ده حقیقت سکسی عجیب از دوران باستان

1396/02/16

مردم همیشه با دید دوران طلایی به گذشته نگاه میکنن. معتقد هستن مردم با اخلاق تر و جوان ها قابل احترام بودن و مردم همه جا سکس نمیکردن. ولی واقعیت اینه که، طبیعت انسان هیچ وقت تغییر نکرده. اگه در تاریخ بشریت دورانی بوده که سکس جایی برای جولان دادن نداشته، میشه گفت چنین دوران هایی در درازنای تاریخ سکسی بشری به ندرت اتفاق افتادن.



**10- پیشگیری از بارداری
**زایمان قبل از اختراع بیهوشی و داروهای مدرن امروزی سخت، درناک و خطرناک بود. اوروپیدوس (نمایشنامه نویس معروف یونانی) در یکی از نمایشنامه هاش به اسم مدیا (اسطوره زن یونانی ) چنین دیالوگی داره: " من ترجیح میدم سه بار روی زمین وسط سپرها بایستم تا اینکه یک بار زایمان کنم."
پس جای تعجب نداره که زن ها به دنبال راهی باشن تا از ترس زایمان، ازش پیشگیری کنن. گاهی وقتا هم زن ها فقط دوس دارن بدون ترس از خطرمرگ سکس داشته باشن. در نتیجه به بهترین محصول اون دوران روی آوردن.
تاریخ شناسان در مصر باستان دستوری برای پیشگیری از بارداری پیدا کردن که متعلق به 1800 سال قبل از میلاد هستش. مدفوع خرد شده تمساح که با عسل و نمک مخلوط شده و داخل رحم پاشیده میشه. درسته که این ترکیب یک اسپرم کش قوی هستش و تاثیر به سزایی در پیشگیری از بارداری داره ولی خب همه حس و حال سکس رو هم از بین میبره.
رومی ها و جهان یونان به یه روش لذت بخش تر تکیه کردن- اونقدر لذت بخش که همه تجهیزات پیشگیری از بارداری رو کنار گذاشتن. اونا از سیلفیوم(Silphium) استفاده میکردن، در ظاهر شبیه رازیانه بزرگ هستش که در بیماری ها یا دستورهای غذایی استفاده میشد. اونقدر موثر و خوشمزه بود، که به اندازه نقره ارزش پیدا کرد. متاسفانه کشت این محصول غیرممکن بود و مجبور بودن که به صورت وحشی و دیم اون رو جمع آوری کنن. آخرین ساقه سیلفیوم در دوران امپراطوری نرو(Nero) دیده شده. در حال حاضر ما میتونیم این محصول رو برای سالاد ویا پیشگیری از بارداری تو قفسه های سوپرمارکت ها پیدا کنیم.



**9- تجاوز توسط حیوانات
**غالبا دیدی که به آمفی تئاتر روم وجود داره، به عنوان نمادی از ظلم در جوامعی که خودشون رو متمدن میدونن استفاده میشه. ماسه های غرق در خون و بردگانی که در نبردها میمردن تا جمعیت نعره بکشن! امروزه همه این ها وارد تصورات مردم شدن. ولی واقعیت خیلی بدتر از اینا بود. رومی ها دوس داشتن تا مردم رو محکوم به تحقیر شدن بکنن و یکی از روش هاشون مورد تجاوز قرار دادن افراد بوسیله حیوانات بود.
مارتیال، شاعر معروف، افتتاحیه مراسم کولوسئوم (آمفی تئاتر معروف روم باستان) رو ثبت کرده. اون قربانی کردن حیوانات و جنگ های بین گلادیاتور ها رو بیان کرده و نمایش هایی در انواع مختلف رو توضیح داده.
در افسانه ای یونانی، پاسیفا (Pasiphae) کسی هستش که عاشق گاو نر میشه و با اون میخوابه، حاصل این عشق مینوتور (Minotaur) میشه که نصف گاو و نصف آدم هستش. مارتیال میگه " پاسیفا با گاو نر مقدس جفت گیری کرد، باورکنین، ما خودمون دیدیم"
همچنین منابعی وجود داره که به فردی به اسم کارپافاروس (Carpophorus) اشاره میکنن که در تربیت حیوانات برای تجاوز به زن ها متخصص بوده. ما میدونیم که این فرد از کسایی بود که در مراسم افتتاحیه بازی های کولودئوس نقش بسزایی داشت، شاید هم گاوی که اون تربیت کرده بود در روزی که ماتیال توصیف کرده، شرکت کرده باشه. توی تغییر شکل دادنی که در رمان آپولیسیس وجود داره، یه مرد به طور جادویی به یه الاغ تبدیل شد که انتظار میرفت با زنی سکس داشته باشه، اما داستان اون قسمت هاشو از ما دریغ کرد.



**8- بچه بازی درآتن
**اگه ما بخواهیم براتون جامعه ای رو تصویر کنیم که در اون پسر بچه ها جذبه جنسی بیشتری از دخترها داشتن، شاید شما وحشت کنین ولی وقتی افلاطون بهمون میگه که سقراط، فیلسوف معروف، از اینکه دور بر جوون های برهنه، بگرده لذت میبرده، کنارشون میخوابیده و بغلشون میکرده، شنونده ای که شما باشین نمیتونن بگین که سورپرایز نشدین. در قرن پنجم قبل از میلاد در آتن این که یه مرد مجذوب پسر جوونی بشه کاملا طبیعی بوده، مطمئنا سوابق ادبی و هنری زیادی وجود داره که نشون میده این کار حداقل در بین طبقه اجتماعی بالاتر رواج داشته.
اراستس (Erastes) مردی که سنی ازش گذشته بود تلاش میکنه تا پسری به اسم ارامنوس رو با هدایا و چیزهای دیگه جذب عشق خودش بکنه. این رابطه بدلیل اینکه برای هردوشون سود داشت، رسمیت پیدا کرد و مرد پیر تونست با پسره سکس کنه، و در عوض مرد جوان نیز بوسیله قیم پیر خودش تونست در جامعه آتن مشهور بشه. بعضی وقتا این نوع روابط صرفا عاشقانه های فصلی بودن، ولی این موارد فقط زمانی اتفاق میافتاد که سن پسرها کم بود. در غیر اینصورت داشتن چنین روابطی برای کسی که ریش و سبیل داشت بسیار شرم آور محسوب میشد.



**7- روسپی
**دربسیاری از جوامع، در صورتیکه منع قانونی وجود نداشته باشه، فاحشگی وجود داشته و داره، ولی حداقل بهش با دید کاری که عمیقا شرم آور هستش نگاه شده؛ ولی برای رومی ها، این مورد صادق نبود. فاحشه خانه هایی که از ویرانه های شهر پمپئی در روم باستان بجا مانده میتونه این ادعا رو تصدیق کنه. در آن دوران بجای اینکه این فاحشه خانه ها در جاهای دور افتاده و در داخل کوچه های سرد و تاریک ساخته بشن، از آنها به عنوان کسب وکاری یاد میشده که هر کسی میتونست با افتخار تو اون ها کار کنه. تصاویر نشون میده که هرکدوم از فاحشه ها چه کارایی برا مشتریاشون انجام میدادن. تعدادی از این تصاویر برای کسایی که قدرت تخیل کمتری داشتن یا بی سواد بودن کمک میکرد تا بفهمن که چه کسی رو و با چه خدماتی خرید میکنن.
حتی چیزهای خیلی بی شرمانه تری در بابل اتفاق می افتاد. با توجه به نوشته های هرودوت مورخ یونانی (ملقب به پدر تاریخ) هر زن بابلی حداقل یکبار در زندگیش مجبور بود به معبد ایشتار بره و مثل یه فاحشه مقدس خدمت کنه. مهم نبود که چه کسی بهشون سکه میداد، ولی اونا مجبور بودن که اون پول رو قبول کنن. بعضی محققان سر این مسئله اختلاف دارن که این کار واقعا وجود داشته یا نه، اما به نظر میرسه که در اون زمان، برای برخی زنان خدمات دهی برای خدا تفاوتی با خدمت کردن به مردان برای پول نداشته.



**6- دیلدوهای باستانی
**درسال 2005 در آلمان، باستان شناسان کشف شگفت انگیزی کردن و یک وسیله سنگی 20 سانتی متری مدفون در خاک رو پیدا کردن. درسته که سایزش عجیب هستش ولی از اون عجیب تر حکاکی های روش هستن. این کیر 26000 ساله به باور خیلی از محققان، قدیمی ترین کیر مصنوعی هستش که تابحال پیدا شده. درسته که قدیمی ترین دیلدو کشف شده هستش ولی به این معنی نیست که منحصر بفرد به حساب میاد. دیلدوهایی در اندازه کیر طبیعی کشف شدن که از بسیاری از مواد مثل چوب ساخته شدن و این مطلب رو میرسونن که نیاکان ما در تراشکاری ماهرتر از ما بودن.
یونانی ها با نقاشی های واضحی که بر روی سفال کشیدن، اطلاعات با ارزشی رو در رابطه با دیلدو های مورد استفاده در دوران باستان در اختیار ما قرار دادن. بر روی گلدان های بسیاری، خانومهایی ترسیم شدن که در حال استفاده از دیلدو هستند. از این ها گذشته امروزه ما میدونیم که تو دوران باستان، در استفاده از چنین وسایلی خجالتی وجود نداشته. هرودوس (herodas) نویسنده مشهور، مکالمه بین دو خانوم رو توصیف میکنه که یکی از این خانوم ها به دنبال پیدا کردن فردی هستش که بتونه یک دیلدو چرمی شگفت انگیز مثل اونیکه داره رو درست کنه. کسی که این دیلدو هارو درست میکنه کار واقعیش رو پشت عکسای دوست داشتنی خانوادگیشون که نشون میده کفاش هستش مخفی کرده. توی نمایشنامه آریستوفان، لیسیستراتا زن یونانی برای پایان دادن به جنگ تصمیم میگیره که کس نده، چونکه باعث شده تجارت دیلدو مختل بشه.



**5- شوخی های سکسی بازیگران پانتومیم
**وقتی صحبت از نمایشنامه های یونانی به میان میاد، تراژدی های یونانی به خاطر خونین بودن شهرت دارن و همه این تراژدی ها رسمی و جدی هستند. ولی آتنی ها دوست داشتن تا فشار حاصل از یک روز پرتنش رو با خنده تموم کنن، به همین دلیل نمایش های کمدی و سکسی، حس و حال اونارو شاد میکرد. درکنار طعنه ها و کنایه هایی که به سیاسمت مداران میزدن، جوک های مربوط به کیر رو هم دوست داشتن.
بر روی صحنه، شخصیت های مرد کمدی، یه کیر بزرگ و واضح از جنس چرم رو به تن میکردن. استاد قدیمی کمدی؛ آریستوفن، این کیر ها رو برای جوک های خودش مثل خود ارضایی، شوخی های مربوط به راست کردن کیر، طعنه هایی به ناتوانایی جنسی آقایون و پیشنهاد استفاده از کیر به عنوان سکان کشتی، بکار میگرفت. پس اگه کسی به شما بگه که جوک های مرتبط با کیر بی ادبانه هستن، شما هم میتونین از قول آریستون این حرف رو بهشون بزنین" ساکت! به آقایون بی حرمتی نکن! . . . جلو بیا و. . . اگه میتونی خوب کیرشو سیخ کن"



**4- رحم سرگردان
**اگه به شما رو متهم کنه که هیستریک هستین ، اتهام عجیبی به شما زده. پدر پزشکی یونان باستان، بقراط برای اولین بار ادعا کرد که هیستری یک بیماری مربوط به زنانه که نشانه های فراوانی داره. تقریبا هرچیزی رو میتونین عامل هیستری بدونین. اما به طور عمده عدم کنترل احساسات نشانه این بیماری محسوب میشه. ما چه چیزی باعث هیستریک میشه ؟ به نظر بقراط:‌حرکت کردن رحم در اطراف بدن.
درسته که امروزه این مسئله یه عقیده کاملا مزخرف هستش ولی تو جهان قدیم، معتقد بودند که رحم یه عضو کاملا دردسر ساز هستش. پاپیروس های مصری دستوراتی برای تولید دارو هایی دارن که موجب میش"رحم سرگردان" به جاش برگرده. افلاطون یکی از اون متفکرای بنیادی سنتی غرب بود ، و فکر میکرد که رحم مثل یه حیوان هستش که به هرجایی توی بدن که میره باعث دردسر تو اونجا میشه.



**3- زنانی که اسپارتان بودن
**اسپارتا ها (جنگ جویان) یکی از عجایب یونان باستان هستن. در عین حال که زنان آتن رو به قدری دور از دیگران نگه داشته بودن که به لهجه و گویش خودشون صحبت میکردن، در همان زمان، زنان اسپارتا به یک آزادی بزرگ رسیده بودند. وقتی که از گورگو، ملکه اسپارتا ها سوال شدکه چرا زنان اسپارتا تنها زنانی هستن که به مردان فرمانروایی میکنن، پاسخ داد: “چون ما تنها زنانی هستیم که مادر همین مردان میشویم”.
اما شب عروسی برای یه دختر اسپارتانی میتونه یه جیز عجیب و غریب باشه. موهاشو از ته میزن و عبا و کفش های مردونه میپوشه. بعدش، لباس پوشیده توی تاریکی منتظر شوهرش میشه که اونو بدزده و آینده خودش رو با اون شریک بشه. برخی از تاریخ شناسان اعتقاد دارن که سنت لباس جنس مخالف پوشیدن برای چنین عروس هایی به این دلیل هستش که افراد در ارتش عادت داشتن که بوسیله همجنس گرایی با رفقاشون کسب لذت کنن.



**2- طلسم کیر
**کیر توی جهان باستان همه جا دیده میشد. شما نمیتونستین تو خیابونای آتن یا رم باستان بدون اینکه چشماتون خیره بشه راه برین. در آتن مجسمه هایی که با نام هرمس(Herms) شناخته میشدن در همه جا وجود داشتن. یه ستون مربع شکل که سر خدای هرمس روشون قرار داره همچنین یک کیر شق شده دارن. این سمبل های کیر اونقدر با ارزش بودن که در سال 415 قبل از میلاد، شکسته شدن یکیشون توسط مردی که مست بود، جنجالی تو شهر ایجاد کرده بود.
اینطوری تصور میشد که کیر قدرت دفع چشم بد و شرارت های شیظانی رو داره. به همین دلیل اون رو با آبرنگ روگچ نقاشی می کردن، روی مجسمه ها حک می کردن و روی برنزها قالب می زدن و بطور خلاصه هرجایی که مردم آرزوی امنیت داشتن، نقاشی میشد. اغلب کیر رو با دو بال نشون میدادن، و بعضی وقتا این کیر بالدار یک زنگوله هم داشت. این صداهایی که از زنگوله بادی نواخته میشد جذاب بود و به نوعی یک نگهبان جادویی به شمار میرفت.



**1- خدایان زناکار مصر
**خانواده های سلطنتی اغلب سعی میکنن که نسل خونی خودشون رو بوسیله ازدواج در گروه های کوچک و خانوادگی خالص نگه دارن، که در اغلب موارد این کار باعث مشکلات ژنتیکی خطرناک براشون میشد. در خانواده سلطنتی مصر باستان یعنی فراعنه، برای اینکه قدرت خداوندی در خاندان باقی بمونه، غالبا برادر با خواهر ازدواج میکرد. این عقیده درستی نیست، ولی وقتی به این مسئله فکر میکنین که فراعنه مصر خودشون رو نمایندگان خدا بر روی زمین میدونستن و کارهایی روکه خدا تو آسمون میکرد رو انجام میدادن، قابل فهم میشه. معروفترین مثال ازدواج خواهر- برادری در اسطوره های مصر، اسیریس (osiris) و ایسیس (Isis) هستن.
هنگامی که اسیریس توسط برادرش کشته و تکه تکه شد، همسرش که خواهرش هم بود به اسم ایسیس قسم خورد که همه اعضای بدنش رو جمع کنه. تنها عضوی که پیدا نشد کیرش بود که کروکودیل اونو خورده بود. از اونجایی که ادعا میشه اون کیر، کیر خدایان بوده، رود نیل پر برکت میشه و زندگی رو به زمین میاره. ایسیس هم یه کیر جدید از گل برای برادرش که شوهرش هم هست میسازه و زندگی در روح اون دمیده میشه.

منبع

16423 👀
8 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2017-05-05 21:33:11 +0430 +0430

جدای از این اطلارسانی جالب راجب «حشر در عهد باستان»، این پاراگراف اول تاپیک هزارتا لایک داش:

مردم همیشه با دید دوران طلایی به گذشته نگاه میکنن. معتقد هستن مردم با اخلاق‌تر و جوان ها قابل احترام بودن و مردم همه جا سکس نمیکردن. ولی واقعیت اینه که، طبیعت انسان هیچ وقت تغییر نکرده. اگه در تاریخ بشریت دورانی بوده که سکس جایی برای جولان دادن نداشته، میشه گفت چنین دوران هایی در درازنای تاریخ سکسی بشری به ندرت اتفاق افتادن.



2 ❤️

2019-05-06 15:08:45 +0430 +0430

جدییی سقراط؟؟

1 ❤️

2019-05-07 12:48:23 +0430 +0430

چ تاپیک زیر خاکی و جالبی ? ? ? ? ?

0 ❤️

2019-05-10 20:27:11 +0430 +0430

جالب بود ممنون

0 ❤️

2019-05-12 16:00:03 +0430 +0430

نتیجه میگیرم خرافات در هر دوره ای بوده

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «