بهترین پوزیشن های سکسی

1396/01/22

به طور کلی میشه گفت که همه ی آدمای روی کره زمین عاشق سکس هستن و شک ندارم که خیلی از ما در صورت امکان، همه ی وقتمون رو توی تخت خواب میگذروندیم. ولی طبیعتا سکسی شبانه روزی و در هر 7 روز هفته نیازمند تنوعه و خوشبختانه انواع مختلفی از حالات وجود داره که میتونید به کار ببرید. ما برای تسهیل فرآیند یادگیری این ها از تصاویری بهره بردیم که هرکدوم از پوزیشن ها رو به وضوح شرح داده و تصور کردنشون رو ساده تر میکنند. البته ریزه کاری هایی چون شدت، سرعت و عشق بازی های مرتبط رو به عهده ی خودتون گذاشتیم تا هرکدوم از اونها رو به سیک خودتون پیاده کنید.

1.پوزیشن های سکسی میسیونری (سنتی)

این پوزیشن در نوع خود محبوب و معمول ترین به شمار میاد و علاوه بر اون مزایای فراوانی برای باکره ها و اون دسته از افرادی داره که به دنبال سکسی کاملا عاشقونه هستن. خود این پوزیشن حالات مختلفی داره که بنا به شرایط هر فردی تاثیر متفاوتی داشته و به کسب لذتی بیشتر کمک میکنه.



**1.میسیونری (سنتی)
**
پوزیشن اولیه (روبروی هم به طوری که مرد در بالا باشه)، قدیمی ترین و در عین حال محبوب ترین پوزیشن سکسی موجوده. تماس چشمی، تسلط نسبی مرد و زاویه ی دخول من جمله مواردی هستند که این پوزیشن رو محبوب میکنن. ضمن اینکه چندان بعیدم نیست که همین، اولین پوزیشنی بوده باشه که تو اولین سکس هرکسی استفاده شده. پوزیشنی مطمئن و راحت که امکان دخول و خروجی ساده رو در صورتی که یک مرد باشید به شما میده و همین مزایا در کنار سایر چیزهای دیگه است که باعث میشه که علیرغم علاقتون به هر پوزیشن دیگه ای، کارتون رو با استفاده از این پوزیشن شروع کنید. نکته: به این نوع سکس به این خاطر «میسیونری» گفته میشه که میسیونرها (مبلغ های) مذهبی مسیحی که به مستعمرات فرستاده می شدن فقط این نوع سکس رو مجاز می دونستن و به عنوان سکس قابل قبول خدا به بومیان توصیه می کردن!

89985 👀
1 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2017-04-10 21:50:12 +0430 +0430



** قورباغه ای
**یکی دیگه از پوزیشن های سنتی، تکنیک قورباغه ایه که با عنوان پوزیشن ایده آل هم شناخته میشه که حال و قدرت رو فدای موقعیت بهتر می کنه . می توانید از پوزیشن سنتی شروع کنید و با راست شدن کمر مرد به حدی که پاهای زن پشت باسن اون قرار بگیره ادامه پیدا میکنه. این حالت باعث مالیده شدن و ضربه خوردن کلیتوریس موقع تلنبه زدن شده و به ارضا شدن هرچه سریعتر زن کمک میکنه. فقط لازمه به یاد داشته باشید که دخول، عمیق و کامل صورت بگیره تا لذت زن به حداکثر برسه؛ چراکه هدف اصلی این پوزیشن، کسب لذتی بیشتر توسط زن هستش و نه شما.

1 ❤️

2017-04-10 21:53:02 +0430 +0430



**3.پاها روی شونه ها
**یکی دیگه از انواع کلاسیک پوزیشن اولیه که به دو صورت قرار گیری پاهای زن روی شونه های مرد و دخول در حالت زانو زدن مرد و یا قرار گیری زن در لبه ی یک ارتفاع مثل تخت و سرپا بودن مرد ممکن میشه. این پوزیشن ابتکار عملی 100 درصد رو در اختیار مرد میذاره و در عین حال سبب دخولی عمیق و کامل میشه و به همین جهت هم یک بازی برد-برد به حساب میاد. البته لازم به ذکره که بهتره جهت جلوگیری از عقب رونده شدن زن در حین دخول، دستاتون رو دور پاهاش قلاب کنید.

1 ❤️

2017-04-10 21:57:25 +0430 +0430



.پنکیک
یکی روش خفن تر پوزیشنِ پاها روی شونه ها که بهتون اختیاری تام میده. این پوزیشن با قرار گرفتن پاهای زن روی شونتون و کمری کمی تا قسمتی صاف شروع شده و با خم شدنتون رو به جلو تا تاجایی که بالا تنه هاتون به هم بچسبه ادامه پیدا میکنه. برای تسلط بیشتر هم میتونید حتی دست هاتون رو دور کمر طرف مقابل حلقه کنید و به سمت خودتون فشارش بدین. این پوزیشن علیرغم اینکه تماس بدنی رو به حداکثر میرسونه، توان هر گونه آزادی عمل و حرکتی رو از زن میگیره و بنابرین این شما هستید که میتونید ریتم و شدت دخول رو کنترل کنید. علاوه بر این، فشاری که به بدن و پاهای زن وارد میشه، سبب انقباض لگن و به دنبالش تنگ تر شدن واژنش میشه. فقط لازمه توجه داشته باشید که این پوزیشن رو صرفا موقع سکس با زنا و دخترایی که از انطاف بدنی کافی برخوردارن (که اکثرا هم نیستن) پیاده کنید. ضمن اینکه ادامه دادنش برای مدتی بیشتر از 2-3 دقیقه به هیچ عنوان توصیه نمیشه.

1 ❤️

2017-04-10 21:59:18 +0430 +0430



آسیاب کردن
این حرکت برای افرادی که سایز آلتی کوچکتر از حد معمول دارن توصیه میشه و بدین صورته که به جای دخول پی در پی و به اصطلاح تلنبه زدن که تنها بیشترین لذتش عاید شما میشه، آلتتون رو داخل واژن طرف مقابل نگه دارید و بدون درآوردنش و با حرکات چرخشی کمر، به سمت بالا فشار بیارید تا با تحریک از طریق کلیتوریس و جی- اسپات به ارگاسمی برسه که هیچگونه ارتباطی با سایز آلت مردونه ی شما نداره ولی در صورت لزوم میتونید از پوزیشن اولیه، برای دخول هرچه بیشتر آلتتون بهره ببرید که البته قرار دادن پتو یا بالشی زیر کمر طرف مقابلتون هم میتونه به این امر کمک شایانی کرده و بهترین زاویه رو در اختیارتون بذاره.

1 ❤️

2017-04-10 22:02:40 +0430 +0430



**صدف وینی
**

متخصص سکس، تامی مورگان، معتقده صدف وینی نیازمند قرار گرفتن مچ پاها در پشت سر زن و خم کردن کمرش جهت دستیابی به حالتی صدفی شکل، در عین نگه داشتن پاها با دست هاش برای کمک به تحمل فشار وارده است. مهمترین مزیت این روش هم امکان انجام دخلی فوق العاده عمیق و بیشتر از هر اون حالت دیگه ایه که ممکنه تجربه کرده باشید.

1 ❤️

2017-04-10 22:04:12 +0430 +0430



** عقاب گشوده بال
**

از اونجایی که این یکی به کمی طناب پیچی نیاز داره، به تازه کارها توصیه نمیشه. هرچند که اگه به این قبیل کارها علاقه داشته باشین میتونین انجامش بدین؛ چراکه از معدود پوزیشن هایی است که علیرغم افزایش حداکثری سطح تماس بدنی، نوعی سلطه گری رو هم چاشنی کار میکنه. نحوه ی انجامش هم بدین صورته که زن پاهاش رو حتی الامکان باز میکنه و بعدش شما باید مچ دست ها و پاهاش رو با طناب به هم ببندید تا علاوه بر کسب تسلطی تام، سوار بر کار باشید.

1 ❤️

2017-04-10 22:38:22 +0430 +0430

**2.پوزیشن های سکسی داگی استایل (سگی)
**

سگ ها چیزی بیشتر از یک دوست هستن؛ چراکه روشی فوق العاده برای سکس روهم به نمایش میذارن. هرچند داگی استایل یا هر پوزیشن دیگه ای که بواسطه ی اون در پشت پارتنرتون قرار میگیرید، تماس بدنی کمتری نسبت به انواع پوزیشن اولیه رو ایجاد میکنه که شاید همین هم مطلوب خیلی ها باشه، سکان هدایت رو کاملا به دستان توانمند شما میسپره.



**1.داگی استایل
**
بنا به هزاران دلیل اشکار و نهان، داگی استایل یکی از محبوب ترین پوزیشن های سکسی در بین تمامی رده های سنیه. این پوزیشن محبوب که اندکی سلطه پذیری رو چاشنی خودش کرده، انواع مختلفی داره ولی معمولا به فرم کلاسیکش که عبارت است از چهار دست و پا شدن زن و زانو زدن مرد در پشت سرش و انجام دخول از همونجا به همراه گرفتن پهلو ها و کشیدن زن به سمت خودش از صورت میگیره. شدت تلنبه زدن هم به خودتون بستگی داره و میتونه بنا به ترجیحتون تند یا کند باشه. علاوه بر این، درصورتیکه تمایل به افزودن رنگ و بوی سلطه پذیری به اون داشته باشید، میتونید با کشیدن موهای پارتنرتون یا اسپنک کردن باسنش، به این مقصود دست پیدا کنید. ضمن اینکه بازی کردن با کلیتوریس یا سینه ها با یکی از دستای آزاد در حین سکس هم از اون دسته اعمالیه که میتونه لذت بیشتری رو نصیب طرف مقابلتون بکنه.



**2.دستیابی به آسمان
**

صورت کلاسیک داگی استایل بر زانو زدن طرفین تکیه داره ولی کسی مجبور به رعایتش نیست؛ چراکه یکی دیگه از روش های انجام این کار بصورت ایستاده و با خم شدن به روی پاتنرتون هستش. هرچند میزان تماس بدنی در این پوزیشن بسی کمتر از داگی استایل معموله و فعالیت بدنی بیشتری رو هم به دنبال داره ولی با انجامش، شاهد احساسی متفاوت خواهید بود. ضمن اینکه به دلیل خم شدن و تکیه دادن به پارتنرتون دخولی عمیق تر صورت میگیره و به دلیل سختی در حرکات برگشتی، آلتتون مدت بیشتر رو داخل واژن میگذرونه.



**3. داگی استایل لبه ی تخت
**اساس بسیاری از پوزیشن ها بر پایه ی قرار گرفتن زن در ارتفاعی بالاتر از مرد هستش و منتهی این برعکس بوده و عبارت است از خم شدن 90 درجه ای زن بصورت ایستاده به همراه تکیه دادن دستاش به زانوهاش و زانو زدن مرد روی تخت و در پشت سر اون و دخول از عقب. این پوزیشن علیرغم اینکه دستتون رو بند میکنه و آزادی عمل حالت کلاسیکش رو ازتون سلب میکنه، تسلط بیشتری بهتون میده. ضمنا میتونید برای راحتی بیشتر طرف مقابلتون، یک صندلی رو جهت تکیه دادن در مقابلش قرار بدین.




**4.لولای در
**
متخصص سکس، تامی مورگان، معتقده که این پوزیشن علاوه بر امکان لمس جی-اسپات و اِی-اسپات جهت ارگاسمی برون ریز، راحتی بیشتری رو برای زن فراهم کرده و خستگی پوزیشن های قبلی رو از تنش درمیاره و عبارت است از دمر خوابیدن زن در حالیکه پاهاش رو به هم نزدیک کرده باشه و قرارگیری مرد در پشت سر و دخول از همونجا. هرچند این پوزیشن نیازمند تحمل بخشی از وزن شما توسط پارتنرتونه ولی به دلیل جفت شدن پاها، درعین احساس فشار و تنگی بیشتر در اطراف آلتتون، لذت بیشتری نصیب طرف مقابل میشه.



**5.داگی استایل پله ای
**

یکی دیگه از روش های انجام داگی استایل جهت سکس واژینال یا مقعدی، سکس روی پله ها و استفاده از مزیت شیب طبیعی اونها جهت دستیابی به بهترین زاویه است. عملی کردن این پوزیشن در وهله ی اول نیازمند وجود پله هایی مفروش با هرنوع کفپوش و یا در صورت نبودش حوله است. در ادامه هم بسته به قدتون میتونید زانو زده و یا سرپا وایستید؛ چراکه این پله ها به معنای قرار گیری پاتنرتون در پله و به تبع اون ارتفاعی بالاتر از شما و ایجاد ده ها زاویه ی متفاوت و بیشتر از داگی استایل معمول برای دخوله. فقط لازمه حواستون رو جمع کنید که یه وقت از پله ها نیفتید!



**6.قاشقی
**قاشقی یکی از بهترین پوزیشن ها برای افزایش حداکثری تماس بدنی و سکسی عاشقانه است. هرچند این به خودی خود مانعی برای افزایش خشونت در رابطه به شمار نمیاد و کاملا به خودتون بستگی داره و عبارت است از خوابیدن مرد به پهلو و قرارگیری زن در همین زاویه به صورت پشت به اون و انجام دخول و امکان کنترل اون توسط هر دونفره و یکی از بهترین پوزیشن ها برای سکس های طولانی و یا عاشقانه بدلیل راحتی و امکان نوازش و بوسیدن گردن و کمر زنه. ضمن اینکه میتونید با حلقه کردن دست هاتون به دور بدن پاتنرتون، اونها رو به سینه و یا کلیتوریسش رسونده و لذت مضاعفی رو به طرف مقابلتون پیشکش کنید.



**7.زانو زدن دونفری
**این پوزیشن یکی از بهترین انواع داگی استایل به شمار میاد و درعین حال تنها تفاوتش با اون، راست بودن کمر هر دو نفره که به معنای آزاد بودنِ دست های زن و به تبع اون امکان مالیدن کلیتوریسش و یا بیضه های شماست.

ادامه داره

4 ❤️

2017-05-20 12:20:42 +0430 +0430

پنکیک خوبه

0 ❤️

2017-09-03 20:34:23 +0430 +0430

Biggest like

0 ❤️

2018-05-29 21:49:59 +0430 +0430

بابت اطلاعات ممنون

0 ❤️

2018-05-31 17:25:18 +0430 +0430

من فقط 3 تا پوزیشن دوسدارم که دو تاش اینجا بود، صدف وینی، سگی، بیخ دیواری

0 ❤️

2018-06-01 19:59:03 +0430 +0430

از همشون اسکیرین شات گرفتم عالی بودن لطفا ادامه بزار

0 ❤️

2018-06-13 12:09:16 +0430 +0430
نقل از: Hermes1 **2.پوزیشن های سکسی داگی استایل (سگی) **

سگ ها چیزی بیشتر از یک دوست هستن؛ چراکه روشی فوق العاده برای سکس روهم به نمایش میذارن. هرچند داگی استایل یا هر پوزیشن دیگه ای که بواسطه ی اون در پشت پارتنرتون قرار میگیرید، تماس بدنی کمتری نسبت به انواع پوزیشن اولیه رو ایجاد میکنه که شاید همین هم مطلوب خیلی ها باشه، سکان هدایت رو کاملا به دستان توانمند شما میسپره.



**1.داگی استایل
**
بنا به هزاران دلیل اشکار و نهان، داگی استایل یکی از محبوب ترین پوزیشن های سکسی در بین تمامی رده های سنیه. این پوزیشن محبوب که اندکی سلطه پذیری رو چاشنی خودش کرده، انواع مختلفی داره ولی معمولا به فرم کلاسیکش که عبارت است از چهار دست و پا شدن زن و زانو زدن مرد در پشت سرش و انجام دخول از همونجا به همراه گرفتن پهلو ها و کشیدن زن به سمت خودش از صورت میگیره. شدت تلنبه زدن هم به خودتون بستگی داره و میتونه بنا به ترجیحتون تند یا کند باشه. علاوه بر این، درصورتیکه تمایل به افزودن رنگ و بوی سلطه پذیری به اون داشته باشید، میتونید با کشیدن موهای پارتنرتون یا اسپنک کردن باسنش، به این مقصود دست پیدا کنید. ضمن اینکه بازی کردن با کلیتوریس یا سینه ها با یکی از دستای آزاد در حین سکس هم از اون دسته اعمالیه که میتونه لذت بیشتری رو نصیب طرف مقابلتون بکنه.



**2.دستیابی به آسمان
**

صورت کلاسیک داگی استایل بر زانو زدن طرفین تکیه داره ولی کسی مجبور به رعایتش نیست؛ چراکه یکی دیگه از روش های انجام این کار بصورت ایستاده و با خم شدن به روی پاتنرتون هستش. هرچند میزان تماس بدنی در این پوزیشن بسی کمتر از داگی استایل معموله و فعالیت بدنی بیشتری رو هم به دنبال داره ولی با انجامش، شاهد احساسی متفاوت خواهید بود. ضمن اینکه به دلیل خم شدن و تکیه دادن به پارتنرتون دخولی عمیق تر صورت میگیره و به دلیل سختی در حرکات برگشتی، آلتتون مدت بیشتر رو داخل واژن میگذرونه.



**3. داگی استایل لبه ی تخت
**اساس بسیاری از پوزیشن ها بر پایه ی قرار گرفتن زن در ارتفاعی بالاتر از مرد هستش و منتهی این برعکس بوده و عبارت است از خم شدن 90 درجه ای زن بصورت ایستاده به همراه تکیه دادن دستاش به زانوهاش و زانو زدن مرد روی تخت و در پشت سر اون و دخول از عقب. این پوزیشن علیرغم اینکه دستتون رو بند میکنه و آزادی عمل حالت کلاسیکش رو ازتون سلب میکنه، تسلط بیشتری بهتون میده. ضمنا میتونید برای راحتی بیشتر طرف مقابلتون، یک صندلی رو جهت تکیه دادن در مقابلش قرار بدین.




**4.لولای در
**
متخصص سکس، تامی مورگان، معتقده که این پوزیشن علاوه بر امکان لمس جی-اسپات و اِی-اسپات جهت ارگاسمی برون ریز، راحتی بیشتری رو برای زن فراهم کرده و خستگی پوزیشن های قبلی رو از تنش درمیاره و عبارت است از دمر خوابیدن زن در حالیکه پاهاش رو به هم نزدیک کرده باشه و قرارگیری مرد در پشت سر و دخول از همونجا. هرچند این پوزیشن نیازمند تحمل بخشی از وزن شما توسط پارتنرتونه ولی به دلیل جفت شدن پاها، درعین احساس فشار و تنگی بیشتر در اطراف آلتتون، لذت بیشتری نصیب طرف مقابل میشه.



**5.داگی استایل پله ای
**

یکی دیگه از روش های انجام داگی استایل جهت سکس واژینال یا مقعدی، سکس روی پله ها و استفاده از مزیت شیب طبیعی اونها جهت دستیابی به بهترین زاویه است. عملی کردن این پوزیشن در وهله ی اول نیازمند وجود پله هایی مفروش با هرنوع کفپوش و یا در صورت نبودش حوله است. در ادامه هم بسته به قدتون میتونید زانو زده و یا سرپا وایستید؛ چراکه این پله ها به معنای قرار گیری پاتنرتون در پله و به تبع اون ارتفاعی بالاتر از شما و ایجاد ده ها زاویه ی متفاوت و بیشتر از داگی استایل معمول برای دخوله. فقط لازمه حواستون رو جمع کنید که یه وقت از پله ها نیفتید!



**6.قاشقی
**قاشقی یکی از بهترین پوزیشن ها برای افزایش حداکثری تماس بدنی و سکسی عاشقانه است. هرچند این به خودی خود مانعی برای افزایش خشونت در رابطه به شمار نمیاد و کاملا به خودتون بستگی داره و عبارت است از خوابیدن مرد به پهلو و قرارگیری زن در همین زاویه به صورت پشت به اون و انجام دخول و امکان کنترل اون توسط هر دونفره و یکی از بهترین پوزیشن ها برای سکس های طولانی و یا عاشقانه بدلیل راحتی و امکان نوازش و بوسیدن گردن و کمر زنه. ضمن اینکه میتونید با حلقه کردن دست هاتون به دور بدن پاتنرتون، اونها رو به سینه و یا کلیتوریسش رسونده و لذت مضاعفی رو به طرف مقابلتون پیشکش کنید.



**7.زانو زدن دونفری
**این پوزیشن یکی از بهترین انواع داگی استایل به شمار میاد و درعین حال تنها تفاوتش با اون، راست بودن کمر هر دو نفره که به معنای آزاد بودنِ دست های زن و به تبع اون امکان مالیدن کلیتوریسش و یا بیضه های شماست.

ادامه داره

Mrc> ?

0 ❤️

2018-06-13 14:02:01 +0430 +0430

قاشقی و لولای فوق العاده ان (clap)

0 ❤️

2018-06-14 22:21:18 +0430 +0430
نقل از: mahsa.khanoomi قاشقی و لولای فوق العاده ان (clap)

سلام ، من رشتم، مهم نیست از چه شهری باشه
به یه دختر یا ی خانم خودم بیست سالمه هرچقدر سنش از من بیشتر باشه بهتر ، برای هم صحبتی ، ی نفر که ی چیزایی که به هر کس نمیگم رو بهش بگم ، نیاز دارم ، اگه هست بیاد خصوصی ایدی بدیم بریم تلگرام ، لطفا فیک نباشه،

0 ❤️

2018-12-08 19:39:28 +0330 +0330
نقل از: Hermes1

** قورباغه ای
**یکی دیگه از پوزیشن های سنتی، تکنیک قورباغه ایه که با عنوان پوزیشن ایده آل هم شناخته میشه که حال و قدرت رو فدای موقعیت بهتر می کنه . می توانید از پوزیشن سنتی شروع کنید و با راست شدن کمر مرد به حدی که پاهای زن پشت باسن اون قرار بگیره ادامه پیدا میکنه. این حالت باعث مالیده شدن و ضربه خوردن کلیتوریس موقع تلنبه زدن شده و به ارضا شدن هرچه سریعتر زن کمک میکنه. فقط لازمه به یاد داشته باشید که دخول، عمیق و کامل صورت بگیره تا لذت زن به حداکثر برسه؛ چراکه هدف اصلی این پوزیشن، کسب لذتی بیشتر توسط زن هستش و نه شما.

اسم انگلیسی پوزیشن چیه؟

0 ❤️

2019-05-21 20:12:57 +0430 +0430

بنظرتون بهترین پوزیشن برای انال سکس‌چیه ک پارنتر درد کمتری احساس کنه؟

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «