همسر زیبای آرمان (۲)

1402/05/22

...قسمت قبل

تو تموم مسیر داشتم به پوشش احتمالیه تینا فکر میکردم به اینکه چه نوع لباسی ممکنه پوشیده باشه ، تقریبا مطمئن بودم که انتخاب تینا لباس های باز و راحته و حسابی به دلم صابون زده بودم که میتونم امشب از دیدن تینا حسابی فیض ببرم اما به محض ورودم و چشم تو چشم شدنم با تینا حسابی خورد تو پرم ، اصلا باورم نمیشد تینا تو خونه خودشون اینقدر پوشیده و محجوب جلوم ظاهر بشه ، تینا نه تنها لباس باز نپوشیده بود حتی یه شالم روی سرش انداخته بود در حدی که تو محیط بیرون تیپش سکسی تر بود تا توی خونه
بدجوری تو ذوقم خورده بود حتی موفق نشده بودم موهاش رو کامل ببینم چه برسه به دید زدن بدنش
با خودم گفتم یعنی الان تینا با این تیپش میخواد بشینه مشروب بخوره؟ مگه کسی با شال و روسریم مشروب میخوره آخه؟؟؟؟!!!
با آرمانو تینا دست دادم و نشستم رو کاناپه بعد از حال و احوال و تعارفات معمول و صرف میوه ، یکمی فیفا بازی کردیم تا موقع شام شد ، تو تموم این مدت تینا بیشتر تو آشپزخونه مشغول آماده کردن غذاش بود منم این طرف در حالی که حسابی خورده بود تو ذوقم داشتم به این فکر میکردم که قطعا تینا تو مهمونی هایی که شرکت میکنه با این تیپو استایل حاضر نمیشه ، اونا اصلا خانوادشون تو قید و بنده حجاب و این جور چیزا نیستن که بخوان با شال و روسری جلوی نامحرم باشن!!!
مطمئن بودم این نوع پوشش تینا یه دلیلی داره ولی چه دلیلی؟؟!! نمیدونستم
موقع شام تا تونستم از دست پخت تینا تعریف کردم ، در حدی که آرمان گفت باشه امیر جون فهمیدیم خوشمزه شده!!
بعد از شامم نشستیم به گفتنو خندیدنو چایی خوردن اما هرچی صبر کردم دیدم هیچ خبری از مشروب و اینجور چیزا نیست ، راستش با اینکه هیچوقت مشروب نخورده بودم اما اون شب دلم میخواست برای بار اول با تینا بخورم اما با اینکه آخر شب شده بود ولی خبری نبود ، دیگه کم کم حس کردم وقته رفتنه و بیشتر از این نباید مزاحمشون بشم ، خداحافظی کردمو از خونه زدم بیرون و به سمت خونه خودم حرکت کردم
با اینکه شب خیلی خوبی رو گذرونده بودمو یه عالمه لوده بازی کرده بودمو تینا رو حسابی خندونده بودم اما اصلا مهمونی طبق تصوراتم پیش نرفته بود و اونی که فکر میکردم‌ نشده بود تنها پیشرفتی که داشتم خودمونی شدنم با تینا بود ، با شوخی ها و تعریف هایی که ازش کرده بودم تقریبا تونسته بودم باهاش تا حدودی صمیمی بشم اما دوتا سوال برام پیش اومده بود!
یکی اینکه چرا تینا اینقدر پوشیده جلوم حاضر شده بود؟
و یکی دیگه هم اینکه مگه قرار نبود نوشیدنی بیارند پس چرا هیچی نیاوردند؟
جواب هر دو سوالم فقط ی چیز میتونست باشه، اونم اینکه آرمان به تینا گفته باشه که امیر مثل ما نیستو مذهبیه و بهش فهمونده باشه که هم تیپ پوشیده بزنه هم بیخیال برنامش بشه وگرنه دلیل دیگه ای نمیتونست داشته باشه!
باید یه جوری مطمئن میشدم که آرمان در مورد من چی به تینا گفته!
شنبه که تینا رو تو شرکت دیدم بعد سلامو احوال پرسی بهش گفتم
-بابت پریشب ممنون خیلی زحمت کشیدی ، راستی پس اون برنامه های دیگت چی شد؟ ما دهنمون خشک شد ولی خبری نشد!
تینا : عه مگه تو میدونستی منظورم چیه؟
امیر : آره آرمان بهم گفته بود ولی کنسلش کردی که!
تینا : نه بابا من که کنسلش نکردم ، اتفاقا لطف مهمونی به همین بساطشه ولی چیکار کنم این آرمان خان شما هی گفت امیر اهل این برنامه ها نیستو معذب میشه و این حرفا ، منم گفتم نیارم که یه موقع اذیت نشی!
حدسم کاملا درست بود ، آرمان با تینا در مورد من طوری حرف زده بود که تینا جلوی من یه سری چیزا رو رعایت میکرد و من اصلا اینو نمیخواستم ، با اینکه تو عمرم مشروب نخورده بودم ولی برگشتم گفتم
-نه بابا من معذب شم؟ اصن لطف شب نشینی به بساطشه! من همش منتظر بودم بیاری یه لبی تر کنیم!
تینا : وا خب امیر جون تو که اهلش بودی میگفتی بیارم خب ، پس چرا هیچی نگفتی؟ من خودمم دلم میخواست ولی چون فکر میکردم تو اهلش نیستی بیخیال شدم!
من که این وسط میخواستم یه تیکه ایم به حجاب و پوشش تینا بزنم برگشتم گفتم
-والا با اون جو مذهبی که من تو خونتون دیدم ترسیدم اگه چیزی بگم زنگ بزنید به پلیس!
تینا یهو زد زیر خنده و گفت
-از دسته تو ، خب چیکار کنم ، به اون رفیق شفیقت بگو که هی میگه جلو آرمان ال باش بل باش والا اونجوری که آرمان گفته بود من گفتم باید بعده شام تسبیح برداریم بشینیم دعا بخونیم!
و شروع کرد به خندیدن از حرفه تینا منم خندم گرفت و گفتم
-آره خب اون واسه دوران نوجوونی بوده دیگه اونموقع ها بخاطر جو خانوادگی و این حرفا هم من هم آرمان یه سری اخلاقای مذهبی داشتیم ولی خب آدما عوض میشن دیگه ، شما از این به بعد مارو از خودت بدون!
هرجوری شده بود میخواستم بهش بفهمونم که آقا من غلط بکنم بخوام مذهبی باشم توروخدا تو منو غیر مذهبی بدون ، اصن تو هرچی جلوی من راحت تر باشی والا من بیشتر خوشحال میشم!
دو ماهی از حضورم تو شرکتو آشناییم با تینا میگذشت ، تو این مدت همه تلاشم این بود که بتونم خودمو بیشتر به تینا نزدیک کنم ، تو همون تایمای کمی که تینا میومد شرکت سعی میکردم باهاش سر حرفو شوخیو باز کنمو یه جوری خودمو تو دلش جا کنم ، نمیدونم چقدر موفق بودم ولی خب اینو میفهمیدم که تینا کاملا باهام احساس راحتی و صمیمیت میکنه!
دوست داشتم دوباره خونشون دعوت بشم تا ببینم این سری تینا چه پوششی رو جلوم انتخاب میکنه اما بعد از مهمونیه اون شب دیگه خونشون دعوت نشده بودم فقط تو این مدت یکبار سه تایی شام رفتیم بیرون و یکبارم ظهر جمعه ناهار رفتیم دربند که بالاخره اونجا تینا خانوم شالشو برداشت و چشمم به موهای زیبای این حوریه بهشتی روشن شد ، تینا با اون لبای خوشگلش جوری دود قلیونو حلقه ای میداد بیرون که دوست داشتم همونجا جلوی آرمان بپرم روشو لباشو بمکم ، جوراب کالج پوشیده بود و پاهاشو دراز کرده بود سمتم ، اینقدر ساق پاش با اون پابندش تحریک آمیز بود که هر بار نگاهم سمتش می افتد کیرم میخواست شلوارمو سوراخ کنه ، همش نگران این بودم که نکنه آرمان متوجه نگاها و هیز بازیام بشه ، اینقدر ضایع به پروپاچه تینا نگاه میکردم که اگه آرمان یه مقدار بهم دقت میکرد متوجه میشد قضیه از چه قراره ، هرچند اونقدری هَوَل بازی در آوردم که خود تینا یه بوهایی ببره!
یبار که داشتم با دقت پاهاشو برانداز میکردم وقتی سرمو آوردم بالا یهو دیدم داره تو چشمام نگاه میکنه و لبخند میزنه همون موقع متوجه شدم که تینا یه چیزایی حس کرده
خانوما معمولا زرنگ تر از این حرفان که یه همچین نگاهای هیزیو تشخیص ندن ، خصوصا با اون زرنگی ای که تینا داشتو اون دید زدنای ضایع من ، البته من اصلا دوست نداشتم تینا متوجه قصد و مرضه من بشه ولی خب به هیچ وجه نمیتونستم جلوی خودمو نگاه هامو بگیرم
وقتی هم داشتیم میرفتیم با اینکه آرمان هم کنار تینا بود اما تینا برگشت به من گفت که امیر جون میشه کفشامو بهم بدی؟! وقتی داشتم کفشاشو بهش میدادم بازم تو چشمام نگاه کرد و یه لبخند معناداری بهم زد!
دیگه داشتم مطمئن میشدم که تینا کاملا متوجه نگاه های من شده ، حالا بیشترین نگرانیم این بود که نکنه آرمان هم چیزی فهمیده باشه یا تینا چیزی بهش بگه ، اصلا دوست نداشتم آرمان بفهمه که به زنش چشم دارم!
این وسط چیزی که خیلی برام جالب بود رابطه بین آرمان و تینا بود ، تو این مدت به وضوح متوجه شده بودم که رئیس تینائه و آرمان فقط باید بگه چشم ، انگار آرمان بیشتر گماشته تینا بود تا شوهرش ، طوری که آرمان جرات مخالفت با هیچ کدوم از خواسته های تینا رو نداشت ، که البته این وضعیتم نتیجه اختلاف طبقاتی شدید شون بود
هرچی که بود حالا که تینا متوجه نگاهای شهوت آلود من به خودش شده بود و عکس العمل بدی هم نشون نداده بود دوست داشتم رو تَر بازی کنم و واضح تر اشتیاق خودمو بهش نشون بدم!
چند روز بعد وقتی داشتم از خونه راه می افتادم سمت شرکت آرمان بهم زنگ زد:
-آقای کارمند دون پایه معلوم هست کجایی؟ ساعت نزدیکه دهه ها !!!
امیر : ببخشید آرمان خواب موندم ، زنگم گذاشته بودم ولی اینقدر دیر خوابیدم که با زنگم بیدار نشدم ، الان راه افتادم دارم میام
آرمان : عب نداره فقط امیر یکاری کن ، من گوشیمو خونه جا گذاشتم ، سر راه برو در خونه ما گوشیمو از تینا بگیر بیار!
امیر : مگه تینا نمیره باشگاه خب بگو سره راهش بیاره برات دیگه!
آرمان : نخیر خانوم امروز دوستاشون نمیرن باشگاه ایشونم حوصله ندارن تنها برن امروزو کنسل کردن
امیر : اوو خب باشه الان میرم میگیرم میام
به سمت خونه آرمان اینا حرکت کردم ، دمه خونشون که رسیدم زنگ خونه رو زدم ، تینا جواب داد
-سلام خوبی امیر جون؟ اومدی گوشیه آرمانو ببری؟
امیر : سلام قربونت تو خوبی؟ آره بی زحمت میاریش برام
تینا : نه دیگه هوا سرده ، تو بیا تو صبحونه حاضره ، هم صبحونه بخور هم گوشیو ببر!
تینا که تعارفم کرد برم داخل تموم تنم به لرزه افتاد ، با خودم گفتم الان دیگه قاعدتا باید لباس خونگی تنش باشه و حالا که منو شناخته دیگه نباید تلاشی برای پوشاندن خودش جلوی من بکنه ، قند تو دلم داشت آب میشد
به تینا گفتم
-نمیخوام مزاحمت بشم ولی خب از اونجایی که خیلی گشنمه دعوت تو نمیتونم رد کنم!
تینا خندیدو گفت
-بیا تو شیکمو خان
وای داشتم بال در می آوردم خودمو مثل برق وباد به در ورودی سالن رسوندم ، داشتم خداروشکر میکردم که تو مسیر ، برخلاف همیشه اصلا ترافیک نبود و گاز کش خودمو رسونده بودم و حالا با احتساب بهونه ترافیک و شلوغی ، وقته صرف یه صبحانه لذیذ با تینا جونو داشتم
همین که وارد شدم انگاری یه سطل آب یخ ریختن روم ، وای خدا چی داشتم میدیدم
تینا فقط با یه روبدوشامبر صورتی اومد به استقبالمو باهام دست داد
اینقدر هول کرده بودمو دستو پامو گم کرده بودم که نزدیک بود پس بیفتم ، تینا متوجه حال خرابم شدو گفت
-چته تو !!! چرا دستو پاتو گم کردی؟!!! پس نیفتی حالا !!!
امیر : چرا داره؟؟؟!!! آدم یه فرشته آسمونیو رو زمین ببینه معلومه دستو پاشو گم میکنه!
تینا : چقدر تو زبون بازی آخه بچه ، بیا ، بیا صبحونه بخور
-داشتم جاهایی از بدن تینا رو میدیدم که تا الان ندیده بودم ، روبدوشامبر فقط تا بالای زانوهاشو پوشش میداد و پاهای سفید و بلورینش از بالای زانو تا پایین لخت بود از بالا هم گردن و بالای سینش کاملا مشخص بود حتی یه مقدار از خط سینه نازش رو هم میتونستم ببینم ، زانوهای زیباش و خط سینه معرکش داشت دیوونم میکرد ، موهاشو دم اسبی بسته بود و حسابی داشت دلبری میکرد ، تازه متوجه شده بودم که روی رونش هم خالکوبی داره البته نمیتونستم کامل خالکوبی شو ببینم چون بیشترش زیره لباسش بود فقط یه مقدارش از پایین لباس مشخص بود!
اینقدر محو تماشاش بودم که یهو تینا برگشت گفت
-اگه دید زدنت تموم شد و سیر شدی بفرما صبحونه
از لحن صریح و بی پردش تعجب کردم ولی عوضش منم به خودم جرات دادم و گفتم
-با این اندام زیبایی که جنابعالی داری آدم ساعت ها هم بهت زل بزنه بازم سیر نمیشه
از لحن صریح منم تینا خندش گرفت ، همزمان که میخندید چشماشو شیطون کردو گفت
-وای تو چقدر پررویی امیر الان اینو گفتم که آب شی بری تو زمین نه اینکه وایسی از اندامم تعریف کنی!!!
امیر : وا چیزی نگفتم که فقط گفتم ماشالله چه خوش استایلو زیبایی همین!
تینا : آهان الان اون جمله ای که تو گفتی معنیش همین میشد دیگه آره؟؟
امیر : آره دیگه ، خوبه میگفتم چه بد قواره و زشتی؟
تینا زد زیره خنده و گفت
-خب اون موقع که معلوم بود داری دروغ میگی ولی باشه منم سعی میکنم برداشت بد نکنم!
امیر : حالا برداشت بدم میکردی مهم نبود چون در هر حال من به چشم خواهری گفتم!
تینا : اوهو به چشم خواهری؟!!! به چشم خواهری تو هم تو دربند دیدم عزیز جون ، داشتی پاهامو با چشات میخوردی!!!
امیر : من؟؟؟؟!!! استغفرالله این وصله ها به من نمیچسبه اصلا ، من فقط واسه اون خالکوبیه گل رز روی پات کنجکاو شده بودم ببینم طرف طرحشو درست کار کرده یا نه همین! که اونم خیلی پیدا نبود!
تینا : آره باشه باشه منم خرم باور کردم تو راست میگی!
امیر : باشه باور نکن طلا که پاکه چه منتش به خاکه
تینا : باشه طلاجون حالا بیا صبحونتو بخور بعدش گوشیه این آرمانو زودتر ببر که بخاطر این گوشیه کوفتیش صد بار زنگ زد ، کشت منو!
احساس کردم منظورش از این که گوشیه آرمانو زودتر ببر یعنی اینکه بسه دیگه روتو کم کن زودتر برو ، بخاطر همینم سریع تر صبحونمو خوردمو گوشیه آرمانو گرفتمو به سمت شرکت حرکت کردم
از یه طرف داشتم افسوس میخوردم که چرا بیشتر باهاش لاس نزدمو از یه طرفم با خودم میگفتم شاید اگه بیشتر پررو بازی در میوردم باعث میشد احساس خطر کنه و عکس العمل بدی نشون بده ، به هرحال هرچی که بود پیشرفت خیلی خیلی خوبی تو رابطم با تینا داشتم
تینایی که سه ماه پیش تو خونش با شالو لباس پوشیده دیده بودمش حالا با یه لباس خواب لختی جلوم ظاهر شده بود
چیزی که دیده بودم هنوز هضمش برام سخت بود ، باید تا خیلی از اتفاق امروز دور نشدم سریع قدم بعدیمو تو رابطم با تینا برمیداشتم ، بخاطر همینم یه فکری به سرم زد!
باید برنامه یه سفرو میریختمو آرمان و تینا رو تو عمل انجام شده قرار میدادم ، هر جوری شده بود باید راضیشون میکردم که یه چند روزیو بریم شمال
خیلی فکر کردم که چیکار کنم ، میدونستم که تینا اینا تو رامسر ویلا دارند ولی نمی شد خودمو دعوت کنم ویلای اونا
باید خودم تو نقش میزبان ظاهر میشدم بخاطر همینم بعد از یه عالمه گشتن یه ویلای لوکس استخردار تو محمودآباد واسه آخر هفته بعد رزرو کردم ، با صاحب ویلا هم هماهنگ کردم که به مهمونم میخوام بگم اینجا ویلای دوستمه که مهمونم متوجه هزینش نشه و تو معذوریت قرار نگیره
در واقع نقشم این بود که به آرمان و تینا بگم یکی از دوستام که یه ویلای توپ تو شمال داره کلید ویلاشو داده که آخر هفته بریم اونجا ، نمیدونستم قبول میکنند یا نه ولی هر جوری بود باید تلاشمو میکردم که این سفر اوکی بشه چون میدونستم تو همچین سفری و خصوصا وجود استخر تو ویلا میتونه اتفاقات جذابیو واسم رقم بزنه
حتی با صاحب ویلا هماهنگ کردم که کلیدو هم بده به مغازه ای چیزی تا مهمونم متوجه قضیه نشه ، اون بنده خدا هم گفت کلیدو میده به سوپریه سرکوچه و من میتونم به بهونه خرید برم کلیدو ازش بگیرمو کارت ملیمو تحویلش بدم
خلاصه که همه برنامه هامو چیدمو فکر همه جارو کردم ، صبر کردم تا وسط هفته بعد وقتی تینا تو اتاقه آرمان بود خودمو به اتاق آرمان رسوندمو در اتاقو زدمو بدون اینکه اجازه بده وارد اتاق شدم
-هوووووووووووی‌ مگه این خراب شده منشی نداره که همینجوری درو وا میکنی میای تو؟؟
امیر : با سلام خدمت تینا خانوم ، خیر خانوم منشی سرویس بهداشتی تشریف داشتن متاسفانه
همین که تینا داشت سلام احوال میکرد آرمان گفت
-ایشون سرویس بودن مگه من اجازه دادم بیای تو؟! شاید داشتم سر میبریدم اینجا؟!
امیر : ببخشید دیگه ذوق زده بودم سریع اومدم تو ، آقا چمدون تونو جمع کنید پس فردا میریم شمال
آرمان : شمال؟؟!!!یکاره!!چه خبره شمال؟؟
امیر : بابا یاسر رفیقم یه ویلای خفن خریده تو محمودآباد به عنوان شیرینی کلیدشو بهم داده گفته باید حتما بریم ویلاشو ببینیم
آرمان : خب مبارکش باشه ، چرا ما باید بریم ویلاش؟!! خب خودت باهاش برو دیگه!!
امیر : بابا اونکه خودش نمیاد کلیدشو بهم داد گفت با اون رفیق تازه کشف شدت باهم برید!
آرمان : خب ما اگه بخوایم بریم شمال که خودمون ویلا داریم چرا الکی بریم ویلای مردم؟!
امیر : اولا که ویلای شما رامسره ، رامسرم همه ساحل هاش سنگیه منم از ساحلای سنگی بدم میاد
ثانیا این همه من مهمون شما بودم حالا میخوام یکبارم شما مهمون من باشید ، اصلا این سفرو میخوام کلا من میزبان باشم!
ثالثا ویلای شما استخر نداره اینجا که ما میریم استخر داره!
آرمان اومد دوباره یه بهونه دیگه بیاره که تینا پرید تو حرفشو گفت
-بریم اتفاقا آرمان منم خیلی هَوَس شمال کردم خیلی وقته نرفتیم مسافرت!
آرمان : خب لااقل زودتر میگفتی من آخر هفته کار داشتم!
امیر : حالا کارِتو دو سه روز بنداز عقب آقای مدیر عامل ، خانومتم که موافقه پس یُبس بازی در نیار دیگه!!
آرمان : باشه حالا که تینا میگه بریم ، بریم دیگه
قرار شد کله سحر چهارشنبه راه بیفتیمو اونا بیان دنبالم
جاده خیلی شلوغ نبودو قبل از ظهر رسیدیم ، به سرکوچه ویلا که رسیدیم به آرمان گفتم یه لحظه وایسا من دو سه تا چیز بخرمو بیام ، طبق هماهنگی کارت ملیمو دادمو امضا رو زدمو کلید و ریموتو تحویل گرفتم ، چندتا خرتو پرتم خریدمو وارد ویلا شدیم
وارد که شدیم تینا یه سوتی کشیدو گفت
-اوووف امیر جون‌ چه دوسته پولداری داری‌
آرمان : امیر این یاسر که اینقدر پول داره همچین ویلایی بخره چطور حاضر شده تو یه آپارتمان کوچیک تو اکباتان زندگی کنه
از حرفش جا خوردم ، یکمی داشت ضایع بازی میشد بخاطر همین گفتم
-خب اونجا در حد یه خونه مجردیه دیگه ، نمیخواد با زنو بچش زندگی کنه که خونش بزرگ و خوشگل باشه!
بعدشم بحثو عوض کردمو رفتم دستشویی ، تینا و آرمان هم یکی از اتاقا رو برداشتند و رفتند استراحت کنند
راستش داشتم به این فکر میکردم که تینا این سری چه لباسی میپوشه ، بعد از روزی که خونشون دعوت بودم و تینا با حجاب جلوم ظاهر شده بود خیلی چیزا تغییر کرده بود که آرمان خبر نداشت ، برام خیلی جالب بود که ببینم حالا در حضور آرمان جلوی من چه پوششی انتخاب میکنه!
چند ساعتی هممون خوابیدیمو بعد از ظهر با سرو صدای آرمان بیدار شدیم
از اتاق اومدم بیرونو گفتم
-چته چقدر صدا میکنی آرمان
آرمان : بابا پاشید دیگه مُردیم‌ از گشنگی ، ناهارم نخوردیم پاشید بریم بیرون هم یه دوری بزنیم هم یه چیزی بخوریم
اومدم حرف بزنم که یهو صدای سلام کردن تینا از پشت سرم اومد ، برگشتم سلام کنم که دیدم واااای تینا با یه شلوارک و نیم تنه ست پشت سرم وایساده
شلوارکش فقط تا روی رونش بود و نیم تنش هم فقط قسمت سینه های درشتش رو پوشش میداد
به نافش یه دونه پیرسینگ وصل کرده بود که شکم تختشو خیلی سکسی کرده بود
در حین سلام کردن سه چهار ثانیه محو تماشاش بودم که تینا لب زد و گفت
-آره بریم بیرون که منم از گشنگی دارم ضعف میکنم
از چهره آرمان کاملا مشخص بود که انتظار نداشته تینا با این تیپ بیاد جلوی من و بشدت غافلگیر شده
شب بعد از اینکه حسابی گشتیمو شام خوردیم برگشتیم ویلا ، رو به آرمان گفتم
-آرمان الان آب تنی خیلی میچسبه بریم استخر؟
قبل از اینکه آرمان بخواد جوابی بده تینا از تو آشپزخونه با صدای بلند گفت
-آره اتفاقا الان استخر میچسبه ، جکوزیم داره دیگه؟
من که از استقبال تینا و اینکه قرار بود باهامون بیاد استخر ذوق زده شده بودم گفتم
-آره جکوزیم داره بیاید بریم
آرمان که از استقبال تینا و اینکه خانومشم باهامون بیاد استخر انگار خیلی راضی نبود گفت
-حالا چه عجله ایه بزارید اینایی که خوردیم بره پایین بعد استخرم میریم
من که نمیخواستم فرصتو از دست بدم تا نکنه آرمان تو خلوت با تینا نظرشو عوض کنه و نزاره تینا باهامون بیاد ، مجال ندادمو گفتم
-اَه گشاد بازی در نیار دیگه آرمان پاشو بریم
هرجوری بود راضیش کردم که مایوشو برداره و بیاد
با آرمان وارد فضای استخر شدیم و رفتیم‌ توی آب ، تو دلم غوغا بود و لحظه شماری میکردم تا تینا هم بهمون ملحق بشه
یه ده دقیقه یک ربعی گذشت و خبری از تینا نبود ، دیگه کم کم داشتم ناامید میشدم و فکر میکردم که آرمان یجوری به تینا فهمونده تا نیاد که یهو در استخر باز شد و تینا در حالی که موهاشو دم اسبی بسته بود با یه مایو دو تیکه مشکی وارد استخر شد
.
.
.
.
.

  • داستان ادامه داره ولی به دلیل استقبال کم و نظرات منفی دیگه انگیزه نوشتن ادامشو ندارم -ببخشید

نوشته: Amir


👍 197
👎 34
171301 👁️


     
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید

942109
2023-08-13 23:51:52 +0330 +0330

مرسی که انگیزه ی نوشتن نداری لطف میکنی بهمون


942123
2023-08-14 00:27:03 +0330 +0330

به نظر من ادامه بده، داستان خوبیه، البته روش بیشتر کار کن، این قسمت نسبت به قسمت اول ضعیف شده.


942126
2023-08-14 00:29:36 +0330 +0330

صد حال نزن دیگه😂

5 ❤️

942127
2023-08-14 00:29:46 +0330 +0330

خوب بود ولی بعد از مدتها نوشتن و اپلود پارت دوم برامون عن بازی درمیاری که چی بشه .میخوای ننویسی ،خب ننویس .اجباری نیست


942128
2023-08-14 00:30:10 +0330 +0330

دو هفته منتظر بودیم حالا میگی ادامه نمیدم
پس احترام به مخاطب چی میشه
ادمین لطفا بساط داستانهای دنباله دار رو جمع کن که داستان نصفه نداشته باشیم
بارها این اتفاق افتاده متاسفانه


942129
2023-08-14 00:32:34 +0330 +0330

زنگ زد گفت گوشیمو تو خونه جا گذاشتم؟؟

حتما یه موز گذاشته بود دم گوشش،

لطف میکنی دیگه نمینویسی منت سرمون گذاشتی

1 ❤️

942130
2023-08-14 00:35:12 +0330 +0330

آدمای مثل تو از سوسک مستراح هم چندش تر هستن،واقعا باید رید به هیکلت که از حسادت دل به زن رفیقت بستی،
البته اگه این دروع راست باشه🖕🏽

3 ❤️

942131
2023-08-14 00:36:11 +0330 +0330

بنویس ادامشو،داستانت خفنه

0 ❤️

942132
2023-08-14 00:38:27 +0330 +0330

ادامه بده

1 ❤️

942136
2023-08-14 00:40:45 +0330 +0330

قلمت خوبه عزیزم بنویس

0 ❤️

942144
2023-08-14 01:02:03 +0330 +0330

دقیقا بخاطر نظرات امثال آقای purry@ که تصمیم گرفتم دیگه ننویسم چون اینقدر فهم نداره که وقتی یک نفر تماس میگیره که گوشیمو جا گذاشتم میتونه از تلفن دفترش تماس گرفته باشه نه لزوما موبایلش
آدم وقتی اینهمه زحمت میکشه مینویسه بعدش نظرات امثال ایشونو میخونه کلا دیگه قید نوشتنو میزنه

5 ❤️

942145
2023-08-14 01:03:47 +0330 +0330

اوسکول بعد اینکه کون خودتو پاره کردی اینهمه نوشتی فهمیدی استقبال کمه و انگیزه نداری بنویسی؟

خوب آخه خره بعد بازخورد نظرات تو قسمت قبلیت باید این تصمیم مهم زندگیتو میگرفتی نه اینکه این قسمتو بنویسی بعد هنوز هیچ بازخوردی ندیدی خودتو چس کنی.
الان تو خونتون منتو میکشن فکر کردی اینجا هم خایمالیتو میکنن باقیشو بنویسی؟ نه خوشگل پسر اینجا نهایتاً چهارتا فحش حوالت میشه، ساقیتم عوض کن لااقل جنسی بزنی که تا آخر کار فازتو نگه داره.

3 ❤️

942153
2023-08-14 01:16:36 +0330 +0330

داداش گلم این داستان نبود
یه کس شعری بود بلند
بس کن دیگه
قهرم‌نکن برو‌جغ بزن

3 ❤️

942161
2023-08-14 01:49:10 +0330 +0330

حالا سولاخ و ببینا ، اگه نمیخواستی بنویسی گوه خوردی شروع کردی الان ذهنا درگیر شده میخوایم ببینیم با چه کسشعری میخوای تینا رو بکنی ، این یه طرف دوما تو که تاری دروغ میگی و داستان پردازی میکنی قشمگ تر بنویس انتظار از شماها بیشتره ، سوما بقیش و بنویس گاو بازی در نیار
چهارما اینهمه بیناموس بازی و از کجات در میاری ، کلا بیناموسی یا اداشو در میاری ، در ضضمن این کسشعرهات لاید تو قسمت دوم جوجه میداد نه اینکه بعد یازده صفحه تایپ هنوز یه نفرم نبوسیدی تخمی
اصلا دیگه نمیخواد بنویسی ککس کش اعصاب ادم و میریزه بهم

2 ❤️

942175
2023-08-14 03:13:38 +0330 +0330

نه باینکه همسرش شخصا دعوتت کرده و بهت گفته واست برنامه داره و نه باین که شب دعوتی طرف نشسته و کسشعربافته واسه همسرش و ازتو رو گرفتن و واست مشروب مثلا نیاوردن . کلا میخای یجورایی فازبدی و هیجانی ترش کنی ولی ببخشید ریدی و خرابترش داری میکنی ودرضمن یجورایی داری زن رفیقت رو زودترلو میدی که حس ارباب بودن وداره . بگذریم درکل بدردنمیخورد و فقط داشتی از ذهن خراب خودت اینجاتعریف میکردی و صداقت دوستت. ننویسی بهتره چون کمتر فحش خواهی خورد .👎

0 ❤️

942185
2023-08-14 03:58:01 +0330 +0330

چندش آورمیدونی چیه؟
نوشته ات تو این مایه هاست
حتما یک دست به کیرویک دست به کیبوردبودی

0 ❤️

942190
2023-08-14 04:37:20 +0330 +0330

بابا ریدی تو
آدم گنده چه نازی هم میکنه

0 ❤️

942191
2023-08-14 04:40:25 +0330 +0330

مسخره توییم مگه نمیخواستی این قسمتم نمینوشتی دیگه داستانت خوبه ولی خیلی تو کفی بدبخت این همه به زن رفیقت چشم نداشته باش

0 ❤️

942197
2023-08-14 05:02:58 +0330 +0330

به تخم چپ اسب حضرت عباس
نه خواهش میکنیم بنویس
اگه ننویسی بدبخت میشیم

1 ❤️

942202
2023-08-14 06:13:06 +0330 +0330

ادامه بده عالیع

0 ❤️

942203
2023-08-14 06:25:31 +0330 +0330

انشالله که تا پایان پنج قسمت لااقل تونسته باشی ی انگشت کرده باشی😂

1 ❤️

942210
2023-08-14 07:24:13 +0330 +0330

عالیه ادامه بده

0 ❤️

942219
2023-08-14 07:50:52 +0330 +0330

میشه لطفاً ادامه بدی جذاب شد واسم ممنون میشم ادامش رو بنویسی

1 ❤️

942229
2023-08-14 08:57:33 +0330 +0330

ای بابا لوس بازیا چیا بنویس دیگه میدونیم اخرش میکنی ولی خوب داستلنش باحاله که چی میشه بنویس ببم جان

0 ❤️

942234
2023-08-14 09:21:29 +0330 +0330

به کیرم ک نمینویسی
خود چس پنداری مضمن داریا

0 ❤️

942237
2023-08-14 09:55:23 +0330 +0330

به تخم چپ اسب مش رجب

0 ❤️

942242
2023-08-14 10:29:10 +0330 +0330

اره واقعا بهتره که ننویسی!اصن چیه این ادمیزاد لاشی هول!تا دیروز هشتت گرو نه ات بود فقط مونده بود کون بدی که زنده بمونی حالا که خدا سر راهت یه ادم گذاشته که زندگیتو از این رو به اون رو کنه؛جای اینکه بفکر استفاده از این موقعیت باشی از لحظه اول چشمت تو کس ناموس یارو رفته!همون بهتر که ننویسی عن اقا!

1 ❤️

942244
2023-08-14 10:37:21 +0330 +0330

نانردي نكن و بنويس مديوني داره

0 ❤️

942253
2023-08-14 11:50:39 +0330 +0330

خوب و عالی مینویسی تو گفتن جزئیات دقت میکنی و خواننده رو همراه خودت نیبری تو داستان ادامه بده من که خیلی مشتاقم بفیشو بخونم

0 ❤️

942254
2023-08-14 11:57:34 +0330 +0330

نه اینکه ماهمین مونده بود ما منت بکشیم بعد کصش رو تو بکنی!!! اسمتم که امیره '.واقعاچرا؟؟؟؟؟؟

0 ❤️

942265
2023-08-14 12:35:04 +0330 +0330

ادامه بده تازه داستان داره قشنگ‌میشه

0 ❤️

942268
2023-08-14 12:50:29 +0330 +0330

خب وقتی یه نفر که مثلاً مثل برادرت ، رفیق فاب ، نون و آبت از اون باشه و تو رفتی تو نخ زنش و … در یک کلام بهترین تعریفت میشه ، حرومزاده منفعت طلب حالا انتظار داری با طلب و التماس لایک بگیری ؟؟ ناراحت نباش یه عده طلب جلق بهت لایک میدن که این سری انگیزه حرومزادگی و نمک نشناسی خودت به حد اعلا داشته باشی ، حالا ببینم اگه خودت یه رفیق شفیق داشتی نیومده با سر می‌رفت تو کص و کون زنت خوشت میومد ؟؟؟؟ تو حرومزادگی هم یکم معرفت خوب .
همون بهتر که همچین آدمایی انگیزه نوشتن چرندیات نداشته باشند.
میگن در دیزی باز حیا گربه کجا رفته ، مردک پلشت معلوم بد کینه کردی از رئیست زنت گاییده حالا زنه با کیر اون و پولش حال کرده شدی برده رئیس و زنتم عن حساب نمیکنه ؟ خب حالا حق داری که خودت خالی کنی
عن لجن آقا .

0 ❤️

942273
2023-08-14 13:10:43 +0330 +0330

دستت درد نکنه. ننویس دیگه. برو به زندگیت برس

0 ❤️

942282
2023-08-14 14:10:40 +0330 +0330

به نظرم داستان خوبی بود از خیلی از داستان های اینجا بهتر بود.
تو هم خودتو چس نکن آدامسون زود بزار

0 ❤️

942308
2023-08-14 18:29:04 +0330 +0330

اولندش ادم داستانو واسه دل خودش مینویسه نه بقیه
دومندش داستانت خوبه ولی یه مشکل داره تو داری تو داستان خودتو هول نشون میدی این تو چشم میزنه
سومندش قلمت داره ضعیف میشه

0 ❤️

942321
2023-08-14 20:15:35 +0330 +0330

چس کنشو روشن کرده

0 ❤️

942324
2023-08-14 20:36:52 +0330 +0330

به تخمم که انگیزشو نداری اگه قشنگ بنویسی لایک میکنن و نظر مثبت میدن هر چقدر داستانت بهتر باشه نظر های منفی کمتری ام داره پس الکی حرف از کونت در نیار بجاش سعی کن از فکر نداشتت استفاده کنی بجای این همه گنده گوزی

0 ❤️

942329
2023-08-14 21:43:49 +0330 +0330

واقعا ننویس
هم موضوعت مسخره س
هم تخیلی توش نیست
هم تخمیه

0 ❤️

942337
2023-08-14 23:21:24 +0330 +0330

عالی

0 ❤️

942348
2023-08-15 00:05:33 +0330 +0330

امیر جقی نتیجه داستان :
آرمان ده سال کونت گذاشته بود و ازت سیر شده بود ولت کرد و بلاکت کرد تو هم تو عالم توهم که کیر خورده بودی و ابی شده بودی داشتی زن فرضی آرمان رو میکردی از تعریف هیکلت و قیافه ات برام عجیبه میری پارک دانشجو دنبال کیر بعد اسگل ورامین خونه داشتید بعد اومدی اکباتان خونه دوستت ناچاری زندگی میکردی اصلا بجز میدون شهیاد که نوشابه خوردی جایی اومدی تو تهرون

0 ❤️

942365
2023-08-15 01:35:17 +0330 +0330

داستانی که صدتا لایک خورده مشخصه کیفتش بالاست به اراجیف یه مشت کصخل مثل این بالاییم اهمیت نده اینا کلا دوست دارن کص بگن خیلی از داستان های محشر سایت بوده که با کسشعرات این اسکلا نویسنده بیخیال ادامش شده ولی تو این کار نکن
بنظرم حتما ادامه بده عالی بود. 👍 👍 👍

0 ❤️

942395
2023-08-15 03:59:42 +0330 +0330

توی این شهوانی بی صاحاب همه جور داستان بی ناموسی خونده بودم و هرکس برای بی ناموسی خودش یه توجیهی داشت ولی نویسنده این داستان الحق که آخر بی ناموسیه و با افتخار داره از حرومزادگی و مجهول الوادی خودش تعریف میکنه.
آخه بگو پدر مجهولِ مادر زیرخواب، چطور تونستی این حجم از بی شرفی و حرومزادگیِ خودت رو برای دیگران شرح بدی؟
بابا اگه واقعا اون تهاجم فرهنگی که این نظام متوهم ازش حرف میزنه وجود داشت هم اینطور بی پروا بی ناموسی و حرومزادگی رو اشاعه نمیداد.
دوستان شرمنده که فحش های دیگه ای بلد نبودم که نثار جناب حرومزاده اعظم بکنم.

1 ❤️

942402
2023-08-15 05:26:41 +0330 +0330

این تیکه آخرو به قول خودت زر زدیا بنویس ادامشو میخونم خوبه داستانت به کسی چه مربوطه چی مینویسی هر کی خوشش نمیاد نخونه

0 ❤️

942406
2023-08-15 05:34:36 +0330 +0330

بابا حداقل یکم واقعی بنویس. اون خنگه تو خدای کص کردن؟

0 ❤️

942414
2023-08-15 06:16:01 +0330 +0330

اين داستان خالي بنده افاده اي

0 ❤️

942423
2023-08-15 07:45:24 +0330 +0330

کلا از شخصیت امیر خوشم نیومد . یه آدم ندید بدید و بی ظرفیت . این که اینقدر خوشتیپ و هیکل ورزش کاری داره و حالا هم که حقوقش بالا رفته . میرفت یه دوست دختر پیدا میکرد که چشمش دنبال زن بهترین دوستش نباشه . ریدم به اون تربیت خانواده مذهبیش که هر زنی را میبینه دهنش آب وا میکنه

0 ❤️

942431
2023-08-15 09:38:15 +0330 +0330

امیر جان صد و چهار لایک چطور استقبال نشده؟
عملا لایک رو ترکوندن که، قشنگ مینویسی، لطفا ادامه بده

0 ❤️

942450
2023-08-15 14:39:24 +0330 +0330

داداچ این کارا چیه عزیزم رفقا همه کامنت گذاشتن بذار ادامشو

0 ❤️

942483
2023-08-15 20:29:07 +0330 +0330

داستان خوبه ، ولی رفتارت بسیار عجیبه.🤔🤔🤔🤔🤔🤔

0 ❤️

942496
2023-08-15 23:37:34 +0330 +0330

خوب نوشتی ادامه بده

0 ❤️

942562
2023-08-16 04:20:15 +0330 +0330

این داستان امیر خودشو چس میکنه

0 ❤️

942636
2023-08-16 15:42:02 +0330 +0330

داداش تعداد لایک ها رو نگاه کن مشخصه که اکثر خواننده های داستانت راضی بودن . تا الان بالای ۱۳۰ تا لایک گرفتی . خب حالا یه عده هم همیشه ناراضی هستن
اتفاقا من داستانت رو دوست داشتم . اینکه یه سر نرفتی سراغ سکس و قشنگ مشخصه با استراتژی و پلن نوشتی ‌.
یه عده هم میان میخونن و بعد کسشعر اخلاقی میگن . خب نفهما از عنوان داستانش معلومه چیه دیگه ، اگر دوست نداری نخون چرا زحمت نویسنده رو میبری زیر سوال

0 ❤️

942659
2023-08-16 21:01:00 +0330 +0330

به نظر بنده کبیر هم ادامه ندی بهتره علنا داری نامردی و نان خوردن!نمکدون شکستنُ عادی جلوه میدی ازجلوی چشام خفه شو

1 ❤️

942678
2023-08-17 00:07:12 +0330 +0330

کاری به خوب و بد داستانت ندارم اما تو رو هر کی میپرستید نذارید نامردی و خیانت عادی بشه.تو فکر کن زرنگی و ناموس رفیقی که این همه بهت لطف کرده رو گاییدی اما کارما یه روز ناموس خودت رو میده به یکی که فکرشو نمیکنی میگاد.یکم به حرفام فکر کن

0 ❤️

942685
2023-08-17 00:31:37 +0330 +0330

کس کش حرومزاده این اتفاق واسه من افتاده یه ناموس دزدی مثل تو به بهانه ی رفاقت زندگیمو به آتیش کشید اتفاقاً زبون بازی هاش هم مثل تو بود جالبه اسمش حسین بود ولی امیر صداش می‌کردن امییییییییر فقط بمییییییییر

1 ❤️

942727
2023-08-17 04:35:12 +0330 +0330

در مجموع دو قسمتی که نوشتی 180هزار ویو خورده(تا این لحظه) این یعنی استقبال خوب. به خاطر دو تا کامنت که آدم نباید انگیزشو از دست بده.

مورد بعدی اینجا یه آرشیو بزرگ داستان سکسی هست شما بنویسی یا ننویسی خیلی مهم نیست

منم اینجا چندبار داستان نوشتم، طبیعتا کامنتای فان میزارن، جقی کسشعر نگو …و …و …دانشکده ادبیات و جلسه نقد داستان نیست که انتظار داشت باشیم کامنت مثبت بگیریم

اما داستانت، به نظرم خیلی لفت دادی کش دادی آب به داستان بستی، داستان های ر اعتمادی رو خوندی؟ من یاد اون داستان ها افتادم. داستان سکسی نهایتا قسمت دوم باید اروتیک بشه و لنگها بره روی شونه و کیر تا خایه بشینه ته کوس.

به نظرم کوتاه تر و سکسی تر بنویس، ملاک هم بزار روی بازدید، داستانت خیلی بازدید بالایی داشته.(لایک بالایی هم گرفتی) این بهترین ملاک هست نه کامنت یه مشت جقی از جمله خودم 😂 🌹 👋

0 ❤️

942728
2023-08-17 04:36:21 +0330 +0330

الان نگاه کردم، جزو داستان های برگزیده هم شدی. چیزی که تا حالا برای داستان های من اتفاق نیفتاده 🌹 👌

0 ❤️

942729
2023-08-17 04:38:29 +0330 +0330

اینایی که به اخلاق دعوت میکنن که سکس با زن رفیق فلان و فلان، خوب دقیقا در سایت سکسی چکار میکنن؟ چرا به داستان هایی با ژانر سکس با زن رفیق و خیانت علاقه دارن؟
بخشیش فانتزی هست ، شماها چه مرگتونه با عذاب وجدان چرا داستان میخونید احمق ها

0 ❤️

942733
2023-08-17 05:54:13 +0330 +0330

ادرس خونتون و بده برات چند تا هدیه بفرستیم . بنویس دیگه بابا چرا خودت و لوس میکنی انقدر . از هول بازیت تو داستان معلومه این حرفا بهت نمیاد که ادای تنگا رو در بیاری . در ضمن داستانتم خوب نوشتی از حق نباید بگذریم . ادامه بده

0 ❤️

942759
2023-08-17 07:44:03 +0330 +0330

داستان قشنگیه ادامه بده

0 ❤️

942812
2023-08-17 16:09:35 +0330 +0330

بنظرم میگفتی یکی از دوستاش رو واست جور کنه بهتر میشد تری سام میزدی 😁

0 ❤️

942833
2023-08-17 18:05:00 +0330 +0330

چقدر لاشیی. زنه رفیقته، زرتی خواستی باهاش بریزی رو هم.
چقدر آدمه هوله کص ندیده ای هستی

0 ❤️

942934
2023-08-18 07:25:03 +0330 +0330

کیرم تو انگیزت دو قسمت از در و دیوار و جد و ابادت داستان نوشتی حالا میگی انگیزه تدارم
کسخل دوزاری

0 ❤️

942951
2023-08-18 10:02:35 +0330 +0330

داستان ادامه داره ولی به دلیل استقبال کم و نظرات منفی دیگه انگیزه نوشتن ادامشو ندارم -ببخشید!!!

اینها بهانه س.
بگو نمیتونم جمع کنم داستان رو 👎

0 ❤️

943003
2023-08-18 17:30:46 +0330 +0330

داداش ادامه بده اینقدر مردم هیچی ندیدن وندید بدید هستن اگه خودشون هم کوس بکنن بازفکر میکنن دروغه

0 ❤️

943124
2023-08-19 09:54:15 +0330 +0330

ادامه بده. قشنگ بود

0 ❤️

943125
2023-08-19 09:56:09 +0330 +0330

همه اینایی که میگن رو زن رفیقت نظر نداشته باش چون فلانه و پشمدانه اولا بهتره برند چند تا سایت اونورتر دعای ابوحمزه ثمالی بخونن دوما خودشون بدتر از تو هستن. داستانتونو بخونید جقتونو بزنید برید بخوابید دیگه

1 ❤️

943206
2023-08-19 23:50:48 +0330 +0330

اولا که داستانت پر از غلط املائیه و این حال آدمُ بد می‌کنه.
یه مطالعه بکن ببین «ـه‌کسره» کجا استفاده می‌شه!
.
داستان رو یه آدم ازگل تازه به‌دوران رسیده نوشته که با کفش کالج کیرش راست می‌شه و خدا‌وکیلی تا حالا عرق رو بو نکرده؛ وگرنه می‌دونست که مشروب رو بعد از شام نمی‌خورن!
.
داستانهای منو بخون:
مهوش خانم همسر استرچ پوش آقا کمال
و…
خاله سکسی و لختی‌پوش من

0 ❤️

943349
2023-08-20 15:56:21 +0330 +0330

یکیم بیاد منو بکنه

0 ❤️

943390
2023-08-20 22:58:24 +0330 +0330

نویسنده لوس ندیده بودیم ! 😂😂
اینجا یه عده پول میگیرن و شغلشون اینه که بیان زیر داستان ها فحش و توهین بنویسند؛

0 ❤️

943391
2023-08-20 22:59:57 +0330 +0330

داستانت بهترین داستان هفته شده

0 ❤️

943418
2023-08-21 00:52:28 +0330 +0330

بابا تو‌ خیییییییلللللللیییییییی ازگل و ندید و بدید و تازه بدوران رسیده‌ای!!
به رب‌دشامبر تا سر زانو می‌گی لباس خواب لختی؟؟
دیالوگ‌هات هم مثل بامزه بازیای این عرزشی‌ها تو سریالهای صدا و سیماست!😂😂😂
«شکمو خان»
اه اه اه

0 ❤️

943427
2023-08-21 01:22:17 +0330 +0330

Heisenberg1980
اولا که اون جوراب کالج بود نه کفش کالج
دوما کیرم تو خودتو داستانای تخمیت
سوما باشه بابا من ازگل و تازه به دوران رسیده و ندید بدید ، حالا تو چرا اینقدر درگیر منی هی میای کامنت میزاری همینا رو میگی؟
خوشت نیومد که نیومد به تخمم گمشو بابا

1 ❤️

943436
2023-08-21 03:01:02 +0330 +0330

ب تخم اسب رستم دستان ک نمینویسی

0 ❤️

943441
2023-08-21 04:12:53 +0330 +0330

میخوای زورکی جنستو بفروشی؟لابد دوست ندارن که استقبال نمیکنند،اینکه تهدید نداره

0 ❤️

943480
2023-08-21 13:07:38 +0330 +0330

یجوری هم میگی انگار بچه شاهی میای داستان رو نصفه میزاری میگی نظرات منفی داره به جا اینکه رو داستانت کار کنی و درستش کنی تا نظرات منفی ندن میای وقت همه رو میگیری

0 ❤️

943503
2023-08-21 15:36:25 +0330 +0330

آفرین ننویس کون کس🤣🤣🤣

0 ❤️

943646
2023-08-22 16:32:41 +0330 +0330

عالیه ادامه بده

0 ❤️

943703
2023-08-23 00:07:47 +0330 +0330

ادامش؟

0 ❤️

943727
2023-08-23 01:30:51 +0330 +0330

داداش کردی نوش جونت بگو ما هم کیف کنیم به حرفا چیکار داری از سوزشه

0 ❤️

943869
2023-08-23 19:23:54 +0330 +0330

گوز نشو بنویس مسخره داستانت قشنگه

0 ❤️

944081
2023-08-25 01:20:44 +0330 +0330

کله کیری خب ریدی با این داستان نوشتنت، تازه نازم میکنی میگی دیگه نمینویسم؟ خب به یه ورش که نمینویسی
دو قسمت نوشتی هنوز داستانت به هیچ جا نرسیده. اصلا من موندم ملت چرا اینقد بهت لایک دادن؟
اصلا میدونی اینجا داستان سکسی مینویسن و بقیه‌م واسه خوندن همچین چیزایی میان؟
ورداشته داستان حسین کرد شبستری نوشته چلغوز نسناس

0 ❤️

944130
2023-08-25 05:07:04 +0330 +0330

حتما بنویس کیرم تو نظرات منفی

0 ❤️

944204
2023-08-25 16:10:05 +0330 +0330

دیدم دهنت با این داستانت حالا نه خیلی قشنگع نازم میکنه واسه نوشتنش ب کیرم ننویس کسکش کونی حروم زاده بی چشم و رو

0 ❤️

944397
2023-08-26 20:02:43 +0330 +0330

نمیخوای باقیشو بذاری؟؟؟

0 ❤️

944706
2023-08-28 18:05:46 +0330 +0330

گوه میخوری انگیزه نداری، مگه ما کیرتیم، دو ساعت منتظر قسمت سکسیم که باهاش جق بزنم .
یالا زود باز دیت به کیر منتظرم👿
بچه کونییییی😡
من تا بیاد تینا نزنم از اینجا نمیرم😠😠😠😠

0 ❤️

952143
2023-10-10 23:16:09 +0330 +0330

این همه لایک!!! ادامه بده داداش

0 ❤️

959452
2023-11-25 07:48:21 +0330 +0330

داستانت جالب بود لطفا ادامه بده

0 ❤️


نظرات جدید داستان‌ها