چرا منبع اصلی را ذکر نمی کنید؟

1389/06/15

چطور شد؟ زیر داستان روزی که من بزرگ شدم
منبع رو نوشتین اما زیر داستان سکس فامیلی و بقیه داستان هایی که از وبلاگ امیر سکسی گرفته گرفته شده و من نام بردم و اسم نویسنده رو هم نوشتم نام منبع رو تصحیح نکردین؟

5589 👀
0 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2010-09-06 11:57:00 +0430 +0430

دوست گرامی

اجازه دهید چند نکته را برای شما و سایر دوستان روشن کنیم:

۱.ما وقتی سایت یا وبلاگی را به عنوان منبع ذکر می کنیم که خود فرستنده ی مطلب موقع ارسال خاطره آدرس آن را به عنوان منبع عنوان کرده باشد. اتفاقی که درباره ی «وقتی بزرگ شدم» افتاده.

۲. وقتی کسی داستان X را از جایی روی اینترنت کپی کرده و برای ما فرستاد و طوری عنوان کرد که انگار خودش داستان را نوشته ما در صورتی که متوجه شویم حرفش نادرست بوده (مثل با تذکر شما) اسم مدعی قلابی نویسنده بودن را حذف می کنیم. کاری که در مورد داستان های مورد اعتراض شما انجام داده ایم.

۳. اگر نفر دیگری مثل شما آمد و مدعی شد که داستان X که ما چاپ کرده ایم از سایت Y کپی شده ما نمی توانیم به صرف ادعای شما به داستان اضافه کنیم «برگرفته از سایت Y» چرا که در عمل هر داستان X روی چندین و چند سایت و وبلاگ هست و ما نمی توانیم «منبع اصلی» را با قطعیت مشخص کنیم. ما به سادگی وقت برای کارآگاهی و ریشه یابی داستان ها نداریم بنابراین متاسفانه نمی توانیم صحت اعتراض شما را تأیید کنیم هر چند که برای نظرتان احترام قائلیم. شما می توانید چه در انجمن و چه در بخش نظرات عنوان کنید که اصل منشاء فلان داستان کجا بوده.

۵. وقتی فرستنده داستان را از جایی برگفته اما مشخص کرده که اثر خودش نیست ما معمولا نام او را به عنوان «فرستنده» درج کنیم. در صورتی که داستان از خودش باشد می نویسیم «نوشته: » و در صورتی که فرستنده قصد تقلب داشته باشد مطلب را بدون ذکر منبع یا نام فرستنده چاپ می کنیم.

امیدوارم رویه کاری این سایت در مورد چاپ داستان ها کاملا روشن شده باشد و شما هم پاسخ تان را گرفته باشید.

0 ❤️

2010-09-06 16:21:30 +0430 +0430

من که اثری از نام منبع تو داستان هایی که نام بردم نمی بینم
و
خواهش می کنم یه تذکر جدی به Saeed بدین

ممنون از تلاش شما

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «