کور خود و بینای مردم...

1395/03/25

مدتی قبل هنگامی که ملک عبدالله به هلاکت رسید و شیخ سلمان بر تخت سلطنت نشست اعلام کرد خود امام سیزدهم شیعیان است و همگی من بعد بایستی او را امام سلمان صدا کنند. همچنین اعلام کرد که برای شاه مفقود زیارتگاهی ساخته میشود تا به این شکل زحمات این سال های ملک عبدالله را پاسخ داده باشد!


اما در این ور مرز ها خون استاد جنتی که معرف حضور همه هست به جوش آمد و از انجایی که تریبون همیشه در اختیارش هست به پشت میکروفون رفت و با اعصاب و ادبیاتی ناجور ملک سلمان رو خطاب قرار داد و گفت: )تو بیخود میکنی که خودت رو هم سطح ائمه اطهار قرار میدی! تو خر کی هستی؟ اون یارو عبدالله هم کافر بود تو گوه میخوری براش حرم بسازی. مگر نمیدونی حرم رو فقط برای معصومین میسازن؟ ملت مسلمان ایران این رو قبول نمیکنن! والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته!(

اما طنز تلخ ماجرا این است که مکان این سخنرانی طوفانی ایت الله جنتی “حرم مطهر” “امام” خمینی بود!
ما کور خود و بینای مردمیم!

1329 👀
4 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2016-06-14 13:25:36 +0430 +0430

مدتی قبل در شهر سراوان کودکی به همراه پدرش برای دریافت کارنامه به مدرسه رفت. نمره ی فیزیکش کم بود و مورد ملامت پدر قرار گرفت. از پدر جدا شد و به کلاسی رفت که دبیر فیزیک انجا مشغول تدریس بود. وارد اتاق شد و با چاقویی که در جیب داشت ضربه ای به گلوی دبیر زد و او را کشت و فراری شد. تنها 1 سایت خبری این خبر را پوشش داد ان هم خیلی خلاصه. اما در همان روز ها در امریکا کودکی در مدرسه شروع به تیراندازی کرد و سه نفر زخمی شدن. سایت های خبری فارسی همه این خبر را پوشش دادند و تیتر یک کردند، سیاست دان ها انرا تحلیل کردند و ناشی از سیاست های غلط امریکا دونستن. اقتصاد دان ها نتیجه ی اقتصاد ضعیف امریکا دانستن. فرهنگی ها ان را ناشی از فرهنگ تربیتی غلط رایج در خانواده های امریکایی دانستند. و فرماندهان مردم را به شکرگذاری بابت امنیت ملی دعوت کردند... ما کور خود و بینای مردمیم!

1 ❤️

2016-06-14 13:50:50 +0430 +0430

توی کشور فرانسه یک کارخونه ورشکست میشه و حدودا سیصد کارگر بیکار میشن! صدا و سیمای جمهوری اسلامی ویژه برنامه تشکیل میده و چه.ارده ساعت با حضور متخصصین و اقتصاددان های برتر جهان در مورد علت بیکاری اون سیصد نفر و اقتصاد مریض فرانسه صحبت میکنه!
اما ما اینجا س.ه و نیم میلیو.ن بیکار داریم و وقتی میزنیم شبکه ی خبر که ببینیم علت این حجم از بیکاری چیه؟ با یک جمله مواجه میشیم! : نسبت به پارسال د.ه درص.د نرخ بیکاری کم شده و این جای شکرگزاری داره! و کلا د.ه ثانیه در مورد ان میگویند و بلافاصله از جنگ در عراق و سوریه ده تا خبر میگن تا یادمون نره که باید به خاطر امنیتی که داریم شکرگزار باشیم!
ما کور خود و بینای مردمیم

2 ❤️

2016-06-14 14:12:40 +0430 +0430

صدا و سیما و سایت های خبری به طور کامل و لحظه به لحظه حادثا ی تروریستی کلوپ امریکایی رو پوشش میدن و دائما تاکید میکنن که افراد حاضر در کلوپ “همجنسباز” بودن! همچنین به طور مکرر مصاحبه ی همسر سابق تروریست رو نشون میده که میگه طرف مریض بوده!
اما همونروز نیروی انتظامی توی خاش با جیش العدل درگیر میشه و تروریست ها رو به درک میفرسته. اما اصلا کسی نمیگه جیش العدل چطور تا خاش پیش اومده؟ و وقتی هم مجری میپرسه ایا کسی از نیروی انتظامی شهید شده؟ با این جواب مواجه میشه که هنوز از جزییات ماجرا بی اطلاعیم! یعنی جرییات امریکا رو لحظه به لحظه میفهمیم اما از جزییات خاش بی خبریم!
ما کور خود و بینای مردمیم

3 ❤️

2016-06-14 14:23:42 +0430 +0430

صهیونیستای کثیف ! کار اوناس نمیخوان ایران پیشرفت کنه از الگو شدن اسلام در جهان می ترسن

0 ❤️

2016-06-14 15:19:06 +0430 +0430
نقل از: mHdADS
نقل از: Najvaa صدا و سیما و سایت های خبری به طور کامل و لحظه به لحظه حادثا ی تروریستی کلوپ امریکایی رو پوشش میدن و دائما تاکید میکنن که افراد حاضر در کلوپ "همجنسباز" بودن! همچنین به طور مکرر مصاحبه ی همسر سابق تروریست رو نشون میده که میگه طرف مریض بوده! اما همونروز نیروی انتظامی توی خاش با جیش العدل درگیر میشه و تروریست ها رو به درک میفرسته. اما اصلا کسی نمیگه جیش العدل چطور تا خاش پیش اومده؟ و وقتی هم مجری میپرسه ایا کسی از نیروی انتظامی شهید شده؟ با این جواب مواجه میشه که هنوز از جزییات ماجرا بی اطلاعیم! یعنی جرییات امریکا رو لحظه به لحظه میفهمیم اما از جزییات خاش بی خبریم! **ما کور خود و بینای مردمیم**

واقعا جای شعف داره مسلمانی اینقدر غیور و با ایمانه که از کشور عزیز و پرنعمت خودش ? حاضر شده دل بکنه و کیلومترها ازش دور بشه تا فقط یه دسته ادم بی بند و بار شهوت پرست ایدزی رو تو کلوپ خودشون و در کشور خودشون از بین ببره چقدر این دین صلح و محبته به به
ولی من خودم حدس میزنم بچه بوده زیاد کونش گزاشتن از همجنسگراها عقده گرفته احتمال این بیشتره 🙄

متولد نیویورکه پدر و مادرش افغانین

0 ❤️

2016-06-14 15:58:51 +0430 +0430

دوستان بحث من بحث اسلام نیست. چرا که به این دین اعتقاد دارم. چیزی که من میگم سیاست های غلط دولت اسلامی کشورمه! حق با شماست توی کشور های اطرافمون تروریست و … زیاد پیدا میشه اما مالزی هم کشور مسلمان و شیعه است! چرا اونجا اینطور نیست؟
متاسفانه توی خاورمیانه دین بازیچه ی سیاست شده که باعث تخریب چهره ی هم دین و هم سیاست شده! نه فقط اسلام بلکه هر دینی با سیاست درهم بیامیزه به نفع سیاست تغییرش میدن!
وگرنه همین اسلام میگه دروغ بزرگترین گناهه، و شما توی تمام دولت اسلامی میتونین دروغ رو ببینین. یا اسلام هیچ جا نمیگه حجاب باید اجباری باشه! میگه اگر ایمان اوردی و تقوا پیشه کردی و اخرت رو خواستی حجاب داشته باش. ایه بعد هم به مرد میگه تو هم چشم چرونی نکن که گناه چشم چرونی تو بدتر از بیحجابیه. و …
اینارو گفتم که بدونین بحثی که من میکنم سیاسیه نه دینی. البته چون سیاست ایران با دین متاسفانه قاطی شده اگر بحثی باشه با کمال میل هستم اما اینکه به استهزاء بگیریم یا توهین کنیم به اعتقادات هم رو هیچ سلیقه ای نمیپسنده.

0 ❤️

2016-06-14 16:40:04 +0430 +0430

البته این موضوع سیاست که ما خداییم و بیگناه و همه گناهکارن جز ما فقط محدود به روابط داخل و خارج کشور نیست. گاها میبینیم داخل کشور با خودشون درگیرن! با مثال پیش میریم:
مدتی قبل موسسه مالی و اعتباری میزان متعلق به قوه قضاییه با کلاه برداری چند هزار میلیاردی بسته شد و مردم زیادی طلبکار شدن.
اول از همه یقه ی قوه ی قضاییه رو گرفتن، اما ناگهان کلا این قوه که تا دیروز ارمش بر روی تابلوی میزان بود، مالکیت ان را تکذیب کرد و مدعی شد اصلا تاکنون اسمش را نشنیده. قصور از سمت بانک مرکزی بوده!
به بانک مرکزی رفتیم که با این جواب مواجه شدیم که میزان مجوز نداشته پس به بانک مرکزی ربطی نداره و تقصیر خود مردمه که تحقیق نکردن!
و همه ی تقصیر به گردن مردمی افتاد که به این ارگان ها اعتماد کرده بودن و سرمایشون رو به این ها سپردن با این دیدگاه که میزان زیر نظر بانک مرکزی و از ان قوه قضاییه است پس قابل اعتماده!
سوال اینجاست که من اگر یک گاری شن دم در خونه ام بدون مجوز بریزم یک ربع بعد شهرداری با فیش جریمه دم در خونمه. چطور موسسه ی میزان 300 شعبه زد و هیچکس نفهمید مجوز نداره؟! اما به محض کلاهبرداری بانک مرکزی اعلام کرد؟!
بیخیال بیاید خدایمان را شکر کنیم که امنیت داریم!!!
ما کور خود و بینای دیگرانیم

1 ❤️

2016-06-14 20:23:33 +0430 +0430

اگر بخواهیم نمونه کوچک سیاست های کشورمونو نشون بدیم، به سادگی میشه مسعود فراستی رو نشون داد! کسی که به نظرش همه ی فیلم ها بد و مزخرفن در حالیکه خودش یک اگهی بازرگانی هم نمیتونه بسازه!
من هم به تولیدات ملی بدبینم. حس میکنم ما اصلا حتی افتابه هم به قول امیرعباس هویدا نمیتونیم تولید کنیم! همه ی جنس هامون از چین میاد بعدش مونتاژ میشه و ساخت ایران میخوره روش. و بعد از بنجل بودن اجناس چینی اعتراض میکنیم!!!
ما کور خود و بینای مردمیم

0 ❤️

2016-06-14 20:36:35 +0430 +0430

خوب قلم میزنی لذت بردم. اونجا که گفتی اسلام موافق نیستم ولی بقیه حرفات رو هستم.
این همه دین خوب حالا چرا اسلام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!
برو حقوق بشر رو بخون و مقایسه کن با قرآن ببین کدوم حزب حرف انسانی و درست حسابی میزنه.
ادامه بده…

0 ❤️

2016-06-14 20:44:31 +0430 +0430
نقل از: webcamsx خوب قلم میزنی لذت بردم. اونجا که گفتی اسلام موافق نیستم ولی بقیه حرفات رو هستم. این همه دین خوب حالا چرا اسلام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!! برو حقوق بشر رو بخون و مقایسه کن با قرآن ببین کدوم حزب حرف انسانی و درست حسابی میزنه. ادامه بده....

برخلاف همه ی مسلمون ها که تعصب عجیبی دارن من اینطور نیستم. اسلام رو قبول دارم چون از بچگی بهم میگفتن بهترین دین همینه و یکسری استدلال هم بهم میگفتن. امروز میترسم از اینکه برم تحقیق کنم و خلافش بهم ثابت بشه که اگر بشه کل زندگیم زیر سوال میره. چون اون موقع هست که به تمام حرف هایی که توی بچگیم شنیدم شک میکنم! به دنیا شک میکنم! پس تنها چیزیه که در موردش چشمامو میبندم تا بتونم به همین زندگی عادیم ادامه بدم! البته دفاع هم نمیکنم چون اطلاعاتی ندارم…
در مورد حقوق بشر مطالعه کردم و فکر میکنم هر کس به شخصیت خودش احترام بزاره و خودش رو سبک نکنه، مردم هم تمام حقوق مربوط به اونو رعایت میکنن. و اگر میبینی ما امروزه توی کشورمون حقوق بشر رعایت نمیشه به خاطر اینه که یکسری در گذشته برای شخصیت خودشون احترام قائل نشدن و خودشونو بازیچه ی دست بعضی دیگه قرار دادن به امید اینکه چیزیم به اینا برسه
ممنونم دوست من حتما ادامه میدم…

1 ❤️

2016-06-14 20:50:22 +0430 +0430

ما حتی توی ورزشمون هم کور خود و بینای مردمیم.
وقتی مسابقات آسیا هست که تیم ملی ما درگیر اونه تلویزیون تنها به پخش بازی قناعت میکنه و از بررسی عملکرد تیم ملی و برنامه هاش صرف نظر میکنه.
در حالیکه این شب ها که مسابقات یورو هست ساعت ها قبل و بعد بازی امثال مجید صالح و کمال کامیابی نیا به نقد و بررسی امثال کونته و یواخیم لو میپردازن!!! مثل اینه پیکان بیاد بوگاتی رو نقد و بررسی کنه!!! و جالبه که ما خیلی قشنگ از فوتبال حرف میزنیم اما وقت عمل توی زمین پای چپ بازیکنامون به پای راستشون میگه گوه نخور!!!
و البته که تلویزیون توی فوتبال هم دائما از ناامنی ها و درگیری های فرانسه میگه تا ما یادمون نره به خاطر امنیتی که داریم شکرگزار خدا باشیم!!!
ما کور خود و بینای مردمیم

1 ❤️

2016-06-15 03:46:41 +0430 +0430

یه وقت هایی هم استثنا های عجیبی وجود داره که براتون در قالب یک بخش خبری مینویسم، درست همونطور که توی صدا و سیما میگن: با سلام به اخبار 20:30 خوش امدید! دانشمندان آمریکایی، درمان ایدز را یافتند! به گزارش فارس تا کنون 5 نفر از این راه درمان شدند اما به نظر نمیاد که این درمان بتواند درمان قطعی ایدز باشد. دولت آمریکا سرمایه گذاری زیادی روی این پروژه کرده بود که در صورت شکست بسیار متضرر خواهد شد! و اما اخبار داخلی دانشمندان با سواد و خوش فکر کشورمون، در اقدامی عجیب و حیرت انگیز ، بالاخره توانستند داروی ادالت کولد را تولید کنند. ایران از این حیث سومین کشور جهان است که موفق به تولید این دارو شده است!!!!! این موفقیت بزرگ در اینده باعث کاهش واردات و گردش ارز کشور در داخل میشود و کمک شایانی به اقتصاد کشورمان خواهد کرد. ایران تنها کشور خاورمیانه و آسیاست که توانسته این دارو را تولید کند. دولت امریکا اعلام کرده اگر ایران از تولید ان دست نکشد تحریم ها را علیه ایران تقویت خواهد کرد!!!! به همین جهت دیروز وزیر امور خارجه به لوزان رفت تا در دیداری از این دستاورد عظیم دانشمندان کشورمان دفاع کند...! اخبار منطقه در دمشق و سوریه و عراق 21000 شهید به اسمان پر کشیدند. پیکر آنان هنوز پیدا نشده است. خبر ها حاکی از آن است که ایران تنها کشور امن در منطقه و جهان است و تمام دنیا در حال جنگ هستند!!!!!! تا اخبار 23 شما رو به خدای منان میسپاریم...!!!!

1 ❤️

2016-06-16 07:12:51 +0430 +0430
نقل از: Najvaa ما حتی توی ورزشمون هم کور خود و بینای مردمیم. وقتی مسابقات آسیا هست که تیم ملی ما درگیر اونه تلویزیون تنها به پخش بازی قناعت میکنه و از بررسی عملکرد تیم ملی و برنامه هاش صرف نظر میکنه. در حالیکه این شب ها که مسابقات یورو هست ساعت ها قبل و بعد بازی امثال مجید صالح و کمال کامیابی نیا به نقد و بررسی امثال کونته و یواخیم لو میپردازن!!!!!! مثل اینه پیکان بیاد بوگاتی رو نقد و بررسی کنه!!!!! و جالبه که ما خیلی قشنگ از فوتبال حرف میزنیم اما وقت عمل توی زمین پای چپ بازیکنامون به پای راستشون میگه گوه نخور!!!!! و البته که تلویزیون توی فوتبال هم دائما از ناامنی ها و درگیری های فرانسه میگه تا ما یادمون نره به خاطر امنیتی که داریم شکرگزار خدا باشیم!!!!!! **ما کور خود و بینای مردمیم**

کاملا با این پست مخالفم!!
حرف شما اینه چون شخصی تو زمینه ای ضعیف تر از دیگریه حق اظهار نظر یا نقد رو نداره! یا اینکه میفرمایید همیشه نقدش نا به جاس؟؟
اگه اینطوره که هیچ منتقدی نباید مارتین اسکورزی و امثالهم رو نقد کنه!

0 ❤️

2016-06-16 07:16:50 +0430 +0430
نقل از: eyval123412341234 هنر ما ایرانیها اینه که با مقایسه کردن خودمون با بدترینها همیشه بهترین میشیم... خدا رو شکر ما هنوز اونقدر پسرفت نکردیم که...

همیشه باید حد اعتدال رو رعایت کرد و صد البته تو هر موقعیتی باید برای پیشرفت تلاش.
به نظرم اینکه همیشه خودمون رو با کشور های عقب مونده تر مقایسه کنیم مانع پیشرفته. از طرفی قیاس مع الفارغ هم میتونه آرامش رو جامعه بگیره.

0 ❤️

2016-06-16 07:18:11 +0430 +0430
نقل از: Najvaa

مدتی قبل در شهر سراوان کودکی به همراه پدرش برای دریافت کارنامه به مدرسه رفت. نمره ی فیزیکش کم بود و مورد ملامت پدر قرار گرفت. از پدر جدا شد و به کلاسی رفت که دبیر فیزیک انجا مشغول تدریس بود. وارد اتاق شد و با چاقویی که در جیب داشت ضربه ای به گلوی دبیر زد و او را کشت و فراری شد. تنها 1 سایت خبری این خبر را پوشش داد ان هم خیلی خلاصه. اما در همان روز ها در امریکا کودکی در مدرسه شروع به تیراندازی کرد و سه نفر زخمی شدن. سایت های خبری فارسی همه این خبر را پوشش دادند و تیتر یک کردند، سیاست دان ها انرا تحلیل کردند و ناشی از سیاست های غلط امریکا دونستن. اقتصاد دان ها نتیجه ی اقتصاد ضعیف امریکا دانستن. فرهنگی ها ان را ناشی از فرهنگ تربیتی غلط رایج در خانواده های امریکایی دانستند. و فرماندهان مردم را به شکرگذاری بابت امنیت ملی دعوت کردند... ما کور خود و بینای مردمیم!

کاملا موافقم

0 ❤️

2016-06-16 07:53:48 +0430 +0430

الان در شبکه افق داشت بحث میکرد که ما بهترین اجاق و یخچال دنیا رو میسازیم…ولی کسی نمی خره و ما نباید اجازه بدیم کالای خارجی وارد ایران بشه تا کارخانه ها متوقف نشن…!!! اگه آی کیو دارین…تا تهش رو خودتون بخونین…بای

0 ❤️

2016-06-19 16:29:27 +0430 +0430
نقل از: kirkolofteh الان در شبکه افق داشت بحث میکرد که ما بهترین اجاق و یخچال دنیا رو میسازیم..ولی کسی نمی خره و ما نباید اجازه بدیم کالای خارجی وارد ایران بشه تا کارخانه ها متوقف نشن..!!!!! اگه آی کیو دارین..تا تهش رو خودتون بخونین..بای

البته با این گفته ی شبکه ی افق موافقم.
ما توی سبک یخچالی که تولید میکنیم توی جهان بهترینیم.
چون این یخچال های یک درب بدون اب سرد کن و … سال هاست توی جهان توقف تولید شده و در حال حاضر ایران و چند کشور جهان سومی دیگر تنها تولید کنندگان این نوع یخچال ها هستن. خب بین ایران و افغانستان و پاکستان و … ایران اوله!

1 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «