دین،دروغی بزرگ

1397/01/02

سلام به همه دوستان
این مبحث در مورد دین و کل قوانین و روش های اجرایی که دین نامیده میشه هست!! میخوایم ببینیم دین چیه و از کجا میاد و اصلا چرا یه عده دین دارن!!
همونطور که میدونید ادیان زیادی در دنیا وجود داره که همه به نوعی ادعا دارن که قوانین و مقررات دینشون رو از سوی خدا گرفتن.که البته معروفترین این ادیان مسیحیت و یهود و اسلام و بودا هستن اما آیا این به اصطلاح ادیان از جانب خدا هستند؟!
برای روشن شدن موضوع به تک تک این ادیان میپردازیم : اسلام
دینی که ادعا میکنه فردی به نام محمد از جانب خداوند اون رو برای هدایت انسانها آورده ولی هیچ وقت نشانه ای از الهی بودن اون قوانین ارائه نکرد و تنها حرفی که برای اون اعراب بیابانگرد زد این بود که اگر میتوانید مانند قران بیاورید .که قطعا از اعراب بیسواد و امی اینکار بر نمی آمد.بسیاری از آیات همان قرآن دارای جنبه های مختلف طنز هستند و اینکه گفته میشه در قران از اسمان و زمین و سیارات سخن گفته شده بسیار مضحک هست چون محمد با این جمله که علم را بیاموزید حتی اگر در چین باشدافراد مختلفی رو به سراسر دنیا میفرستاد تا با علوم مختلف اشنا بشن و بر اساس اون علوم که حاصل سالها زحمت دانشمندان سایر بلاد بوده قرآن رو نوشته و سروده .برای مثال محمد در قران از چرخش زمین و آسمان و … سخن گفته که این حرف برای اعراب بیسواد و امی اون زمان بسیار عجیب و شبیه خرافه بود ولی در اصل این موضوع چرخش زمین و سیارات صدها سال قبل از محمد توسط دانشمندان چینی اثبات شده بود!!!
اینکه در قران محمد گفته شده ما برای هر ملتی پیامبر و کتابی فرستادیم تا به سوی خدا رهنمون شوند با خود قرآن و محمد و دین اسلام که خودشون رو برترین میدونن در تناقض هست!!به قول محمد شیاد ( آیا تفکر نمیکنید)

266 👀
0 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2018-03-22 15:06:13 +0430 +0430
نقل از: a_rastin تاپیک مفیدی هست. ولی خب کسی زیاد سراغ این بحث ها نمیاد. فک کنم اون کلمه ایی که نوشتید عمی،نگارشش غلط باشه. امی درسته.به معنای بیسواد. حالا نمیدونم درست میگم یا اشتباه.لطفا دوستان تصحیح کنن.

خب ما هم مثل شما در کتب مختلف امی خوندیم اما چون جاهای دیگه که بحث کردیم یه عده اومدن گفتن امی به معنی مادرم هست و داری به مادرها توهین میکنی من هم اینطور مینویسم.هرچند میدونم مشکل از سطح اطلاعات و طرز تلفظ اونهاست نه نوشتار من!!

0 ❤️

2018-03-22 16:25:20 +0430 +0430
نقل از: ZINCC زیاد جامع نیست دوست عزیز یعنی زیاد قوی نیست استدلال هاتون ،مورد های خیلی بیشتر و قوی تری وجود داره که دین و خدا رو به چالش میکشه. فقط یه چیز اونم اینه که همیشه تا بوده همین بوده یه عده موافق دین بودن و یه عده مخالف هر دو هم سعی در اثبات حرف خودشون هستن. که هیچ وقت هیچ کدوم قانع نمیشه. پس عملا بحث در مورد دین و ... زیاد فایده نداره جز اینکه به اختلافات دامن میزنه. کاش به جایی برسیم که دین،ملیت،رنگ،زبان و... مهم نباشه و انسانیت جای همه رو بگیره مثل کشور های اروپایی که هرکس هرطور دلش میخواد زندگی میکنه و کسی حق توهین به دیگری رو نداره. و اینکه بخوایید حرفاتون رو ثابت کنید خیلی هم خوبه اما لطفا بدون توهین.در ضمن اعراب هم همچین بیسواد نبودن این نژادپرستی مفرط ایرانی هاست که فک میکنن اعراب اینگونه بوده اند و همیشه با تحقیر و توهین صحبت میکنن در حالی که اعراب حال حاضر با سیاست درست و با استفاده از نفت به پیشرفت خوبی رسیدن...در ضمن ممنون میشم در مورد بقیه ادیان که اشاره کردید هم اطلاعاتی بدید.

خب نباید انتظار داشته باشین من تمام استدلال ها رو توی همون چند سطر اول ارائه کنم .ولی شما ادعا کردین استدلال ها قوی نیست .میشه ضعف این استدلال ها رو بیان کنید تا من بتونم سایر دلایل رو بیان کنم تا هرجایی که دوستان درخواست کنن!!
من خدا رو به چالش نمیکشم .ولی به راحتی دین رو نفی میکنم با دلیل و منطق عقلی .لطفا اگر دلیل بر نفی خدا دارید بیان کنید.
خب شما میگید همیشه موافق و مخالف دین وجود داشته و قصد اثبات خودشون رو داشتن.من هم اینجام تا در جایگاه یک انسان ازاد نشان بدم دلیلی برای اثبات دین وجود نداره اگر هست یک دلیل منطقی و عقلی بیان کنید!!
ضمنا این تصور شماست که همه ادیان در کشورهای اروپایی با صلح در کنار هم زندگی میکنند در حالی که در کشور ازاد و دموکرات انگلیس ۴۶ درصد ضرب و شتم ها بر اثر مسائل دینی و نژادی هست !!!
از نظر من دین توهین به شعور انسان هاست و دیندار یک فرد متوهم هست که با شعور تناسبی نداره ، خب قطعا من ازادم در مورد دین جوری حرف بزنم که دین در مورد امثال من نظر داره.
نژاد پرستی ایرانی ها؟!! بهتره مطالعات تاریخی داشته باشید .حتی در کتب مورخان عرب در مورد مردمان و جوامع عربی زمان محمد نوشته شده که مردمانی بیسواد و بسیار وحشی و تندخو بوده اند و دائم با هم و با قبایل اطراف میجنگیدند به شکلی که دختران خود را زنده به گور کرده تا اسیر قبایل دیگر نشوند
ضمنا ما در مورد اعراب حال حاضر صحبت نکردیم که شما اعراب حال حاضر رو مثال زدید!!
بقیه ادیان هم به نوبت به بحث گذاشته خواهد شد

0 ❤️



‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «