** مسلمون توی سایت سکسی چیکار می کنی؟! **(واقعیت های جدید در صفحه4به بعد)

1391/05/26

***( اول از همه بگم که سعی کنید با فحش دادن شعور خانوادگی و مسلمون بودن خودتون را به نمایش نگذارید)

این یه سوالی هست که از زمانی که من عضو این سایت شدم برام وجود داشته
واقعا شماهایی که از اسلام دفاع می کنید چرا عضو این سایت شدید؟
**
میدونید این کار شما که در یک سایت سکسی عضو می شید و از فیلم و عکس سکسی لذت می برید و یه اواتار سکسی هم برای خودتون میذارید بعد می ایید و ار اسلام دفاع می کنید خودش بدترین توهینه؟؟؟
**
به قول دکتر علی شریعتی می گه وقتی می خواهید یه چیزی را بکوبید ازش بد دفاع کنید !!!

فکر نمی کنید این تعصبی که دارید ناشی از محیطی هست که توش بزرگ شدید؟
یعنی از بچگی خانواده و محیط دائم تو گوشتون خوندند اسلام خوبه مسلمون خوبه قران خوبه اگه ردش کنی خدا سنگت می کنه و…
ولی الان خودتون فهمیدید که اسلام محدودیت داره و ایراداتی داره و اومدید اینجا اما به خاطر همون نگرشی که توی وجودتون از بچگی باقی مونده از اسلام دفاع می کنید !!!

116284 👀
0 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2012-08-16 11:23:27 +0430 +0430

*از برکات ماه مبارک رمضان همین زلزله بود . . . این الله قادر اسلام که قدرت اول جهان است حتی به پیروان خودش که برای او 16 ساعت آب نخورده بودند رحم نکرد و همه را زنده به گور کرد.

1 ❤️

2012-08-16 11:24:01 +0430 +0430

*امام جمعه قم ایت الله سعیدی: دانشمندان ما باید تحقیق کنند، ببینند در این موقعیت حساس واقعا این حادثه آذربایجان زمین لرزه بوده، که
سرمنشاء ان فساد و بی حجابی است، یا از طرف استکبار و صهیونیزم یک نوع حمله نظامی یا یک زلزله سیاسی به ما وارد شده است.

من زبانم عاجز از جواب دادن است
باشد بر عهده شما دوستان!!

0 ❤️

2012-08-16 11:24:52 +0430 +0430

*نوشته یک هموطن غیر مسلمان

یادداشتی برای هموطنان مسلمان:
لحظه‌اي فرض كن كه در كشوري دنيا مي‌آمدي كه:مسلمانان اقليت و جپرقوظيان اكثريت بودندمسلمانان حق داشتن روزنامه و تلويزيون خاص خود را نداشتند مسلمانان براي اينكه كتب ديني خود را چاپ كنند
مجبور بودند كه آن را به وزارت ارشاد جپرقوظيان بسپارند تا مورد مميزي قرار گيرد.وزارت ارشاد جپرقوظيان قرآن را مورد مميزي قر…ار مي‌داد و بخش‌هاي زيادي از آن را سانسور مي‌كرد و بخش‌هاي باقي مانده را با تغييرات فراوان چاپ مي‌كرد.در رستوران‌ها فقط گوشت خوك سرو مي‌شد و اگر كسي گوشت گوسفند مي‌خورد دستگير شده و شلاق مي‌خورد.ماه رمضان غذا و آب نخوردن در مكان‌هاي عمومي قدغن بود و ماموران ويژه در اين ماه به صورت اتفاقی افراد را در خيابان مي‌گرفتند و مجبور مي‌كردند كه يك قلپ آب بخورد و اگر امتناع مي‌كرد او را به كلانتري برده و اعمال قانون! مي‌كردند.

در تمام رستوران‌ها نوشيدني الكلي سرو مي‌شد و اگر كسي مي‌خواست به جاي آن آب بنوشد زود بازداشت شده و هشتاد ضربه شلاق اعمال قانون مي‌شد.جپرقوظيان معتقد بودند كه لباس‌هايي با رنگ‌ها مشكي، قهوه‌اي و سورمه‌اي تحريك آميز است و تنها رنگ‌هاي مجاز براي پوشاك نارنجي، صورتي و فسفري بود.آخوندهاي مسلمان حق پوشيدن عبا و شلوار بلند را نداشتند بلكه بايد شلوارك مي پوشيدند. در غير اينصورت حق بيرون آمدن از خانه را نداشتند. چرا كه در انظار عمومي آدمم بايد به قوانين جامعه احترام بگذارد، حالا مي‌خواهد در خانه‌ي شخصي خودش هر فسق و فجوري بكند بكند.شهادت مسلمانان درباره جپرقوظيان ارزش قانوني نداشت. ديه ي آنها كمتر از ديه‌ي جپرقوظيان بود و مسلمان از جپرقوظ ارث نمي‌برد.

مسلمانان حق بنا كردن مسجد نداشتند، اما در هر كوچه و خيابان شهر يك عدد معبد باشكوه و مجلل جپرقوظيه احداث مي‌شد كه در مجموع چهار نفر و نصفي عبادت كننده داشت و صبح و ظهر و شب و نصفه شب با صداي بلند آهنگ ليلافروهر پخش مي‌كرد.كلن يكي دو ماه از سال كل برنامه‌هاي تلويزيون كشور عبارت بود از آهنگ‌هاي ليلا فروهر و از همه‌ي معابد جپرقوضيه تا پاسي از شب گذشته همين آهنگ‌ها با صداي بلند پخش مي‌شد.اگر از خانه‌اي صداي قرآن يا نوحه به گوش مي‌رسيد پليس 110 به آنها تذكر مي‌داد و اگر براي بار دوم به گوش مي‌رسيد پليس آنها را بازداشت كرده و اعمال قانون مي‌كرد.

مرد مسلمان حق نداشت كه بدون اجازه‌ي زن خود از خانه بيرون برود،‌ بدون اجازه‌ي او تحصيل كند يا شغلي داشته باشد.زنان مردهای مسلمان حق داشتند كه 4 تا شوهر داشته باشند و اگر فرزندي حاصل مي‌شد با يك آزمايش ژنتيك ساده پدر نوزاد مشخص مي‌شد.زنان مسلمان قانونی حق داشتند كه در صورتي كه شوهرشان به خوبي خدمات جنسي ارائه ندهد و تمكين نكند او را با چوب مسواك طوري كه قرمز و كبود نشود كتك بزنند چرا كه به خير و صلاح خودش است.

اگر يك دانش آموز مسلمان مي‌خواست در كنكور سراسري ثبت نام كند مجبور بود فرمي را پر كند كه در آن دين فرد پرسيده شده بود و تنها گزينه‌هايي كه مي‌توانست در برگه علامت بزند عبارت بودند از: جپرقوظيه، وهابي،‌ بهايي!همين پرسش از دين در هنگام استخدام، گزينش، اخذ پاسپورت، باز كردن حساب بانكي، كانديداتوري مجلس، و غيره نيز انجام مي‌شد.اگر جپرقوظي‌اي با تحقيق و مطالعه مباحثه به اين نتيجه مي‌رسيد كه بايد جپرقوظيت را كنار بگذارد و به اسلام بگرود بايد اين كار را كاملن مخفيانه مي‌كرد وگرنه اعدام مي‌شد.

…هموطن مسلمان ! اگر تصور چنين وضعيتي براي تو مضحك و غريب است، براي ما غيرمسلمانان يك واقعيت است كه داريم در آن زندگي مي‌كنيم و با گوشت و پوست خود آن را لمس مي‌كنيم.هموطن من! به من نگو كه اينجا اكثريت با مسلمانان است و هر جامعه‌اي قانون خودش را دارد و اگر آن را نمي‌پسندي از اين كشور برو! اينجا وطن من هم هست، و من هم به اندازه‌ي تو در آن حق زندگي، تحصيل، كار، مراودات اجتماعي، ارتباطات، تبليغ و فعاليت دارم. اينجا وطن من هم هست. وطني كه تو به بهانه اكثريت بودن، تمام منابعش را ( كه سهم من هم هست) مصرف مي‌كني تا چنين جهنمي براي من بسازي. وجدان تو كجاست؟

3 ❤️

2012-08-16 11:25:15 +0430 +0430

*چگونه بفهمید که یک مسلمان متعصب و متحجر هستید؛

  • بشدت و با تعصب وجود هزاران خدای دیگر که توسط دیگر مذاهب اختراع شده اند را رد می کنید اما هنگامی که کسی خدای شما را زیر پرسش ببرد خونتان به جوش می آید!

احساس توهین و بی احترامی به شما دست م
ی دهد هنگامی که دانشمندان ادعا می کنند که انسان گونه تکامل یافته ای از اجداد شامپانزه ها است،اما وقتی که در قرآن ادعا می شود که انسان از خون مرده و خاک آفریده شد،مشکلی احساس نمی کنید.

  • ناباوران را سرزنش و شماتت می کنید و آنها را کمتر از انسان می پندارید،اما خدایی که کشتار و چپاول و شکنجه را توصیه می کند می پرستید.

  • زرتشتیان ،یهودیان،مسیحیان و باورمندان دیگر ادیان را باورمندان راستین نمی دانید،اما محمد که تنها جنگ و خونریزی،کودک آزاری و زنبارگی پیشه داشته را فرستاده خدا و آیین او را دین راستین میدانید.

  • ایرانیان را که به آتش به نشانه روشنی و مفید بودن ارج می نهند را آتش پرست می خوانید،اما پیشانی خود را برای پرستش چندبار در روز بر روی سنگ و خاک می گذارید.

  • ادعاهای دانشمندان در مورد آفرینش و پیدایش گیتی را نادرست میدانید ودر آن بدنبال اشکال می گردید،اما داستان آدم و حوا و باغ و درخت بهشتی و هفت آسمان و دیگر افسانه هایی که در قرآن بیان شده را به عنوان حقیقت محض می پندارید و باور می کنید.

  • بر این باور هستید که همه انسانهای جهان و پیروان مذاهب دیگر به جز هم باوران کیش شما- به طور جاودان در آتش جهنم خواهند سوخت و شکنجه خواهند شد،اما الله خود را بسیار بخشنده و مهربان می دانید!

  • سخنان همه دانشمندان وروشنفکران و انسانهای فرهیخته را نادیده می گیرید و رد می کنید اما حرفهای یک آخوند شیاد دزد کلاه بردار بی سواد را می پذیرید.

  • وقتی که هرازگاهی 0.01% از دعاهای شما بر حسب تصادف درست از آب در می آید،آن را نشانه پاسخ الله می دانید و هنگامی که بیش از 99% از دعاها و آرزوهای شما هرگز برآورده نمی شود فقط می گویید که خواست خدا بوده است!

  • شما براستی خیلی کمتر از ناباوران و مخالفان اسلام در مورد تاریخ اسلام می دانید و یا قرآن را خوانده اید،اما هنوز هم خود را یک مسلمان راستین و باورمند می پندارید!

  • خوردن گوشت خوک و مشروبات الکلی به نظرتان فاجعه است اما سنگسار دو انسان دلداده و عاشق را کاری درست می دانید!..

1 ❤️

2012-08-16 11:25:48 +0430 +0430

*داریم به روزهای آخر ماه میهمانی خدا نزدیک میشویم.
جالب ترین موضوع این داستان این است که تقریبن همه مسلمانان ایران خامنه ای را یک آدمکش میدانند و هیچ احترامی به او قائل نیستند. با اینحال همه این مسلمانان آآزیز تا زمانیکه خامنه ای تائید نکند
ماه را دیده است، مجبورند روزه بگیرند!

تراژدی غم انگیزی است! “مرگبر خامنه ای” گویان چشم به تلویزیون خواهند دوخت تا خامنه ای به آنها اعلام کند فردا میتوانند با خیال راحت بخور-بخور راه بیندازند!

اين شما هستيد كه به خودتان توهين ميكنيد. اين شما هستيد كه بسته شدن افسار به گردن خود را قبول كرده ايد. بسته شدن افسار به گردن شماها، اهانت است، نه گفتن آن از طرف ما!

يعني چه تا زمانيكه فلان آخوند شپشوي 120 ساله، با آن عينك ته استكاني كه نيم متر جلويش را نميبيند، نگويد ماه را ديده است شماها بايد روزه بگيريد؟ يعني خودتان چشم نداريد كه ماه را در آسمان ببينيد؟
حتمن بايد فلان آخوند به نحوي به گوش شما برساند كه هلال ماه را رويت كرده است، آنوقت قبول است!

با عرض شرمندگي؛
يعني گاو تشريف داريد و هتا چشمان شما اعتبار ندارند! شما در اين دين آسماني به اندازه يك شپش ارزش و اعتبار نداريد! هتا در حد يك ديدن معمولي! چه فرقي بين چشمان شما و چشمان آن آخوند شپشوي 120 ساله هست كه هتا ديدن ماه از طرف شماها را اعتبار نيست؟
تازه از آن كور كفتار، بهتر هم مي بينيد.

0 ❤️

2012-08-16 11:26:16 +0430 +0430

*شاید باورکردنش برای شما سخت باشد اما افرادی وجود دارند که با دیدن تصویر الله بر روی موم عسل پایین متقاعد میشوند که الله حقیقت دارد و این “معجزات” نشانی بر حقانیت اسلام است. من واقعن مانده ام که چرا الله بجای معجزه در داخل کندوی عسل کمی پا ف
راتر نمیگذارد و به داد زلزله زدگان گرفتار ما در آذربایجان نمیرسد؟ واقعن باید به ساده لوح بودن کسانی که از این راه به حقانیت اسلام پی میبرند تاسف خورد.

حال که مسلمانان با تصویر پایین الله در عسل به شستشوی مغزی مردم میپردازند، من هم تصویر یک سنگ که شبیهه باسن یک انسان است برایتان گذاشته ام تا با یکی دیگر از معجزات الله آشنا شوید. براستی شرم بر الله که اینگونه معجزات مستهجن را در دید عموم گذاشته است.

0 ❤️

2012-08-16 11:26:58 +0430 +0430

*امضای تفاهمنامه با حوزه علمیه برای کاهش بلایای طبیعی!!

آیا امامانی چون امام رضا که توانایی حفاظت و نجات جان زائرانش را در داخل حرم خود از انفجار بمب ساخته دست انسانی ندارد! و یا امام علی که در شب های عزاداری، عزای خود که بسیاری از مردم مذه
بی قرآن بر سر می گیرند و در خانه ها و مساجد در حال گریه و زاری و دعا هستند و صوت قرآن و دعای شب های قدر از بلندگوی های تمام مساجد و در تمامی شبکه های تلویزیون اسلامی به گوش می رسد، حتی توانایی جلوگیری از خطر زلزله را ندارد!..

این سوال را در ذهن هر انسانی بوجود نمی آورد که چگونه امامانی که هتا نتوانسته اند خود را از خطر کشته شدن برهانند و یکی با انگور یا جام آب انگوری مسموم شده ودیگری با حمله فردی با شمشیر کشته شده، بی آنکه الله نجات دهنده ای برای نجاتشان بفرستد یا آنان را از خطر حادثه ای که در پیش رو دارند آگاه کند!، می توانند قدرتی در جهان هستی ویا بعد از مرگ داشته باشند؟!..

و مگر نه اینکه چندی پیش کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران و سخنران هفتگی جلسات انصار حزب الله گناه و بی حجابی زنان را دلیل غضب خداوند و زلزله خوانده بود؟!..اگر چنین است پس چگونه زلزله در روز و شب مقدس مسلمانان که قول سلامت و خیر و برکت از طرف الله داده شده به وقوع پیوست؟!..

آیا هرگز هموطنان مذهبی که به عزاداری ها یا شب زنده داری های خرافی مذهبی می روند با خود اندیشیده اند که چرا هیچیک از ملایان حکومت اسلامی که در رژیم فاشیست مذهبی آن منصبی دارند هرگز تا این لحظه، خود را با ریسمانی بر ضریح امام یا امامزاده ای برای شفای بیماریشان نیاویخته و یا برای سلامت خود به همان دعای شب های قدر اکتفا نکرده بلکه برای کوچکترین کسالتشان بهترین تیم های پزشکی، بیمارستان ها، بهترین پزشکان کشورهای خارجی و سفر به بلاد کفر برای بهره گیری از بهترین تکنولوژی های درمانی را تدارک می بینند؟!..

آیا زمان آن فرا نرسیده که بسیاری از هموطنان مذهبی من به جای باور به قدرت های ماوراء الطبیعی و غیر حقیقی و عقیده به خرافات اثرات دعاها و امامان و پیامبران در زندگی عادی خود، به وقت گذرانی های بیهوده در عزاداری ها و مراسم دعاها پایان دهند و قرآن ها از سر برگیرند و به ساختمان سازی در مناطق محروم و ستمدیده بپردازند و از مسئولین بودجه ای طلب کنند برای ساخت اختصاصی خانه های مقاوم در برابر زلزله در ایران، و نه بودجه ای برای حزب الله لبنان و مردم ونزوئلا
و غزه و…

1 ❤️

2012-08-16 11:45:18 +0430 +0430

عزیزجان
همه ی اینا درست،اما چه ربطی به الله و محمد و…داره؟
میدونی محمد و نسلش چند قرنه منقرض شدن؟

عزیز جان مشکل از آخونده

اونم با انتخاب مردم"
31 ساله سرکار اومدن.
اگه میخوای نابودشون کنی برو تاپیک دوبرمن!
توضیحات لازمه اونجا گفته شده

پس؛همرنگ جماعت شو!

0 ❤️

2012-08-16 11:51:51 +0430 +0430

درود بر آفریدگار وطن داریوش بزرگ
من مسلمون نیستم عزیز دل بی بی

اما ازت میخواهم به مسلمون ها توهین نکنی
مثل من برای عزیزای دل عکس بگذار

0 ❤️

2012-08-16 12:21:18 +0430 +0430

[quote=بی بی رکسانا]درود بر آفریدگار وطن داریوش بزرگ
من مسلمون نیستم عزیز دل بی بی

اما ازت میخواهم به مسلمون ها توهین نکنی
مثل من برای عزیزای دل عکس بگذار[/quote]
بی بی جان ممنون از نظرت
ولی میشه بگی دقیقا کجا من توهین کردم به مسلمونا؟؟؟

همه این چیز هایی که من گفتم حقیقت دین اسلام هست !!!

0 ❤️

2012-08-16 12:41:43 +0430 +0430

[quote=shadijojo]به امضات توجه كن، نرود ميخ آهنين در سنگ
اين جماعت نادان رو بزار خوش باشن ;)[/quote]
اره…
اخرشم همینه !

0 ❤️

2012-08-16 12:59:29 +0430 +0430

طبق ماده ی 435 قانون مجازات اسلامی؛ دیه‌ی بیضه‌ی سمت چپ مرد مسلمان، دو ثلث(دو سوم) دیه‌ی کامل است.
طبق ماده ی 300 قانون مجازات اسلامی؛ دیه ی زن مسلمان، نصف دیه ی مرد است.
از تلفیق این دو چنین نتیجه می‌گردد که دیه‌ی زن، حتی از دیه‌ی بیضه‌ی سمت چپ مرد کمتر است.
آیا می‌توان توهینی آشکارتر از این به جامعه‌ی بشری روا داشت؟
این اعتقاد از آنجا ناشی می‌گردد که از نظر اسلام، زن در تشکیل نطفه کوچکترین نقشی ندارد و نقش او تنها پرورش دهنده است.
اسلام معتقد است که انسان از منی ریخته شده در رحم خلق می گردد:
أَلَمْ يَكُ نُطْفَةً مِّن مَّنِيٍّ يُمْنَى (قیامه/37) آيا او نطفه‏اى از منى كه در رحم ريخته مى‏شود نبود؟

0 ❤️

2012-08-16 13:03:25 +0430 +0430
 مسلمانان همواره ادعا دارند که دین اسلام برای زن کرامت قائل است؛ آیا چنین است و این کرامت مورد ادعا چگونه تکریمی است؟
   آیا در اسلام زن موجودی آزاد و مستقل است یا ابزاری است در اختیار مردان؟
     قرآن به صراحت زن را کالا می‌نامد، کالائی جنسی تا مرد با آن به آرامش برسد.

این موضوع که اسلام معتقد است زن باید بی غیرت باشد نیز در راستای نگاه جنسی به زن است:
همانا الله عزوجل برای زن غیرت قرار نداده است زیرا به سوی زشتی می کشاند و الله غیرت را برای مردان قرار داده است زیرا حلال کرده است برای مردان 4 زن و کنیز بی شمار و برای زن چیزی قرار نداده است مگر شوهرش و اگر زنی اراده کرد که با غیرت باشد مانند زناکار است. (وسائل الشیعه/حدیث شماره 25292/باب عدم جواز غیره من النساء) (1)
او همواره دارای قیم است، این قیمومیت نخست و پیش از ازدواج در اختیار ولی اوست و پس از ازدواج در اختیار شوهر به گونه‌ای که مرد او (شوهرش) می‌تواند در صورتیکه از نافرمانی او ترسید او را کتک بزند.
زن از دید اسلام حتی از حقوق اولیه‌ی صاحب فرزند بودن محروم است، زیرا اسلام معتقد است زن در تشکیل نطفه هیچ نقشی ندارد و تنها بدن او مکانی است برای پرورش فرزند.
اسلام تحقیر زن را بدانجا می‌رساند که حتی دیه‌ی او را معادل نصف مردان می‌داند، البته این تحقیر تنها معطوف به دیه نیست بلکه ارزش گواهی زن نیز کمتز از نصف مردان است (2).
تحقیر زن در اموری که ظاهراً به نفع آنان است نیز وجود دارد، موضوعی مانند مهریه، آیا مهریه چیزی جز سند فروش است؟ چرا نباید بجای مهریه از شراکت در زندگی و بهره‌مندی هر کدام از طرفین از نصف دارائی مشترک به عنوان قانون ازدواج سخن به میان نیاید؟ آیا نمی‌توان همین موضوع را قانونمند نمود؟
آیا در وجوب پرداخت نفقه چیزی جز نگاه حقارت آمیز به زن را مشاهده می‌نمائید؟:
الرِّجَالُ قَوَّامُونَ عَلَى النِّسَاء بِمَا فَضَّلَ اللّهُ بَعْضَهُمْ عَلَى بَعْضٍ وَبِمَا أَنفَقُواْ مِنْ أَمْوَالِهِمْ فَالصَّالِحَاتُ قَانِتَاتٌ حَافِظَاتٌ لِّلْغَيْبِ بِمَا حَفِظَ اللّهُ وَاللاَّتِي تَخَافُونَ نُشُوزَهُنَّ فَعِظُوهُنَّ وَاهْجُرُوهُنَّ فِي الْمَضَاجِعِ وَاضْرِبُوهُنَّ فَإِنْ أَطَعْنَكُمْ فَلاَ تَبْغُواْ عَلَيْهِنَّ سَبِيلًا إِنَّ اللّهَ كَانَ عَلِيًّا كَبِيرًا (نساء/34 ) مردان قیم زنانند به دليل آنكه الله برخى از ايشان را بر برخى برترى داده و به دليل آنكه از اموالشان نفقه می‌دهند، پس زنان درستكار فرمانبردار (شوهر) هستند به پاس آنچه الله حفظ كرده اسرار را حفظ مى‏كنند و زنانى را كه از نافرمانى آنان بيم داريد پندشان دهيد و در خوابگاه‏ها از ايشان دورى كنيد و و آنها را بزنید، پس اگر شما را اطاعت كردند بر آنها هيچ مجوييد كه الله والاى بزرگ است.
آیا در موضوعی مانند لزوم پرده‌نشین بودن زن (حجاب) چیزی جز نگاه جنسی به زن و تحقیر او وجود دارد؟
اسلام تحقیر و توهین به زن را تنها در موارد یاد شده‌ی بالا خلاصه نمی‌کند، توهین به زن از جمله معدود نقاط مشترک میان فرقه‌های مختلف اسلام است:
در وسائل الشیعه بابی وجود دارد با عنوان “مستحب بودن زندانی کردن زن در خانه‌ی خودش یا خانه‌ی شوهرش و (زن) نباید بدون نیاز از خانه خارج شود و نزد او هیچ مردی نرود” استحباب حبس المرأه فی بیتها او بیت زوجها، فلا تخرج لغیر حاجه و لایدخل احد من الرجال (وسائل الشیعه/جلد 20/ ابواب مقدمات النکاح و آدابه، باب 24)
در این باب احادیث متعددی وجود دارد:
1- در حدیث شماره‌ی 25048 از قول علی ابن ابیطالب می‌گوید: مردان از زمین خلق شده‌اند همانا توجهشان به زمین است و زن از مرد خلق شده و همانان توجهش به مردان است، پس ای توده‌های مردان، زنانتان را زندانی کنید!(3)
علی ابن ابیطالب در نهج البلاغه نیز توهینهای زننده‌ای را به زنان روا می‌دارد.
کلینی در کتاب اصول کافی :
همانا زنان سخن نفهم و عورت هستند پس عورت را با خانه بپوشانید و نفهمی‌شان را با سکوت (اصول کافی/جلد 5 صفحه 535) . (4)
قرآن نیز سخن از وجوب خانه‌نشین شدن زنان محمد با به میان می‌آورد:
وَقَرْنَ فِي بُيُوتِكُنَّ وَلَا تَبَرَّجْنَ تَبَرُّجَ الْجَاهِلِيَّةِ الْأُولَى وَأَقِمْنَ الصَّلَاةَ وَآتِينَ الزَّكَاةَ وَأَطِعْنَ اللَّهَ وَرَسُولَهُ إِنَّمَا يُرِيدُ اللَّهُ لِيُذْهِبَ عَنكُمُ الرِّجْسَ أَهْلَ الْبَيْتِ وَيُطَهِّرَكُمْ تَطْهِيرًا (احزاب/33) و در خانه‏هايتان بمانید و آرایش ننمائید مانند آرایش کردن روزگار جاهليت گذشته، و نماز برپا داريد و زكات بدهيد و از الله و فرستاده‏اش پیروی نمائید، الله فقط مى‏خواهد پلیدی را از شما اهل بیت بردارد و شما را پاك و پاكيزه گرداند.

همین موضوع است که قرآن سفارش نمود که اگر زنی دچار فحشا شد او را در خانه زندانی نمائید تا بمیرد:
 وَاللاَّتِي يَأْتِينَ الْفَاحِشَةَ مِن نِّسَآئِكُمْ فَاسْتَشْهِدُواْ عَلَيْهِنَّ أَرْبَعةً مِّنكُمْ فَإِن شَهِدُواْ فَأَمْسِكُوهُنَّ فِي الْبُيُوتِ حَتَّىَ يَتَوَفَّاهُنَّ الْمَوْتُ أَوْ يَجْعَلَ اللّهُ لَهُنَّ سَبِيلًا (نساء/15) و از زنان شما كسانى كه مرتكب زنا مى‏شوند چهار تن (مرد) از ميان خود بر آنان گواه گيريد پس اگر گواهی دادند آنان را در خانه‏ها نگاه داريد تا بمیرند يا الله راهى براى آنان قرار دهد.
   تقریبا تمامی اموری که بر محمد و خانواده‌اش واجب بود بر سایرین یا واجب است یا مستحب (5)، بنابراین می‌توان گفت که در اینجا لااقل برای سایر زنان مسلمان خانه نشین شدن مستحب است.
  توهین دیگری که اسلام نسبت به زنان روا داشته است همردیف قرار دادن آنان با سگ و الاغ است:
 نماز مرد اگر در جلو او ستره (برای مشخص شدن حدود نماز) نباشد با حرکت الاغ، سگ سیاه و زن باطل می‌شود.... (سنن ابی داود/ كتاب الصلاه/ تفريع ابواب ما يقطع الصلاة و ما لا يقطعها) (6). همین حدیث در صحیح مسلم جلد 4 صفحه 224 نیز امده است(7).
البته مقایسه‌ی زن با خر و سگ سیاه ناشی از نگاه اسلام به زنان است، این دین زن را موجودی کوتاه فکر مانند الاغ و شیطان مانند سگ سیاه می‌داند؛ زیرا اسلام زن را شیطان می‌نامد:
 إِن يَدْعُونَ مِن دُونِهِ إِلاَّ إِنَاثًا وَإِن يَدْعُونَ إِلاَّ شَيْطَانًا مَّرِيدًا)نساء/117) آنهائی که (بتها) غیر از الله می‌خوانند مادگانی (جنس ماده) بیش نیستند و اینها که می‌خوانند چیزی جز شیطانی سرکش نیستند. 
  معتقد است که بتها در واقع جنس ماده (زن) بیش نیستند، در اینجا از تمثیل کثیفی استفاده شده و آن مقایسه‌ی چیزی که الله از آن بیزار و آن را شیطانی می‌نامد با زنان است.

=========================================

پاورقی
(1)
ان الله عزوجل لم يجعل الغيره للنساء وانما تغار المنكرات فاما المؤمنات فلا انما جعل الله الغيره للرجال لانه احل للرجال أربعا وماملكت يمينه ولم يجعل للمراه الا زوجها فاذا ارادت معه غيره كانت عند الله زانيه.
(2)
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ إِذَا تَدَايَنتُم بِدَيْنٍ إِلَى أَجَلٍ مُّسَمًّى فَاكْتُبُوهُ وَلْيَكْتُب بَّيْنَكُمْ كَاتِبٌ بِالْعَدْلِ وَلاَ يَأْبَ كَاتِبٌ أَنْ يَكْتُبَ كَمَا عَلَّمَهُ اللّهُ فَلْيَكْتُبْ وَلْيُمْلِلِ الَّذِي عَلَيْهِ الْحَقُّ وَلْيَتَّقِ اللّهَ رَبَّهُ وَلاَ يَبْخَسْ مِنْهُ شَيْئًا فَإن كَانَ الَّذِي عَلَيْهِ الْحَقُّ سَفِيهًا أَوْ ضَعِيفًا أَوْ لاَ يَسْتَطِيعُ أَن يُمِلَّ هُوَ فَلْيُمْلِلْ وَلِيُّهُ بِالْعَدْلِ وَاسْتَشْهِدُواْ شَهِيدَيْنِ من رِّجَالِكُمْ فَإِن لَّمْ يَكُونَا رَجُلَيْنِ فَرَجُلٌ وَامْرَأَتَانِ مِمَّن تَرْضَوْنَ مِنَ الشُّهَدَاء أَن تَضِلَّ إْحْدَاهُمَا فَتُذَكِّرَ إِحْدَاهُمَا الأُخْرَى وَلاَ يَأْبَ الشُّهَدَاء إِذَا مَا دُعُواْ وَلاَ تَسْأَمُوْاْ أَن تَكْتُبُوْهُ صَغِيرًا أَو كَبِيرًا إِلَى أَجَلِهِ ذَلِكُمْ أَقْسَطُ عِندَ اللّهِ وَأَقْومُ لِلشَّهَادَةِ وَأَدْنَى أَلاَّ تَرْتَابُواْ إِلاَّ أَن تَكُونَ تِجَارَةً حَاضِرَةً تُدِيرُونَهَا بَيْنَكُمْ فَلَيْسَ عَلَيْكُمْ جُنَاحٌ أَلاَّ تَكْتُبُوهَا وَأَشْهِدُوْاْ إِذَا تَبَايَعْتُمْ وَلاَ يُضَآرَّ كَاتِبٌ وَلاَ شَهِيدٌ وَإِن تَفْعَلُواْ فَإِنَّهُ فُسُوقٌ بِكُمْ وَاتَّقُواْ اللّهَ وَيُعَلِّمُكُمُ اللّهُ وَاللّهُ بِكُلِّ شَيْءٍ (بقره/282) اي كساني كه ايمان آورده‏ايد! هنگامي كه بدهي مدت داري (به خاطر وام يا داد و ستد) به يكديگر پيدا كنيد، آن را بنويسيد! و بايد نويسنده‏اي از روي عدالت، (سند را) در ميان شما بنويسد! و كسي كه قدرت بر نويسندگي دارد، نبايد از نوشتن - همان طور كه خدا به او تعليم داده - خودداري كند! پس بايد بنويسد، و آن كس كه حق بر عهده اوست، بايد املا كند، و از خدا كه پروردگار اوست به پرهيزد، و چيزي را فروگذار ننمايد! و اگر كسي كه حق بر ذمه اوست، سفيه يا (از نظر عقل) ضعيف (و مجنون) است، يا (به خاطر لال بودن،) توانايي بر املا كردن ندارد، بايد ولي او (به جاي او،) با رعايت عدالت، املا كند! و دو نفر از مردان (عادل) خود را (بر اين حق) شاهد بگيريد! و اگر دو مرد نبودند، يك مرد و دو زن، از كساني كه مورد رضايت و اطمينان شما هستند، انتخاب كنيد! (و اين دو زن، بايد با هم شاهد قرار گيرند،) تا اگر يكي انحرافي يافت، ديگري به او ياد آوري كند. و شهود نبايد به هنگامي كه آنها را (براي شهادت) دعوت مي‏كنند، خودداري نمايند! و از نوشتن (بدهي خود،) چه كوچك باشد يا بزرگ، ملول نشويد (هر چه باشد بنويسيد)! اين، در نزد خدا به عدالت نزديك تر، و براي شهادت مستقيم تر، و براي جلوگيري از ترديد و شك (و نزاع و گفتگو) بهتر مي‏باشد، مگر اينكه داد و ستد نقدي باشد كه بين خود، دست به دست مي‏كنيد. در اين صورت، گناهي بر شما نيست كه آن را ننويسيد. ولي هنگامي كه خريد و فروش (نقدي) مي‏كنيد، شاهد بگيريد! و نبايد به نويسنده و شاهد، (به خاطر حقگويي،) زياني برسد (و تحت فشار قرار گيرند)! و اگر چنين كنيد، از فرمان پروردگار خارج شده‏ايد. از خدا به پرهيزيد و خداوند به شما تعليم مي‏دهد، خداوند به همه چيز داناست.

(3)
قال امير المؤمنين: خلق الرجال من الارض وانما همهم في الارض و خلقت المراه من الرجال و انما همها في الرجال فاحبسوا نساءكم يا معاشر الرجال.
(4)
إنما النساء عی و عورة فاستروا العوره بالبيوت واستروا العی بالسكوت.
(5)
تنها مورد استثنا عدم جواز ازدواج زنان محمد پس از مرگ وی می‌باشد.
(6)
قال قال رسول الله صلى الله عليه وسلم يقطع صلاة الرجل وقال عن سليمان قال ابوذر يقطع صلاه الرجل اذا لم يكن بين يديه قيد اخره الرحل الحمار والكلب الاسود والمراه فقلت ما بال الاسود من الاحمر من الاصفر من الابيض فقال يا ابن اخی سالت رسول الله صلى الله عليه وسلم كما سالتنی فقال الكلب الاسود شيطان.
(7)
قال رسول الله صلى الله عليه وسلم:
اذا قام احدكم يصلى، فإنه يستره اذا كان بين يديه مثل اخره الرحل. فاذا لم يكن بين يديه مثل اخره الرحل، فانه يقطع صلاته الحمار و المراه و الكلب الاسود، قلت: يا ابا ذر، ما بال الكلب الاسود من الكلب الاحمر من الكلب الاصفر؟ قال: يا ابن اخى، سالت رسول الله صلى الله عليه وسلم كما سالتنى فقال الكلب الاسود شيطان.

0 ❤️

2012-08-16 13:09:17 +0430 +0430
 پس از رفع نیاز خوردن و مسکن، مهمترین نیاز هر انسان صرفنظر از جنسیتش، نیاز جنسی است؛ اعراب یکی از اقوامی هستند که مانند بسیاری از ملل به این نیاز بیشترین اهمیت را می‌دادند و زن را صرفا بعنوان ابزار جنسی در خدمت مرد می‌دیدند.
 قرآن نیز برای تحریک هرچه بیشتر آنها به پذیرش اسلام، از این خصلتشان در جهت اهداف خویش استفاده می‌نماید؛ اسلام برای مردان مؤمن، باغی را پس از مردن می‌بخشد که یکی از خصیصه های این باغ(بهشت)، وجود همسرانی است بی‌نهایت زیبا.
  از نظر یک عرب، همسری زیباست که دارای چشمانی درشت و رنگ پوستی کاملا سفید باشد؛ از ابتدائی ترین شرایط یک همسر خوب کم سال بودن او و باکره بودنش می‌باشد که صفت حیا و عدم کوچکترین تماس حسی (دیدن شکل و یا شنیدن صدا و لمس کردن و ...) با نامحرم را نیز باید با آن اضافه نمائیم.
 قرآن برای مردان مسلمان، پس از مرگ، حوریانی چشمی درشت را وعده داده است:
وَحُورٌ عِينٌ ( واقعه/22) و حوریهای چشم درشت (در این باغ هستند).

این حوریها مانند مرواریدی که در صدف باشند و هنور کسی به آنها دست نزده و آنها را ندیده است، می‌باشند؛
كَأَمْثَالِ اللُّؤْلُؤِ الْمَكْنُونِ (واقعه/23) همچون مرواريد در صدف پنهان (دست نخورده)!
در اینجا صفت عدم تماس حسی نیز نهفته است.
كَذَلِكَ وَزَوَّجْنَاهُم بِحُورٍ عِينٍ (دخان/54) اینچنین است که ما آنها را به ازدواج حور چشم در می آوریم.
پس تا اینجا دو نمونه از صفاتی که از دید عرب منطقه‌ی عربستان، باید در همسر مناسب یافت گردد، به آنها وعده داده شده است؛ چشمانی درشت و عدم دست زدن و نگاه کردن نامحرم به آنها. اما صفتی دیگر این حوریان، باکره بودنشان است؛ اعراب به این صفت اهمیتی بسیار می‌دادند:
فِيهِنَّ خَيْرَاتٌ حِسَانٌ (رحمن/70 ) در آنها دوشيزگان نيكخو و زيبا روست‏.
حُورٌ مَّقْصُورَاتٌ فِي الْخِيَامِ (رحمن/72) حوريان پرده‏نشين شده ها در چادرها.
لَمْ يَطْمِثْهُنَّ إِنسٌ قَبْلَهُمْ وَلَا جَانٌّ (رحمن/74) دست هيچ انس و جنى پيش از ايشان به آنها نرسيده است(باکره هستند).
فِيهِنَّ قَاصِرَاتُ الطَّرْفِ لَمْ يَطْمِثْهُنَّ إِنسٌ قَبْلَهُمْ وَلَا جَانّ (رحمن/56 ) در اینها ( باغها) پرده نشینان (چشم) نگهدار از نگاه(به نامحرم) کسانیکه پیشتر (نه) انسی آنها را لمس نموده است و نه جنی.
وَعِنْدَهُمْ قَاصِرَاتُ الطَّرْفِ عِينٌ (صافات/48) و نزدشان پرده نشینانی هستند چشم نگهدار از نگاه (به نامحرم). در وصف رنگ پوست آنها نیزقرآن دچار تناقض گوئی شده، از یک سو آنها را مانند یاقوت و مرجان، قرمز می‌داند:
كَأَنَّهُنَّ الْيَاقُوتُ وَالْمَرْجَانُ (رحمن/58 ) آنها همچون ياقوت و مرجانند.
و از سوئی دیگر آنها مانند تخم مرغی که در زیر بال مرغ پنهان هستند، سفید می‌داند:
كَأَنَّهُنَّ بَيْضٌ مَّكْنُونٌ (صافات /49) (از شدت سفیدی) مانند تخم مرغی که (در زیر بال مرغ ) پنهان (دست نخورده) هستند.
اما در وصف زیبائی آنها
پیامبر اسلام به آنها وعده داده است که اگر مسلمان باشند و بر این دین استوار بمانند، الله آنها را به ازدواج زنان بسیار عاشق و زیبا در می‌آورد:
وَفُرُشٍ مَّرْفُوعَةٍ (واقعه/34 ) و همبسترانی بلند بالا.
إِنَّا أَنشَأْنَاهُنَّ إِنشَاء (واقعه/35 ) ما آنها را می نگاریم چه نگارشی!
فَجَعَلْنَاهُنَّ أَبْكَارًا (واقعه/36 ) پس آنها را باکره قرار می‌دهیم.
عُرُبًا أَتْرَابًا (واقعه/37) (مانند) دخترانی همسال که همسرش را بسیار دوست میدارد.
البته درشرح این آیات، گفته شده که منظور از این زنان، همسران دنیائی مؤمنان می‌باشند، همسرانی که در صورت بهشتی بودن، ما (الله) آنها را عاشق تر از دنیا و زیباتر قرار می‌دهیم:
البته عُربًا به معنای دختر عرب بادیه نشین است؛ آیا بین عُرُبًا و عُربًا ارتباطی هست یا نه، در حیطه ی تخصص من نیست و باید متخصصین زبان عرب به آن پاسخ دهند.
نظر شخصی من:
دختران بادیه نشین عرب، بدلیل زندگی قبیله ای همواره از قیافه ای ثابت و زیبا برخوردار بودند که سایر اعراب برای بیان زیبائی از آنها مثال میزدند. اعراب بادیه نشین تا پیش از اسلام حاضر نبودند که دخترانشان را به ازدواج یک شهرنشین در بیاورند 0البته بعدا هم این سنت ادامه داشت منتها با شدت کمتری) و این عقده در آنها مانده بود. پیامبر اسلام به آنها وعده داد اگر شکیبا باشید و دستورات اسلام را اجرا نمائید، در باغ(بهشت) همسرانتان را مانند همان دختران، بلکه زیباتر و عاشق تر قرار میدهیم.
اما آیا زیبارویانی که در قرآن از آنها بعنوان کسانیکه برای آنها هستند یاد می‌شود، فقط از مادیگان هستند؛ یا زیبارویانی دیگر نیز الله برای آنها در نظر گرفته است؟
قرآن ازپسرانی نوجوانانی برای بهشتیان یاد می‌نماید که الله آنها را مخصوص ایشان قرار داده است؛ اینها نوجوانانی هستند که از زیبائی همیشگی برخوردارند (همیشه نوجوانان می‌مانند)، و در حالیکه مومنان دنیا(بهشتیان)، بر تختی به ردیف چیده شده، نشسته اند؛ این نوجوانان برای آنها نوشیدنی‌هائی از جویهای بهشتی را که در کوزه، آفتابه و جامی پر کرده‌اند را (در صورت تمایل) می‌ریزند:
عَلَى سُرُرٍ مَّوْضُونَةٍ (واقعه/15) آنها (مقربان) بر تختهائي كه صف كشيده و به هم پيوسته است قرار دارند. مُتَّكِئِينَ عَلَيْهَا مُتَقَابِلِينَ (واقعه/16) در حالي كه بر آن تكيه كرده و روبروي يكديگرند.
يَطُوفُ عَلَيْهِمْ وِلْدَانٌ مُّخَلَّدُونَ (واقعه/17) و بر گردشان نوجوانانی (در زیبائی) جاویدان میگردند.
بِأَكْوَابٍ وَأَبَارِيقَ وَكَأْسٍ مِّن مَّعِينٍ (واقعه/18) با كوزه‏ها و آفتابه ها و جامهائي از نهرهايجاري .
يَتَنَازَعُونَ فِيهَا كَأْسًا لَّا لَغْوٌ فِيهَا وَلَا تَأْثِيمٌ (طور/23) در آنجا جامى را كه نه مايه بيهوده‏گويى و نه گناه است، از دست هم مى‏گيرند.
در اینجا از دو صفت منفی که با آمدن نام شراب در ذهن مسلمان ایجاد می‌شود یاد نموده و بیان می‌نماید که در آن باغ، نه بیهوده‌گوئی هست و نه گناهی.
پرسشی که به ذهن می‌رسد این است که آیا بیهوده‌گوئی(با توجه به مجزا شدنشی از گناه) گناه نیست؟
در آیه‌ی پائین نیز باز از دو صفت منفی دیگری که شراب در دنیا داراست، یاد می‌شود؛ سردرد و بی عقلی (ناشی از مستی) :
لَا يُصَدَّعُونَ عَنْهَا وَلَا يُنزِفُونَ ( واقعه/19 ) نه از آن (شراب) دردسر میگيرند و نه بى‏عقل (ناشی از مستی) می گردند.
آیا وظیفه‌ی این نوجوانان، تنها ریختن شراب برای مقربان الله می‌باشد، یا کاری دیگر نیز دارند؟
قرآن در بیان صفاتی که مستقیما به تحریک جنسی مربوط می‌گردد، از حوریانی یاد می‌نماید که مانند مرواریدی هستند که در صدف پنهان باشند و هنور کسی به آنها دست نزده و آنها را ندیده است.این کتاب، دقیقا همین صفت را به این پسران نوجوان می‌دهد.
صاحبان این نوجوانان، اولین کسانی هستند که آنها را می‌بینند که دست نخورده (مکنون)هستند؛ این مشخصه، از بهترین صفات یک همبستر خوب، از دید اعراب است (در حال حاضر از مشخصه های خوب بهترین همبستر از دید تمام مسلمانان و شاید هم در بسیاری از فرهنگهای دیگر باشد).
مکنون(دست نخوردگی) صفتی است که برای تاکید بر عدم دسترسی نامحرم به آنها، بکار برده می‌شد.کتاب مقدس مسلمانان نیز همین صفت را به این پسران نوجوان می‌دهد:
وَيَطُوفُ عَلَيْهِمْ غِلْمَانٌ لَّهُمْ كَأَنَّهُمْ لُؤْلُؤٌ مَّكْنُونٌ (طور/24) و بر گرد آنها غلمانشان می‌گردند که مانند مرواريد در صدف پنهان(دست نخورده) هستند.
صفت پسران نوجوان(غلمان).
از طرفی، هین صفت برای حوریان بهشتی هم بکار رفته است:
كَأَمْثَالِ اللُّؤْلُؤِ الْمَكْنُونِ (واقعه/23) (حوریان)همچون مرواريد در صدف پنهان (دست نخورده) هستند.(صفت حوریان) .
پس یکی از کارهای آنها، می‌تواند همبستر شدن با مردانی از اهل همان باغ(بهشت) باشد که تمایل به همبستر شدن با آنها را دارند!
اما تخت آنها از چه جنسی است؟
قرآن برای بیان جنس این تختها، از آنها به عنوان تختهائی که از استبرق درست شده اند، یاد می‌نماید:
مُتَّكِئِينَ عَلَى فُرُشٍ بَطَائِنُهَا مِنْ إِسْتَبْرَقٍ وَجَنَى الْجَنَّتَيْنِ دَانٍ (رحمن/54 ) آنها بر فرشهائي(بالشهائی) تكيه كرده‏اند كه درونشان استبرق (ابریشم و یا چیزی مانند این) و ميوه‏هاي رسيده (از) دو باغ بهشتي در دسترس است. منظور از استبرق همان درختی است که هنگام شکوفه دادن، پرهائی بسیار نرم از آن پخش میگردد که سفید درخشنده است و در جنوب ایران از آن بعنوان خرگ نام می برند.
أُوْلَئِكَ لَهُمْ جَنَّاتُ عَدْنٍ تَجْرِي مِن تَحْتِهِمُ الْأَنْهَارُ يُحَلَّوْنَ فِيهَا مِنْ أَسَاوِرَ مِن ذَهَبٍ وَيَلْبَسُونَ ثِيَابًا خُضْرًا مِّن سُندُسٍ وَإِسْتَبْرَقٍ مُّتَّكِئِينَ فِيهَا عَلَى الْأَرَائِكِ نِعْمَ الثَّوَابُ وَحَسُنَتْ مُرْتَفَقًا (کهف/31) (اینان) کسانی هستند که در باغ عدنی که در زیر آنها جویهائی جاری است و لباسی سبز از سندس (ابریشم نازک) می پوشند و بر (بالشهائی) تکیه میزنند که در آنها ( پر شده از) استبرق، هم پاداشى نيكو است و هم مجلسى نيكو.
يَلْبَسُونَ مِن سُندُسٍ وَإِسْتَبْرَقٍ مُّتَقَابِلِينَ (دخان/53 ) و (لباسهائی) می پوشند از سندس و استبرق درحالیکه روبروی همند.
همچنین علاوه بر لباسها و بالشتهای بسیار زیبا و در نهایت نرمی، طلا و نقره نیزبرای آنان حلال است:
عَالِيَهُمْ ثِيَابُ سُندُسٍ خُضْرٌ وَإِسْتَبْرَقٌ وَحُلُّوا أَسَاوِرَ مِن فِضَّةٍ وَسَقَاهُمْ رَبُّهُمْ شَرَابًا طَهُورًا (انسان/21 ) بر اندام آنها لباسهائي است از سندس(حرير نازك) سبز رنگ، و از استبرق و با دستبندهائي از نقره تزيين شده‏اند، و پروردگارشان شراب طهور به آنها مي‏نوشاند!
تناقضی دیگر در قرآن
بر طبق نوشته‌های قرآن، باغی (بهشت) که به هر مومن وعده داده شده است، ویژه‌ی اوست و کسی در این باغ با او شریک نیست.
لذا هر نعمتی که در این باغ است، مخصوص همان مؤمن می‌باشد؛ اما قرآن می‌گوید که مؤمنان به ردیف بر روی تختهای چیده شده و هم ردیف، تکیه زده‌اند و ما (الله) آنها را به ازدواج حور العین در می‌آوریم.پس در اینجا آنها در باغی عمومی منتظر حوریان هستند:
مُتَّكِئِينَ عَلَى سُرُرٍ مَّصْفُوفَةٍ وَزَوَّجْنَاهُم بِحُورٍ عِينٍ (طور/20) تختهايى رديف هم تكيه زده‏اند و حوران درشت‏چشم را همسر آنان گردانده‏ايم.
عَلَى سُرُرٍ مَّوْضُونَةٍ (واقعه/15) بر تختهای به ردیف چیده شده زرنشان.
مُتَّكِئِينَ عَلَيْهَا مُتَقَابِلِين (واقعه/16 ) روبروی هم بر آنها تکیه زده اند.
اگر در نعمتهای باغ(بهشت) وعده داده شده برای مسلمانان نگاه نمائیم، اثری از پاداش برای زنان و دختران مؤمن نیست!

0 ❤️

2012-08-16 13:31:47 +0430 +0430

اصلا همه حرفات درست
اسلام اخ و تف و . . .
خوب که چی؟
میخوای بگی صاحب نظر و تفکری باش
اصلا تو خود دکتر علی شریعتی
خوبه؟
جمع کن باااو
یه مشت مطلب(حرفات درست اصلا)میاد کپی پیست میکنه اینجا
بذار ملت جقشونو بزنن
اینم بگم:تو توی فضای مجازی روشن فکر ترینی
و با این مطلب هایی که گذاشتی اصلا همه متحول شدند
ولی خطم کلام:
گوش مردم تو اینترنت از این حرفا پره
شرط می بندم کل مطلبی(دقت کن نمیگم مطلبت بده, خوبه) که گذاشتی کپی پست کردی
ولی اگه خیلی نگران جامعه جاهل و عقب افتاده ای یکم. . .
. . .فقط یکم تو زندگی واقعی و روزمره افراد دوربرت را روشن و اگاه کن
همین

0 ❤️

2012-08-16 13:44:25 +0430 +0430

به لطف مرثیه خوانی هایی در باب امامان که فقط زخم های تنشون را فریاد می زنند و مردم هم برای قد و بالا و زجر و تنهاییشون گریه می کنن و لباس سیاه می پوشند و از ارمان های اصلی مثل مبارزه برای ازادی و…فراموش شده!
در جامعه به خاطر کوچکترین انتقادی باید یقیه عمرم را خط بکشم روش

من کاری که از دستم بر میاد را انجام می دهم…
نمیگم خیلی زیاد ولی به حتم تاثیر داره
همین که خودت حداقل یکی از این پست ها را خوندی و در موردش فکر کردی برام کافیه!

0 ❤️

2012-08-16 14:59:12 +0430 +0430

[quote=hashemi]***( اول از همه بگم که سعی کنید با فحش دادن شعور خانوادگی و مسلمون بودن خودتون را به نمایش نگذارید)

این یه سوالی هست که از زمانی که من عضو این سایت شدم برام وجود داشته
واقعا شماهایی که از اسلام دفاع می کنید چرا عضو این سایت شدید؟
**
میدونید این کار شما که در یک سایت سکسی عضو می شید و از فیلم و عکس سکسی لذت می برید و یه اواتار سکسی هم برای خودتون میذارید بعد می ایید و ار اسلام دفاع می کنید خودش بدترین توهینه؟؟؟
**
به قول دکتر علی شریعتی می گه وقتی می خواهید یه چیزی را بکوبید ازش بد دفاع کنید !!!

فکر نمی کنید این تعصبی که دارید ناشی از محیطی هست که توش بزرگ شدید؟
یعنی از بچگی خانواده و محیط دائم تو گوشتون خوندند اسلام خوبه مسلمون خوبه قران خوبه اگه ردش کنی خدا سنگت می کنه و…
ولی الان خودتون فهمیدید که اسلام محدودیت داره و ایراداتی داره و اومدید اینجا اما به خاطر همون نگرشی که توی وجودتون از بچگی باقی مونده از اسلام دفاع می کنید !!![/quote]
نه هاشمي جون مثلا من صرفا براي داستان ميومدم تو سايت ولي بعد از مدتي از محتواي سكسي خسته شدم و به طنز و هنر و سياست و اجتماع روي آوردم.مطمئنم شما هم همينطور

0 ❤️

2012-08-16 15:06:40 +0430 +0430

[quote=نقي][quote=hashemi]***( اول از همه بگم که سعی کنید با فحش دادن شعور خانوادگی و مسلمون بودن خودتون را به نمایش نگذارید)

این یه سوالی هست که از زمانی که من عضو این سایت شدم برام وجود داشته
واقعا شماهایی که از اسلام دفاع می کنید چرا عضو این سایت شدید؟
**
میدونید این کار شما که در یک سایت سکسی عضو می شید و از فیلم و عکس سکسی لذت می برید و یه اواتار سکسی هم برای خودتون میذارید بعد می ایید و ار اسلام دفاع می کنید خودش بدترین توهینه؟؟؟
**
به قول دکتر علی شریعتی می گه وقتی می خواهید یه چیزی را بکوبید ازش بد دفاع کنید !!!

فکر نمی کنید این تعصبی که دارید ناشی از محیطی هست که توش بزرگ شدید؟
یعنی از بچگی خانواده و محیط دائم تو گوشتون خوندند اسلام خوبه مسلمون خوبه قران خوبه اگه ردش کنی خدا سنگت می کنه و…
ولی الان خودتون فهمیدید که اسلام محدودیت داره و ایراداتی داره و اومدید اینجا اما به خاطر همون نگرشی که توی وجودتون از بچگی باقی مونده از اسلام دفاع می کنید !!![/quote]
نه هاشمي جون مثلا من صرفا براي داستان ميومدم تو سايت ولي بعد از مدتي از محتواي سكسي خسته شدم و به طنز و هنر و سياست و اجتماع روي آوردم.مطمئنم شما هم همينطور[/quote]
جالبه که همه برای داستان وارد سایت می شوند ؟!؟! :) :)

0 ❤️

2012-08-16 15:08:48 +0430 +0430

لطفا در دستشویی رو ببند بوی گهت تموم سایت رو گرفت . ریدم به اون افکار احمقانت .حمال بیسواد پوست کلفت . دهنت رو گه بگیر ودیگه پهن کم بخور مرتیکه بی ارزش .

0 ❤️

2012-08-16 15:16:03 +0430 +0430

[quote=hashemi][quote=نقي][quote=hashemi]***( اول از همه بگم که سعی کنید با فحش دادن شعور خانوادگی و مسلمون بودن خودتون را به نمایش نگذارید)

این یه سوالی هست که از زمانی که من عضو این سایت شدم برام وجود داشته
واقعا شماهایی که از اسلام دفاع می کنید چرا عضو این سایت شدید؟
**
میدونید این کار شما که در یک سایت سکسی عضو می شید و از فیلم و عکس سکسی لذت می برید و یه اواتار سکسی هم برای خودتون میذارید بعد می ایید و ار اسلام دفاع می کنید خودش بدترین توهینه؟؟؟
**
به قول دکتر علی شریعتی می گه وقتی می خواهید یه چیزی را بکوبید ازش بد دفاع کنید !!!

فکر نمی کنید این تعصبی که دارید ناشی از محیطی هست که توش بزرگ شدید؟
یعنی از بچگی خانواده و محیط دائم تو گوشتون خوندند اسلام خوبه مسلمون خوبه قران خوبه اگه ردش کنی خدا سنگت می کنه و…
ولی الان خودتون فهمیدید که اسلام محدودیت داره و ایراداتی داره و اومدید اینجا اما به خاطر همون نگرشی که توی وجودتون از بچگی باقی مونده از اسلام دفاع می کنید !!![/quote]
نه هاشمي جون مثلا من صرفا براي داستان ميومدم تو سايت ولي بعد از مدتي از محتواي سكسي خسته شدم و به طنز و هنر و سياست و اجتماع روي آوردم.مطمئنم شما هم همينطور[/quote]
جالبه که همه برای داستان وارد سایت می شوند ؟!؟! :) :)[/quote]
آخه حشريت داستان بيش از هر چيزيه و تازه وطنيه نه مثل فيلم و عكس خارجي

0 ❤️

2012-08-16 15:21:31 +0430 +0430

[quote=شير جوان]لطفا در دستشویی رو ببند بوی گهت تموم سایت رو گرفت . ریدم به اون افکار احمقانت .حمال بیسواد پوست کلفت . دهنت رو گه بگیر ودیگه پهن کم بخور مرتیکه بی ارزش .[/quote]
ممنون بابت این همه خود نمایی !!!

0 ❤️

2012-08-16 15:33:48 +0430 +0430

درود هاشمی جان.
اول از همه اصلا با نام کاربریت حال نمیکنم،یاد کوسه و غمربیبی هاشم می افتم :-D
دوما:اگر کوس و کون الله و محمد و عمر و علی و فاطمه و حسن و حسین رو هم بشکافی بریز وسط و زندگینامشون رو هم مثل فیلم بذاری واسه مسلمونا ببینن،باز میان میگن:نه اونا کارشون درست بوده،تقصیر آخونداس(جمله همیشگی یک مسلمان)
یکی نیست بیاد بهشون بگه که همین آخوندا حتی انگشت کوچیکه محمد هم نیستن تو خوارکسده بازی.
متاسفانه دین کثیف اسلام مثل یه کیر میمونه که روش پر از قلاب ماهیگیریه،راحت رفته تو کون این ملت ولی دیگه در نمیاد، تنها راحش جراحیه ماتحته و مقعد مبارکه، که اونم هزینش زیاده و باید با وجود و خایشون بهاشو بپردازن.
بنظر من متقاعد کردن کسی که مثل سگه خیظ از چیزی میترسه امکان نداره،اول باید ترسشو از کس شر بازی ها و عذاب های دین اسلام ریخت تا فکرش باز بشه و آماده بشه خودش درباره دینش بره تحقیق کنه.

0 ❤️

2012-08-16 15:38:08 +0430 +0430

[quote=دوبرمن]درود هاشمی جان.
اول از همه اصلا با نام کاربریت حال نمیکنم،یاد کوسه و غمربیبی هاشم می افتم :-D
دوما:اگر کوس و کون الله و محمد و عمر و علی و فاطمه و حسن و حسین رو هم بشکافی بریز وسط و زندگینامشون رو هم مثل فیلم بذاری واسه مسلمونا ببینن،باز میان میگن:نه اونا کارشون درست بوده،تقصیر آخونداس(جمله همیشگی یک مسلمان)
یکی نیست بیاد بهشون بگه که همین آخوندا حتی انگشت کوچیکه محمد هم نیستن تو خوارکسده بازی.
متاسفانه دین کثیف اسلام مثل یه کیر میمونه که روش پر از قلاب ماهیگیریه،راحت رفته تو کون این ملت ولی دیگه در نمیاد، تنها راحش جراحیه ماتحته و مقعد مبارکه، که اونم هزینش زیاده و باید با وجود و خایشون بهاشو بپردازن.
بنظر من متقاعد کردن کسی که مثل سگه خیظ از چیزی میترسه امکان نداره،اول باید ترسشو از کس شر بازی ها و عذاب های دین اسلام ریخت تا فکرش باز بشه و آماده بشه خودش درباره دینش بره تحقیق کنه.[/quote]
دوبرمن جان يكم با لحن تندي ‏گفتي.اعصاب خودتو خرد نكن

0 ❤️

2012-08-16 15:44:51 +0430 +0430

اين نيز بگذرد!"
13751824_islam-true-religion-300x300.jpg

0 ❤️

2012-08-16 15:54:29 +0430 +0430

[quote=نقي][quote=دوبرمن]درود هاشمی جان.
اول از همه اصلا با نام کاربریت حال نمیکنم،یاد کوسه و غمربیبی هاشم می افتم :-D
دوما:اگر کوس و کون الله و محمد و عمر و علی و فاطمه و حسن و حسین رو هم بشکافی بریز وسط و زندگینامشون رو هم مثل فیلم بذاری واسه مسلمونا ببینن،باز میان میگن:نه اونا کارشون درست بوده،تقصیر آخونداس(جمله همیشگی یک مسلمان)
یکی نیست بیاد بهشون بگه که همین آخوندا حتی انگشت کوچیکه محمد هم نیستن تو خوارکسده بازی.
متاسفانه دین کثیف اسلام مثل یه کیر میمونه که روش پر از قلاب ماهیگیریه،راحت رفته تو کون این ملت ولی دیگه در نمیاد، تنها راحش جراحیه ماتحته و مقعد مبارکه، که اونم هزینش زیاده و باید با وجود و خایشون بهاشو بپردازن.
بنظر من متقاعد کردن کسی که مثل سگه خیظ از چیزی میترسه امکان نداره،اول باید ترسشو از کس شر بازی ها و عذاب های دین اسلام ریخت تا فکرش باز بشه و آماده بشه خودش درباره دینش بره تحقیق کنه.[/quote]
دوبرمن جان يكم با لحن تندي ‏گفتي.اعصاب خودتو خرد نكن[/quote]
کلا اعصاب نداره دوبرمن…
مثل کومباین عمل میکنه…از دم همه را درو می کنه!

0 ❤️

2012-08-16 16:16:55 +0430 +0430

من آروم گفتم البته با ادبیات صدر اسلام…
ترس از عذابهای آخرت در دین اسلام باعث بسته شدن افکار یه مسلمون میشه…تمام ترس هاشون رو با عشق به الله توجیه میکنن.یه مسلمون هرگز نخواهد دانست که در ضمیر ناخودآگاهش،یک موجود ترسناک در میان شعله ها و با چنگکی سه شاخ در دست نشسته و ترس از خودش رو با عشق مصنوعی در ضمیر خودآگاه یک مسلمون نشون میده و مسلمون خودشو با این فکر گول میزنه که عاشقه ولی در ضمیر ناخودآگاهش پر از ترسه.
مسلمانان بی تربیت که تو خصوصیم فقط فحش دادن.ولی دسته ای باتربیت تر بودن که منو با این عناوین میخواستن از خرافه زدایی اسلام بازدارند:
1-از الله بترس.
2-در شعله های جهنم خواهی سوخت.
3-در این دنیا به سخت ترین و دردناکترین شکل ممکن خواهی مرد.
4-مادرت را الله از تو میگیرد.
5-بترس از اون روزیکه دیگه دیر شده.(ظهور عاغا و شروع آخرت)
6-زمین تو و خانواده ات را خواهد بلعید انشالله.
7-به دردناک ترین بیماری از دنیا خواهی رفت و در آتش خواهی سوخت.
8-بدبخت و بیچاره و درمانده میشوی،بترس از خشم و کین الله.
9-عزراییل جانت را در خواب به شکل خفگی(بختکی میشینه رو سینت تا خفه بشی،اگه دماغشو بگیری از روت میپره)خواهد ستاند.
10-بترس بترس بترس بترس فقط بترس از الله…
همونطور که دیدید ذهن یک مسلمان پر از ترس و هراس از اللهه و همین ترسها آزادی رو از اون گرفته و تو خرافات خفش کرده.من امروز به این باور رسیدم که الله توهمی بیش از ذهن یک بیمار روان پریش به اسم محمد راهزن نبوده.مسلمون ها لطفا از دروغ محمد و عذابهای کس شر الله دروغین نترسید و خودتون برید واقعیت رو پیدا کنید.خلاصه…
نترسید نترسید نترسید نترسید نترسید از الله پوچ و پوشالی.

0 ❤️

2012-08-16 16:27:57 +0430 +0430

باب چی میگی؟ ببین اشکال از چارت اجتماعی ماست نه دینمون حقیقتا توی ایران عرف بر شرع حاکمه و هرجا هم با هم مغایره اگه به نفع نظام نباشه عرف رو میپیچونن شرعش میکنن.
من به شخصه با اینکه 22 سالمه اما از روابط جنسی چیزی سرم نمیشه و واسه ی همینم میام به این سایت سر میزنم چون جامعه اینارو یادم نمیده.
بگم من اصلا امل نیستم مانتویی ام تیپ میزنم و …
تا حالا توی قرآن به چیزی بر نخوردم که غیر منطقی باشه اتفاقا کلی راجع به سکس و این چیزا هم توی روایات ائمه داریم.

0 ❤️

2012-08-16 16:29:13 +0430 +0430

[quote=دوبرمن]من آروم گفتم البته با ادبیات صدر اسلام…
ترس از عذابهای آخرت در دین اسلام باعث بسته شدن افکار یه مسلمون میشه…تمام ترس هاشون رو با عشق به الله توجیه میکنن.یه مسلمون هرگز نخواهد دانست که در ضمیر ناخودآگاهش،یک موجود ترسناک در میان شعله ها و با چنگکی سه شاخ در دست نشسته و ترس از خودش رو با عشق مصنوعی در ضمیر خودآگاه یک مسلمون نشون میده و مسلمون خودشو با این فکر گول میزنه که عاشقه ولی در ضمیر ناخودآگاهش پر از ترسه.
مسلمانان بی تربیت که تو خصوصیم فقط فحش دادن.ولی دسته ای باتربیت تر بودن که منو با این عناوین میخواستن از خرافه زدایی اسلام بازدارند:
1-از الله بترس.
2-در شعله های جهنم خواهی سوخت.
3-در این دنیا به سخت ترین و دردناکترین شکل ممکن خواهی مرد.
4-مادرت را الله از تو میگیرد.
5-بترس از اون روزیکه دیگه دیر شده.(ظهور عاغا و شروع آخرت)
6-زمین تو و خانواده ات را خواهد بلعید انشالله.
7-به دردناک ترین بیماری از دنیا خواهی رفت و در آتش خواهی سوخت.
8-بدبخت و بیچاره و درمانده میشوی،بترس از خشم و کین الله.
9-عزراییل جانت را در خواب به شکل خفگی(بختکی میشینه رو سینت تا خفه بشی،اگه دماغشو بگیری از روت میپره)خواهد ستاند.
10-بترس بترس بترس بترس فقط بترس از الله…
همونطور که دیدید ذهن یک مسلمان پر از ترس و هراس از اللهه و همین ترسها آزادی رو از اون گرفته و تو خرافات خفش کرده.من امروز به این باور رسیدم که الله توهمی بیش از ذهن یک بیمار روان پریش به اسم محمد راهزن نبوده.مسلمون ها لطفا از دروغ محمد و عذابهای کس شر الله دروغین نترسید و خودتون برید واقعیت رو پیدا کنید.خلاصه…
نترسید نترسید نترسید نترسید نترسید از الله پوچ و پوشالی.[/quote]
به من هم همچين ‏پيام هايي دادن ولي جواب ندادم

0 ❤️

2012-08-16 16:32:28 +0430 +0430

[quote=نقي][quote=دوبرمن]من آروم گفتم البته با ادبیات صدر اسلام…
ترس از عذابهای آخرت در دین اسلام باعث بسته شدن افکار یه مسلمون میشه…تمام ترس هاشون رو با عشق به الله توجیه میکنن.یه مسلمون هرگز نخواهد دانست که در ضمیر ناخودآگاهش،یک موجود ترسناک در میان شعله ها و با چنگکی سه شاخ در دست نشسته و ترس از خودش رو با عشق مصنوعی در ضمیر خودآگاه یک مسلمون نشون میده و مسلمون خودشو با این فکر گول میزنه که عاشقه ولی در ضمیر ناخودآگاهش پر از ترسه.
مسلمانان بی تربیت که تو خصوصیم فقط فحش دادن.ولی دسته ای باتربیت تر بودن که منو با این عناوین میخواستن از خرافه زدایی اسلام بازدارند:
1-از الله بترس.
2-در شعله های جهنم خواهی سوخت.
3-در این دنیا به سخت ترین و دردناکترین شکل ممکن خواهی مرد.
4-مادرت را الله از تو میگیرد.
5-بترس از اون روزیکه دیگه دیر شده.(ظهور عاغا و شروع آخرت)
6-زمین تو و خانواده ات را خواهد بلعید انشالله.
7-به دردناک ترین بیماری از دنیا خواهی رفت و در آتش خواهی سوخت.
8-بدبخت و بیچاره و درمانده میشوی،بترس از خشم و کین الله.
9-عزراییل جانت را در خواب به شکل خفگی(بختکی میشینه رو سینت تا خفه بشی،اگه دماغشو بگیری از روت میپره)خواهد ستاند.
10-بترس بترس بترس بترس فقط بترس از الله…
همونطور که دیدید ذهن یک مسلمان پر از ترس و هراس از اللهه و همین ترسها آزادی رو از اون گرفته و تو خرافات خفش کرده.من امروز به این باور رسیدم که الله توهمی بیش از ذهن یک بیمار روان پریش به اسم محمد راهزن نبوده.مسلمون ها لطفا از دروغ محمد و عذابهای کس شر الله دروغین نترسید و خودتون برید واقعیت رو پیدا کنید.خلاصه…
نترسید نترسید نترسید نترسید نترسید از الله پوچ و پوشالی.[/quote]
به من هم همچين ‏پيام هايي دادن ولي جواب ندادم[/quote]
منکه کیرمم نیست :-D فقط اونا خوار خودشونو میگان با این کس شرا.

0 ❤️

2012-08-16 16:35:29 +0430 +0430

[/quote]کلا اعصاب نداره دوبرمن…
مثل کومباین عمل میکنه…از دم همه را درو می کنه![/quote]
هاشمی جان من همیشه تو تیم راگبی مدرسمون نوک حمله بودم… :-D
من به باوری که بخواد به شعور انسانها توهین کنه همیشه حمله میکنم…
درخواست احترام از طرف یک مسلمان به مذهب نژاد پرستانه و انسان ستیز محمد مثل این میمونه که یه نازی به ما بگه لطفا به باورهای هیتلر درباره هولوکاست احترام بذارید…
من هرگز به باوری که قاتل انسانها بوده احترام نمیذارم.

0 ❤️

2012-08-16 16:35:57 +0430 +0430

[quote=دوبرمن][quote=نقي][quote=دوبرمن]من آروم گفتم البته با ادبیات صدر اسلام…
ترس از عذابهای آخرت در دین اسلام باعث بسته شدن افکار یه مسلمون میشه…تمام ترس هاشون رو با عشق به الله توجیه میکنن.یه مسلمون هرگز نخواهد دانست که در ضمیر ناخودآگاهش،یک موجود ترسناک در میان شعله ها و با چنگکی سه شاخ در دست نشسته و ترس از خودش رو با عشق مصنوعی در ضمیر خودآگاه یک مسلمون نشون میده و مسلمون خودشو با این فکر گول میزنه که عاشقه ولی در ضمیر ناخودآگاهش پر از ترسه.
مسلمانان بی تربیت که تو خصوصیم فقط فحش دادن.ولی دسته ای باتربیت تر بودن که منو با این عناوین میخواستن از خرافه زدایی اسلام بازدارند:
1-از الله بترس.
2-در شعله های جهنم خواهی سوخت.
3-در این دنیا به سخت ترین و دردناکترین شکل ممکن خواهی مرد.
4-مادرت را الله از تو میگیرد.
5-بترس از اون روزیکه دیگه دیر شده.(ظهور عاغا و شروع آخرت)
6-زمین تو و خانواده ات را خواهد بلعید انشالله.
7-به دردناک ترین بیماری از دنیا خواهی رفت و در آتش خواهی سوخت.
8-بدبخت و بیچاره و درمانده میشوی،بترس از خشم و کین الله.
9-عزراییل جانت را در خواب به شکل خفگی(بختکی میشینه رو سینت تا خفه بشی،اگه دماغشو بگیری از روت میپره)خواهد ستاند.
10-بترس بترس بترس بترس فقط بترس از الله…
همونطور که دیدید ذهن یک مسلمان پر از ترس و هراس از اللهه و همین ترسها آزادی رو از اون گرفته و تو خرافات خفش کرده.من امروز به این باور رسیدم که الله توهمی بیش از ذهن یک بیمار روان پریش به اسم محمد راهزن نبوده.مسلمون ها لطفا از دروغ محمد و عذابهای کس شر الله دروغین نترسید و خودتون برید واقعیت رو پیدا کنید.خلاصه…
نترسید نترسید نترسید نترسید نترسید از الله پوچ و پوشالی.[/quote]
به من هم همچين ‏پيام هايي دادن ولي جواب ندادم[/quote]
منکه کیرمم نیست :-D فقط اونا خوار خودشونو میگان با این کس شرا.[/quote]
يكم لات شدي قبلا با آرامش جواب ميدادي

0 ❤️






‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «