آیا کیر سیاهپوستا بزرگتر است؟

1398/01/27

آیا به راستی مردان سیاپوست دارای کیرهای درازتر و کلفت‌تری نسبت به مردان سفید پوست‌اند؟

یحتمل این پرسش بسیاری از حشرمندانِ تحت تاثیر صنعت پورنوگرافی‌ باشد.
پرواضح است که به وفور فیلمای پورن و داستانای مصور سکسی (کامیک) در این راستا تولید میشود تا اینچنین القا کنند که مردان سیاهپوس از لحاظ حشری قدرتمندتر واقع شده و شمایل شومبولشان چنان است که گویی بلانسبت با خر و فیل و اسب و کرگدن پیوند دیرینه خورده‌ باشند و از اینور بانوان پاکدامن سفیدپوس نیز همواره له‌له‌زنان برا حشرفشانی واسه آنان آماده‌اند و به محض رویارویی با آن خرکیرانِ محترم، ملتمسانه بر خاک می‌افتند و مخلصانه بر فاک میروند. حال این که چگونه تا این حد یهو ظرفیتشان بالا میرود که بیس تا سی سانت ناقابل را در خود جای دهند و خشنود هم باشند معلوم نی. چرا که تا جایی که اطلا داریم شواهد حاکی از آن است که درازای داخل واژن شونزه-هیوده سانت بیشتر نمیباشد.

به هر روی درمورد این موضو جستارهایی گردآوری شده که ارائه میگردند، باشد که مفید واقع شود…

[همچنین میتوانید بنگرید به [پرسش و پاسخ با میاخلیفه](https://shahvani.com/forum/topic/%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D8%B4-%D9%88-%D9%BE%D8%A7%D8%B3%D8%AE-%D8%B3%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%DB%8C%D8%A7%D8%AE%D9%84%DB%8C%D9%81%D9%87)]
8 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2019-04-16 19:20:05 +0430 +0430

چرا صنعت تولید پورن همواره به دنبال مردان سیاه‌پوستی با کیرهای غیر معمولی و غیر استاندارد و بسیار بزرگ است که باعث می‌شود تعداد زیادی از زنان آمریکایی اینگونه فرض کنند که تمام مردان سیاه‌پوست دارای کیرهایی به سایز بین بیست و پنج سانت الی سی و دو سانت هستند؟ این پرسش را مطرح کردم تا بدانید این افسانه که این نعمت و موهبت به تمام مردان سیاه‌پوست داده شده تا به امروز بر سر زبانهاست.


by: Maurizio Mastroianni


May 11, 2018

صنعت تولید پورن یکی از بزرگترین صنایع بازار محور دنیاست به این معنی که محصولاتش را بر حسب نیاز و تقاضای موجود تولید می‌کند. تولید پورن در اصل روی نیازها و تقاضاهای بینندگان متمرکز شده است و با چند استثنا در اینجا و آنجا چیزی که صنعت پورن به شما نشان می‌دهد در دنیای واقعی وجود خارجی ندارد. بهترین راه توضیح مطلب این است به صورت عمومی بازیگران زن صنعت پورن خوش‌قیافه‌تر و خوش‌هیکل‌تر از انسانهای معمولی هستند و بازیگران مرد آلت‌های بزرگ‌تر و خوش‌فرم‌تری از انسانهای معمولی دارند. چرا؟ به زبان ساده چون این چیزی است که بینندگان فیلم‌های پورن تمایل به دیدن آن دارند. اگر صنعت پورن فیلم‌هایی را بسازد که کسی تمایلی به دیدنشان ندارد ورشکست خواهد شد. پس اگر چیزی غیر عادی در یک فیلم پورن دیدید به خاطر آن است که بینندگان تمایل دارند آن چیز به آن اندازه بزرگ باشد.

پس دلیل این که صنعت پورن در جستجوی مردان سیاه‌پوست با آلت تناسلی بسیار بزرگ است این است که به زبان ساده بینندگان به خاطر باور کردن افسانه‌ی بزرگ بودن بیش از حد آلت سیاه‌پوستان توقع دیدن کیرهایی غیر معمولی از نظر سایز در پورن‌هایی که با بازی سیاه‌پوستان ساخته شده دارند.

در رابطه با این که زنان آمریکایی زیادی یقین دارند مردان سیاه‌پوست کیرهای بسیار بزرگی دارند فقط می‌توان گفت این افسانه‌ای است که شما باور کرده‌اید و هرگز حقیقتی در آن وجود نداشته است. بیشتر زنان قبول ندارند که تمام مردان سیاه‌پوست آلت‌های تناسلی بسیار بزرگتری نسبت به بقیه‌ی مردها داشته باشند. زیرا بیشتر مردم پورن را به عنوان منبع اطلاعاتشان درمورد بقیه‌ی انسانها انتخاب نکرده‌اند. و معمولاً عده‌ی دیگری که مرتکب این اشتباه می‌شوند در زندگی واقعی بسیار مایوس خواهند شد!

پورن صرفاً فقط برای سرگرمی ساخته شده و نمی‌شود صنعت پورن را برای این که بعضی از مردم به خاطر نداشتن تحصیلات مطالعه و در نتیجه دانش کافی، پورن را به عنوان منبع اطلاعاتی خود انتخاب می‌کنند، سرزنش کرد.


برگرفته از:


https://www.quora.com/Why-does-the-porn-industry-seek-black-men-with-unusually-large-penises-causing-a-lot-of-American-women-to-assume-that-all-black-men-have-10-to-13-inch-penises-I-ask-because-the-myth-of-all-black-men-being-well

3 ❤️

2019-04-16 19:20:25 +0430 +0430

سیابازی و FAKEاندوزی!

آنجا که سیابازی‌ هویدا میشود...

گاه نیز دس اندرکاران پورن، خودشان چنان تابلو عمل میکنند که اینچنین سوتی حاصل میشود:

در مواردی دیگر که سوتی قابل مشاهده نیس هم البته تشخیص شومبول مصنوعی از طبیعی چندان دشوار نخواهد بود.
به عنوان مثال تصویر کیر ذیل متعلق به یک عدد کصمیخ معروف است که گاه عکسا و فیلمای سکس وی با پورن‌استارای مشهوری مث "التااوشین" نیز رؤیت شده است. حال این که در هیچ کدام از فیلما و عکسا، کیر فوق هرگز از نمای روبرو (که محل تلاقی کیر و خایه با بدن به وضوح مشخص باشد) فیلمبرداری نشده است. زمانی که اقدام به پاچیدن میکند نیز ترکیب شیر و فرنی اینچنین حاصل میشود:


همچنین میتوانید بنگرید به:

encyclopediadramatica.rs/The_Great_Black_Dick_Hoax

6 ❤️

2019-04-16 19:21:29 +0430 +0430

افسانه‌هایی راجع به سایز کیر سیاهپوستان، نژادهای مختلف، نژادپرستی و مردسالاری


by: Bill Johnson II, Contributor


Aug 25, 2016

«ما مردم قوم “شابوینیکین” همواره به چیزهایی (ابعاد غیر عادی کیر) متهم می‌شویم . شما باور نمی‌کنید؟ خود سفیدپوستان کسانی هستند که این شایعات را درست کرده‌اند.

می‌دانستید که سیاهپوستان کیرهای واقعاً بزرگی دارند؟ کیرهای سیاه پوستان بیش از حد دراز است! اینقدر بزرگ است که موقع راه رفتن تعادلشان را بهم می‌زند!
»


"ادی مورفی" ـ کمدی دلریوس (هذیان گفتن) 1983


«من خیلی خوش‌شانس هستم که این نعمت به من بخشیده شده است! خیلی استخوانهایم درشت است! اسکلت بدن‌ام خیلی محکم و توپر است، کیرم تا نزدیک زمین می‌رسد! اگر کیرم را از شلوارم در بیاورم اطاق تاریک می‌شود!»

"برنی مک" ـ نمایش کمدی تمام ستارگان! قسمت دوم 1993


صاحب یک کیر معمولی سیاه دیگر می‌گوید:

من با سایز کیرم مشکل دارم! اصلاً بزرگ نیست و من می‌خواهم که باشد! فکر کنم تقریباً متوسط باشد! و این برای من کافی نیست! من یک سیاهپوستم و همه میگویند سیاهپوستان کیرهای غول‌آسایی دارند! معلوم نیست وقتی اون کیرها رو پخش میکردند من کجا بوده‌ام! انگار اون روز مهد کودک نرفته بودم! (غایب بودم!)

زمانی که تقریباً دوازده سالم بود یک همسایه‌ای داشتیم که واقعاً کیرش گنده بود! اینقدر به کیرش افتخار می‌کرد که همه‌ش به این و آن نشانش می‌داد. اگر هم راجع به کیرش سخنرانی نمی‌کرد داشت بقیه‌ی بچه‌ها را به مسابقه‌ی کی کلفت‌تره دعوت می‌کرد! یعنی این کافی نبود که قدش از همه بلندتر بود و دخترها هم بیشتر از همه‌ی ما بهش توجه می‌کردند، سرنوشت، بزرگترین کیر را هم نصیبش کرده بود! این فقط بچه محلهای ما نبودند که فکر می‌کردند سیاهپوستان خرکیرترین آدمهای دنیا هستند، کمدین معروف “ادی مورفی” هم در برنامه‌ی کمدی معروفش دلریوس (هذیان گویی) و “برنی مک” بازیگر دیگر نقش‌های کمدی هر دو در برنامه‌های تلویزیونی‌شان راجع به افسانه‌ی بزرگی کیر سیاهپوستان شوخی‌هایی رو چاشنی برنامه‌های کمدی‌شان کردند. در این میان روزهایی بوده که من به پایین تنه‌ام نگاه کردم و در آیینه از خودم پرسیدم «همش همین؟!»
سایز؟
اندازه‌ی کیرم را می‌پرسید؟ من دقیقاً نمیتوانم اندازه‌ی کیرم را برای شما بگویم چون هیچ‌وقت با خط‌کش اندازه‌اش نگرفتم! دلیل اصلی این بوده که از خبرهای بد متنفرم! و این از اون دسته اطلاعاتی است که دانستن‌شان باعث می‌شود تا آخر شب دپرس باشم! در ضمن اگر ندانم سایز کیرم چقدر است، می‌توانم صادقانه به هر کس که که ازم می‌پرسد بگویم «نمی‌دانم، اندازه نگرفتم!) به علاوه اینقدر پورن نگاه کردم، اینقدر در اتاق‌های رختکن متفاوت لخت شدم و اینقدر داستانهای سکسی خواندم که فرق بین کیر بزرگ و متوسط را بدانم. من با ارفاق متوسط به حساب می‌آیم و این واقعاً ضد حال است!

فکر کنم حق ندارم شکایت بکنم چون هیچ کدام از کسانی که با آنها سکس داشتم تا حالا شکایتی نداشتند و از اندازه‌ی کیرم انتقاد نکردن اما سوال مهم این است که اگر شکایتی هم داشتند واقعاً می‌آمدن رک بهم بگویند؟!.. دقیقاً!!!

البته این هم هست که تا حالا هیچ کدام از شرکای جنسی‌ام بهم نگفتند کیرت خیلی کوچک است! دو بار من را کسی که کیرش زیاد بزرگ نیست صدا کردند، اما هرگز بهم نگفتند کوچک! اوایل که به استرالیا مهاجرت کرده بودم با یک زن خیلی خوشگل و خیلی مهربان استرالیایی وارد رابطه شدم. چند ماه بعد از شروع رابطه‌مان یک روز که داشتیم راجع به نظر دوستانش نسبت به من با هم حرف می‌زدیم برایم تعریف کرد که همه‌شان اولین سؤالشان این بوده که آیا درست است که مردان سیاهپوست کیرشان خیلی بزرگ است قسمت غم‌انگیزاش این بود که من دلم می‌خواست او بتواند به دوستانش بگوید «آره کیرش خیلی بزرگ و با شکوه است!» من نمیدانم او واقعاً چه جوابی به دوستانش داده بود اما نگاهی که در چشمهایش بود را می‌شد اینطوری تعبیر کرد: «تو پورن‌استار نیستی اما سایز کیرت برای من کافی‌ست!»

دو سال بعد من یک دوست دختر ایتالیایی/استرالیایی با کون گرد حبابی و هیکلی بسیار خوش‌تراش داشتم همان اوایل رابطه یکی از دوستانش جلویم از او پرسید «کیرش خیلی گنده‌ست؟» آن دختر جواب داد «اندازه‌ش کافی‌ست!» “کافی” کلمه‌ی مناسب برای درجه‌ی حرارت اطاق است! برای کیرم من دوست دارم بگویند که "گنده‌‌"ست!

بدون هیچ تردیدی این شایعه که بین تمام نژادها کیر سیاهپوستان بزرگتر از بقیه است در محور زمان بر اثر تکرار شدن زیاد باعث به وجود آمدن افسانه‌ی غول‌پیکر بودن کیر سیاهپوستان شده حالا سؤال این است که اگر این دو تا زن که من با آنها رابطه داشتم سیاهپوست بودن آیا باز هم من برایشان کافی بودم؟ یا اینقدر کیرهای غول‌پیکر دیده بودند که من پیششان اصلاً به حساب نمی‌آمدم؟

خیلی قبل از این که شروع به قرار گذاشتن بکنم هم می‌دانستم که همه انتظار دارند سیاهپوستان کیرهای خیلی بزرگی داشته باشند. برای همین همیشه جلوی شریک‌های جنسی‌ام عدم اعتماد به نفس داشتم چرا که فکر می‌کردم ناامیدشان می‌کنم (چون آنقدر که از یک سیاهپوست انتظار دارند، نیستم.)

من تمام تمرینات فیزیکی که شنیده بودم باعث بزرگ شدن کیر می‌شود را انجام دادم حتی به انجام جراحی پلاستیک بازسازی کیر (بزرگ کردن) فکر کردم! اما هیچ جور نتوانستم با این مطلب که قرار است چیزهای خیلی تیز (چاقوی جراحی) وارد کیرم بشود کنار بی‌آیم پس فعلاً مجبور هستم با همین سایز فعلی‌ام بسازم!

سرآغاز افسانه‌ی بزرگ کیر بودن سیاه پوستها

ریشه‌یابی این تفکرات مرا به این نتیجه رساند که این که من مدام به کوچک بودن کیرم فکر می‌کنم به خاطر این است که در یک جامعه‌ی نژادپرست و مردسالار زندگی می‌کنیم از این که بگذریم باید بگویم که افسانه‌ی بزرگ کیر بودن سیاهپوستان قدمتی باستانی دارد که به تاریخچه‌ی برده‌داری در اروپا بر می‌گردد، آنها با تلاش در متفاوت نشان دادنِ سیاهپوستان با انسانهای معمولی، سعی داشتند برده‌داری را توجیه کنند.

این نوع کلیشه‌سازی معمولاً تهدید جنسی و نژادپرستی جنسی نامیده می‌شود. ترساندن مردم از قدرت جنسی سیاهپوستان مرکز و ریشه‌ی اصلی به وجود آوردن تفکر ابزاری نسبت به سیاهپوستان است تا انسانها را وادار کنند سیاهپوستان را هر چیزی به جز انسان به حساب بی‌آورند. در طول تاریخ سیاهپوستان موجوداتی کمتر از انسان، با ذات و رفتار حیوانی و بدون هیچ کنترلی روی رفتارشان توصیف شده‌اند (یعنی مانند حیوانات رفتارهایشان بر حسب غریزه است). هدف اصلی این بوده که سیاهپوستان را خطر جدی برای امنیت زنان سفیدپوست نشان دهند که با به دست آوردن کوچکترین آزادی به این زنان تجاوز خواهند کرد. این طرز تفکر در زنجیر نگه داشتن سیاهپوستان را عملی عاقلانه و به صلاح جامعه عنوان خواهد کرد.

این عقیده و فکر در بخشی از فیلم «تولد یک ملت» ساخته‌ی “د.و.گریفین” ("D.W. Griffith” - "Birth of a Nation.“) نیز مطرح می‌شود . شخصیت اصلی سیاهپوست فیلم “گاس” (مخفف گوستاو یا گوستاوو) با خشونت تمام زن سفیدپوستی را تعقیب می‌کند که در نهایت زن سفیدپوست برای این که به او تجاوز نشود خود را از پرتگاهی به پایین پرت می‌کند. در ادامه‌ی فیلم، اعضای گروه “کوکلاس کلان” (انجمن سفیدپوستان نژادپرست که اسمشان از صدای گلنگدن تفنگ گرفته شده. آنان سیاه پوستان مجرم را بدون در نظر گرفتن حقوق شهروندی‌شان و یا هرگونه محاکمه قانونی به صلیب کشیده و یا آنها را آتش می‌زدند) گاس را دستگیر و محاکمه کرده و می‌کشند. در این فیلم اعضای انجمن کوکلاس کلان که حامی ایدئولوژی برتری نژادی سفیدپوستان هستند به عنوان قهرمان و عدالتخواه معرفی می‌شوند.

متهم کردن مردان سیاهپوست به رفتارهای غلط جنسی در برابر زنان سفیدپوست باعث شده دار زدن بدون محاکمه‌ی آنان توسط سفیدپوستان (لینچ) کاملاً توجیه و عملی منطقی و به صلاح جامعه اعلام شود. در یکی از این دسته حوادث وحشتناک پسر چهارده‌ساله‌ی سیاهپوست “امت تیل” ابتدا ربوده شده و به طرز وحشتناکی به قتل می‌رسد فقط به خاطر این که سعی کرده بود با یک دختر سفیدپوست لاس بزند.

4 ❤️

2019-04-16 19:21:58 +0430 +0430

سیاهپوستان کیربزرگ و دیدگاه نژادپرستانه

نویسنده و استاد دانشگاه "گیل دینز" به دقت روش‌هایی که صنایع تولید پورن عملاً در فیلم هایشان نژادپرستی را تبلیغ می‌کنند در متن گزارشی جامع به تحریر درآورده است. بسیاری از فیلم‌های پورنو که بازیگران آن مردان سیاهپوست هستند اسم‌هایی نژادپرستانه و تحقیر‌آمیز دارند مثل "حمله‌ی هیولای سیاه!" یا "کیرهای بزرگ سیاه و دختران کوچک سفیدپوست!" و یا "یک مرد سیاهپوست کیرش را وارد کون زن من کرده است!" که معمولاً باعث فروش بیشتر فیلم می‌شود.
این فیلم‌ها مانند بلندگویی قدرتمند، برتری قدرت جنسی سیاهپوستان را به شکل تهدیدی برای دیگران فریاد می‌زند. ایده‌ی کلی این است که در ذهن افراد جامعه این تفکر جا انداخته شود که مردان قوی‌هیکل سیاهپوست با کیرهای غول‌آسا‌یشان درصدد شکار دختران ضعیف و بی‌دفاع سفید پوست هستند. تا اعدام بدون محاکمه و بی‌قانون سیاهپوستان توسط مردم عادی در همه جا (لینچ) کاملاً توجیه شده و به عنوان عملی پسندیده معرفی شود.
"لری جی مورتون" در مقاله‌ای به نام ”ام.اس.ام محدود کردن تهدید جنسی در خیابانها و تصرف اجتماعی در آمریکا“ گزارش داد: امروز بلندگوهایی وجود دارد که شعارهایی را در میان جامعه فریاد می‌زند. مثلاً «هنگامی که سکس با یک مرد سیاهپوست را امتحان کردید هرگز با مردان نژادهای دیگر نخواهید خوابید!» ( یعنی سیاهپوستان بهترین کیرها را دارند) این مثال خوبی‌ست تا نشان دهد تا چه حد تلاش می‌شود برتری جنسی سیاهپوستان به عنوان یک تهدید در جامعه مطرح شود. یا آن طور که "دینس" عنوان کرد: از تصویری که از زن سیاهپوستی مانند "جزابل" (ملکه‌ی سرزمین آشور و کلده و همسر پادشاه "یهو" که سعی داشت بعد از مرگ پادشاه با جذابیت جنسی‌اش دشمنانش را به اطاعت از خود وادار کرده در رأس قدرت بماند برگرفته از داستانی از تورات عهد عتیق) تا مردان سیاهپوست وحشی (غیر متمدن) همیشه تلاش شده تا سیاهپوستان به صورت تهدیدی جنسی نسبت به جامعه منظم و قانونمند سفیدپوستان معرفی شوند.


پیشروی فکری و نتیجه گیری
ایده‌ی کلی سیاهپوست شهوت پرست (همیشه حشری) و کیر غول‌آسایش همیشه به عنوان روش مفیدی برای معرفی بی‌رحمانه‌ی سیاهپوستان به عنوان یک نوع ابزار جنسی استفاده شده است.
حال پرسش این است که چگونه می‌توانیم حقیقت امر را در جامعه جا بی‌اندازیم وقتی که واقعیت همواره توسط بلندگوهای فردی سازمانی و تاریخی به حاشیه رانده می‌شود؟


تحصیل و آموزش
برای شروع تحصیلات و آموزش‌های بیشتری برای افراد مذکر از زمان کودکی و قبل از ورود به جامعه نیاز است.
وقتی به گذشته نگاه می‌کنم بیشتر دانش جنسی من از اطرافیانم در زمان رشد و بلوغ جنسی‌ام به دست آمده که بیشتر آنها به اندازه‌ی خود من درمورد این مسائل در اشتباه بودند.
این اطلاعات باید شامل بررسی پیام‌ها و اطلاعات غلطی که توسط بلندگوهایی که در اجتماع با قدرت فراوان در حال پخش پیام‌های غلط هستند و باعث به‌وجود آمدن باورهای غیر واقعی راجع به قدرت مردانگی مردان می‌شوند باشد. همچنین لازم است مدارکی غیر قابل رد کردن که بر اثر تحقیقات دقیق و قابل اتکای علمی در مورد آناتومی بدن مردان به دست آمده به این مجموعه اضافه شود تا خرافات و باورهای غلط با واقعیت‌های علمی جایگزین شود.
برای مثال در همین اواخر توسط یکی از همکارانم مطلع شدم که برخلاف باورهای عمومی انسان مذکر در بین گونه‌های جاندار بر حسب اندازه‌ی بدنش بهترین و بزرگترین کیرها را دارد بر حسب اندازه‌گیری‌هایی که از کیر و بدن جانداران به دست آمده اندازه متوسط کیر انسانها ١٢/۵ سانتی‌متر است آنگونه که همکارم اضافه کرد اگر مردان جامعه مداوماً با تبلیغات غلط و اطلاعات نادرست بمباران نشوند میزان اعتماد به نفس آنها اینقدر پایین نخواهد بود، به خود با نگاه کمتر بودن از دیگران از نظر مردانگی (سایز کیر) فکر نخواهند کرد و این برای سلامت روانی اعتماد به نفس و در نتیجه رفتار صحیح در مقابل جنس مخالف بسیار اهمیت دارد.


ارضاء ذهنی
همچنین باید اضافه شود در میان محققین و متخصصین مسائل جنسی توافقی وجود دارد که بیان می‌کند: «مهمترین قسمت بدن که بر اثر تحریکات شهوانی و جنسی ارضا پیشروی می‌کند و باعث خوشی ما می‌شود، مغز انسان است نه کیرش!» هر چه بیشتر ما با خواسته‌ی جنسی خودمان و شریک جنسی‌مان هماهنگ باشیم، می‌توانیم تجربه‌ی جنسی بهتری داشته باشیم و این ممکن نیست به جز با انجام یک گفتگوی بی‌پرده درمورد خواسته‌هایمان قبل از عمل جنسی. به یاد داشته باشید دلیلی برای خجالت وجود ندارد. باورهای غلط جامعه درمورد بد بودن و شرم‌آور بودنِ سکس، صرفاً چرندیات است. بهتر است بدون ترس از قضاوت درمورد خواسته‌هایمان صریح باشیم. در ضمن این دسته از اطلاعات می‌تواند در اصلاح عقیده‌ی غلط برتری جنسی مردان نسبت به زنان در جامعه موثر باشد.


صدا (ابراز عقیده)ی مردان سیاهپوست
در پایان باید گفته شود قطعه‌های ادبی بسیار کمی بدون هر گونه فشار و تبعیض در مورد زندگی جنسی سیاهپوستان نوشته شده و اکثر آنها غیر واقعی و غیر منصفانه است. بعضی‌ها ممکن است بگویند تمرکز مستقیم روی قدرت و رفتار جنسی سیاهپوستان مرد که معمولاً ریشه در باور به مقاومت بیشتر سیستم ایمنی بدن آنها در برابر بیماریهای جنسی است باعث شده عقاید نژادپرستانه‌ای به دور از هر گونه حقیقت در میان افراد جامعه در‌باره‌ی قدرت جنسی آنان مطرح شود.
من می‌خواهم اینجا با مطرح کردن این مبحث که تمرکز سخت روی قدرت جنسی سیاهپوستان باعث شده حقایق راجع به زندگی جنسی‌شان سهواً مورد غفلت واقع شده و به کنار رانده شود اعلام کنم میزان درک ما از قدرت جنسی سیاهپوستان می‌تواند با توجه بیشتر به جزییات ریز و درشت مسأله و جایگزینی حقایق علمی با عقاید موجود در جامعه کاملاً پیشرفت کرده و هر روز بهتر شود.
بررسی و تحقیق راجع به تجربیات جنسی نشان داده طریقه‌ی برخورد ذهنی و باورهای افراد جامعه نسبت به قدرت جنسی مافوق انسانی سیاهپوستان صرفاً ریشه گرفته از خاطرات گفته‌ها و حکایاتی است که اینجا و آنجا توسط بعضی از افراد نقل شده و هیچگونه ریشه‌ی علمی و آماری ندارد. این مسأله نبود هرگونه مدرک ثبت شده از بیشتر بودن قدرت جنسی سیاهپوستان نسبت به سایر نژادها را کامل توضیح می‌دهد.


عالم تلویزیون و سینما
درمورد تلویزیون من هنوز منتظر یک نقش برابر برای مردان و زنان در سریال معروف سکس و شهر (“Sex in the City”) هستم. جایی که مردان بتوانند با صراحت و صداقت درمورد تجربیات جنسی‌شان حرف بزنند. در مورد امیدها رؤیاها و ترسها و تردیدهایی که نسبت به خود درمورد مسائل جنسی و میزان قدرت و توانایی‌های بدنشان از نظر جنسی دارند گفتگو کنند با بحث و مطرح کردن ترس‌هایمان می‌توانیم در راهی به سوی آزادی از عقاید و باورهای غلط تحمیل شده توسط جامعه چه از نوع سنتی و چه از نوع مذهبی گام برداریم. رسوماتی که به جز به وجود آوردن یک زندان روحی و ایجاد بیماری‌های ذهنی هرگز نتیجه‌ای برای افراد یک جامعه نداشته است. به خاطر داشته باشید سلامت کامل روانی نتیجه‌ی رهایی از هر گونه ترس و رازداری ناشی از شرم و عدم اعتماد به نفس است.


منبع:

huffpost.com/entry/average-size-for-a-black_b_8026032

5 ❤️

2019-04-16 19:27:35 +0430 +0430

بررسی حقایق:
آیا تفاوت سایز کیرها با یکدیگر صرفاً به خاطر آن است که صاحبانشان از نژادهای متفاوتی هستند؟

May 02, 2018

پاسخ به این پرسش که ژنتیک مردان و اصالت نژادی آنها تاثیری بر سایز کیرشان دارد یا خیر حتی با دانش علمی امروز کار دشواری‌ست. مشکل این است که این پژوهش‌ها هرگز کاملاً قابل اطمینان نبوده‌اند چون در اکثر آنها این پرسش وجود دارد که چه کسی کیرها را اندازه‌گیری کرده است؟ آیا کسانی که در این تحقیقات شرکت کرده‌اند خودشان سایز کیرشان را اعلام کرده‌اند؟ و یا این سایز توسط دانشمندان و پژوهشگران تعلیم دیده با دقت فراوان اندازه‌گیری شده است؟ اگر مردان خودشان سایز کیرشان را اندازه گرفته باشند همواره این مشکل که در موقع اعلام سایز نسبت به خودشان با بخشندگی فراوان امتیاز داده باشند (اندازه را بیشتر از مقدار واقعی اعلام کرده باشند) وجود دارد. مشکل بعدی این است که آیا مردانی که کیرهای بزرگتری دارند صرفاً به خاطر اعتماد به نفس بیشتر داوطلب حضور در این تحقیقات می‌شوند و یا نسبت کیربزرگها به کیرمعمولی‌ها در گروه‌های تحقیقاتی و جامعه‌ی واقعی یکسان است؟ اگر بخواهیم کوچکش (خلاصه‌اش) کنیم. (هدفمان مسخره کردن کیر کوچک‌ها نبود! خخخ [کصنمک]) برای شک کردن به نتیجه‌ی این تحقیقات و نپذیرفتن آمارهای بدست آمده از آنها به عنوان اطلاعات دقیق دلائل خوبی وجود دارد. بعد از بهتر بررسی کردن این مطلب باید گفته شود تحقیقات اخیر ثابت کرده است نژادهای متفاوت اندکی از نظر سایز کیر با هم تفاوت دارند. برای مثال در مقاله‌ای که در سال 2019 در مجله‌ی شخصیت و تفاوت‌های فردی به چاپ رسید محققان گزارش‌هایی مبتنی اندازه کیر مردانی از ١١٣ کشور جهان را اعلام کردند. این تحقیقات اعلام کرد مردان آفریقایی نسبت به مردان بقیه‌ی دنیا کیرهای بزرگتری دارند. اندازه‌ی کیرهای مردان آفریقایی به طور متوسط ١۶/٠٧ سانتی‌متر بود. مردان آسیای شرقی به عنوان صاحبان کوچک‌ترین کیرهای دنیا شناخته شدند اندازه‌ی متوسط کیر مردان آن سرزمین‌ها ١٠/٩۵ سانتی‌متر اعلام شد. مشخص شد مردان اروپایی متوسط‌ترین کیرها را دارند اندازه کیرهای آنها به طور متوسط ١۴/۵١ سانتی‌متر بود.
بیشتر اطلاعاتی که این تحقیقات بر پایه‌ی آنها شکل گرفت. از اندازه گیری‌هایی که خود صاحبان کیرها انجام داده بودند به دست آمد. برای همین زیاد قابل اطمینان نبود. اما نتیجه‌گیری‌ها و آمارهایی که از این تحقیقات به دست آمد با نتیجه‌ی تحقیق دیگری که در برزیل بر روی ۶٢٧ مرد بین ١٨ تا ٨۶ سال انجام شد مطابقت داشت. این تحقیق پس از پایان یافتن در مجله‌ای به عنوان مجله‌ی بین‌المللی تحقیقات درمورد میزان توانایی باروری (عقیم و ناکارآمد بودن از نظر نعوظ جنسی) چاپ شد.

تمرکز محققان بیشتر روی کیر مردانِ کاملاً سیاهپوست و یا کاملاً سفیدپوست بود (دورگه‌ها ـ زردپوستان (چینی‌ها و ساکنان آسیای شرقی) و سرخپوستان در این تحقیقات شرکت داده نشدند). آمارگیری نهایی نشان داد کیر مردان سیاهپوست به طور متوسط ١۶/۵ بود در حالی که کیر مردان سفیدپوست به طور متوسط فقط ١۵/۶ طول داشت و کمی کوتاه‌تر بود. البته این فقط یک تحقیق از یک کشور بود. و فقط هم مردان دو نژاد سیاه و سفید در آن شرکت داده شدند. پس باید محدودیت‌های اطلاعاتی این تحقیق را قبل از پذیرفتن نتیجه‌اش در نظر گرفت. ولی به هر حال اطلاعات به دست آمده بزرگتر بودن کیر سیاه پوستان نسبت به سفیدها را تا حدودی ثابت می‌کند. البته تفاوت اندازه‌ی کیرها بین دو نژاد از آنچه در تحقیقات قبلاً نشان داده شده بود بسیار کمتر بود. و با این که این اطلاعات دقیق از نظر آماری اهمیت داشتند. ولی تفاوتشان با آمارگیری‌های قبلی که در آن کیرها توسط خود صاحبان آنها (البته با کمی اغراق) اندازه‌گیری شده بودند کمتر بود. دقت شود که کل تفاوت کیرهای دو نژاد فقط یک سوم اینچ بود یعنی ٩میلی‌متر! حال بگویید واقعاً این تفاوت ناچیز چقدر اهمیت دارد؟ اینجا داریم راجع به اعتماد به نفس مردان و تصوری که انسان از سایزی که کیرشان باید داشته باشد پیش خود دارند حرف می‌زنیم. اینطور که این تحقیق نشان داد این تفاوت اینقدر ناچیز بود که اصلاً اهمیتی نداشته باشد. و تا آنجا که این تحقیقات ثابت کرده مردان نژادهای متفاوت عموماً نسبت به کیرشان نظر و نگاه (میزان اغراق و پُز دادن) یکسانی دارند و تفاوت نژادی هیچ تاثیری در طرز تفکر آنها نسبت به این مسائل ندارد.
اما اگر بخواهیم از دیدگاه بانوان به مسئله نگاه کنیم همه چیز متفاوت است. اکثر زنان می‌گویند طول کیر هیچ تاثیری بر احساسی که آنها نسبت به لذت جنسی دارند ندارد. به طور ساده باید بگوییم تحقیقات به عمل آمده این باور عمومی که هرچه کیر درازتر باشد لذت آن در سکس برای زنها بیشتر است را کاملاً رد می‌کند.


منبع:

lehmiller.com/blog/2018/5/2/fact-check-are-there-really-racial-differences-in-penis-size

3 ❤️

2019-04-16 19:43:12 +0430 +0430

ممنون عزیز تاپیک مفیدی بود

0 ❤️

2019-04-16 20:10:16 +0430 +0430

خخخخخ عالي بود

0 ❤️

2019-04-19 08:15:22 +0430 +0430

خیلی خوب بود مخصوصا عکس هایی ک نشون میده خیلیا فیک هستن

1 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «