بلد نیستی رک بکی؟

1390/02/25

سلام
اقای ادمین من یک بار بهت گفتم ، که طالب نیستی اینجا باشم بهم رک بگو. معنی نداره که هروقت میخوام نظری راجب داستانی بگم، نمیگذاری وارد بشه.این بچه بازی ها چیه؟، حالا مدعی دمکراسی هم هستی.!!!

2370 👀
0 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2011-05-15 23:51:00 +0430 +0430

البته شما مشخص نکرده اید که مطلب تان که فکر می کنید وارد نشده دقیقا چه بوده است. اما تا آنجا که به خاطر دارم هیچ نظر یا مطلبی از شما به طور دستی حذف نشده است.

جهت اطلاع شما و سایر کاربران گرامی: شهوانی یک سیستم ضداسپم دارد که به طور اتوماتیک جلو پست شدن نظرات شامل یک سری کلمات غیرمجاز (عمدتا فحش های رکیک) را می گیرد. ممکن است کامنت های شما توسط این سیستم منع شده باشد. به علاوه در بازبینی اگر ببینیم که نظری چیزی جز فحاشی نیست ممکن است آن را به طور دستی حذف کنیم.

شهوانی مطابق قوانین خودش کار می کند و ضمن اینکه به همه کاربران احترام می گذارد اما با کسی رودربایستی ندارد. اگر کاربری اصرار بر تخلف از قوانین سایت را داشته باشد اخراج می شود. ما نه وقتش را داریم و نه علاقه اش را که با کسی موش و گربه بازی کنیم.

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «