانی از علمای برجسته جهان تشیع حدیثی را آورده که نشان می دهد فاطمه به هیچ عنوان علی را دوست نداشت:
هنگامی که رسول الله پیشنهاد علی برای ازدواج با فاطمه را با او در میان گذاشت، فاطمه سرش را به زیر افکند و گفت: تصمیم تو بر تصمیم من مقدم است؛ ولی من از زنان قریش شنیدم که می گویند، علی شکمش بزرگ، دست و پایش کلفت، کچل است و پیشانی اش پهن، چشمانش درشت و کتفش مانند کتف شتر پهن است )اجویه مسئله جیش الصحابه/ شیخ علی کورانی العاملی / صفحه 25(
البته چون این روایت اصول و مبانی شیعه در تضاد است وی در این کتاب این نقل قول را با هدف رد آن آورده ) شرح اختلاف علی با فاطمه(
البته طبق روایت شیعه، خود رسول الله تنفر فاطمه از علی را با بوسیدن میان دو پستان او جبران می کردند )شرح(
علی خطاب به یکی از امیرانش: ای کسی که آلت پدرش را به دندان گرفته!
از علی امیرالمؤمنین به عبدالله بن قیس: ای فرزند لباس زن پوشیده، ای کسی که آلت تناسلی پدرش را به دندان گرفته، سوگند به الله که من… )شرح نهج البلاغه / ابن ابی الحدید / جلد 14 / صفحه 10، یحار الانوار/ جلد 32 / صفحه 86 و 87 ، الامالی شیخ مفید / جلد 72 و الغدیر علامه امینی / جلد 9 / صفحه 19 و 277 و …(
لفط شرح نهج البلاغه: الى عبد الله بن قيس، اما بعد؛ يا بن الحائک، يا عاض أير أبيه، فوالله انى كنت لارى ان بعدک من هذا الامر الذی لم يجعلک الله له اهلا و لا جعل لک فيه نصيبا، سيمنعک من رد امری والانتزاء
درالغدیر علاوه بر لفظ بالا در جلد 9 صفحه 277 نیز آمده که به او گفت: “ای کسی که پس از بیعت آلتش را با دست راست نگرفته” ) انه لم يمس فرجه بيمينه منذ بايع(
دشنام دادن زشت علی به زنی
از امام صادق )ع( روایت است که فرمود: " امیرالمومنین بر منبر مشغول سخنرانی بود، زنی از میان جمع که برادرش و پدرش را کشته بود بلند شد و گفت: “این قاتل کسانی است که بسیار آنان را دوست داشتم”؛ امیرالمؤمنین به وی نگاه کرد و گفت: "دروغ گفتی از زن مانند مردان! ای زبان دراز بسیار زشت خودخواه، ای کسی که پریودت از جائی نیست که سایر زنان پریود می شوند، ای کسی که بر آن چیزش )واژنش( آشکارا چیزی آویزان است… )بحار الانوار / جلد 34 / صفحه 256، الاختصاص شیخ مفید/ صفحه 304، تفسیر العیاش/جلد 2 / صفحه 248(
عن ابی عبدالله )ع( قالوا سمعناه يقول: جاءت امراه متنقبه و امير المؤمنين )ع(على المنبر و قد قتل اخاها و اباها فقالت: هذا قاتل الاحبه، فنظر اليها امير المؤمنين )ع( فقال: يا سلفع يا جريه يا بذيه يا متكبره، يا التی لا تحيض كما تحيض النساء يا التی على هنها شیء بين مدلى.
ضمنا طبق لفظ بحار الانوار، منظور از اینکه پریودت از جائی نیست که سایر زنان پریود می شوند، یعنی از راه مقعد پریود می شوی.
این موضوع مختص علی ابن بی طالب نیست و خود الله هم به صراحت می گوید که ما در واژن مریم دمیدیم )شرح(
حضرت علی: دلیل بزرگی شکمم، جمع شدن علم در آن است!
علی ابن ابی طالب سه ویژگی داشت:
1- کچل بود.
2- قدکوتاه بود.
3- چاق بود.
اما ببینید که علی چگونه در این سه مورد از خودش دفاع می کند:
سال رجل امير المؤمنین) ع( فقال: اسالک عن ثلاث هن فيک اسالک عن قصر خلقک و كبر بطنک و عن صلع راسک؛ فقالامير المؤمنین) ع(ان الله تبارک و تعالى لم يخلقني طويلا و لم يخلقنی قصيرا و لكن خلقنی معتدلا، اضرب القصير فاقده و اضرب الطويل فاقطه و اما كبر بطی فان رسول الله صلى الله عليه وآله علمنی بابا من العلم، ففتح ذلک الباب الف باب فازدحم فی بطنی فنفخت عن ضلوعی… )علل الشرائع شیخ صدوق/جلد 1 / صفحه 159 و الخصال / شیخ صدوق/ صفحه 189 و سنن الامام العلی / گرده آوری معهد باقر العلوم/ 25(
مردی از امیر المؤمنان در مورد دلیل کوتاهی قدش و بزرگی شکمش و کچلی سرش پرسید، امیر المؤمنین پاسخ داد: الله عزوجل مرا نه قد بلند آفرید و نه کوتاه، مرا متوسط آفرید، قدکوتاه ها را )از بالا به پائین( دو نیم می کنم و بلند قد را )از کمر( تقسیم می کنم؛ اما دلیل بزرگی شکمم؛ در حقیقت رسول الله )ص( مرا دروازه ای از علم آموخت و از آن دروازه هزار در باز شد؛ پس )این علمها( در شکمم جمع شدند که از راه دنده هایم باد شده. احتمالا از راه قلبش وارد معده اش شدند؛ زیرا از نظر قرآن، انسان نه با مغز، بلکه با قلبش فکر می کند. ضمنااو همان جلاد بنی قریظهاست.
توجیه علی در مورد کچلی اش!:
اذ اراد الله بعبد خيرا، رماه بالصلع فتحات الشعر عن راسه و ها انا ذا… )علل الشرائع شیخ صدوق/جلد 1 / صفحه 159و مناقب آل ابی طالب/ ابن شهر آشوب/ جلد 2 / صفحه 306 و بحار الانوار/جلد 35 / صفحه 53 . مستدرک البحار شیخ علی نمازی شاهروردی/ جلد 6 / صفحه 306(اگر الله به بنده ای اراده خیری داشته باشد، او را کچل می کند آنگونه که من هستم.این است قیافه ی واقعی او؛ شاید برایتان جالب باشد که در زمان زندگی علی به او کچل شکم گنده ) الأنزع البطین ( می گفتند.
برادران شیعه مذهب شما از جن
مطالب زیر برگرفته از اصول کافی/ کتاب الحجه/ باب ان الجن یاتیهم فیسألهمکه معتبرترین کتاب شیعه است، کتابی که گفته شده به تأیید امام زمانرسیده است:
1-.سعد الاسکاف می گوید که برای کارهای معمولی خدمت امام باقر رفتم، فرمود: شتاب مکن، ماندم تا آفتاب مرا سوزانید، بدنبال سایه می گشتم و طولی نکشید که جمعی بر من خارج شدند بمانند ملخهای زرد، بر تن آنها چبه های گشاد خز مانندی بود، پرستش)بندگی الله( زیاد آنها را پایمال کرده بود؛پس به خدا آن چیزی که از زیبائی آنها دیدم فراموش نخواهم کرد.
هنگامیکه خدمت آن حضرت رسیدم فرمود: من شما را در رنج انداختم؟
گفتم آری بخدا حال خود را فراموش کردم، هنگامیکه این مردمان زیبا را که همه یک قیافه داشتند بر من گذشتند، گویا رنگ آنها رنگ ملخ زرد بود عبادت آنها را فرسود بود.امام گفت: ای سعد! آنها را دیدی؟
گفتم: آری!
فرمود: آنها برادران جنتو هستند.
گفتم: خدمت شما می رسند؟
گفت: آری، نزد ما می آیند و از ما معالم دین خود را پرسند و از حلال و حرام پرسان کنند.

2- ابن جبل می گوید بر در خانه ی امام صادق بودم، قومی بر ما بیرون آمدند مانند زط )نژادی از آمیزش سودانیان با هندیها( که لنگ و پوششی بر تن داشتند، ما از امام صادق درباره ی آنها پرسش کردیم، فرمود آنان برادران شیعه مذهب شمایند از جن.
3- احمد ابن ادریس از محمد ابن … می گوید: خدمت امام باقر می رفتم و می خواستم اجازه ی ورود بگیرم و خدمت او برسم، ناگهان شتران با جهازی بر در خانه صف کشیده بودند، بناگاه آواز برخاست و سپس مردمی عمامه بر سر مانند زط از در خانه بیرون شدند، من خدمت امام رسیدم و گفتم قربانت امروز دیر به من اجازه ورود دادید و مردمی دیدم عمامه بر سر که آنها را نشناختم.
فرمود: ای سعد!
اینها برادران جن شما هستند و از ما معالم دین خود را می پرسند.

3- سدیر صیرفی گوید: امام باقر نیازمندی هائی را در مدینه به من سفارش داد و من روانه ی مکه شدم، در تنگه ی روحاء)میان مکه و مدینه( بر شتر خویش سوار بودم که یک انسان سر تا پا پوشیده را دیدم، گمان کردم تشنه است؛ نزدش رفتم و آفتابه را به او دادم، گفت بدان نیازی ندارم و او نامه ای را به من نشان داد که مهر آن هنوز تر بود؛ چون نگاه کردم مهر امام باقر بود، گفتم کَی آقایت این نامه را از آقایت گرفتی؟ در نامه نوشته ای بود که من دستوراتی داده بود، رو برگرداندم کسی را نزد خویش ندیدم.
گوید سپس نزد اما رفتم، او به من گفت که ای سدیر، ما خدمتکارانی داریم از جن که هرگاه شتابی داشته باشیم آنها را می فرستیم.

4- علی ابن محمد و محمد ابن السن از سهل بن زیاد … گفت که حکیمه دختر موسی )کاظم( گوید؛ امام رضا را دیدم که در انبار هیزم ایستاده بود و راز می گفت؛ گفتم ای آقایم، با کی راز می گوئی؟
گفت: این عامر زهرانی است آمده از من پرسش کند و به من شکایتی دارد، گفتم ای آقایم، می خواهم با او هم سخن شوم، به من گفت: اگر سخن او را بشنوی یک سال دچار تب می شوی.
گفتم ای آقایم، دوست دارم سخنش را بشنوم .
گفت گوش کن.

5- محمد ابن یحیی و احمد ابن محمد از … از جابر از ابی جعفر)امام باقر( فرمود: هنگامیکه امیر المؤمنین بر منبر بود اژدهائی از در مسجد پیش آمد و مردم خواستند او را بکشند؛ امیر المؤمنین شخصی را فرستاد که دست نگه دارید؛ آن اژدها سینه سایان)سینه خیز( آمد تا به منبر رسید در آنجا دراز کشید.
اژدها بر امیرالمؤمنین درود فرستاد آن حضرت به او اشاره کرد که بایستد تا سخنرانیاش را به پایان برد، سپس امام از او پرسید: کیستی گفت من عمرو ابن عثمان هستم کسی که در میان جنیان کاگزار شما بود و اکنون پدرم مرد؛ او وصیت کرده که خدمت شما برسم و نظر شما را بخواهم، یا امیر المؤمنین چه دستوری می دهی؟
امام به او نگاهی کرد و گفت: تو بجای پدرت در میان جنیان کارگزار و از طرف من نیابت داری.
او از امیر المؤمینی جدا شد و از نائب وی است بر جنیان من به او گفتم که قربانت عمرو به وظیفه ی خود عمل می کند، فرمود آری.
مجلسی در شرح این حدیث می گوید که از روایات متواتر است باب ثعبان)در اژدها( در مسجد کوفه بوده است؛ بنی امیه تا مدتها بر آن در فیلی بستند تا نام آنرا به باب الفیل تغییر دهند و بدید صورت به باب الفیل معرف شد.

5423 👀
0 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2014-04-02 07:51:40 +0430 +0430

تو برو همون کونتو بده
کاری به امام علی نداشته باش
بیشعور هرچی تو نت هست نباید باور کنی
و زارتتتتتت کپی کنی
اعتقاد نداری به جهنم
اما توهین نکن

0 ❤️

2014-04-02 08:29:17 +0430 +0430

[quote=باران احساس]تو برو همون کونتو بده
کاری به امام علی نداشته باش
بیشعور هرچی تو نت هست نباید باور کنی
و زارتتتتتت کپی کنی
اعتقاد نداری به جهنم
اما توهین نکن[/quote]
من توهين نكردم بلكه فقط و فقط احاديثو كپي كردم

0 ❤️

2014-04-02 08:30:59 +0430 +0430

جناب Lucky girl، من نميدونم خودت يکبار اين نوشته‌هارو خوندي يا نه! ولي خيلي بي محتوا و پاراگرافهاي بي‌معني رو پشت سرهم آوردي. و جاهايي که ربطي نداره پرانتز داره و خيلي مشکلات نوشتاري ديگه!!
من که چندتا پاراگراف اول رو خوندم و باقيش رو بي‌خيال شدم.
فقط تا تونستي گفتي: کچل شکم گنده! خب که چي؟!
آخه عزيز من تو مي‌خواي دين رو مسخره کني يا توهين کني، بکن، ولي حداقل اين نوشته‌هاي بي سروته رو بعد از اينکه کپي کردي يکبار خودت بخون و اشکالاتشو بگير تا براي خواننده قابل هضم باشه.
آخه تنبلي تا اين حد نوبره واالله!!!

0 ❤️

2014-04-02 08:55:22 +0430 +0430

اگه چاقي و كچلي كوتاهي ننگ و گناهه
بسياري از مردان گناه كار هستن
همه خوشگل و خوش اندام نيستن كه
مهم باطن هست

0 ❤️

2014-04-03 01:15:28 +0430 +0430

[quote=storm sword]اگه چاقي و كچلي كوتاهي ننگ و گناهه
بسياري از مردان گناه كار هستن
همه خوشگل و خوش اندام نيستن كه
مهم باطن هست[/quote]
نخير عيب و عار نيست بلكه دروغگويي درباره ي ظاهر يك فرد مهم كه هر ويژگي اش برخيل عظيمي از افراد تأثيرگذار است اشتباه است و خجالت دارد

0 ❤️

2014-04-03 02:00:14 +0430 +0430

Ensan ha ahmagh b donya nmiyan balke nadan b donya miyan va tavasote amozeshhaye eshtebah nadaneshan mikonan age yenafar chizi bar khalafe q’uran sabet kone jorme oo eedam ast mesle galile va…baghiyeye daneshmandaunday, January 31, 2010
الله؛ نامیکی از بتهای پیش ازاسلام
اعراب پیش ازاسلام به دینهای مختلفی گرایش داشتند. اکثرآنها به چندین خدا(polytheistic)اعتقادداشتند و نیزقبایلی بودند که به دین مسیحیت ویهودیت ایمان آورده بودند.
قبایل مختلف شبه جزیره عرب، سمبلهایی برایخدایان،شیاطین، جنها، آدم-خداسان ها(نیمه انساننیمه خدا) وانواع واقسامموجودات متفاوت،ساخته بودندو این سمبلها را درکعبه (در مکه)نگه داری میکردند. سمبلهایی برا ی مسیح و مریم(برای قبایل مسیحی) نیزدر کعبه نگهداری می شده است. که درکتاب Freeman-Grenville,Islam: An Illustrated Historyنیز به آن اشاره شدهاست.
تاریخنگاران مسلمان از آن دوران به عنوان “دوران جاهلیت” یادمی کنند. عجباکه اینان بت خودشان رابرتر متصورشده اند!
کارنآرمسترانگ (KarenArmstrong)درکتابIslam: A Short History
ادعا می کندکه “کعبه به هبل (یکی ازبت ها/س.که احتمالا هرکدام یا نمادیک روز ازسال بودند، ویا تندیس های خدایان عرب بودند. قبایل شبه جزیره عرب، چه مسیحی و چه چند-خداییها، سالیانه یکبار در مکه برای مراسم عبادت (حج) به هم ملحق میشدند.”
اطلاعاتی ک هاز متون مختلف بجامانده است براین تاکیددارند که کعبه محل نگهداری بت های گوناگون بوده است که هر کدام نشان مقدس قبیلهای بوده است که داخل کعب هو یا اطراف آن نگه داری میشده اند.اعراب درتمامی مسائلبه این بت هارجوع میکردند و حتی از اسامی بتها در نامگذاریفرزندان شان استفاده میکردند.
بعضی از این بت ها اهمیت ویژه ای داشتند که تاریخنگاران به شرح آنهاپرداختند که به ترتیب اهمیت،تعدادی ازآنها را نام می بریم.
هبل: سالار(سرور) خدایخدایگان،مهمترین خدا
لات: الهه ماه
عزی: الهه آفرینندگی که بعنوان"قویترین" ویا “با عظمت ترین” نیزشناخته میشده
منات: الهه سرنوشت که قدیمی ترین .بت در بین این بت های عرب بوده است.حتی اعراب نام بچه های خود را بانام این بت نام گذاری میکردند. مانند:بنده منات(عبد منات)
 بت فوق4نامدر کتابهایدینی مدارس جمهوریاسلامی آمدهاست.
بت های درخورتوجه دیگریهم وجودداشتند که به شرح آنهاپرداخته شدهاست اما یک بت اهمیت فراوانی دارد که اسلام و تاریخ نویسان مسلمان تلاش بسیاری کردند که هیچ اثری از آن بجانماند. آن بت الله نامداشت که خدای"سازنده"(آفریننده) واهدا کننده باران، نزدعرب های پیشاز اسلام بود.البته بت الله، تنهانبود، همکارو هم صحبت داشت، پسر هاو دخترهایی داشت. ساکنان مکه بر این باور بودندالله و جن هارابطه خویشاوندی دارند و بتهای لات و عزیو منات،دخترهای الله بودند.اعراب درشرایط نارحتی و درد و رنجبه سراغ الله می رفتند.آنها در نامگذاری هم ازکلمه الله استفاده میکردند. بطورمثال نام پدرمحمد،عبدالله بود.به معنای"بنده الله" ویا “خدمتگذارالله”.
بنابراین بی جهت نبوده است که تاریخ نگاران مسلمان تلاش بسیاری برای مخفی کردن تاریخچه بت الله و اهمیت آن نزد اعراب پیش از اسلام،داشته اند والبته همچنان دارند.
در تاریخ اسلام آمدهاست که محمدبت های کعبه را می شکندتمامی امامشخصات وویژگیهای آنها را به الله خود،نسبت می دهد.و البته یک بت دیگر به نام سنگ سیاه(حجر السود)را باقی میگذارد و خودمحمد این سنگ را موردستایش قرارمی دهد و میبوسد! محمدبر این اعتقاد بوده که این سنگ از بهشت آمده است. این سنگ که احتمالابقایای یک شهاب سنگ است در طول زمان آسیب دیدهاست و به قطعات کوچکتر شکسته شدهاست. برای اینکه موضوع برای مسلمانان ایجاد سوال نکند که “ای بابا، این الله هم که نتوانست یک سنگ را درست نگه داری کند!” اینقطعات رابوسیله میخهای نقره ای رنگ به یک قاب نقره ای وصل کردند ودر کنار هم نگه داشتند.بهر حال اگرهمچنان اعتقاددارید که این سنگ از بهشت(مکان تخیلی)آمده است، بایک سری آزمایش براحتی میتوان خلاف این موضوع را ثابت کرد. کافیست که مسلمانان به این آزمایش رضایت دهند.
این هم شواهدتاریخی که این خدا،الله و یا هرنامی که شمامی دانید،ساخته وپرداخته ذهن آدمی بوده است که حتی توان مراقبت از سنگ فرضی خود رانداشته است

0 ❤️

2014-04-04 09:22:49 +0430 +0430

[quote=Ebliseziba]Ensan ha ahmagh b donya nmiyan balke nadan b donya miyan va tavasote amozeshhaye eshtebah nadaneshan mikonan age yenafar chizi bar khalafe q’uran sabet kone jorme oo eedam ast mesle galile va…baghiyeye daneshmandaunday, January 31, 2010
الله؛ نامیکی از بتهای پیش ازاسلام
اعراب پیش ازاسلام به دینهای مختلفی گرایش داشتند. اکثرآنها به چندین خدا(polytheistic)اعتقادداشتند و نیزقبایلی بودند که به دین مسیحیت ویهودیت ایمان آورده بودند.
قبایل مختلف شبه جزیره عرب، سمبلهایی برایخدایان،شیاطین، جنها، آدم-خداسان ها(نیمه انساننیمه خدا) وانواع واقسامموجودات متفاوت،ساخته بودندو این سمبلها را درکعبه (در مکه)نگه داری میکردند. سمبلهایی برا ی مسیح و مریم(برای قبایل مسیحی) نیزدر کعبه نگهداری می شده است. که درکتاب Freeman-Grenville,Islam: An Illustrated Historyنیز به آن اشاره شدهاست.
تاریخنگاران مسلمان از آن دوران به عنوان “دوران جاهلیت” یادمی کنند. عجباکه اینان بت خودشان رابرتر متصورشده اند!
کارنآرمسترانگ (KarenArmstrong)درکتابIslam: A Short History
ادعا می کندکه “کعبه به هبل (یکی ازبت ها/س.که احتمالا هرکدام یا نمادیک روز ازسال بودند، ویا تندیس های خدایان عرب بودند. قبایل شبه جزیره عرب، چه مسیحی و چه چند-خداییها، سالیانه یکبار در مکه برای مراسم عبادت (حج) به هم ملحق میشدند.”
اطلاعاتی ک هاز متون مختلف بجامانده است براین تاکیددارند که کعبه محل نگهداری بت های گوناگون بوده است که هر کدام نشان مقدس قبیلهای بوده است که داخل کعب هو یا اطراف آن نگه داری میشده اند.اعراب درتمامی مسائلبه این بت هارجوع میکردند و حتی از اسامی بتها در نامگذاریفرزندان شان استفاده میکردند.
بعضی از این بت ها اهمیت ویژه ای داشتند که تاریخنگاران به شرح آنهاپرداختند که به ترتیب اهمیت،تعدادی ازآنها را نام می بریم.
هبل: سالار(سرور) خدایخدایگان،مهمترین خدا
لات: الهه ماه
عزی: الهه آفرینندگی که بعنوان"قویترین" ویا “با عظمت ترین” نیزشناخته میشده
منات: الهه سرنوشت که قدیمی ترین .بت در بین این بت های عرب بوده است.حتی اعراب نام بچه های خود را بانام این بت نام گذاری میکردند. مانند:بنده منات(عبد منات)
 بت فوق4نامدر کتابهایدینی مدارس جمهوریاسلامی آمدهاست.
بت های درخورتوجه دیگریهم وجودداشتند که به شرح آنهاپرداخته شدهاست اما یک بت اهمیت فراوانی دارد که اسلام و تاریخ نویسان مسلمان تلاش بسیاری کردند که هیچ اثری از آن بجانماند. آن بت الله نامداشت که خدای"سازنده"(آفریننده) واهدا کننده باران، نزدعرب های پیشاز اسلام بود.البته بت الله، تنهانبود، همکارو هم صحبت داشت، پسر هاو دخترهایی داشت. ساکنان مکه بر این باور بودندالله و جن هارابطه خویشاوندی دارند و بتهای لات و عزیو منات،دخترهای الله بودند.اعراب درشرایط نارحتی و درد و رنجبه سراغ الله می رفتند.آنها در نامگذاری هم ازکلمه الله استفاده میکردند. بطورمثال نام پدرمحمد،عبدالله بود.به معنای"بنده الله" ویا “خدمتگذارالله”.
بنابراین بی جهت نبوده است که تاریخ نگاران مسلمان تلاش بسیاری برای مخفی کردن تاریخچه بت الله و اهمیت آن نزد اعراب پیش از اسلام،داشته اند والبته همچنان دارند.
در تاریخ اسلام آمدهاست که محمدبت های کعبه را می شکندتمامی امامشخصات وویژگیهای آنها را به الله خود،نسبت می دهد.و البته یک بت دیگر به نام سنگ سیاه(حجر السود)را باقی میگذارد و خودمحمد این سنگ را موردستایش قرارمی دهد و میبوسد! محمدبر این اعتقاد بوده که این سنگ از بهشت آمده است. این سنگ که احتمالابقایای یک شهاب سنگ است در طول زمان آسیب دیدهاست و به قطعات کوچکتر شکسته شدهاست. برای اینکه موضوع برای مسلمانان ایجاد سوال نکند که “ای بابا، این الله هم که نتوانست یک سنگ را درست نگه داری کند!” اینقطعات رابوسیله میخهای نقره ای رنگ به یک قاب نقره ای وصل کردند ودر کنار هم نگه داشتند.بهر حال اگرهمچنان اعتقاددارید که این سنگ از بهشت(مکان تخیلی)آمده است، بایک سری آزمایش براحتی میتوان خلاف این موضوع را ثابت کرد. کافیست که مسلمانان به این آزمایش رضایت دهند.
این هم شواهدتاریخی که این خدا،الله و یا هرنامی که شمامی دانید،ساخته وپرداخته ذهن آدمی بوده است که حتی توان مراقبت از سنگ فرضی خود رانداشته است

[/quote]

می شه لطف کنین بفرمایید چرا در انجیل های عربی به نام پدر پسر و روح القدس رو این جوری می نویسن؟((بسم"الله"الاب و الابن و الروح القدس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نکنه مسیحیا هم قبلا بت الله رو می پرستیدن؟؟؟

0 ❤️

2014-04-04 09:39:27 +0430 +0430

[quote=آتشک][quote=Ebliseziba]Ensan ha ahmagh b donya nmiyan balke nadan b donya miyan va tavasote amozeshhaye eshtebah nadaneshan mikonan age yenafar chizi bar khalafe q’uran sabet kone jorme oo eedam ast mesle galile va…baghiyeye daneshmandaunday, January 31, 2010
الله؛ نامیکی از بتهای پیش ازاسلام
اعراب پیش ازاسلام به دینهای مختلفی گرایش داشتند. اکثرآنها به چندین خدا(polytheistic)اعتقادداشتند و نیزقبایلی بودند که به دین مسیحیت ویهودیت ایمان آورده بودند.
قبایل مختلف شبه جزیره عرب، سمبلهایی برایخدایان،شیاطین، جنها، آدم-خداسان ها(نیمه انساننیمه خدا) وانواع واقسامموجودات متفاوت،ساخته بودندو این سمبلها را درکعبه (در مکه)نگه داری میکردند. سمبلهایی برا ی مسیح و مریم(برای قبایل مسیحی) نیزدر کعبه نگهداری می شده است. که درکتاب Freeman-Grenville,Islam: An Illustrated Historyنیز به آن اشاره شدهاست.
تاریخنگاران مسلمان از آن دوران به عنوان “دوران جاهلیت” یادمی کنند. عجباکه اینان بت خودشان رابرتر متصورشده اند!
کارنآرمسترانگ (KarenArmstrong)درکتابIslam: A Short History
ادعا می کندکه “کعبه به هبل (یکی ازبت ها/س.که احتمالا هرکدام یا نمادیک روز ازسال بودند، ویا تندیس های خدایان عرب بودند. قبایل شبه جزیره عرب، چه مسیحی و چه چند-خداییها، سالیانه یکبار در مکه برای مراسم عبادت (حج) به هم ملحق میشدند.”
اطلاعاتی ک هاز متون مختلف بجامانده است براین تاکیددارند که کعبه محل نگهداری بت های گوناگون بوده است که هر کدام نشان مقدس قبیلهای بوده است که داخل کعب هو یا اطراف آن نگه داری میشده اند.اعراب درتمامی مسائلبه این بت هارجوع میکردند و حتی از اسامی بتها در نامگذاریفرزندان شان استفاده میکردند.
بعضی از این بت ها اهمیت ویژه ای داشتند که تاریخنگاران به شرح آنهاپرداختند که به ترتیب اهمیت،تعدادی ازآنها را نام می بریم.
هبل: سالار(سرور) خدایخدایگان،مهمترین خدا
لات: الهه ماه
عزی: الهه آفرینندگی که بعنوان"قویترین" ویا “با عظمت ترین” نیزشناخته میشده
منات: الهه سرنوشت که قدیمی ترین .بت در بین این بت های عرب بوده است.حتی اعراب نام بچه های خود را بانام این بت نام گذاری میکردند. مانند:بنده منات(عبد منات)
 بت فوق4نامدر کتابهایدینی مدارس جمهوریاسلامی آمدهاست.
بت های درخورتوجه دیگریهم وجودداشتند که به شرح آنهاپرداخته شدهاست اما یک بت اهمیت فراوانی دارد که اسلام و تاریخ نویسان مسلمان تلاش بسیاری کردند که هیچ اثری از آن بجانماند. آن بت الله نامداشت که خدای"سازنده"(آفریننده) واهدا کننده باران، نزدعرب های پیشاز اسلام بود.البته بت الله، تنهانبود، همکارو هم صحبت داشت، پسر هاو دخترهایی داشت. ساکنان مکه بر این باور بودندالله و جن هارابطه خویشاوندی دارند و بتهای لات و عزیو منات،دخترهای الله بودند.اعراب درشرایط نارحتی و درد و رنجبه سراغ الله می رفتند.آنها در نامگذاری هم ازکلمه الله استفاده میکردند. بطورمثال نام پدرمحمد،عبدالله بود.به معنای"بنده الله" ویا “خدمتگذارالله”.
بنابراین بی جهت نبوده است که تاریخ نگاران مسلمان تلاش بسیاری برای مخفی کردن تاریخچه بت الله و اهمیت آن نزد اعراب پیش از اسلام،داشته اند والبته همچنان دارند.
در تاریخ اسلام آمدهاست که محمدبت های کعبه را می شکندتمامی امامشخصات وویژگیهای آنها را به الله خود،نسبت می دهد.و البته یک بت دیگر به نام سنگ سیاه(حجر السود)را باقی میگذارد و خودمحمد این سنگ را موردستایش قرارمی دهد و میبوسد! محمدبر این اعتقاد بوده که این سنگ از بهشت آمده است. این سنگ که احتمالابقایای یک شهاب سنگ است در طول زمان آسیب دیدهاست و به قطعات کوچکتر شکسته شدهاست. برای اینکه موضوع برای مسلمانان ایجاد سوال نکند که “ای بابا، این الله هم که نتوانست یک سنگ را درست نگه داری کند!” اینقطعات رابوسیله میخهای نقره ای رنگ به یک قاب نقره ای وصل کردند ودر کنار هم نگه داشتند.بهر حال اگرهمچنان اعتقاددارید که این سنگ از بهشت(مکان تخیلی)آمده است، بایک سری آزمایش براحتی میتوان خلاف این موضوع را ثابت کرد. کافیست که مسلمانان به این آزمایش رضایت دهند.
این هم شواهدتاریخی که این خدا،الله و یا هرنامی که شمامی دانید،ساخته وپرداخته ذهن آدمی بوده است که حتی توان مراقبت از سنگ فرضی خود رانداشته است

[/quote]

می شه لطف کنین بفرمایید چرا در انجیل های عربی به نام پدر پسر و روح القدس رو این جوری می نویسن؟((بسم"الله"الاب و الابن و الروح القدس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نکنه مسیحیا هم قبلا بت الله رو می پرستیدن؟؟؟[/quote]

الله یک اسم خاص یک بت نیست!بلکه به خدا و آفریننده ی جهان الله گفته می شده!تو سوره ی ملک هم هست که گفته شده اگر از مشرکان بپرسی که آفریننده ی جهان کیست؟خواهند گفت الله!الله تنها خدایی بوده که بت داشتنش به اثبات نرسیده!!!مشرکان عقیدشون این بوده که یک خدای بزرگ هست و سایر خدایان پیشش خدمت می کردن و اینها بودن که در بت ها زندگی می کردن و برای شفاعت پرستندگانشون به طرف الله می رفتن و دوباره بر می گشتن.واس همینه که به لات و منات و عزی می گفتن غرانیق بنات الله الثلاثه(مرغابیان،دختران سه گانه ی خدا)!چون لفظ الله رو یهودیان و مسیحیان عرب زبان به صورت عام به خدا(یهوه)اطلاق می کردن و بتی هم به نام الله پیدا نشده شما نمی تونه انقدر راحت افسانه سرایی کنی!

0 ❤️

2014-04-04 09:52:45 +0430 +0430

بله علی قد کوتاه کچل و شکم گنده بود این هم مدرکش…!
1362627848_0.jpg

0 ❤️

2014-04-04 10:23:56 +0430 +0430

شما در این متن بیشتر به ظاهر علی پرداختید که در بسیاری از کتب شیعه و سنى هم به قدکوتاه بودن، چاق بودن و کچل بودن (درواقع بی مو بودن قسمت جلوی سر علی) اشاره شده و نقص به حساب نمیاد.
بهتر بود باطن علی میپرداختید، مثلا خلق و خوی وحشی داشتنش
به عنوان نمونه: وقتی برادر علی پیشش میاد و ازش میخواد از بیت المال پولی بهش بده، علی بجای نصیحت کردن و توجیه کردنش که این کار اشتباه هست میاد میله برمیداره و صاف میذاره تو ماتحت برادر بیچاره اش!!

0 ❤️

2014-04-05 02:04:52 +0430 +0430

کسشر نگو…

0 ❤️

2014-04-05 02:35:36 +0430 +0430

افرین باریکلا احسنت اصلا تو رو باید یکی از نوابغ تاریخ دان این ملت باید دونست.
نکنه اخوندی خدایی از اخوند هم بهتر سخنرانی کردی
من که اشکم دراومد
این دستمال من کو
خخخخخخخخ

عزیز دل برادر اینها که گفتی با واقعیت خیلی فاصله دارن

0 ❤️

2014-04-12 05:20:18 +0430 +0430

Ensanha ahmagh b donya namiayand balke nadan b donya miayand va tavasote amozesh haye eshtebah ahmagheshan mikonand

0 ❤️

2014-04-29 09:41:25 +0430 +0430

من توى يه تاپيک عکس اين مولاى متقيان رو گذاشتم کلى فحش خوردم.اين مسلموناى متوهم مگه قبول ميکنن تاريخ و واقعيت رو؟ما دوتا على داريم يه على چاق و قد کوتاه و وحشى و زورگو و نادان واقعى که بوده و در تاريخ هم هست و يک على چشم و ابرو مشکى و خوشتيپ و مهربون و عادل و مرد که ميتولوژى هست و ساخته و پرداخته آخونداى شيعه که مسلمونا ترجيح ميدن دومى رو قبول کنن و تو توهمات ذهنى خودشونو متقاعد کنن.مسلمون تاريخ رو قبول نداره يه قرآن و داستان هاى افسانه اى و آسمون ريسمون رو قبول داره.

0 ❤️

2014-04-29 09:53:50 +0430 +0430

تو نهج البلاغه متن عربیش هست ولی فارسی بركردنیش تغییر دادن كه شیعیان احمق نفهمند وعلی قأتل رو نیك پندارند وبپرستن

0 ❤️

2014-04-29 10:00:38 +0430 +0430

زنگ آخر میبینمتون

0 ❤️

2014-04-29 10:43:05 +0430 +0430

[quote=Omid 2000]من توى يه تاپيک عکس اين مولاى متقيان رو گذاشتم کلى فحش خوردم.اين مسلموناى متوهم مگه قبول ميکنن تاريخ و واقعيت رو؟ما دوتا على داريم يه على چاق و قد کوتاه و وحشى و زورگو و نادان واقعى که بوده و در تاريخ هم هست و يک على چشم و ابرو مشکى و خوشتيپ و مهربون و عادل و مرد که ميتولوژى هست و ساخته و پرداخته آخونداى شيعه که مسلمونا ترجيح ميدن دومى رو قبول کنن و تو توهمات ذهنى خودشونو متقاعد کنن.مسلمون تاريخ رو قبول نداره يه قرآن و داستان هاى افسانه اى و آسمون ريسمون رو قبول داره.[/quote]
بیشتر هزار ساله این مردم با تحمیق خودشون و گریه کردن برای حسین و فاطمه و علی برای آخرتشون قصر و حوری و غلمان ذخیره کردن.آخوندها تو این دنیا و مردم پاپتی توی جهان موهوم.حالا شما میگی این مردم یکباره همه داشته هاشون رو به باد بدن و قبول کنن علی زشت و وحشی بود؟
فریبی که حال دلت به کند
به از راستی کش مشوش کند

0 ❤️

2014-04-29 11:05:32 +0430 +0430

[quote=امیل][quote=Omid 2000]من توى يه تاپيک عکس اين مولاى متقيان رو گذاشتم کلى فحش خوردم.اين مسلموناى متوهم مگه قبول ميکنن تاريخ و واقعيت رو؟ما دوتا على داريم يه على چاق و قد کوتاه و وحشى و زورگو و نادان واقعى که بوده و در تاريخ هم هست و يک على چشم و ابرو مشکى و خوشتيپ و مهربون و عادل و مرد که ميتولوژى هست و ساخته و پرداخته آخونداى شيعه که مسلمونا ترجيح ميدن دومى رو قبول کنن و تو توهمات ذهنى خودشونو متقاعد کنن.مسلمون تاريخ رو قبول نداره يه قرآن و داستان هاى افسانه اى و آسمون ريسمون رو قبول داره.[/quote]
بیشتر هزار ساله این مردم با تحمیق خودشون و گریه کردن برای حسین و فاطمه و علی برای آخرتشون قصر و حوری و غلمان ذخیره کردن.آخوندها تو این دنیا و مردم پاپتی توی جهان موهوم.حالا شما میگی این مردم یکباره همه داشته هاشون رو به باد بدن و قبول کنن علی زشت و وحشی بود؟
فریبی که حال دلت به کند
به از راستی کش مشوش کند[/quote]
1017740_828927743787519_7136808746372608038_n.jpg

0 ❤️

2018-02-14 13:00:19 +0330 +0330

جنده جندگی تو بکن
چیگار به دین و اعتقاد مردم داری
من در قبال آموزش تاریخ میکنمت به طریق سامورایی
اگه مایلی بیا خصوصی

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «