12 کشوری که بیشترین رضایت جنسی رو دارن

1396/04/01



به رغم جایگاه ابر قدرتی ایالات متحده و نیز تعمیم دادن نماد هایی چون جورج کلونی و یا کیت آپتون به خودمون، هیچکدوممون از رضایت جنسی کافی نسبت به برادران و خواهران غیر آمریکایی مون برخوردار نیستیم. هرچند که بسیاری ما دیدگاهی مترقی نسبت به سکس داریم، ولی همچنان جامعه ای به نسبت پیوریتن (منزه گرا) هستیم و شاید همین بیانگر رضایت جنسی نه چندان جالب ماست. مسیحیان سنتی و دست راستی، جنگی طولانی علیه اعطای آزادی های جنسی رو در امریکا دنبال می کنند؛ از محدودیت حقوق جنسی و آموزش جنسی گرفته تا لابی کردن علیه ازدواج همجنسگرایان و کارگران جنسی. اما سوال اینجاست که چنین کارهایی چه تاثیری بر رضایت جنسی ما داره؟

کشورهایی که در عین برخورداری از آزادی های اجتماعی، برخورد مناسبی نسبت به سکس دارند، نرخ کمتری از بیماری های مقاربتی، بارداری ناخواسته و سقط جنین و نیز در کل، رضایت جنسی بیشتری را تجربه می کنند. از سوی دیگر، تعلق داشتن به جامعه ای با فرهنگ سرکوبگر، تنها مسئله ی دخیل در رضایت جنسی نیست؛ چراکه 80 درصد زوج های کشوری مثل روسیه، اقلا یک بار در هفته سکس می کنند.
در کل میتوان گفت که امریکایی ها، سکس بسیار کمتری رو نسبت به باقی افراد دنیا تجربه می کنند و مطالعات انجام شده نیز گویای اینه که امریکایی ها، تا 70 مرتبه سکس کمتری نسبت به سایر جهانیان دارند. به همین دلیل هم فقط 48 درصد ما رضایت جنسی برخوردار هستیم. پس با این تفاصیل، چه چیز مهمترین عامل تعیین کننده ی رضایت جنسیه؟ بر طبق مطالعات پژووهشکده ی بین المللی دورکس، این عوامل عبارتند از عشق و احترام متقابل بین پاتنر‌ها، اجتناب از هیجانات بی‌جا، توانایی ارگاسم شدن، اجتناب از بی بند و باری جنسی، سلامت جسمی و روانی مناسب و برخورداری از سکس و معاشقه ی کافی. و البته داشتن یک زندگی جنسی هیجان انگیز! هرچند که یک مطالعه ی انجام شده در سال 2014، از تاثیر وضعیت اجتماعی-اقتصادی افراد جامعه در میزان رضایت جنسی اون‌ها نیز حکایت داره.
آلترنت هم با در نظر گرفتن تمامی این جوانب، کشورهای برخوردار از بیشترین رضایت جنسی رو، بدون لحاظ کردن هر فاکتور دیگه ای، در یک لیست آورده که در ادامه ی مطلب بهش می‌پردازیم تا یکبار دیگه توانایی مردم کشورمون در تخت‌خواب رو با اونها مقایسه کنیم. پس با ما همراه باشید.

**1. سوئیس
**خواه به دلیل دیدگاه لیبرال شون در مورد تن فروشی قانونی، یا محبوبیت عشرت‌کده‌های قانونی، آزادی پورنوگرافی یا برنامه های بحث برانگیز آموزش همگانی مسائل جنسی از همون دوران مهدکودک، مردم سوئیس از بیشترین رضایت جنسی در دنیا برخوردارن. در سال 2013، مطالعه ای در سوئیس انجام شده که نتایج جالبی را به دنبال داشت؛ چراکه 21 درصد از آن نمونه آماری، عملکرد جنسی خودشونو بی نظیر توصیف کردن و 32 درصدشون هم به انجام سکس در اماکن عمومی اذعان داشتن. ولی با این وجود، سوئیس کمترین نرخ بارداری در نوجوانی رو داراست. سازمان ملل نیز گزارشی رو در سال 2012 منتشر کردن که از نسبت تقریبا 10 برابر بارداری در نوجوانی ایالات متحده، نسبت به سوئیس خبر می‌داد.

**2. اسپانیا
**اسپانیا با دارا بودن سواحل لختی، مقبولیت اجتماعی ازدواج همجنسگرایان و نیز با یدک کشیدن عنوان عاشقترین مردان که طی یک نظر سنجی انجام شده روی 15000 زن از سراسر دنیا به دست آمده است، از پتانسل جنسی بالایی برخوردار است. اگه حرف ما رو باور ندارید، رید و به شخصه ازشون سوال کنید تا به نتیجه‌ای مشابه برسید. مخصوصا که یک چهارم اونها، عملکرد جنسی خودشون رو فوق العاده می‌دونن. در حقیقت؛ مطالعه ای که اخیرا روی 9850 زن و مرد اسپانیولی انجام شده، از رضایت جنسی 90 درصد اونها حکایت داره. ماجرا زمانی جالب تر میشه که بدونید رضایت جنسی اونها به مرور زمان و در کنار بک پاتنر ثابت، بیشتر هم میشه که یک استثناست.

**3. ایتالیا
**چندان عجیب هم نیست که با این وفور شراب و خوراکی، ایتالیایی‌ها از رضایت جنسی بیشتری هم بنسبت به بسیاری از کشورها برخوردار باشن. به گزارش سایت Men’s Health، وسوسه‌ی جنسی ایتالیایی‌ها از همون سر میز شروع میشه که نشون‌دهنده‌ی ارتباط ناگسستنی سکس و غذاست! شاید همین هم باعث شده باشه که از اونها به عنوان بهترین عشاق دنیا تعبیر بشه. علاوه بر این ها، به نظر می‌رسه که زنای ایتالیایی هم از زندگی عاشقانه ی خودشون راضی هستن و طبیعا زنی که در روز دو گیلاس شراب بخوره، رضایت جنسی بیشتری نسبت به کسی داره که نمیخوره. مخصوصا اگه شراب شیراز باشه (خوش شیرینی مترجم نیست و دقیقا کلمه ی شراب شیراز ذکر شده). ی تحقیقاتی که به تازگی انجام شده هم، 64 درصد از مردان ایتالیل، از زندگی جنسی خود ابراز خشنودی کردن و یک سوم اونها هم از رابطه ی جنسی بالای ده دقیقه ی خودشون گفتن.

**4. برزیل
**زنای برزیلی با اون برجستگی های همه کَس کُش و فستیوال سالانه ی بهترین کون و مردهایی که بعد از اسپانیولی ها، در جایگاه دوم عاشق ترین ها قرار دارند، جزو کشورهایی است که شهروندانش، بیشترین رضایت جنسی ممکن رو دارند. آمارهایی با نتایج متفاوت ههم در این زمینه وجود داره. یک از اونها حاکی از سکس هفتگی 82 درصد از روجین برزیلیه و دیگری از 145 دفعه سکس سالانه‌ی اونها خبر میده که به معنای 3 بار سکس در هفته است و گویای لذت بردن این افراد از زندگی جنسیشونه. ضمنا این عشاق لاتین، باکریگشون رو در سنین کمتری نسبت به سایر ملت ها از دست میدن و همین نشون دهنده‌ی شهوت بالای اونهاست.

**5. یونان
**دلیل اصلی رضایت جنسی یونانی‌ها، بی باکی در مباحثه پیرامون امیال جنسیشونه. بعبارتی قرن‌هاست که یونان در مورد سکس صحبت می کنند. یه طوری که بقراط، در سده ی 4 قبل از میلاد مسیح، درباره‌ی ضرورت سکس اینچنین می‌گه: “به سبب مالش که به هنگام دخول در واژن زن‌ها ایجاد میشه، رحم تحریک شده و لذتی شدید رو به سراسر بدن اونها انتقال میده.” حتی یونانی‌های امروزی هم این عادت رو ترک نکردن و توی هر موقعیتی در مورد سکس صحبت میکنن؛ سرکار، با دوستاشون و از همه مهمتر پاتنرهاشون. همین ارتباطات سبب بهبود زندگی جنسی این افراد میشه. هرچند که آب و هوای فوق‌العاده، جزیره‌ی زیبا و رژیم غذایی سالم هم در نیل به این مقصود بی تاثیر نیست. به گزارش دورکس، یونانی‌ها با میانگین 164 سکس در سال، بیشترین دفعات سکس رو در دنیا دارند. 51 درصد خود اونها هم از رضایت جنسیشون خبر میدن.

**6. هلند
**هلند در سایه‌ی محله‌ی “رد لایت”، سواحل لختی بسیار و آموزش‌های جنسی از سنین پایین، یکی از سکس دوست ترین کشورهای دنیاست. علاوه بر آن، 64 درصد از زنان و مردان هلندی، از اعتماد به نفس کافی برای بیان خواسته هاشون در حین سکس برخوردارن و در کل هم نسبت به مسائل سکسی آزاد اندیش ترند. این در حالیه که تنها 50 درصد امریکایی‌ها از قادر به ابراز تمایلات جنسی خود هستند. بنا به گزارش آلترنت، بارداری سنین نوجوانی در هلند، چیزی حدود 5.3 در ازای هر 1000 نفره. در حالیکه همین رقم در ایالات متحده، بیش از 39.1 در ازای هر 1000 نفره. علاوه بر این، اونها در کنترل نرخ انتقال ایدز و سقط جنین هم موفق عملکردند و وضعیتی به مراتب بهتر از ایالات متحده دارند. در پایان نیز 22 درصد از جمعیت هلند، کیفیت زندگی جنسی خودشون رو فوق‌العاده دونستن.

**7. مکزیک
**مکزیک در لیست حشری ترین کشورهاست و با میزان رضایت جنسی شهروندانش با 63 درصد جایگاه دوم رو در این زمینه داره. مکزیک یکی از کشورهایی است که مردمانش زندگی جنسی خوبی دارند. یکی از دلایل این مسئله، مربوطه به آموزش‌های جنسی این کشوره؛ چراکه در سال 2008، بیش از 700هزار کتاب آموزش جنسی فقط در دبیرستان‌های مکزیکو سیتی توزیع شد. کتاب‌هایی که مسائلی چون پیشگیری از بارداری ناخواسته، سقط جنین و همجنسگرایی رو پوشش میداد. دلیل بعدی هم جرم زدایی از فعالیت‌های جنسی و تنظیم و کنترل اونها در نیمی از ایالات کشوره. هرچند که متاسفانه این کار هم نتونست جرایم مربوط به قاچاق انسان در مکزیک رو کاهش بده و این کشور همچنان هم جایگاه جهانی خودش در بهره کشی جنسی از کودکان رو حفظ کرده.

**8. هند
**علیرغم اینکه هندی‌ها زمان بیشتری رو برای دستیابی به اولین سکسشون صبر می کنن (زنان هندی به طور میانگین در سن 22 سالگی باکرگی خودشون رو از دست میدن)، جزو مللی هستند که از بیشترین رضایت جنسی نسبت به سایرین برخوردارند. دلیل اصلی رضایت جنسی هندی‌ها تاحدودی رازآلوده ولی در عین حال نظریات مختلفی در این زمینه وجود داره. سایت Men’s Health از تمایل هندی‌ها برای به تاخیر انداختن ارگاسمشون خبر میده که ظاهرا حاصل عمل به جمله‌ی “مسیر مهمتر از رسیدن به مقصده” هستش. این به معنی تمایل مردای هندی به صرف زمان بیشتری برای معاشقه و تحریک شدن، نسبت به سایر ملله. مطالعات دیگری هم نشون دهنده‌ی سرعت عمل هندی‌ها برای شروع سکسه و زمانی که برای دخول صرف می کنن هم به طور میانگین 13 دقیقه است. با این حال و با وجود تمامی این آمارهای ضد و نقیض، 61 درصد هندی ها از رضایت جنسی کافی خودشون خبر میدن.

**9)استرالیا
**ظاهرا یکی دیگه از راه‌های نیل به رضایت حداکثر جنسی، شیطنت‌های بیرون از خونه است. به طوری که 75 درصد استرالیایی‌ها گفته اند که در جاده‌ها سکس داشته اند. به گزارش Cosmo، 27 درصد از زنان استرالیا گفتن که هیچی رو در روابط جنسیشون نمی خوان تغییر بدهند. علاوه بر این‌ها، 20 درصد زنان استرالیایی از خیالبافی درباره‌ی سکس سه نفره لذت میبرن که 16 درصد بیشتر از اون چیزی است که در ایالات متحده شاهدش هستیم. مردانشون هم بی بند بارترین‌ها در مقایسه با بیشتر ملل ها هستند. به طوری که هر کدومشون به طور میانگین، 25 شریک جنسی مختلف داشته اند که در مقایسه با 13 شریک جنسی مردای امریکایی، اختلاف زیادی به شمار میره. البته این بین، زنان استرالیایی با داشتن تنها 9 الی 10 شریک جنسی، در صدر این لیست نیستند و از این لحاظ با زنان امریکایی برابری می‌کنند.

**10. نیجریه
**به گزارش دورکس، با رضایت جنسی 67 درصد از مردمانش، در صدر قرار داره که احتمالا بی ارتباط با سکس طولانی آونها (24 دقیقه به طور میانگین) نیست. هرچند که این آمار با توجه به نفوذ تندروهای اسلامی و سلطه‌ی آنها بر کشور که ممنوعیت‌هایی رو برای همجنسگرایان پدیدآورده، تا حدودی عجیب به نظر می‌رسه. مخصوصا که زنان نیجریایی هم در صدر لیست بی‌وفاترین پاتنرهای دنیا قرار دارند. به طوری 62 درصد آنها از خیانت کردن خود نسبت به پاتنرهایشان خبر می‌دهند.

**11. آلمان
**به نظر می‌رسه که قرار داشتن آلمانی‌ها در صدر لیست بدترین عشاق دنیا به خاطر بدبویی، به رضایت جنسی اونها هم تعمیم پیدا بکنه. درحالیکه این کشور، به داشتن جامع ترین برنامه‌های آموزش جنسی و همچنین مترقی‌ترین رویه‌ی در برخورد با کارگران جنسی شهرت داره. ضمنا باید در نظر گرفت که فاکتورهای اصلی رضایت جنسی کاملا متغیر هستند.
32 درصد از آلمانی‌ها، سکسی یک شبه‌ رو تجربه کردند و 30 درصد اونها هم اقلا یکبار در اماکن عمومی سکس کردن. ضمنا اونها هم، به تبعیت از سایر ملل غربی، عملکرد جنسی خودشون رو علی توصف می‌کنند. در پایان نیز لازم می‌بینیم که به نرخ شیوع بیماری‌های مقاربتی از جمله سکس در آلمان اشاره کنیم که تقریبا یک ششم اون چیزیه که در ایالات متحده شاهدش هستیم.

**12. چین
**یعنی واقعا مردم چین هم از رضایت جنسی کافی برخوردارن؟ راستش کاملا نه. ولی خب هیچ لیستی وجود نداره که اقلا در یک مورد، سایرین رو شگفت زده کنه. البته این به معنای قرار دادن مغرضانه‌ی اونها در این لیست نیست؛ چراکه علیرغم محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های وضع شده از سوی حاکمیت این کشور، که یکی از محافظه کار ترین و سرکوب گر ترین رژیم های دنیاست چینی ها بیشترین رو در پشت درهای بسته تجربه می‌کنند. به طوری که 78 درصد اونها، اقلا یک بار در هفته سکس دارند. اما راز رضایت جنسی چینی‌ها در تکنولوژی نهفته است؛ چراکه بسیاری از مردان چینی قادر هستند که تنها با استفاده از ایمیل یک رابطه رو ادامه بدهند. چینی ها در مورد سکس اینترنتی هم پیشگام هستن و سکس شاپ ها و فروشگاه های اینترنتی، رشد بی سابقه ای رو ظرف 10 سال اخیر تجربه کردن و حتی شاید باورش سخت باشه ولی شانگهای میزبان سالانه‌ی SEXPO یا همون فستیوال سکس و سلامتیه و 70 درصد اسباب بازی‌های جنسی دنیا هم در چین تولید میشه.

منبع

1595 👀
0 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2017-06-21 21:53:49 +0430 +0430
نقل از: پسر_نوجوان پس امريكا چى

پاراگراف اول رو بخون.

0 ❤️



تاپیک‌های داغ





‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «