مطالبی در مورد سکس و زیبایی اندام هنگام سکس که باید بدونید...

1392/01/20

این مطلب را جایی دیدم و فکر کردم شاید به درد خیلیا بخوره

اگه استقبال شد مطالب و مقالات بیشتری میزارم

آموزش رفع تیرگی آلت تناسلی زنان:

یکی از راه های از بین بردن موهای زاید اطراف آلت تناسلی استفاده از تیغ یا ژیلت است که این تیغ ها اغلب باعث تیرگی دور آلت تناسلی می شوند بهترین راه برای جلوگیری از آن استفاده از روش های جایگزین می باشد, قبل از بیان راه حل رفع تیرگی باید بگویم شیو کردن می تواند دو عارضه پوستی و زیبایی ایجاد کند:

عوارض پوستی شیو کردن :

۱- ایجاد جوش های بزرگ و یا ریزی در محل که بعضا حتی سر چرکی هم ندارند و فقط برجستگی دردناک قرمز رنگی هستند. این عوامل التهابی که در محل موها ایجاد میشوند، در صورتی که ریز و کوچک باشند و سر سفید رنگ چرکی داشته باشند، فولیکولیت نام دارند و هیچ خطری ندارند.

۲- ایجاد تیرگی پوستی که از نظر زیبایی قابل توجه است .

برای رفع مشکل ایجاد فولیکولیت :

۱- قبل از اقدام به شیو، محل را کاملا با آب و صابون بشویید، از تیغ های یک بار مصرف استفاده کنید و بعد از شیو هم از صابون و یک آنتی بیوتیک ضعیف پوستی مثل کلیندامایسین ۲% استفاده کنید .

۲- بجای تراشیدن و یا شیو کردن از پماد های موبر استفاده کنید . تیغها اغلب باعث تیرگی دور الت میشوند.

برای رفع تیرگی الت :

۱- چند لیموی تازه را آب گرفته و با مقدار برابر از آب مخلوط کنید و به اندام خارجی خود بمالید و ۵ دقیقه صبر کرده و سپس آن را بشویید . یادتان باشد در صورت بروز حساسیت پوستی و سوزش غیر عادی بلافاصله محل را با آب فراوان بشویید .

۲- نیز بخصوص در مورد حساسیت داشتن پوست به آب لیمو می توانید پس از شستشو و خشک کردن محل در حالی که قدری پوست اندام مرطوب است از کرم های سفید کننده استفاده کنید .

۳- توصیه ی اکید این است که جهت جلوگیری از ایجاد مشکل از کرم های موبر استفاده کنید .

برای این کار محل اندام دارای مو را مرطوب کرده و نه خیس . سپس کرم را با دست یا وسیله ی موجود در آن روی محل بمالید و بعد از حدود ۵ دقیقه محل را خوب بشویید .

با رعایت این موارد التی سفید و زیبا خواهید داشت

تذکر مهم :

استفاده از آب لیمو یا کرم سفید کننده فقط برای اندام خارجی است . از ورود حتی ذره ای به واژن جلوگیری فرمایید .

به گفته یکی از دوستان که فرمودند تجربه کرده اند نشاسته هم برای پوست و رفع تیرگی مفید است

14386 👀
1 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2013-04-09 04:03:28 +0430 +0430

با سلام
ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﺧﻮﺍﻫﺸﺎ ﮐﻤﮑﻢ ﮐﻨﻴﺪ.
ﺑﺮﺍﻱ ﺑﺎﺭ ﺍﻭﻟﻢ ﻣﻴﺨﺎﻡ ﺑﺎ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺧﺘﺮﻡ
ﺳﮑﺲ ﻣﻘﻌﺪﻱ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻢ , ﻫﻤﻴﺸﻪ
ﺩﺭﺩﺵ ﻣﻴﺎﺩ ﻭ ﻧﻤﻴﺬﺍﺭﻩ , ﮊﻝ ﻳﺎ ﻣﻮﺍﺩ ﺭﻭﺍﻥ
ﮐﻨﻨﺪﻩ ﻳﺎ ﺑﻴﺤﺴﻲ ﭼﻲ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ
ﮐﻨﻢ؟ ﮊﻝ ﻟﻴﺪﻭﮐﺎﻳﻴﻦ ﻳﺎ ﻟﻮﺑﺮﻳﮑﺎﻧﺖ
ﻣﻌﻤﻮﻟﻲ ﺩﺍﺭﻭﺧﺎﻧﻪ ﻫﺎ؟ ﻳﺎ ﮊﻝ ﻫﺎﻱ ﻣﻘﻌﺪﻱ
ﺩﮐﺘﺮ ﺷﻴﻔﻠﺪ؟ ﻳﺎ ﺭﻭﻏﻦ ﺯﻳﺘﻮﻥ؟ﻳﺎ
ﭼﻴﺰ ﺩﻳﮕﻪ ﺍﻱ؟
ﮐﺠﺎ ﮔﻴﺮﻡ ﻣﻴﺎﺩ؟ ﺩﺍﺭﻭﺧﺎﻧﻪ ﻫﺎ ﺩﺍﺭﻥ؟
ﻗﻴﻤﺘﺶ ﭼﻨﺪ ﻫﺴﺖ؟ ﺧﻮﺍﻫﺸﺎ ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﻳﻲ
ﮐﻨﻴﺪ؟ ﻣﻤﻨﻮﻥ ﻣﻴﺸﻢ
miladpalar@yahoo.com
ﺍﮔﻪ ﻣﻄﻠﺐ ﻳﺎ ﭼﻴﺰﻱ ﺩﺍﺭﻳﺪ ﺍﻳﻤﻴﻞ کنيد.
آيا تا حالا تجربشو داشتين؟
از چ روش و موادي استفاده کردين؟
لازم مرسي

0 ❤️

2013-04-09 04:09:19 +0430 +0430

ممنون خوب بود.

0 ❤️

2013-04-09 04:09:47 +0430 +0430

[quote=miladpalar]با سلام
ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﺧﻮﺍﻫﺸﺎ ﮐﻤﮑﻢ ﮐﻨﻴﺪ.
ﺑﺮﺍﻱ ﺑﺎﺭ ﺍﻭﻟﻢ ﻣﻴﺨﺎﻡ ﺑﺎ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺧﺘﺮﻡ
ﺳﮑﺲ ﻣﻘﻌﺪﻱ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻢ , ﻫﻤﻴﺸﻪ
ﺩﺭﺩﺵ ﻣﻴﺎﺩ ﻭ ﻧﻤﻴﺬﺍﺭﻩ , ﮊﻝ ﻳﺎ ﻣﻮﺍﺩ ﺭﻭﺍﻥ
ﮐﻨﻨﺪﻩ ﻳﺎ ﺑﻴﺤﺴﻲ ﭼﻲ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ
ﮐﻨﻢ؟ ﮊﻝ ﻟﻴﺪﻭﮐﺎﻳﻴﻦ ﻳﺎ ﻟﻮﺑﺮﻳﮑﺎﻧﺖ
ﻣﻌﻤﻮﻟﻲ ﺩﺍﺭﻭﺧﺎﻧﻪ ﻫﺎ؟ ﻳﺎ ﮊﻝ ﻫﺎﻱ ﻣﻘﻌﺪﻱ
ﺩﮐﺘﺮ ﺷﻴﻔﻠﺪ؟ ﻳﺎ ﺭﻭﻏﻦ ﺯﻳﺘﻮﻥ؟ﻳﺎ
ﭼﻴﺰ ﺩﻳﮕﻪ ﺍﻱ؟
ﮐﺠﺎ ﮔﻴﺮﻡ ﻣﻴﺎﺩ؟ ﺩﺍﺭﻭﺧﺎﻧﻪ ﻫﺎ ﺩﺍﺭﻥ؟
ﻗﻴﻤﺘﺶ ﭼﻨﺪ ﻫﺴﺖ؟ ﺧﻮﺍﻫﺸﺎ ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﻳﻲ
ﮐﻨﻴﺪ؟ ﻣﻤﻨﻮﻥ ﻣﻴﺸﻢ
miladpalar@yahoo.com
ﺍﮔﻪ ﻣﻄﻠﺐ ﻳﺎ ﭼﻴﺰﻱ ﺩﺍﺭﻳﺪ ﺍﻳﻤﻴﻞ کنيد.
آيا تا حالا تجربشو داشتين؟
از چ روش و موادي استفاده کردين؟
لازم مرسي[/quote]

دوست عزیز خوب معلومه دردش نیاد بنده خدا

شما قبل از اینکه اونو اماده کنید سعی میکنی جا بدی توی کونش!!!

اینو از یه جا خوندم که میتونه کمکت کنه

قبل از انجام رابطه از راه مقعد بهتره که خانوما با مراجعه به دستشویی نسبت به تخلیه کردن روده خودشون اقدام کنن و مقعدشون رو خوب بشورن.- از اینجا به بعد نقش اصلی رو توی استفاده بهتر از لحظه ها و لذت بردن، آقایون بازی میکنن. بعد از بوسیدن و طی مراحل مختلف و لیسیدن، مکیدن، بوسیدن نقاط مختلف و حساس بدن توسط طرفین و مهیا شدن هر دو طرف، نوبت به بوسیدن و لیسیدن مقعد خانوما میرسه که انجام این کار برای خانوما بسیار لذت بخش بوده و اونا رو برای انجام عمل سکس از راه مقعد آماده میکنه. بعد از این کار بهتره که آقایون با انگشت اشاره شروع با بازی کردن با مقعد کنن و کم کم انگشت خودشون رو وارد مقعد کنن.- از لحاظ علمی مقعد به دو بخش کلی تقسیم میشه. قسمتی ورودی مقعد با نام علمی rectal؛ که گیرنده های عصبی مقعد در این قسمت قرار دارند و لیسیدن و بوسیدن و بازی کردن با این قسمته که لذت مضاعفی رو در خانوما ایجاد میکنه و دردهای ناشی از رابطه مقعدی هم عمدتا در این ناحیه ایجاد میشه. قمست بعدی مقعد هم fancter نام داره که حد فاصل بین مقعد و انتهای روده هستش که از سلولهای مخاطی تشکیل شده و باکتریهای زیادی در اونجا قرار دارن که این قسمت هم از دو بخش تشکیل شده که کنترل یکی از اونها ارادیه و دیگری غیر اردای. در یک رابطه جنسی که از راه مقعد انجام میگیره خانوما هرچه قدر هم در کنترل و باز نگه داشتن این قسمت جهت دخول آلت مرد به طور اردای عمل کنه در قسمت غیر اردای هیچ گونه کنترلی رو نداره؛ به همین خاطر هم هست که آقایون با بازی ماهرانه خودشون بوسیله انگشت این قسمت رو می تونن جهت ورود آلت آماده کنن و از دردناک بودن بیش از حدش بکاهن.- بهتره که آقایون در حین آماده کردن مقعد با انگشت از ژل های water base(ژل های طبیعی پایه آب که از داروخانه ها قابل تهیه اس)؛ کرم دست و صورت؛ وازلین؛ روغن زیتون و هر چیز لیز و چرب دیگه جهت آماده کردن هر چه بهتر مقعد استفاده کنن.- بعد از این که آقایون به تدریج یک انگشت خودشون رو کامل وارد مقعد کردن، بهتره که با دو انگشت این کار رو به آرامی و مرحله به مرحله انجام بدن و مواظب باشن که فشار و دردی به خانوما وارد نشه.- بعد از آمادگی کامل مقعد بهتره که کار ورود مقعد مرحله به مرحله انجام بشه و خانوما سعی کنن بیشتر نقش مفعول رو بازی کنن تا فاعل؛ پس از ورود آلت به داخل مقعد بهتره که هیچ حرکتی از دو طرف صورت نگیره تا سلولهای مقعد خودشون رو با شرایط جدید تطبیق بدن و عمل جلو و عقب رفتن بعد از این مرحله می بایست به آرامی صورت بگیره و بهتر هم اینه که عمل جلو و عقب رفتن توسط آقایون صورت بگیره؛ چون کنترل آقایون در این شرایط بهتره.- ممکنه که توی روابط جنسی در ماههای اول و دوم درد زیادی توسط خانوما احساس و تحمل بشه که با گذشتن زمان و کسب تجربه از شدت این دردها کاسته خواهد شد.
  •      بعد از اتمام عمل جنسی از راه مقعد که توصیه میشه بوسیله کاندم انجام بگیره آقایون جهت انجام سکس از طریق اندام جنسی خانوما از جلو می بایست نسبت به تعویض کاندوم مبادرت بورزن و اگر از کاندوم جهت انجام رابطه مقعدی استفاده نکردن حتما آلت خودشون رو بشورن تا از بروز بیماریهای عفونی جلوگیری کنن </strong>
    
0 ❤️

2013-04-09 04:10:36 +0430 +0430

[quote=K_kondost]ممنون خوب بود.[/quote]
خواهش میکنم

0 ❤️

2013-04-09 04:35:57 +0430 +0430

روش های کم نظیر برای رفع تیرگی زیر بغل:

زیر بغلی تیره باعث نارحتی بسیاری از افراد میشود بخصوص کسانی که به پوشیدن تاپ علاقه زیادی دارند قبل پیدا کردن راه چاره اول ببینید دلیل وجود این تیرگی چیست ؟

بسیاری از خانم ها فراموش می کنند که پوست زیر بغل بسیار حساس است، و نباید با کمک ریش تراش فورا موهای آن ناحیه را بتراشند. بسیاری از تغییرات هورمونی و آکنه ها و جوش ها باعث ایجاد تیرگی زیر بغل می شود.تیرگی زیر بغل را با برخی درمان های خانگی و محصولات موجود در آشپزخانه می توانید برطرف کنید و تاثیر شگفت امگیز آن را ببینید.

استفاده از لیمو برای پاک کردن و روشنکردن زیر بغل

همه ما می دانیم که لیمو چقدر مفید است و درمان بسیاری از مشکلات پوستی می باشد و یکی از این مشکلات پوستی همان تیرگی زیر بغل است. کاری که باید انجام دهید این است که یک تکه لیمو را بر روی پوست قسمت مورد نظر ماساژ دهید لیمو به روشن شدن پوست کمک می کند راهی بسیر آسان و موثر.

پودر زردچوبه برای رفع تیرگی زیر بغل

پودر زردچوبه با خاصیت دارویی فراوانی یکی از مهم ترین ادویه جات هند است، مقداری از پودر زردچوبه را با ۲ قاشق کشک و ۱ قاشق آرد مخلوط کنید و به مدت ۳۰ دقیقه بر روی سطح زیر بغل بگذارید و بعد بشورید. این کار را ۲ بار در هفته برای یک ماه انجام دهید تا تفاوت را ببینید.

تاثیر خیار در رفع تیرگی زیر بغل

خنکی موجود در خیار باعث جوتنی و شادابی پوست می شود. آب خیار را با مقداری زرد چوبه در قسمت مورد نظر بزنید و بعد از چند دقیقه بشورید.

تاثیر روغن نارگیل در رفع تیرگی

روغن نارگیل نه تنها در رشد مو بسیار موثر است بلکه برای درمان تیرگی مفید است.۲ قاشق روغن نارگیل را روی قسمت مورد نظر ماساژ دهید و قضاوت کنید که چه تغییری را می بینید

تاثیر سیب زمینی در رفع تیرگی بغل

سیب زمینی نه تنها مزه خوبی دارد بلکه در درمان تیرگی موثر است، آب سیب زمینی را بگیرید و به مدت ۱۵ دقیقه بر روی پوست زیر بغل بگذارید هم چنین از سیب زمینی رنده شده هم میتوانید استفاده کنید.

تاثیر چوب صندل و گلاب

چوب صندل را با گلاب مخلوط کنید می توانید از آن بر روی پوست گردن ، صورت و زیر بغل استفاده کنیدو سپس با آب سر بشورید و خشک کنید.

0 ❤️

2013-04-09 10:19:43 +0430 +0430

واقعا اینجور مطالب طرفدار ندارند؟؟؟؟؟؟

0 ❤️

2013-04-09 10:28:02 +0430 +0430

mamnoon dooste aziz matalebet kheily khoob boodan b khosoos uni k dar morede sexe maghadi bood
chon vaghean yeki az bozorg tarin mozale khanooma ine k marda in sexo mikhan amma vaghean chizi az amade kardane khanoom va maghad nemidoonan va inja khanoome badbakht dade shadidi ro motahamel mishe

0 ❤️

2013-04-09 10:34:03 +0430 +0430

[quote=melinaaa]mamnoon dooste aziz matalebet kheily khoob boodan b khosoos uni k dar morede sexe maghadi bood
chon vaghean yeki az bozorg tarin mozale khanooma ine k marda in sexo mikhan amma vaghean chizi az amade kardane khanoom va maghad nemidoonan va inja khanoome badbakht dade shadidi ro motahamel mishe[/quote]
قابل شما را نداشت

امیدوارم به درد دوستان بخوره

ما که عرضه این کارا را نداریم اقلا دیگران استفاده کنند :D

0 ❤️

2013-04-09 10:36:25 +0430 +0430

[quote=farjam_love]واقعا اینجور مطالب طرفدار ندارند؟؟؟؟؟؟[/quote]
ادامه بده دوست عزیز
من که دارم مطالبتو دنبال میکنم

0 ❤️

2013-04-09 10:37:33 +0430 +0430

[quote=…Parham…][quote=farjam_love]واقعا اینجور مطالب طرفدار ندارند؟؟؟؟؟؟[/quote]
ادامه بده دوست عزیز
من که دارم مطالبتو دنبال میکنم[/quote]
هر چیزی که دیدم به درد میخوره را میزارم براتون

ممنونم بابت دنبال کردنتون

0 ❤️

2013-04-09 10:44:17 +0430 +0430

فرجام عزیز خیلی ممنون از راهکارهایی که نوشتید.

دستت طلا. :*

0 ❤️

2013-04-09 10:46:08 +0430 +0430

بوسیدن بشکل پروانه

در روبروی همدیگر قرار گیرید به فاصله کمتر از یک نفس و سپس بازکنید و ببندید پلکهایتان را در مقابل نفر مقابل.اگر شما اینکار را صحیح انجام دهیداحساس بال زدن دونفره شما یکی خواهد شد در قلبهایتان.


بوسه ازگونه

یک بوس دوستانه به معنای من واقعا شمارا دوست دارم.اولین بوسیدنی که معمولا در قرارهااتفاق می افتد این روشمیباشد.دستهایتان را روی شانه طرف مقابل قراردهید سپس بطور آقاوار لبهایتان را بهگونه طرف مقابل تماس دهید واهسته بگذرانید.


بوسه از لاله گوش

نرمه گوش رابچشید و مک بزنید .از مک زدن با صدای بلند خودداری شودچون گوشها حساس به صدای بلند هستند.


بوسه اسکیمویی

در این حالت صورت دونفر بایستی به اندازه کمتر از یک نفس به هم نزدیک شده سپس بینی های خودرا به یکدیگر بمالید.


بوسه از چشمان

سر طرف مقابل را با دو دستان خود بگیرید و به آرامی سر یار خود را به طرفی که می خواهید ببوسید حرکت دهیدسپس بطور آهسته بوسه خود را بطرف چشمان طرف مقابل خود سوق دهیدویک بوسه محبت آمیز از قسمت بالای چشمان بسته شده بکنید.


بوسه از پلک

هنگامی که شریک شما در حال استراحت با چشمان بسته می باشد خیلی خیلی محترمانه بوسه ای از فسمت فوقانی پلکها بکنید.(یه بوسه خیلی خودمانی)


بوسه از انگشتان

هنگام خواب انگشتان طرف مقابلتان را مک بزنید.این عمل می تواند خیلی فریبا و لذت بخش باشد.


بوسه از پا

یک رفتار شهوانی و خیالی. این عمل ممکن غلغلک دهنده باشد اما ارام باشید و از این حرکت لذت ببرید.


بوسه از پیشانی

این بوس به بوس مادرانه یا دوستانه معروف است .بوسه از پیشانی به هر کسی می تواند آرامش ببخشد. برای اینکار لبان خود را به آرامی باپیشانی طرف مقابل تماس داده و بگذارنید.


بوسه منجمد

یک بوسه شوخی آمیز. برای اینکار یک تکه یخ کوچک را دهان خود بگذاریدسپس دهان خود را باز کنید و یک بوسه از طرف مقابل خود بفرمایین(البته با زبان خود تکه یخ را تکان دهید) این بوسه شهوانی فرانسوی می باشد.


بوسه فرانسوی

در این نوع از بوسه زبانها با یکدیگردرگیر می گردد


بوسه میوه ای

در این حالت شما باید یک تکه میوه را بین دو لب خود قراردهید(میوه های آبدار مثل انگور- توت فرنگی - تکه کوچکی از آناناس یا انبه ایده ال هستند)همدستان را ببوسیددر این حین گاز کوچکی از میوه بزنیداینکار را ادامه دهید تا میوه نیمه شود در این حال اجازه دهید آب میوه بر روی دهانتان جاری شود.


بوسه از دستان

دست همسرتان را به آرامی تا پیش لبهایتان بالا بیاوریدسپس به اهستگی لب خودرا بر پشت دست همسرتان لمس دهید(منظور اینه که ماچ کنِید).البته حالت قدیمی این نوع بوسه به حالت تعظیم وار بود که نمایش دهنده تسلیم مرد در برابر زن بود.


یه بوسه با مزه

لب خود را با یک توار چسب ببندیدوسپس توجه شریک خود را جلب کنیدوقتی همسرتان به شما نزدیک شدسروصدا اپجاد کنید بطوری که مثلا در حال گفتن چیری هستیدو طوری وانمود کنید که نمی توانید نوار جسب را باز کنیدوقتی که یار شما نوار چسب را از لب شما باز می کند تا بفهمد که شما چه می گوییدبه او بگوییداین لبها فقط برای یک چیر خوب است و سپس یک بوسه اتشی مزاج از او بگیرید.

بوسه از نوع گرم و سرد

ربان شریک خود را بلیسید تا گرم گرم شود . سپس بلافاصله وزش بادی بر روی آن با دهان خود ایجاد نماییداین کار باعث ایجاد سر و صدای شهوانی از طرف مقابل خواهد شد.


بوسه زیر دارواش(نوعی گیاه )

خاطر خواه خود را با یک بوسه آقا منشانه زیر گیاه دارواش غافلگیر نمایید. این حالت همچنین برای افراد خجالتی عالیه تا از شریک خود یه بوسه توپ بگیرند.


بوسه بصورت به حروف نوشتن

برای یار خود یک بوسه در نامه های مخصوص این کار بفرسـتیدو به جای هر بوسه یک حرف x در یک ردیف بنویسید مثل این xxxxxxx


بوسه زبانی

اندکی قبل از بوسیدن زبان خود را برروی لبهای عاشق خود حرکت دهید و لب بالا یا پایین هم فرقی نمی کند و این بستگی به موقعیت لبهای شما دارد.( آخر خوشگذرانی )


بوسه و نوازش کردن گردن

در این حالت شما بایستی از بالای گردن به سمت پایین شروع به خوردن نمایید(حالت خوردن )در آخر کار هم یه بوسه جانانه از لبان طرف مقابل بفرمایین


بوسه يخي
یک بوسه شوخی آمیز. برای اینکار یک تکه یخ کوچک را دهان خود بگذاریدسپس دهان خود را باز کنید و یک بوسه از طرف مقابل خود بفرمایین(البته با زبان خود تکه یخ را تکان دهید) این بوسه شهوانی فرانسوی می باشد.


چند نکته برای بهتر بوسیدن

1- منتظر وضعیت مناسب باشید. تماس چشمی، وضعیت دست‌ها و نحوه‌ی قرار گرفتن سرها نسبت به هم را بسنجید و موقعیت مناسب را به دست آورید.
2- زودتر کار را تمام کنید. منتظر ماندن فقط لحظات را سردتر و بی‌لطافت‌تر خواهد کرد.
3- تماس چشمی را در هنگام نزدیک شدن حفظ کنید. سعی کنید تا لحظه‌ی تماس لب‌ها چشمانتان را نبندید.
4- کمی سرتان را به یک سو بچرخانید تا هنگام نزدیک شدن و بوسیدن بینی‌هایتان به هم نخورد و باعث خراب شدن ملاقاتتان نشود.
5- لب‌هایتان را با ملایمت روی لب‌های معشوقتان فشار دهید. فعلا سعی نکنید دم را بمکید.
6- خودتان را رها کنید. به چشم‌های معشوقتان نگاه کنید. اگر دیدید او به شما نگاه نمی‌کند بهتر است ادامه ندهید.
7- پس از بوسه‌ی اول ، معشوقتان را دوباره ببوسید. برای بوسه‌های بعدی آزادی عمل و راحتی و بیشتری دارید در نتیجه لذت بیشتری هم خواهید برد.
8- با بوسه‌هایتان بدن معشوقتان را کاوش کنید. به نرمی و با لطافت گردن،‌ گوش‌ها و مژگان او را ببوسید. حالا دیگر باید حال بهتری داشته باشید از این به بعد دیگر خودتان می‌دانید چگونه ببوسید و کجاها را مورد نوازش و بوسه قرار دهید.


0 ❤️

2013-04-09 10:48:10 +0430 +0430

[quote=Rayash]فرجام عزیز خیلی ممنون از راهکارهایی که نوشتید.

دستت طلا. :*[/quote]

خواهش میکنم

قابل شما را نداره

0 ❤️

2013-04-09 10:50:06 +0430 +0430

دردوران کودکی اگر دختر باشیم این سوال در ذهنمان پیش می آید که چرا باید از هفت سالگی یک پوشش مسخره روی سر وبدنمون رو بگیره ؟

در همون دوران اگر پسر باشیم عقلمون خیلی کمتر از این چیزاس که اصلا به چیزی قد بده.

یک کم که بزرگتر می شیم مثلا 13 یا 14 سالگی نسبت به رابطه جنسی حساس می شیم در حالی که هیچ گونه تصور ذهنی از آن نداریم.این جاست که یک عده که مثلا تونستن یک دونه فیلم سوپر ببینن آدم می شن وکلی کلاس و…اما بعد که یک یکسالی می گذرد وبر خلاف تمام مراقبت هایی که خانواده مدرسه و همه انجام داده بودند حالا تو چه دختر باشی چه پسر با همه نوع روابط(سازدن وسک از رو و عقب و خودارضایی و هم جنس ازی وسک چند نفره و…) آشنایی.

اینجا که میرسه افراد چند دسته می شن:

پسرها: 1_پسر ها ی پر دل وجرئت که نه از ایدز می ترسن نه از مامان .بابا می رن سراغ خانوم بازی. 2_پسر های پر دل وجرئت تر می رن سراغ بازی با دوست دختر های احساساتی و البته احمق 13 ساله شان(که پیامد هایش را هم خودتان میدانید پاره شدن پرده ی دختر همان و هزار تا مشکل دیگر که در پی این اشتباه لحظه ای برای دختر به وجود میآید همان) توضیح:از نظر من سکس دختر و پسر نو بالغ وبالغ و…هیچ اشکالی ندارد اما این مطلب این قدر توی این جامعه ی لعنتی دچار تحریف و لا پوشونی شده که ما درک درستی از اون نداریم .مثلا دخترا اکثرشون به خاطر نداشتن درک درستی از این رابطه تا زمان ازدواج ترجیح به خود ارضایی یا هم جنس بازی میدن اما راضی به سک* با دوست پسرشون نمی شن.نگاه کنید ببینید کجای مسئله رو برای ما بد جا انداختن.جامعه ی امروز می گه که این آقا بر فرض پسره. دیگه حالا هر کاری کرد عیب نداره جوونه خانوم بازی دختر بازی هم جنس بازی(این جامعه می آید دست پسرو بازمی گذارد تازه پسر هر چه کار هم بکنه پرده که نداره)حالا این جامعه به دختر می گه نه تو باید تا روز ازدواج پرده ی بکارتت را مصون نگه داری و حق هیچ گونه امتحان و لذت بردن از این غریزه ی فطری ات را نداری چون چرا؟چون باید خودت را برای (پسری که کی* تو ک* وکوصدتا مرد وزنی که حتی در عمرت ندیدیشون بوده) پاک نگه داری.تا وقتی که این دو قشر دختر وپسر هستند به پسر آزادی های غربی داده می شود ودختر راشرقی گونه بار می آورند.اما بعداز ازدواج رویکرد پسر عوض می شود و آقا سنتی می شود.آقایی که هر روز با یکی بوده حالا اگر زنش پرده نداشته باشد چه کارها که نمی کند.در همین ایرا ن خودمان مرد هایی بودند که به خاطر سوء ذن زن ویا دخترشان را کشته اند(جنوب کشور) 3_پسر های بدبخت و سر خورده که نگاه جامعه به سکس را این قدر متزلزل می بینن می رن دنبال هم جنس بازی (حالا که یار نیست به بغل دستی ات قانع باش.) 4-پسر هایی که میرن دنبال خود ارضایی و یکسره به یاد آنجلینا جولی وجنیفر لوپزوجسیکا آلبا ونئومی واتس و هزار تا جیگر دیگه جل می زنند.

دخترها : 1_دختر های به اصطلاح آفتاب مهتاب ندیده ی خانواده های مقدس(که نمی دانند چند تا دوست پسر دارند)اما دست به سکس نمی نزنند چون حوصله ی درد سر ندارند.چون همین چند روز پیش یکی از دوستاشون به خاطر این که فهمیده بود از دوست پسرش حامله شده خودکشی کرده واونها نمی خوان این دردسر براشون درست بشه.اونها فقط با پسر ها بازی می کنند.(پسرهارامی تیغند) 2_دختر های ساده اما عاقل که نه از بازی دادن دیگران خوششان می آید نه از بازی دادن خودشان .آنها خود را محصور در جامعه و فرهنگی میبینند که آزادی جنسی را ازآنها می گیردپس: الف-یا تا زمان ازدواج باکره می مانند ودست هیچ کس بهشان نمی خورد. ب-به سراغ هم جنسان خود می روند. ج-به خود ارضایی روی میآورند. 3-دختران باهوش که غرق در این جامعه ی به گند کشیده نشده اند آنها با آگاهی کامل با کسی که دوست دارند سکس می کنند اما از روش های جلوگیری از بارداری و انتقال بیماری های مقاربتی استفاده میکنند.(می توان گفت این گروه بهترین گروه هستند زیرا با آگاهی کامل هم خود را از این غریزه فطری بهره مند می سازند و هم به بیماری ها ی مقاربتی و ایدز دچارنمیشوند.)

گروه های دیگر جنسی:1-ترنس سکژوال 2- هوموسکژوال 3- بای سکژوال

1-ترنس سکژوال:این گروه جنسی که خیلی در ایران بهش ظلم شده دختر وپسرهایی هستند که اون هویتی که دارند در روحشان نهفته است نه در شکل وظاهرشان.مثلا هیئت وشکل وقیافه ی یک پسر را دارند اما در واقع دخترند تمایل های دخترانه دارند وبرعکس پسرند اما تمایل های دخترانه دارند.این گروه ضربه های زیادی در زندگی شان می بینند چون اغلب آنان را با هم جنسگرایان(هوموسکژوال ها)اشتباه می گیرند.ضمننا هزینه ی تغییر جنسیت هم برای این عزیزان خیلی گران تمام می شوند وبه قول معروف باید بسوزند وبسازند چون هم از خانواده طرد می شوند هم از جامعه پس دو راه بیشتر ندارند: 1-اگر پول دارند باید بروند تغییر جنسیت بدهند. 2-اگر پول ندارند و نمی خواهند از جامعه طرد شوند باید در همان هویت قبلی خود بمانند. (من یک دوست دارم که ترنس است او یک پسر در شکل ظاهری است اما در واقع دختر است.او تا چند وقت پیش که 20 سالش بود هنوز این موضوع را با پدر و مادرش مطرح نکرده بود اما وقتی مطرح کرد با اخلاق تند آنها روبه رو شد.آنها فکر میکردند فرزندشان دیوانه شده وبردنش پیش روان پزشک اما باید بگم چه قدر متاسفم که در این مملکت روان پزشک هم قادر به تشخیص این نشد که او ترنس است و تشخیصش این بود که او منحرف جنسی است.همین می شود دیگر وقتی چند نفر رو به زور سهمیه بفرستن پزشکی بخونن چیز زیادی نباید انتظار داشت.خلاصه کار این دوست ما به تیمارستان هم کشیده شد.پدر مادرش در حقش خیلی بدی کردن.اما من شنیدم که وقتی از تیمارستان اومد بیرون از اونا جدا شد وحالا داره کار میکنه عین یک آدم معمولی می خواد پول عملشو در بیاره.(نمیدونم خدا چی بگم که بعضی ها چرا این قدر این قشر بدبخت رو عذاب میدن!)

2-هوموسکژوال: این گروه هم جنسگرایان هستند که الان مطمئنم همتون که دارید این مطلب رو می خونید در مورد اونها تصور بدی دارید اما باید بدانید که واقعا این گونه نیست .اونها هم آدمند عین همه شما.فقط یک فرق کوچولو با هترو سکچوال ها(دگر جنس گرا) دارند آن هم این است که آنها عشق پاکشان را در هم جنسشان می بینند.نباید این گروه را با هم جنس بازان اشتباه بگیریم.چون هم جنس باز یعنی کسی که دارد این کار را تفننی انجام می دهد.اما هم جنسگرا کسی است که واقعا این انگیزه و عشق نسبت به هم جنس از همان دوران جنینی در وجودش به امانت گذارده شده.مثل یک مرد وزن که عاشق هم می شوند وخانواده تشکیل می دهند آنها نیز نسبت به هم همچین احساسی دارند.عشقشان برای تشکیل خانواده است.(جالب این جاست که اکثر هم جنس گرایان بر عکس دگر جنس گرایان نسبت به تولید مثل بی اعتنا هستند.و این جواب خیلی از سوال هایی است که می گویند چه خانواده ای می تواند باشد هنگامی که تولید مثلی درکار نیست.در واقع این حس تولید مثل از آن ها گرفته شده .
(آنها انسانهایی عاشقند نه خالق.)

3- بای سکژوال ها: این گروه خیل عظیمی از مردم را شامل می شوند.این گروه کسانی هستند که نصف هتروسکژوال ونصف هوموسکژوال هستند.اما یک حس در آنها قوی تر است وبالاخره آن را می فهمند.خیلی از آنها که شاید شما هم یکی از آنها باشید در دوران جوانی سرگردانند.نمی دانند که آیا هم جنس خود را دوست دارند یا غیر هم جنس خود را.آنها بیشتر مواقع از خود متنفرمی شوند واحساس می کنند انسان منحرفی هستند.آنها گاهی به خاطر نداشتن شناخت جنسی کافی از خود دست به خودکشی می زنند.این افراد اگر خیلی خوش شانس باشند بعد از 25 یا 26 سالگی می توانند هویت جنسی قویتر در خود راشناسایی کنند.

(برای مثال هنرپیشه وخواننده ی آمریکایی مدونا را مثال می زنم که بعد ازازدواجش با گای ریچی و گذشت چند سال ازازدواجش با داشتن دو بچه در هنگام اجرای یکی از برنامه هایش بریتنی اسپیرز را بوسید.و بعد ها در مصابحه ها اذعان کرد که همیشه به دنبال هویت جنسی اصلی خود می گشته که حال آن را یافته.او حتی به بریتنی پیشنهاد ازدواج داد اما بریتنی موافقت نکرد.مدونا حال دارد با همان شوهر وبچه ها زندگی میکند.کسی چه می داند شاید او واقعا یک هتروسکژوال است.)

با ذکر این مثال می خواستم بگویم که خیلی مواقع هم افراد دچار هوس های لحظه ای می شوند که آن هم ملاک درستی برای تشخیص هویت جنسی نیست.

0 ❤️

2013-04-09 10:50:35 +0430 +0430

دستت درد نکنه خیلی جالب وآموزنده بود

0 ❤️

2013-04-09 10:52:50 +0430 +0430

مناطق لذتبخش قسمتهایی از بدن است که تحریک آنها نقش مهمی در تحریک و لذت بیشتر دارد. در بیشتر مردها وزنها توجه شریک جنسی به قسمتهای دیگری از بدن غیر از اندام های جنسی موجب بوجودآمدن شهوت و میل جنسی میشود. تحریک خوب و مناسب این نقاط میتواند لذت سكس را چندبرابر کند. باید توجه داشت که مناطق لذت بخش بدن در افراد متفاوت است و شما بایدبتدریج مناطق حساس بدن خود و شریک جنسیتان را کشف کنید.

نقاط حساس بدن مرد

افرادی که فکر می کنند تنها نقطه شهوانی بدن مرد اندام جنسی اوست هرگز زحمت جستجو برای یافتن مناطق حساس دیگر را به خود نداده اند. اگر شما به بدن مرد بیشتر توجه کنید قسمتهایی را کشف خواهید نمود که به کمک آنها خیلی سریع و راحت میتوانید مرد را تحریک کنید.

1.سر:بیشتر مردها از نوازش سر و موهایشان بخصوص عبور انگشت ازبین موها لذت میبرند؛ علتش هم اینه که وقتی خانوما موهای سر آقایون رو مورد نوازش قرار میدن، این کار باعث آزاد شدن و ترشح یه سری هورمونها توی خون میشه که مرد رو مورد تحریک قرار میده.

2.لاله گوش:بوسیدن، زبان زدن، مکیدن و خوردن لاله گوش برای مردلذت بخش است.

3.لبها:فقط به بوسیدن لبها اکتفا نکنید، بلکه آنها را مکیده وبخورید!خیس کنین و اجازه بدین که گرمی لبتون توسط لبای آقایون حس بشه. تمام قسمتهای لب رو در معرض این کار قرار بدین. حتی میتونین با مکیدن زبون طرف مقابلتون احساس خوبی رو در اون ایجاد کنین.

4.گردن:ناحیه زیر فک تا پایین گردن را در دو طرف با دست نوازش بدین، ببوسید و بلیسین.

5.پشت:شانه پشت و کمر او را ماساژ دهید. بعد مهره های کمر او رااز بالا تا پایین ببوسید.

6.سینه ها:خیلی از مردها بوسیله نوازش، نیشگون گرفتن، زبان زدنیا آهسته گاز گرفتن سینه شان تحریک میشوند.از این ناحیه از بدن مردها غافل نشین. این کار میتونه عقل رو از سر آقایون بپرونه.

7.اندام جنسی:بیضه، بیخ آلت در بالای بیضه، سر ک ی ر از مناطقبسیار حساس اندام جنسی هستند که تحریک آنها با دست زبان و بوسیدنشان خیلی موثراست.قابل از لیسیدن این قسمت و همچنین در حین انجام سایر مراحل رابطه جنسی از نوازش این قسمت از بدن مردها غافل نشین.

نقاط حساس بدن زن

زنها در مقایسه با مردها اطلاعات بیشتری در مورد نقاط شهوت انگیزبدنشان دارند. شاید علت این امر علاقه آنها به بازی و معاشقه قبل از انجام نزدیکیباشد که باعث کشف سایر مناطق لذت آور بدنشان میشود.

1.سر:زنها هم از نوازش و حتی شانه کردن موهای سر لذتميبرند.

2.گوش:باز هم زنها از بوسيدن و زبان زدن لاله گوش و خارج آنلذت ميبرند.

3.لبها:بوسیدن و مکیدن لبها در زن و مرد اثر یکسانی دارد؛ اما به نظر من این کار برای خانوما لذت بیشتری داره و همون چیزایی که در مورد لبهای آقایون گفته شد.

4.زیر بغل، بازو و مچ دست:این نواحی را به نرمی و با نوک انگشتنوازش کنید.از بوسیدن و لیسیدن این قسمت از بدن خانوما هیچ وقت قافل نشید مخصوصا زیر بغل که واقعا برای خانوما لذت بخشه.

5.سینه:فکر کنین که یه بچه اید و میخواین از این سینه ها شیر بخورین و باهاش بازی هم کنین. بهتر است خود را فقط به نوک سینه محدود نکنید! هر دوسینه را کاملا در دست گرفته و مانند خمیر آنها را بمالید. نوک سینه ها را ببوسید،بمکید و آنها را بخورید.از گاز گرفتن نوک سینه ها هم غافل نشین. فضای بین دو سینه هم که جای خودش رو داره.

6.شکم و ناف:زنها از نوازش و غلغلک این دو قسمت خیلی لذتمیبرند. با نوک انگشتتان روی شکم و اطراف ناف دایره بکشید. دست خود را بالای شکم وزیر دنده ها گذاشته و آهسته به سمت لگن بیاورید. هرگز از بوسیدن و لیسیدن شکم غافلنشوید.بوسیدن، مکیدن و لیسیدن ناف بای خانوما خیلی لذت بخشه.

7.پشت:بیشتر زنها کشته ماساژ پشت هستند. انگشت خود را روی مهرهها بالا و پایین ببرید و کمر او را بمالید .میتوتنید این کار را حتی هنگام سكس همانجام بدهید.

8.باسن:تحریک این منطقه بسیار شهوت انگیز بوده میتوانید آنرانوازش کنید، بلیسید، گاز بگیرید یا حتی به آن ضربه بزنید.اگه میخواین برای شریک جنسیتون سنگ تموم بذارین، و در صورتی که از پاکیزه بودن این قسمت اطمینان دارین برای لیسیدن، مکیدن و بوسیدن مقعد خانوما سنگ تموم بذارین. تو انجام این مرحله از سکس شک و تردید به خودتون راه ندین.

9.قسمت داخلی ران پشت زانو و ساق پا:رانها را ماساژ داده به سمتاندام جنسی بروید. پشت زانو را به آرامی با نوک انگشت تحریک کنید. ساق و قسمت بالایمچ پا نیز فوق العاده حساس است. شیار بینپا و اندام جنسی خانوما برای بوسیدن و لیسیدن لذتی داره که فقط در حین انجام اون میتونن بهش دست پیدا کنین.

10.پاها:ماساژ پا و مکیدن انگشت میتواندبسیار تحریک کننده باشد.

11.اندام جنسی:آخرین جایی است که باید به سراغ آن بروید. لبخارجی واژن را با نوازش دست، بوسیدن و مکیدن تحریک کنید. سپس سراغ کلیتوریس رفته و باتحریک آن بوسیله انگشت و نوک زبانتان او را به اوج لذت جنسی برسانید./

0 ❤️

2013-04-09 10:53:52 +0430 +0430

[quote=Pishibabre]دستت درد نکنه خیلی جالب وآموزنده بود[/quote]
قابل نداره دوست گلم

0 ❤️

2013-04-09 10:55:26 +0430 +0430

ترشحات واژن در خانمها شامل یکسری باکتری های مفید است که برای حفظ سلامت آن ضروری و بسیار لازم هستند . در مواردی وجود دارد یک ترشحات بوی نا مطبوع داشته و سبب ناراحتی فرد و زوج او می شود .توصیه های زیر شما را درکاهش و رفع بوی نا مطبوع دستگاه تناسلی کمک می کند.محیط دستگاه تناسلی در زن و مرد از مناطقی اسات که اگر به نظافت آن توجه نشود باعث بروز آلودگی شدید و حتی بیماریهای گسترده می شود . موارد زیر در بهداشت دستگاه تناسلی-ادراری بویژه خانم ها بسیار کمک کننده است :

زدودن موهای زائد ناحیه دستگاه تناسلی-ادراری . استفاده از موبرهای بهداشتی که در داروخانه موجود می باشد و در اسلام نیز به استفاده از ان توجه زیادی شده بسیار مناسب است و در از بین بردن میکروب و باکتری های مرده محیط بسیار کمک می کند .
*
استفاده از لباس زیر - شورت - مناسب : هیچگاه از لباس زیر ارزان که از جنس مواد نا مناسب تهیه می شوند استفاده نکنید
*
استفاده مرتب و دقیق از لباس زیر و شورت تمیز : اجازه ندهید شورت به ترشحات شما مرطوب شود . ترشحات که سبب رطوبت و لک روی شوت می شوند مواد آلوده و باکتری های مرده هستند که باعث تشدید بوی دستگاه تناسلی-ادراری می شوند.
*
شستشوی مرتب و دقیق دستگاه تناسلی . خانمها بدلیل شکاف و شیارهای موجود در دستگاه تناسلی-ادراری باید درنظافت خود بویژه با آبگرم دقت کنند .
*
استفاده از مواد معطر و خوشبو کننده توصیه نمی شود . چون سبب نابودی باکتری های مفید محیط دستگاه تناسلی-ادراری شده و این سبب بروز مشکلاتی در آینده برای شما می شود .
*
سعی کنید محیط مدخل واژن را تمیز نگه دارید
*
از نوار بهداشتی ارزان استفاده نکنید و در تهیه نوار بهداشتی نکات و علائم معتبر و استاندارد را رعایت کنید .
*
در دوره پریودی خود حتما حداقل هر ۳ ساعت و حداکثر هر 6 - 12 ساعت نوار بهداشتی را تعویض کنید
ولی یه مساله خیلی مهم فراموش شده
بعد از هر بار دستشویی و شستشوی واژن ، خوب با دستمال كاغذی تمیز و خشكش كنن
از خلی از عفونتا جلوگیری میشه

0 ❤️

2013-04-09 10:59:32 +0430 +0430

قبلا در باره شايع ترين اختلالات جنسي شناخته شده براي زنان مطالبي داشته ايم اما باز هم برخي از اين موارد را كه شامل كاهش ميل جنسي، ديسپاروني (آميزش دردناك)، واژينيسموس (انقباض دردناك و غيرارادي ماهيچه هاي واژن به هنگام دخول) و نرسيدن به اوج لذت جنسي (يا ارضا نشدن جنسي) است مورد توجه قرار ميدهيم .

ديسپاروني (آميزش دردناك):

يسپاروني حالتي است كه فرد در هنگام آميزش دچار درد ميشود. اين درد ممكن است در بدو ورود آلت مردانه به واژن يا در مراحل مختلف در طول دخول ايجاد شود. اين حالت درجات متفاوتي دارد و نسبت به اينكه در چه زماني پس از شروع نزديكي و در كجا فرد احساس درد مي كند، دلايل و درمانهاي متفاوتي دارد.

يكي از دلايل شايع درد هنگام آميزش براي زنان خشكي واژن است. اگر خانم به هر دليل آمادگي دخول را نداشته باشد، اين عمل مي تواند بسيار دردناك باشد. در اكثر موارد خشكي واژن به دليل نداشتن پيش نوازي كافي است، يعني خانم اين فرصت را پيدا نكرده كه از نظر جسمي به محرك هاي جنسي پاسخ دهد و محيط واژن به اندازه كافي لغزنده نيست. از جمله دلايل و شرايط ديگري كه ميتواند باعث خشكي واژن شود داروهايي است كه فرد مصرف مي كند. در اين مورد مشورت با پزشك و يا مطالعه در مورد دارويي كه مصرف مي كنيد، مي تواند مفيد باشد. معمولا منابع خوبي در اينترنت در مورد داروهاي مختلف وجود دارد.

از دلايل ديگر ديسپاروني يا آميزش دردناك، مي توان به جراحات و ضربه هايي كه در طول زمان به آلت تناسلي وارد شده، سابقه آزار جنسي، دوران پس از زايمان، دوران عادت ماهانه، بيماري هاي ناحيه تناسلي و برخي از سرطانهايي كه اعصاب آن منطقه را تحت تخريب قرار داده و نيز بيماري هاي مقاربتي درمان نشده اشاره كرد.

برخي از پزشكان آميزش دردناك را جزو دسته اختلالات جنسي نمي دانند و برخورشان با بيماراني كه از اين حالت رنج مي برند، توام با شناخت كافي نيست. در اين موارد توصيه مي شود به پزشك ديگري مراجعه كرده و پيش از انجام معاينه، دردناك بودن ناحيه تناسلي خود را براي او بازگو نماييد. گاه ضرورت دارد، روان درماني هاي لازم پيش از انجام هر گونه معاينه اي صورت پذيرد.
حالت ديگري كه افراد با آن روبرو مي شوند درد در هنگام دخول است. اين حالت ميتواند به دلايل متعددي باشد كه شايع ترين آنها عبارتند از: عفونت هاي دستگاه تناسلي و دهانه رحم، بيماريهاي مقاربتي درمان نشده، همزماني نزديكي و زمان تخمك گذاري، و در نهايت آماده نبودن فرد از نظر جسمي.

مورد آخر دليل مراجعه درصد زيادي از زنان است بخصوص در اوايل برقراري رابطه جنسي.

وقتي كه زوج ها براي پيش نوازي صرف مي كنند، صرفا جنبه عاطفي ندارد. در بدن زني كه براي داشتن رابطه جنسي آماده ميشود، تغييراتي صورت مي گيرد كه دخول را ساده تر مي كند. علت اين است كه بدن زنان طوري طراحي شده كه در هنگام دخول حداكثر آمادگي را براي باردار شدن فراهم كند، بنابراين وقتي كه خانمي آمادگي لازم را بر اثر پيش نوازي پيدا مي كند، رحمش به سمت بالا كشيده مي شود و اين كار به طول واژن اضافه مي كند تا توانايي گنجايش آلت مردانه را داشته باشد.

در اين حالت ديواره هاي واژن پر خون شده و مواد لغزنده اي را ترشح مي كنند كه دخول را آسانتر مي كند. اين ديواره ها بر اثر پيش نوازي مناسب از يكديگر جدا شده و جاي دادن آلت مردانه را در واژن ساده تر مي كنند. بنابراين مي بينيم كه پيش نوازي خوشايند و به مقدار كافي تا چه حد مي تواند در كيفيت رابطه جنسي تاثير داشته باشد.

واژينيسموس (انقباض دردناك و غيرارادي ماهيچه هاي واژن به هنگام دخول):

در اين حالت هرگونه دخولي به واژن به شدت دردناك و حتي غيرممكن است، حتي انگشت خود فرد. در اين مواقع معاينات زنان و زايمان هم با مشكل روبرو مي شود چون بيمار حتي از فكر اينكه وسيله معاينه به واژن وي وارد شود وحشت دارد.

چون اين اختلال جزو گروه اختلالات مربوط به درد است و تعريف هر فرد در مورد ميزان دردي كه تجربه مي كند با فرد ديگر متفاوت است، بنابراين نحوه برخورد پزشك و اطرافيان اين افراد در طول مدت درمان نقش بسزايي دارد.

اولين مرحله در درمان اين اختلال باور كردن مريض و احساس درد وي است. پس از آن پزشك (در ايران) يا روان درمانگر جنسي به همراهي شريك جنسي فرد درمان را شروع مي كنند. به اين صورت كه فرد يك سري از ابزاري را دريافت مي كند كه مانند انگشت است و معمولا از اندازه انگشت سبابه تا اندازه آلت مردانه را دارد.

فرد هر هفته وارد كردن يكي از اين ابزار را به همراه تمرين هاي تمركز و آرام كننده اعضاي بدن به داخل واژن تمرين مي كند تا زماني كه آخرين اندازه هم بدون درد وارد واژن شود. پس از آن به تدريج ورود آلت مردانه را به واژن تجربه ميكند. اين مرحله بايد بسيار آهسته و با توجه به پذيرش بيمار انجام شود. درمان واژينيسموس بسته به عوامل مختلف مي تواند تا بيش از يك سال طول بكشد.
براي افرادي كه به دنبال راه حل هاي سريع تر هستند درمانهايي چون نزديكي كردن آقا با خانم در حالي كه خانم توسط پزشك بيهوش شده و يا فلج كردن عضلات اطراف و دهانه واژن با تزريق موادي چون بوتاكس در ايران گزارش شده كه در دراز مدت نه تنها اثر بهتري ندارد بلكه متواند اثر بسيار مخربي روي روابط زوج ها و تصويري كه زن از خودش دارد بگذارد. اين روش ها توصيه نمي شود.
چنانچه زوج تنها با هدف بچه دار شدن مي خواهند اين اختلال را بر طرف كنند، مي توانند از لقاح با واسطه استفاده كنند يعني مايع مني مرد را به وسيله ابزاري مثل قطره چكان بلند وارد واژن زن كنند و آميزش را به طور مصنوعي انجام دهند.

اين مسئله جنبه روحي و رواني دارد و نه جسمي (به جز موارد انگشت شماري كه گزارش شده جراحات و ضربات وارد آمده به ناحيه تناسلي موجب بروز اين مشكل شده). به عنوان مثال زني كه در دوران كودكي اش به او گفته شده كه ناحيه تناسلي اش مي تواند محل آبروريزي و گناه باشد و مرد ها مي توانند آسيب جبران ناپذيري به پرده بكارت او وارد كنند، در آغاز زندگي مشترك ممكن است چنين مشكلي را تجربه كند.

واژينيسموس بيشتر در بين زوجهايي گزارش شده كه در فرهنگ و يا مذهبشان رابطه جنسي پيش از ازدواج شديدا منع شده و در عين حال بر تشكيل خانواده و داشتن فرزند تاكيد شده است. به عنوان مثال تازه ترين مقالات منتشر شده در پزشكي حاكي از شيوع اين اختلال در تركيه (مسلمان) و اسرائيل (يهودي) داشته است.

نرسيدن به اوج لذت جنسي (ارگاسم):

اين اختلال به حالتي گفته ميشود كه رسيدن فرد به اوج لذت جنسي با تاخير توام باشد و يا اينكه فرد اصلا اوج لذت جنسي را تجربه نكند. اين حالت كم و بيش در زنان اكثر مناطق جهان ديده مي شود. دليل اين مسئله آن است كه دختران از كودكي به حجب و حيا تشويق مي شوند. زماني كه همان دختر وارد رابطه مي شود و حالا به عنوان يك زن و شريك جنسي هم بايد وظايفي را انجام بدهد، شكستن حريمي كه در آن در ساعاتي از شبانه روز فرد بايد حجب و حيا را كنار گذاشته و از رابطه جنسي با همسرش لذت ببرد خيلي دشوار است.

اين طرز فكر كه نهادينه شده، نمي تواند مانند يك كليد روشن و خاموش بشود. بنابراين فرد نمي تواند مهارهاي ذهني اش را بشكند و گاهي حتي اگر لذت هم ببرد نمي تواند و يا نمي خواهد آن را بروز دهد، از ترس اينكه مورد قضاوت قرار بگيرد و متهم شود كه زن سبك و هرزه اي است. بنابراين به مرور اين حالت رابطه جنسي را براي فرد از يك حالت خوش آيند به حالت وظيفه و بعضا توام با ترس تبديل مي كند. ترس از اينكه مبادا عكس العملي نشان بدهد كه همسرش تصور كند او هرزه است.

در ابتداي شكل گيري رابطه جنسي هم اغلب اين ترس وجود دارد كه مبادا فرد متهم به اين شود كه پيش از اين رابطه جنسي ديگري را تجربه كرده است و براي همين مي داند كه چطور بايد در يك رابطه جنسي با طرف مقابل برخورد كرد و لذت هم برد.

مورد بعدي كه ميتواند باعث اين اختلال شود تاثير معكوس بعضي از داروها بر روي مكانيسم مغزي افراد است. بطور مثال پژوهش ها گزارش داده اند كه بعضي از داروهاي ضد افسردگي ميتوانند بر روي رسيدن خانمها به اوج لذت جنسي اثر منفي بگذارند. اگر فرد متوجه اين تاثير شد بايد به پزشك خود مراجعه كند تا در صورت امكان دارو را تعويض كنند و يا مقدارمصرف آن را تغيير دهند اما حتما بايد اينكار توسط پزشك متخصص انجام شود و گرنه در دراز مدت تاثيرات داروي جديد و يا قطع سرخود دارو ميتواند موجب آسيب به فرد شود.

با تمامي اين تفاصيل مي بينيم كه نقش آقايان در حل اختلالات جنسي خانمها تا چه حد ميتواند موثر باشد. اگر زني احساس راحتي كند و نگرانيهاي خود را بدون ترس از اينكه مورد قضاوت قرار بگيرد با شريك جنسي اش مطرح كند، درصد دچار شدنش به اين اختلالات و يا طولاني شدن درمانش تا حد زيادي كاهش پيدا ميكند.

كاهش ميل جنسي:

در مطالعات انجام شده و مشاهدات باليني در آمريكاي شمالي بيشترين دليل مراجعه در بين خانمهاي ۱۸ تا ۵۹ ساله را اين اختلال تشكيل مي دهد.

كاهش ميل جنسي بر اثر عصبانيت و ناراضي بودن فرد از كل رابطه، خستگي و استرس ممكن است به وجود آيد. در اين مورد همدلي زوج ها و حمايتشان از هم مي تواند راه گشا باشد.

در مرحله بعد مشاورين زوج ها و روان درمانگران جنسي هم مي توانند مفيد باشند. تنها اين نكته را بايد يادآور شد كه استفاده از رابطه جنسي به عنوان حربه در مقابل شريك جنسي خيلي معقولانه نيست و باعث كدورت بيشتر زوج ها از هم مي شود. وادار كردن فردي كه با كاهش ميل جنسي روبرو است براي داشتن رابطه جنسي هم اصلا كمكي به شرايط نمي كند.

برخي از داروهاي ضد بارداري هم ميتوانند باعث اين حالت شوند مثلا برخي از انواع قرصهاي ضدبارداري و يا كپسول هاي زير پوستي در گزارشات نام برده شده اند. در اين صورت فرد با مشورت پزشك ميتواند وسيله جلوگيري اش را تغيير دهد.

اما تا زماني كه از وسيله جلوگيري جديد مطمئن نشده ايد، بهتر است داروي قبلي را قطع نكنيد تا دچار بارداري ناخواسته نشويد.

معمولا اگر زني به اختلال در ارگاسم دچار باشد و اين مساله مزمن شود، ممكن است بعد از مدتي دچار اختلال جنسي ثانويه شود كه همان كاهش ميل جنسي است.

توضيح ساده اين قضيه آن است كه انسان دوست دارد كاري را انجام بدهد كه از آن لذت ميبرد. اگر فرد براي مدت ها رابطه جنسي داشته كه برايش خوشايند نبوده، بطور طبيعي از برقراري آن خودداري مي كند و يا نسبت به آن تمايلي نشان نمي دهد. بنابراين اين مهم است كه حتي اگر از طريق دخول به ارضا نرسيديد با تحريك كليتوريس به اوج لذت جنسي برسيد كه مغز خاطره خوبي را از رابطه جنسي به ياد بياورد و هر بار نااميد از دريافت لذت نباشد.

صميميت زوج ها (بوسيدن، نوازش كردن، در آغوش گرفتن و غيره) بعد از هر بار برقراري ارتباط جنسي هم بسيار مهم است. اينكه زوج ها بدانند كه تنها براي رابطه جسمي شان مورد توجه هم نبوده اند و بعد از آن هم به عنوان دو همسر و شريك زندگي براي هم عزيز هستند. اين مسئله براي خانم ها بخصوص بسيار مهم است.

0 ❤️

2013-04-09 11:51:29 +0430 +0430

مطالبی که نوشتی واقعا زیبا و آموزنده بود دلی تحلیلی که از جامعه ما کردی مسخره و غیر واقعی و شاید مربوط به ده یا پانزده سال پیش میگی در جامعه ما دخترا در تنگنا هستن و پسرا راحتن در صورتی که برعکسش صادقه میگی پسرا هزار مدل سکس دارن ولی دخترا پاکن که باز اینم اشتباه و همچنین در مورد آزادی سکسی که مطلوب تو هست من قبولش ندارم به نظر من پسر و دختر هر دو باید پاک باشن چرا از دل پسرایه پاکی که تا حالا لبایه یه دختر رو نبوسیدن صحبتی نکردی که فردا میخوان با یه جنده که با هزاران نفر خوابیده وصلت کنن به نظرم پسر یا دختر فرقی نمیکنه آدم درستی باشی تو جامعه ما بدبختی .

0 ❤️

2013-04-09 12:00:41 +0430 +0430

merciiiiiiiiiiiiiiiii azizam :* :* :* Aalii boood mataleb :*

0 ❤️

2013-04-09 12:44:41 +0430 +0430

[quote=fekr sexi]مطالبی که نوشتی واقعا زیبا و آموزنده بود دلی تحلیلی که از جامعه ما کردی مسخره و غیر واقعی و شاید مربوط به ده یا پانزده سال پیش میگی در جامعه ما دخترا در تنگنا هستن و پسرا راحتن در صورتی که برعکسش صادقه میگی پسرا هزار مدل سکس دارن ولی دخترا پاکن که باز اینم اشتباه و همچنین در مورد آزادی سکسی که مطلوب تو هست من قبولش ندارم به نظر من پسر و دختر هر دو باید پاک باشن چرا از دل پسرایه پاکی که تا حالا لبایه یه دختر رو نبوسیدن صحبتی نکردی که فردا میخوان با یه جنده که با هزاران نفر خوابیده وصلت کنن به نظرم پسر یا دختر فرقی نمیکنه آدم درستی باشی تو جامعه ما بدبختی .[/quote]
ممنونم دوست عزیزم بابت نقدی که کردی

مطمئنا سعی میکنم مطالب و مقالات درست تر و مرجع تری بزارم

البته این مطالب را از منابع مختلف گرفتم و خودم به شخصه هیچ تغییر یا نظری توش ندادم

0 ❤️

2013-04-09 12:45:30 +0430 +0430

[quote=عسل ارسلانی]merciiiiiiiiiiiiiiiii azizam :* :* :* Aalii boood mataleb :*[/quote]
ممنونم که دنبال کردید مطالب را

0 ❤️

2013-04-09 12:53:55 +0430 +0430

vaghean mamnoon azizam kheili aali boodan

0 ❤️

2013-04-09 12:59:21 +0430 +0430

[quote=melinaaa]vaghean mamnoon azizam kheili aali boodan[/quote]
خوشحالم که خوشتون اومده

0 ❤️

2013-04-09 15:34:37 +0430 +0430

درود به شرفت بهترین تاپیکی که تو این سایت دیدم تاپیک شماست بزرگی به زر و زور و تزویر نیست بزرگی یعنی خدمت به دیگران که در تاپیک شما این صفت میدرخشه مهم نیست چند نفر نظر همیشه ایده و کارهایه خاص مخاطب هایه خاص داره دورادور پیشانیت را میبوسم.

0 ❤️

2013-04-10 08:22:54 +0430 +0430

[quote=fekr sexi]درود به شرفت بهترین تاپیکی که تو این سایت دیدم تاپیک شماست بزرگی به زر و زور و تزویر نیست بزرگی یعنی خدمت به دیگران که در تاپیک شما این صفت میدرخشه مهم نیست چند نفر نظر همیشه ایده و کارهایه خاص مخاطب هایه خاص داره دورادور پیشانیت را میبوسم.[/quote]
واقعا نظراتتون دلم را گرم میکنه و خیلی خوشحالم که تاپیکم مفید بوده

0 ❤️

2013-04-10 08:29:53 +0430 +0430

1- بهبود حس بویایی: پس از رابطه جنسی ترشح هورمون پرولاکتین افزایش مییابد. این هورمون سبب میگردد تا سلولهای بنیادی مغز نورونهای جدیدی را در پیاز بویایی مغز ایجاد کنند. (در دوران شیردهی نیز این بهبودی حس بویایی در زنان مشاهده میگردد)

۲- کاهش ریسک بیماریهای قلبی: داشتن بیش از ۳ نوبت رابطه جنسی در طول هفته ریسک ابتلا به بیماریهای قلبی را درمردان به نصف کاهش میدهد. رابطه جنسی کلسترول بد خون را نیز کاهش میدهد.

۳- کاهش وزن و تناسب اندام: رابطه جنسی یک نوع فعالیت بدنی است. یک رابطه جنسی پرحرارت ۲۰۰ کالری انرژی می سوزاند، یعنی معادل ۱۵ دقیقه دویدن بروی دستگاه ترد میل(دو ثابت). ضربان قلب فرد برانگیخته (از لحاظ جنسی) از ۷۰ بار در دقیقه به ۱۵۰ بار در دقیقه افزایش می یابد. انقباضات حین رابطه جنسی باعث تمرین و درگیر شدن عضلات لگن، رانها، باسن، بازوها، گردن و قفسه سینه میگردد. پلاسمای منی مردان حاوی هورمونهای تحریک کننده غدد تیروئید میباشد، که میتواند باعث افزایش متابولیسم پایه در زنان و کاهش وزن آنان گردد.

۴- رابطه جنسی باعث افزایش تولید هورمون تستوسترون میشود: این هورمون باعث محکمتر شدن عضلات و استخوانها میگردد.

۵- کاهش افسردگی: زنانی که از لحاظ جنسی فعال بوده و شریک جنسی آنان نیز از کاندوم استفاده نمی کنند، کمتر مستعد افسردگی میباشند. هورمون پروستاگلاندین موجود در منی مردان بوسیله دستگاه تناسلی زنان جذب گردیده و باعث تعدیل هورمونهای زنانه می شود. منی مردان حاوی هورمونهای استروژن و پروژسترون میباشد که هر دوی آنها در بهبود خلق موثر میباشند. زنانی که در معرض منی شوهران خود قرار دارند (رابطه جنسی بدون کاندوم) شادتر میباشند. (البته حاملگی ناخواسته و عدم ابتلا به بیماریهای مقاربتی بایستی در اولویت باشد)

۶- تسکین درد: درست قبل ازارگاسم (اوج لذت جنسی) سطح هورمون اکسی توسین به ۵ برابر سطح نرمال افزایش می یابد. این هورمون باعث ترشح آندورفین (ضد درد طبیعی بدن) گردیده و هرگونه دردی را تسکین میدهد. رابطه جنسی باعث ترشح هورمون استروژن نیز میگردد که میتواند دردهای قاعدگی را کاهش دهد.

۷- سرماخوردگی کمتر: افرادی که ۱-۲ بار درهفته رابطه جنسی دارند، سطح پادتن ایمنوگلوبین A در بدن آنها ۳۰ درصد بیشتر میباشد. این امر باعث تقویت سیستم ایمنی بدن میگردد.

۸- کنترل بهتر مثانه: رابطه جنسی تمرینات کگل طبیعی می باشند و باعث تقویت عضلات مثانه میگردد.

۹- دندانهای سالم تر: پلاسمای منی (جذب شده از مخاط مهبل) حاوی روی، کلسیم و دیگر مواد معدنی میباشد که از پوسیدگی دندانها جلوگیری میکند. همچنین آداب برفراری رابطه جنسی، دو شریک جنسی را ملزم به رعایت اصول اولیه بهداشت از جمله مسواک زدن دندانها میکند.

۱۰- سلامت پروستات: برخیم مقالات به رابطه میان تعداد انزال و سرطان پروستات اعتقاد دارند. برای تولید مایع منی پروستات و کیسه منی موادی همچون روی، اسید سیتریک و پتاسیم را از خون میگیرند و آنها را تا ۶۰۰ برابر تغلیظ میکنند. در این بین هر عامل سرطانزای موجود در خون نیز ممکن است به همراه این مواد و به همین میزان در پروستات تغلیظ و انباشته گردد. رابطه جنسی و انزال مکرر میتواند از انباشته شدن عوامل سرطانزا در درون غده پروستات جلوگیری به عمل آورد. البته ثابت گردیده داشتن رابطه جنسی با چندین شریک جنسی میتواند سرطان پروستات را در مردان تا ۴۰ درصد افزایش دهد. (به خاطر افزایش ریسک ابتلا به بیماریهای منتقله از راه جنسی)

۱۱- افراط در رابطه جنسی برای زنان بی خطر است: رابطه جنسی باعث سفت شدن عضلات شکم و باسن و بهبود ساختار قامتی در زنان میگردد. البته مشروط بر اینکه از بیماریهای مقاربتی ،حاملگی ناخواسته و هرگونه استرس خبری نباشد. زنان یائسه ای که از رابطه جنسی امتناع می ورزند ممکن است دچار آتروفی(تحلیل) مهبل و مقاربت دردناک گردند. تمام هورمونهایی که زنان یائسه به آنها نیاز دارند، از طریق رابطه جنسی سالم با شوهرانشان قابل دریافت میباشد. (رابطه جنسی بدون کاندوم)

۱۲- اما افراط در رابطه جنسی میتواند برای مردان دردسر آفرین باشد: آلت تناسلی مردان ممکن است دچار خراشیدگی و یا تحریک پوستی گردد. همچنین در رابطه جنسی خشن و طولانی مدت بافت آلت تناسلی مردان میتواند دچار آسیب گردد. شل شدن آلت پس از نعوظ و انزال بی علت نیست. هنگام نعوظ آلت مرد از خون پر میگردد. اما پس از آن دیگر خونی در آلت جریان نمی یابد. برای جذب مجدد اکسیژن عضلات آلت بایستی شل گردند. چنانچه شما اجازه ندهید تا آلت شل شده و استراحت کند، با این کار عضلات آلت را از دریافت اکسیژن کافی محروم کرده اید. در بیماری پریاپیسم(PRIAPISM) که در آن نعوذ دائمی پدید می آید، آلت ممکن است دچار مرگ سلولی گردد. به همین خاطر پریاپیسم یک اورژانس پزشکی محسوب میگردد.

۱۳- افزایش جریان خون: رابطه جنسی جریان خون به مغز و دیگر اعضای بدن را افزایش میدهد. بنابراین اکسیژن و مواد مغذی بیشتری به ارگانهای بدن رسیده و مواد زاید نیز سریعتر از بدن دفع میگردند.

۱۴- افزایش طول عمر: نرخ مرگ و میر درافرادی که ۲ بار درهفته به ارگاسم میرسند، نصف افرادی است که در طول ماه تنها یک مرتبه ارگاسم را تجربه میکنند.

۱۵- رابطه جنسی باعث افزایش سطح هورمون استروژن در زنان میگردد: این هورمون باعث انعطاف پذیری و لغزندگی بیشتر مهبل شده و زنان را در برابر بیماریهای قلبی محافظت میکند.

۱۶- رابطه جنسی در کاهش استرس و اضطراب بسیار موثر است: همچنین رابطه جنسی باعث بهبود کیفیت خواب میگردد.

۱۷- رابطه جنسی چنانچه با عشق توام باشد شفا بخش و درمانگر است: چنانچه کسی را دارید که برایتان اهمیت قائل بوده و دوستتان داشته باشد و در مقابل شما نیز برای وی اهمیت قائل بوده و دوستش داشته باشید، از لحاظ احساسی و جسمی نیز با یکدیگر صمیمی باشید، آنوقت ۳-۵ برابر کمتر در معرض خطر مرگ زودرس و یا ابتلا به بیماریهای گوناگون قرار خواهید داشت. بخشی از آن به خاطر اثرات مثبت لمس کردن میباشد. در آغوش گرفتن و نوازش کردن باعث تغییر در ترکیبات شیمیایی بدن شما میشود.

۱۸- رابطه جنسی سالم در افزایش اعتماد بنفس و عزت نفس زنان و مردان (خصوصا مردان) میتواند تاثیر بسزایی داشته باشد.

0 ❤️

2013-04-10 08:33:16 +0430 +0430

هیچ چیز برای زن شگفت انگیزتر از خوردن اندام جنسی او نیست.این عمل موجب میشود تا او احساس عشق وسکس داشته ودیوانه وار به ارگاسم برسد. بسیاری از خانم ها حتی آنرا به نزدیکی با مرد هم ترجیح میدهند.اگر شما فقط کمی در این باره اشتیاق نشان دهید آنگاه درنظر اویک عاشق افسانه ای بنظر خواهید آمد.

مردها نسبت به ارگان جنسی زن یک احساس عجیب علاقه و تنفر همزمان دارند. بیشتر مردها رغبتی به اینکه سر خویش را مقابل مهبل شریک جنسیشان پایین بیاورند نداشته و حتی ممکن است از آن بیزار باشند! خیلی از زنها این نکته را میدانند و به همین جهت از لذت سکس دهانی محروم هستند. برای یک زن هیچ چیز تحریک کننده تر از آن نیست که مرد طعم مهبل او را خوشمزه بداند!!

خوشایندترین چیز برای یک زن آن است که مردی با انگشت او را تحریک کند لیس بزند و مهبل او را با ولع بخورد. برای اینکه از چشیدن طعم مهبل بدتان نیاید ابتدا با هم یک دوش بگیرید بدنتان را صابون بزنید و به هم بمالید. بعد فرج و لبهای آنرا باز کرده و کلیتوریس را با ملایمت بشویید. دست صابونی خود را پایین تر برده و باسن او را نوازش کنید تا لذت ببرد. مراقب باشید انگشت صابونی را وارد واژن نکنید. بعد از شستن دست یک یا دو انگشت را وارد واژن کرده و دایره وار بچرخانید درست مثل وقتی که داخل یک لیوان را می شویید. آیا لذتبخش نبود؟ حال میتوانید زبانتان را با خیال راحت هرجا که دوست دارید بفرستید.

وضعیت های انجام سکس دهانی:

زن به پشت خوابیده بین پاهای او دراز بکشید و پاهایش را روی شانه تان بگذارید. یا اینکه او روی لبه تخت بنشیند و شما مقابل او روی زمین زانو بزنید. یک راه دیگر اینست که او پاهایش را دو طرف سرتان بازکند و تقریبا" روی صورت شما بنشیند. (در این حالت صورتتان خیلی خیس خواهد شد)حالتهای متعدد دیگری برای فشار دادن صورت شما روی مهبل وجود دارد که میتوانید بسته به سلیقه خود آنهارا امتحان کنید.

یکی از بهترین وضعیتها برای سکس دهانی حالت 69 است. وقتی زن به حالت وارونه روی شما قرار بگیرد میتوانید هر دو یکدیگر را تحریک کنید و از زبان و دستتان همراه هم استفاده کنید. گاهی میتوانید در این وضعیت جای خود را با یکدیگر عوض کنید. وضعیت 69 را میتوان بصورت: مرد در بالا زن در بالا یا پهلو به پهلو انجام داد. خیلی از زوجها راحتتر هستند تا سکس دهانی را در حالتی که به پهلو کنار یکدیگر خوابیده اندانجام دهند. بعضی از خانمها علاقه دارند تا در همه این وضعیت ها سکس دهانی داشته و لیسیده شوند. عده ای در حالتی که مرد در بالاباشد احساس خفگی میکنند. هر چند در این حالت مرد میتواند به راحتی آلت خود را در دهان زن فرو برده و لذت ببرد!

نحوه انجام:

در واقع کلیتوریس مهمترین اندام جنسی زن است. بدون توجه کافی به کلیتوریس زن هیچ لذتی از سکس نمیبرد. خانمها در مورد تحریک کلیتوریس شان احساس و درک متفاوتی دارند. عده ای عاشق آن هستند که کلیتوریس شان به سختی مکیده شود ولی ممکن است این کار برای بعضی دردناک باشد. تحریک با زبان لیسیدن و مکیدن ورودی واژن زن را به اوج آسمان میبرد.

لیسیدن را از واژن شروع و به سمت کلیتوریس بروید. در یک طرف لب بزرگ و کوچک واژن را با دو لبتان بگیرید زبان خود را شل کرده بین آن دو بکشید. سپس زبان را داخل واژن برده و موقع بیرون آوردن به دورادور آن بکشید.

اینک لب خارجی را با دست کشیده و با زبان به آن محکم ضربه بزنید. بعد زبان را کاملا" روی آن کشیده و دوباره به سوی کلیتوریس برگردید. انجام این عمل زن را از خود بیخود کرده و حتی ممکن است به ارگاسم برساند.

حال کلیتوریس را به دهان برده و خیلی کوتاه و سریع بمکید و با زبان به اطراف آن ضربه بزنید. گاهی در همین موقع فرو کردن انگشت در واژن میتواند باعث ارگاسم شدیدی شود. اگر این عمل را در وضعیت 69 انجام دهید لذت زیادی خواهد داشت.

بهترین راه به ارگاسم رساندن زن از طریق سکس دهانی استفاده از ضربات ریتمیک و پشت سر هم زبان به کلیتوریس است.

قسمت دوم:

این مقاله ، سکس دهانی از ابتدا تا پایان را توضیح میدهد. هدف این مقاله بالا بردن دانسته های شما و بهبود تکنیک سکس دهانی است. نکته قابل توجه این است که این مقاله توسط یک زن به نامKoi نوشته شده است.

خیلی از مردها دوست دارند صورت خود را لای پای زن برده و با لیسیدن مهبل او عشق را ابراز کنند . در مقابل مردان زیادی هم هستند که هیچ علاقه ای به این کار ندارند. ممکن است گاهی عده کمی از زنها هم از لیسیدن مهبلشان هیچ لذتی نبرند. بنابراین شما باید از تمایل طرف مقابل اطلاع کافی داشته باشید.

گاهی انجام این عمل مرد را هم بیشتر تحریک کرده و موجب می شود او در مراحل بعدی سکس لذت بیشتری ببرد.

برای اینکه طعم و بوی دستگاه تناسلی زن برای شما آزار دهنده نباشد، بهتر است ابتدا با هم به حمام رفته و ضمن عشق بازی موهای آنرا تراشیده و یکدیگر را با صابون بشویید. بعضی از زنها ترجیح میدهند قبل از سکس دهانی مورد نوازش و معاشقه قرار بگیرند.

بهتراست برای شروع مقابل هم نشسته و یکدیگر را ببوسید. سپس با نوازش نقاط حساس بدن اورا تحریک کنید. بتدریج دست خود را پایین برده و رانها و بعد از آن ناحیه تناسلی را بمالید. اگر این عمل را خوب انجام دهید شریک جنسی شما برای سکس دهانی کاملا" آماده شده و حتی ممکن است با دست خودش سر شما را به سمت پایین ببرد!

روش انجام:

1 - زبان خود را دور کلیتوریس بکشید.

2 - کلیتوریس را با لبتان بمکید.

3 - زبان خودرا به شکل عدد 8 دور کلیتوریس و لبهای واژن بکشید.

4 - با زبان خود به آهستگی به کلیتوریس ضربه بزنید.

5 - زبان خودرا داخل واژن برده و درون آن بچرخانید

0 ❤️

2013-04-10 08:37:25 +0430 +0430

کاندوم چیست؟

کاندوم به عنوان یک وسیله پیشگیری از بارداری راه عبور عفونت ها را در زمان نزدیکی جنسی مسدود می کند همچنین جزء یکی از روشهای جلوگیری از بارداری است که مانع از رسیدن اسپرم ها به رحم می شود.

کاندوم پوشش پلاستیکی نرمی است که قابلیت ارتجاعی زیادی دارد و توسط مرد هنگام نزدیکی استفاده می شود به این صورت که قبل از شروع نزدیکی بر روی آلت تناسلی در حالت نعوض Erection) ) کشیده شده و بدین ترتیب از ریخته شدن مایع منی که حاوی اسپرم ( سلول های جنسی مرد) است به داخل دستگاه تناسلی زن (واژن و رحم) جلوگیری می کند . اگر اسپرم مرد با تخمک (سلول جنسی زن) ترکیب شود حاملگی رخ می دهد و کاندوم از این امر جلوگیری می کند.

انواع کاندوم

انواع کاندوم-کاندوم ها در دو نوع مردانه و زنانه وجود دارند. کاندوم ها یکسان و یک اندازه نیستند و از نظر اندازه ٬ ضخامت ٬ وجود ماده اسپرم کش ویا ماده نرم کننده (لوبریکنت) متفاوت می باشند و برخی از کاندوم ها ماده اسپرم کش ندارند . کاندوم های محتوی ماده اسپرم کش موثرتر از انواع بدون اسپرم کش هستند . لوبریکانت ها یی که در کاندوم استفاده می شود باید برپایه آب (Water based) باشند نه پایه روغن(Oil based) در غیر این صورت ممکن است به لاتکس کاندوم آسیب بزنند و باعث پارگی کاندوم شوند.

کاندوم ها در رنگ ها و طرح های مختلف ساخته و در بسته های کوچک بسته بندی می شود . ۵۰ میلیون مرد در دنیا از کاندوم استفاده می کنند و بیشترین کشوری که از کاندوم برای جلوگیری از بارداری استفاده می کند ژاپن می باشد.درصد شکست کاندوم اگر درست استفاده شود ۳ درصد است ولی اگر در هنگام استفاده دقت لازم نشود تا ۱۴ درصد نیز ممکن است شکست داشته باشد.اما بطور متوسط میران شکست ان ۱۰ درصد است . البته باید توجه داشت که در بیشتر روشهای پیشگیریاز بارداری میزان شکست در سال اول استفاده بیشتر است.

نحوه استفاده از کاندوم مردانه:

نحوه استفاده از کاندوم مردانه-هر بسته کاندوم را باید در همان زمانی که قرار است استفاده شود باز نمود و قبل از استفاده باید کاندوم را با کمی باد کردن (فوت کردن) کنترل کرد که سوراخ و یا پاره نباشد.هنگام مصرف باید دقت نمود کاندوم در اثر تماس با ناخن پاره یا سوراخ نشود.از آنجا که در ترشحات مرد قبل از انزال نیز مقداری اسپرم وجود دارد قبل از آغاز مقاربت باید کاندوم روی آلت تناسلی در حال نعوض کشیده شود و اگر از کاندوم تنها هنگام انزال استفاده شود احتمال حاملگی وجود خواهد داشت .هنگام استفاده از کاندوم باید فضای خالی انتهای آن را جهت تخلیه هوا فشار داد سپس کاندوم را باید به طریقی روی آلت تناسلی کشید که این فضای خالی گوچک در انتهای ان باقی بماند تا به هنگام انزال مایع منی در این فضا جمع شده و از ریخته شدن ان به داخل دستگاه تناسلی زن جلوگیری شود.بنابراین نوک آن تا انتها نباید کشیده شود.کاندوم باید تمام طول آلت تناسلی را تا قاعده آن بپوشاند.این کار از نشت مایع منی به داخل دستگاه تناسلی زن جلوگیری می کند.

در صورت احساس پارگی یا سوراخ شدگی کاندوم هنگام نزدیکی بلافاصله باید آلت تناسلی به همراه کاندوم خارج شده و از یک کاندوم جدید استفاده شود.

بلافاصله پس از انزال در حالی که آلت تناسلی هنوز در حال نعوض است به همراه کاندوم روی ان می بایست از دستگاه تناسلی زن خارج شود.جهت جلوگیری از سر خوردن کاندوم باید در حالی که با دست کاندوم روی آلت نگه داشته شده است عمل خروج انجام گیرد.بعد از خارج کردن کاندوم جهت اطمینان از اینکه کاندوم سوراخ نشده است باید درون انرا از آب پر نمود.و در صورت سوراخ یا پاره شدن کاندوم باید از روش اورژانسی پیشگیری از بارداری استفاده نمود.

حساسیت به لاتکس:

جهت افراد حساس٬ کاندومی هیپوآلرژنیک از الاستومر ترموپلاستیک صناعی و نوع دیگری که از پلی اورتان است موجود می باشد که هر دو علیه STD محافظت می کنند.دومی شانس پارگی به مراتب بیشتری نسبت به جنس لاتکس دارد (۴/۸% در مقابل ۲/۳%) . کاندوم های ساخته شده از غشاهای طبیعی مثل روده گوساله در مقابل STD محافظ نیستند.

کاندوم,انواع کاندوم,نحوه استفاده از کاندوم,کاندوم زنانه

کاندوم و انواع کاندوم

مزایای استفاده از کاندوم:

۱.کاندوم برای جلوگیری از بیماری های مقاربتی مانند : سیفلیس ٬ سوزاک ٬ ایدز ٬ هپاتیت ٬ هرپس ٬ عفونت های گنوره ٬ تریکومونا ٬ کلامیدیا و …مفید است.

۲.در مردانی که دچار انزال زودرس(Premature Ejaculation) هستند و تحریک پذیری زیادی دارند کاندوم موثر است زیرا تحریک پذیری را کمی به تاخیر می اندازد و حساسیت سر پنیس را کم می کند و موجب تاخیر در انزال و حفظ نعوض می شود .

۳.در صورت وجود حساسیت زن نسبت به مایع منی مرد کاندوم روش مناسبی است.

۴. استفاده از کاندوم احتمال ابتلا به سرطان دهانه رحم (سرویکس) را کاهش می دهد که به علت مسدود کردن انتقال HPV می باشد .

۵.در تمامی آقایان با هر شرایط سنی کاندوم قابل استفاده می باشد.

۶.کاندوم از جمله کالاهای ارزان می باشد و دسترسی به آن آسان است.

۷.گاهی مردان قدرت حفظ آلت تناسلی را برای ادامه نزدیکی ندارند . برای مثال در افراد پیر یا کسانی که اعمال جراحی در قسمت تحتانی شکم داشته اند با استفاده از کاندوم در این افراد قسمت حلقه ای انتهای کاندوم به صورت یک تورنیکه ضعیف اثر می کند و می تواند به حفظ نعوظ کمک کند.

۸. گاهی بعضی از مردان یا زنان به واسطه مسائل خاص تمایل به تماس مستقیم آلت با مخاط واژن را ندارند.کاندوم می تواند راه حلی برای اینگونه مسائل باشد.

معایب استفاده از کاندوم :

۱. کاندوم یکبار مصرف است.

۲. دائمی نیست و نیاز به تکرار دارد.

۳.کاندوم ممکن است در برخی افراد ایجاد حساسیت به صورت خارش٬ راش و دانه جلدی کند

۴. برای استفاده از کاندوم باید تجربه داشت تا خارج نشود.

۵. ممکن است کاندوم در حین عمل مقاربت پاره شود .

نکات مهمی که در هنگام استفاده از کاندوم باید در نظر داشته باشید :

-کاندوم ها را دور از حرارت ٬ نور و رطوبت نگهداری نمایید تا لاتکس کاندوم خاصیت خود را از دست ندهد و با نزدیکی پاره نشود.

-از هر کاندوم یکبار استفاده کرده و از مصرف مجدد ان خود داری نمایید زیرا در این صورت احتمال حاملگی افزایش می یابد.

-قبل از مصرف کاندوم به تاریخ انقضای آن توجه نمایید و از مصرف کاندوم های تاریخ گذشته و یا کاندوم هایی که چسبناک و یا شکننده ان خودداری نمایید.

-پس از استفاده کاندوم مصرف شده رادر یک قطعه کاغذ باطله پیچیده و در کیسه زباله بیندازید.

-برای نرم کردن کاندوم از روغن ٬ وازلین و یا مواد مشابه استفاده نکنید زیرا این مواد به کاندوم آسیب رسانده و باعث خراب شدن ان می شوند.در این صورت احتمال حاملگی با کاندوم افزایش می یابد .

-هر چند این روش پیشگیری از بارداری روش موثری است ولی احتمال حاملگی با ان از قرص بیشتر است .

کاندوم زنانه (Vaginal pouch):

کاندوم زنانه-تنها نوع کاندوم زنانه موجود در بازار به نام FC به فروش میرسد.غلافی از جنس پلی اورتان است که در هر انتهای خود حلقه ای قابل انعطاف دارد.حلقه باز کاندوم زنان بیرون واژن باقی می ماند و حلقه داخلی بسته و مثل دیافراگم زیر سمفیز قرار می گیرد.اثر کاندوم زنانه در حفاظت از انتقال بیماری های جنسی نسبت به کاندوم مردانه کمتر است اما در هر حال کاندوم زنان نسبت به ویروس های ایدز ٬ سیتومگالوویروس و هپاتیت B غیر قابل نفوذ است . شانس جابجایی و لیز خوردن آن کمتر از کاندوم مردانه است (۳% در مقابل ۸-۳%) اما متاسفانه میزان حاملگی با آن بیشتر از کاندوم مردانه است.

0 ❤️

2013-04-10 08:41:33 +0430 +0430

این مطلب از منبعی کپی شده و بنده در مورد صحت این پست اطلاعی ندارم اما احتیاط لازمه

تماس جنسی از راه دهان (سکس دهانی)

Oral Sex Is Not Considered Safe Sex

تماس جنسی و تحريک از راه دهان با واژن (عضو جنسی زنانه) و يا با آلت تناسلی مرد را تماس جنسی امن نمی شناسند. تحقيقات تاکنون ثابت کرده اند که تماس از راه دهان می تواند ويروس اچ. آی. وی. و علاوه بر آن ديگر بيماری های مقاربتی سرايتی را انتقال دهد.

تحريک جنسی از راه دهان مسئله ای که عموميت دارد

Oral Sex is a Common Practice

تماس از راه دهان تحريک بر انگيزبوده و قوه جنسی را تحرک می دهد. اين کار از طريق مکيدن پنيس (آلت تناسلی مرد)، و يا لسيدن واژن(عضو جنسی زنانه) و مقعد صورت می گيرد.
“Fellatio” نام لاتين روشی است که در آن آلت مرد توسط زبان تحريک می شود.
“Cunnilingus” به روشی گفته می شود که دهان به تحريک واژن(عضو جنسی زنانه) و چوچوله می پردازد.
“Anilingus” اصطلاح لاتين روشی است که دهان با مقعد برای تحريک در تماس است.

مطالعات نشان می دهد که تماس جنسی دهانی معمولاً دربين همه گروه های سنی که اين جوانان را هم شامل می شود، رايج است و در بين بسياری از شرکای جنسی زن و مرد وهمچنين بين شرکای جنسی هم جنس رواج دارد.

دربين جوانان به خصوص خانم های جوان ممکن است به دليل عدم تمايل به دخول و حفظ بکارت به عنوان نوعی تمرين در رشد توانايی جنسيتی ويا پاسخ به کنجکاوی های روابط جنسی اين عمل جالب باشد که با توجه به خطر انتقال ويروس بهتر است که با هيچ يک از گروه های شرکای جنسی انجام ندهيد.

(البته درتحريک دهانی آلت تناسلی مردانه در صورت استفاده صحيح از محافظ کاندوم، خطر انتقال بسيار ناچيز خواهد بود.)

تماس جنسی دهانی و خطر انتقال ويروس اچ. آی. وی.

Oral Sex and the Risk of HIV Transmission

خطر انتقال ويروس اچ. آی. وی. از يک شريک جنسی آلوده از طريق تماس جنسی دهانی بسيار کمتر از ريسک انتقال اچ. آی. وی. از طريق نزديکی مقعدی و واژينال است. از اين جهت که، مشخص کردن ميزان دقيق خطر ريسک انتقال ويروس اچ. آی. وی. از راه سکس دهانی مشکل است. بعلاوه اينکه بيشتر اشخاص در روابط جنسی شان شکل های ديگری از تماس های جنسی را علاوه بر رابطه دهانی دارند. مانند دخول در واژن و يا مقعد. به اين دليل مشکل می توان مشخص کرد که اين انتقال نتيجه تماس دهانی بوده و يا نتيجه تماس های خطرناک ديگربوده است.
ضمن اين که علاوه برخطر انتقال ويروس اچ. آی. وی. در تماس دهانی بيماری هايی سرايتی مقاربتی نيز از اين راه منتقل می شوند.

وقتی که پزشکان خطرانتقال دادن يک آلودگی مسری مانند اچ. آی. وی را توصيف می کنند بيشتر از اصطلاح “خطر بالقوه” ويا “خطر نظری” استفاده می کنند. به زبانی ساده تر “خطر بالقوه” يعنی انتقال از يک شخص به شخصی ديگر ممکن است، هر چند که تاکنون مدارکی مستند برای اثبات قطعی آن وجود ندارد.

" خطر بالقوه" به معنی “خطر مستند” نيست. به کلام ديگر انتقال آلودگی با ويروس اچ. آی. وی. از نظر “نظری ممکن” است اما الزاماً منظور اين نيست که حتماً اتفاق خواهد افتاد. “خطر مستند” در توصيف “انتقالی” استفاده می شود که مدارک مستند علمی کافی برای اثبات آن وجود داشته باشد.

خطر انتقال ويروس در تماس دهانی با پنيس ( آلت تناسلی مردانه)

Theoretical and Documented Risk of HIV Transmission During Oral-Penile Contact

خطر بالقوه:
در تماس دهانی با آلت مردانه به شکل “نظری” خطر انتقال برای شريکی که تماس دهانی را انجام می دهد (کسی که آلت را با دهان خود تحريک می کند) وجود دارد. بدليل اينکه آلودگی از طريق ترشحات پيش ازمنی و منی به دهان راه پيدا می کند.
برای شخصی که آلت وی بوسيله دهان شريک جنسی اش تحريک می شود نيز، از نظر “نظری” خطر انتقال آلودگی وجود دارد به دليل آن که آلودگی مستقيماً از ترشحات دهان بوسيله خراش، بريدگی روی پنيس و همچنين از طريق منی با خون تماس پيدا می کند.

خطر مستند:
البته ميزان خطر به مراتب بسيار کمتر از خطر تماس جنسی مقعدی و واژينال است.
“ضمناً ويروس اچ. آی. وی. می تواند به شخص دريافت کننده انتقال پيدا کند حتی در مواقعی که انزال صورت نگرفته و مايع منی خارج نشده باشد.”

خطر انتقال ويروس در تماس دهانی با واژن (عضو جنسی زنانه)

Theoretical and Documented Risk of HIV Transmission During Oral-Vaginal Contact

خطر بالقوه:
در تماس دهانی با عضو جنسی زنانه به شکل “نظری” خطر انتقال برای شريکی که تماس دهانی را انجام می دهد (کسی که واژن را با دهان خود تحريک می کند) وجود دارد. بدليل اينکه مايعات مهبلی آلوده و خون واژن آلوده می تواند به داخل دهان راه پيدا می کند. (اين مسئله محدود به خون دوران قاعدگی نمی شود.)
برای خانمی که عضو جنسی وی بوسيله دهان شريک جنسی اش تحريک می شود نيز، از نظر “نظری” خطر انتقال آلودگی وجود دارد، اگر ويروس و يا خون آلوده ازمايعات دهان و به واژن و زخم های مهبلی و يا ديواره واژن تماس پيدا کند.

خطر مستند:
ميزان خطر انتقال اچ. آی. وی. در اين مورد نيز به مراتب بسيار کمتر از خطر انتقال ويروس از طريق تماس جنسی مقعدی و واژينال است. در هر صورت در چندين مورد گزارش شده از انتقال ويروس ازطريق دهان، بيشتر تماس دهانی با واژينال گزارش شده است.

خطر انتقال ويروس در تماس دهانی با مقعد

Theoretical and Documented Risk of HIV Transmission During Oral-Anal Contact

خطر بالقوه:
در تحريک دهانی مقعد نيز به شکل “نظری” خطر انتقال برای شريکی که تماس دهانی را انجام می دهد (کسی که مقعد را با دهان خود تحريک می کند) وجود دارد. بدليل اينکه اين عضو در معرض خون آلوده قرار دارد که از ضايعات، ترشحات و خونی که بر اثر برش، زخم و يا خراش در اطراف مقعد پديد می آيد به داخل دهان راه پيدا می کند.
برای شريک جنسی که مقعد وی بوسيله دهان ديگری تحريک می شود نيز، از نظر “نظری” خطر انتقال آلودگی وجود دارد، اگر ويروس و يا خون آلوده ازمايعات دهان و با مقعد تماس پيدا کند.

خطر مستند:
مواردی مستدل ومستند از انتقال بوسيله تماس دهانی با مقعد ثبت شده است.

کاستن خطر انتقال ويروس اچ. آی. وی. در تماس جنسی دهانی

Reducing the Risk of HIV Transmission Through Oral Sex

پزشکان مواردی را گزارش کرده اند که ويروس اچ. آی. وی. از طريق تماس جنسی دهانی انتقال يافته است.
خطر دريافت آلودگی به ويروس اچ. آی. وی. از طريق تماس جنسی دهانی را می توان با استفاده از کاندوم های لاتکس کاهش داد.

0 ❤️










‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «