نکاتی در باب درکونی‌(Spanking)

1397/03/02

نکته‌های درکونی‌زدن برای تازه‌کارها

by Lea Marsden


[پیش‌تر در تاپیک کون‌ قرمزی به مقوله‌ی «درکونی» اشاره شد، حال دستورعمل در راستای بهبود حشربخشی آن نیز ارائه میگردد.]

درکونی(spank) کار بسیار رایجی شده که خیلی‌ افراد بدون آن‌که راه و روش درست آن را بدانند انجامش میدهند، ولی با این حال بسیار مهم است که درکونی به روش درست انجام بشود. در این مقاله نکات مهم برای تازه‌کارهایی که تمایل دارند درکونی را امتحان کنند آورده شده است.


چرا درکونی حس خوبی میدهد؟

دلایل این‌که چرا درکونی موقع سکس لذت بخش است؛ هم میتواند جسمی و هم روانی باشد. خیلی از ماها کارهایی دوست داریم که سرکشی و تابو محسوب میشود و ایده‌ی درکونی خوردن به‌خاطر شیطونی کردن و تابو بودن، خودش دلیلی برای فکر کردن بیشتر درمورد این عمل سکسی‌ست.

درکونی ساده‌ترین راه برای تجربه‌ی قدرت و کنترل و عشق‌بازی کینکی و کارهای سکسی متفاوت است و تنها چیزی که لازم دارید یک دست و باسن است. البته محل ضربه هم خیلی مهم است و در ادامه به آن پرداخته میشود.

از نظر فیزیکی آزاد شدن ‘دوپامین’ دلیل لذت‌بخش بودن درکونی موقع سکس هست. دوپامین باعث شادی میشود و در مواقعی که احساس درد ایجاد شده، آزاد میشود.

به علاوه، درکونی در ناحیه‌ای که اعضای دیگه‌ای که موقع سکس درگیر هستند انجام میشود. هم موقع سکس و هم عشق‌بازی مقدار زیادی خون از این نواحی عبور میکند و ضربه زدن باعث افزایش جریان خون شده و باعث میشود بیشتر تحریک صورت گیرد.


قواعد درکونی

قوانین و قواعد کلی‌ای برای درکونی زدن وجود داره تا اطمینان حاصل شود که هر دو طرف از آن لذت ببرند (به جز این موارد، رضایت و حد و مرزی که با پارتنر هست هم باید رعایت شود):

  • تمرکز ضربه‌ها باید بیشتر در قسمت پایین باسن و بالای ران باشد.
  • زیاد محکم ضربه زده نشود که جای دست بماند، مگرآن‌که پارتنر اجازه دهد.
  • قبل از این کار، انگشتر، دستبند، ساعت و… از دست درآورده شود.
  • بعد از هر ضربه، ناحیه‌ای که ضربه خورده، کمی نوازش شود (این کار فقط به‌خاطر ملایم کردن کار نیست بلکه هیجان سکس را بیشتر کرده و کمک میکند اون ناحیه، بی‌حس نشود)

منطقه ضربه

برای تازه‌کارها بهتر است به همان باسن و ران بسنده کنند ولی اگر تمایل باشد که کمی پیشرفته‌تر کار شود، میتوان به ناحیه‌های تناسلی هم ضربه‌های ملایم زد.
وقتی صحبت از درکونی میشود ممکن است هرکس ناحیه خاصی از باسن را برای آن دوست داشته باشد، برای همین است که حرف زدن و ارتباط با پارتنر بسیار مهم است. درکل بهتر است درکونی در ناحیه پایینی باسن انجام بشود، از طرف دیگر اگر تمایل بر آن است که باسن پارتنر فشار هم داده شود، این کار در ناحیه پایینی راحت‌تر انجام میشود.

هرگز در ناحیه کمر و ستون فقرات ضربه زده نشود! این کار هم دردناک است و هم ضربه زدن اطراف ستون فقرات، کلیه‌ها و اعضای حیاتی دیگر میتواند خطرناک باشد.


تکنیک‌های ضربه

درکونی‌خور باید در پوزیشنی قرار گیرد که درکونی‌زن بتواند راحت حرکت کند و دید خوبی داشته باشد. از بهترین پوزیشن‌ها؛ یکی حالت چهار دست و پاست که درکونی‌زن در پشت قرارگیرد ، پوزیشن دیگر این است که درکونی‌زن بنشیند روی لبه‌ی تخت و درکونی‌خور به پشت روی پاهایش بخوابد [مث تصویر زیر] میتوان یه بالش هم گذاشت زیر شکم تا باسن بیاد بالاتر و درکونی‌زن دسترسی بهتری داشته باشد.

ملایم شروع شود: نخست با ماساژ و ضربه‌های ملایم و نوازش آغاز شود و سپس به تدریج شروع به ضربه‌زدنِ محکم‌تر، این تغییر حالت ملایم به محکم، بیشتر توجه پارتنر را جلب خواهد کرد. [و موجب میشود هیجان و حشر با هم درآمیخته و لذت بیشتری حاصل شود.]
از ابزار استفاده شود: استفاده کردن از اسباب‌بازی‌های سکسی برای تحریک واژن و مقعد کسی که قرار است درکونی بخورد، باعث بیشتر شدن شهوت شده و درکونی هم سکسی‌تر خواهد شد.


جایگزین ضربه با دست

وقتی حرف از درکونی میشود اولین ابزاری که برای این کار استفاده میشود دست است ولی به معنای این نیست که نمیشود از وسایل دیگری هم استفاده کرد، هر وسیله‌ای نکات مثبت و منفی و میزان حساسیت خودش را دارد و هرکس ممکن است علایق متفاوتی داشته باشد.


دست خالی

دقیق، مجانی و قابلیت تغییر میزان حساسیت، بنا به حالت دست دارد.


صفحه تخت

صفحه تخت در وسایل مختلفی مثل پشت شانه و در جنس‌های مختلف مثل چوب، فلز و چرم و با میزان حساسیت‌های مختلف وجود دارد که ضربات محکم‌تری از دست وارد میکند و نسبت به وسایل دیگه مثل شلاق درد کمتری دارد. بهترین کار این است که ابتدا درکونی با دست شروع شود و شرایط استفاده از تخته نیز یواش‌یواش به وجود آید.


شلاق

شلاق در طول، شکل و جنس‌های مختلفی وجود دارد که هر کدام حساسیت و نوع ضربه خودش را دارد. اگر هنوز اطمینان حاصل نشده، میتوان انواع مختلف شلاق‌ها را امتحان کرد. این کار هیجان خاص خودش را دارد. توجه شود که شلاق‌هایی اینجا توصیه میشود که تخت هستند ولی اگر دو طرف مایل باشند میتوان از نوع نوک تیز آن‌ها نیز استفاده کرد.


برگرفته از:
lelo.com/blog/spare-the-rod-spanking-tips-beginners

2424 👀
4 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2018-05-23 18:18:41 +0430 +0430

به به . اگر ی اینفوگرافی ک درباره محل و شدت ضربه هم که توی نت هست رو ضمیمه میکردی پربارتر میشد. ندارمش وگرنه میذاشتم.

0 ❤️

2018-05-23 18:22:32 +0430 +0430
نقل از: bull به به . اگر ی اینفوگرافی ک درباره محل و شدت ضربه هم که توی نت هست رو ضمیمه میکردی پربارتر میشد. ندارمش وگرنه میذاشتم.


0 ❤️

2018-05-23 21:33:10 +0430 +0430
نقل از: Deniiiz به به به اين تاپيك! ?

به نظرم يكى از جذابيت هاى اسپنك با دست اينه كه كسى كه اسپنك ميكنه هم تو دردش شريك ميشه! شايد نه به اون شدت و شكل، اما اين كه لمس ميكنه و ميفهمه حس درد طرف مقابل تا چه حده رو دوست دارم! :)

• نکته‌ی قابل تأملی بود! ✔
با دسِ خالی، شدت ضربه‌ی وارده نیز تا حدی زیادی حس میشود...


نقل از: saniya_z20 عالیههههه خعی دوس دارم (inlove) :-* ? ? ? ?
حس تسلیم و تسخیر بودن میده .عاولیه ?

و تنبیه❗️

1 ❤️

2018-05-23 22:22:04 +0430 +0430

چقدر جالب و حرفه ای

1 ❤️

2018-05-29 18:29:06 +0430 +0430

عالییییی!!!

0 ❤️

2018-11-22 14:56:30 +0330 +0330

یکی از سکسی ترین حرکات هست. نشون دهنده سلطه و قدرت تام

1 ❤️

2019-05-24 06:42:50 +0430 +0430

این چرا تو تالار سکسولوژی نیس؟

0 ❤️

2019-05-24 06:46:38 +0430 +0430

وای من عاشق اسپنک شدنم

0 ❤️



تاپیک‌های داغ





‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «