اولین همبستری، کاستن درد و افزایش لذت آن

1391/12/10

آلیس عزیز
من به زودی ازدواج می کنم. من و شوهرم هر دو باکره هستیم و قصد داریم که تا شب عروسی مان برای سکس صبر کنیم. می خواهم بدانم که چگونه می توانم از شدت درد اولیه رابطه جنسی کم کنم و در عین حال بیشترین لذت را در ماه عسل به همراه همسرم ببریم؟

first-sex.jpg

عزیزم
تبریکت صمیمانه من رو بپذیر. ازدواج برای خیلی از زوج ها هم می تواند بسیار هیجان انگیز باشد هم ترسناک مخصوصا اگر برنامه تان این باشد که همبستری اول را برای پس از عروسی تان بگذارید.
تجارب اولی می توانند عاشقانه، سرشار از هیجان ، پر از احساس و یا برعکس همراه با شرمندگی، معذب بودن و نا امیدی و یا مخلوطی از همه اینها باشند. قابل درک است که شما بدنبال آموختن روشهایی باشید که بتوانید این اولین رابطه را با بیشترین لذت ممکن تجربه نمایید. برای داشتن یک تجربه بهتر ، پیشنهاد می کنم که این کار را تا فردای روز عروسی به تعویق بیاندازید تا هم خستگی در شما از بین برود هم اینکه با فراغ بال و آسایش خاطر به کشف یکدیگر بپردازید. بسته به اینکه شما و نامزدتان تا کنون از نظر جنسی با هم چه تجربیاتی داشته اید، می توانید در این فرصت بیشتر از قبل به هم نزدیک شوید و بدن همدیگر را بدون عجله برای دخول بیشتر بشناسید و نقاط تحریک پذیر خود را کشف کنید.
در این مرحله با ارضا کردن یکدیگر با استفاده از روش تحریک اندام های جنسی خارجی، خود ارضایی مشترک و یا سکس دهانی می توانید بیشتر از قبل از نظر جنسی به همدیگر نزدیک شوید. در اکثر مواقع انجام این کارها قبل از دخول، بسیار لذت بخش تر از این است که بخواهید فورا به سراغ سکس واژینال یا مقعدی بروید. اینکه بیاموزید که چگونه قبل از سکس واژینال بدن یکدیگر را لمس کنید و برانگیخته نمایید، یک مرحله کلیدی است تا به شما کمک کند که راحت تر باشید و کمتر درد بکشید و بیشترین لذت ممکن را از سکس خودتان ببرید.
دنبال کردن مراحل زیر برای اینکه این تجربه را بهتر نمایید بسیار مفید می باشند:

تمرکز خود را بر لمس و بوسیدن هم بگذارید تا به بالاترین درجه تحریک برسید.
آرام و راحت باشید و اصلا عجله نکنید.
در مورد این که چه عملی شما را تحریک می کند و بیشتر دوست دارید با هم حرف بزنید.
می توانید این وسائل را از قبل تهیه کرده و دم دست بگذارید. کاندوم، روان کننده (لوبریکنت)ی که ماده اصلی آن آب باشد، کتاب در مورد سکس، لوسیون های مخصوص ماساژ، لباس زیر سکسی و زیبا،فیلم یا کتاب پورن و یا ویبراتور.
هنگامی که می خواهید برای بار اول دخول را تجربه کنید ، از لوبریکنت مقداری را به دهانه واژن و بیرون آلت یا کاندوم بزنید تا حرکت روان تر شود.
حالت و پوزیشن های مختلف را امتحان کنید تا دریابید که کدام راحت تر و در کدام حالت درد کمتر است.
اگر نعوظ از بین رفت اصلا نگران نباشید ، حتما باز می گردد.
خیلی از بانوان هستند که اولین تجربه دردناکی را نداشتند و این درد و ناراحتی همیشه اتفاق نمی افتد.به هر حال هر چه تحریک شما بیشتر باشد درد شما کمتر خواهد بود. اگر با رعایت همه نکات باز هم احساس درد داشتید سعی کنید که ادامه ندهید و در زمانی دیگر مجددا سعی نمایید. به هر حال اولین تجربه بهترین آن نیست و در اکثر موارد یکی از طرفین یا هر دو حتی به مرحله ارگاسم نمی رسند.امکان دارد که مرد نعوظ خود را از دست بدهد یا بیاید و برود و زن گاهی ترشحات بیشتری داشته باشد و گاه خشک شود. صبور بودن و عجله نکردن ، با یکدیگر راحت و شفاف حرف زدن ، یاد گرفتن و تمرین کردن بهترین راههایی هستند که به شما دونفر کمک می کنند که از این صمیمیت جنسی جدید بیشترین بهره را ببرید. هر اتفاقی هم که بیافتد این اولین تجربه برای بسیاری از زوج ها سرشار از احساس و معنا می باشد. نگران نباشید یک عمر پیش روی شماست تا یاد بگیرید.

2072 👀
0 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2018-06-06 00:35:18 +0430 +0430

مطلب عالی و مفیدی بود .
البته برای اونایی که نزدیک ب این دوران هستند . ?

0 ❤️



تاپیک‌های داغ





‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «