برخی دلایل اختلال نعوظ

1398/07/13

۸ دلیل کاهش نعوظ در مردان

عوامل بسیاری در کاهش نعوظ مردان موثر هستند

by Cosmo Frank Apr 18, 2014

۱) درگیر کردن ذهن
دکتر ‘جین گریر’ (Jane Greer)، مشاور ازدواج و روابط جنسی در نیویورک و نویسنده‌ی کتاب “من چطور؟ اجتناب از خودخواهی برای تداوم روابط” (What About Me? Stop Selfishness From Ruining Your Relationship) می‌گوید:
«اگر فکرتان را بیش‌از‌حد مشغول نعوظ کنید و تصور کنید پارتنرتان از سکس لذت نمی‌برد، در نعوظ با مشکل مواجه خواهید شد.»
در چنین مواردی، فقط کافی‌ست کمی صبر کنید تا تمایلات جنسی به اوج خود برسند. به‌‌علاوه، زنان باید به مرد‌ها یادآوری کنند که آلت‌ آ‌‌ن‌‌ها جذاب و خاص است.

۲) مست بودن
استفاده از نوشیدنی‌های الکلی عملکرد‌های عصبی و واکنش‌های بدن را کند‌تر می‌کند؛ بنابراین مست بودن می‌تواند نعوظ را در مردان کاهش دهد. به‌علاوه، نوشیدنی الکلی می‌تواند در رسیدن به ارگاسم اخلال ایجاد کند یا موجب عارضه‌ی «عدم نعوظ بر اثر مستی» شود. الکل بدن را سست می‌کند و زمانی که آلت تناسلی سرحال نباشد دوست ندارد از جای خود بلند شود!

۳) اضافه‌وزن
اضافه‌وزن باعث آسیب به رگ‌های خونی می‌شود، بنابراین رسیدن خون به آلت و نعوظ به زمان بیشتری نیاز خواهد داشت. شاید همین انگیزه‌ای باشد که به همراه پارتنر خود ورزش کنید.

۴) مشکلات بدنی
بیماری‌ قلبی، دیابت و MS؛ هر کدام از این مشکلات می‌تواند موجب اختلال در انتقال پیام‌های عصبی مربوط به نعوظ شود. برای مقابله با این مشکلات دارو‌هایی وجود دارد و بهتر است درباره‌ی بیماری‌های خود با پارتنر خود روراست باشید.

۵) سیگار کشیدن
به‌گفته‌ی دکتر گریر؛ «سیگار کشیدن باعث بسته شدن رگ‌های خونی می‌شود و روی گردش خون تاثیر می‌گذارد. برای رسیدن به نعوظ نیز باید خون به آلت تناسلی جریان پیدا کند.» پس سیگار را کنار بگذارید!

۶) کمبود هورمون تستوسترون
با افزایش سن معمولاً سطح هورمون تستوسترون کاهش می‌یابد و این اتفاق باعث کاهش مو‌های بدن و مشکل در رسیدن به نعوظ می‌شود. خوشبختانه این مشکل را می‌توان به‌راحتی با مصرف مکمل حل کرد.

۷) استفاده از دارو‌های خاص
دارو‌ها دارای تاثیرات فیزیولوژیکی بسیاری هستند. اگرچه دارو‌ها در برطرف کردن برخی مشکلات کمکتان می‌کنند، اما ناخواسته روی بخش‌های دیگری از بدن تاثیر می‌گذارند. به گفته‌ی دکتر گریر؛ «برخی دارو‌ها می‌توانند با کاهش سطح هورمون تستوسترون موجب کمتر شدن میل جنسی شوند. همچنین این دارو‌ها می‌توانند روی سطح انرژی بدن تاثیر بگذارند و منجر به خواب‌آلودگی شوند یا با افزایش وزن روی احساسات و توان جسمی شما تأثیر بگذارند.»

۸) استرس
اقساط پرداخت‌نشده، داشتن رئیس سخت‌گیر، یا وجود مشکل در روابط می‌توانند باعث ایجاد استرس و در نتیجه کاهش نعوظ شوند.
گریر می‌گوید: «ذات استرس همین‌طور است و نعوظ را کاهش می‌دهد. مواجه شدن با برخی مشکلات در زندگی می‌تواند باعث افزایش استرس در مردان شود. حتی پس از شناسایی و برطرف کردن مشکلات استرس‌زا نیز مدتی طول می‌کشد تا شرایط به حالت عادی بازگردد.»


منبع:

cosmopolitan.com/sex-love/advice/a6410/reasons-men-lose-erections

1530 👀
0 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «