به شکل گل با بوی گوه! (Rosebudding)

1398/12/26

پدیده RoseBudding

by Isabell Rivera
Jan 11, 2019

[عرض شود که یحتمل در برخی تصاویر پورن آنال دیده‌اید چیزی مانند گل رُز از توی کون فلان خانوم پورن‌استار میزند بیرون و فوراً اون یکی هیجان زده شده و شروع به لیسیدن آن میکند چنانچه به نظر میرسد لابد این جایزه‌ی مرحله‌ی آخر بوده است!
این پدیده ولی برخلاف اونچه نشون داده میشود به هیچ وج چیز قشنگ و خوشمزه‌ای نیس، در اصل ریدمانی‌ست که صنعت پورن با بسه‌بندی شوکولات تقدیمتان میکند!]


Rose Budding: بیرون زدن راست‌روده از مقعد

بی‌ضرر یا مضر؟
با شنیدن اصطلاح “رزبادینگ” (rose budding) به معنی گل کردن رز، شاید آن را یک اتفاق بی‌زیان مربوط به گل رز تصور کنید نه یک طبقه‌بندی در پورن که شامل بیرون زدن راست‌روده از مقعد است. این اتفاق در حوزه‌ی پزشکی، افتادگی راست‌روده (rectal prolapse) نام دارد. در حالی که در صنعت پورن به معنی گل کردن رز معروف است زیرا راست‌روده‌ی بیرون زده از مقعد شبیه گل رز به نظر می‌رسد.
سکس مقعدی در صنعت پورن به علاقه‌ی جنسی ناسالم و مضری تبدیل گردیده که باعث شده است مفهوم متفاوتی از گل رز برداشت شود!


رُز‌هایی که در حقیقت بوی پی‌پی می‌دهند!

اگرچه این گل‌ها به زیبایی و پاکی گل رز نیستند، اما در صنعت پورن طرفداران خود را دارند.

‘شینا شاو’ (Sheena Shaw)، پورن‌استار مشهور به ملکه‌ی آنال و رزبادینگ در گفتگو با سایت VICE از گستردگی این فتیش و دستمزد کم پورن‌استار‌هایی که این سرگرمی سکسی خطرناک را اجرا می‌کنند، می‌گوید.

بیرون‌زدگی راست‌روده زمانی اتفاق می‌افتد که مقعد به شدت گشاد شود و بر اثر سکس مقعدی بیش‌از حد دیواره‌ی راست روده بیرون بیاید. پس هرگز بیش‌از‌حد سکس مقعدی نکنید.

گذشته از شوخی‌هایی که در این باره وجود دارد، بیرون زدن راست‌روده می‌تواند بسیار خطرناک و البته عذاب‌آور و دردناک باشد. این اتفاق می‌تواند به خروج بدون اختیار مدفوع و مشکلات روده‌ای منجر شود و این یعنی در هنگام اجرای رزبادینگ اگر وقفه‌ی لازم ایجاد نشود ممکن است فیلم به scat porn (پورن حاوی خروج مدفوع) تبدیل شود.

به‌گفته‌ی خانم شاو، پورن‌استار‌هایی که این کار خطرناک را انجام می‌دهند معمولا از قبل خود را برای رزبادینگ آماده می‌کنند. برای نمونه، تمام شب از یک اسباب‌بازی جنسی داخل مقعد استفاده می‌کنند یا قبل از آن سکس مقعدی زیادی انجام می‌دهند.


پورن‌استار‌ها مجبور هستند با آن کنار بیایند


آنچه اکثر افراد نمی‌دانند این است که اگر در حین این کار مشکلی برای پورن‌استار پیش بیاید (که معمولاً هم پیش می‌آید)، خدمات بیمه‌ای خاصی برای پورن‌استار‌ها وجود ندارد. آن‌طور که خانم شاو در گفتگو با سایت VICE می‌گوید، پورن‌استار‌ها پیش از فیلم‌برداری صحنه‌ها برگه‌ای را با مضمون رفع مسئولیت از فیلم‌سازان امضا می‌کنند.


باسن‌ها بالا


پرسشس که باقی می‌ماند این است که در صنعت پورن چه می‌گذرد؟ آیا آن‌ها در حال تبدیل این عمل به‌شدت خطرناک به یک فتیش جدید هستند؟ آیا آنچه مخاطبان را تحریک می‌کند به خطر افتادن سلامت پورن‌استار‌ها است؟ آیا در هنگام اجرای رزبادینگ، شخص انجام‌دهنده و میزان آسیب‌پذیری تحت کنترل کامل قرار دارند؟ آن‌طور که ‘مایک ساوث’ (Mike South)، کارگردان و وب‌نویس حوزه‌ی پورن در گفتگو با VICE می‌گوید، این تصاویر افراطی و خطرناک باعث از دست رفتن مخاطبان اصلی پورن می‌شود.


از افراط تا ابتذال

آقای ساوث می‌گوید: «صنعت پورن در ابتدا شامل طبقه‌بندی‌هایی مانند گنگ‌بنگ، آنال و… بود که تقریبا هیچ خطری نداشتند. اما به‌مرور فیلم‌هایی شامل دزدیدن دختران نوجوان در لباس مدرسه، سکس دهانی زوری و بالا آوردن، سکس آنال زوری و… وارد صنعت پورن شد. گویا فیلم‌هایی که در آن دختران بیشتر آزار و اذیت شوند، ارزش بیشتری برای صنعت پورن دارند.»


منبع:

inkedmag.com/the-list/rose-budding-a-flowery-fetish

17445 👀
1 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «