لیست کینک ها و فیتیش های جنسی(1): A تا E

1403/02/08

لیست راهنمای کینک ها و فیتیش های جنسی: A تا E

کینک ها و فیتیشهای جنسی اگر چه در فضای مجازی مثبت و پر طرفدار هستند اما بعضا همچنان تابو به نظر می آیند. جست و جو در اینترنت برای یافتن لیستی از ناهنجاری هایی جنسی که می توانید با شریک جنسیتان امتحان کنید، اغلب حس پنهانی دارد و در میان گذاشتن آن ها با صراحت میتواند کمی ناراحت‌کننده باشد. اما مهم این است که، سکس و لذت جنسی ذهنی است و مردم اغلب دوست دارند چیزهایی را که فکر می‌کنند شاید از آن لذت ببرند را امتحان کنند، بنابراین شرم آور نیست که با آنچه در بیرون وجود دارد آشنا شوید.

برای کسانی که با این موضوع آشنا نیستند، یادگیری درباره کینک ها و فتیش های جنسی ممکن است باعث ترس شود، پس اولین چیزی که باید بدانید این است: درک اینکه کینک چیست و چه چیزی به عنوان یک فتیش جنسی در نظر گرفته می‌شود. کینک به عنوان فعالیت جنسی تعریف می شود که خارج از محدوده رابطه جنسی است که توسط جامعه و سنت “قابل قبول” است. این پدیده میتونه هر چیزی را شامل بشه از نقش بازی کردن گرفته تا به اسارت و بردگی و استفاده از شلاق و… . فتیش از نظر فنی به جذب شدن به یک جسم بی جان، از جمله اعضای بدن، مانند پاها (مانند فتیش پا) اشاره دارد. بنابراین فتیش نوعی کینک است.
به هر حال، رابطه جنسی نامتعارف به رضایت، ارتباط و توافق مربوط است. قبل از امتحان هر عمل جدید جنسی، باید رضایت مستمر و مشتاقانه از همه طرف‌های دخالت‌کننده رو به دست بیارید. کینک های شما ممکن است به طور کامل با کینک های شریکتان همخوانی نداشته باشد و این اشکالی ندارد. تینا هورن، مربی جنسی، مجری پادکست Why Are People Into That؟! می گوید «فقط به خاطر اینکه شما دوست دارید، به معنای آن نیست که کسی باید آن را انجام دهد»، همانطور که در حال جست جو هستید و با مرور زمان کار(چیز) های که دوست دارید انجام بدهید و یا دوست ندارید رخ بدن میتونه تغییر کند. پس حفظ گفت‌وگو روزانه و مستمر درباره چهارچوب های شخصی مهم است.

برای آشنایی بهتر با دنیای کینک ها و فتیش های جنسی، لطفاً لیست Glamour در این مقاله را چک کنید - یک لغت برای هر حرف الفبا. چه کسی میداند؟ شاید یک (یا بیشتر!) از آن‌ها چیزی باشد که مایل به کشف آن در هر مرحله‌ای از زندگی جنسیتان هستید.

A برای بازی سنی Age Play
بازی سنی شکلی از نقش بازی کردن است که یک یا هر دوی شرکت‌کننده تظاهر به سنی غیر از سن خود می‌کنند (و لذت می‌برند). اگر تا به حال در بستر به شریکتان "بچهbaby " گفته‌اید احتمالاً قبلاً تجربه‌ای بازی سنی به صورت خفیف را داشته‌اید. یک مثال رایج دیگر، ایجاد نقش “پدر مسلط-دختر کوچولو” است. اگر در بستر به کسی “پدر” بگویید، در حال بازی با سن کم هستید. یک مثال افراطی تر و کمتر رایج از بازی سنی، نقش بازی کردن کامل است که یک شریک در آن به دیگری غذا میدهد لباسش را میپوشاند (دقیقا مثل یک نوزاد) و از این کار تحریک می‌شود. “بچه” صدا زدن یا لباس پوشیدن مانند یک نوزاد، اشکالی ندارد اگر همه شرکت‌کننده ها به آن علاقه داشته باشند. مشاور جنسی دیوید اورتمان، نویسنده کتابSexual Outsiders: Understanding BDSM Sexualities and Communities «بیگانه‌های جنسی: درک جوامع و ارتباطات بی‌دی‌اس‌ام» توضیح میدهد که “این شامل رضایت همه شرکت‌کننده ها است” . اگر بازی سنی شما را تحریک می‌کند، در ابتدا آهسته با کلماتی مانند بچه یا پدر شروع کنید و پس از آن کم کم افزایش سطح انرژی و بیشتر فرورفتن در نقش را انجام دهید.

A برای آنالینگوس Anilingus
هیچ خجالتی در این بازی نیست: آنالینگوس یک عمل جنسی است که بر تحریک دستگاه گوارش شریک خود از طریق لیسیدن، نفوذ با زبان، بوسیدن یا هر نوع تحریک دهانی دیگر تمرکز دارد.

A برای سایش Abrasion
جزو زیر مجموعه BDSM است ، شامل تحریک جنسی با سطوح خشن یا خار دار مانند کاغذ سنباده یا پشم فولادی است.

A برای اکتیراست Actirasty
فتیش های جنسی زیادی وجود دارد که حول آب و هوا معطوف هستند. مثل Brontophilia تحریک جنسی از طوفان‌های رعد و برقی، chionophilia تحریک جنسی از برف و actirasty تحریک جنسی از پرتوهای نور خورشید. ممکن است پس از یک زمستان طولانی و ظهور پرتو های گرم خورشید بسیار خوشحال بشید اگر فتیش actirasty داشته باشید. در عمل، این فتیش میتونه به کینک دیگر – سکس در مکان های عمومی و خارج منزل – گره بخوره، اما وقتی حس گرمای نور خورشید به قسمت هایی از بدن فرد برخورد میکند به لذت جسمانی منجر می‌شود. بسته به فرد و ترجیحاتش، میتونه منجر به ارگاسم هم شود.

B برای بانداژ Bondage
بانداژ شکلی از اسارت است. عمل جنسی است که در زیر مجموعه BDSM قرار دارد، که مخفف “بانداژ(اسارت)، سلطه ، سادیسم و مازوخیسم” است و یک گروه از فانتزی‌های جنسی رایج است. برخی افراد از بسته شدن و به بند در اومدن لذت می‌برند ، در حالی که برخی دیگر لذت می‌برند که شریک خود را ببندند و برخی دیگر هر دو را دوست دارند. فردی که از نقش تسلط و تسلیم لذت می‌برد به عنوان یک تغییر کننده شناخته می‌شود. به طور معمول در بانداژ از اسباب بازی‌های جنسی خشن مانند دستبندها یا طناب استفاده میشود، اما ممکن است از پارچه(شال)، کراوات یا تی شرت هم برای بستن دست شریکتان در این نوع روابط استفاده کرد. برای وارد شدن به آن، می‌تونید با استفاده از کراوات یا شال فردی رو به چارچوب تخت ببندید یا اگر چارچوب تخت شما با این کینک سازگار نیست، می‌تونید دست ها را بهم ببندید. برای افزایش هیجان، می‌توانید پایه های قفل شده یا تیرهای آویز را خریداری کنید.(اسباب بازی های BDSM)

B برای سکس با چشم پوش(چشم بسته) Blindfold Sex


سکس با چشم پوش، به عنوان amaurophilia نیز شناخته می‌شود، دروازه‌ای به بازی‌های بیشتر BDSM است. این کینک شامل پوشاندن چشم در حین سکس، سکس با کسی که چشم پوش دارد، یا حتی سکس در تاریکی کامل می‌شود. این کینک می‌تواند با کراوات ابریشمی یا چشم‌بند ساتنی که روی چشم‌ها به صورت خیلی تنگ و محکم بسته میشود اجرا شود.
این کینک برای برخی بسیار تحریک کننده است، چون به عنصر تسلیم نیاز دارد - شما باید به شریکتان که پوشش چشم ندارد اعتماد داشته باشید. Gigi Engle، ACS، مربی سکس در 3Fun، یک اپلیکیشن برای زوج های باز و پلیراموروس(چند عشقی)، می‌گوید: “در اصل، شما کنترل خود را به فرد دیگر می‌دهید و اجازه می‌دهید تا کنترلتان را در دست بگیرد”. علاوه بر این، عنصر محرومیت حسی( حس بینایی) می‌تواند حس های دیگر را تقویت کند. “وقتی چشم ها پوشیده اند ، تمام حس‌های دیگرتان تقویت می‌شود. لمس شریک خود روی پوستتان را شدیدتر احساس میکنید، بوها پرقدرت‌تر می‌شود و حتی ممکن است ارگاسم شدیدتر باشد.” سکس با چشم پوش میتونه در میان افرادی که در حین رابطه جنسی با اضطراب دست و پنجه نرم میکنند باعث آرامش و احساس فرار از واقعیت بشود.

C برای کاکولدینگ Cuckolding
هورن می گوید:" به طور سنتی معنی کاکولدینگ این است که یک زوج دگر جنسگرا موافقت کنند تا هم از سکس زن با مردان دیگر لذت ببرند و هم زن شریک مردش را به خاطر این عمل(سکس خودش با دیگران) تحقیر کند". شریک مرد نیازی به حضور ندارد - او از فکر اینکه شریکش با کسی دیگر رابطه جنسی دارد، لذت می‌برد. برای برخی دیگر، در کاکولدینگ عنصری از نمایش‌بازی هم وجود دارد. این تمایل تنها برای زوج های دگر جنسگرا نیست - افراد با جنسیت‌های و گرایش های جنسی مختلف می‌توانند از انواع کاکولدینگ لذت ببرند. اگر از ایده اینکه شریکتان با دیگران رابطه داشته باشد تحریک می‌شوید اما لزوما نمی‌خواهید مالکیت عاطفی و ریسک رابطه جنسی با دیگران را تجربه کنید، می‌توانید از طریق صحبت های سکسی یا سکس مجازی با نفر سوم این تمایل را بررسی کنید.

C برای کلاستروفیلا Claustrophilia


هر چند تعداد زیادی از کینک ها به رابطه جنسی در مکان‌های عمومی و فضاهای باز مربوط هستند، کلاستروفیلا عکس این است. کلاستروفیلا شامل تحریک جنسی ناشی از محصور شدن در یک فضای تنگ است. حس به دام افتادن جسمانی برای برخی منجر به ارضای جنسی میشود. انگل می‌گوید: " قرار گرفتن در فضاهای بسته و تنگ می‌تواند احساسی شبیه پیله(کرم ابریشم مثلا) داشته باشد. ". "برخی از عنصر ترس در فضای بسته (در فضای محدود) لذت می برند. نشان داده شده است که ترس در برخی افراد واکنش جنسی ایجاد می‌کند، به همین دلیل است که مردم گاهی پس از دیدن فیلم‌های ترسناک، هورنی می‌شوند.
" کلاستروفیل میتونه شامل موارد ساده ای مثل سکس در کمد یا سرویس‌های بهداشتی هواپیما باشد یا نوع پیشرفته تر آن که در آن ها از ابزار های خاصی مثل قفس، تابوت، اتاق های محبوس، یا تخت های وکیوم (جایی که فرد با استفاده از یک قاب به چهارچوب یا تخت به وسیله لاتکس چسبیده است.) استفاده میشود.

D برای تسلط
تسلط نصف BDSM است، بخش DS (تسلط و تسلیم) و درباره تبادل قدرت با رضایت کامل است. در این کینک خاص، شریک غالب(مسلط) از کنترل کردن لذت جنسی می‌برد. شریک مطیع به شریک غالب اجازه میدهد او را تحت کنترل قرار دهد . نکته مهم: هرچند کتاب‌ها و فیلم‌ها به شناخته‌تر شدن تمایلات BDSM کمک کرده‌اند، اما کاملاً دقیق نیستند. با اینکه انچه در فیلم ها اتفاق می افتد میتونه باور پذیر باشه ، هیچ تحقیقی وجود ندارد که نشان دهد افراد مسلط از فعالیت های DS لذت می برند یا نه (مانند کتک زدن شریک زندگی خود، به دلیل آسیب های دوران کودکی). توجه کنید که مجبور نیستید قراردادی را امضا کنید - تنها چیزی که نیاز دارید رضایت مشتاقانه از همه طرف های درگیر است.

D برای فیلم‌های پورنو خودساخته DIY
ساخت فیلم‌های پورن DIY ارتباط نزدیکی با exhibitionism (عریان گرایی) و دید زنی(voyeurism) دارد، جایی که یک نفر از تماشا شدن لذت می‌برد و دیگری از تماشا کردن هیجان زده میشود. فیلم‌های پورن DIY یک روش برای پاسخگویی به هر دو تمایل و کینک است و با ضبط آن می توان به سطح بعدی راه یافت. هر دو فرآیند ایجاد فیلم‌های پورنو خانگی و پخش آن بخشی از سرگرمی است. به دلیل ضبط تصاویر و فیلم، رضایت و اعتماد طرفین الزامی است. افراد سازنده فیلم‌های پورن DIY باید قبل از شروع، مرزهای خاص از جمله اینکه آیا با نشان دادن صورت خود موافقند، چگونگی و محل ذخیره سازی فیلم را هم بررسی و تعیین کنند.

E برای تحریک الکتریکی Electrostimulation


تحریک الکتریکی به استفاده از الکتریسیته - به عبارت دیگر، شوک الکتریکی - برای سرگرمی های کینکی و جنسی میگویند. مشخص است که ایجاد شوک ممکن است خطرناک باشد، بنابراین تحریک الکتریکی وارد نوع دیگری از کینک به نام بازی لبه می‌شود، که به رفتارهای خطرناک BDSM اشاره دارد که ممکن است باعث آسیب واقعی به بدن شود. تحریک الکتریکی بخشی از جلسات CBT (شکنجه کیر و خایه) است که در آن یک زن غالب معمولا اعضای تناسلی مرد را در اختیار گرفته و به آن شوک الکتریکی با ابزار های الکتریکی(معمولا با یک عصا) (به Z در این لیست مراجعه کنید) ایجاد میکند. یا با استفاده از یک سیستم میتونید پایانه های عصب‌ی (که واحد تحریک عصب‌های پوستی الکتریکی نامیده می‌شوند) را تحریک کنید - باعث ایجاد شوک اعضای تحت فرمانتان می‌شود که می‌توان از فروشگاه‌های تخصصی کینک تهیه کرد. این یکی از آن تمایلاتی است که باید در اجرای آن دقت کنید تا اقدامات ایمنی صحیح را انجام دهید، از یک کلمه امن قوی استفاده کنید و رضایت مداوم را در هر لحظه به دست آورید.

E برای خفگی جنسی Erotic Asphyxiation
خفگی جنسی(شهوانی)، به عنوان بازی نفس هم شناخته می‌شود، یک فتیشی است که شامل محدود کردن تامین اکسیژن به مغز در حین رابطه جنسی است تا هیجان و شدت ارگاسم را بالا ببرد. بسته به اینکه آیا روی شریک یا خود فرد (خفگی جنسی خودکار) اجرا شود، خفگی جنسی یک نوع فتیش سادیستی و مازوخیستی است. در حین عمل، برخی افراد از تبادل قدرت لذت میبرند. انگل میگوید “این تحولات دارای پیامدهای روان‌شناختی عمیق هستند که فرصت برای کشف نقش‌های مختلف در حین رابطه جنسی را فراهم می‌آورد”. “ایجاد خفگی گرفتن کنترل را برجسته می‌کند. دادن اجازه به شخص دیگر برای خفگی شما، یا بالعکس، به شما اجازه می‌دهد که نقش‌های مسلط و مطیع را در تختخواب به عهده بگیرید. این چیزی است که بسیاری از ما آرزوی آن را داریم: رهایی از کنترل یا گرفتن قدرت .” اما این کینک خطرات بیشتری نسبت به لذت آن دارد. خفگی جنسی ممکن است منجر به ضربان قلب نامنظم، ایست قلب، آسيب مغزي و حتي مرگ شود. اصولاً روش امنی برای اجرای خفگی جنسی وجود ندارد؛ به جای آن، علاقمندان می تونن سعی کنند پس از اعلام رضايت و مشخص کردن محدوديت های فيزيكي خفگی جزئی را امتحان كنند، اما حتي آن هم با خطر همراه است. Engle می‌گوید: توجه به این نکته مهم است که خفگی در حین رابطه جنسی بسیار خطرناک است و باید با احتیاط انجام شود. فقط به این دلیل که خفگی را در پورن دیدید یا به آن علاقه دارید به این معنی نیست که باید اقدام کنید و شریک زندگی خود را خفه کنید. این بازی باید با احتیاط و دقت بسیار انجام شود.

لیست کینک ها و فیتیش های جنسی: F تا O
لیست کینک ها و فیتیش های جنسی: P تا Z(پایانی)
منبع: https://www.glamour.com/story/a-to-z-kinks-and-fetishes

6180 👀
6 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2024-04-27 13:45:11 +0330 +0330

سلام دوستان این تاپیک و دو تاپیک بعدیش یک لیست نسبتا کاملی در مورد فتیش ها و کینک ها امید وارم دوستشون داشته باشید و هر سه تاپیک رو دنبال کنید
زیر همین تاپیک هم میتونید در مورد فتیش هاتون که در لیست نیست برای آشنایی بقیه دوستان بحث کنید

3 ❤️

2024-04-29 00:08:36 +0330 +0330

خیلی چیزای دیگه هستا

0 ❤️

2024-04-29 08:31:27 +0330 +0330

↩ Ali_Love2000
قطعا خیلی خیلی چیز های دیگه هست گفتم طرفا رایج ترین هاشون بود باز دیدگاه به دیگاه فرق داره و نسبیه، ولی خب نکاتی گفته شده قطعا تو کینک ها و فتیش هاتون میتونید استفاده کنید

1 ❤️

2024-04-29 14:55:22 +0330 +0330

کامل وجامع عالی بود خیلی وقته دنبال این اطلاعاتم

2 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «