چرا داستان زیر ۱۸ سال می گذارید؟

1390/04/17

سلام
ادمین طبق مقررات سایتت افراد زیر هجده سال جایی در این سایت ندارن چرا با این بی نظمی ها اعتبار سایتتو پایین میاری اگه بعد از گذاشتن داستاناشون یه سر به نظرات بزنی می بینی همه مخالفند پس به نظرم کمی رعایت این موضوع رو کنی بد نیست

2663 👀
0 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2011-07-07 03:40:00 +0430 +0430

سن قانونی برای بازدید از یک سایت بزرگسالان یا سکس داشتن در همه کشورها یکسان نیست. سن ۱۸ سال ملاکی است که طبق قوانین ایالات متحده (جایی که سایت شهوانی میزبانی می شود) باید به عنوان هشدار در یک سایت پورن درج شود. برای همین ما این هشدار را فقط به انگلیسی گذاشته ایم.

برای کاربران فارسی زبان سایر کشورها شهوانی صرفا توصیه کرده که افراد زیر سن قانونی این سایت را ترک کنند:

«لطفاً اگر به سن قانونی نرسیده اید این سایت را ترک کنید»

اینکه سن قانونی چیست بستگی به این دارد که در کدام کشور زندگی می کنید.

شهوانی نگفته که ماجراهای مربوط به سکس زیر ۱۸ سال جایی در این سایت ندارند بلکه گفته که پدوفیلی (و موارد دیگر) در این سایت جایی ندارد. تفاوت پدوفیلی (بچه بازی) با تجارب سکسی یا اروتیک دوران نوجوانی روشن است. پدوفیلی به معنی سوءاستفاده فرد بالغ از کودک است. اما سکس در نوجوانی (سنین بلوغ تا زیر بیست سالگی) الزاما مصداق سوءاستفاده نیست .

اگر بپذیریم که نوجوان از ۱۶ سالگی از نظر عقلی به سنی رسیده که می تواند به انتخاب خود کار کند و رأی دهد چرا نباید بپذیریم که درباره سکس هم می تواند با انتخاب خود تصمیم گیری کند؟ در واقع در بسیاری از کشورهای اروپایی سن قانونی برای سکس ۱۶ سالگی است هرچند که بچه ها از سنین پایین تر هم تجارب جنسی دارند.

از طرف دیگر، شهوانی می خواهد میدانی برای بیان وجه های گوناگون میل سرکوب شده باشد و ملاحظات درباره «سن مناسب» هر چه که باشد در این واقعیت تفاوتی ایجاد نمی کند که بخش مهم و پر تب و تابی از زندگی جنسی انسان پیش از ۱۸ سالگی اتفاق می افتد. شهوانی نمی خواهد این مقطع مهم را به سادگی سانسور کند.

به علاوه فکر نمی کنم این ادعا درست باشد که «همه مخالفند». دست کم کاربرانی که خاطرات سکس دوران نوجوانی خود را می فرستند مخالف درج این ماجراها نیستند.

با سپاس از شما که سوال تان باعث شفاف سازی این قضیه شد.

1 ❤️

2011-07-08 03:40:10 +0430 +0430

دوست عزیز…
خصوصیتونو چک کنید…

0 ❤️

2011-07-08 05:25:33 +0430 +0430

مادربزرگ نسترن به فکره نوه های زیر 12 سالشه که یک وقت نیان اینجا و خراب بشن =))

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «