ایرانی با جوون هموطنت میخوای چیکار کنی

1390/02/22

درود بر شما
میرم سر اصل مطلب که اصلا حوصله برام نمونده.
هرچی این سایت رو می تکونی مثل برگ خزون داستان سکس با اعضای خانواده میریزه پائین.جدی جدی حیف شد.این سایت میتونست به سایتی تبدیل بشه که
جوون ایرانی هموطنت میومد اینجا یه چیزی یاد بگیره وگرفتگی های روانی
خودشو تخلیه بکنه ،بدون اینکه با چشمای ور قلمبیده که ازش شراره شهوت بیرون بزنه .ایرانی با تو هستم اگه هنوز یه جو غیرت ومردونگی ومیهن پرستی یا هرچی که اسمشه عرق ملی تو وجودت است ،یک کم فکر کن که داری کجا میری ؟داری جوونهای مارو کجا میبری ؟چی گیرت میاد؟از برهم زدن نظم وعاطفه وشکوندن حرمت ناموسی وپاک کردن خط قرمز هایی که حرمت وقدمت هزاران ساله تو خانمواده ایرانی ها داره که تو هم جزوش هستی چه سودی میبری که بی رحمانه افتادی بین جوونهای ما وخانواده ها وداری بنیانشو اصالت وهویتشونو داری از ریشه میزنی وخودتو هم نمیدونم با دندونهای چه دشمن نامردی پاره پاره شون میکنی.به عاقبت این کار فکر کردی؟این سودی که میکنی مگر چقدر ارزش داره که چنین خرابه ای با ضجه های گوش خراش پشت سرت درست میکنی .تو چطور میتونی شب راحت بخوابی ؟مگه فکر میکنی که ابتکار کردی با این کارت؟یعنی قبل از تو نبودن کسانی مثل تو که بخوان بیان تو سایت واز این راه پول در بیارن؟چرا شاید هزاران نفر!!امابه همون علتی که بهت گفتم از خیرش گذشتن وشاید بخاطر این فکر احمقانه خودشونو هم نبخشن.چرا مارو تو دنیا سر شکسته میکنی؟خیال میکنی که بهت مدال میدن؟ فکر میکنی عاقبت با تو چه رفتاری خواهند کرد؟عزیز دلشون میشی؟ژنرالشون میشی؟نه برادرمن خائن همیشه خائنه وبه تو هم که اینکار وبراشون میکنی به چشم همون خائن نگاه میکنن.کسی که به کشور و مردم خودش رحم نکنه حسابش که با ما روشنه که با ما چیکار میکنه.دست بردار از جون این ملت بدبخت چی میخوای ؟این مردم به اندازه کافی چوب ندونم کاریشونو دارند 35 ساله میخورند که از نظر من14 قرنه که دارن میخورند تودیگه نمک رو زخممون نپاش.دست بشور.این کارت در وهله اول خوشحال کردن اون عربهایی اجنبی که آرزوی درهم کوبیده شدن فرهنگ ایرانی رو دارن ویا نابودیه شیعه.حالا گور بابای مذهب .برای من ،ایرانی وفرهنگ 7000 سالش مهمه والا خدای هر کی تو قلبش وقلب کسی به کسی مربوط نیست…بیا سایتو با کمک با تجربه هایی که هستند،محلی درست کن که کنترل شده باشه وبشه رو مثائل روانی جوونها کار مثبت کرد .سکسی باشه؟ خوب باشه مگه تو سایت سکسی نمیشه این کارو پیاده کرد.بشه مثل یه مدرسه یا هرچی که اسمش همین معنی رو بده .جوون مشکل سکس داره مشکل روانی داره بیاد همین سایت آروم بشه وبره .نه اینکه با داستانهای احمقانه سکس با نزدیکان خانواده چون گرگ بره بیفته تو خانوادشون وپاره پاره کنه . تو فقط خودتو جای اونهایی بزار که خانوادشون از طریق سایت تو به ویرانه تبدیل شده. کافیه که از صد نفر 1 نفر چنین کاری رو بکنه .بنظرت چقدر طول میکشه که این کار اپیدمی بشه ومثل سرطان این مردم وفرهنگشو ببلعه اون وقت چی باقی میمونه آیا اون روز از ته دل میخندی ودلت خنک میشه ؟ فکر کن فقط یک لحظه.اگرتصمیم مثبت گرفتی چند تا از بچه های خوب ووطن پرست همین سایت که خودت میشناسی چه کسانی رو میگم در حد یه مشاوره اولیه همراهیت میکنن میتونی یه نظر سنجی بزاری از من فقط گفتن بوددیگه خود دانی.

23736 👀
0 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2011-05-12 19:19:42 +0430 +0430

انوش من کاری با تو و ادمین ندارم ولی حق رو به ادمین میدم چون کافی فقط یه بار این کس شعری رو که نوشتی خودت بخونی تا بفهمی که چه گهی خوردی.

0 ❤️

2011-05-12 19:36:36 +0430 +0430

جوون هموطنی دیگه نمونده مردم رو به صلابه کشیدند جوونای ما دیگه اون جوونا نیستند تا تونستن سر جوونا رو با کراک و شیشه گرم کردن چی شد اون رستم و سیاوش … شهوانی حداقل بار سنگینی که روی دوش جوونای مملکت ما گذاشتن و یه جورایی کم میکنه و سرگرم, بهتر از این نیست که دنبال اعتیاد باشن؟ خداوندا اون کسایی رو که این مصیبت و سر ملت ایران اوردن و به سزای کارشون برسون. به امید ایرانی ازاد

0 ❤️

2011-05-15 18:51:00 +0430 +0430

سلام
شهوانی خود را موظف به پاسخگویی به آمران به معروف و ناهیان از منکر نمی داند. اما مطلب شما را چون مودبانه و ظاهرا از سر دلسوزی نوشته شده به عنوان مشت نمونه خروار از این گونه انتقادها پاسخ می دهیم.

به نظر می رسد یک فرض مشترک در همه این قبیل انذار و اخطارها این است که شهوانی نقش وحشتناکی در انحطاط اخلاق جوانان، تخریب «غیرت و مردونگی» یا زوال «فرهنگ ۷۰۰۰ ساله» و … دارد. شهوانی باعث می شود بنیان خانواده ها از هم بپاشد و خواننده «چون گرگ» به جان خانواده خود یا دیگران بیافتد. البته برای اثبات این مدعاهای کلیشه ای هیچ گاه شاهدی ارائه نشده است . ناصحان صرفا فرض می گیرند که چنین نقش مخربی وجود دارد بدون اینکه حتی یک شاهد ارائه دهند.

در پاسخ، اولا ما این طور فکر نمی کنم که کاری که شهوانی می کند یعنی باز کردن فضایی برای گفتگو درباره موضوعات مرتبط با سکس - چه مجاز و «مشروع»‌ باشد و چه «نامشروع» - به خودی خود علت ناهنجاری اجتماعی باشد. به نظر ما این ناصحان و ناقدان هر چند هم که دلسوز باشند اما علت و معلول را با هم اشتباه گرفته اند و فکر می کنند با مخفی کردن واقعیت ها می توانند جلو مسائلی را که دوست ندارند بگیرند.

شهوانی طبیب اخلاق جامعه نیست و نمی خواهد باشد. واعظان برای «تربیت اخلاقی» و «ارشاد» مردم به حد وفور صف کشیده اند و منابر بسیار برپاست. شهوانی نمی خواهد منبر دیگری باشد.برعکس شهوانی می خواهد تریبون را به کسانی دهد که صدایشان همیشه در وعظ و خطابه های «معلمان اخلاق» گم شده است. شهوانی نمی خواهد با توجیه «حفظ امنیت اخلاقی» سانسور کند و خواننده جوانش را گوسفند یا گرگ فرض کند. شهوانی میدانی برای بروز میل انسانی است. میلی که همیشه توسط پاسداران نظم حاکم سرکوب شده است.

نکته مشترک دیگر در این قبیل نصیحت نامه ها این است که انواع و اقسام اتهام های خیانت به مرزپرگهر ، تیشه زدن به ریشه فرهنگ باستانی، مزدوری صهیونیست ها یا عرب ها، عاملیت در براندازی نرم، و سایر انگ ها (بسته به اینکه «دشمن» مورد علاقه ناصح چه باشد)مثل نقل و نبات نثار ما می شود. چیزی که اغلب این ناقدان فراموش می کنند یا خود را به فراموشی می زنند این است که شهوانی هیچ تخم دوزرده ای نیست و زبان فارسی هم فقط یکی از هزاران زبانی است که انسان به آن تکلم می کند. شهوانی فقط یک سایت سکسی از میلیون ها سایت سکسی روی کره زمین است که تقریبا به همه زبان های زنده وجود دارند. پورن از پرطرفدارترین بخش های اینرنت است چون سکس یک نیاز طبیعی و دائمی مردم است. هر جا تقاضا هست عرضه هم پیدا می شود.به همین سادگی.

مثل سایت های سکسی دیگر، شهوانی در ازای مطالب سکسی که ارائه می دهد بازدید کننده دارد و این بازدیدکننده ها با کلیک روی تبلیغات درآمدی برای شهوانی ایجاد می کنند و این درآمد برای بقای شهوانی کافی است. ما نه صهیونیست هستیم، نه مزدور دولت آمریکا و نه وابسته به هیچ جای دیگر. شهوانی کاملا مستقل است.

تئوری های توطئه البته همیشه باقی است و طرفداران خودش را دارد. اما خوب است پیش از قبول یکی از این تئوری ها واقعیت های مرتبط را هم بررسی کنید و ببنید چقدر شواهد حامی تئوری توطئه مورد علاقه تان هستند.

اگر فکر می کنید فرهنگ باستانی یا مذهب یا اخلاق «ناموسی» محبوب تان با یک سایت سکسی فارسی در خطر قرار می گیرد پس بدا به حال آن فرهنگ، دین یا اخلاق. این تنها چیزی است که می توانیم به شما بگوییم.

چیزی که باید روشن باشد این است که شهوانی تحت تأثیر متولی گری های کسانی که با انواع و اقسام توجیه ها خواهان اعمال سانسور هستند قرار نخواهد گرفت. خوشبختانه چماق تکفیر و سانسور پدرخوانده های ریز و درشت در عرصه اینترنت کارا نیست و کسی نمی تواند با تهدید و ارعاب روی اینترنت بساط «پلیس امنیت اخلاقی»‌ راه بیندازد. شهوانی به چنین کسانی باج نخواهد داد. چه تهدید کنند و چه عجز و لابه. شهوانی تا وقتی که سرپاست برای فراهم کردن یک فضای باز برای بیان آزادانه میل تلاش خواهد کرد و مرعوب پدرخوانده ها نخواهد شد.

اگر شما حقیقتا به دنبال بهبود وضع مردم ایران و مقابله با فلاکت و پلشتی هستید بهتر است راهکارهایش را در تغییر عوامل واقعی که نکبت و پلشتی می زایند جستجو کنید نه در کور کردن روزنه ی کوچکی برای بیان میل سرکوب شده و سرگرمی در یک سایت سکسی!

در کوی نیک نامی ما را گذر ندادند
گر تو نمی‌پسندی تغییر کن قضا را

0 ❤️

2011-05-25 19:08:14 +0430 +0430

به نظر من هم حق با انوشه است.ادمین عزیز شما هم از جوانان همین جامعه هستید.حالا تفکری مغایر با ارزش های کشور دارید. که این بد نیست. ولی به آن روز فکر کنید که بنیان خانواده ای حتی یک خانواده به خاطر شما ضعیف شود، آن وقت شما دچار گناهی بزرگ میشوید. به نظر من شما راه را درست نرفته اید. باز هم میگویم این فقط نظر من است و هر کس آزاد است هر گونه میخواهد فکر کند.باتشکر.

0 ❤️

2013-05-01 23:50:37 +0430 +0430

باسلام
من به تازگی عضو سایت شدم البته قبلا به اینجا سر میزدم گفتم حالا که بحث آزاده منم نظر بدم
اجازه هست؟

0 ❤️

2013-05-02 00:06:08 +0430 +0430

چه جالب نمیدونستم ادمین هم نظر میزاره…خخخخخخ

0 ❤️

2013-05-02 02:07:42 +0430 +0430

[quote=admin]واعظان برای «تربیت اخلاقی» و «ارشاد» مردم به حد وفور صف کشیده اند و منابر بسیار برپاست[/quote]
واعظان کین جلوه در محراب شهوانی کنند
چون به پارتی می روند آن کار دیگر هی کنند
پرسشی دارم ز انوشه شهوانی باز پرس
توبه فرمایان چرا خود این همه سکس می کنند :D
[quote=admin]شهوانی نمی خواهد با توجیه «حفظ امنیت اخلاقی» سانسور کند و خواننده جوانش را گوسفند یا گرگ فرض کند[/quote]
بنده زمانی که اومدم شهوانی کجا گرگ بودم؟ ولی الان که هستم :D

0 ❤️

2013-05-02 02:38:40 +0430 +0430

[quote=SHAAPOUR]ادمین قدیما حوصله داشت; کامنتای خوشگل خوشگل میذاشت [/quote]

آشیخ شاپور اون قدیما من که به هی نبودم ، اما با خواندن چنین کامنت هایی از ادمین ، با سخن شما صد در صد موافقم . فلذا از خداوند برای جناب ادمین صبر حوصله کافی و وافی خواستاریم. >:D< :D

0 ❤️

2013-05-02 03:13:47 +0430 +0430

anoosh manam kamelan ba admin movafegham va fek mikonam k harfet aslan manteghi nis.har melatiro k bebini tosh hame jor kesafat kari va gonahi peyda mishe va in ye chize kamelan tabiee hastesh.va kasi ham nemitone jelo innkasif kari ha va gonah kardanaro begire.shahvani che bashe va che nabashe in gonah kardana va zena kardan ha too melate iran ziyade va be edmin hich rabti nadare.va hamash ham bekhatere hamoon rahbar va ya raees jomhori hastesh k hamsale too enghad azash taraf dari mikonan.in ghavanine zendan manande iran hastan k baes mishan javoona be samte gonah va enheraf harekat konan.mage javoonaye iran chishoon az javoonaye melat haye dg kamtare k bayad intori be paye hokomat besoozan??pas age yekhorde mantegh dashte bashi mifahmi k gorge asli sahebane in hokoomate bi rahmane hastan.inam be khater dashte bash k hichkaso too ghabreh digari nemizaran.harkihar gonahi mikone khodesh badan javab goo hastesh shoma dg lazem nis az in cherto pert ha begi

0 ❤️

2013-05-02 03:24:49 +0430 +0430

[quote=admin]
در کوی نیک نامی ما را گذر ندادند
گر تو نمی‌پسندی تغییر کن قضا را
[/quote]
آفرین به طبع شعری ادمین :-X
بحث و پاسخ رو عالی بست ;-)

0 ❤️

2013-05-02 03:29:55 +0430 +0430

داداش ما گوشمون از این حرفا پره ،لطفا برو نصیحت هات رو واسه کسایی بگو که بنیان خونوادشون مشکل داره
مجبور نیستیم که ،خب من یکی داستان لز ،گی ، و محارم نمیخونم
خدا عقل سلیم داده بهمون ،اگه با خوندن چند داستان بنیان خونوادمون از هم بپاشه که دیگه فاجعه هستش
بیخیال داداش ،ممنون از نصیحت هات
ما نیازی به ارشاد نداریم
ضمنا ،هرکس به این سایت میاد صرفا برای سکس نمیاد ،برای خوندن داستان نمیاد
برای بیناموسی نمیاد
این سایت به جز تالار سکسی و داستان ،انجمنهای دیگه ای هم داره دادا
پس بای تا های

0 ❤️

2013-05-02 17:48:08 +0430 +0430

[quote=امام زاده بیژن]پروردگارا ادمین را با حوصله تر بگردان ![/quote]
خوشبختانه چیزی که زیاد داره صبر و حوصلس یعنی اینقدر با حوصلس که حرص آدمو در میاره ~X( ولی به نظرم چیزی که باعث میشه دیگه از این کامنتا نده نداشتن وقته. شاید ادمین خودمونم مثل شیخ اومده نجف و صداشو در نمیاره ;)

0 ❤️

2013-11-21 16:54:57 +0330 +0330

فلذا …!

0 ❤️

2013-11-21 17:10:00 +0330 +0330

وااای مردم از خنده
=)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =)) =))

0 ❤️

2013-11-21 17:20:43 +0330 +0330

خوبه خوبه. خوشمان آمد!
تاپیک های قدیمی ته صندوق چه شهوانی داره میاد بالا!
این یکی از معدود تاپیکایی هست که ادمین توش نظر گذاشته…

0 ❤️

2014-01-03 10:49:43 +0330 +0330

من هم با زننده تاپیک موافقم و هم با ادمین
اما واقعا این داستان های مضخرف اگه دیگه نمیزاشتین خیلی خوب بود من شاید 1 یکی از این داستان هارو خوندم… واقعا مضخرف و هیچ نشونی از واقعیت نداره
نظر شخصی من هست
با تشکر

0 ❤️

2014-01-03 10:55:15 +0330 +0330
35345
0 ❤️

2014-01-13 08:19:31 +0330 +0330

حکومت اسلامی ضد رابطه های نامشروع هستش.
ضد سکس خانوادگی و گروهی و غیره هستش.
این که بحث نداره داره ؟

0 ❤️

2014-01-18 20:35:43 +0330 +0330

جواب ادمین جالب بود.

0 ❤️

2014-01-18 22:03:19 +0330 +0330

همه اينهاازطرف حکام آخونديسم براي بقاي حکومت ننگين شان هست،اماخانواده پاک وجوان باخانواده الوده اين چرنديات نميشن که سکس بامخارم داشته باشند،سکس اگراجباري نباشدوازسررضايت طرفين باشدگناه که نيست هيچ عين ثوايه
نظرشخصي بنده است

0 ❤️

2014-01-25 03:14:09 +0330 +0330

[quote=admin]

اگر فکر می کنید فرهنگ باستانی یا مذهب یا اخلاق «ناموسی» محبوب تان با یک سایت سکسی فارسی در خطر قرار می گیرد پس بدا به حال آن فرهنگ، دین یا اخلاق. این تنها چیزی است که می توانیم به شما بگوییم.[/quote]
لاییییییییییییییییییییییییییییییییییییییک
افرین
یعنی این سخنیست که بارها در تاپیکهای متفاوت به دوستان عرض کرده ام.
واقعا خوشحال شدم متولی سایت خودش همچین سخنی رو بیان کرده است.نظر منم همین است.
عزیزان دل با اندکی تفکر این نکته قابل درک است.خود من قبول دارم داستانهای تاثیر فراوونی بر ذهنیت خوانندگان میذارند.
اما باور بفرمایید اون چیزیکه سبب میشود یه انسان بعد از خواندن این داستانها به فکر عملی کردن یه تجربه جدید بیوفتد اصلا و اصلا ماهیت داستان نیست,بلکه میل ذاتی اون فرد یه انجام چنین کارهاییست.فقط این داستانها ممکن است سبب شوند انسان یه چهارچوب برای عملی کردن افکارش پیدا کند.
همین و بس.
[quote=admin]اگر شما حقیقتا به دنبال بهبود وضع مردم ایران و مقابله با فلاکت و پلشتی هستید بهتر است راهکارهایش را در تغییر عوامل واقعی که نکبت و پلشتی می زایند جستجو کنید نه در کور کردن روزنه ی کوچکی برای بیان میل سرکوب شده و سرگرمی در یک سایت سکسی!

ا[/quote]
کلا این قسمت از پست ادمین نیاز به توضیح بیشتری ندارد.
امیدوارم کاربران عزیزدلی که همواره در تاپیکهای سکس گروهی … لز…گی… و… پستهایی سراسر از ناسزا میگذارند اندکی به این
سخنان بیاندیشند

0 ❤️

2014-01-25 03:27:26 +0330 +0330

آقای انوشه!
شخصیت و درون و ذات و افکار و رفتار و کردار افراد از روی چنتا عکس و فیلم و داستان تأثیر پذیره ! درست!
ولی این برای چند دقیقه است و دوباره فروکش میکنه و به حالت قبل برمیگرده و تا ابد اونجوری باقی نمیمونه!
نصیحت های شما هم همینطوره ! تأثیر خودش رو میذاره ولی برای چند دقیقه و بعد دوباره ذهن افراد به حالت قبل برمیگرده!
صرفأ جهت اطلاع

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «