استاد بزرگ تعالیم شیطانی

1400/10/05



هرچی انیمه ها معروف تر و مورد توجه تر واقع میشن کشورهای جدیدی هستن که میخوان داستان هاشون رو در قالب انیمه بیان کنن . چین هم در چند سال گذشته تلاش کرده انیمه های متفاوتی بسازه .

سیزده سال از مرگ وِی ووشیان ، معروف به استاد تعالیم شیطانی گذشته و ظاهراً تنها چیزی که ازش باقی مونده روح سرگردانش و داستان های منفی درباره راه و رسم زندگیشه و چیزی نمونده که همین ها هم از بین برن اما جوانی به اسم مو ژوآن‌یو با استفاده از هنرهای ممنوعه جسمش رو در اختیار وِی ووشیان میذاره و حالا زمانش میرسه که استاد تعالیم شیطانی همونطور که مسائل عجیب آینده رو حل میکنه بفهمه چه کارهایی رو نباید در گذشته انجام می داد و اینکه چه اتفاقاتی موجب شد که زندگیش برای اولین بار به پایان برسه .

سختی دیدنش در اینجاست که به عنوان کسی که با اسم های چینی آشنایی نداره اسم ها و بازگشت های داستان به گذشته (‌/فلش بک ها)‌ ممکنه گیج کننده باشن .

تا اینجا سه فصل یعنی ۳۵ قسمت از این انیمه منتشر شده و هر قسمت حدود ۲۴ دقیقه است . داستان با پایان فصل ۳ تقریبا تموم میشه اما اینکه فصل چهارمی در کار خواهد بود یا نه مشخص نیست .

ببخشید نتونستم پوستر با کیفیت تری برای بارگذاری پیدا کنم .

1270 👀
1 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «