شوهرم دوست دختر داره من دوس دارم بیارتش خونه هر دومونو بکنه ولی تا حالا بهش نگفتم
میذارم بره هر قبرستونی ک دلش گیره،
فقط دگ راه برگشتی براش نخواهد بود حتی اگر از دلتنگی یا تنهایی یا غم، بمیرم.
اون کسی که خیانت میکنه رو نباید دعوا کرد خودتو باید دعوا کنی خانم وآقای محترم ^__^
تو نتونستی رضایت جنسیش رو جلب کنی
این نظر سنجی خیلی جالبه.
متشکر از لاولی گیرل گلم.
علت جالب بودن این نظر سنجی:
چون :
۱. گزینه اولش گفته:
کنار اومدن با ماجرا .
که شامل :
تحمل همسر خیانتکار ، از روی ناچاری( عدم برخورد) .
تحمل همسر خیانتکار ، از روی نیاز بهش. و لو از کارش ( خیانتش) نفرت و یا کراهت داریم.
اما گاها کنار اومدن یعنی عادت کردن به ماجرا.
یعنی سازش پذیری.
یعنی دفع تدریجی قباحت.
اما گاها کنار اومدن یعنی پذیرفتن با رضایت( از اول) .
و این رضایت ممکنه علتش شناخت درست ( فهم کافی) باشد.
ممکنه درک طرف مقابل ، علتش باشد.
ممکنه شدت علاقه به وی ، علت کنار اومدن باشد.
۲. گزینه دوم گفته: خیانت متقابل ( مقابله به مثل).
که این هم یک تصمیم ذاتی انسانی عوامانه است.
که طرف رو قصاص( یعنی تکرار عین جریان، روی طرف) میکنن.
قصاص یعنی هرکاری طرف کرد. به همون مدل مجازاتش کنیم.
مثل قتل جواب قتل.
و … .
و انگیزه های قصاص( خیانت متقابل، در جواب خیانت ): میتونه هر چیزی بوده باشد.
از قهر و اعتراض گرفته .
تا تلافی.
و … .
۳. گزینه سوم گفته: قتل طرفین: که اینم دستور باستانی قبایل و بادیه نشینان هست .
که خشم و کینه خود رو روی همسر ، اجرا میکردند.
که این رسم قبایل، به مذاهب سرایت کرده( کپی برداری مذاهب از سنن قبایل).
و در اسلام هم ، همین گزینه مطلوب و مرسوم قبایل باستان ، حکم شرعی جلوه داده شده.
و حد الهی نام گرفته.
۴. بحث جدایی( طلاق) هم تصمیم افراد محافظه کار هست.
البته به نظر شما کدومش درسته؟ .
جواب:
برای آنکه بدانیم کدوم درسته؟.
باید خیانت رو ترجمه کنیم؟
یعنی ترجمه، و منظور ما از خیانت چیه؟.
که اگه خیانت = سکس ، منظور ما بود.
اونجا باید گزینه کنار اومدن رو گزینه صحیح بنامیم.
( من کاری به باور و علاقه و سلیقه افراد ندارم.
وقتی میگم گزینه صحیح.
یعنی گزینه درست فقط اینست و بس.
و بقیه گزینه ها = خطا .
: دقیقا مثل دو دوتا = چهار تا ست.
که فقط یک جواب داره ( فقط عدد چهار).
و باقی پاسخ ها : حتما خطا هستند.
مثلا یه نفر بگه: من باور دارم.
یا علاقه دارم.
یا سلیقه من اینه که:
۲×۲ = ۷۰ .
که اینجا باور و علاقه و سلیقه او باعث تبدیل جواب خطا به جواب صحیح نمیشه.
لذا در این مساله هم : اینکه فلانی باور دارد.
یا علاقه و تعصب دارد.
یا سلیقه اش اینه که:
گزینه کنار اومدن خطاست.
و یا گزینه دیگر درست است.
دقیقا مثل علاقه و باور و سلیقه: نسبت به مثال : ۲×۲= ۴ هست .
که مثلا یکی بگه:
طبق باور من.
یا طبق سلیقه من.
یا طبق علاقه و تعصب من:
۲×۲ = ۷۰ .
اما اگه خیانت رو :
خیانت به راز.
خیانت به اموال.
و خیانتهای کلیدی:
ترجمه کنیم.
اونجا :
طرف حق دارد همسر خیانتکارش را ببخشد.
یا خودش مجازات عادلانه اش کند.
یا شکایت قضایی کند ازش برای احقاق حق.
خیلی ناقص بود انصافا
هیچ کدوم از گزینه ها رو نزدم
چند تا گزینه دیگه باید اضافه میشد به نظرسنجی!
کسی ک خیانت میکنه دیگ اون مرد یا زن سابق نیس و ب نظرمن بهتره همونجا قصیه رو تموم کنید
یه گزینه توضیح خواستن میزاشتی حالا:/
نمیدونم باید تو شرایطش قرار بگیرم.
با سپاس از دوستان .
بخاطر اظهار نظر ( مخصوصا از مسیحای گل) :
آیا سکس، با غیر همسر = خیانت؟
دوستان :
سوال دارم :
آیا واقعا سکس همسر من نوعی( زن ، یا مرد): با غیر همسرش، اونم در خفا( بدون اطلاع همسر): خیانت به حساب میاد؟.
آری، اگه باهاش شرط گذاشتیم ( قبل، یا بعد ازدواج) که : حق سکس با غیر من نوعی که همسرت هستم رو نداری.
اگرچه این شرط خطاست. اون بحث دیگریست.
اما اگه شرط نذاشتیم که همسر من، از لحاظ سکس، فقط مال ما باشه.
حق محدود و منحصر کردن همسر ، به سکس فقط با همسر ( و لا غیر ) رو نداریم.
مگه اینکه اون سکس با غیر همسر: ضرر یا خطر برای خانواده و اعضایش داشته باشد.
همسر من نوعی( زن، یا مرد): مسواک شخصی من نیست .
که فقط مال من باشد.
او انسان هست.
او دارای علایق و سلایق خاص خودست( در مواردی متفاوت، و یا حتی متناقض با من نوعی همسرش).
من حق ندارم او رو محدود و منحصر به خودم کنم ( چون همسر منست ).
در اسلام در بحث ازدواج : کلمه احصان بکار بردند.
احصان از ریشه حصنست.
حصن = قلعه با دیوارهای بلند غیر قابل عبور ( که زندانهای زمان قدیم این شکلی بودند).
یعنی اسلام ، ازدواج را زندان پنداشته.
یعنی همسر با ازدواج به جای خانه بخت و خوشبختی، به زندانی به نام خانواده می ره.
به زن میگن محصنه( زندانی در حصنی به نام خانواده).
به مرد میگن محصن.
این بحث غیرت زناشویی هم که داریم : همون زندانی ( و در حصن) پنداشتن همسر ، بعد از ازدواجه.
این غلطه.
همانطوری که شتر و شمشیر محمد پیامبر اسلام: الان تاریخ مصرف ندارن.
سنن او هم مال زمان خود محمد هستن .
و الان تاریخ مصرف ندارن.
محمد میگفت زن رو در حال سکس با غیر شوهر دیدی : یا همونجا بکش. یا سنگسار کن.
این غلط ست.
ما حق نداریم : به خاطر یه سکس، جان یک انسان رو بگیریم.
جان انسانها برای محمد ارزش نداشت.
همش در قرآن: به جهاد و قتال و جنایت دستور داده.
نتیجه دین و کتاب ( قرآن) محمد:
شده قاسم سلیمانی .
شده بن لادن.
شده ابوبکر بغدادی.
شده حوثی یمن.
شده طالبان.
شده بوکوحرام.
شده علم الهدی.
راه محمد در بحث زناشویی، مثل این مثالست:
مثل اینکه اگه کسی ، با غیر من نوعی نانوا معامله کرد.
و از نانوایی غیر نانوایی من، نون خرید.
یا باید در حین خرید نان از نانوایی غیر من، بکشمش.
یا بعدا باید سنگسارش کنم .
او حق انتخاب دارد.
من حق ندارم او رو محدود و منحصر کنم که فقط از من نان بخر.
و گرنه سنگسار.
حق اینم ندارم به همسرم بگم : اگه با غیر من سکس کنی :
یا در حین سکس میکشمت.
یا بعدا سنگسارت میکنیم.
او حق انتخاب دارد.
او برده من نیست که فقط مال باشد.
او مسواک شخصی من نیست:
که فقط من ازش استفاده کنم.
و کسی حق استفاده ازش ندارد.
او فقط شریک جنسی من است.
فقط همین.
گزینه ها ناقصه که
میزدم کیس شوهرمو پر پر میکردم :/
#فقط سنگسار! (biggrin)
اما از شوخی گذشته. میشینم دو کلوم منطقی باهاش حرف میزنم. میگم دردت چی بود که بهم خیانت کردی؟ بعد از پنجره پرتش میکنم پائین (cool)
#Best_partner
شما همون koon midam boy نیستی؟
چون نوشتن این متون بلند بالا کار هر کسی نیست! (dash) (biggrin)
خب قبل از هر چیز دلیلش رو ازش میپرسم
اگر دلیل قامع کننده ای داشت بدون مهریه طلاق میگیره و میره پی زندگیش
سپاس از اظهار لطف دوستان
سپاس از اظهار لطف دوست گلم ترومن:
بله من دکتر مهدی هستم ( کون میدم بوی) .
اون اکانت ، طبق برخی مصلحتها حذفیدم
سوال سختی بود بین گزینه های 2 و 4 تردید داشتم ولی بالاخره تصمیم گرفتم منم متقابلا خیانت کنم
دیگه وقتی خیانت کنه مزش میره زیر زبونش و در ادامه بدتر هم میشه به درد نمیخوره طرف باید ولش کنی دگه اگه بتونی
شب بعد یک سکس خفن وقتی بخواب رفت!خواب تو خوابش میکنم تا اون باشه خیانت نکنه! (dash)
اگه پشیمون باشه گذشت میکنم در صورت تکرار جدا میشیم
سپاس مسیحای گلم
بابت اظهار نظر
عشقی. فدات
اما بابت اظهار نظر شما دوست گلم:
ازدواج اول باید زیر پروژکتور بره :
۱. ازدواج باید بررسی شود .
ازدواج را کی ابداع کرد؟ .
خب: معلومه باستانیان.
اگه قرار باشه کار باستانیان ( و سنن اونها ) صحیح باشه.
مجسمه پرستی ( بت پرستی)، برده داری، شلاق، سنگسار، و … از سنن و ابداعات همون باستانیان، و همان افرادیه که ازدواج رو ابداع نمودند.
پس همانطوری که این ابداعات( برده داری و …) اونها خطا بود.
ازدواج هم که ابداع اوناست، خطاست.
لذا اصل ازدواج با جنس مخالف، و تشکیل خانواده، بعنوان یک سنت باستانی، و بعنوان یک ابداع باستانی ، خطاست.
( به صدها دلیل ).
۲. من همان طوریکه برده داری، و سنگسار و شلاق. و بت پرستی رو ( که از سنن باستان بود ، و است ) ، قبول ندارم .
چون خطا هستن.
خیانت شمردن ( و زناء شمردن ) سکس همسر ، با غیر همسر رو ( که این هم از ابداعات و سنن همون بت پرستان باستانه)، خطا میدونم.
چون همسر من نوعی ، با مسواک شخصی من ، که فقط من حق استفاده ازش دارم ( نه غیر من)، فرق داره.
همسر من ، مسواک شخصی من نیست که بهش بگم : فقط مال منی . و حق سکس با غیر من رو نداری.
بلکه او حق انتخاب دارد.
و من حق منحصر و محدود کردن وی به خودم رو ندارم.
و همسر بودنم، دلیل کافی برای محدود و منحصر سازی همسرم نیست.
همسرم آزاد است با هرکی دلش خواست سکس کند( با رعایت اصول بهداشتی و امنیتی).
۳. این که نظر من، و نظر غیر من، و نظر همجنس گرا و … : اینجا مطرح نیست.
اینجا حقیقت و غیر حقیقت ( خطا بودن) مطرحست.
دقیقا مثل : ۲×۲=۴ .
که اینجا نظر من همجنس گرا ، و یا نظر فلان غیر همجنس گرا ، و نظر شما دوست گلم، و … نداریم.
اینجا:
مثلا نظر من نوعی ، در جواب ۲×۲ ، بجای ۴، مثلا ۷۰ باشد.
اینجا توجیهی برای نظر خطای وجود نداره.
مثلا در مثالی که زدم ( ۲×۲) .
فلانی چون همجنس گراست.
پس نظرش قبوله.
یا چون غیر همجنس گراست پس نظرش رده.
و … نداریم.
بلکه اینجا :
در بحث ازدواج و … هم ، من همیشه روی صحیح و خطا انگشت میذارم.
که کدام نظر ( و راه) درست است؟ .
و کدام خطاست؟.
و کاری به این که:
فلانی مذهبش چیه؟.
یا نژادش چیه؟.
یا سنش چنده؟.
یا گرایش جنسیش( یا سیاسیش ) چیه؟ .
ندارم.
بلکه حقیقت رو از خطا غربال میکنم.
البته شاید برای شما دوست گلم ، این کار ، قابل هضم نباشد.
چون تا حالا با مثل این نظریات مواجه نبودین.
و براتون جدید ست.
و لذا عجیب.
یاشاید فکر کنین :
چون من همجنس گرا هستم.
لذا دید ویژه منحصر به فرد( همجنس گرایانه ، و متفاوت، و خطا ) دارم.
ولی خدمت شما دوست گلم بیان کنم که :
من دید و ذهنیتم، همیشه، بر اساس واقعیت گرایی هست.
بدون دخالت دادن گرایشات خودم: اعم از گرایشات جنسی و اجتماعی و سیاسیم در ذهنیت، و در اظهار نظرم.
( واقعیت گرایی محض).
البته ، از دقت، و از اظهار لطف شما ، دوست گلم ، کمال سپاس رو دارم .
سپاس مسیحای عزیز
بابت لطفتون ( اظهار نظر در مورد تز های ما)
اولا ابداعات باستان ، همه بالاتفاق، دارای نقص هستند ( اعم از معماری، و حمل و نقل، و پزشکی، و … ) .
یعنی ابداع کامل ابدی نداریم.
مثلا الان طب سنتی ابداع باستان ، کارآیی نداره.
و اپتید شده ( مبدل به طب نوین).
خانه کاه گلی ابداع باستان، کارآیی نداره .
و به معماری مدرن دگردیسی شده.
شتر سواری ابداع باستان ، کارآیی نداره.
و به ماشین الات مبدل شده.
و همه ابداعات باستان یا نیاز به اپتید دارن.
یا در مواردی مثل برده داری و سنگسار، قابل اصلاح و اپتید نیستن.
و باید زباله دان تاریخ مهمان باشن.
و در موارد قابل اصلاح، هم نمیشه کپی برداری بدون تحول ، و بدون به روز رسانی ، ازش منتفع شیم.
حتی همین زبان ابداع باستان ، کلی ایراد داره.
همه زبانها پر از اشکالند.
من به یه دانشجوی ایرانی ، یه مقاله پژوهشی نوشتم
(ده سال پیش) .
تحت نام، زبان ، نیازمند رنسانس و جراحی.
که اونجا اشاره کردم:
اگه همین زبان، از حیث کیفیت واژه پردازی لفظی، و از زاویه ترجمه، و ترادف، و تضاد، و از حیث نوع هجا و تلفظ، و از حیث رسم الخط، زیر ذره بین قرار گیرد.
میشه فهمید همان طوری که خانه سازی اون زمان، به درد الان نمیخوره.
و نیاز به اپتید داره.
زبان های ابداع شده اون زمان هم به شدت، نیاز به جراحی به روز رسانانه دارن.
و به خاطر اینه که زبانهای علمی ( زبان شیمی، زبان فیزیک، زبان رمز جاسوسی، و … ) ابداع شده.
چون زبان ابداع باستان کارآیی نداره .
حتی بحث تفاوت محاوره و کتابت، و ساده سازی با ابداع زبان گویا( محاوره ای) با تحولی در زبان مکتوب، نشان ار ناکارآمد، و نیاز به اپتید بودن زبان ها دارد.
من چهار سال پیش، رسم الخط دلتا رو ابداع کردم .
که شامل همه اصوات میشه.
و کامل ترین رسم الخط جهانه.
و به دلایل امنیتی به شکل راز ، نگه داشتم تا حالا.
و هیچ زبانی ندیدم که رسم الخطش شامل همه اصوات بشه.
به جز دلتا .
یعنی زبان ابداع باستان هم نیاز به جراحی و اپتید و دگردیسی داره.
لذا در مورد سنن باستان ، برخی از سنن و ابداعات، با تحول و سازگار سازی، با امروز( اپتید) قابل استفاده هستن .
اما برخی: جاشون در زباله دان تاریخه ( مثل برده داری، و سنگسار).
اما در بحث ازدواج ، مثالی میزنم :
من یه بشکه شیر خوردنی ۲۰۰ لیتری رو با سه گرم سم میتونم ، غیر قابل نوشیدن کنم.
نیمه پر ( شیر ۲۰۰ لیتری)، اینجا هزاران برابر نیمه خالی( سم سه گرمی) است.
اما همین نیمه خالی ناچیز، نیمه پر کلان رو به زباله غیر قابل استفاده مبدل نمود.
لذا مضرات کلیدی ازدواج، منافع ازدواج رو غیر قابل تحمل میکنه.
و هیچ عاقلی با بررسی همه جانبه، هرگز تن به ازدواج نمیده.
از اون طرف ، در نگاه همه جانبه، مضرات ازدواج، حداقل ۳۰ برابر منافع اون هستند.
و هیچ کی به خاطر یک سی ام سود، سی برابر ضرر رو نمیپذیره.
از اون طرف، خود این ازدواج( حتی اگه تن بهش بدیم هم) نیاز به تحول و به روز رسانی داره.
البته حرف از تعهد نانوشته در ازدواج زدین.
اینجا باید پرسید : آیا تعهد نانوشته ازدواج ( مثل بحث عدم خیانت جنسی و …. ) آیا صحیح است؟.
آیا هر تعهدی( و لو خطا) نیازمند وفاست؟.
لذا شما به جای توجه به محتوای تعهد نانوشته ( که آیا درست است که وفا کنیم بهش؟ یا نه؟) صرفا بحث لزوم وفا به تعهد رو مطرح میکنین.
در حالیکه به تعهد خطا، نباید وفا کنیم.
حتی اگه تعهد کتبی داده باشیم.
چه برسد به نانوشته.
پس محتوای تعهد در اولویت باید.
و هر تعهدی ، لایق وفا نیست.
مثلا همین نانوا: مثلا من به فلان نانوا تعهد کتبی دادم:
که فقط ازش نان خواهم خرید.
آیا ابن تعهد صحیحه؟ .
آیا وفا به همچنین تعهد خطا، خودش خطا نیست؟ .
نتیجه : برخی سنن باستان ، مثل دندانی هستند که قابل تعمیرند.
و اونها با اپتید، و تعمیر، قابل استفاده ان.
اما برخی مثل دندان فاسد غیر قابل تعمیر هستن.
که باید کشید و پرت در زباله دان تاریخ.
در ضمن، اینکه شرق و غرب، چه نظری در فلان تز ما دارن. مهم نیست؟ .
مهم صحت و سقم محتوا هست؟ .
اگه حرف من درست باشد.
حتی اگه کل جهان ردش کنه.
شایسته دفاعست.
اما اگه غلط باشه.
اگه کل جهان بپذیرد.
غیر قابل دفاع، و بلکه مردودست.
مثلا در مورد ( ۲×۲) نمیام دنبال نظر شرق و غرب باشم.
که نظری و حدسی، آیا در موردش دارن؟.
یا نه؟.
بلکه دنبال جواب صحیح بود باید.
در مسائل سیاسی و اجتماعی و اقتصادی و قضایی هم، باید راه و نظر درست رو جستجو کرد.
نه اینکه حرف ، یا حدس ، یا توهم ، یا تعصب ، یا باور مذهبی، یا علاقه ، یا کراهت و نفرت ، یا سلیقه فلانی در مورد فلان موضوع چیه؟ .
امیدوارم توجیه شده باشید.
تمومش میکنم مثه الان ک بعد از هفت ماه با دوست دخترم کات کردم
راحت باقضیه کنار میام چون اونم ادم هستوحق داره از بدنش لذت ببره حالا به هر نحوی اقایون روشن فکر باشن چون خودشونم از این کارا خیلی میکنن
بنظرم چ زن چ مرد بغیر از رابطه زن و شوهری باید روابط دیگه هم داشته باشن و از زندگی لذت ببرن من خودم متاهل هستم و هیج مشکلی با این قضیه ندارم اگه روزی بفهمم زنم دوس پسر داره حتی حمایتش هم میکنم😍
پدر مادرشو میگام که دخترشون گندس اون جاکشیم که باهاش خوابیده رو از کون دار میزنم زن میگیرم گنده نمیگیرم که
نه ملامتش کن و نه خدایی نکرده زدن فقط دلیلشو بپرس اگه بچه داشتین سعی کنید دلیلشو جویا بشید به خاطر فرزندتان زندگیتون رو خراب نکنید زنی که تا حالا این کار نکرده باشه اگه بار اولش باشه مطمئن باشید ضربشو خورده شما بیشتر داغونش نکنید
اگه زن بگیرم زن ام بخوابه با هر مردی یا پسری مطمعن بشم بهش میگم می خواهم طلاقت بدم اگه پرسید چرا میگم برو با همونی که باهاش خوابیدی زندگی کن انشاله خوش بخت بشی نهایتا عصبانی هم شدم در حد چند تا سیلی میزنم زیر گوش اش .
شاید پشیمون شه باید بخشیدش،گناه داره