8 قانون ضروری قرار گذاشتن اینترنتی

1397/08/17



میدانید واقعا دنبال چه چیزی هستید ؟

همه ی مردم ازدواج نکرده اند و خیلی ها هم اصلا میلی به انجام اینکار ندارند. ولی با اینحال خیلی ها هم دوست دارند ازدواج کنند یا حداقل در یک رابطه ی متعهد بلندمدت باشند. حالا سوال این است که چطور باید آن فرد خاص را پیدا کرد؟ قبلا برای اینکار به پارتی یا کلاب میرفتین یا اینکه خانواده و دوستانتان کسی را به شما معرفی میکردند. اگر انرژی و زمانی که اینکار از شما میگیرد را درنظر بگیرید میفهمید که این روش ها وقت گیر هستند و احتمال اینکه بتوانید با افراد مختلفی آشنا شوید کم است.

الان در اینترنت سایت های دوست یابی مخصوص مسیحیان ، کاتولیک ها ، یهودیان ، سالمندان، بزرگسالان مجرد و حتی کسانی که فقط دنبال سکس هستند وجود دارد. اگر مجرد هستید و تازه وارد دنیای قرار گذاشتن اینترتی شده اید چند پیشنهاد برای شما داریم :

**1.تصورات سیندرلایی و شاهزاده ی آرزوها را فراموش کنید.
**پروفایل های اینترنتی طوری طراحی شده اند که شخص را بدون عیب و نقص نشان میدهد. مگر موقع ساخت پروفایل خودتان اینکار را نکردید؟
موقع خواندن پروفایل ها از واقعیت دور نشوید و یادتان باشد اگر چیزی بیش از حد خوب به نظر میرسد احتمالا یک جای کار میلنگد.

**2.صداقت بهترین سیاست است.
**سعی نکنید شخصیتتان را مخفی کنید. شروع یک رابطه بر پایه ی فریب و دروغ نتیجه ی خوبی نخواهد داشت. صادق و راستگو باشید. برای پروفایل تان از عکس های جدیدتان استفاده کنید نه عکس هایی که پنج سال پیش در یک عروسی گرفتید و شما را بلند تر و لاغر تر از چیزی که الان هستید نشان میدهد.

**3.بررسی های لازم را انجام دهید.
**سایتی که قصد دارید در آن ثبت نام کنید را بررسی کنید ، از ظاهر کلی گرفته تا گرافیک و عکس ها و … اگر صفحه اصلی سایت حس خوبی به شما نمیدهد آن سایت مناسب شما نیست و بهتر است یک سایت دیگر را انتخاب کنید.

**4.از ارزش ها و اصولتان کوتاه نیایید.
**سایتی را انتخاب کنید که بازتابی از ارزش های شماست (مثلا سایت مخصوص یهودی ها) و تا آخر به آن اصول و ارزش ها پایبند باشید ، از ساخت پروفایل خودتان گرفته تا بررسی پروفایل دیگران و شروع یک رابطه.

**5.استرس نداشته باشید.
**آرامش داشته باشید. شما که ماشین دست دوم نمیخرید. شروع رابطه و رشد آن زمان میبرد. عجله نکنید.

**6.به احساس درونی تان اعتماد کنید.
**به واکنش های احساسی و درونی تان در انجام این پروسه توجه کنید. بخش مهمی از ایجاد ارتباط به صورت ناخودآگاه انجام میشود ،میتوانید اسمسش را دانش درونی ، حس ششم یا باطن بنامید. به این احساسات بی توجه نباشید.

**7.اول روی خودتان کار کنید.
**اگر شما با خودتان احساس راحتی نمیکنید چطور انتظار دارید شخص دیگری با شما راحت باشد ؟ رابطه با دیگران نباید باعث حواس پرتی رابطه ی شما با خودتان باشد. اول یاد بگیرید که خودتان را دوست داشته باشید و ارزش خودتان را بدانید ، آن وقت است که میتوانید این احساسات را به دیگران نیز منتقل کنید.

**8. انگیزه ی واقعی و اصلی شما چیست.
**واقعا دنبال چی هستید؟ آیا میخواهید خودتان را در معرض دید بگذارید تا شخص مناسبتان را پیدا کنید یا اینکه فقط بهانه ای است تا عکس های بقیه را زیر و رو کنید و در زندگی بقیه سرک بکشید ؟ هدف نهایی شما از عضویت در این سایت ها باید ملاقات با دیگران باشد نه اینکه وقتتان را با سرک کشیدن در پروفایل دیگران تلف کنید.

در آخر یادتان باشد که این سایت ها معجزه نمیکنند بلکه فقط راهی برای ارتباط با دیگران هستند. از این سایت ها استفاده کنید ولی یادتان باشد که صداقت ، ارزش ها و اصولی که دارید را هم در نظر بگیرید. جستجو برای عشق و صمیمیت از طریق اینترنت باید بالغانه ، هوشیارانه و با احتیاط انجام شود.

منبع

477 👀
3 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «