دوستی دو ملت

1397/03/27

درود به همه اعضای محترم شهوانی … اونطوری که من تو سایت ها و خبرگزاری ها تحقیق کردم مثل اینکه موضوع خشکسالی در ایران عزیزمان واقعا موضوع جدی شده … عزیزان شما حتما تا به حال شنیدین که دولت اسراییل در اقدامی شایسته تحسین به حمایت از مردم عزیز ایران قصد داره که سایت فارسی زبان آموزش مبارزه با خشکسالی راه بندازه … نظرتون راجب این کار چیه ؟
آیا میتونه در مقابله با خشکسالی موثر باشه ؟ آیا این کار دوستی و مهر و محبت دیرینه ای که بین ملت های ایران و اسراییل وجود داشته و به وسیله رژیم اسهال تو این 40 سال کمرنگ شده رو دوباره پررنگ میکند ؟ آیا این کار نشان دهنده حسن نیت اسراییل به ملت عزیز ایران و دراز کردن دست دوستی با ملت ایران است؟

209 👀
1 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2018-06-17 12:22:06 +0430 +0430

نگاه کنید من یک بار دیگه هم گفتم تو این سایت، روابط ملت ها بر اساس سود و زیان تعیین میشه. حالا یا سود و زیان ملت یا سود زیان حاکمان. اسرائیل عاشق چشم و ابروی ما نیست و قطعا در عوضش یه چیزی از ما میخواد. حالا اگه امروز نه، فردا. در واقع پروژه ای اینچنینی میتونه سرآغاز یه رابطه سیاسی خوب و پایدار باشه البته به شرطی که توقعاتی که طرفین از هم دارن متناسب با اعتبارشون پیش هم باشه. باید قبول کنیم که بعد از 40 سال دشمنی، نه ما به اسرائیل میتونیم اعتماد کنیم و نه اسرائیل به ما. خصوصا با توجه به این نکته که داخل ایران تندروهایی وجود دارن که در مقابل رایطه با اسرائیل ساکت نمی شینن و کار شکنی هایی میکنن. همچنین رابطه صلح آمیز ایران و اسرائیل به مذاق اعراب خوش نمیاد که چه قبول کنیم، چه نکنیم، امروز برای خودشون تو منطقه تبدیل به قدرتی شدن. خصوصا که یه همبستگی خاصی هم دارن(هر چند همبستگیشون اخیرا تضعیف شده.) بعد از اون هم باید در نظر بگیریم در عالم سیاست مسائل پشت پرده ای وجود دارن که ما ازشون بی خبریم، و باید هم بی خبر بمونیم. خیلی از تصمیمات با توجه به این مسائل گرفته میشن. علی ای حال من به شخص موافق رابطه با اسرائیلم ولی در عین حال باید محتاط هم باشیم چه احتیاط شرط عقله.

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «