خاطره سکس من با چلسی دختر 19 ساله و چشم ابی

1402/04/24

دوستان گرام امروز داستان گاییدن چلسی را برایتان بازگو میکنم، دختری که وقتی شروع به برقراری روابط نا مشروع با وی کردم 19 ساله بود و در کسکار های مختلف هم جوایزی را برده است.
چلسی دختر جوان زیبایی بود 19 ساله با صورتی خیلی خوشگل کوچک و جوان . چشمانی ابی و لب ها و دماغی کوچک و موهای حنایی رنگی داشت بلند که تا پشت کمرش می امد. یک عینک قاب مشکی هم زده بود. یک شورت لامبادایی مشکی، سوتین مشکی و کفشهای پاشنه بلندی پوشیده بود. فقط یک تتو در پهلوی خود روی بدنش نزدیک به یکی از بازوهایش داشت.گرچه بعداً تتو های زیادی انجام داد. خیلی ساکت بود و کمی خجالتی به نظر می رسید و زیاد صحبت نمی کرد. روی تخت نشست و کفش هایش را در آورد. کنارش روی تخت نشستم و شروع کردم به لب گرفتن حشری وار، تو لب دادن خیلی خوب بود و من هم محکم ازش لب میگرفتم و زبانم را تا انتها در دهانش فرو میکردم و او هم همراهی میکرد. بغلش کردم و دستم را پشت گردنش گذاشتم و سرش را فشار می دادم بجلو تا بتوانم با فشار ازش لب بگیرم که لذت بیشتری دارد. عینکش هنوز روی صورتش بود و پس بعد از چند بوسیدن که روی تخت انجام دادیم عینکش را برداشتم و به او دادم تا آن را کنار تخت بگذارد.سوتینش را در آوردم ، سینه های خیلی کوچکی داشت سایز بی، شروع به مکیدن سینه هایش کردم . گفتم سینه ات کوچیکه ولی من دوست دارم، و واقعا هم بدم نمی امد چون به جثه کوچکش می آمد و حالت فمینین و کوچکی را القا می کرد. هر دو سینه اش پیرسینگ داشت گرچه بعد ها انها را برداشت و عمل بزرگ کردن سینه انجام داد. سینه هایش را حسابی لیسیدم و مکیدم بعد بدنش و گردنش را هم بوسیدم و لیسیدم.اسپری زیربغل نزده بود و من هم زیر بغلش را هم لیس زدم. شرتش را در اوردم، نوع کصش از نوع بیرونی بود و کاملا تراشیده شده بود، اما نگذاشت آن را لیس بزنم و گفت اگر می خواهی لیس بزنی باید هزینه اضافی بپردازی.

بعد از یک عشقبازی مفصل بعد برگردوندمش و کونش رو حسابی بوسیدم و لیسیدم .خواستم چاک مالی کنمش اما گفت باید کاندوم بذاری. کاندوم گذاشتم و شروع کردم به چاک مالیش بصورت نشسته ، لپ های کونش رو بهم فشار میدادم و کیرم رو عقب جلو میکردم و بعد روش خوابیدم و به چاک مالی ادامه دادم و ازش لب میگرفتم و انگشتم را در دهانش کردم و ائه خوب مک میزد خوب هم اه و ناله میکرد. او را برگرداندم و دوباره کمی عشقبازی کردیم و بعد به پشت دراز کشیدم و به او گفتم بیا ساک بزن. شروع کرد به ساک زدن و خوب و سریع و محکم ساک میزد. و بعد شروع کردم به گاییدنش در حالت مسیونری. چون ترکه ای بود، بدنش با تمام پوزیشن‌ها خوب جواب میداد، و من هم حسابی همه پوزیشن های مسیونری را روش اجرا کردم منجمله 180، دزدان دریایی، صندلی تاشو و غیره. بعد رفتیم استایل داگی. در این حالت سوراخ کونم را با انگشتانم مالیدم تا تی ام ای بکنمش،بعد از او خواستم روی شکمش دراز بکشد و سپس روی او دراز کشیدم تا او را در پوزیشن های “درب عقب” و “جوکری” بگایم. در پوزیشن جوکری که روی او دراز کشیده بودم و وی را میگاییدم، انگشتانم را که از قبل به سوراخ کونم مالیده بودم را در دهانش گذاشتم تا کونم را تیست کند و او شروع به لیسیدن آنها کرد. تا سه انگشت را در دهانش گذاشتم و او آنها را به خوبی لیسید و تا ته انگشتانم را در دهانش کردم و او حسابی آنها را با علاقه بطور دارکوبی لیس می زد.

حالا نوبت پوزیشن کاگرل بود، به پشت دراز کشیدم و او روی کیر من نشست و با سرعت شروع به بالا و پایین رفتن کرد. من به پشت روی تخت دراز کشیده بودم و دستانم را کنار سرم به حالت تسلیم بالا گرفته بودم و او دستانم را گرفت و با حرکات سریع روی کیرم بالا و پایین می رفت. بعد کاگرل نشسته را اجرا کردیم و در این حالت مفصل لب هایش و سینه هایش و گردنش را خوردم. بعد هردو رفتیم پایین تخت و داگی ایستاده را اجرا کردیم بعد گفتم حالا مسیونری ایستاده هم انجام دهیم و او خوابید روی تخته و من ایستاده گاییدمش. خیلی خوب اخ و اوخ می کرد و وقتی از او می خواستم پوزیشن های مختلف را اجرا کند با خوش رفتاری اطاعت میکرد. دیگه آبم داشت می امد در پوزیشن میسیونری قرار گرفتیم و به سرعت شروع به تلمبه زدن کردم و تو کصش ابم را خالی کردم. بعد از سکس هنوز خیلی ساکت بود و من به او گفتم تو خیلی ساکتی و او گفت بله ببخشید من زیاد پرحرف نیستم!

2830 👀
0 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2023-07-15 14:31:28 +0330 +0330

↩ Zahra_banoo
نوش جان! ولی دختری که راجع بهش نوشتم اسمش چلسی هست. من کانادا هستم ‌ از خاطرات سکسیم مینویسم.

0 ❤️

2023-07-15 16:00:20 +0330 +0330

بعد آبرامویچ همه چلسی رو گاییدن، تو هم روش

0 ❤️

2023-07-16 09:44:01 +0330 +0330

↩ Barbera
😂😂😂

1 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «