بهترین پورن استارای کون گنده 2016

1395/10/29

شک ندارم فارغ از اینکه شما کون دوست باشید یا ممه دوست، باهامون هم عقیده اید که پورن استارای کون گنده سکسی ترن. البته از شما چه پنهون که بیشتر افراد حاضر در این لیست سیاه پوست و اساسا کونی های فوق العاده ای هستن که حسادت هر زن و دختر سفید پوستی رو برمی انگیزن و بخاطر همینم تصمیم گرفتیم که اینبار توجه کمتری بهشون نشون بدیم و بیشتر سراغ کونای سفید و ناز دنیای پورن بریم که صد البته جذابیت خاص خودشونو دارن.

**بلا بلز (Bella Bellz)
**


بلا رو بیشتر با کون استثناییش میشناسن که البته مسئله ی عجیبیم نیست. کون شگفت انکیز این بشر واقعا فوق العاده است و هر مرد و حتی زنی رو درگیر خودش میکنه. مخصوصا با اون تتوهای نازش که جذابیتی دو چندان بهش میبخشه.

**جیدا استیونس (Jada Stevens)
**


متاسفانه ما جیدا رو علیرغم اینکه یکی از معدود پورن استارائیه که به خاطر کون نازش شهرت داره از قلم انداخته بودیم تا اینکه یکی از کاربرا بهمون تذکر داد لیستی که اسم جیدا توش نباشه به هیچ دردی نمیخوره. پس برآن شدیم که اینبار اسمشو تو اوایل مقالمون بیاریم تا به نوعی جبران مافات کرده باشیم. حالام اگه یه کون دوست واقعی هستین بهتون توصیه میکنم که فیلم MFM باورنکردنیه جیدا و بلا بلز رو از دست ندین.

**دنی دنیلز (Dani Daniels)
**


دنی سوای افتخارات زیادی که تو دنیای پورن کسب کرده، کون فوق العاده هم داره که باعث شد احساس تکلیف بکنیم که اونو توی اوایل لیستمون قرار بدیم. البته از شما چه پنهون که خودمونم اساسا از طرفدارای دو آتیشه این فرشته هستیم و معتقدیم که جزء به جزء این بدن رویایی سزاوار پرستشه.

**کودی برایانت (Codi Bryant)
**



کودی توی لیست جذابیت ترین کونی های سال ما رتبه ی اول رو کسب کرده بود که نشون دهنده ی پتاسیل بالای این دختر تازه وارده. مخصوصا اون سینه های نازش که در کنار اون کون قهوه ای فوق العادش هر مردی رو حشری کرده و به این ترتیب اونو تبدیل به یکی از جذابترین پورن استارای سیاه پوست میکنه.

**ابلا دنجر (Abella Danger)
**


یکی از بهترین فیلمای آنال تاریخ پورن به نام “خطر در کمین کون ابلا است” با هنرنمایی فوق العاده ی این دختر به تصویر کشیده شده که شامل صحنه هایی فوق العاده از زوایای مختلف این کون جادوئیه و فکر میکنم تماشای این فیلم بهترین معرف برای این حوری باشه.

**ای.جی اپلگیت (A.J Applegate)
**


علیرغم اینکه ما ای.جی رو انقدری قابل ندونستیم که اسمشو تو لیست جذاب ترین پورن استارای بلوند بیاریم ولی معتقدیم که اقلا شایستگی حضور توی این بخش رو داره. مخصوصا که کمر باریک و چهره ی زیباش در کنار اون کون فوق العاده ترکیبی فوق العاده رو میسازه که میتوه کیر هر مردی رو به خوبی شق کنه.

**پینکی (Pinky)
**


پینکی نه تنها بخاطر کون بزرگش، بلکه بدلیل تتوهایی مشابه دایموند، به یاد آور این اسطوره ی پورن برای ماست. البته با این تفاوت که پینکی چهره ای جذاب تر داره که در کنار موهای صورتیش جلوه ی خاصی بهش میده.

**میا مالکووا (Mia Malkova)
**


میا همین الانشم با اون کون گرد و قلمبه توی لیست جذاب ترین پورن استارای ما است. میا بخاطر اون اندام زیبا ( مخصوصا سینه های نقلی و خوردنیش) در کنار کون فوق العادش و انعطاف بالایی که برای هرکاری به خرج میده جزو یکی از محبوب ترین پورن استارای ماست. پس اگه از طرفدارای کونای گنده هستید بیش از این فرصتو از دست ندید و برای دیدن فیلمای آنالش سری به سایت برازرز بزنید.

**لاندن کیز (London Keys)
**


لاندن کیز یه دورگه ی ژاپنی-امریکائیه و صاحب یکی از زیباترین کون های دنیاست که سابقه ی فعالیت با پورن استارای بزرگی چون بانی روتن (Bonnie Rotten) و آسا آکیرا (Asa Akira) رو داره که نشون دهنده ی عظمت منحصر به فردش تو دنیای پورنه. هر چند که نامزدی دریافت جوایز متعدد مخصوصا در رشته ی آنال، خود به تنهایی گویای توانایی بالای این پورن استار هست.

**چروکی دی اس (Cherokee D’Ass)
**


همونطور که اننتظار دارید چرکی هم مثل اکثر پورن استارا نشونه ای از کس و کون توی اسمش داره که انصافا کاری کاملا بجاست و آوردن اسمش توی این لیست گواهی کوچیک بر این مدعاست. هرچند که ما تنها شیفته ی کونش نیستیم و علاقه ی خاصی به کل اندامش من جمله سینه های نازش و علی الخصوص رونای کلفتش داریم و معتقدیم که بهتر بود توی اسمش حرفی از رونم به میون میاورد!

**لی لا استار (Lela Starr)
**


تا جایی که یادم میاد همه ی اعضای تیم ما ارادت خاصی به لی لا دارن که شامل همه چیزش من جمله تتو های زیباش میشه. هرچند که اساسا علاقمون به خوشگلای لاتین قابل انکار نیست. البته لازم به ذکره که این فرشته قبل ها به دلیل کون بزرگش شناخته شده نبود تا اینکه چنتا ایمپلنت توی کونش کار گذاشت و در کمال نا باوری یکی از بهترین کونای ممکنو به هم زد. پس اگه طرفدار کونای بزرگ و خوش فرم هستین تماشای فیلمای اخیر این لعبت دلربا روو فراموش نکنید.

**کارمن دی لوز (Carmen De Luz)
**


این خوشگل کوبایی صاحب یکی از بهترین اندام ها و کونی طبیعیه که اتفاقی خیلی نادر به نظر میرسه. همینا باعث میشه که هر وقت کمپانی بنگ براس نیاز به یه کون طبیعی و خوش فرم باشه سراغ کارمن بیاد که البته دقیقا همون کاریه که خود ما هم میکنیم.

**جولیانا وگا (Juliana Vega)
**


به جرئت میشه گفت اون یکی از جذاب ترین زنان کوبایی است که تا به امروز به دنیا اومده، مخصوصا که اون استایل باورنکردنیش در کنار سینه های خوش دستش و کمری باریک جلوه ی خاصی به کونش میده. ضمنا جذابیت این دختر زمانی بیشتر میشه که بدونین اون معشوق الهه ی لبنانی، میا کالیفا (Mia Khalifa)، است که قبلا اسمشو بعنوان یکی از جذابترین پورن استارای سال آورده بودیم.

**الکسیس تگزاس (Alexis Texas)
**


این اولین باری نیست که به معرفی الکسیس می پردازیم و قبلا هم اسمشو تو لیست جذابترین پورن استارای بلوند آورده بودیم. ولی اینبار میخوایم اونو از منظر کون طبیعی و گرد فوق العاده اش به تماشا بشینیم که الحق یکی از بهترین کونائیه که هر مردی آرزوشو داره.

**دایموند مونرو (Diamond Monroe)
**


بدون اغراق کون این دختر یه هیولای به تمام معناست و توانایی زدن پوز کون تمام دخترای این لیستو داره ولی منظور ما صرفا از لحاظ سایز کونش نیست؛ چراکه سایزش در مقابل فرم فوق العاده ی کونش رنگ میبازه. ضمن اینکه تتوهای ظریفش در کنار اون کمر باریک باعث میشه که کونش جلوه ی بیشتری پیدا کرده و بیش از پیش ما رو هلاک خودش بکنه. پس اگه مرد کون دوستی باشین بدون شک عاشق این زن شکلاتی میشین.

**آنیکا اولبرایت (Anikka Albrite)
**


آنیکا یه بلوند فوق سکسی با کونی معرکه است که بیشتر با همین ویژگی شناخته شده و هرچند سایز سینه هاش چنگی به دل نمیزنه ولی چهره و استایل فوق زیباش باعث میشه باقی عیباش قابل چشم پوشی باشه.

منبع

239303 👀
4 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2017-01-18 20:39:10 +0330 +0330
نقل از: shantia_18 حاجی شما برو آنال های LISA ANN رو ببین مخصوصا اون که CASEY CALVERT هست....اینا در برابر اونا پشه هم نیستن......اینا مثل بقیه فقط کونشون خوبه که لازمه یه پورن استاره چیز خاصی نیستن

این لیست مربوط به پورن استارهای فعال در سال ۲۰۱۶ است نه کل تاریخ پورن.

0 ❤️

2017-02-21 12:06:07 +0330 +0330

داداج برو amy anderssen رو ببین…اول یه دست میزنی باهاش بعدم میپرستیش ?

2 ❤️

2017-02-21 13:12:44 +0330 +0330

mandy muse عشقمه

1 ❤️

2017-10-04 13:10:31 +0330 +0330

فوق العادست کون بزرگگگگگگ

0 ❤️

2017-10-09 00:13:32 +0330 +0330

جای جولی کش خالیه

2 ❤️

2019-03-08 19:34:24 +0330 +0330

پس کو لانا رودز لاشی

1 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «