خسارت اموال شهروندان توسط نیروهای امنیتی بیت رهبری

1397/04/05

خسارت به اموال شهروندان توسط نیروهای امنیتی
https://youtu.be/oYDEfEEBbFc

لاله زار تهران - ۵تیر سنگربندی خیابانها با آتش زدن سطل های زباله…
https://youtu.be/laU8vhhecWw

تظاهرات و اعتصابات گسترده در تهران امروز سه شنبه ۵ تیرماه
https://youtu.be/8gmt0K6P2yY

بازار تهران. ۵ تیر - فلسطین سوریه عامل بدبختیه
https://youtu.be/hY8zlOQ0NNs

پنهان شدن نیروی یگان ویژه در خیابان ومحوطه سازمان آب در بلوار کشاورز و در مجتمع قضایی خمینی در بازار
https://youtu.be/oWXCcRNJatg

دومین روز از اعتصابات سراسری در سرای ملی بازار تهران - ۵ تیرماه
https://youtu.be/fqb7Cw57Y-4

شلیک گلوله‌های “پینت بال” به مردم و بازاریان معترض توسط جنایتکاران خامنه ‌ای. تهران. ۵ تیر
https://youtu.be/bUwB06_I1T4

شليک گاز اشک‌آور به داخل پاساژ اعظم در خيابان ملت
https://youtu.be/MStAMdebQLg

خیابان های تهران زیر پای معترضین ۵تیر : بی غیرتا حیا کنین مملکتو رها کنین…
https://youtu.be/5fw0VGsOpHg

اعتصابات_سراسری به کرج رسید - ۵ تیرماه
https://youtu.be/h98655mjqi4

مزدوران نیروی انتظامی در حال شکستن شیشه مغازه های مردم
https://youtu.be/mLEdD1Gi51c

186 👀
1 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2018-06-26 19:29:01 +0430 +0430

توصیەھای سرباز وظیفەای کە در یگان ویژە بودە. قسمت ١- منتشر کنید

https://youtu.be/a0SEmpxA5iI

0 ❤️

2018-06-26 19:34:33 +0430 +0430

یک مقام آمریکایی: شرکت ها تا نوامبر برای قطع خرید نفت از ایران وقت دارند

یک مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا به خبرنگاران در روز سه شنبه گفت شرکت هایی که نفت خام ایران را می خرند تا آغاز ماه نوامبر فرصت دارند که به این خریدها پایان دهند. به گفته این این مقام ارشد در غیر اینصورت، شرکت هایی که نفت خام ایران را وارد می کنند با تحریم های شدید آمریکا روبرو خواهند شد.

به گزارش سی ان بی سی، این مقام گفته است که وزارت خارجه آمریکا این پیام را به دیپلمات های اروپایی در مذاکرات اخیر منتقل کرده است.

به گفته استیو هرمن، خبرنگار صدای آمریکا، کاخ سفید از همه متحدان خواسته است تا ۴ نوامبر واردات نفت از ایران را قطع کنند.

دولت دونالد ترامپ هنوز با هند، چین، و ترکیه که خریداران عمده نفت ایران هستند گفتگویی درباره اتمام واردات نفت از ایران نداشته است؛ اما به گفته این مقام ارشد آمریکایی، ایالات متحده قصد دارد این کشورها را برای قطع واردات نفت از ایران با توسل به تهدید اعمال تحریم ها، تحت فشار بگذارد.

سی ان بی سی می گوید با اعلام این خبر، قیمت نفت نیز در بازار افزایش یافت. تحریم ها علیه فروش نفت ایران با حصول توافق هسته ای میان ایران و قدرت های جهانی برداشته شد اما پس از آنکه دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا گفت واشنگتن از برجام خارج می شود، تحریم های نفتی باز می گردد.

0 ❤️

2018-06-26 19:37:43 +0430 +0430

اختلاس بزرگی در راه است!

مردم سپردە های خود را از بانک مهر اقتصاد خارج کنید!

طبق گزارش منابع آواتودی در سیستم بانکی ایران، بانک مهر اقتصاد وابستە بە بسیج در آستانە ورشکستگی قرار گرفتە است. بنابراین گزارش، روند ورشکستگی بانک مهر اقتصاد با وام بانک مرکزی و خطهای اعتباری بانکی سپاه پاسداران، تاکنون مخفی ماندە است.

سهامداران بانک مهر اقتصاد کە عبارتند از بنیاد تعاون بسیج و هیأت مدیرە سرداران بازنشستە سپاه و بسیج هریک مشغول برداشت سهم خود و انتقال آن بە خارج از کشور هستند. طبق سندی کە در اختیار منابع آواتودی قرار دارد، مدیریت بانک مهر اقتصاد بخشنامەای را دریافت کردە مبنی بر اینکە بە هیچ عنوان اجازە ندهند سپردەگذاران، پولهایشان را از این بانک خارج کردە و بدین منظور از مشوقهای موقت سود دهی بانکی استفادە کنند.

این درحالیستکە فعالیتهای بانک مهر اقتصاد از سیستم بانک مرکزی خارج شدە است و اکنون برخلاف مقررات بانکی رایج، سهامداران این بانک قصد جمع آوری پول مردم و اختلاس سازماندهی شدە توسط ٢ تن از مدیران این بانک را دارند.

بانک مهر اقتصاد بدون مجوز بانک مرکزی فعالیت می کند و بزودی سپردە گذاران این بانک بە لیست مالباختگان ایران افزودە می شوند. بە دوستان و آشنایان خود اطلاع دهید کە پولهایشان را از بانک مهر اقتصاد خارج کنند.

1 ❤️

2018-06-26 19:39:45 +0430 +0430

آمریکا از متحدانش خواست تا آبان‌ماه واردات نفت از ایران را به صفر برسانند

یک مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا روز سه‌شنبه پنجم تیرماه گفت کشورهای خریدار نفت ایران از آغاز ماه نوامبر (۱۳ آبان) و از سرگیری تحریم‌های آمریکا علیه تهران باید تمام واردات خود از این کشور را متوقف کنند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا آمریکا به کشورهای متحدش فشار می‌آورد تا واردات نفت از ایران را تا ماه نوامبر به صفر برسانند این مقام آمریکایی گفت: «بله»

این مقام آمریکایی که حاضر نشد نامش در گزارش قید شود در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: «هدف ما متوقف کردن راه‌های درآمد ایران و برجسته کردن اقدامات زیان‌بار آن کشور در سطح منطقه است».

او افزود هفته آینده هیاتی از مقامات آمریکایی راهی کشورهای حوزه خلیج فارس خواهد شد تا تضمین کند که در پی قطع انتقال نفت ایران بازار جهانی با کمبود روبرو نشود.

این مقام وزارت خارجه آمریکا به پایتخت‌های خارجی هشدار داد که واشینگتن «هیچ‌گونه معافیتی» را برای کشورهای وارد کننده نفت از ایران در نظر نخواهد گرفت و تشدید تحریم‌ها علیه ایران را «یکی از اولویت‌های اصلی امنیت ملی» ایالات متحده توصیف کرد.

ایران در سال گذشته میلادی روزانه دو میلیون و ۱۲۵ هزار بشکه نفت خام و حدود ۴۰۰ هزار بشکه نیز میعانات گازی صادر کرد. حدود یک سوم از این محموله‌ها راهی اروپا و بقیه به دست مشتریان آسیایی ایران که عبارت از چین، هند، کره جنوبی و ژاپن باشد رسید.

این ارقام تقریبا برای نیمه اول سال‌جاری میلادی نیز به همان میزان و نسبت ادامه یافته است.

بر اساس آخرین ارزیابی صندوق بین‌المللی پول که قبل از خروج آمریکا از برجام منتشر شد، ایران در سال گذشته نزدیک به ۵۰ میلیارد دلار صادرات نفت داشت و برای سال جاری انتظار می‌رفت این رقم به ۶۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار، یعنی نزدیک به ۶۰ درصد کل صادرات کشور برسد.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا، روز ۱۸ اردیبهشت رسما اعلام کرد که ایالات متحده از توافق اتمی با ایران خارج خواهد شد و تحریم‌های تعلیق شده علیه تهران را باز می‌گرداند.

آمریکا در حال فشار وارد آوردن به کشورهای اروپایی و آسیایی بویژه هند، ژاپن و چین برای کاستن از روابط تجاری خود با ایران و قطع واردات نفت از این کشور است.

0 ❤️

2018-06-26 19:41:15 +0430 +0430

توهین به بازیکنان فوتبال

....

صحبت های حسن عباسی کارشناس جنایتکار نظام در باره فوتبال و توهین به بازیکنان فوتبال

....

https://youtu.be/Pzdde_nN7Zc

0 ❤️



تاپیک‌های داغ





‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «