اندر حسنات لب بازی

1395/01/04



محفلی‌ مختصِ مطالب پیرامون امر واجب لب و لب‌بازی (فرنچ کیس)

سعیِ بیشتر بر آنست که بهترین و مفیدترین مقالات در این مورد گردآوری شود.
از اونجا که این کار جزو پایه‌ای‌ترین و حساس‌ترین اعمال معاشقه محسوب میشه و ممولاً تو ایران طوریه که طرفینِ حشر، شیوه درست عشق‌بازی رو بیخیال میشنو تا موقعیت گیر میارن فقط یه گازی به لب و دندون هم میزننو هول هولکی فرتی میرن سراغ شورت هم، دس عاخرم از خسگی میلولن تو هم و دچار حشر نافرجام میشن، اینه که آموزش در این باب خعلی لازم می‌باشد. پس «اول آموزش، بعد آمیزش!»

لذا عجول نباشید، با چنگ و دندون وارد عمل نشید، تف نکنید، محکمم گاز نگیرید!
هرکی هم حرف و حدیث خاصی من باب این رفتار عشخولانه داشت، میتونه همراهی کنه و به اشتراک بذاره 👌

9980 👀
7 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2016-03-22 21:56:47 +0430 +0430



(برگرفته از وبلاگِ "خانواده برتر")

از آن جایی که لب‌های زن، عضو تحریک کننده شماره یک او به شمار می‌روند، این مهم است که شما احساسی ماندگار و محرک برای همسرتان [منظورش همون پارتنره، طفلک میخواسه طبق عرف اسلامی و مجاز بنویسه!] به جای بگذارید. مهارت در بوسیدن تنها شامل دانستن چگونگی عملکرد زبانتان داخل دهان همسرتان [?] بدون صدمه زدن به لوزه‌هایش نیست. بلکه شامل کل دهان، لب‌ها،‌ زبان، دندان‌ها و بقیه‌ی قسمت‌های بدن نیز می‌شود.

__

یک دستان را در اختیار خانمتان قرار دهید

موقعیت قرار گرفتن دست‌هایتان روی بدن او در هنگام بوسیدنش بسیار حائز اهمیت است. محکم اما به نرمی صورتش را بگیرید ضمن این که زبانتان را داخل دهانش می‌برید و لب‌هایش را می‌مکید، این کار قطعا برایش بسیار لذت‌آور خواهد بود. بعلاوه؛ به عقب کشیدن موهایش از پشت سر یا فشار دادن قسمتی از بدنش که زیر پستان‌ها قرار دارد - گوشت روی دنده ها - می تواند برای بعضی‌ها آزاردهنده باشد.

حرکات زبان

از آن جایی که شاید بوسیدن شریکتان یکی از مهم ترین بخش‌های معاشقه شما هم باشد، چند روش وجود دارد که مطمئن شوید زنتان چگونه دوست دارد بوسیده شود. چون مردم، اغلب آن گونه که دوست دارند با آن ها رفتار شود عمل می‌کنند، به شیوه‌ای که او برای بوسیدن شما به کار می‌برد دقت کنید که شاید این همان شیوه‌ای است که دوست دارد شما او را ببوسید. آیا او لب‌های شما را گاز می‌گیرد یا سعی می‌کند به آرامی تمام آب روی زبان شما را بمکد؟ خب هیچ چیز در نیا مثل مقابله به مثل نیست!

فوت و فن معامله

دوست داشتید او چگونه شما را ببوسد؟ آیا او خیلی سریع می‌بوسد یا خیلی یواش، یا بدون زبان، با مکث؟ اول از همه به او نگوئید که چه چیزی دوست ندارید، در عوض آن چه را دوست دارید بیان کنید. بدین ترتیب اصلا احساساتش را جریحه‌دار نخواهید کرد.

دهانش را کنترل کنید

دفعه‌ی بعد که او را می‌بوسید، صورتش را با دستانتان بگیرید و آن گونه که دوست دارید شما را ببوسند او را ببوسید. اگر این واقعیت که شما کنترل وی را در اختیار دارید او را به هیجان نیاورد، این زبان شهوت‌ناک شماست که نقش اصلی را باید بازی کند.

کمی بازی کنید

به او بگویید که بوسیدنش شما را بسیار هیجان زده می‌کند و سپس فرض کنید که نقش هایتان عوض شده و از او بخواهید تا همان طوری که او را بوسیدید شما را ببوسد چون می‌خواهید بدانید چه احساسی دارد. او بسیار خوشحال خواهد شد که به خواهش شما پاسخ دهد.

طولش بدهید

تقریبا چیزی در دنیا به پای بوسه‌های طولانی، آرام، آبدار و اغوا کننده نمی‌رسد. زن شما قطعا علاقه شما به خودش را از طریق همین لحظات بوسه آبدار و طولانی احساس خواهد کرد . پس محکم و عمیق ببوسیدش. آموختن چند نکته ساده می‌تواند در برخی حرکات مهم زبان ، به شما بسیار کمک کند . حالا که پی بردید چگونه او را همان طور که دوست دارید مشغول بوسیدن کنید بهتر است سرغ روش‌های تجربی برویم که او را برای همیشه به یاد شما و دوست‌دارتان نگه می‌دارد.

زبانش را بمکید

با دهانتان به نرمی زبانش را مک بزنید. اگر دوست دارد، به همان روشی که چوچوله‌اش را می‌مکید این کار را انجام دهید. او کاملا به سرعت تحریک می‌شود و شاید پس از آن شما بتوانید بگذارید انگشت‌تان را بمکد.

لبانش را با زبانتان بلسید

خلاقیت به خرج داده و لب‌های بالا و پایینش را به شیوه‌ای آرام و با احساس لیس بزنید. وقتی که با بزاقتان به اندازه‌ی کافی آن‌ها را لیز کردید، لب‌هایتان را دور لب‌هایش قرار دهید و بگذارید بزاقتان دهان هردویتان را خیس کند.

لب هایش را بمکید

اگر لیسیدن لب‌هایش برایتان کافی نبود و بیشتر خواستید ،‌شروع به مک زدن لب‌هایش کنید. هر لب را جداگانه بمکید، کسی دوست ندارد دهانش را به لوله جارو برقی بچسباند. هنگام مکیدن لب ها مراقب باشید؛ خیلی خشونت به خرج ندهید.

*سراغ جاهای دیگر هم بروید

خجالتی نباشید، شما محدود به بوسیدن لب‌هایش نیستید. تمام صورت و بدن قلمرو تاخت و تاز شماست. چرا بوسه فرانسوی را در مورد چانه، گردن و سینه هایش به کار نمی‌برید؟ یا می‌توانید چشمانش، قسمت زیر گوش‌هایش یا مچ‌هایش را ببوسید. از نتایجی که بر اثر خلاقیت عایدتان می شود شگفت‌زده خواهید شد . آن چیزی که واقعا نیاز دارید تمایل پرداختن به همه چیز است . اگر تا به حال در مورد تکنیک های بوسیدن فکر نکرده‌اید ، حالا اصول حرفه‌ای بوسیدن را می‌دانید.

موفق باشید


نوشته‌ی: دیوید استراونی

ترجمه از: مجید

ویرایش: سایت خانواده برتر

اصلاح ویرایش و امر کپی پیست: اسکلت حشری ?


2016-03-22 21:59:49 +0430 +0430



«برگرفته از سایت دکتر مریم محبی»

اندر باب بوسه و فوائد آن بارها نکته ها گفته ایم و نظر به اهمیت آن در این مقال نیز به برخی دیگر اشاراتی میداریم .در این راستا گذری داریم بر نگاه مکاتب شرقی و آنچه از سکس و اجزای تشکیل ان که بوسه باشد سخن به میان آورده اند . بوسه که منبع اصلی تولید و انتقال عواطف انسانی به شمار میرود محل اتقاق آن عموماً لبهاست ، در تعالیم جنسی شرقی در فرایند بوسیدن از دهان به عنوان درگاه بالایی یاد شده (در مقایسه با درگاه پایینی که مهبل نام دارد) که هر دو این دروازه ها ، چه درگاه بالا و چه درگاه پایین دو مظهر عمده ورود و مبادله عمیق ترین عواطف و هیچانات بین دو شریک جنسی علی الخصوص زن است . (چرا که مرد فاقد مهبل است) در این دیدگاه دهان و زبان ترکیبی از لینگم و یونی و یا مردانگی و زنانگی است. زبان ، سمبل مردانگی (در فرم و شمایل آلت مرد) و دهان سمبل مهبل و زنانگی (در فرم و شمایل آلت تناسلی زن) است، به باور کاماسوترایی ، نوع بوسه ای که در آن زبان در گیر باشد مجال محک زدن کیفیت های زنانگی و مردانگی برای طرفین رابطه را مهیا میکند . نقش فعال داشتن یا منفعل بود در هنگام رابطه جنسی از کیفیت حالت رد و بدل شدن بوسه ها و ریتم آنهاست که برای شخص بوسنده و بوسیده شده مشخص میگردد .

در اصول عشقورزی هندوها ، بخش هایی از بدن “بوسیدنی ” نام دارند و انها قسمت هایی هستند که با قرار دادن لبها بر انها و انتقال توجه ، عمل فعال سازی روحی یا بیدارسازی حسی متحقق میتواند گردد. این مناطق عبارتند از :پیشانی ، چشمها گونه ها ، گردن ، سینه ها ، لبها ، دهان ، بازوها ، رانها و آلت تناسلی.

بزاق دهان زن درمان مرد است

در آموزش های تائوئیستی آمده است که بدن زن در هنگام رابطه جنسی سه نوع مایع را به شکل غریزی از خود ترشح میکند. ترشح بزاق ، ترشح شیر ، ترشح مهبل . در شرح این ترشحات، ذکر فوائد درمانی انها بسیار رفته است . به عنوان مثال در باب ترشح بزاقی ( تحت عنوان نیلوفر قرمز) امده است که فوائد درمانی برای آن میتوان متصور شد ، که وقتی به شکل ” دارو” به ان پرداخته شود نام “بهار شیرین” را از آن خود میسازد. گفته شده در هنگام رابطه جنسی در زیر زبان زن مایع شفافی شروع به تراوش مینماید که مرد همه جهد و تلاش خود را باید بکار برد تا آنرا با بوسه در دهان خود کرده آنرا فرو دهد. چرا که این مایع خاصیتی در آن نهفته است که پس از ورود به بدن مرد، مایعات پنج عضو مهم بدن را تامین و تغذیه میکند و مسلماً ارگان جنسی مرد یکی از آن اعضای مهم به شمار میرود. به باور این دیدگاه ، زن در لحظه ارگاسم چنانچه نوک زبان خود را در سقف دهان خود و درست پشت دندانها قرار دهد این شیره شروع به تراوش میکند.

دربررسی های امروزین محقیقن شاید اشاره مستقیمی به تاثیر بخشی بزاق دهان زن بر کارکرد اعضای بدن مرد نرفته لیکن پژوهش های فراوانی از پیامدهای مثبت بدنی – روانی این رفتار در بدن شرکای جنسی سخن گفته اند

بوسه کارت شناسایی افراد است

بوسه در حکم ابزاری برای شریک یابی و همچنین کارت شناسایی عمل میکند . بخش بزرگی از کورتکس مغز به دریافت احساسات رسیده از گونه ها ، لبها ، زبان و بینی اختصاص یافته است از 12 اعصاب جمجمه ای 5 دسته به جمع آوری اطلاعات حاصله ازاطراف دهان اختصاص دارد که کارکرد انها انتقال حساس ترین احساسات به مغز است . انچه مزه میشود در دهان ، بویی که دارد حسی لمس شدگی که بدنبال ان است و وضعیت سردی و گرمی . لذا میتوان گفت وقتی کسی را میبوسیم یعنی به واقع او را میشنویم ، میبینیم و حس میکنیم . پس بوسه صرفاً یک فعل ساده به منظور نیست بلکه برگه هویت یا پوستر تبلیغاتی ماست که نشان میدهد ما که هستیم ، چه میخواهیم و چه چیزی به طرف مقابل میبخشیم

در تحقیقات محققین نشان داده شده که بدن به شکلی هوشمندانه در پی هدفی مبادرت به انجام رفتار بوسیدن میکند که نهایتاً منافع بدنی _ روانی برای بدن به همراه دارد. به باور هلن فیشر ” بوسه در خدمت بشر است تا به او در امر گزینش شریک اصلح که بتوان احتمال داشتن فرزندی سالم را از او داشت کمک کند چرا که در فرایند بوسیدن تحریکات ویژه مغزی در مغز بوجود میایند و اطلاعات بیولوژیکی به مغز ارسال میشود که مغز آنها را ترجمه کرده سرنوشت ادامه دار بودن یا نبودن یک ارتباط را رقم میزند.

گاردن گالوپ محقق دانشگاه نیویورک میگوید :در لحظه بوسیدن مجموعه مکانیزم های از پیش طراحی شده ای دست به دست یکدیگر داده شروع به ارزیابی های بهداشتی و تندرسی ، مطابقت های ژنتیکی و گمانه زنی های تولید مثلی میکنند

لیکن باید توجه داشت در تجربه اولین بوسه هایی که بین دو فرد رد و بدل میگردد به دلیل هیجان و تازگی شریک جنسی و همچنین نو بودن را بطه ، افزایش در میزان دوپامین و نور اپی نفرین در بدن تجربه میگردد که باعث میگردد امر رسالت مغز در تشخیصات به درستی انجام نپذیرد لذا ارزیابی ها و گمانه زنی های مغزی شاید نیازمند اندک زمان طولانی تری باشند تا بتوانند ازعهده مسئولیت محوله خود به خوبی برایند

آنان که بیشتر میبوسند سالمترند

درباب بررسی تاثیر طولانی مدت بوسه بر سلامت کلی بدنی –روانی وهمچنین ارتباطی افراد، در سال 2010 ، تیم تحقیقی دانشگاه آریزونا به مدیرت آقای فلوید 52 زوج را به عنوان جامعه آماری خود انتخاب نمود .از این افراد که بین سنین 19 تا 67 قرار داشتند خواسته شد تا در طول این مدت 6 هفته ازمایش بر میزان تعداد بوسه ها و نیز طول مدت ان افزایش ایجاد کنند . کلیه شرایط بدنی – روانی و ارتباطی این گروه نهایتاً با گروه کنترل مورد مقایسه قرار گرفت و نتایج نشان داد این گروه احساس سلامتی ، آرامش و تعلق بهتری گزارش کرده بودند. تحقیقات حاکیست بدنبال فرایند بوسیدن میزان اکسی توسین یا هورمون تعلق در بدن فزونی میابد. بدین شکل که ترکیبات چربی که در روی پوست موجود است (سبوم) حاوی اطلاعاتی است که از طریق بینی وارد مغز شخص بوسنده شده موجب تحریک حس تعلق و نزدیکی در فرد بوسنده میشود. نتیجه این افزایش ، تجربه حس علاقه مندی به شریک جنسی است مضافاً به اینکه اکسی توسین در بدن کارکرد ضد استرسی نیز دارا میباشد. لذا پس از یک بوسه دلنشین فرد احساس ارامش پیدا میکند و افرادی که در طی روز امکان تجربه مکرر بوسه را دارند معمولا افراد آرام و ریلکس تری میباشند.

برای اطمینان از تجربه ارام بخش بودن بوسه بر بدن ، محققین از گروه مورد مطالعه خود میخواستند که روزانه مبادرت به انجام چند فعالیت استرس زا مثل انجام تست یا مشاهده فیلم هایی که مشاجره زناشویی در ان وجود داشت نمایند . پس از انجام هرگونه از این فعالیتها ترکیبات خونی این افراد مورد نمونه بردای قرار میگرفت . پژهشگران متوجه شدند افرادی که مبادرت به انجام بیشتر فرایند بوسه با کیفیت طولانی تر ان کرده بودند در مقایسه با گروه کنترل از میزان اکسی توسین بیشتری در بدن برخوردار بوده ، تجربه حس آرامش برای آنان بیشتر بوجود امده بود. . تاثیر مثبت دیگر بوسه بر کاهش میزان کلسترول در بدن این آزمودنی ها بود

لذا میتوان نتیجه گیری و همچنین پیش بینی نمود که بوسه علاوه بر فوائد فردی ، در ارتقاء کیفیت روابط بین فردی و زناشویی نیز نقشی بس مهمی میتواند داشته باشد.

شاد و پیروز باشید و شعار همیشگی را در گوش که:

«سکس بهتر؛ زندگی بهتر»

6 ❤️

2016-03-22 22:06:44 +0430 +0430

تو سکس هیچی بیشتر از لب مزه نمیده ;P , :*
یه لبی از دوس دخترم گرفتم مزش تا یه سال زیر زبونم بود ;X

2 ❤️

2016-03-22 22:08:39 +0430 +0430



«تلگرام دکتر آزیتا»

  • اگر خمیر دندان خوش بو و خوش طعمی سراغ دارید ، بد نیست كه آن را در كنار خود داشته باشید و هر از گاهی ، فقط یه ذره ( خیلی كم ) آن را در دهان خود مزه كنید و بعد زبان خود را به دهان طرف فرو برید و یادتان نرود كه تمرین كنید

  • سعی كنیم بوسیدن ، نوازش و تحریك و ماساژ را یاد بگیریم و دوست بداریم و حواس خود را روی آن متمرکز کنیم و لذت ببریم

  • توجه به مسائل فوق باعث میشود كه ما فقط یك رابطه جنسی سریع و پنج دقیقه ای نداشته باشیم

  • در پایان یڪ نکته مهم را فراموش نکنیم و آن اینکه ، بعد از نوازش ، بوسه و معاشقه كه در بالا اشاره شد و بعد هم رابطه جنسی ، یڪ هو به یك طرف نغلطید و خرناسه نکشید

  • نوازش ملایم و بوسیدن بعد از آن هم بسیار مهم است (زنان به خصوص به این مسئله خیلی حساسند!)

5 ❤️

2016-03-22 22:16:48 +0430 +0430



تحقیقات نشان داده است, افرادی که پس از بوسیدن خانه را ترک می کنند, کمتر احتمال وقوع تصادف دارند, 20 تا 30 درصد درآمد بیشتری نسبت به سایرین دارند و به طور متوسط 5 سال بیش از هم سن و سال های خود عمر می کنند.

دکتر آرتور سازبو یکی از افرادی که در در این تحقیقات نقش فعالی داشته معتقد است یکی از دلایل اصلی موفقیت تعداد بسیار زیادی از افراد این است که روز خود را با یک نگرش مثبت و دلچسب شروع میکنند و چه چیز می تواند مانند یک بوسه در انسان یک نگرش مثبت ایجاد کند.

بنابراین اگر شما می خواهید خوشحال, سلامت, و موفق, بوده و عمر طولانی داشته باشید, باید کسی را که دوستش می دارید هر روز صبح ، پیش از اینکه خانه را به قصد محل کار خود ترک کنید, ببوسید.

«تلگرام»

5 ❤️

2016-03-23 09:07:13 +0430 +0430



محافظت از دندان ها و جلوگیری از پوسیدگی

دکتر ‌پیتر گوردن رئیس اتحادیه دندانپزشکان انگستان اظهار می دارد : "پس از غذا خوردن, دهان پر از مواد شیرین شده و بزاق دهان حالت اسیدی پیدا میکند, این امر باعث بوجود آمدن پلاک بر روی دندان ها میشود.

بوسیدن یک فرایند پاک کننده طبیعی است که به حفظ سلامت دندان ها کمک میکند, جریان بزاق دهان را افزایش بخشیده, و درصد ایجاد پلاک بر روی دندان ها را تا حد بسیار زیادی کاهش میدهد , “من خودم این سوال را از دندانپزشکم پرسیدم, او در ابتدا قدری خجالت کشید, اما نهایتاً صحت گفته های مرا تایید کرد”.

4 ❤️

2016-03-23 11:55:47 +0430 +0430

خيلى خوب و عالى با اينكه همشو ميدونستم سعى ميكنم بهش عمل كنم بازم تا اخر مطالب رو خوندم
ادم بايد اونقد پارتنرشو دوست داشته باشه كه مثل يه تيكه از وجود خودش باشه، هيچى هم اندازه بوسيدن نميتونه سطح علاقه ادمو به طرفش ثابت كنه

0 ❤️

2016-03-23 11:57:11 +0430 +0430
نقل از: @@@madmax@@@ خيلى خوب و عالى با اينكه همشو ميدونستم سعى ميكنم بهش عمل كنم بازم تا اخر مطالب رو خوندم ادم بايد اونقد پارتنرشو دوست داشته باشه كه مثل يه تيكه از وجود خودش باشه، هيچى هم اندازه بوسيدن نميتونه سطح علاقه ادمو به طرفش ثابت كنه

_

به شدّت موافقم ?

2 ❤️

2016-03-23 13:06:00 +0430 +0430



در تحقیقی که در سال 1997 در دانشگاه پرینستون انجام شد، محققان به این نتیجه دست پیدا کردند که مغز انسان دارای سلولهای عصبی است که فرد را قادر می سازد تا در تاریکی لب های معشوقه خود را پیدا کند. تعجبی وجود ندارد که چرا بسیاری از زوج ها از بوسیدن یکدیگر در مکانهای تاریک و کم نور لذت بیشتری میبرند.

4 ❤️

2016-03-24 22:12:48 +0430 +0430
نقل از: mohammad321 از تاپیکت خوشم اومد :)

_

بایدم خوشت بیاد!

3 ❤️

2016-03-28 08:50:11 +0430 +0430

تاثیرات عجیب لب بازی:

  • کاهش وزن

  • از بین بردن استرس

  • تأخیر در فرآیند پیری

  • افزایش عجیب در اعتماد به نفس

4 ❤️

2016-03-28 09:10:51 +0430 +0430

بازم ازین مطالب جالب داشتی شیر کن

0 ❤️

2016-04-04 11:55:03 +0430 +0430

بوسه باعث ترشح اندروفین و اکسیتوسین میشود.

به همین دلیل باعث احساس خوشحالی و کاهش استرس و انرژی مثبت+ خواهد بود ?

(دکتر شهرزاد پورعبدلله / سکسولوژیست)

5 ❤️

2016-04-05 10:46:09 +0430 +0430



بوسیدن طولانی مدت (لب گرفتن) میتواند بدلیل ترشح همون اکسیتوسین موجب کاهش استرس نیز، شود و برای قلب مفید است. ?

5 ❤️

2016-05-01 18:51:26 +0430 +0430

خوشمان امد و دلمان خواست ? (inlove) (blush)

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «