جنایت اعراب مسلمان در حق پدران ما و جاری کردن رودخانه‌ای از خون آنان.

1392/06/07
آیا می‌دانید اعراب مسلمان در حق نیکان ما جنایتی  را مرتکب شدند که تاریخ از بیان آن شرم دارد؟
  دردناک است که ملتی خدای دشمنان تاریخی‌اش را بپرستد و همواره بر نوادگان رهبر همان عقیده‌ای که یارانش یکی از زشت‌ترین جنایات تاریخی را بر پدرانش روا داشته‌اند درود بفرستد، بر گورهای آنان گنبدها بسازد، از آنان استمداد غیبی نماید، روزانه دست‌کم 17 بار به سوی سرزمینشان خم و راست شود و معتقد باشد که خدایشان در آن سرزمین دستور ساختن خانه‌ای را برای خویش داده است؛ آیا می‌دانید اعراب مسلمان چه جنایت‌هائی را بر پدران ما روا داشته‌اند؟ 
 آیا وقت آن فرا نرسیده است که یک بار هم شده از تاریخ درس بگیریم و همگی دست در دست هم ریشه‌ی عقیده‌ی ضحاکانی که از نوادگان تاز هستند را از سرزمینمان برکنیم؟ ...
تجاوز اعراب مسلمان به ایران یکی از تراژدی‌های تاریخ ماست، طنز تاریخ است که ملتی برای قاتلان نیاکانش سر و دست بشکند و نوادگان سر دسته‌ی تحقیر کنندگانش را سید و سالار خویش بنامد.
  هم‌میهن خوب من، آیا می‌دانید که اعراب مسلمان بر سر پدران ما، مادران ما و نیاکان ما چه بلائی را آوردند؟
  از داستان جنگ خالد ابن ولید خبر دارید؟
   آیا می‌دانید هنگامیکه او با مقاومت جانانه از سوی ایرانیان مواجه گردید به خدایش، الله، سوگند خورد که جوئی بزرگ را از خون به راه اندازد و برای اینکه سوگند خالد مورد قبول الله قرار گیرد اعراب مسلمان مسیر رودی را تغییر دادند تا خون اسیران  با آب آمیخته شده و روان گردد؟
  آیا می‌دانید نوادگان همین اعرابی که علی ابن ابی طالب هم یکی از راهنمایان و فرماندهانشان در جنگ بود با افتخار می‌گویند: 
  مسلمانان با همان آبی که با خون ایرانیان آمیخته شده بود آسیابی را به حرکت در آوردند و آردی که از این کار به دست آمد خوراک سه شبانه‌روز لشکریان الله را تأمین نمود؟
  شاید به نظر افسانه بیاید، ولی بدانید که اعراب در چند کتب مرجع خویش که از معروفترین منابع آنان است از این مسئله با افتخار یاد می‌نمایند، قطع به یقین دو کتاب "البدایه و النهایه"(1) و "الکامل فی التاریخ"(2) از معروفترین منابع تاریخی اعراب هستند؛ من در اینجا متن عربی این نوشته را بدون دخل و تصرف آوردم تا شاید تازی‌پرستان ایرانی اندکی به خود آیند و بدانند که تازیان الله‌پرست چه بلائی بر سر میهنش آوردند...

الکامل فی‌‌التاریخ؟ ثم دخلت سنه اثنتی عشره/ صفحه 238:
… فقال خالد: اللهم إن هزمتهم فعلی ان لااستبقی منهم من اقدرعليه حتی اجری من دمائهم نهرهم.
فانهزمت فارس فنادى منادی خالد: الأسراء الأسراء، إلا من امتنع فاقتلوه. فاقبل بهم المسلمون اسراء، و وكل بهم من يضرب اعناقهم يوما و لیله . فقال له القعقاع وغيره:
لو قتلت أهل الأرض لم تجر دماؤهم، فارسل عليها الماء تبر يمینك، ففعل‌؛ وسُمِی نهر الدم، و وقف خالد على الطعام وقال للمسلمين:
قد نفلتكموه، فتعشى به المسلمون، وجعل من لم ير الرقاق، يقول:
ما هذه الرقاق البيض!
وبلغ عدد القتلى سبعين الفا، وكانت الوقع في صفر.

  خالد گفت: بارالها، اگر بر آنان چیره شوم هیچکدامشان را باقی نخواهم گذاشت تا اینکه از خونشان نهری جاری شود!

پس ایرانیان شکست خوردند، منادی خالد گفت که اسیر کنید، اسیر کنید مگر آنان که از اسارت خودداری نمایند بکشید؛ پس مسلمین اسیر گرفتند و آنان را یک شبانه روز کامل گردن زدند تا خون جاری شود.
قعقاع و تعدادی دیگر به او گفتند: اگر تمامی اهل زمین را بکشی خونی جاری نخواهد شد، پس آب رودخانه را به سمت آنان جاری کن، سپس چنان کرد و آن را رود خون نامیدند؛ خالد هنگام خوردن شام گفت:
عجب پاداشی است این نان نازک(که از چرخش آسیاب آبی بدست آمده بود که نیرو محرکه‌اش رود خون ایرانیان بود)!
تعداد کشته شدگان بالغ بر 70،000 نفر بود، این واقعه در ماه صفر(سال 12 هجری) اتفاق افتاد.
مضمون بالا در در کتاب “البدایه و النهایه” هم مشاهده می‌نمائیم با این تفاوت که در اینجا به روشنی از به حرکت در آوردن آسیاب آبی سخن به میان آمده است:
البدایه و النهایه/ سنه ثنتی عشره من‌ الهجره النبوی / صفحه 521:
قال خالد:
اللهم لك علی ان منحتنا اكتافهم ان لا استبقی منهم احدا اقدر عليه حتى اجری نهرهم بدمائهم. ثم ان الله عز وجل منح المسلمين اكتافهم، فنادى منادی خالد:
الاسر، الاسر، لا تقتلوا الا من امتنع من الاسر؛ فاقبلت الخيول بهم أفواجا يساقون سوقا، وقد وكل بهم رجالا يضربون أعناقهم في النهر، ففعل ذلک بهم خالد يوما وليله، و يطلبهم فی الغد ومن بعد الغد، و كلما حضر منهم احد ضربت عنقه فی النهر، و قد صرف ماء النهر الى موضع آخر، فقال له بعض الأمراء: ان النهر لا يجری بدمائهم حتى ترسل الماء على الدم، فيجری معه، فتبر يمينك؛ فارسله فسال النهر دما عبيطا، فلذلک سُمی نهر الدم، الى اليوم، فدارت الطواحين بذلک الماء المختلط بالدم العبيط ما كفى العسكر بكماله ثلاثه ايام .
وبلغ عدد القتلى سبعين الفا، ولما هزم خالد الجيش و رجع من رجع من الناس، عدل خالد الى الطعام الذی كانوا قد وضعوه لياكلوه، فقال للمسلمين:
هذا نفل فانزلوا فكلوا. فنزل الناس فاكلوا عشاء؛ و قد جعل الاعاجم على طعامهم جردقا كثيرا، فجعل من يراه من أهل الباديه من الأعراب يقولون: ما هذه الرقع؟ يحسبونها ثياب؛. فيقول لهم من يعرف ذلك من أهل الارياف والمدن: اما سمعتم برقيق العيش؟
قالوا:
بلى، قالوا: فهذا رقيق العيش. فسموه يومئذ رقاقا، وإنما كانت العرب تسميه القرن.
ترجمه‌ی بالا هم تقریبا معادل ترجمه‌ی “الکامل فی التاریخ” است بجز اینکه در اینجا از 70،000 نفری از ایرانیان یاد شده که اینگونه کشته شدند و همچنین از به حرکت درآمدن آسیاب بوسیله‌ی رود خون یاد شده و از نانی نازک و خوشمزه‌ی بسیار سفیدی یاد شده که تازیان در آن روز خوردند و آن را نان " رقاق"(3) نامیدند، نانی که می‌گفتند مانند لباس نازک است؛ این تسمیه تا کنون نیز در فرهنگ عربی باقی است.
البته خود محمد ابن عبدالله به صراحت گفته است که من برانگیخته شدم تا با مردم بجنگم تا اینکه مسلمان شوند…
ایات قرآن هم پر است از دستور به جنایت؛ ایا داستان کشتن تمام مردان بنی قریظه از پیر گرفته تا نوجوان را شنیده‌ای! ایا می‌دانی که محمد تمامی زنان، دختران و پسران خردسال این قبیله را یا میان سربازانش تقسیم نمود یا به اهل نجد فروخت تا اسلحه بخرد!
اما پرسشی که همچنان باقی می‌ماند این است که آیا سزاست ما این جنایتکار و خاندانش را خداگونه مورد احترام قرار دهیم و به خاطر آنان بر سر و سینه بزنیم؟

پاورقی
(1) این کتاب را اسماعیل ابن عمر الدمشقی معروف به ابن کثیر(متوفای سال 774 هجری قمری) نوشته است و شامل تاریخ و قصص می‌باشد که اتفاقات اسلامی تا سال 767 هجری قمری را بررسی کرده است.

(2) نوشته‌ی عز الدين ابی الحسن علی ابن ابی الكرم محمد بن محمد بن عبدالكريم ابن عبدالواحد الشيباني؛ معروف به ابن اثیر (تاریخ وفات سال 630 هجری قمری)
این کتاب از مشهورترین کتاب تاریخ اسلامی است.
(3)نان رقاق که اعراب به آن رگاگ می گویند

40457 👀
0 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2013-08-29 02:56:41 +0430 +0430

ممنون از روشنگری و اطلاع رسانی شما.ملتی که تاریخ خودش را فراموش کنه و چیزی ازش ندونه امیدی به پیشرفتش نیست.

0 ❤️

2013-08-29 03:54:18 +0430 +0430

اینا مشکلشون اینه که نمیتونن از عقاید ابا و اجدادشون دس بردارن فکر میکنن چیزی از دست میدن.
فقط یه چیز بهشون میگم که هیچ چیز ماورای این زمین وجود نداره و اینو وقتی میفهمن که مرده باشن و اونوقتم خیلی دیره. فقط اسکل یه عده آدمای تشنه قدرت و شهوت شدن.
(( بهشت بهترین بهانه برای جهنم کردن دنیاست. ))
صادق هدایت

0 ❤️

2013-08-29 10:35:29 +0430 +0430

همین الان هم کسانی که به عراق برا زیارت میرن مورد تجاوز عربها ( البته بیشترشون خودشون راضین ) قرار میگیرن.

0 ❤️

2013-08-29 10:43:34 +0430 +0430

شد من یه تاپیک باز کنم سیاسی و عرب و در مورد اسلام نباشه؟ :( کیرم داره میترکه میام اینجا میخوابه =))

0 ❤️

2013-08-29 10:55:15 +0430 +0430

پسرايران درودبرشماوازاطلاع رساني شماسپاسگذارم

0 ❤️

2013-08-29 11:17:20 +0430 +0430

ما همیشه عادت کردیم همه تقصیرا رو گردن بقیه بندازیم و خودمون و مظلوم جلوه بدیم
چرا نمیگیم ضعف پدران ما هم بوده که اونا پیروز شدن چرا پدران ما اینقدر قوی نبودن که کسی نتونه بهشون کوچکترین دست درازی کنه قوی بودن دیگری در اصل ضعف ما رو نشون میده که با سفسطه همیشه روش ماله کشی میکنیم

0 ❤️

2013-08-30 05:47:40 +0430 +0430

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما . بابت این تاپیک ضد اسلامی که شما زده اید میخواستم یه چیزایی به شما بگم .
منابع دقیقی در دست ندارم اما به کتاب های تاریخ 4ابتدایی تا 3راهنمایی میشه بسنده کرد.از آن جایی که اطلاع دارید ابتدا پیامبر نامه ای به خسرو پرویز نوشتند و وی را به اسلام دعوت کردند اما خسرو پرویز از آنجایی که نامه با نام او شروع نشده بود نامه را پاره کرده و دعوت پیامبر را رد کرد.گذشت تا زمان فوت پیامبر و خلافت عمر بن خطاب او بود که به ایران حمله کرد و در آن زمان با مخالفت امیر المومنین امام علی (ع) مواجه شد.اگر هم دقت کنید میبینی ایرانی ها تا قبل از ورود سلسله ی صفوی سنی بودند نه شیعه.
در ضمن اینجا یه سوال پیش میاد : شما از کجا میدانید ایرانی هستید؟که روی اسم تاپیک نوشتید …پدرانمان؟از آنجایی که بعد از حمله ی عمر به ایران اعراب نیز ساکن ایران شدند شاید خیلی از ما عرب باشیم .

0 ❤️

2013-08-31 01:34:42 +0430 +0430

[quote=Omid 2000]ممنون از روشنگری و اطلاع رسانی شما.ملتی که تاریخ خودش را فراموش کنه و چیزی ازش ندونه امیدی به پیشرفتش نیست.[/quote]
خواهش میکنم امید جان.
وظیفه است داداش.

0 ❤️

2013-08-31 01:35:59 +0430 +0430

[quote=parisa 938]اینا مشکلشون اینه که نمیتونن از عقاید ابا و اجدادشون دس بردارن فکر میکنن چیزی از دست میدن.
فقط یه چیز بهشون میگم که هیچ چیز ماورای این زمین وجود نداره و اینو وقتی میفهمن که مرده باشن و اونوقتم خیلی دیره. فقط اسکل یه عده آدمای تشنه قدرت و شهوت شدن.
(( بهشت بهترین بهانه برای جهنم کردن دنیاست. ))
صادق هدایت[/quote]
دقیقا …
آفرین.

0 ❤️

2013-08-31 01:39:04 +0430 +0430

[quote=سرزمين جاويد]پسرايران درودبرشماوازاطلاع رساني شماسپاسگذارم[/quote]
ممنون از شما.

0 ❤️

2013-08-31 01:42:07 +0430 +0430

[quote=بهزاد20]ما همیشه عادت کردیم همه تقصیرا رو گردن بقیه بندازیم و خودمون و مظلوم جلوه بدیم
چرا نمیگیم ضعف پدران ما هم بوده که اونا پیروز شدن چرا پدران ما اینقدر قوی نبودن که کسی نتونه بهشون کوچکترین دست درازی کنه قوی بودن دیگری در اصل ضعف ما رو نشون میده که با سفسطه همیشه روش ماله کشی میکنیم[/quote]
ببین بهزاد جان .
درسته اجداد ما شاید ضعیف بودن ولی اعراب خیلی جنایت در حق اجداد ما انجام دادن.
مگ
ه کوروش دنیا رو فتح نکرد؟
مگه کمبوجیه مصر رو نگرفت؟
مگه داریوش به جهان حکومت نکرد؟
مگه خشایار آتن رو نگرفت؟
کدومشون چنین جنایتهاییی مرتکب شدن؟

0 ❤️

2013-08-31 01:55:32 +0430 +0430

[quote=vampirehunter]با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما . بابت این تاپیک ضد اسلامی که شما زده اید میخواستم یه چیزایی به شما بگم .
منابع دقیقی در دست ندارم اما به کتاب های تاریخ 4ابتدایی تا 3راهنمایی میشه بسنده کرد.از آن جایی که اطلاع دارید ابتدا پیامبر نامه ای به خسرو پرویز نوشتند و وی را به اسلام دعوت کردند اما خسرو پرویز از آنجایی که نامه با نام او شروع نشده بود نامه را پاره کرده و دعوت پیامبر را رد کرد.گذشت تا زمان فوت پیامبر و خلافت عمر بن خطاب او بود که به ایران حمله کرد و در آن زمان با مخالفت امیر المومنین امام علی (ع) مواجه شد.اگر هم دقت کنید میبینی ایرانی ها تا قبل از ورود سلسله ی صفوی سنی بودند نه شیعه.
در ضمن اینجا یه سوال پیش میاد : شما از کجا میدانید ایرانی هستید؟که روی اسم تاپیک نوشتید …پدرانمان؟از آنجایی که بعد از حمله ی عمر به ایران اعراب نیز ساکن ایران شدند شاید خیلی از ما عرب باشیم .[/quote]
دوست عزیز کتابهای درسی دوم و سوم و… هیچ اعتباری ندارن !
بله شما الان یه کتاب تاریخ دوم و سوم راهنمایی رو بخون درس اولش ظهور اسلامه یعنی قبل از اسلام رو چیزی ننوشته.
پس بچه های ما باید بگن قبل از اسلام اصلا ایرانی وجود نداشته چون تو کتابهای ما چیزی ننوشته؟
نه دوست من این طرز فکر خیلی اشتباهه ما باید تاریخمون رو خودمون زنده کنیم.
در مورد سوال شما .
من شما رو نمیدونم ولی من تو ملایر به دنیا اومدم و طبق اسناد تاریخی و مدارک موجود هیچ کدوم از شهرهای( ملایر . خرم آباد. الیگودرز. ازنا. بروجرد. وتمامی شهرهای لر نشین ) به هیچ عنوان به اعراب باج ندادن.
میدونی آخرین شهرهایی که در مقابل اسلام استقامت کرد و تا آخرین لحظه دفاع کردن و تسلسم نشدن کدوم بودن.؟
نهاوند و ملایر آخرین شهرهایی بودن که به دست مسلمانان افتادن در صورتی که خیلی به مرز اعراب نزدیک بودن.
ببین جد من در هفت نسل پیش اسمش فرهاد بوده یعنی زمانی که اجداد شما ها اسم هایی مثل غلام عباس و غلام حسن و غلام علی و …میزاشتن.
البته برای تمام حرفهام مدرک دارم که فکر نکنی حرف الکی میزنم.

0 ❤️

2013-08-31 01:57:01 +0430 +0430

اعراب مسلمان بر کشور ما تاختند؛ خوردند و بردند و کشتند؛ ما ملت عجیبی هستیم که بخاطر کشته شدن کسانیکه در کشتن اجدادمان نقش داشتند بر سر و سینه می‌زنیم. تمام منابع معتبر تاریخی حکایت از دخالت علی و پس از او فرزندانش حسن و حسین در این کشتار دارند(1)، واقعیتهای تاریخی را می‌بینیم و همچنان چشمانمان را بر روی حقایق می‌بندیم، ما ملت عجیبی هستیم؛ کدامین ملت را سراغ دارید که بر ستمگران بر کشورش، سرزمینش، فرهنگش اشک بریزد و اجدادش را کافرانی اهل جهنم بداند، دشمنان آنان را پیام‌آور مهر دوستی بنامد و بر نکبتی که بر کشورش حاکم نموده‌اند به خود ببالد؟ این دشمنی برگرفته از رهبرشان، کسی که خود را پیامبر خدا می‌دانست، گرفته شده است. مگر او نبود که آرزوی شکست ایرانیان در جنگ با روم را داشت؟
نزدیک به 14 قرن است که اگر به دینشان اندک انتقادی داشته باشی، گردنت را می‌زنند؛ اجازه‌ی تعقل در اساس این دین را به کسی نمی‌دهند و ما از ته دل دینشان را دوست داریم و حاضریم به خاطر آنان جانمان را فدا کنیم؛ کسانیکه خود را اجداد باز مانده از آنان می‌نامند، سید و سالارخویش می‌دانیم؛ بر گور بازماندگان آن جنایتکاران گنبدها ساخته‌ایم و آنان را متبرک می‌دانیم! ما ملت عجیبی هستیم!
و اکنون نیز با چشم خویش جنایاتی که بر حق فرزندان این بوم از سوی پیروان آن جنایتکاران روا داشته می‌شود را مشاهده می‌کنیم، جنایاتی نظیر: کشتار بی‌گناهان، تجاوز جنسی در زندان‌ها و شکنجه‌ دادن‌های دردناک و اشکی از کسی بیرون نمی‌آید. این جانیان اهریمنی کیستند؟ آیا جز پروش یافته‌گان همان افکار؟ تمام این جنایت‌هائی که مرتکب می‌شوند، برگرفته از دینشان می‌باشد و ما همچنان چشم را بر روی حقیقت می‌بندیم و دوست داریم واقعیت‌ها را آنگونه که دوست داریم ببینیم نه آنگونه که هستند!====================================
(1) در فتوح البلدان 328 متن عربی و همچنین تاریخ طبری جلد 5 صفحه‌ی 216 به روشنی به دخالت حسن این علی و حسین ابن علی در جنگ ضد ایرانیان اشاره شده است

0 ❤️

2013-08-31 02:01:18 +0430 +0430

دستور به کشتار بزرگ مردم استخر در زمان علی به علت روی تافتن از اسلام و ستم مسلمانان (فارسنامه ابن بلخی، صفحه 136)، قیام مردم فارس و کرمان و جنایت بزرگ زیاد ابن ابیه حاکم برگزیده علی در سلاخی کردن مردم این شهرها (تاریخ طبری جلد 6 صفحه 2657 و یا فارسنامه صفحه 136) قیام‌های مکرر مردم خراسان در زمان علی بر علیه ستم اسلام و جنگ مردم با جعد بن هبیره فرستاده علی (تاریخ طبری جلد 6 صفحه 2586)، دو بار قیام مردم ری و فرستاده شدن ابوموسی توسط علی به آنجا برای سرکوب مردم (فتوح البلدان صفحه 150) قیامهای مردم آذربایجان و سیستان و …

0 ❤️

2013-08-31 02:09:32 +0430 +0430
  ایران و روم دو ابرقدرت منطقه‎ای بودند که مدت‌ زیادی بود با هم در نبرد بودند؛ مسلمانان خود را به رومیان نزدیکتر می‌دانستند؛ زیرا آنان را اهل کتاب می‌پنداشتند و ایرانیان را به قول خودشان مجوس، این درحالی بود که غیر مسلمانان منطقه‌ی مکه و اطراف آن به همین دلایل، خود را به ایرانیان نزدیکتر می‌دانستند(دشمن دوست دشمن، دوست است).

  البته جالب اینکه اسلام معتقد است انجیل نیز تحریف شده است(این موضوع نشانه‌ی عدم آگاهی محمد از انجیل است زیرا مسیحیان ادعا ندارند که کتابی به نام انجیل نوشته‌ی خداست، آنان نقل قولهای مختلف از احوال مسیح را در کتابهای مختلفی گرد هم آورده‌اند) اعتقاد به تحریف شدن انجیل، اعتقاد به نبود مسیحیت واقعی است، اما معلوم نیست که چرا مسلمانان تا این اندازه خود را به رومیان نزدیک می‌دانستند.      به نظر من این نزدیکی به دلیل دشمنی و کینه توزی آنان از ایرانیان است، ایرانیانی که معلوم نیست چه هیزم تری به اعراب فروخته بودند؟ یکی از این هیزم‌ها احتمالا وجود سلمان بوده؛ سلمانی که به دلیل اعتقاد خاص دینی‌اش، نخست به روم و سپس به اعراب مسلمان پناهنده و مسلمان شد.
  ایران و روم همواره با هم درگیری داشتند؛ گاهی ایرانیان و زمانی هم رومیان پیروز این جنگها می‌شدند؛ در یکی از این نبردها، ایرانیان بر رومیان پیروز شدند؛ غیر مسلمانان با شنیدن این خبر شادمان گشتند، این شادمانی همراه با ناراحتی، اندوهگین شدن و یأس مسلمانان بود؛ این اندوه و خشم در محمد ابن عبدالله هم کاملا هویدا بود؛ این بود که به مسلمانان گفت: رومیان در عرض چند سال پیروز خواهند شد؛ او مدت این چند سال را مشخص نکرد و نگفت که در نبرد بعدی این پیروز حاصل خواهد شد، جالب‌تر این است که او حتی مکان این پیروزی را نیز مشخص نکرد و تنها به این امر بسنده نمود که در نزدیکترین نقطه، صد البته مشخص نیست این نزدیکترین نقطه کجاست؟ از آنجائیکه الله خود را پشت سر و کمک کننده‌ی رومیان می‌دانست، پس باید این پیروزی قاطع و همراه با شکست کامل ایرانیان باشد که چنین شکستی در تاریخ و در زمان ادعای محمد مبنی بر فرستاده شدن(رسول) از سوی الله، برای ایرانیان ثبت نشده است؛ زیرا اگر چنین شکستی قاطع ثبت شده بود نبرد قادسیه و سایر جنگهای سخت اعراب مسلمان با ایرانیان معنا نداشت.
  این پیش بینی از جهتی دیگر نیز قابل بررسی است و آن هم رندبازی پیش بینی کننده است؛ قرآن بیان می‌نماید که ایرانیان با نصرت الله از رومیان در مدت چند سال شکست خواهند خورد؛ این در حالی است که مدت را مشخص ننموده است.       فرض می‌کنیم که چنین شکستی صورت گرفته است، آیا برای دو ابرقدرتی که دائما در طول تاریخ با هم در نبرد بوده‌اند و بطود متناوب بر هم پیروز می‌شدند، چنین پیش‌بینی کاری است اعجاب انگیز؟ این پیش بینی مانند این است که اگر رقیب "الف" از "ب" شکست خورد و این دو دارای طرفدارانی باشند؛ به طرفداران "الف" بیان نمائیم که شما ناراحت نباشید، زیرا پس از چند سالی "الف" بر "ب" پیروز خواهد شد و مدت را مشخص ننمائیم.      همه‌ی اینها را به کنار:       آیا در حالتی که احتمال درست شدن پیش بینی 50% باشد، معجزه‌ای نهفته است؟      البته محمد ابن عبدالله برای حالت باخت نیز راهکاری را در قرآن پیش بینی نموده است و آن نسخ آیات قرآن است.
        قرآن بیان می‌نماید که اگر ما آیه‌ای را نسخ کردیم، مانند و یا بهتر از آن را جایگزین می‌نمائیم( مانند این نمونه):
 " وَمَا أَرْسَلْنَا مِن قَبْلِكَ مِن رَّسُولٍ وَلَا نَبِيٍّ إِلَّا إِذَا تَمَنَّى أَلْقَى الشَّيْطَانُ فِي أُمْنِيَّتِهِ فَيَنسَخُ اللَّهُ مَا يُلْقِي الشَّيْطَانُ ثُمَّ يُحْكِمُ اللَّهُ آيَاتِهِ وَاللَّهُ عَلِيمٌ حَكِيمٌ (حج/52" هیج رسول و نبی نیست که آرزوئی داشته باشد(بعضی ها معنای تلاوت را میکنند) و شیطان در آرزوی (تلاوت) او القائی نداشته باشد پس الله آنچه را که شیطان القا کرده نسخ میکند , سپس آیاتش را محکم می‌سازد.      اما آیه‌ی مربوطه:      غُلِبَتِ الرُّومُ (روم/2) روم شكست خورد.      فِي أَدْنَى الْأَرْضِ وَهُم مِّن بَعْدِ غَلَبِهِمْ سَيَغْلِبُونَ(روم/3) در نزديكترين سرزمين و ایشان پس از شکستشان، پيروز خواهند گرديد.      فِي بِضْعِ سِنِينَ لِلَّهِ الْأَمْرُ مِن قَبْلُ وَمِن بَعْدُ وَيَوْمَئِذٍ يَفْرَحُ الْمُؤْمِنُونَ (روم/4) در مدت چند سال، (زیرا که) کار در گذشته و آینده برای الله است، و آن روزى است که مؤمنان شاد میشوند.      بِنَصْرِ اللَّهِ يَنصُرُ مَن يَشَاءُ وَهُوَ الْعَزِيزُ الرَّحِيمُ(روم/5) (این پیروزی) با یاری الله است و (الله) هر کس را بخواهد یاری خواهد نمود و او بزرگوار و رحم کننده است.      ابن آیه از همه جالب‌تر است؛ لشکریان رومیان همواره در طول تاریخ از بی‌رحم‌ترین سربازان جهان بوده‌اند، و این ایرانیان بودند که با تسامح و تساهل نسبت به اقوام شکست خورده، آنان را پناه می‌دادند، نمونه‌ی بارز این پناه دادن یهودیان بودند، هیچ سندی در تاریخ وجود ندارد که ایرانیان با مسیحیان بدلیل مسیحی بودن، جنگیدند؛ حال دلیل این کینه‌توزی اعراب مسلمان از ایرانیان چیست، کاملا پرسش بر انگیز است!؟      آن گونه که ادعا می‌گردد ابتدا و در اوایل اسلام ایرانیان بر رومیان پیروز شدند که این موضوع باعث ناراحتی مسلمین گردید و باز طبق گفته‌های مسلمین در اواخر اسلام و زمان صلح حدیبیه این پیروزی در "ادنی الارض" اتفاق افتاد.
یکی از موضوعاتی که مسلمین معجزه تراش بیان می‌نمایند این است که قرآن از لفظ "ادنی الارض" استفاده نموده که منظور "بحر المیت است"، در پاسخ باید گفت:
 اولا در کجای تاریخ بیان شده که در زمان ادعای پیامبری از سوی محمد چنین نبردی در منطقه‌ی بحرالمیت صورت گرفته است؟
 ثانیا؛ چرا کسی از پیشینیان و خود محمد چنین فهمی را از "ادنی الارض" نداشته است؟
  بغوی در تفسیر این آیه می‌گوید که منظور نزدیکترین نقطه‌ی سرزمین شام به عرب و عجم(در آن زمان به ما ایرانیان عجم می‌گفتند گرچه به معنی عمومی بیگانه است) می‌باشد:

وهي أدنى الشام إلى أرض العرب والعجم… (1)

  قرطبی در تفسیرش به صراحت بیان می‌نماید که در اینجا "ادنی" به معنی "نزدیکتر" می‌باشد:

“و ادنى معناه اقرب”
او از قول مجاهد بیان می‌نماید که مکان جنگ نقطه‌ای بوده بین عراق و شام و البته نظرات مختلف(2).
طبری در تفسیرش می‌گوید که “ادنی الارض” از ایران تا شام را شامل می‌شود:
"من ارض الشام الى ارض فارس …(3)

=========================================
(1)
انه كان بين فارس و الروم قتال، و كان المشركون يؤدون ان تغلب فارس الروم، لان أهل فارس كانوا مجوسا اميين، والمسلمون يؤدون غلبه الروم على فارس، لكونهم أهل كتاب، فبعث كسرى جيشا الى الروم و استعمل عليها رجلا يقال له شهريراز، و بعث قيصر جيشا إلى فارس و استعمل عليهم رجلا يدعی يحفس، فالتقيا باذرعات و بصرى، وهي ادنى الشام إلى أرض العرب و العجم ، فغلبت فارس الروم ، فبلغ ذلك المسلمين بمكه، …

(2)
وجاء الخبر الى النبی صلى الله عليه و سلم يوم الحديبيه، ففرح من معه من المسلمين؛ فذلك قوله تعالى: الم غلبت الروم فی ادنی الارض يعني أرض الشام؛ عكرمه: باذرعات، و هی ما بين بلاد العرب والشام و قيل: ان قيصر كان بعث رجلا يدعى يحنس وبعث كسرى شهربزان فالتقيا باذرعات وبصرى وهی ادنى بلاد الشام إلى ارض العرب والعجم. مجاهد: بالجزيره، و هو موضع بين العراق والشام . مقاتل: بالاردن وفلسطين . و ادنى معناه اقرب. قال ابن عطيه: فان كانت الواقعه باذرعات فهی من ادنى الأرض بالقياس إلى مكه…

(3)
و الصواب من القراءه فی ذلک عندنا الذی لا يجوز غيره بضم الغين لاجماع الحجه من القراء عليه فإذ كان ذلک كذلک فتاويل الكلام: غلبت فارس الروم (فی ادنی الارض) من ارض الشام الى ارض فارس.

0 ❤️

2013-08-31 02:19:52 +0430 +0430

سلام.
پسر ایران عالیه .دمت گرم کارت خیلی درسته مطممئنم خیلی از ایرانیها این مطالب رو نمیدونن.
راستی هم شهری هم که هستی دیگه کارت حرف نداره.
افتخار میکنم که همشهری مثل تو دارم.

0 ❤️

2013-08-31 02:23:11 +0430 +0430

[quote=كاپيتان فرهاد2]سلام.
پسر ایران عالیه .دمت گرم کارت خیلی درسته مطممئنم خیلی از ایرانیها این مطالب رو نمیدونن.
راستی هم شهری هم که هستی دیگه کارت حرف نداره.
افتخار میکنم که همشهری مثل تو دارم.[/quote]
مرسی کاپیتان.
منم باعث افتخارمه که آقایی مثل شما هم شهریمه.
کاپیتان یادته گفتی وظیفه ما ایرانی هاست؟
منم دارم وظیفه ام رو انجام میدم…

0 ❤️

2013-08-31 02:32:32 +0430 +0430

[quote=پسر ایران][quote=كاپيتان فرهاد2]سلام.
پسر ایران عالیه .دمت گرم کارت خیلی درسته مطممئنم خیلی از ایرانیها این مطالب رو نمیدونن.
راستی هم شهری هم که هستی دیگه کارت حرف نداره.
افتخار میکنم که همشهری مثل تو دارم.[/quote]
مرسی کاپیتان.
منم باعث افتخارمه که آقایی مثل شما هم شهریمه.
کاپیتان یادته گفتی وظیفه ما ایرانی هاست؟
منم دارم وظیفه ام رو انجام میدم…[/quote]
دمت گرم داداش.
شرمندمون نکن دیگه.
منم مدرک در باره جنایت اعراب زیاد دارم میزارم اینجا تا همه بخونن و تاریخ تحریف شدشون رو بدونن.

0 ❤️

2013-08-31 02:35:55 +0430 +0430

واقعیت نوشتی واقعیتی که حکومت سعی در پنهانسازی ان دارد

0 ❤️

2013-08-31 04:10:42 +0430 +0430

کسی ادعا نکرد که یونانیان و رومیان و … به ما حمله نکردند و یا اینکه ما به دیگران حمله نکردیم. همه ی این هایی که گفته اید درست است منتهی توجه نمی کنید که وقتی یونانیان به ما حمله کردند ادعا نکردند که از جانب خدا آمده اند و برای این کار فرمان الهی دارند!! یعنی جنگ آنها صرفاً بر سر قدرت و تصرف سرزمین بوده. وقتی حکومت های ایرانی هم به سرزمین های دیگر حمله می کردند برای گسترش قلمرو این کار را انجام می دادند و به کارشان برچسب “الهی” نمی زدند. اگر می بینید که حمله ی اعراب در ذهن ملت ایران حک شده به دلیل آن است که هنوز داریم هزینه ی آن را می پردازیم و ایدئولوژی صادر شده از سوی آنها به صورت یک “دَوال پا” به دور گردن ما پیچیده است. مطمئن باشید اگر سرنوشت امروز ملت ایران با حمله ی یونانیان ارتباط پیدا می کرد این حمله ی به خصوص را برجسته می کردیم و آن را مورد انتقاد قرار می دادیم.

0 ❤️

2013-08-31 04:25:25 +0430 +0430

درود بر شما با اين تاپيك
موضوعات اين چنيني خاريست در چشم دشمنان ايران از جمله جمهوري اشغالگر اسلامي

0 ❤️

2013-08-31 07:34:29 +0430 +0430

[quote=پسر ایران][quote=بهزاد20]ما همیشه عادت کردیم همه تقصیرا رو گردن بقیه بندازیم و خودمون و مظلوم جلوه بدیم
چرا نمیگیم ضعف پدران ما هم بوده که اونا پیروز شدن چرا پدران ما اینقدر قوی نبودن که کسی نتونه بهشون کوچکترین دست درازی کنه قوی بودن دیگری در اصل ضعف ما رو نشون میده که با سفسطه همیشه روش ماله کشی میکنیم[/quote]
ببین بهزاد جان .
درسته اجداد ما شاید ضعیف بودن ولی اعراب خیلی جنایت در حق اجداد ما انجام دادن.
مگ
ه کوروش دنیا رو فتح نکرد؟
مگه کمبوجیه مصر رو نگرفت؟
مگه داریوش به جهان حکومت نکرد؟
مگه خشایار آتن رو نگرفت؟
کدومشون چنین جنایتهاییی مرتکب شدن؟[/quote]
1:شما ميگی شاید اجداد ما ضعیف بودن اگه ضعیف نبودن پس چرا شکست خوردن
2:اگه بحثتون کوروش داریوش باید ی تایپیک میزدی در وصف کوروش و داریوش مطلب مینوشتی نه از ظلمی که به پدرانمون شده صحبت کنی اگه هدف از دونستن تاریخ عبرت گرفتن باید بیشتر در مورد ضعف پدرانمون حرف زد و قدرت گرفتن نه اینکه مدام از ظلم و ظالم بگیم نه اینکه من بخوام بگم ظلمی نشده درست به ما ظلم هم شده ولی اینهمه بحث در مورد خود ظلم هیچ دردی ازمون دوا که نمیکنه هیچ درد بی مسئولیتی هم بهمون میچسبه

0 ❤️

2013-08-31 07:50:43 +0430 +0430

[quote=خرزو خان ها]واقعیت نوشتی واقعیتی که حکومت سعی در پنهانسازی ان دارد[/quote]
مرسی داداش.
عاشق امضاتم سالار.

0 ❤️

2013-08-31 08:09:57 +0430 +0430

[quote=pesar.khasteh]درود بر شما با اين تاپيك
موضوعات اين چنيني خاريست در چشم دشمنان ايران از جمله جمهوري اشغالگر اسلامي[/quote]
مرسی عزیز .
پاینده باد ایران.
خدایا ایستاده مردن را نصیبم کن که نشسته زیستن بیزارم…

0 ❤️

2013-08-31 08:29:20 +0430 +0430

[quote=بهزاد20][quote=پسر ایران][quote=بهزاد20]ما همیشه عادت کردیم همه تقصیرا رو گردن بقیه بندازیم و خودمون و مظلوم جلوه بدیم
چرا نمیگیم ضعف پدران ما هم بوده که اونا پیروز شدن چرا پدران ما اینقدر قوی نبودن که کسی نتونه بهشون کوچکترین دست درازی کنه قوی بودن دیگری در اصل ضعف ما رو نشون میده که با سفسطه همیشه روش ماله کشی میکنیم[/quote]
ببین بهزاد جان .
درسته اجداد ما شاید ضعیف بودن ولی اعراب خیلی جنایت در حق اجداد ما انجام دادن.
مگ
ه کوروش دنیا رو فتح نکرد؟
مگه کمبوجیه مصر رو نگرفت؟
مگه داریوش به جهان حکومت نکرد؟
مگه خشایار آتن رو نگرفت؟
کدومشون چنین جنایتهاییی مرتکب شدن؟[/quote]
1:شما ميگی شاید اجداد ما ضعیف بودن اگه ضعیف نبودن پس چرا شکست خوردن
2:اگه بحثتون کوروش داریوش باید ی تایپیک میزدی در وصف کوروش و داریوش مطلب مینوشتی نه از ظلمی که به پدرانمون شده صحبت کنی اگه هدف از دونستن تاریخ عبرت گرفتن باید بیشتر در مورد ضعف پدرانمون حرف زد و قدرت گرفتن نه اینکه مدام از ظلم و ظالم بگیم نه اینکه من بخوام بگم ظلمی نشده درست به ما ظلم هم شده ولی اینهمه بحث در مورد خود ظلم هیچ دردی ازمون دوا که نمیکنه هیچ درد بی مسئولیتی هم بهمون میچسبه[/quote]
اتفاقا باید از ظلم ها گفت تا مردم بهتر تاریخ رو بدونن.
با همین ها عبرت گرفته میشه.

0 ❤️

2013-08-31 08:40:39 +0430 +0430

بحث در این باره باعث به وجود اومدن چیزی به جز تفرقه میون مردم نمیشه

0 ❤️

2013-08-31 08:57:15 +0430 +0430

[quote=پـارسـی]بحث در این باره باعث به وجود اومدن چیزی به جز تفرقه میون مردم نمیشه[/quote]
بله پارسی جان به خاطر اینکه مردم ما حقیقت رو نمیدونن و وقتی حقیقت رو براشون میگی باورشون نمیشه و میگن ما 1400 ساله به این ایمان داریم و شما دروغ میگید.
تا وقتی مردم ایران بدون مطالعه و تحقیق به اسلام پایبند باشن و کورکورانه تعصب نشون بدن این بحث ها بی فایده است.

0 ❤️

2013-08-31 09:00:34 +0430 +0430

[quote=پسر ایران][quote=پـارسـی]بحث در این باره باعث به وجود اومدن چیزی به جز تفرقه میون مردم نمیشه[/quote]
بله پارسی جان به خاطر اینکه مردم ما حقیقت رو نمیدونن و وقتی حقیقت رو براشون میگی باورشون نمیشه و میگن ما 1400 ساله به این ایمان داریم و شما دروغ میگید.
تا وقتی مردم ایران بدون مطالعه و تحقیق به اسلام پایبند باشن و کورکورانه تعصب نشون بدن این بحث ها بی فایده است.[/quote]
شما با اسلام مشکل داری؟

0 ❤️

2013-08-31 09:20:58 +0430 +0430

[quote=پـارسـی][quote=پسر ایران][quote=پـارسـی]بحث در این باره باعث به وجود اومدن چیزی به جز تفرقه میون مردم نمیشه[/quote]
بله پارسی جان به خاطر اینکه مردم ما حقیقت رو نمیدونن و وقتی حقیقت رو براشون میگی باورشون نمیشه و میگن ما 1400 ساله به این ایمان داریم و شما دروغ میگید.
تا وقتی مردم ایران بدون مطالعه و تحقیق به اسلام پایبند باشن و کورکورانه تعصب نشون بدن این بحث ها بی فایده است.[/quote]
شما با اسلام مشکل داری؟[/quote]
من کلا با دین مشکل دارم .
چون دین باعث بد بختی مردم میشه.
فرقی هم نداره اسلام یا مسیح یا یهود یا زرتشت یا بودا و یا هر دین دیگه ای.

0 ❤️

2013-08-31 09:25:30 +0430 +0430

[quote=پسر ایران][quote=پـارسـی][quote=پسر ایران][quote=پـارسـی]بحث در این باره باعث به وجود اومدن چیزی به جز تفرقه میون مردم نمیشه[/quote]
بله پارسی جان به خاطر اینکه مردم ما حقیقت رو نمیدونن و وقتی حقیقت رو براشون میگی باورشون نمیشه و میگن ما 1400 ساله به این ایمان داریم و شما دروغ میگید.
تا وقتی مردم ایران بدون مطالعه و تحقیق به اسلام پایبند باشن و کورکورانه تعصب نشون بدن این بحث ها بی فایده است.[/quote]
شما با اسلام مشکل داری؟[/quote]
من کلا با دین مشکل دارم .
چون دین باعث بد بختی مردم میشه.
فرقی هم نداره اسلام یا مسیح یا یهود یا زرتشت یا بودا و یا هر دین دیگه ای.[/quote]
اگر اینطوره-پس ایران قبل از اسلام هم بدبخت بوده-چرا جنایات اسلام رو میگی؟اینو بدون دین مردم به شما هیچ ربطی نداره-شما میتونه به حکومت اعتراض کنی که حکومت دینی نباشه.
نه به اسلام

0 ❤️

2013-08-31 09:39:04 +0430 +0430

[quote=پـارسـی][quote=پسر ایران][quote=پـارسـی][quote=پسر ایران][quote=پـارسـی]بحث در این باره باعث به وجود اومدن چیزی به جز تفرقه میون مردم نمیشه[/quote]
بله پارسی جان به خاطر اینکه مردم ما حقیقت رو نمیدونن و وقتی حقیقت رو براشون میگی باورشون نمیشه و میگن ما 1400 ساله به این ایمان داریم و شما دروغ میگید.
تا وقتی مردم ایران بدون مطالعه و تحقیق به اسلام پایبند باشن و کورکورانه تعصب نشون بدن این بحث ها بی فایده است.[/quote]
شما با اسلام مشکل داری؟[/quote]
من کلا با دین مشکل دارم .
چون دین باعث بد بختی مردم میشه.
فرقی هم نداره اسلام یا مسیح یا یهود یا زرتشت یا بودا و یا هر دین دیگه ای.[/quote]
اگر اینطوره-پس ایران قبل از اسلام هم بدبخت بوده-چرا جنایات اسلام رو میگی؟اینو بدون دین مردم به شما هیچ ربطی نداره-شما میتونه به حکومت اعتراض کنی که حکومت دینی نباشه.
نه به اسلام[/quote]
ببین دوست عزیز من هم به دین اعتراض میکنم هم به حکومت دینی.
بله قبل از اسلام هم موعبدان زرتشتی مادر مردم رو آوردن جلو چشمشون از بس کس شعر تحویل مردم دادن.

0 ❤️










‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «