چگونه راحت منی را قورت دهید

1398/04/30

چگونه با قورت دادن منی کنار بیایید

by TaMara Griffin
April 17, 2015

«***سبک و خوش‌مزه***»

این شعار کسانی‌ست که طرفدار قورت دادن منی هستند. بهرحال مانند این است که همزمان حرف بزنید، آدامس بجوید و آب بخورید. اما خیلی از افراد این کار نمی‌کنند!

پیش از آن که بگویید «اَه! چه‌قدر چندش‌آور است!»، بیایید نگاهی به ترکیب منی بیندازیم:
منی منبعی طبیعی از پروتئین، ویتامین، مواد معدنی، قند‌های طبیعی و مواد مغذی‌ست. منی سالم بیشتر از قند فروکتوز و پروتئین تشکیل شده و حاوی ماده‌ی مضری نیست. به‌علاوه، زمانی که منی برای بافت واژن به اندازه‌ی کافی ملایم است پس نمی‌تواند برای دهان و گلو زیاد زمخت و ناگوار باشد. بر‌اساس گزارشی از شبکه‌ی MSNBC، قورت‌دادن منی فشار خون را پایین می‌آورد، خلق‌وخو را بهبود می‌بخشد، سیستم ایمنی را تقویت می‌کند و آکنه و جوش را کاهش می‌دهد. در برخی جوامع، قورت دادن منی هنجاری اجتماعی، فرهنگی، و معنوی به‌حساب می‌آید. لازم به گفتن نیست که قورت دادن منی دارای تاثیرات عینی روی ذهن انسان است. پس با وجود این همه فواید متعدد، چطور می‌توانید این فرصت برای بهره‌مندی از یکی از شگفتی‌های طبیعت را از دست بدهید؟

برخی زنان مزه‌ی منی را دوست ندارند. پس شاید شریک جنسی‌تان باید کمی آن را شیرین‌تر کند تا بتوانید آن را امتحان کنید؛ باور کنید!

♂ آقایان!
با خوردن میوه‌های شیرینی مانند آناناس، انبه، توت‌فرنگی و… شریک جنسی‌تان را وسوسه کنید تا از عصاره‌ی مردانگی شما بهره‌مند شوند. با ترکیب این میوه‌ها یک معجون دل‌چسب بسازید و تقریبا یک ساعت پیش از رابطه‌ی دهانی آن را بخورید. حتماً این ترفند را انجام دهید؛ شریک جنسی‌تان متوجه این تغییر در طعم منی می‌شود و از آن خوشش خواهد آمد. خوردن این میوه‌های لذیذ نه‌تنها طعم منی شما را کمی شیرین‌تر می‌کند، بلکه ویتامینC و سایر مواد مغذی شما را نیز تامین می‌کند.

همچنین به آقایانی که اهل الکل و سیگار هستند، توصیه می‌شود مصرف الکل و سیگار را متعادل‌تر کنند، این مواد مزه‌ی منی را تلخ می‌کنند. مواد غذایی اسیدی مانند کلم بروکلی و مارچوبه نیز باعث می‌شوند شریک جنسی‌تان طعم تلخی را در دهان حس کنند. اگر قرار است هنگام عصر رابطه‌ی دهانی داشته باشید، ایرادی ندارد اگر در طول روز از مصرف برخی سبزیجات صرف نظر کنید؛ در عوض می‌توانید برای جبران در وعده‌ی شام خود سبزیجات بیشتری بگنجانید. اگر دوست دارید شریک جنسی‌تان از ساک زدن لذت ببرد، این فرمول ساده را رعایت کنید:

غذای اسیدی + الکل و دخانیات = منی تلخ‌تر
منی تلخ‌تر = ساک‌زدن کم‌تر!

تصمیم با خودتان است!

♀ خانم‌ها!
هنوز هم میلی به قورت دادن منی ندارید؟
بسیار خب! شریک جنسی‌تان میوه خورده و مصرف الکل و سیگار را کاهش داده است و شما باز هم منی نمی‌خورید! پس وقت آن است تا خلاق باشید و با همکاری هم راه‌های دیگری را امتحان کنید. برای کنار آمدن با تصور خوردن منی باید از روش تحریک دیداری استفاده کنید. در ابتدا از شریک جنسی‌تان بخواهید تا منی‌اش را روی دست، سینه، چانه یا لب‌های شما بریزد. روش دیگر نیز این است که منی را در دهان نگه دارید و سپس با‌احتیاط آن را داخل حوله‌ای کوچک بریزید یا اجازه دهید به آرامی از اطراف دهانتان پایین بیاید. به همراه داشتن خوش‌بو‌کننده‌های دهان و مصرف آن پس از قورت دادن منی نیز می‌تواند مشکل طعم منی را حل کند.

• نکته‌های متفرقه برای همه:
وقتی ساک می‌زنید و منی در دهانتان است، «عُق‌» نزنید.
خانم‌ها، لزومی ندارد که شما هم از شریک جنسی خود بخواهید که متقابلاً مایع واژینال شما را بچشد، پس تا می‌توانید باملاحظه رفتار کنید. با این همه، اگر منی مزه‌ی غیر‌قابل‌ تحملی داشت، به خود سختی ندهید و آن را در جایی دیگر بیرون بریزید.
در پایان روز (پیش از این که الکل را کنار بگذارید و از فروشگاه یک دستگاه آب‌میوه‌گیر بخرید)، به خاطر داشته باشید که رمز ساک زدن موفق، ارتباط است. با همسر یا شریک جنسی‌تان درباره‌ی نگرانی‌تان نسبت به قورت دادن منی صحبت کنید. یک توافق‌نامه (نوشتاری یا شفاهی) برای ساک زدن تنظیم کنید؛ قراردادی شامل باید‌ها و نباید‌های متقابل، به‌گونه‌ای که هر دو نفر با آن راحت باشید.
یادتان باشد که ساک زدن می‌تواند رنگ‌و‌بوی تازه‌ای به یک زندگی سکسی کسل‌کننده بدهد. آن‌چه که از قورت دادن منی اهمیت بیشتری دارد، شوق و لذتی است که در ذهن شریک‌ جنسی‌تان ایجاد می‌کنید و همین است که رابطه‌ی خوب را از بد متمایز می‌کند. قورت دادن یا ندادن، مسئله این است! پاسخ آن کاملاً به شما دو نفر بستگی دارد.
و بالاخره، آقایان! اگر شریک جنسی‌تان منی شما را قورت نداد، دلخور نشوید! می‌توانید خودتان پیش‌قدم شوید و به شریک جنسی‌تان نشان دهید که منی ضرری ندارد؛ به اندازه‌ی یک قاشق چای‌خوری از منی خودتان بخورید! نوش جان!

○ رفع مسئولیت:
ما هیچ شخصی را به ساک زدن ترغیب نمی‌کنیم! ساک زدن فقط ابزاری است که شریک جنسی شما برای لذت بردن بیشتر در دست دارد و می‌تواند آن را با خاص‌ترین فرد زندگی‌اش به اشتراک بگذارد. حتی اگر با شخصی وارد رابطه‌ای جدی شده‌‌اید، حتماً از وضعیت سلامت شریک جنسی‌تان از لحاظ ایدز و بیماری‌های مقاربتی اطمینان حاصل کنید. با این کار هر دو نفرتان در امان می‌مانید و خطر ابتلا به ایدز و بیماری‌های مقاربتی کاهش می‌یابد.


منبع:

madamenoire.com/526315/swallowing

24488 👀
1 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «