سارا زن دایی من !

1388/09/05

سلام
من مجید دانشجوی رشته کامپیوتر با 18 سال سن از تهران هستم (asl plz !)
من یه زندایی دارم که معلمه و خیلی شاسی بلند و گوشششششششت .
همین الان که دارم بهش فکر می کنم تا ماجرا یادم بیاد از شق درد دارم میمیرم !
بگذریم ، من یه مدت بود ( فکر کنم از دوران دبیرستان ) تو نخ این خانم خوشگل بودم و یادش بخیر چقدر به یادش اون موقع ها می جقیدم .
خیلی وقتا دیدش می زدم ولی با این کارا فقط و فقط حشر بیشتر می شد و مجبور می شدم دوباره به جق رو بیارم .
برای کنکور من خونشون تلپ بودم برای اینکه سوالهام رو ازش بپرسم . راستی من یه دختر دایی 9 ساله هم دارم که مدرسه بغلی مامانش درس می خوند ( آخه زن داییم معلم پسرونه بود اونم از نوع ابتدایی ) داییم همم که صبح می رفت سر کار و شب میومد و من هم چون تو خونمون سکوت و آرامش کمتر حکم فرما بود ( به دلایلی ) مخ مامانم رو زدم که به دایی بگه که من برم اونجا و تازه اینجوری می تونم سوالهام رو هم از زن داییم بپرسم . انقدر مخ مامانم رو حوردم که گفت باشه و قرار شد من قردا صبح برم خونه دایی جونم !
اون شب هرچی کتاب کس شعر داشتم رو ورداشتم که صبح وقتی با بابام می خواستیم بچینیمشون تو ماشین بابام خندش گرفته بود .( خوب چی کار کنم می خواستم درس بخونم دیگه ! )
وقتی رسیدیم به خونه داییمینا فقط زن داییم خونه بود و اون هم مونده بود تا کلید رو به من بده و خودشم زود رفت مدرسه . من که بعد از تخلیه کتب درسی و غیر درسی از بابا خداحافظی کردم و اومدم تو رفتم سر یخچال و با یه ظرف آلبالو رفتم پای ماهواره ( خیر سرم دارم درس می خونم ) و زدم کانالهای مختلف که یهو به فکرم کانالهای -18 افتاد . بعد از یه سرچ جانانه رفتم روی کانال مورد علاقم یعنی Spice Platinum که اون موقع ها هنوز کارتی نشده بود ( ولی من هنوز هم اون رو نگاه می کنم ) بعد از حدود دیدن 5 سکس مختلف حشر داشت از چشام می زد بیرون که شروع کردم به تجسس توی اتاق خواب دایی و زن دایی جونم . بعد از گذشت زمانی کوتاه به کمد لباسها رسیدم و شروع کردم به دستمالی کردن لباسهای زیر زن دایی .
دیگه داشتم دیونه می شدم که دیدم ساعت نزدیک 12 هست آخه زن داییم ساعت 12 تعطیل میشد . پاشدم و یه آبی به دست و صورتم زدم و با تلقین به خودم شهوتم رو پایین آوردم و رفتم پای درس و مشقم .
ساعت 12:30 بود که زنگ زدم در رو باز کردم دیدم که زن دایی هست و داره از گرما هلاک میشه زود اومد تو و من رفتم براش یه لیوان آب خنک آوردم ، بعد از اینکه آب رو خورد شروع کرد به لخت شدن ...
نه بابا بهم فحش ندین داشت مانتوش رو در می آورد خوب نمی تونست که با مانتو و روسری جلوی من بشیه ! ( می تونست ؟ )
سارا (اسم زن دایی منه !) رفت تو اتاقش و لباساش رو عوض کرد اومد نشست رو مبل یه دامن پوشیده بود با یه تی شرت حدودا گشاد ، بعد از یک استراحت مختصر رفت سراغ درست کردن ناهار منم که طبق معمول تو نخش بودم .
پیش خودم فکر کردم که چجوری می تونم بهش نزدیک بشم و بتونم خداقل دست مالیش کنم که یهو یه فکر خوب به سرم زد . من به علت درس خوندن و رفع اشکال از سارا رفته بودم اونجا خوب این بهترین راه نزدیک شدن بهش بود .
من و سارا خیلی با هم خوب بودیم و اون خیلی من رو دوست داشت و به من احترام می گذاشت و من هم همین طور ولی خوب من تو فامیل یه پسر خوب و مودب هستم ( خواهش می کنم تشویقم نکنید ، شرمندم نکنید ) پس نمیشد برم بچسبم به خانم .
رفتم تو آشپزحونه بعد از یکمی شوخی و صحبت و تشکر و پاچه خواری به خاطر رفتن به خونشون بهش گفتم زن دایی بعد از غذا وقت داری یکم با من ریاضی کار کنی ؟ که گفت باشه من هر کمکی که از دستم بر بیاد برات می کنم ریاضی که چیزی نیست ( همونجا می خواستم بهش بگم پس هرچه سریع تر پشت کن ببینم ! بئو خانم محترم ) منم بعد از تشکر رفتم تو چیدن میز غذا کمکش کنم .
بعد از اومدن دختر داییم ناهارو زدیم تو عروغ و من رفتم پای درسام که بعد از حدودا یه 15 دقیقه سارا اومد پهلوم نشست و گفت کتابتو بده ببینم چی داره توش . منم کتاب رو بهش دادم و شروع کردم دید زدنش ولی کس کش هیچ جاش معلوم نبود با اون تریپ بچه مثبتیش مثلا می خواست جلوی من لباس چسب نپوشه ولی اون همیشه تو خونه لباساش تنگ و چسب بود ( به ما که رسید وا رسید )
ماجرا گذشت تا شب شد و بعد از خوردن شام من که خیلی خسته بودم می خواستم بخوابم که سارا جای من رو توی هال انداخت و خودشون هم به اتاقاشون رفتن و من هم تا سرم رو روی بالش گذاشتم خوابم برد . یهو از خواب پریدم دور و برم رو دیدم ساعت 1:10 بود می خواستم بخوابم که دیدم یه صداهایی می یاد ، گوش تیز کردم خوب شنیدم و فهمیدم که بله توی اتاق داییم اینا پارتی برگزاره . رفتم پشت در و فقط صدا میشنیدم . از صداها معلوم بود که سخت مشغول هستم من هم که داشت اعصابم خورد میشد رففتم و با هر بدبختی که بود خوابیدم صبح که پاشدم هیشکی خونه نبود ولی من هنوز از ماجرای دیشب اعصابم خورد بود بعد از خوردن صبحانه به خودم گفتم که من امروز باید سارا رو بکنم و به فکر و پیدا کردن راهی برای کردن این خانم با شخصیت فرو رفتم ولی مگه این مغز من به چیزی به جز کردن هم فکر می کرد .
سارا اومد و مثل دیروز همچی گذشت تا سارا بعد ار شستن ظرفها رفت تو اطاقش استراحت کنه دختر داییم هم که چون آخر ترم بود و زمان امتحانا تو اتاقش مشغول درس خوندن بود . بعد از این که سارا رفت منم رفتم به اتاقش ، آروم وارد شدم ( اول ورود به خودم گفتم که مرگ یه بار شیون یه بار ) رو تخت خوابیده بود و به بغل آروم رفتم پشتش و منم خوابیدم کنارش و با ترس و لرز شروع کردم کیرم رو مالیدن به کون سارا جونم . کیرم رو انداخته بودم لای چاک کونش و مشغول بالا و پایین کردن بودم دستم هم برده بودم روی کسش و داشتم با کسش بازی می کردم سارا خواب بود که یهو از خواب پرید و ...
وقتی منو تو اون وضعیت دید با ناراحتی بهم نگاه کرد که منم پاچه خواری رو شروع کردم ( آخه کاره دیگه ای نمی تونستم بکنم ) و گفتم که دوست دارم و به سکس با تو خیلی نیاز دارم و این جریان بین من و خودت باقی می مونه و از این حرفا حدود نیم ساعتی رو مخش بودم که با اکراه گفت باشه و من شروع کردم رفتم تو لباش و حالا بخور کی نخور یکم که لب گرفتم دیدم که نه بابا این هنوز حشرش پایینه و فاز نمیده رفتم سراغ لاله گوشش و با زبون زدن بهش احساس کردم که ریتم نفساش عوض شد دوباره رفتم رو لباش و شروع کردم لبای داغی داشت و خوب هم جواب کارای منو می داد در همین حین دستم رو بردم تو پیرهنش و شروع کردم با سینه هاش بازی کردن ، یه چند دقیقه ای مشغول بودم یهو یاد دختر داییم افتادم رفتم در رو از تو قفل کردم اومدم با خیال راحت دوباره مشغول شدم ، پیرهنش رو در آوردم و از رو سوتین شروع کردم خوردن سینه هاش خودش سوتین رو باز کرد و سر منو به سینش فشار داد ( انگار خودشم حشرش زده بود بالا ) و منم که از خدا خواسته شروع کردم خوردن و گاز گرفتن سینه هاش صداش کل اتاق رو گرفته بود ، دیدم خیلی داره جیغ جیغ میکنه گفته ساکت باش الان دخترت میاد تو گفت باشه و آروم تر آه و اوه می کرد من دوباره رفتم رو لبش بعد دو سه حرکت رفتم پایین و دامنش رو کشیدم پایین و از رو شرت شروع کردم لیس زدن کس خانم خیلی خوشش می اومد شرتش رو در آوردم و چی می دیدم یعنی باورم نمی شد که من به این موفقیت دست یافتم ( خوب دیگه ما اینیم ! ) اول با دست روش می کشیدم و نازش می کردم مثل هلو بود و خیلی خیس با لبام بوسش می کردم ( کس خانم رو ) و با زبون شروع کردم لیس زدنش طعم جالبی نداشت یا شایدم که من خوشم نیومد ولی چیز توپ بود چیزی بود که من خیلی وقت بود تو کفش بودم زبونم رو انداختم لای کسش و هی فشار می دادم تو ، بعدش با کلتوریس بازی کردم و هی زبونش می زدم که خیلی حال می کرد از رفتاراش معلوم بود بعد این که کس خوری ما تموم شد یعنی بهتره بگم خودش تمومش کرد منو از رو خودش انداخت پایین و شروع کرد مثل وحشی ها شلوار منو در بیاره داشت منو بگا میداد خودم لباسم رو در آوردم و فقط موند شورتم که اونم سارا امونش نداد و سریع درش آورد کس کش شرته گیر کرد به کیرم و خیلی دردم اومد ولی بعدش خوب بود چون سارا کیر منو تا دسته یهو کرد تو دهنش که با یه عق جانانه اونو پس زد . خندم گرفته بود گفتم چی کار می کنی ؟ گفت برای داییت همیشه این کارو می کنم ولی چون کیر تو از اون بزرگتره این جوری شده یه لب ازش گرفتم و دوباره کیرم رو سپردم بهش . خیلی جالب ساک میزد کارایی می کرد که خیلی بهم حال می داد . این ماجرا حدود 10 دقیقه ادامه داشت که دیدم اگه این دو تا میک دیگه بزنه کارم تمومه و سریع کیرم رو از دهنش کشیدم بیرون که یهو دهنش یه صدای باحال داد که از خنده روده بر شدم .
با کمر خوابوندمش لبه تخت و یه کم با کسش بازی کردم که گفت بکن دیگه دارم میمیرم با شنیدن این حرف خیلی حال کردم اونی که من این همه تو فکرش بودم بهم می گفت منو بکن ! ( حسودی نکن ! ) خواستم برم کاندوم بیارم که گفت نه اونجوری حال نمیده بدون کاندوم بکن فقط بپا توش نریزی ، گفتم چشم و کیرم رو یه تف زدم و گذاشتم در کس خانم و آروم هل دادم تو ووووووی چه حالی میداد آروم تا دسته کردم تو که دیدم قرمز کرده گفتم چیزی شده بدبخت نفسش بند اومده بود نفسش که جا اومد گفت احمق من که گفتم کیر تو از داییت بزرگتره من بهش عادت ندارم ( از این به بعد عادت می کنی ! ) تو هم یهو تا دسته کردی تو شانس آوردم دادم هوا نرفت . من شروع کردم تلنبه زدن وای که چه حالی می داد ، یه 5 دقیقه ای تلم ردم دیدم جون تو تنم نمونده خودشم فهمیده بود من خودم رو کشیدم عقب و کیرم رو در آوردم و گرفتم رو تخت خوابیدم سارا هم اومد نشست رو کیرم و شروع کرد به بالا و پایین پریدن وای سینه هاش می پریدن اینور می پریدن اونور هی خودشو می چرخوند وای کیرم رو انگار کردم تو یه چیزی که ویبراتور داره یه کم هم اینجوری بودیم دیدم طفلی نا نداره بهش گفتم پاشو مدل سگی می خوام بکنمت رفت رو زمین و سگی نشست منم رففتم از پشت و کیرم رو تا دسته چپوندم تو کس سارا جونم ، کیرم رو تا آخر در می آوردم و تا دسته می کردم تو یهو سارا گفت می خوای تخماتم بکن تو کسم که گفتم نه همین جوری خوبه آخه راست می گفت کم مونده بود من تخمام رو هم بکنم تو کسش موقع تلم زدن یهو چشمم افتاد به سوراخ کونش و شروع کردم باهاش ور رفتن که یهو گفت با پشتم کاری نداشته باش گفتم اصل ماجرا که هنوز مونده گفت بچه جون من به داییت کون ندادم اون موقع تو می خوام منو از مون بکنی ؟ گفتم بالاخره هرچیزی اولی و شروعی داره منم کون شما رو افتتاح می کنم که گفت نه و هیچ جوری نتونستم راضیش کنم ولی برای دفعه اول سکسم با سارا تا همین جاشم پیش روی خوب بود . سرعتم رو زیاد کردم و موقعی که کیرم رو می کردم یه صدا میداد که من عاشق این صدا هستم دیگه داشت آبم میومد که به سارا گفتم ، گفت بریز زوی سینم سریع برگشت و منم شروع کردم جق زدن و تو لحظه آخر سر کیرم رو گرفتم به طرف صورتش و 3 - 2 -1 - آتش ! ضرب اول آبم پاشید روی لبش و بقیش هم ریخت روی سینه و شکمش . چشاش رو انقدر باز کرده بود که فکر نکنم کسش انقدر باز شده بود ازش معذرت خواهی کردم و بوسیدمش . « سارا جون مرسی


👍 2
👎 1
552283 👁️


     
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید

263187
2010-09-10 06:42:29 +0430 +0430
NA

منم زید خوشم نیومد
اونجوری که تو گفتی من فکر کنم اصلا معلم نبوده و الکی گفته که معلمه احتمال میدم جنده بوده

7 ❤️

263188
2010-09-18 17:57:54 +0430 +0430
NA

اول گفت با شخصیت بود و فلان

بعد گفت رفتم خوابیدم رو تختش وقتی خواب بود تا بیدار شد و…

آخه آدم جرات میکنه همین جوری بره بغل زن داییش بخوابه؟ (تازه با شخصیتم بوده)

تا حالا اینو بر ه مرغ پخته تعریف کردی؟ فکر کنم قوقولی قوقول کنه.:bigsmile:

7 ❤️

263190
2011-04-09 01:25:47 +0430 +0430
NA

عزيزم تو اصلا مجبور نيستي داستان بنويسي چون معمولا با داستانات حال آدمو بهم ميزني.
آدم زن خوشدم نميتونه با اين رفتار بكنه چه برسه به زن دايي با شخصيت .

0 ❤️

263191
2011-04-30 15:19:27 +0430 +0430
NA

کونی زاده عزیز به یکی بگو داستانتو برات بخونه بفهمی چقدر چرت گفتی

0 ❤️

263192
2011-05-06 18:00:14 +0430 +0430
NA

از کی تا حالا بچه های 9 ساله هم ترم دار شدن و میرن برا امتحانای آخر ترم تواتاقشوندرس بخونن؟

0 ❤️

263193
2011-05-28 01:34:12 +0430 +0430
NA

ای خاک بر…

0 ❤️

263194
2011-05-28 02:35:07 +0430 +0430
NA

همیشه وقتی مهمون میره جایی میمونه صابخونه سیخ میکنه همون شب یه بکن بکن اساسی راه بندازه…مهمونم همیشه گوشاش تیزه و همیشه هم نصفه شب از خواب بیدار میشه!!
همه به راوی داستان پامیدن… زن پدر ننه بزرگ همسایه خاله ی مادر…همه!
همه ی زنداییها و زن عموها و کلا عروسای فامیل دافن تهشونم باد میده!!!
هیشکی از دستممالی شدن بدش نمیاد…چون راوی خیلی خوبو سکسیه و مخ میزنه… منتها آدمی که به این راحتی مخ میزنه چرا تو کف کوفامیلشه جای سوال داره!
…زنه پاشد بعداز یه ساعت تازه فهمیده بود دستت تو کوس وکونشه … بدنش کلا لمس بوده حس نمیکرده!
بد انقدر بهش برمیخوره اخم میکنه!!نه پامیشه نه یه کلمه میگه نکن!!
نصف شب صدای یواش دادن زن داییو میشنیدی اونوقت توله داییت صد ای عرعر تورو با ننش نمیشنید ؟؟ تو این سه ساعت بسته بودینش تو قفس که نیاد تو ازگل؟؟
بد باشه بابا قبول تو دسته خرداری 3متر اما حرومی کسیکه یه صبح تاشب به اون شدت که خود خرت گفتی داده دیگه کسش تنگ نیست!!قرمزی ربطی به تنگی نداره گوساله!
ته ماجرام معذرت خواهی کردی… این خوب بود…خندیدم.

کلمه ها وترکیبهای تازه ی درس:
زندایی, زن عمو : سوراخ فوری, جنده اجباری
عروغ : عروق=رگها=رگ
درس خوندن : لاس خشکه ,دستمالی
مودب: کسی که پا میدهد
خوابم میاد خستم : میخوام بدم
احترام : محترمانه دادن
سوپراستار و راوی کلفت داستان : جلقی

0 ❤️

263195
2011-06-10 06:16:32 +0430 +0430
NA

اخه جاکش مصنوعی ترین داستانی که تو عمرم خوندم رو نوشتی اینجا
ادم یهو و بدون مقدمه بره کنار زن داییش رو تخت بخوابه یعنی اون از تکون خوردن تخت بیدار نشده!!
بعدش کیرتو بمالی پشتش بازم بیدار نشه!!
کیرم تو کس اون خواهر جندت که اینقدر دروغ به هم بافتی دایوس

0 ❤️

263196
2011-06-17 03:14:32 +0430 +0430
NA

دروغ بود
کیر دائیت تو حلقت خالی بند

0 ❤️

263197
2011-09-17 10:58:15 +0430 +0430
NA

کیرم تو کونت با این کس شری که نوشتی
من لیسانس ریاضی دارم یه معلم دبستان تخم نمی کنه به کتابای دبیرستان دست بزنه چه برسه بیاد درسم بده
امتحانای مدارس خرداد ماه و کنکور تیر تو کونی عرض 3 یا 4 هفته میخواستی اونهمه کتابو کونت کنی کونی

0 ❤️

263198
2011-09-20 17:56:03 +0430 +0430
NA

مجسمه هم مثه زن دایی خیالی شما واینمیسه
اینو ولش خواهرو مادرت نم…؟

0 ❤️

263199
2011-10-01 03:46:34 +0330 +0330
NA

آفرین !!!
احسنت!!!
فکر کنم اون موقعی که داشتی تو کمر آقات شکل میگرفتی آقات موز های فاسد زیاد خورده!!!
خودت داستان خودت رو باور میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
لااقل میگفتی با دختر داییم سکس کردم!!!

0 ❤️

263200
2011-10-01 14:22:41 +0330 +0330
NA

اقا گوه خورد شما به بزرگی خودتون ببخشید :)):x

0 ❤️

263201
2011-10-01 14:25:29 +0330 +0330
NA

راستی عمو جون برو یکم داستان سکسی بخون حداقل بتونی از این چرت و پرتها سر هم کنی
زن دایی با شخصیت بعد تو بری از تو اطاق خواب بغلش بخوابی و دست بذاری روی کوس و بمالی بکونش؟
:)) ای خدا بیشتر شبیه به جک خنده دار بود تا داستان سکسی
نادیده میگیرم اینبارو بار بعدی کونتو میگام از دهنت م … جندت بیاد بیروننننننننننا x-(

0 ❤️

263202
2011-11-10 06:10:34 +0330 +0330
NA

كيري ترين داستاني بود كه بشر تا حالا تونسته بنويسه
كسكش كسخل خودت خري يا فكر ميكني مردم تو رو خر فرض كردن؟؟؟ :&

0 ❤️

263203
2011-11-15 10:09:05 +0330 +0330
NA

شاشیدم تو اون تخیل تخمیت.چرا همه عقده کیر گنده دارن اینجا؟مال همه هم از مال شوهر طرف بزرگتره

0 ❤️

263204
2011-12-08 07:55:26 +0330 +0330
NA

من نمی فهمم چجوریه که همیشه توی این داستانا یا آب کیر خورده میشه یا میپاشه توی صورت و سینه
کیرم دهنت جلقی لااقل موقع نوشتن دست از سر کیرت بردار و بذار یکم استراحت کنه کیرتو کون چاقال لاش گوشت آبگوشت ندیده

1 ❤️

263205
2012-01-08 11:47:28 +0330 +0330
NA

azizam maro khar gir avordi , mage nagofti zan daiit moaleme ebtedaieee hast , riazi ke oon dars mide che rabti be riazie konkoor dare , yani to soaleie hesab difransielo az oon miporsidi ???
daius :d

0 ❤️

263206
2012-01-10 06:47:32 +0330 +0330
NA

آخه مادر قهبه از کی تا حالا معلم ابتدایی رفع اشکال میکنه برا کنکور

0 ❤️

263207
2012-02-10 22:12:19 +0330 +0330
NA

بابا بنده خدا داره نقل قول میکنه از کسی شنیده داره تعریف میکنه نزنین تو ذوقش.

0 ❤️

263208
2012-02-10 22:13:08 +0330 +0330
NA

بابا بنده خدا داره نقل قول میکنه از کسی شنیده داره تعریف میکنه نزنین تو ذوقش

0 ❤️

263209
2012-04-30 09:02:18 +0430 +0430
NA

کنکور کون دادنتو میگی تخمه سگ آخه کیرم تو مغزت کس ملنگ بایه بغل خوابیدن زن دایت بهت کس داد?دیگه ازاین کسشعراننویسی
بیا یه ساک برام بزن که هم کنکورآزمایشی باشه هم کیرم سرجاش بیاد

0 ❤️

263210
2012-05-01 13:16:49 +0430 +0430
NA

کیرخرسیاه ارمنی ازپهناتوی پوزت شک نکن که با این کسشعری که بعنوان داستان گفتی ریدی کیرم توی تاریخ تولدت به شماره شناسنامه ات ریدم

0 ❤️

263211
2012-08-06 09:24:53 +0430 +0430
NA

کس و شعر محض بود …مال این حرفا نیستی

0 ❤️

263212
2012-08-21 17:11:52 +0430 +0430

oskol 18 salete bad daneshjooii.boro jagheto bezan pesaram khilal bafiam nakon.afarin pesaram bodo ta nakardamet

0 ❤️

263213
2012-09-05 11:46:53 +0430 +0430
NA

2 سطر اولشو خوندم فهمیدم کس شعر گویی بیش نیست !
فقط میتونم بگم کونی !

0 ❤️

263214
2013-02-14 04:24:27 +0330 +0330
NA

:)) کس کش خالی بند
پس زن دائی گفت کیر تو از دائیت بزرگتره
اگر خواهی بچه ای رو بکنی راضی با دول اون بکن بازی چاقال…

0 ❤️

263216
2014-07-19 20:09:10 +0430 +0430
NA

کل داستانت کس و شر بود لاشی.تو مرتکه جلقی مگه چقد کمرت سفته که 10دقه ساک میزده 10دقه تو کس بوده برو دروغگوی جلقی.

0 ❤️

263218
2014-12-31 23:44:41 +0330 +0330
NA

بچه هاناراحت نشین این بدبخت جلقی یادش رفته اخر داستانشو بنویسه.اخرداستانش اینه: وقتی چشماموباز کردم دیدم تو دستشویی داشتم جلق میزدم،ابشم 1_2_3ریخته رو صورت خودم که ازتوهم در اومدم.
برو کسکش جلقی برو کیربیست سانتی کلفتم تو سوراخ مامان جونت این توهماتت رو واسه خودکونیت نگه دار.اوب نیییییی مجلوق

0 ❤️

263219
2015-02-28 07:41:55 +0330 +0330
NA

من هر داستانی رو قبل از خوندن اول نظر های پایینشو میخونم اگه حتی یه نفر نوشته باشه خوب بود داستان منم میخونم.

ولی تو خیلی داغونی که همه واست فحش نوشتن.

من فحش نمیدم ولی مجبور نیستی دروغ بنویسی یا چیزای زاییده ذهنتو بنویسی.

0 ❤️

263220
2015-03-20 11:52:13 +0330 +0330
NA

فقط شعر بود،کیرم تو سلول های خاکستریه مغزت…

0 ❤️

263222
2015-05-25 11:07:40 +0430 +0430
NA

قطرات آب کیر سگ های دشت آذربایجان که 3 ماهه غذای درست و حسابی نخوردن توی مغزت دیوثثث ریدم تو داستانت!

0 ❤️

263224
2015-08-04 08:31:58 +0430 +0430
NA

آقا تو رو خدا این قدر بی ادب نباشین مگه چی شده حالا یه داستان بوده دیگه … اما جناب آقای راوی پر رو نشی با این داستانت … به هفت روش سامورایی نه نه تو گاییدم

0 ❤️