دزدگیر خونه

1401/03/14

سلام بچه ها، من چند وقت پیش برای خونه خودمون یه دزدگیر میخواسیم بخریم. منم معمولا اکثر خرید هام رو اینترنتی انجام میدم و معمولا به ای نماد اعتماد میکنم.
اما اتفاقی که واسم افتاد خیلی عجیب بود. اسم اون برند دزدگیر رو که سرچ کردم شرکت سازنده اون دزدگیر اولین پیشنهاد گوگل به من بود. اما اتفاق جالب اینجا بود که همون دزدگیر و همون برند رو توی دیجی کالا هم داشت و حتی قیمت دیجی کالا از اون شرکت سانده پایین تر بود.
من بهشون گفتم که من میخوام از شما بخرم که هم از تولید ایرانی حمایت کنم و هم ارزون تر بخرم نه این که شما دارین از دیجی کالا که معمولا چندین واسطه دارن اون وسط سود میخورن گرون تر میدین.
اون فرد به من گفت که دیجی کالا موجود نداره . اگه ثبت سفارش کنی واست نمبفرته و از اون جایی که من نمیتونستم ریسک کنم مجبور شدم از همون شرکت اصلی بگیرم.
اما اون شرکت بعد از این که پول رو واریز کردم( شماره کارت داد و کارت به کارت کردم) بعد از دو هفته واسم دزدگیر رو فرستاد با بسته بندی نامناسب و کارتن پاره و پنل دزدگیر شون هم صدمه خورده اما وقتی بهشون شکایت کردم جواب من رو ندادن و مدام امروز و فردا کردن. حواستون باشه به هیچ وجه از این شرکت ها چیز های الکترونیک نخرید که اینطوری صدمه نخورین.
ادرس سایتشون هم این بود:
https://beewaz-co.com/دستگاه-دزدگیر-بیواز-مدل-bh11/

1000 👀
6 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2022-06-04 17:52:25 +0430 +0430

دوست عزیز خیلی باید مواظب باشید الان اکثر سایت های فروش اینترنتی حقه باز و کلاهبردارن حالا خوب شده پولت رو نخوردن . خیلی باید دقت کنید از کجا میخرید .

1 ❤️

2022-06-04 18:32:09 +0430 +0430

↩ kamyar955
بایستی از دیجی کالا میخریدی.
سالهاست از دیجی کالا خرید میکنم. مخصوصا شگفت انگیز هاش قیمتش عالیه.
تحویل بموقع، سالم، اصل و مرجوعی کالا و مهمتر از همه پشتیبانی 24 ساعته.
تنها سایت ایرانیه که استاندارها را در حد بین اللمللی رعایت کرده برای مصرف کننده هاش.
البته خودم میخواستم بعنوان فروشنده عضو بشم و پس از بررسی متوجه شدم که حق را به مصرف کننده میده و اگه مرجوعی از طرف مصرف کننده باشه، مرتب خسارتی از فروشنده میگیره. ضمن اینکه درصد حدود 30 درصد هم مجموعا با مالیات از هر کالایی اخذ میکنه. برای من نمیصرفید.

2 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «