تاپیک خود را در تالار نامناسب ایجاد نکن ممد قلی! (۲)

1402/06/06

قسمت اول این مجموعه
مقدمه: این مجموعه تاپیک برای کامل شدن به دو قسمت تقسیم شد. این تاپیک قسمت دوم مجموعه است.


در قسمت قبلی تالارهای مربوط به دسته عمومی بررسی شدند. در این تاپیک سعی می‌کنم کار بقیه تالارهای سایت را جمع کرده و همه چیز را توضیح دهم. پیش‌آپیش بخاطر طولانی شدن تاپیک عذرخواهی می‌کنم!


تالار کافه شهوانی و تالار طنز و خنده:
کافه شهوانی دقیقا کاربرد یک کافه خودمانی و دنج را در قلب سرزمین شهوانی دارد! در این تالار می‌توانید چصناله کنید، باهم بخندید و اشک بریزید، از زندگی و بگایی‌هایش صحبت کنید و حتی برای حل مسائل از دیگران کمک بخواهید! کافه شهوانی جزو پر استفاده ترین تالارهای سایت است که همیشه می‌توانید در آن وقت بگذرانید!
⚠️ هشدار: این تالار مخصوص دوستی و رفاقت است! حق ندارید برای پیدا کردن پارتنر جنسی خود در آن تاپیک تبلیغی بزنید!
تالار طنز و خنده همانطور که از نامش پیداست برای مسائل کمدی خلق شده است. سعی کنید اگر دوز کمدی تاپیکتان در حد یک تاپیک طنز نیست آن را در کافه شهوانی پست کنید نه تالار طنز و خنده!
◀️ نکته تکمیلی که توسط ادمین اضافه شد:
تالار «طنز و خنده» مختص محتوای خنده دار با مضمون سکسی است. اگر مطلب خنده دار شما تم سکسی ندارد جایش این تالار نیست و باید در کافه درج شود.


تالار درخواست دوست دختر:
🤩**مژده مژده!**🤩
عزیزانی که تا اینجای کار کیر بزرگوار خود را غلاف نموده و صبوری کردند در این قسمت از تاپیک به مراد دل خود می‌رسند! تالار جویای دوست دختر برای ممدقلی‌ها و دیگر مردانی تعبیه شده که در جست و جوی پارتنر جنسی مونث یا همان دوست دختر می‌باشند.
شما فقط و فقط در این تالار می‌توانید عکس کیر خود را پست کنید!
تمامی کاربران مذکر سایت مجاز هستند که در این تالار خود را تبلیغ کرده و از هر جایشان که می‌خواهند نمونه کار بفرستند! البته؛ پسران گی و همجنسگرا تالاری جداگانه برای این کار دارند!


تالار درخواست دوست پسر:
این تالار برعکس مورد قبلی مخصوص بانوان طلبه دوست پسر است! مانند مورد قبلی، تبلیغ با بدن نمایی برای دختران در این مکان مجاز خواهد بود!


تالار سکس گروهی:
در تالار سکس گروهی می‌توانید به دنبال زوج یا فرد جدیدی برای ایجاد روابط تریسام، فورسام، فایوسام، سکس سام، …، وان میلیون سام و کلا سکس گروهی بگردید! تنها مورد غیر مجاز آگهی‌های مربوط به روابط گروهی گی هستند که باید در تالار گی پست بشوند!


تالار فتیش:
فتیش بی‌غیرتی یا محارم دارید؟ می‌خواهید عکس پاهای سکسی خود را پست کنید تا لیس زننده‌ آنها را پیدا کنید؟ به دنبال یک حیوان خانگی دوپا برای سکس‌های آتشین خود می‌گردید؟ همه این موارد و چیزهای غیر متعارف بیشتر فقط در تالار فتیش!


تالار گی و تالار لزبین:
این دو تالار مخصوص همجنسگراهای دوست داشتنی هستند! قانون در این دوتالار بسیار شبیه به حمام‌های عمومی بوده و اگر مردی با تاپیک دوستیابی‌اش به تالار لزبین برود یا زنی با همین اسلحه به تالار گی وارد شود، اعدام آنها در دستور کار ادمین قرار خواهد گرفت!


تالار سکس تصویری و تالار سکس حضوری:
این تالارها خانه دوم افرادی است که تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و از سکس به درآمد رسیده اند!
تالار سکس تصویری مخصوص وبکارانی است که دورکاری را ترجیح داده و از راه‌های مختلف مشتریان خود را در پشت مانیتورها به وجد می‌آورند!
تالار سکس حضوری هم مربوط به دوستان فعالمان در حوزه روسپی‌گری است و ایضا افرادی که به صیغه شدن و صیغه کردن معتقد هستند! در این موارد همیشه نکات امنیتی را نیز در نظر بگیرید!


تالار خاطرات و داستان‌های سکسی:
این تالار رابطه تنگ‌آتنگی با قسمت داستان سکسی سایت شهوانی داشته و در واقع یک روح هستند در دو کالبد! در این تالار می‌توانید داستان‌ها و خاطراتی که خودتان نوشته‌اید را پست کرده و از بازخورد دیگران استفاده کنید. بهتر است اگر در نگارش داستان سکسی زیاد توانمند نیستید، خاطرات سکسی خود را به جای بخش داستان سایت در قالب تاپیک در این تالار پست کنید!


تالار داستان‌های آرشیوی:
ممد قلی یک داستان سکسی توپ در وبسایت سکس‌کاران فارسی زبان قزاقستان پیدا کرده و می‌خواهد آن را با دیگران به اشتراک بگذارد! به نظر شما او در چه تالاری باید داستان را پست کند؟ احسنت! بهتر است داستان را در قالب یک تاپیک و با ذکر منبع در تالار داستان آرشیوی قرار دهد تا دیگر دوستانش هم از کلمه به کلمه آن لذت ببرند!


تالار داستان صوتی:
در صورت داشتن صدای روح نواز و سکسی گوش‌های کاربران شهوانی را به ضیافت دعوت کرده و در این تالار روایت‌های صوتی آب آور خود از داستان‌های سکسی را پست کنید!


تالارهای مربوط به موضوعات جانبی و غیر سکسی:
تالار‌های این دسته که در پایین ترین قسمت لیست تالارهای انجمن شهوانی به چشم می‌خورند مقدار زیادی از جو سکسی خارج شده و تا حدودی جدی هستند. این تالارها به توضیح خاصی نیاز نداشته و برای شناخت موضوع هر کدامشان کافی است به نام تالارها نگاه کنید!

پایان مجموعه


در هنگام تاپیک زدن به تالار و موضوع آن دقت کن ممد قلی عزیز. اگر این قانون به صورت کامل رعایت شود کاربران سایت به راحتی در تالارهای مورد علاقه خود چرخ زده و فقط تاپیک‌هایی که می‌خواهند را مشاهده می‌کنند. بهتر است برای ‌کمک به مدیریت اگر تاپیکی دیدی که در تالار نامناسب ایجاد شده ابتدا محترمانه موضوع را با صاحب تاپیک در میان گذاشته و در مرحله بعد به صورت کوتاه به ادمین سایت گزارش بدهی. با این کار خیر دنیا و آخرت از آن تو خواهد شد!

8 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2023-08-28 02:20:09 +0330 +0330
2 ❤️

2023-08-28 03:09:10 +0330 +0330

↩ kirdast13
خواهش

2 ❤️

2023-08-28 03:09:43 +0330 +0330

↩ nazaningoozande
نازی جون تو اگه کیر ممد قلی رو می‌خواستی که تاپیکی که به اسمش بود رو لایک می‌کردی :(

1 ❤️

2023-08-28 05:36:12 +0330 +0330

به عنوان نکته تکمیلی: تالار «طنز و خنده» مختص محتوای خنده دار با مضمون سکسی است. اگر مطلب خنده دار شما تم سکسی ندارد جایش این تالار نیست و باید در کافه درج شود.

3 ❤️

2023-08-28 09:57:08 +0330 +0330

↩ admin
به تاپیک اضافه شد. مرسی

0 ❤️

2023-08-28 22:53:47 +0330 +0330


0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «