اونایی که گنجایش ندارند وارد نشند.از واق واق کن ها(دشنام دهندگان)خواهش میکنم وارد نشن

1393/04/27

اگه میخای در پاسخ به پرسشها دشنام بدی و همچون یه سگ که پی در پی واق واق میکند و چیزی نمیداند از گفتمان آدمها هم اکنون دمتو بزار رو کولت و برو.چون ما تو این نوشتار سگ نمیخاهیم که برامون واق واق کنند.
خب از تک تک شماها که دین را پذیرفتید میپرسم؟
1.دین را چگونه پذیرفتید؟
2.چطور شما هتا از دست به آب رفتن اماماتونم میدانید.ولی یک نوآوری از امام صادقتان ندارید؟
3.چگونه است که شما نمیتوانید قرانتان را درک کنید در هنگامی که در خود قرآن شما نوشته:
سوره القمر آیه ۱۷:
و این قرآن را آسان ادا کردیم تا از آن پند گیرند. آیا پند گیرنده ای هست؟.
سوره القمر آیه ۲۲:
و این قرآن را آسان ادا کردیم تا از آن پند گیرند. آیا پند گیرنده ای هست؟.
سوره القمر آیه ۳۲:
و این قرآن را آسان ادا کردیم تا از آن پند گیرند. آیا پند گیرنده ای هست؟.
سوره القمر آیه ۴۰:
و این قرآن را آسان ادا کردیم تا از آن پند گیرند. آیا پند گیرنده ای هست؟.
خب شما چگونه باز این قرآن را نمیدانید.و میگید هزاران تفسیر دارد؟
4.خب انگار را بر این میزاریم که این قرآن را هم تفسیرش نمیدانید. هم اکنون شما چیزی که تفسیرش را نمیدانید پس چگونه است که میگید این درست و آن نادرست است و به همین آسانی میپذیرینش.شما چیزی که تفسیرش را نمیدانید چگونه میپذیرید؟
5.آیا شما درباره اسلام و دین پژوهش کردید؟اگر پژوهش کردید این پژوهش شما چگونه بود؟آیا از برجامانده های باستانی به آن پی بردید آیا از خرد و اندیشتان کمک گرفتید؟.آیا بجز این نبود که درکتابهای اسلامی پژوهش کردید.آیا شما گمان میکنید اگر چیزی دربرابر و وارونه اسلام باشه در کتابهای اسلامی هم آورده میشود؟
6.آیا شما عربستان کنونی را نمیبینید که چگونه از پیشه گردشگری که از خانه چهارگوش بدست می آورد چه دارایی به هم زده است؟
7.آیا خداوند بزرگ نمیدانسته اگر جایگاه پرستش را ویژه و دربست یک جا کند آنجا سرمایه هنگفتی به جیب میزنند؟
8.آیا خداوند بزرگ در روز رستاخیز توانایی بالا بردن درک مردم را ندارد. و باید به گونه ددمنشانه و جنگلی مردم را مجازات کند؟ آیا مردمانی که مجازات میشوند همه انها در زندگی زمینی دیگران را با آتش سوزاندن که هم اکنون خداوند میخاهد آنها را در آتش بسوزاند؟
9. کارهای بدی که ادمها انجام دادند برخاسته از جسمشان بوده.یا روانشان؟ اگر روانشان پس چگونه است که خداوند بجای روانشان جسمشان را آزار میدهد.چرا خداوند بزرگ باید انتقام بگیرد آیا خداوند بزرگ هم مانند آدمها اندیشه میکند و نفرت دارد؟زمانی که خداوند بزرگ به آدمهایی که ستم دیدن بهشت و تندرستی و همه چیز بدهد. دیگر آزار دادن دیگران چه سودی دارد. آیا خداوند بزرگ نمیتواند با بالا بردن درک آدمها از مجازات آنها جلوگیری کند.
10.آیا اگر همین آدم زمینی به فناوری دست پیدا میکرد که اندیشه و درک و خرد آدمها را میتوانست بالا ببرد آیا نیازی بود که آدمها را مجازات و به زندان بیندازد؟
11. در پایین رخشار یک زن است که آماده میشود برای سنگسرا.که سنگسار یکی از مجازاتهای اسلام است.خوب به رخشار نگاه کنید به دور از هر باوری.چه میبینید؟کارشان درست است یا نادرست؟به سرشتتان نگاه کنید.بر این گمان باشید که من آدمی بیهوده گو و بد و به زبان شما کافرم. اما از ته دل و از روی نیک سرشتی خود و به دور از هر باوری که در اندیشه دارید به این رخشار نگاه کنید چه میبینید؟
اگرم کسی میگه تو قرآن دستور سنگسارو نداده بیا این استورنامش همانگونه که محمد قرآنو به دروغ به خدا بسته دستور سنگسارم گفته نخستین کس خود خداوند بوده که مردمان زیادی رو سنگسار کرده این نشانش:
آیه ی 74 سوره ی حجر
فَجَعَلْنَا عَلِيهَا سافِلَهَا وَ أَمْطرْنَا عَلَيهِمْ حِجَارَةً مِّن سِجِّيل
سپس ( شهر و آبادى آنها را زير و رو كرديم ) بالاى آنرا پائين قرار داديم و بارانى از سنگ بر آنها فرو ريختيم .
بیا اینم استوارنامش. زمانی که محمد با قرآنش که به دروغ به خدا میبنده و میگه از سوی خداست تو همون قرآنشم میگه نخستین کسی که دستور سنگسار رو داد خوده خدا بود.و این خدا بود که نخستین کسی بود که مردمان زیادی رو سنگسار کرد. این آیش دیگه دره گاله بی اگاهت رو ببند. خدای شما که اینگونه ددمنش باشه وای بر مردمانش.خدای شما یک جانی و جنایتکاره.نه. خاک تو سرتون که با قرانتون خداوند بزرگ رو بی ارزش میکنید
large_stoning.jpg

3389 👀
0 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2014-07-18 05:35:43 +0430 +0430

سلام داداش گلم باهمه احترام به شمابه یک اسلام شناس واقعی مراجعه کنیدلطفاتااین شبهات یک وقت شماراازمسیراصلی منحرف نکنه باسپاس فراوان.

0 ❤️

2014-07-18 05:44:51 +0430 +0430

[quote=مجتبی فضلی]سلام داداش گلم باهمه احترام به شمابه یک اسلام شناس واقعی مراجعه کنیدلطفاتااین شبهات یک وقت شماراازمسیراصلی منحرف نکنه باسپاس فراوان.[/quote]
با همه بزرگواری و ارزش برای شما به تارنمای زندیق بروید تا همه پاسخ های اسلام شناس راست راستکیتو پیش از اینکه بده خودش گفته و خودشم پاسخ داده بیا اینم تارنماشhttp://zandiq.com امیدوارم اسلام شناس راست راستکیتو پاسخ های جدید پیدا کنه.با سپاس بسیار از شما

0 ❤️

2014-07-18 06:51:42 +0430 +0430

1-هنوز دینی نپذیرفته ام!خدا مرا بس است.
2-دانشگاه(حوزه ی علمیه بهتره بگم)مدینه رو جعفر صادق تو مسجدالنبی رواج داده!جابر بن حیان توسی از شاگردان امام ششم شیعیان بوده!این مشکل از شیعیان و سردمدارانشونه که فقط میخوان بزنن تو سرشون و گریه کنن
3-یه جوری میگی تفسیر انگار چیه؟؟!!!تفسیر تکه تکه معنی کردن قرانه!!!ترجمه عینه متنه عربیه و تفسیر یک مقدار گسترشش داده!هر کسی که بفهمه معنی قران چی گفته از خودش میتونه تفسیر کنه ولی خب ممکنه خطرناک بشه(دلیل وجود القاعده و داعش و… هم همین بد فهمیدنه!)برا همین اخوندا میان کمک میکنن!!!
4-فقط برا مسلمونا که نیست!!!همه ی ادیان اینجورین(حتی بودایی های خردگرا)باید بری اصل و ریشه ی دینتو دربیاری که نمیذارن!!
5-برا همین پژوهشاس که الان دین ندارم
6-اینو قبول دارم!
7-هر دینی یه شهر مخصوص برا خدا داره!!!مختص اسلام نیست پس اینو بازیچه نکن!
8-اینم قبول دارم
9-سوتی دادی دیگه!!معاد در اسلام هم روحانیه و هم جسمانی!اگه یکی رو زیر سوال ببری به معاد کافر شدی و…!!بیشتر تو این زمینه مطالعه کن!ادامش هم که همون 8 هستش و گفتم که قبول دارم
10-
خب نه!اگه ادم درکش بالا بره کاری نمیکنه که مجازات بشه!نه اینکه اگه درک ادم بالا باشه نیازی به مجازات نداره!!
11-سنگسار یک مجازان یهودی هم هست!اسلام هم که…!
فقط مسیح بود که دید میخوان زنی رو سنگسار کنن و گفت:هر کس که بار گناه کمتری دارد نخستین سنگ را بزند.خلق سرافکنده پریشان شدند!
اینا چیزایی بود که از دوران مسلمانیم به یاد داشتم!

0 ❤️

2014-07-18 07:07:28 +0430 +0430

من که گیج شدم اینجا شهوانیه یا سایت حوزه؟؟؟؟؟با اون دوستی هم که این تاپیکو گذاشته…داداش برو از اهل فن جوابتو بگیر اینجا سوال پرسیدنت ابلهانه است چرا هرجا صحبت از لذت جنسی هست میخواین سو استفاده کننین و کل دینو زیر سوال ببرید؟؟؟؟دین اسلام با این اسلام آخوندی فرق داره

0 ❤️

2014-07-18 09:20:03 +0430 +0430

[quote=korosh2tarafe]من که گیج شدم اینجا شهوانیه یا سایت حوزه؟؟؟؟؟با اون دوستی هم که این تاپیکو گذاشته…داداش برو از اهل فن جوابتو بگیر اینجا سوال پرسیدنت ابلهانه است چرا هرجا صحبت از لذت جنسی هست میخواین سو استفاده کننین و کل دینو زیر سوال ببرید؟؟؟؟دین اسلام با این اسلام آخوندی فرق داره[/quote]
تو به خودکامگی و اسلامت برس کار نداشته باش ما اینجا چه می نویسیم. تو برو رخشاره های آمیزشیت(فیلم های سکسیت) رو ببین و به خوشی تنت که اسلام ازت دورت کرد و هم اکنون باید بجای چند تا نگار و رخشار ببینی و با خودت ور بری تا خالی بشی. هتا نمی توانی هم زن بگیری. چون زن گرفتن هم این کشورمدارا برات سخت کردن چون باید بری آزمایش بدی. و یه تن بیا با دوربین های مدار بسته کیرت رو ببینه که چه اندازه و چگونه شاش میریزی تو لیوان و آزمایش های به زور که ازت میگیرندد و رو هم رفته کاری میکنند که خورد بشی و سپس بهت میگن بیا تا ما آموزشت بدیم و سپس اگه خاستی برو پیش یه آگوند یا یه کس که ما بگیم و یه چیزی از خودش بلغور کنه و کلی هم اونجا ازت پول بگیره و سپس باید مو به مو اونچه که خونواده بهت میگن انجام میدید چه از زبان خودشو رسمه زشته دیگران بهت میخندن سپس اگه خاستی پس از از هفت خان رستم زن بگیر. خب تو هم یه جوونی میگه چه کاریه اینجا پای شهوانی میشینم یکم به خودم ور میرم و سپس خالی میشم و اینهمه هم بدبختی نمیکشم و خورد نمیشم.

0 ❤️

2014-07-18 09:37:00 +0430 +0430

داداش گلم قبول دارم بعضیهابه نام دین ومذهب دیگه چیزی برای دین ومذهب نذاشتن بقول یکی ازامامان شیعه اگرزیباییهای دین برای مردم بازگوبشه هراینه برتعدادپیروان اون دین افزوده خواهدشد.دوستت دارم داداش.

0 ❤️

2014-07-18 09:58:58 +0430 +0430

[quote=korosh2tarafe]من که گیج شدم اینجا شهوانیه یا سایت حوزه؟؟؟؟؟با اون دوستی هم که این تاپیکو گذاشته…داداش برو از اهل فن جوابتو بگیر اینجا سوال پرسیدنت ابلهانه است چرا هرجا صحبت از لذت جنسی هست میخواین سو استفاده کننین و کل دینو زیر سوال ببرید؟؟؟؟دین اسلام با این اسلام آخوندی فرق داره[/quote]
واقعا دین اسلام خیلی زشت تر و کثیف تر از اینه که این آخوندا میگن
باید خدارو شاکر باشیم که اوایل ورود اسلام زندگی نمیکنیم وگرنه واقعا اسلام واقعی رو درک میکردیم

0 ❤️

2014-07-18 10:08:17 +0430 +0430

[quote=مجتبی فضلی]داداش گلم قبول دارم بعضیهابه نام دین ومذهب دیگه چیزی برای دین ومذهب نذاشتن بقول یکی ازامامان شیعه اگرزیباییهای دین برای مردم بازگوبشه هراینه برتعدادپیروان اون دین افزوده خواهدشد.دوستت دارم داداش.[/quote]
خیلی خوبه آدم فرهیخته(با ادب) باشه. و با دیگران با مهربونی سخن بگه. اما یکم هم اندیشه بد نیست. چرا ما باید اندیشه خود را کنار بزاریم و افسار خود را دست دیگران بدهیم.قرآن شما همینه کسی آن را بد نکرده.هتا من با چشم خودم دیدم آن برگردانان(مترجمان) که داشتن قرآنو به پارسی بر میگردونند در خیلی جاها امدن لاپوشونی کردن برای نمونه اونجا که تو قرآن نوشته زنان خود را کتک بزنید تو کمانک نوشته با چوب مسواک بزنید.و یا تاز یها امدن گفتن سنگسار در اسلام نیست.اما همانگونه که در بالا گفتم محمد خداوند رو همچون یه آدم خشن به دیگرون نشون میده که اگه کسی به سخنش پس از چندبار گوش نداد آنچنان خورد و خمیرش میکنه که همه دق و دلیشو خالی کنه.هتا آدمهای با خرد و مهربون اگه کسی به سخنشان گوش نداد اینگونه که محمد از خداوند میگه هرگز نمیکنند. آیا خداوند شما خشم و رویگردانی(نفرت) تا این اندازه دارد که مردمانی را به سنگ ریزه ریزه بکشد.یکم اندیشه هم بد نیست.ما همه بشریم نه یه مشت گوسفند که اندیشه نداریم و تنها در پی چوپان راه میوفتیم. اما نمیدانیم در پایان به کجا خاهیم رسید.

0 ❤️

2014-07-18 10:31:25 +0430 +0430

سلام.
نباید دین را با آخوند جماعت قاطی کنی. من قران رو قبول دارم ولی اخوندارو قبول ندارم. اگه عده ای به نام دین هرکاری دلشون میخواد بکنند دلیل نمیشه اون دین بد باشه. باید هر کسی میخواد دین انتخاب کنه باید تحقیق کنه. ولی تو جامعه ما اول باید دین رو قبول کنی بعد بری تحقیق کنی که به این دین میگند دین اجباری و اخرش یه جایی شخص از اون دین خسته میشه.
در مورد سایت هم من رفتم دیدم .راست و دروغ رو قاطی کرده.

0 ❤️

2014-07-18 10:46:55 +0430 +0430

[quote=جواتی کیر بزرگ]سلام.
نباید دین را با آخوند جماعت قاطی کنی. من قران رو قبول دارم ولی اخوندارو قبول ندارم. اگه عده ای به نام دین هرکاری دلشون میخواد بکنند دلیل نمیشه اون دین بد باشه. باید هر کسی میخواد دین انتخاب کنه باید تحقیق کنه. ولی تو جامعه ما اول باید دین رو قبول کنی بعد بری تحقیق کنی که به این دین میگند دین اجباری و اخرش یه جایی شخص از اون دین خسته میشه.
در مورد سایت هم من رفتم دیدم .راست و دروغ رو قاطی کرده.[/quote]
پس قرآن تو و اسلام تو راست و دروغو درهم نکرده هان؟ تازه این آخوندا بودن که با همه زور خودرو زدن تا اسلام رو خوب تابش بدن.تو یا قرانو نخوندی یا اینکه به عربی خوندی و چیزی ازش ندونستی چی شد.چون در همون قرآن از خشم خداوند زیاد گفته و در داستانهای که توش نوشته اینگونه که خودش نوشته من نمیگم. هر کس که از دستورخداوند سرپیچی میکردخداوند آنچنان ددمنشانه خورد و خمیرش میکرد که دیگه هیچگونه نشانی ازش نمونه.مانند تبار لوط که میگه خداود پس از اینکه میبینه تبار لوط از دستوراتش پیروی نمیکنند بارانی از سنگ آنچنان میریزه روش سرشون که انگار خداوند یه آدم فرومایه و خونخار بوده که اینگونه دق و دلیشو تهی میکنه. وای بر شما که اندیشه تان از خداوند اینگونه است.من باید این پاسخ رو به تک تک شماها بدم؟ اخه مگه دوستتون همین سخن تو رو نگفت.و من پاسخشو دادم. پیش از اینکه بیای دوباره سخن دوست دیندار رو بازگویی کنی دیدگاهارو بخون. راستی هیچ ریز بین بودی. که شماها همتون یه سخن رو بازگویی میکنید و هیچکدومتون سخن جدید نمیتونید بگید. برای نمونه یه دیندار امده گفته این آخوندا بودن که قرآن رو بد کردن و پشت سرش هم یه دیندار دیگه باز هم میاد همینو میگه و همه دینداران همینو میگن شما هتا تو بروز اندیشهاتونم نمیتونید هرکدامتان یه سخن جدید از خودتون بگید و همه سخنهاتون برخاسته از چیزی که تو اندیشه تان نهادن

0 ❤️

2014-07-18 11:41:56 +0430 +0430

آفرین

0 ❤️

2014-07-18 15:05:36 +0430 +0430

[quote=koshandeh]چرا حتی را بلد نیستی بنویسی , چرا کلمه تفسیر که عربی هستش را نوشتی شما که اصرار داری به فارسی نوشتن اول برو یاد بگیر بعد بیا دیگران و با دروغ هایت پند و اندرز بده[/quote]
حتی عربیه اما هتا پارسی واژه تفسیرو از زبون شما عرب پرستا نوشتم. مانند کبری که به پارسی میشه کبرا.

0 ❤️

2014-08-01 08:58:22 +0430 +0430

این قرآنو قبول دارم ولی آخوند هارو قبول ندارم منو کشته ?
قبول داری که آخوند ها درس اسلام رو میخونن دیگه ؟ یعنی مثل مهندس مکانیک یا دکتر عمومی, درس رشته خودشون رو می خونن.
حالا 2 حالت به وجود میاد.
1 - یا درسه از بیخ مزخرف و به درد نخوره که نمیتونه محصل درست و درمون تربیت کنه.
2 - درسه خودش خوبه ولی محصل هاش بدن ?
مورد اول که هیچ. اما در مورد دوم, این چه مدل درس الهی بی نقصیه که از پس آدم کردن کسایی که می خوننش هم بر نمی آد ؟؟؟ یعنی درسی که بدون شبه و نقص باشه, قانونا محصل سالم هم تربیت میکنه. اگه واقعا شواهد و دلایل کافی برای وجود جهنم و بهشتی که قرآنت میگه باشه, آخونده مگه دیوانه عقب افتادست که پول و قدرت دنیا رو به یه ابدیت بکن و بخور و بخواب و عشق و صفای همه مدلی ترجیح بده ؟ مثلا میگم, اگه به یه آدم سالم بگن 1 ماه سوار پراید شو در عوض 100.000.000.000 سال میتونی بنز سوار بشی, یا اینکه یه ماه سوار بنز بشو ولی بعد باید 100.000.000.000 سال خر بشی سوارت بشن, کدوم یکی رو انتخاب میکنه طرف ؟
و اما مورد سومی هم هست. اونم اینه که طرف میره درس رو بخونه, بعد خودش میفهمه که بابا این درسه همش بیخود و مزخرفه و چرت و پرت داره میگه. اما چون میشه ازش یه کاسبی راه انداخت, پس بزار بخونمش و یه دستی به سر و گوشش بکشم و برای عوامی که مثل من خبر از توش ندارن, جالبش کنم, که بتونم ازشون سواری بگیرم.

0 ❤️

2014-08-01 09:13:09 +0430 +0430

سلام.باتوجه به سوالاتی که مطرح کردی.تنها جوابی که من درموردباورهای شخصی خودم بگم اینکه تمامی ادیان باتوجه به شرایط خاص فرهنگی,اجتماعی,اقلیمی خود مذهب رو به گونه ای خاص تعریف میکنن که این خیلی جای بحث داره!!ولی من شخصآتابع منطق وخرد ودرک شخصی که از وجود عالم هستی دارم اینه که تمامی دنیا براساس عشق ومحبت استوارههرچندکه امروزه واقعابه سختی درتمامی شرایط سیاسی ومذهبی میشه پیدا کرد.همانطورکه بین ما انسانها به تحلیل رفته.ولی برای آزدی ودموکراسی واقعی احترام خاصی قائلم.باتشکر

0 ❤️

2014-08-05 06:11:26 +0430 +0430

[quote=pesare16santi][/quote]
برو کسکش با این تاپیکات…دیوث تو از دین چی میفهمی آخه برو کونتو بده…

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «