تاریخچه اختراع کاندوم

1397/10/11

سلام
میخوام تاریخچه اختراع کاندوم رو براتون بذارم که بدونید چحوری به وجود اومده

1137 👀
0 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2019-01-01 10:15:30 +0330 +0330

در تاریخ ۱/۱/۱ كه اولین انسان به وجود آمد و كمی پس از آن مردم هیچ وسیله‌ای كه كار كاندوم رو انجام بده نداشتند، به همین خاطر عین نخودچی كشمش دور و برشون پر از بچه بود. در قرنهای بعدی یعنی ۴-۳ مردم دریافتند كه اگر آب مبارك رو اون تو نریزند از حاملگی جلوگیری به عمل خواهد آمد ولی چون اون موقع هیچكس یك قرون سواد و فرهنگ حالیش نبود عقلشون به اینجا قد نداد كه اگه اون تو نریزند پس كجا بریزند؟ در قرون ۸-۷ مردم از جریان كشتی نوح یاد گرفتند كه از نفت خام میتوان به عنوان چسب یا عایق استفاده كرد. به همین دلیل عایق بندی نوك دولشان را با نفت خام مورد امتحان قرار دادند ولی از آنجا كه نفت خام خیلی كیری بود دیگه از دول كنده نمی‌شد و مردم اون دوره همه دول سیاه بودند كه اولین انسانهای سیاه پوست و همچنین برنج دول سیاه از همین مردم به وجود اومد.
در قرن ۱۵-۱۰ اولین چسب به اسم سیریش ساخته شد و مردم در یافتنند كه از سیریش میتوانند جهت مسدود كردن سولاخ دولشان استفاده كنند كه در صورت از دست دادن كنترل بدنی آب مبارك اون تو نریزه. ولی چون اون زمان همه غذاهای مقوی مثل عسل و خرما و ماست و تخم مرغ می‌خوردند همیشه كمرشون پر بود و چون آب منی نمی‌توانست از سولاخ دول خارج شود به ناچار اون تو متراكم می‌شد و در مواردی به تركیدن تخم افراد می انجامید. مثل آقا محمد خان قاجار.
بعدها یكی از دانشمندان معروف به نام ابو علی زكریای كس خنده دامغانی با سعی و تلاش و كون پارگی بسیار كاندوم اولیه را بنیان نهاد. او در این كشف از چرم نوعی حلزون به نام بزمجه استفاده كرد ولی به دلیل اینكه DNA های بزمجه خیلی قوی بود اگر كاندوم توسط مرد به داخل رحم زن وارد می‌شد سریعا با تخمكها عمل لقاح انجام میداد و تمامی خانمها صاحب بچه های بزمجه نما می‌شدند (البته یادآوری می‌شود كه اولین آخوندها از همین روش به وجود آمدند) به این ترتیب این روش هم با بن بست مواجه شد.
در قرن ۱۸-۱۷ یك دانشمند ترك به نام … (به دلیل اینكه این دانشمند خیل كسخل بوده نامش محفوظ می‌باشد) دست به یك ابتكار جالب زد. به این صورت كه او براده آهن را با سرنگ به داخل بیضه مرد تزریق میكرد و پس از عمل جماع (كردن) منی آغشته به براده آهن را با آهنربا بیرون می‌كشید ولی از آنجا كه هیچ مردی اجازه نمی‌داد یك ترك آهنربا تو كس زنش بكند این ابتكار با شكست روبرو شد. البته این دانشمند این طرح را برای اولین بار بر روی زن خودش انجام داد ولی چون آب منی كاملا از اون تو خارج نشد دارای دو فرزند مشابه با ترمیناتور و پلیس آهنی شد كه این بچه ها در اولین حمامی كه رفتند زنگ زدند و دیگر به هیچ درد نخوردند.
پس از آن یعنی در قرون ۱۸-۱۹ افراد توانستند از روش درپیت استفاده كنند. به این ترتیب كه مرد هنگام كردن بر روی یك پیت حلبی می‌ایستاد و زنش به محضی كه می‌دید چشمهای شوهرش داره خمار می‌شه و آه اوهش به هوا رفته با لقد به زیر پیت میزد و مرد از پشت به زمین میافتاد و دیگر آبش اون تو نمی‌ریخت. این طرح تا كمی قابل اطمینان بود ولی چون در مواردی به شكستگی ستون فقرات منجر شد از گردونه حذف گردید.
و اكنون و در زمان حال ما از كاندوم استفاده می‌كنیم كه اگه اختراع نمی‌شد شما نمی‌تونستید بیاین و این مطلب رو بخونین و حال كنین. ولی چیزی كه تو این ۲۱ قرن به ذهن هیچكس نرسیده و به نظر من مطمئن ترین راهه همون از كون كردنه!

2 ❤️

2019-01-01 10:17:23 +0330 +0330

نظر یادتون نره

? ? ? ? ?

0 ❤️

2019-01-17 14:18:43 +0330 +0330
نقل از: amir_mail1010 اسگول 1.1.1 هجرت پیامبر بود. چ ربطی داره به اولین بشر کص مغز ???

کسخل 1.1.1 قبل از میلاد مسیح
ما کاری به ماه های قمری نداریم
یا شمسی و یا فقط میلادی
اصلا ماه قمری جزو تاریخ حساب نمیشه .

0 ❤️

2019-01-19 09:09:16 +0330 +0330
نقل از: amir_mail1010
نقل از: sinasadrayi
نقل از: amir_mail1010 اسگول 1.1.1 هجرت پیامبر بود. چ ربطی داره به اولین بشر کص مغز ???

کسخل 1.1.1 قبل از میلاد مسیح
ما کاری به ماه های قمری نداریم
یا شمسی و یا فقط میلادی
اصلا ماه قمری جزو تاریخ حساب نمیشه .

خو کی مغز میلادی هم تولد مسیحه. چ ربطی به ادم و حوا داره خخخ

مغز نخودی . نوشتم 1.1.1 قبل از میلاد مسیح .
یعنی میلاد مسیح هم جزوش نیست
یکم درست بخون

0 ❤️

2019-01-19 09:27:29 +0330 +0330
نقل از: sinasadrayi در تاریخ ۱/۱/۱ كه اولین انسان به وجود آمد و كمی پس از آن مردم هیچ وسیله‌ای كه كار كاندوم رو انجام بده نداشتند، به همین خاطر عین نخودچی كشمش دور و برشون پر از بچه بود. در قرنهای بعدی یعنی ۴-۳ مردم دریافتند كه اگر آب مبارك رو اون تو نریزند از حاملگی جلوگیری به عمل خواهد آمد ولی چون اون موقع هیچكس یك قرون سواد و فرهنگ حالیش نبود عقلشون به اینجا قد نداد كه اگه اون تو نریزند پس كجا بریزند؟ در قرون ۸-۷ مردم از جریان كشتی نوح یاد گرفتند كه از نفت خام میتوان به عنوان چسب یا عایق استفاده كرد. به همین دلیل عایق بندی نوك دولشان را با نفت خام مورد امتحان قرار دادند ولی از آنجا كه نفت خام خیلی كیری بود دیگه از دول كنده نمی‌شد و مردم اون دوره همه دول سیاه بودند كه اولین انسانهای سیاه پوست و همچنین برنج دول سیاه از همین مردم به وجود اومد. در قرن ۱۵-۱۰ اولین چسب به اسم سیریش ساخته شد و مردم در یافتنند كه از سیریش میتوانند جهت مسدود كردن سولاخ دولشان استفاده كنند كه در صورت از دست دادن كنترل بدنی آب مبارك اون تو نریزه. ولی چون اون زمان همه غذاهای مقوی مثل عسل و خرما و ماست و تخم مرغ می‌خوردند همیشه كمرشون پر بود و چون آب منی نمی‌توانست از سولاخ دول خارج شود به ناچار اون تو متراكم می‌شد و در مواردی به تركیدن تخم افراد می انجامید. مثل آقا محمد خان قاجار. بعدها یكی از دانشمندان معروف به نام ابو علی زكریای كس خنده دامغانی با سعی و تلاش و كون پارگی بسیار كاندوم اولیه را بنیان نهاد. او در این كشف از چرم نوعی حلزون به نام بزمجه استفاده كرد ولی به دلیل اینكه DNA های بزمجه خیلی قوی بود اگر كاندوم توسط مرد به داخل رحم زن وارد می‌شد سریعا با تخمكها عمل لقاح انجام میداد و تمامی خانمها صاحب بچه های بزمجه نما می‌شدند (البته یادآوری می‌شود كه اولین آخوندها از همین روش به وجود آمدند) به این ترتیب این روش هم با بن بست مواجه شد. در قرن ۱۸-۱۷ یك دانشمند ترك به نام ... (به دلیل اینكه این دانشمند خیل كسخل بوده نامش محفوظ می‌باشد) دست به یك ابتكار جالب زد. به این صورت كه او براده آهن را با سرنگ به داخل بیضه مرد تزریق میكرد و پس از عمل جماع (كردن) منی آغشته به براده آهن را با آهنربا بیرون می‌كشید ولی از آنجا كه هیچ مردی اجازه نمی‌داد یك ترك آهنربا تو كس زنش بكند این ابتكار با شكست روبرو شد. البته این دانشمند این طرح را برای اولین بار بر روی زن خودش انجام داد ولی چون آب منی كاملا از اون تو خارج نشد دارای دو فرزند مشابه با ترمیناتور و پلیس آهنی شد كه این بچه ها در اولین حمامی كه رفتند زنگ زدند و دیگر به هیچ درد نخوردند. پس از آن یعنی در قرون ۱۸-۱۹ افراد توانستند از روش درپیت استفاده كنند. به این ترتیب كه مرد هنگام كردن بر روی یك پیت حلبی می‌ایستاد و زنش به محضی كه می‌دید چشمهای شوهرش داره خمار می‌شه و آه اوهش به هوا رفته با لقد به زیر پیت میزد و مرد از پشت به زمین میافتاد و دیگر آبش اون تو نمی‌ریخت. این طرح تا كمی قابل اطمینان بود ولی چون در مواردی به شكستگی ستون فقرات منجر شد از گردونه حذف گردید. و اكنون و در زمان حال ما از كاندوم استفاده می‌كنیم كه اگه اختراع نمی‌شد شما نمی‌تونستید بیاین و این مطلب رو بخونین و حال كنین. ولی چیزی كه تو این ۲۱ قرن به ذهن هیچكس نرسیده و به نظر من مطمئن ترین راهه همون از كون كردنه!

جالب بود ، مخصوصا قسمت تولید آخوندها ? ?

1 ❤️

2019-01-23 07:48:38 +0330 +0330

خیلی باحال بود کلی خندیدم.اینام ک میان ب ایراد گرفتن سعی کنن یکی خودشون بنویسن بجا حسادت کردن.انتقاد ب جا و منطقی مشکلی نداره اما ایراد الکی از حسادته.خیلی باحال بود آفرین…

1 ❤️

2024-04-01 23:14:00 +0330 +0330

Up
Up

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «