استنباط هایی بر وجود خدا

1392/07/11

اول از همه به دوستان بگم هدف من از ایجاد این پست دفاع از اسلام نیست و هرکسی اعتقادات خودشو داره و باید به اعتقاداتش احترام گذاشت؛منم یه آدم مثل همم و نه بسیجیم و نه …
حالا میریم سراغ اصل مطلب
من دوستانی رو تو این سایت مشاهده کردم که میگفتن خدا وجود نداره و … برا همین این تایپیک رو ایجاد کردم:
یکی از دلایل وجود خدا این جهان است.شما هیچ وقت نمیتونید چیز با نظمی را مشاهده کنید کنید که خالقی نداشته باشد مثل یک اتاق مرتب.نگاهی به دنیا بکنید؛هر چیز زنده یا غیرزنده ای با نظم خاصی خلق شده است؛نگاهی به بدن خود بکنید؛تک تک اعضای بدن به نحوی چیده شده اند که انسان زندگی راحتی داشته باشد.حالا شما چند نفر را فرض کنید؛آیا میتوانید که شانسی چند مداد را به طور مساوی بین آنها تقسیم کنید؟پس نتیجه میگیریم که حتما خالقی وجود دارد.
دلیل دوم قلب انسان یعنی احساسات اوست.هر کسی که کمی به قلبش مراجعه کند قطعا خالقش را خواهد یافت.
دوستان میتونین خدا را به هر صورتی و با هر دینی بپرستین ولی همیشه بدونین که خدایی وجود داره…

1232 👀
0 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2013-10-03 16:16:49 +0330 +0330

عزیز من خودم بر وجود خدا اعتقاد دارم ولی این استنباط شما زیاد خوب و قاطعانه نبود!
انسان راحت زندگی میکنه چون خودشو با شرایط وفق داده و وسایل مورد نیازش را با در نظر گرفتن فیزیک بدنی و شرایطش فراهم کرده.
هر مخلوقی خالقی دارد!

0 ❤️

2013-10-03 16:33:53 +0330 +0330

ترجیح میدم با تفکر samank زندگی کنم تا درگیر خداباوران یا خداناباوران بشم. یعنی این راه رو انتخاب کردم که این همه بحث که از قرن ها پیش تا به امروز بوده هیچ کدوم نتونسته ثابت کنه که خدایی وجود داره یا خدایی وجود نداره. پس ترجیح میدم عوض اینکه زندگیم و وقتم رو روی قضیه وجود داشتن یا نداشتن خدا هدر و تلف کنم و درگیر این بحث های بیهوده که چندین قرنه کسی نتونسته ثابت یا نفی کنه بشم وقتم رو روی موضوعی قرار میدم که سود و نفعی همگانی یا شخصی داشته باشه مثلا عوض اینکه ده روز وقتم رو صرف چیزی کنم که کسی نتونسته اثبات یا نفی کنه این ده روز رو صرف یادگیری یا اختراع یا هر چیزی که سودش همگانی ویا شخصی باشه صرف میکنم که به دردم بخوره. وگرنه این قضیه که خدا وجود داره یا وجود نداره چندین قرنه بحث شده و کسی نتونسته ثابت کنه و مطمئن باش کل عمرت رو بزاری باز نمیتونی بفهمی که خدا وجود داره یا نداره پس به جای این بیهوده وقت تلف کنی ها یه کاری برای خودت یا جامعه انجام بده که همه ازش استفاده ببرن.

0 ❤️

2013-10-05 10:56:09 +0330 +0330

تو این کوچه ای که دارین قدم میزنین بن بسته
بهتره راه را درپیش نگیرید

0 ❤️

2013-10-10 16:31:42 +0330 +0330

اعتقادبه خداداشتن یک چیزاست.
وادعای نمایندگی ازطرف خدایک چیزدیگر.
واجباردراعتقادبه خداداشتن یک چیز دیگر.
واعتقادخودراتمام وکامل دانستن چیزدیگر.
ونفی آفریده ی خدابخاطرخداچیزدیگر.
اعتقادبخدایک چیزاست ونسبت دادن خواسته های خودبخداچیزدیگر.
اعتقاداگربمنظورخاصی نباشد.اجبارنیست.ترس نیست.
جائی که ترس واجبارباشد.خدانیست.
اگراینطورنباشدخدابسیاروحشتناک است…میافریند ومی آزماید.اگردرآزمون خداقبول نشوی خداخودرانکوهش نمی کندجهان هستی رااصلاح نمی کندبلکه توراعذاب می دهد.توئی که خودش ساخته درجهانی که خودش آفریده.

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «