اسلام مروج خشونت است(ماله کشان پاسخ دهید)

1394/03/20

اگه از زمانی که اسلام شکل گرفته تا الان رو یه مرور ساده و سرانگشتی کنیم می بینیم که این دین به شدت با خشونت عجین شده. در زمان زندگی خود محمد بالای صدتا جنگ(غزوه به تعبیر مسلمانان)رخ داده. بعد در زمان عمر لشکر کشیهابه ایران و کشورهای همسایه رو می بینیم که سعی می کنند اسلام رو به زور شمشیر به بقیه غالب کنند. همین روال در زمان بقیه خلافای راشدین و همین طور دوران بنی امیه و بنی عباس ادامه پیدا می کنه. همین الان ببینید درکشورهای اسلامی از ایران شیعه گرفته تا پاکستان و عربستان و عراق و نیجریه و…که سنی هستند انواع و اقسام گروه های تروریستی اسلامی رو داریم که کارشون فقط قتل و تجاوز و به بردگی گرفتن انسانهای دیگست. همین الان یه نگاه به قوانین وضع شده توسط داعش تو سرزمین های تحت تسلطش که بندازیم متوجه عمق فاجعه می شیم.

حالا می خوام ببینم شما بسیجیان شهوانی!چطور می خواهید این همه قتل و غارت وتجاوز رو ماله کشی کنید؟ biggrin

2102 👀
0 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2015-06-10 02:54:03 +0430 +0430

فقط زمانی که دارید ماله کشی می فرمایید سعی نکنید بحث رو به جاده خاکی ببرید.(مثلا با صحبت از جنایات قرون وسطی کلیسیای مسیحیت یا یهودیان. چون همه ادیان ابراهیمی در این ویژگی مشترک هستند. ولی دلیل این که تو این تاپیک بحث در مورد اسلامه اینه که الان این اسلامه که داره تو ایران اجرا می شه نه یهودیت یا مسیحیت!)

0 ❤️

2015-06-10 03:13:45 +0430 +0430

تعداد افراد سربریده شده توسط امام علی امام اول شیعیان:
امام علی امام اول شیعیان یکی از بزرگترین متخصصان سر بریدن انسان ها در تاریخ چند هزار ساله ما انسان هاست . البته این مطلب برای شیعیان بسیار دور از زهن و عجیب است ولی متاسفانه کتاب های زیادی از خود شیعیان بر این داستان غم انگیز شهادت می دهند امام علی رکورد کشتن افراد با دست خود را دارد، من تابحال به هیچ شخصیت دیگری در تاریخ هیچ مملکتی در هیچ زمانی بر نخورده ام که با دست خود این تعداد آدم را کشته باشند. البته بوده اند چنگیزها، تیمورها، هیتلر ها و سایر آدمهایی که کردار و پندار آنها به مرگ صدها، هزاران و میلیونها نفر انجامیده است، اما آنها هیچکدام خودشان با دست خود این تعداد آدم نکشته اند. حتی اگر آدمهای دیگری نیز پیدا شوند که بیش از علی با دست خود آدم کشته باشند، امام علی به مقام دوم یا سوم تاریخ نزول پیدا می‌کند و این مردی است که شیعیان با تحریف اتفاقهای تاریخی و نادیده گرفتن اعمال او سعی در ساختن الگویی اخلاقی از وی دارند. تصور کنید شخصی در چشم انسانهای دیگر نگاه میکرده است و همزمان سر آنها را میبریده است، آیا برای چنین انسانی میتوان هیچ احترامی قائل شد؟
من اینجا تعدادافراد کشته شده توسط علی را از کتاب های تاریخی میاورم سپس آن ها را با هم جمع می زنم تا ببینیم آیا امام علی افتخار مدال طلای آدمکش ها را دارد یا نه.
علی و زبیر بن عوام پس از پیروزی بر قبیله” بنی قریظه” تعداد ۹۰۰ نفر از مردان قبیله را در مقابل گو دالهایی که از پیش کنده بودند سر بریدند. (تاریخ طبری. جلد ۳)پیامبر بگفت تا در زمین گودالها بکندند و ” علی” و” زبیر” در حضور پیامبر گردن انها را زدند. (تاریخ طبری .جلد ۳٫ صفحه ۱۰۹۳) اگر فرض کنیم که علی و زبیر بن عوام هرکدام به اندازه یکدیگر سر بریده اند، به این نتیجه خواهیم رسید که
امام علی تا اینجا با دست خود 400 نفر را سر بریده است.

۲- کشتار خاندان “ازد”:
علی و یارانش در یک روز تعداد ۲۵۰۰ نفر از خاندان “ازد” را سر بریدند.بنحوی که کسی زنده نماند تا دیگری را دلداری دهد. (مروج الذهب . جلد اول . صفحه ۷۲۹)
اگر خوشبینانه به قضیه نگاه کنیم و زبیر سربر را تنها یار علی حساب نکنیم برای امام علی 4 نفر همراه در نظر می گیریم پس:
سهم علی می شود 500 نفر که با 400 نفر بالایی می شود 900 نفر
400+500=900
۴- نبرد “لیله الحریر”:
علی در نبردی بنام “لیله الحریر” در حدود ۵۰۰ تا ۹۰۰ نفر را از دم تیغ گذراند. (منتهی الا مال . جلد ۱٫ صفحه ۱۵۳)
میانگین 500 و 900 می شود اینجا به خاطر گل روی شیعیان کمترین عدد ذکر شده که 500 هست را حساب می کنیم
علی در این نبرد ناجوانمردانه 500 نفر راکشت
900+500=1400
۵- کشتار” عبدالله خرمی و یارانش” :
عبدالله خرمی و ۷۰ تن از یارانش از بیم جان به قلعه ای پناه برد.به دستور علی قلعه به آتش کشیده شد که در جریان آن تمامی این افراد در آتش سوختند بطوری که بوی گوشت بریان شده آنها آنچنان در هوا پخش شده بود که مردم را آزار می داد. (علی مرز نامتناهی . صفحه ۱۹۹)
اینجا علی 70 نفر را مثل آب خوردن کباب کرده
1400+70=1470
۶- کشتار کسانی که بعد از فوت محمد از دین اسلام برگشتند:
آنانکه دست رنگ کرده بودند و شادی و شعف در اثر در گذشت محمد نشان داده بودند ” علی” و” خالد بن ولید” همه را بکشتند و اجسادشان را در آتش سوزاندند. (تاریخ طبری .جلد ۴ . صفحات ۱۳۸۰٫۱۴۶۴) (تاریخ طبری .جلد ۶٫صفحات ۲۴۲۰٫۲۲۶۵)
به طور تخمینی تعداد زنان و مردان کشته شده توسط علی را 100 نفر حساب می کنیم
1470+100=1570
البته امیدوارم از طرف شیعیان به بی انصافی متهم نشوم چون من اینجا فقط قتل های ناجوانمردانه علی را جمع کردم مگرنه اگر شمار کشته شدگان به دست علی را در جنگ هایی مثل نهروان صفین جمل خیبر و ده ها جنگ دیگر آن امام حساب کنم
بدون شک این تعداد از 5000 نفر هم بیشتر می شود
برای اینکه آخرین امتیاز را هم به علی داده باشیم 1570 را به 1500 رند می کنیم پس:
علی(ع) که مثلا همای رحمت! است با وجدان آسوده 1500 نفر را ناجوانمردانه کشتار کرده
1500
در ادامه مقاله می توانید با بقیه شیرین کاری های آن امام بزرگوار آشنا شوید
نقش علی در ترور مخالفان :
۱- ترور شاعری بنام” حویرث بن نقیذ”:
وی شتر دختران محمد “فاطمه” و “ام کلثوم” را رم داده بود به فرمان حضرت محمد و توسط علی در جریان یک
تو طئه به قتل رسید. (سیره ابن هشام .جلد ۲٫ صفحه ۲۷۳)
۲- سر بریدن” مغیره” :
پیر مردی بنام “مغیره” که پس از فتح مکه از ترس محمد گریخته بود بوسیله علی دستگیر و سر بریده شد. (زنان پیغمبر . صفحه ۳۱۶)
۳- علی شاهرگ مردانی را برید و بمانند مرغان نیم بسمل آنان را در بیابان رها کرد تا با شکنجه بمیرند. (امام علی . عبدالفتاح . جلد ۵٫ صفحه ۲۷)
۴- سر بریدن “نضر” و “عتبه” :
پس از شکست” ائیل” محمد به علی دستور داد که “نضر” پسر” حارث” را سر ببرد.همینطور در منطقه ای دیگر بنام “الظیه” از میان اسرا “عتبه” پسر” ابی معیظ ” بدستور محمد و بدست علی سر بریده شد. (منتهی الامال . جلد ۱٫صفحه ۵۷)
۵- سر بریدن “عتبه” :
مردی بنام “عتبه” که بخاطر عدم پخش مساوی غنایم بین لشکریان اسلام به صورت محمد تف کرده بود بوسیله علی سر بریده شد. (تاریخ طبری . جلد ۵ .صفحه ۱۱۰۳)
تجاوز به یک برده
محمد بن بشار، از روح بن عباده، از علی بن سوید بن منجوف، از عبدالله بن بریده، نقل کرده است که:
رسول خدا علی را به سوی خالد فرستاد تا خمس (سهم پیامبر از غنایم را) بگیرد و من از دست علی ناراحت شدم، بعد از اینکه علی غسل گرفت (بعد از برقراری تماس جنسی با یکی از بردگانی که جزوی از غنایم بود) من به خالد گفتم، «آیا این را نمیبینی؟» (خوابیدن علی با بریره را). وقتی به پیامبر رسیدیم، من جریان را برای پیامبر تعریف کردم. پیامبر گفت، «ای بریده آیا از علی متنفری؟» گفتم «آری»، پیامبر گفت «از او متنفر نباش، زیرا سهم او از خمس بیش از این است».
وضیحی که در برگ 447 آمده است در مورد همین حدیث میگوید
بریره از علی متنفر بود زیرا علی دختری را از میان غنائم بیرون کشیده بود و با او تماس جنسی برقرار کرده بود و در نظر بریرده این کار او ناپسند بود.
در اینجا علی دختری را از میان اسرا انتخاب کرده و با او همبستر می‌شود. وقتی که این قضیه با محمد در میان گذاشته می‌شود او این مسئله را تایید می‌کند. توجه داشته باشید که اسرا همچون غنیمت ها به شمار میرفتند و از اموال مسلمانان و مسلمانان میتوانند از کنیز خود برای سکس استفاده کنند یا به عبارت دیگر به آنها تجاوز کنند.
مقاله همچنان ادامه داشت، اما به خاطر طولانی بودن و محدودیت در درج مطلب، ادامه ندادم.

0 ❤️

2015-06-10 03:29:36 +0430 +0430

به ابی لبید جهضمی که از قوم ازد بود گفتند «علی را دوست داری؟» گفت «چگونه کسی را که در یک قسمت روز دو هزار و پانصد کس از قوم مرا کشته است دوست داشته باشم؟ آنقدر از مردم کشت که کسی نبود کسی را تسلیت گوید و هر خاندانی بکشتگان خود مشغول بود». (8)
سوزاندن انسانها. البته این درست نیست که مبتکر آدم سوزان امام علی بوده باشد، اما مسلما او نیز همچون هیتلر در هولوکاست، دست به سوزاندن آدمها زده است. آدم سوزاندن او نیز همچون آدم سوزی هیتلر از روی باورهای افراد بوده است. امام علی در زمان حیات خود افراد دگر اندیش را زنده زنده سوزانده است، و اینکار همانطور که در ادامه همین نوشتار خواهد آمد در مورد قاتل او نیز انجام شد. آدم سوزی های علی در جنگ های رده اتفاق افتاده است. اعراب بسیاری که همچون ایرانیان با ارعاب و زور شمشیر مسلمان شده بودند مرگ محمد را جشن گرفتند و زنانشان دست خود را حنا بسته بودند، مسلمانان به شدت به سرکوب و قتل عام این افراد و قبایل پرداختند به این جنگها جنگهای ردّه گفته می‌شود. علی این افراد را زنده زنده سوزاند. (کامل ابن اثیر، پوشینه دوم صفحات 37، 83، 88). علی بارها گردن زده است (مثلاً نضر بن الحارث ) آدم به دو نیم قسمت کرده است (مقلا مرحب یهودی منتهی الآمال پوشینه نخست برگ 184) برای سیاهه ای بزرگتر از جنایات علی از این دست به کتاب پژوهشی در زندگانی علی بخش هفتم با فرنام «علی دژخیم محمد» مراجعه کنید.
سرکوب ایرانیانی که از سلطه و تجاوز مسلمانان عرب به تنگ آمده بودند از دیگر جنایات علی است، در زمان حکومت علی مردم بسیاری از شهر های ایران توسط حکام علی و با دستور مستقیم وی با خشونت تمام سرکوب شدند. وی همچنین در تجاوز نخستین اعراب به ایران که قرنها سبب بردگی ملت ایران شد نقش فراوان داشته است برای جزئیات و اسناد در این زمینه به نوشتاری با فرنام کشتار ایرانیان به دست علی و همچنین به بخشی با فرنام مختصری از مقاومتهای مردم ایران در مقابل اعراب مسلمان مراجعه کنید، اگر انسانگرایی در برخی ایرانیان به آن حد نیست که کشتار اعراب و یهودیان و مخالفان اسلام تنشان را بلرزاند و نشان دهد که علی چه انسان ددمنشی بوده است، امید است مطالعه بلایی که علی و امثالهم بر سر ایرانیان آورده اند موجب شود تا چهره واقعی علی برای ایرانیان آشکار شود. شمشیر نکشیدن علی در مقابل خوارج را در کنار این کارها بگذارید، آنگاه قضاوت کنید که علی دژخیم بوده است یا انسان دوست و اهل مدارا.

0 ❤️

2015-06-10 03:46:53 +0430 +0430

ghomboy از این که در بحث شرکت کردی و این مطالب رو عنوان کردی ممنونم.مثل این که هنوز ماله کشان و بسیجیان تخم نکردن که بیان تو تاپیک و نظرات ماله کشانشون رو بیان کنند. ROFL

0 ❤️

2015-06-10 13:48:44 +0430 +0430

راستش من زياد مطالعه تاريخي ندارم
چون اصلاً علاقه‌اي به اسلام ندارم! پس دليلي هم نميبينم که بخام راجع بهش مطالب جديدي پيدا کنم
همين مطالبي که کاربر عزيز ((ghom boy)) زحمت نوشتنشو کشيدن good بخوبي چهره تاريک امام اول شيعيان رو نشون ميده fool .
چقدر يه آدم!! (حيف واقعاً آدم که به اين جانور درنده بگيم) ميتونه سنگدل باشه که فقط بدليل برگشتن همنوعهاش از اسلام، و يا عدم پذيرش اسلام، اينجور سنگدلانه اونارو قصابي کنه.

0 ❤️

2015-06-10 13:56:35 +0430 +0430

ضمن تایید تاپیک عرض شود که
ghom boy این کیرت چقد اطلاعات داره! دمش گرم mamba clapping
الان میبینم واقعا حیف بودی که حذفت کرده بودن.

0 ❤️

2015-06-10 14:19:57 +0430 +0430

ميگم همين کشتار وحشيانه اميرالمؤمنين هم پتانسيل خوبي براي اون تاپيک محبووووب! داره هاااا ? .
هر وقت سوژه کم آوردين، يه گريزي هم به شيوه حکومت داري جناب هماي رحمت! (silly) هم بزنين.
براي تجسمشم عکس يا نقاشياش هست ديگه dash1 خخخخخخخ

0 ❤️

2015-06-10 14:27:58 +0430 +0430

حالا جالب تر هم می شه !در روزهای آینده می خواهیم آمار کشته شدگان غزوه های مختلف رو هم بیان کنیم تا مسلمانان ماله کش بفهمند این که در عنوان تاپیک ذکر شده(عجین شدن اسلام با خشونت) با آمار و ارقام قابل اثباته. yes3

0 ❤️

2015-06-10 14:31:53 +0430 +0430

(اسپم شد)

0 ❤️

2015-06-10 14:53:05 +0430 +0430

کاربر ممه.کون شما مگه طرفدار بسیجی ها نیستی؟تو تاپیک های سیاسی باید رید به اسلام نظرات آخرت رو خوندم(همون تاپیک اسباب بازیهای جمهوری اسهالی که به اسم اسلحه هست.)الان داری تقیه می کنی؟ ?

0 ❤️

2015-06-10 14:54:45 +0430 +0430

[quote=ترومن]ميگم همين کشتار وحشيانه اميرالمؤمنين هم پتانسيل خوبي براي اون تاپيک محبووووب! داره هاااا ? .
هر وقت سوژه کم آوردين، يه گريزي هم به شيوه حکومت داري جناب هماي رحمت! (silly) هم بزنين.
براي تجسمشم عکس يا نقاشياش هست ديگه dash1 خخخخخخخ[/quote]

عرض شود که
اتفاقاً قبلا یه گریزی با همون نقاشی زدم بهش! (پست 641)
تاپیک اندر تناقضات ملی و مذهبی هم اشاره‌ای بهش داره.
ضمن اینکه به هولوکاست هم که بحثش کشیده شد پرداختیم. (پست 573)
(درکل تاپیک جامعی داریم! (silly) mamba )

حالا شاید یه روز حوصلشو داشتم نشستم یه پست کامل راجع به این سربُر ماهر خپل ترتیب دادم…

0 ❤️

2015-06-11 01:17:51 +0430 +0430

[quote=بارون آلواین]زنده یادرضافاضلی هم همین حرفارومیزدبامدرک ودلیل وسندتاریخی که بریدبخونیددینتونوبشناسیداما به قول خودش مردم نفهم به به یی چکارکردن؟ازصبح تاشب فوشش دادن سلاحی که بسیجیاوقتی کم میارن ازش استفاده درست وحسابی میکنن عاقبت هم باجگری سوخته ودلی خونی توغربت مردلطفایه سری به سایتش بزنیدبرنامه های یه سال آخرش ومیتونی دانلودکنی باکلی کتاب خوب وخوندنی اسم سایتش رضافاضلی.نت[/quote]

اینها همش ماله اینه که ما ایرانیها علاقه ای به مطالعه نداریم و سرانه مطالعه تو مملکت معادل روزی پنج دقیقه است فقط!اگه ما روزی فقط یه ساعت از وقتمون رو صرف مطالعه می کردیم این طور راحت
ملعبه دست یه مشت آخوند دروغگو نمی شدیم. ولی با زدن تاپیک های این چنینی می شه مطالب مهمی رو به بقیه کاربراها منتقل کرد . اونهایی که خودشون حال مطالعه ندارند لااقل با خوندن چهارتا مطلب می تونند از خواب غفلت بیدار بشن وبفهمند که چرا مملکت ما به این روز افتاده.

0 ❤️

2015-06-11 01:31:49 +0430 +0430
images (1)_0.jpg

این همه یه جلوه از خشونت های اسلامی!

0 ❤️

2015-06-11 01:35:28 +0430 +0430
download (3).jpg واین هم یه نمونه دیگه از خشونتهای مسلمانان
0 ❤️

2015-06-12 03:49:53 +0430 +0430

[quote=johnycage]ghomboy از این که در بحث شرکت کردی و این مطالب رو عنوان کردی ممنونم.مثل این که هنوز ماله کشان و بسیجیان تخم نکردن که بیان تو تاپیک و نظرات ماله کشانشون رو بیان کنند. ROFL[/quote]
خواهش دوست عزیز، اطلاع رسانی من، از اطلاعاتم برای کسانی که بی اطلاع هستن، از وظایف انسانی، دینی، شرعی، و اسلامی بنده هست!!! ?

0 ❤️

2015-06-12 03:53:20 +0430 +0430

[quote=اسکلت حشری]ضمن تایید تاپیک عرض شود که
ghom boy این کیرت چقد اطلاعات داره! دمش گرم mamba clapping
الان میبینم واقعا حیف بودی که حذفت کرده بودن.[/quote]
خخخ، به قد طولش اطلاعات داره!

0 ❤️

2015-06-12 03:59:57 +0430 +0430

[quote=ترومن]ميگم همين کشتار وحشيانه اميرالمؤمنين هم پتانسيل خوبي براي اون تاپيک محبووووب! داره هاااا ? .
هر وقت سوژه کم آوردين، يه گريزي هم به شيوه حکومت داري جناب هماي رحمت! (silly) هم بزنين.
براي تجسمشم عکس يا نقاشياش هست ديگه dash1 خخخخخخخ[/quote]
اینم از تصویر واقعی علی که در موزه ی پاریس موجوده، و شبیه ترین تمثیل به علی هست،
شخصی با قد بسیار کوتاه، چهره ی کدر و سوخته( بالاخره عربه دیگه) که همین چهرش کافی بوده برا جذب انسانها به اسلام!!!
که جاهلان و متعصبان و کور مغزان و مفسدان دینی ، چهره اش رو مبدل کردن به تصویر پایینی، تا بلکه تو یه دلی نفوذ کنه عشق این عاقا!!!

جناب همای رحمت!!!
1677289-lg.jpg

اینم چهره ی فریب دهنده :
ali-dorogh.jpg

? lol

0 ❤️

2015-06-12 05:22:17 +0430 +0430
download (4).jpg این هم یه نمونه دیگه از جنایات مسلمین!
0 ❤️

2015-06-15 17:51:57 +0430 +0430

[quote=بارون آلواین] زنده یادرضا فاضلی هم همین حرفارومیزدبامدرک ودلیل وسندتاریخی که بریدبخونیددینتونوبشناسیداما به قول خودش مردم نفهم به به یی چکارکردن؟ازصبح تاشب فوشش دادن سلاحی که بسیجیاوقتی کم میارن ازش استفاده درست وحسابی میکنن عاقبت هم باجگری سوخته ودلی خونی توغربت مردلطفایه سری به سایتش بزنیدبرنامه های یه سال آخرش ومیتونی دانلودکنی باکلی کتاب خوب وخوندنی اسم سایتش رضافاضلی.نت[/quote]

یادش گرامی و روانش شاد…

0 ❤️

2015-06-16 01:52:33 +0430 +0430

[quote=johnycage]download (4).jpg
این هم یه نمونه دیگه از جنایات مسلمین![/quote]
جناب در مورد این تصویر میشه یه توضیح مختصر بدی تا در موردش تحقیق کنم؟؟؟
البته اگه منبع هم در دسترس هست که دیگه چ بهتر.

0 ❤️

2015-06-16 03:50:45 +0430 +0430

این جنایت عثمانی ها درحق ارمنی ها بود اگر اشتباه نکنم . در مورد منبع هم می گردم اگه چیز جامعی پیدا کردم می گذارم تو همین تاپیک.

0 ❤️

2015-06-21 07:17:02 +0430 +0430

[quote=johnycage]این جنایت عثمانی ها درحق ارمنی ها بود اگر اشتباه نکنم . در مورد منبع هم می گردم اگه چیز جامعی پیدا کردم می گذارم تو همین تاپیک.[/quote]
مرسی،
نه همین اشاره به موضوع برام کافی بود، منابع رو راحت میشه پیدا کرد.
تنکس.

0 ❤️

2015-06-27 02:35:48 +0430 +0430

آخرش هم هیچ کدوم از ماله کش های اسلامی نتونستند یه جواب درست وحسابی بدن. چرا؟چون درواقع جوابی ندارند که بدن.

0 ❤️

2015-06-27 02:52:00 +0430 +0430

[quote=johnycage]آخرش هم هیچ کدوم از ماله کش های اسلامی نتونستند یه جواب درست وحسابی بدن. چرا؟چون درواقع جوابی ندارند که بدن.[/quote]
درود بر جاني
آخه چه جوابي بدن؟!
با اين گندي که داعش و طالبان و تروريستاي شارلي عبدو و … به انسانيت زدن، چه دفاعي ميتونن بکنن؟؟
هر کسي بخاد دفاع کنه خري بيش نيست… (silly)

0 ❤️

2015-06-27 02:59:50 +0430 +0430

[quote=ترومن]
درود بر جاني
آخه چه جوابي بدن؟!
با اين گندي که داعش و طالبان و تروريستاي شارلي عبدو و … به انسانيت زدن، چه دفاعي ميتونن بکنن؟؟
هر کسي بخاد دفاع کنه خري بيش نيست… (silly) [/quote]
درود بر ترومن. give_rose
نه من واقعا می خوام بدونم این بسیحی های جقی نصفه مسلمون که تو تاپیک های سیاسی دهن خودشونو جر می دن واسه اسلام. حالا چرا تو این تاپیک جیکشون درنمیاد. ROFL این سایبری های کس خول خوشون هم واقعا نمی دونند به چی معتقد هستند. ?

0 ❤️

2015-06-27 03:00:46 +0430 +0430

حالا ماله کشی رو بیخیال
کسی قصد نداره این کسخل روانی دیوث (تهران گایش) رو گزارش کنه؟!

0 ❤️

2015-06-27 03:06:31 +0430 +0430

[quote=اسکلت حشری]حالا ماله کشی رو بیخیال
کسی قصد نداره این کسخل روانی دیوث (تهران گایش) رو گزارش کنه؟![/quote]
تو تاپیک های شما هم از این پستهای اسپم می گذاره؟

0 ❤️

2015-06-27 03:34:09 +0430 +0430

[quote=johnycage][quote=اسکلت حشری]حالا ماله کشی رو بیخیال
کسی قصد نداره این کسخل روانی دیوث (تهران گایش) رو گزارش کنه؟![/quote]
تو تاپیک های شما هم از این پستهای اسپم می گذاره؟[/quote]

ریده تو همه تاپیکا حرومزاده

0 ❤️

2015-06-27 10:15:15 +0430 +0430

فک نکنید ماله کش ها نمیتونن جواب بدن…بلکه ماله کش ها نیستن تا جواب بدن.بعد از حمله سایبری که شد تعداد ماله کش ها بسیار کم و حتی به صفر رسید.تا حالا سابقه نداشته که شهوانی این طور خالی از سکنه ماله کش بشه…دو حالت داره:
1.یکی این که بچه کونیا امتحاناشونو ریدن و ننه باباهاشون دارن تنبیهشون میکنن
2.از بالا دستور رسیده که با یه استراتژی جدید وارد عمل بشن
البته به نظر من گزینه یک گزینه صحیحه ?

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «