با ماله کشان اسلامی چطور برخورد کنیم؟

1392/01/03

دوستان آزاد اندیشی که عمر گرانمایه رو صرف بحث و جدل با ماله کش های اسلامی می کنید، شما فقط بازار آنها را گرم می کنید و عمر خودتان را هدر می دهید!

این ماله کش های تازی پرست تا آخر دنیا برای زر زدن و دفاع از دین محمد زنباره وقت دارند. اینها برای بحث منطقی نیامده اند. آمده اند تا بساط کثافت اسلام و چرندیات تازی نامه شون رو اینجا پهن کنند و با جدل های فرسایشی به زعم خودشون به تقویت بیضه اسلام کمک کنند و میخ اسلام رو توی سرزمین کفر بکوبند
.
خیلی از این ها توله آخوندهایی که اینجا می بینید که معلوم نیست سرشون توی کدوم آخوره که می تونند روزی ده ها ساعت اینجا صرف مباحثه(!) بکنند . این انگل های جامعه بشری تلاش دارند از فضای آزادی این سایت استفاده کنند و اینجا رو هم به گند و کثافت اسلام آلوده کنند.

الان این اسلامیست های عقب افتاده با وجود صدها سایت و تریبون و کانال تلوزیونی که دستشونه و میلیاردها دلار پول مردم بدبخت ایران که صرف تبلیغ جفنگیات اسلامی می کنند می بینند که کالاهای بنجل شون نزد نسل جوان روز به روز خریدار کمتری داره برای همین آمده اند اینجا تا در سایت سکسی بساط دروغ و ریا و دین فروشی رو برپا کرده اند بلکه اینجا بتوانند مخاطب های جوان و خام را با ویروس دین آلوده کنند.

این ماله کش های حرفه ای (برخلاف مومنان فندق مغز عادی) مسلح به انواع ابزارآلات لفاظی و مغالطه هستند . اینها نقاط ضعف دین خودشون و روش های لاپوشانی رو خوب می دانند. برای همین با لحن پر از اهن و تلپ و حرف های دهن پرکن و نقاب منطق و عقلانیت آمده تا اینجا دروغ ها و کثافات شرع مقدس شون رو لا پوشانی کنند.

مطمئن باشید حتی اگر خود محمد شیاد زنباره هم برگرده و با صدای بلند اعلام کنه که بابا من شما رو سرکار گذاشتم و الله و … همه تراوشات ذهن مریض من بود … باز این ماله کش ها ول نمی کنند و توجیهاتی می آورند که این محمد اون محمد اصلی نیست!

به قول معروف سخت است فهماندن چیزی به کسی که برای نفهمی اش پول می گیرد.

پس توصیه می کنم وقت ارزشمند خود را صرفه کارهای بهتری کنید. بحث کردن با این شیادها فقط باعث بالا آوردن تاپیک های پرخدعه این شیادها می شود و اینها را به هدف شان که بیشتر دیده شدن است می رساند. اینها ادم بشو نیستند. بحث کردن با اینها مثل کشتی گرفتن با خوک است که هر چه بیشتر تقلا کنید بیشتر در کثافت خوکدانی اسلام غوطه می خورید و آلوده می شوید. این ماله کش ها دقیقا برای همین اینجا هستند که شهوانی را از بوی گه اسلام آکنده کنند.

خوشحال می شم نظر شما رو هم در این مورد بشنوم.

1556 👀
0 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2013-03-23 07:27:15 +0430 +0430

درست میگی منم موافقم.

0 ❤️

2013-03-23 11:41:15 +0430 +0430

این ماله کشان که تعدادشون هم کم نیست بعضی وقتا با تز منطقی بودن و بحث منطقی راه انداختن دور برمیدارن و بقیه مسلمونای بی اطلاع فکر میکنن اینا راست میگن و اسلام مشکلی نداره.من بعضی وقتا حوصله داشته باشم جوابشون رو میدم تا فکر نکنن کسانی که از اسلام برگشتن و بی دین هستن هیچی حالیشون نیست یا فقط بلدن توهین کنن.تاپیکا رو اگه بخونید میبینید بی دینا اطلاعات بیشتری از اسلام دارن و حرفاشون منطقی هست. لازم به ذکره اینا اینجا که دستشون به جایی نمیرسه تز منطقی بودن برداشتن اگه دستشون میرسید گردن مخالفا رو میزدن!!

0 ❤️

2013-03-23 17:55:59 +0430 +0430

داداش ما اینارو کیر خودمونم حساب نمیکنیم.

یکم باهاشون میلاسیم اموراتمون بگذره و گرنه واسه کیرمون بیشتر وقت میذاریم تا این کس مغزا :))

0 ❤️

2013-03-23 18:07:58 +0430 +0430

دمت گرم منم دقیقا به این موضوع رسیدم مغز ندارن که جاش پهنه فک کنم

0 ❤️

2013-04-15 21:15:00 +0430 +0430

ماله کش کیست؟

ماله کش کسی است که سعی در توجیه اباطیلی دارد که به اسم مقدسات از بچگی در ذهن معصوم اش فرو کرده اند اما حالا که بزرگ تر شده می بیند که یک عده هستند که نه تنها آن مقدسات پوشالی اش را قبول ندارند بلکه آنها را سلسله ای پایان ناپذیر از تناقض ها و دروغ های ذهن علیل یک بیمار زنباره می دانند - و استدلال های قوی هم برای این باورشان دارند.

اباطیلی که طی قرن ها دین فروشان (که دوست دارند خود را علما بخوانند) به آن بال و پر داده اند و برای منفعت خودشان به خورد مردم نادان داده اند دیگر برای آزاداندیشان حقیقت مسلم نیست. دین همیشه ناندانی خوبی برای شیادهای اغلب باهوشی بوده که دین را راحت ترین راه نان خوردن دید اند. دین فروش ها همیشه مثل کرم آسکاریس در جامعه بشری حضور فعالی داشته اند. اما امروز دیگر دین فروشی به سادگی زمان وسطا نیست.

اما ماله کش حتما یک آخوند یا کشیش دین فروش نیست. ماله کش می تواند یک مومن کاملا صادق باشد که خود را موظف به دفاع از ایمانی می بیند که مثل ویروس در مغزش خانه کرده است مثل شیافی که در کودکی در مغزش کرده اند و کاملا جذب شده. ماله کش با اباطیلی مواجه است که از یک عرب صحراگرد به اسم محمد تراوش کرده و با هیچ سریشی به دانش علمی امروز بشر نمی چسبد. اما ماله کش نمی تواند بپذیرد که کسی در جزمیات اش چون و چرا کند. در ذهن ویروسی ماله کش چیزی که در قرآن گفته شده بالاتر از هر حقیقت علمی است و همه علوم رو باید با قرآن توجیه کرد. ماله کش حاضر نیست بپذیرد که عقلانیتی که پش جزمیات دینی اش است در بهترین حالت عقلانیت زمان ارسطو و بطلمیوس است که از زبان یک عرب بادیه نشین بیان می شود. ماله کش با هیچ استدلالی حاضر نیست بپذیرد که قرآن صرفا تراوش های ذهن یک بیمار صرعی به اسم محمد بن عبدالله است. آدمی که یا شیاد حرفه ای بوده یا اینکه دچار اسکیزوفرنی بوده (بیماران دچار اسکیزوفرنی تصور می کنند صداهایی غیبی با آنها حرف می زنند. اگر این پیغمبر کذایی در قرن بیستم به دنیا می آمد احتمالا بیشتر عمرش را در آسایشگاه روانی بستری می شد و باعث این همه بدبختی برای بشریت نمی شد. اما اینجا چیزیهایی نیست که ماله کش دوست داشته باشد بشنود. ماله کش به هر ریسمان پوسیده ای چنگ می زند تا به آن اباطیل رنگ و لعاب علمی و امروزی بزند. مثل معتادی که هیچ توجیه عقلانی برای ترک را نمی تواند بپذیرد اما سعی می کند اعتیادش را توجیه کند. ویروس دین یک ویروس خطرناک است که مغز را از اندیشیدن آزادانه باز می دارد و عده کمی می توانند از آن رهایی پیدا کنند.

وجه تسمیه ماله کش چیست؟

ماله کش کسی است که کارش لاپوشانی تناقض ها،‌شناعت ها و اباطیل یک نظام عقیدتی است که سخت ترک خورده و در برابر دانش امروزی بشر آستانه فرو ریختن است. ماله کش کسی است که می خواهد شما باور کنید دنیا ساخته پرداخته یک موجود خونخوار و انتقام جو به اسم الله است که یک یک عرب صرعی و زنباره به اسم محمد رو به عنوان سخنگوی خودش روی کره زمین انتخاب کرده و هر کس که پرت وپلاهای اون عرب زنباره رو باور نداشته باشه تا ابد توی آتش می سوزنه!

نسل ماله کش ها هم مثل خود دین در همه جای دنیا در حال انقراض است.

0 ❤️

2013-04-26 11:54:08 +0430 +0430

همه جلبک مغزا اومدن دارن اسلام رو نقد میکنن
برو اتل متل توتوله بازی کوچولو
در حد این حرفا نیستی
اینا آثار جق زدنه ها که تهم میزنی میگی پس پروفسری

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «