صنعت پورن و مساله‌ی نژاد

1398/02/05

صنعت پورن بسیار با مسئله‌ی نژاد مشکل دارد

by Tracy Clark-Flory, Vocativ
Sep. 1, 2015, 11:30 PM

در چهار تلاش اخیر “James Deen” برای بازی دادن به یک پورن استار مرد سیاهپوست برای فیلمش، هر چهار پورن‌استار زن یا مدیر برنامه‌هایشان درخواستش را رد کردند.
[← “جیمز دین” (بازیگر و کارگردان معروف پورنوگرافی)]

حتی در موردی یکی از مدیر برنامه‌ها به او پیام داد و گفت: «او فعلا پورن بین نژادی (interracial) انجام نمی‌دهد.»

در یک مورد وقتی James Deen خودش مستقیماً از یک پورن‌استار برای کار دعوت کرده بود او این پیام را دریافت کرد: «مشکل شخصی با مردهای سیاهپوست! ترجیح می‌دهم فعلا این کار را انجام ندهم.»

او در پاسخ به این پیام نوشت: «تو نژادپرست هستی و یک نفر بهتر از تو برای این کار پیدا می‌کنم» و او در پاسخ نوشته بود «من تازه ۵ ماه است که شروع کرده‌ام و هنوز پورن بین نژادی انجام نداده‌ام.»

در صنعت پورن همبازی شدن با مردان سیاهپوست اغلب به عنوان سخت‌ترین و آخرین پله‌ی یک پورن استار زن در نظر گرفته می‌شود.

در صنعت پورن عاقلانه است که یک بازیگر زن آرام‌آرام ژانرهایی که در آن بازی می‌کند را گسترش دهد و از سکس عادی (زن و مرد) شروع کند و در ادامه‌ی فعالیتش ژانرهایی مثل «سکس مقعدی» یا «سکس گروهی» را امتحان کند تا طرفدارانش را حفط کند و مدت زمان بیشتری در این صنعت بماند.

ترتیب انجام این پروسه معمولاً از سکس عادی شروع می‌شود و به مرور به سمت سکس‌هایی که تابو هستند (که اکثراً از نظر فیزیکی مشکل هستند) پیش می‌رود. ولی «سکس بین نژادی» معمولاً به عنوان آخرین قدم برای بازیگران زن است، نه به خاطر این که این سکس از نظر فیزیکی مشکل باشد، بلکه به خاطر این که صنعت پورن بازتابی از باورهای جامعه است و سیاهپوست بودن یک نفر در سکس آن عمل را تابو و ممنوع می‌کند.

  • James Deen می‌گوید:
    «این کار زشت و نژادپرستانه است و دیگر از آن خسته شده‌ام، این جوّی که در پورن حکم فرماست، کار ما را برای ساخت پورن‌های هیجان‌انگیزتر و داشتن بازیگرانی با نژادهای مختلف، سخت‌تر می‌کند و چیزی که در نهایت روی می‌دهد، می‌شود یک سری آدم سفیدپوست شبیه هم و تکراری و این موضوع واقعاً برای من خسته‌کننده است.»
  • “Isiah Maxwell” که خود یک پورن استار سیاهپوست است می‌گوید:
    «خود اصطلاح “بین نژادی” گمراه کننده است، زیرا به طور کلی منظور از این اصطلاح مثلاً سکس بین یک زن سفیدپوست و یک مرد چینی نیست، بلکه منظور سیاهپوست بودن است. اگر بخواهیم دقیق‌تر باشیم؛ منظور مرد سیاهپوست است، حالا نژاد زن هر چه می‌خواهد باشد. وقتی یک پورن‌استار که خودش دورگه است می‌گوید که سکس بین نژادی انجام نمی‌دهد واقعاً برایم مسخره است، یکی نیست به او بگوید تو خودت محصول سکس بین نژادی هستی!»
    Isiah Maxwell همچنین ادامه می‌دهد: «این طرز فکر روی شغلم هم تاثیر گذاشته است. خیلی از تهیه کننده‌ها بهم می‌گویند واقعاً دوست داریم فیلم‌های بیشتری با تو بسازیم ولی متاسفانه پورن‌استاری نیست که حاضر باشد با تو کار کند. اگر خوب فکر کنید خودتان می‌فهمید که این طرز فکر چقدر احمقانه است.»
  • “Mickey Mod” هم که خودش یک پورن‌استار مرد سیاهپوست است با این مشکل مواجه شده است ولی می‌گوید چون پوستش رنگ روشن‌تری دارد خیلی‌ها فکر می‌کنند که اهل آمریکای لاتین است. او می‌گوید:
    «خیلی اوقات پیش آماده که وقتی سر صحنه حاضر شده‌ام همبازی‌ام درمورد نژادم از من پرسیده است و وقتی می‌فهمد که سیاهپوستم واکنش منفی‌ای از خودش بروز می‌دهد. مثلاً چندین بار اتفاق افتاده که قبل از فیلمبرداری همبازی‌ام با بهانه‌ای مثل “هنوز پورن بین نژادی انجام نمی‌دهم” یا “قصد دارم در آینده این کار را امتحان کنم” از کار با من منصرف شده است. حتی چندین بار وقتی که فهمیدند سیاهپوستم داستان و نقش من را به کلی تغییر دادند.»
  • “Mark Spiegler” که یکی از مدیر برنامه‌های شناخته شده‌ی پورن است می‌گوید:
    «حتی دستمزدها هم تحت تاثیر مسائل نژادی است. مثلاً در یک سکس عادی زن و مرد، بازیگر زن چیزی حدود ١٠٠٠دلار دستمزد می‌گیرد و با توجه به سخت‌تر یا تابو بودن پورن این دستمزد بیشتر می‌شود. سکس مقعدی دستمزدی حدود ١۲٠٠دلار و سکس همزمان از کص و کون چیزی حدود ١۴٠٠دلار دستمزد دارد. اخیراً یکی از پورن‌استارهای زن برای بازی با یک مرد سیاهپوست ۵٠٠دلار پول بیشتری درخواست کرده بود.»
  • یکی از پورن‌استارهای مرد که خواسته نامش فاش نشود می‌گوید:
    «حتی بعضی از شرکت‌های بزرگ به بعضی از پورن‌استارها برای اولین سکس بین نژادی‌شان چیزی حدود ۲٠٠٠دلار یا بیشتر پرداخت می‌کنند.»

پس اگر از دیدگاه پولی به این قضیه نگاه کنیم می‌فهمیم از نظر پورن‌استارها و شرکت‌ها و مدیر برنامه‌ها سکس با یک مرد سیاه پوست ۴۳٪ سخت‌تر و تابوتر از وقتی است که پورن‌استار همزمان دو کیر را وارد کص و کونش می‌کند!


بهانه و تصور بزرگی کیر سیاهپوستان

خیلی‌ها این بهانه را می‌آورند که این مبلغ اضافه به خاطر این است که پورن‌استار باید با مردی سکس کند که کیر بزرگی دارد.
این حرف مضحک است چون ژانرهایی داریم که روی سکس زنان کوچک اندام با مردانی با کیر بزرگ تمرکز می‌کند ولی چون در سکس‌های بین نژادی از سیاهپوستانی استفاده می‌شود که کیر بزرگی دارند این باور شکل می‌گیرد که وقتی حرف از سکس بین نژادی می‌شود همه سریعاً به بزرگ بودن کیر سیاهپوست‌ها فکر می‌کنند.

همچنین اکثر پورن‌استارهای مرد، با هر نژادی که باشند کیرهای بزرگی دارند. در صنعت پورن مردهای سفیدپوست زیادی هستند که کیرشان بزرگتر از کیر بازیگران سیاهپوست است ولی با این وجود به هر کس بگویی ژانر “بین نژادی” همه فکرشان به سمت بزرگ بودن کیر سیاهپوست‌ها می‌رود ولی واقعیت این است که اندازه‌ی کیر بازیگران این ژانر هم‌اندازه‌ی کیر خیلی از بازیگران سفیدپوست است با این تفاوت که فقط رنگ پوست‌شان سیاه است.

[در این راستا همچنین میتوانید بنگرید به ← آیا کیر سیاهپوستا بزرگتر است؟]

ولی برعکسِ بازیگران زن سفیدپوست، پورن استارهای مرد سیاهپوست برای بازی در پورن‌های بین نژادی پول اضافه دریافت نمی‌کنند.

  • Isiah Maxwell می‌گوید:
    «من با این که زنان برای بازی در این ژانر پول بیشتری می‌گیرند مشکلی ندارند، مشکل من این است که چرا بازیگران مرد سیاهپوست پول بیشتری نمی‌گیرند. ولی خوشبختانه اختلاف دستمزد پورن‌های سیاهپوست با پورن‌استارهای سفیدپوست روز به روز کمتر می‌شود.»

متاسفانه این قضیه برای پورن استارهای زن سیاهپوست صدق نمی‌کند چون طبق گزارشات دستمزد آنها تقریباً نصف یا دو سوم دستمزد همکاران سفیدپوست‌شان است.

  • “Nikki Darling” می‌گوید:
    «طبق تجربه‌ی خود من به عنوان یک زن سیاهپوست، برای این که بتوانی وارد این صنعت شوی و به جایی برسی باید هر نوع پورنی را امتحان کنی، از مقعدی گرفته تا سه‌نفره و هر چیزی که فکرش را بکنید.»

او می‌گوید دلیل این مسئله این است که مدیر برنامه‌ها با خودشان فکر می‌کنند که زنان سیاهپوست خیلی در این صنعت دوام نمی‌آورند پس بهتر است وقت را تلف نکنیم و با بازی دادن‌شان در پورن‌های تابو پول بیشتری از آنها دربیاوریم.
متاسفانه این باور غلط در صنعت پورن وجود دارد که زنان سیاهپوست به اندازه‌ی زنان سفیدپوست و بلوند پول‌ساز نیستند و بیننده‌های کمتری دارند.

  • Nikki Darling همچنین می‌گوید:
    «شاید تبعیض علیه زنان سیاهپوست در پورن خیلی مهم به نظر نرسد ولی واقعیت چیز دیگری‌ست. ما در دوره‌ای زندگی می‌کنیم که همه از خشونت و تبعیض علیه سیاهپوستان آگاه هستند، به نظر من یکی از ریشه‌های این مشکلات نحوه‌ی نمایش سیاهپوستان در جامعه است از فیلم و سریال گرفته تا پورن. با تغییر دیدگاه جنسی‌ای که نسبت به سیاهپوستان وجود دارد می‌توان شرایط را تغییر داد.»

پورن‌هایی که مردان سیاهپوست در آن بازی می‌کنند معمولاً شامل یک سناریو و داستان کلیشه‌ای منفی از سیاهپوستان است، در خیلی از داستان‌ها پورن‌استار سیاهپوست به زور وارد خانه می‌شود و یا دزد است یا موادفروش یا هر نقش منفی‌ای که می‌توان به یک مرد سیاهپوست نسبت داد.

  • Mickey Mod می‌گوید:
    «واقعا پورن‌استار مرد سیاهپوستی را نمی‌شناسم که حداقل یک بار همچین نقشی را بازی نکرده باشد.»

Mickey Mod به یاد دارد که در پورنی که چندین سال پیش بازی کرده بود نقش معشوقه‌ی یک زن سفیدپوست متأهل را داشته است و وسط سکس ناگهان شوهرش وارد صحنه می‌شود و داد میزد «نه! نمی‌خواهم بچه‌های سیاه او را داشته باشی» ولی Mickey Mod مودبانه به کارگردان پیشنهاد کرد تا در جمله‌ی بالا از کلمه‌ی “سیاه” استفاده نشود و فقط بگوید: «نه! نمی‌خواهم بچه‌های او را داشته باشی.»

در این مورد کارگردان با پیشنهاد او موافقت کرد ولی همیشه اینطور نیست.

  • Mickey Mod می‌گوید:
    «خیلی وقت‌ها به خودم یادآوری می‌کنم که خودم این حرفه را انتخاب کرده‌ام و شرکت سازنده به من پول می‌دهد که طوری که آنها می‌خواهند برایشان بازی کنم، با این که حس بدی نسبت به این موضوع دارم ولی این را می‌فهمم که بالاخره افرادی هستند که این نوع پورن را دوست دارند و بازار هدفی برای این نوع از پورن وجود دارد. به نظرم بازار هدف این نوع پورن افراد نژادپرست هستند که این نوع پورن تحریک‌شان می‌کند و این که یک سفیدپوست بر یک سیاهپوست غلبه دارد، حس برتری‌ای به آنها می‌دهد. بعضی از پورن‌استارهای زن سیاهپوست هستند که در پورن‌های بین نژادی بازی نمی‌کنند چون نحوه‌ی نمایش آنها در پورن، نژادپرستانه و تحقیرکننده است و معمولاً فقط با یک سری شرکت خاص کار می‌کنند چون دوست ندارند به این نوع تبعیض و بی‌عدالتی دامن بزنند.»

ولی همه‌ی پورن‌های بین نژادی اینطور نیستند. جدیداً موج جدیدی از کارگردان زن سیاهپوست وارد این صنعت شده‌اند تا دیدگاهی که نسبت به سیاهپوستان وجود دارد را تغییر دهند. ولی “Mireille Miller-Young” می‌گوید: «کارگردانانی که بدون در نظر گرفتن نژاد بازیگران آنها را استخدام می‌کنند کم هستند، ولی خیلی وقت‌ها این اختیار از دست کارگردانان خارج است و خود شرکت‌ها هستند که تصمیم می‌گیرند محصول نهایی چه باشد و اکثراً تاکید می‌کنند که عبارت “سیاه” در عنوان پورن باشد.»

  • Nikki Darling می‌گوید:
    «وقتی برای شرکت‌هایی که بزرگ هستند بازی می‌کردم، عموماً با اینگونه تبعیضات نژادی مواجه می‌شدم ولی از وقتی که با شرکت‌های کوچکتر کار می‌کنم کمتر با نژادپرستی دست و پنجه نرم می‌کنم، به خصوص وقتی که در پورن‌های BDSM (خشن) بازی می‌کنم.»

اخیرا پورن‌هایی که تحت عنوان “بین نژادی” عرضه می‌شوند نگاه منفی‌تری نسبت به سیاهپوستان به نمایش می‌گذارند، البته این خیلی هم عجیب نیست چون کل صنعت پورن روز به روز غیر اخلاقی‌تر و خشن‌تر می‌شود و نژادپرستی هم از این مسئله مستثنا نیست. ولی متاسفانه حرکت پورن به این سمت بازتابی از خواسته‌های جامعه است.

  • Mickey Mod می‌گوید:
    «همه بی‌اخلاقی‌تر شدن پورن را گردن پورن‌استارها می‌اندازند ولی پورن هم مثل فست فود است و ما چیزی که مردم دوست دارند و می‌خواهند را درست می‌کنیم و چیزی که امروزه می‌بینید نتیجه‌ی خواسته‌ی جامعه است. اگر مردم پورن نژادپرستانه و خشن و تابو می‌خواهند پس ما هم برای پول درآوردن، خواسته‌هایشان را برآورده می‌کنیم.»

امروزه موفقیت در صنعت پورن تا حدی زیادی به برآورده کردن فانتزی‌های مردم بستگی دارد و اکثر این فانتزی‌ها مشکل‌دار هستند. ولی مسئله اختلاف حقوق و دستمزد پورن استارهای سیاهپوست فراتر از اینهاست و ریشه‌های عیق‌تری دارد. لازم است که پورن استارهای زن و مدیر برنامه‌هایشان خودشان را بازنگری کنند و دیدگاه‌های نژادپرستانه‌شان را کنار بگذارند و به حل این مشکل کمک کنند. چرا هنوز سکس با یک سیاهپوست تابو است؟ سیاهپوستان چه مشکلی دارند که بازیگران سفیدپوست برای بازی با آنها پول بیشتری درخواست می‌کنند؟


منبع:

businessinsider.com/pornography-has-a-big-race-problem-2015-9?international=true&r=US&IR=T

13 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2019-04-24 22:06:00 +0430 +0430

واى! اصلاً فكرشم نميكردم همچين طرز فكر احمقانه اى بين پورن استارا وجود داشته باشه! (dash)

4 ❤️

2019-04-24 22:08:26 +0430 +0430
نقل از: not your babe واى! اصلاً فكرشم نميكردم همچين طرز فكر احمقانه اى بين پورن استارا وجود داشته باشه! (dash)


تاریخ انتشار مطلب البته مال دوهزاروپونزه‌س. شاید طی این سه چار سال اوضا بهتر شده باشد.

1 ❤️

2019-04-24 23:44:34 +0430 +0430
نقل از: not your babe واى! اصلاً فكرشم نميكردم همچين طرز فكر احمقانه اى بين پورن استارا وجود داشته باشه! (dash)

اینها بزرگنمایی و مبالغه هست والا این فیلمهای پورن که ما میبینیم بیشتر دختران سفیدپوست سر و دست میشکنن برای مردهای سیاهپوست و آثاری از تحقیر و نژادپرستی که بر ضد سیاهپوستان باشه مشاهده نمیشه بلکه برعکسش هم هست . من درمورد نگرشی که پورن نشون میده گفتم البته درمورد حقوق و دستمزد نظری ندارم

با تشکر

زارررررررررررررررت

2 ❤️

2019-04-25 03:54:35 +0430 +0430

اون زمان قدیم یعنی دهه هشتاد و نود تعداد بازیگرای سیاهپوست مرد کم بود و تعداد زنها هم خیلی کمتر یا بیشتر دورگه بودن.یادمه اولین بار که زن سیاهپوست دیدم تو فیلم حالم داشت بهم میخورد و زدم جلو ?

1 ❤️

2019-04-25 16:53:28 +0430 +0430
نقل از: گوزوی خوشبخت
نقل از: not your babe واى! اصلاً فكرشم نميكردم همچين طرز فكر احمقانه اى بين پورن استارا وجود داشته باشه! (dash)
اینها بزرگنمایی و مبالغه هست والا این فیلمهای پورن که ما میبینیم بیشتر دختران سفیدپوست سر و دست میشکنن برای مردهای سیاهپوست و آثاری از تحقیر و نژادپرستی که بر ضد سیاهپوستان باشه مشاهده نمیشه بلکه برعکسش هم هست . من درمورد نگرشی که پورن نشون میده گفتم البته درمورد حقوق و دستمزد نظری ندارم با تشکر زارررررررررررررررت

میتوانید بنگرید به تاپیک آیا کیر سیاهپوستا بزرگتر است؟ پست سه و چار توضی داده شده که همین رویکرد در صنعت پورن برخلاف اونچه به نظر میرسد، ذهنیتی به ضرر مردان سیاهپوس ایجاد کرده و آنها را حیواناتی هوسران و متجاوز در جامعه جلوه میدهد که خطر هر لحظه هجوم و گایش و گنگ بنگ برای زنان سفیدپوس دارند.


نقل از: mofo56 اون زمان قدیم یعنی دهه هشتاد و نود تعداد بازیگرای سیاهپوست مرد کم بود و تعداد زنها هم خیلی کمتر یا بیشتر دورگه بودن.یادمه اولین بار که زن سیاهپوست دیدم تو فیلم حالم داشت بهم میخورد و زدم جلو ?

اوایل خودمم دوس نمیداشتم ولی یوخوده که دیدم فمیدم زنای سیاه خعلی هم واسم جذاب واقع میشوند. ?


نقل از: 0شیطان.0 عجب! یعنی اونا از ما نژادپرست ترن؟ خاک.تو قرن 21 نژادپرستی میکنن

تو فتیش‌مندان رو به رسمیت نمیشناسی و اونا سیاهان.

2 ❤️

2019-04-25 17:33:02 +0430 +0430
نقل از: pepperoni واااای چقدر خجالت آور..

دیگه کلا از چشمم افتاد :’]

اند ور د فاک ایز تاپیکای سکسولوژی؟!


!winter is coming and shahvani is fucked up

1 ❤️

2019-04-26 07:19:51 +0430 +0430

عالی اما قدیمی شده…

سـایت Tushy و blacked تو ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ شروع به فعالیت کردن و اتفاقا خیلی هم محبوب شدن.

  • چند مسئله رو که خودش مطرح کرده بود ، مثل تاثیر جامعه و بزرگی کیر…

اما چندتا مسئله دیگم هست ، تو یه مستند پورن دیدم که : پورن استار ها معمولا واژنشون یا تنگه یا بعدا دوباره با عمل تنگش میکنن ، بخاطر همین ممکنه خیلی دردناک باشه ، اصلا سیاه پوست هایی که برای پورن انتخاب میکنن معیارشون کیر بزرگشونه بیشتر تا استایل و چهره …

و اینکه بعضی هاشون میگفتن ما دوست نداریم با سیاه پوست ها سکس کنیم ، این دیگه نژاد پرستی نبود ، انسانه دلش نمیخواد سکس کنه (جدای از اون بحث نژادی ، بدن سفید دوس داره)

از طرفی تو سایت های پورن سفید پوست ها خیلی طرفدار دارن…

خلاصه عوامل زیادی وجود داره…

ولی دیگه مثل 2015 نیس :دی

1 ❤️

2019-04-26 08:34:32 +0430 +0430

با اینکه وضعیت سیاه پوستر تو آمریکا نسبت به قرن بیستم بهتر شده ولی هنوز هم تبغیض وجود داره. رای آوردن ترامپ نشانه ی اینکه این نژاد پرستی جزئی از فرهنگ آمریکایی هاست همین دوسال پیش بود که تو ویرجینیا کوکلاس کلانها《یک گروه سفید پوست نژاد پرست مسیحی》 به سیاه پوستا و یهودی ها حمله کردن شهر دستشون گرفتن و ۳ یا ۴ نفر کشتن

1 ❤️

2019-04-26 12:41:45 +0430 +0430

خب این یه چیز طبیعیه. اکثر سیاه پوستها توی آفریقای مرکزی و جنوبی زندگی می کنن و همونطور هم که مشخصه پول زیادی ندارن که ماهی 10-12 دلار فقط برای عضویت سایت های پورن پول بدن. طبیعتا هم تمایلات سکسی بین سفید پوستها و آسیایی ها بیشتر به سمت زن های سفید پوست و آسیاییه تا زنان سیاه پوست. وقتی فیلم های زنان سیاه پوست نسبت به سفید پوست بازدید کمتری داشته باشه, خب کاملا مشخصه که دستمزد کمتری هم بابت فیلمی که بازی کرده میگیره. شما اگه عضویت توی سایت های پورن داشته باشید, می بینید که به طور عام تعداد دفعاتی که فیلم زنان سیاه پوست دیده شده, از تعداد دفعات دیده شدن فیلم یه زن سفید پوست با همون شهرت به طور قابل توجهی کمتره. دیگه خوشبختانه همه هم پورن دیدن دیگه و میدونن بازیگران مرد سیاه پوست توی پورن کیرهای بزرگتر (در اکثر مواقع خیلی بزرگتر) نسبت به مردهای سفید پوستشون دارن, و این خودش تبدیل به یه ژانر پورن شده و کسانی که دنبال این ژانر هستن طالب یه سیاه پوست با کیری به قطر قوطی کوکاکولا و طول شیلنگ! هستند. مسلما وقتی یه زنی قراره همچین کیری رو تحمل کنه که سکس باهاش نه تنها لذت بخش نیست بلکه دردناک هم هست, خصوصا در مورد سکس آنال, بخواد پول بیشتری هم از این موضوع دربیاره.

1 ❤️

2019-04-26 12:54:54 +0430 +0430

جالب و عالی بود
ممنون

1 ❤️

2019-04-26 18:09:43 +0430 +0430

چقد طولانیش کردی کاکو
ییبار میگفتی زنا با سیاها حال نمیکنن
خودمون میفهمیدیم دیگه

1 ❤️

2019-04-27 03:47:08 +0430 +0430
نقل از: DarkWeb عالی اما قدیمی شده...

سـایت Tushy و blacked تو ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ شروع به فعالیت کردن و اتفاقا خیلی هم محبوب شدن.

  • چند مسئله رو که خودش مطرح کرده بود ، مثل تاثیر جامعه و بزرگی کیر…

اما چندتا مسئله دیگم هست ، تو یه مستند پورن دیدم که : پورن استار ها معمولا واژنشون یا تنگه یا بعدا دوباره با عمل تنگش میکنن ، بخاطر همین ممکنه خیلی دردناک باشه ، اصلا سیاه پوست هایی که برای پورن انتخاب میکنن معیارشون کیر بزرگشونه بیشتر تا استایل و چهره …

و اینکه بعضی هاشون میگفتن ما دوست نداریم با سیاه پوست ها سکس کنیم ، این دیگه نژاد پرستی نبود ، انسانه دلش نمیخواد سکس کنه (جدای از اون بحث نژادی ، بدن سفید دوس داره)

از طرفی تو سایت های پورن سفید پوست ها خیلی طرفدار دارن…

خلاصه عوامل زیادی وجود داره…

ولی دیگه مثل 2015 نیس :دی


نکته‌ی بسیار خوبی بود:

بعضی هاشون میگفتن ما دوست نداریم با سیاه پوست ها سکس کنیم ، این دیگه نژاد پرستی نبود ، انسانه دلش نمیخواد سکس کنه (جدای از اون بحث نژادی ، بدن سفید دوس داره)

1 ❤️

2019-04-28 16:21:36 +0430 +0430

خاک توسرشون کیرسیاه بهترینه ?

0 ❤️

2019-04-29 17:00:54 +0430 +0430

به نظر من مقاله کاملا پر از ایراد و دروغه و مغلطه ای بیش نیست که تازگیا همه گیر شده و اکثرا برای اینکه اسمی دربیارن و خودشونو بیشتر معروف یا انگشتنماتر (که به همون معروفیت منتهی میشه) کنن به مسئله نژادپرستی میپردازن و هر چرند و شاخ و برگی بخوان اضافه میکنن و تا دلتون بخواد مبالغه میکنن و کنتور هم نمیندازه چون اگر هر شخصی بخواد خلافشون حرفی بزنه و حرفاشونو تایید نکنه شخص مقابلو با یک کلمه نژادپرست کلا از صحبت که چه عرض کنم از زندگی بایکوت میکنن.

مقاله هم نیاز به بحث نداره چون بخواد به ایرادات و دروغهاش پرداخته بشه بحث بسیار طولانی میشه و از حوصله خارجه.

فقط واسه قسمت تابو باید عرض کنم افرادی که در این قسمت بین نژادی کار میکنن خودشون بالاترین برچسب تابو به این نوع سکس میزنن: برای مثال شما بالای نوددرصد سکسهای بین نژادیو که ببینین صحبتهای بازیگر مرد سیاه پوست اکثرا در مورد یک سکس تابوست که داره یک زنسفیدپوستو جر میده و در حال تحقیر پارتنر زن هست و زن سفیدپوست عملا داره با عمل خیانت به دوست پسر یا شوهر با مرد سیاه پوست سکس میکنه و مکالمات بین دو نفر خارج از بزرگی کیرش نسبت به پارتنرش و اینکه چقدر مردونه تر میکنه نیست, حتی در مواردی که زن سینگله بازم عینا داره از بهتر بودن سکس سیاهپوست صحبت میکنه و تمامی جملات خارج از چهارچوب تحقیر نژاد سفیدپوست مذکر نیست.

البته در انتها ممنون از دوست عزیزمون که زحمت ترجمه مقاله کشیدن و بگم که بیشتر مقاله هایی که برگردان میکنیو میخونم.

1 ❤️

2019-04-29 21:04:36 +0430 +0430
نقل از: Ardshir5

به نظر من مقاله کاملا پر از ایراد و دروغه و مغلطه ای بیش نیست که تازگیا همه گیر شده و اکثرا برای اینکه اسمی دربیارن و خودشونو بیشتر معروف یا انگشتنماتر (که به همون معروفیت منتهی میشه) کنن به مسئله نژادپرستی میپردازن و هر چرند و شاخ و برگی بخوان اضافه میکنن و تا دلتون بخواد مبالغه میکنن و کنتور هم نمیندازه چون اگر هر شخصی بخواد خلافشون حرفی بزنه و حرفاشونو تایید نکنه شخص مقابلو با یک کلمه نژادپرست کلا از صحبت که چه عرض کنم از زندگی بایکوت میکنن.

مقاله هم نیاز به بحث نداره چون بخواد به ایرادات و دروغهاش پرداخته بشه بحث بسیار طولانی میشه و از حوصله خارجه.

فقط واسه قسمت تابو باید عرض کنم افرادی که در این قسمت بین نژادی کار میکنن خودشون بالاترین برچسب تابو به این نوع سکس میزنن: برای مثال شما بالای نوددرصد سکسهای بین نژادیو که ببینین صحبتهای بازیگر مرد سیاه پوست اکثرا در مورد یک سکس تابوست که داره یک زنسفیدپوستو جر میده و در حال تحقیر پارتنر زن هست و زن سفیدپوست عملا داره با عمل خیانت به دوست پسر یا شوهر با مرد سیاه پوست سکس میکنه و مکالمات بین دو نفر خارج از بزرگی کیرش نسبت به پارتنرش و اینکه چقدر مردونه تر میکنه نیست, حتی در مواردی که زن سینگله بازم عینا داره از بهتر بودن سکس سیاهپوست صحبت میکنه و تمامی جملات خارج از چهارچوب تحقیر نژاد سفیدپوست مذکر نیست.

البته در انتها ممنون از دوست عزیزمون که زحمت ترجمه مقاله کشیدن و بگم که بیشتر مقاله هایی که برگردان میکنیو میخونم.


در اصل دمبال مقاله‌ای بودم و هسم که به همین قضایا که اشاره نمودی پرداخته باشد.
ولی یاف نمیشود. گویا هر اونچه درمورد مقوله‌ی سکس بین نژادی به زبون اینگیلیسی نگاشته شده، سمت و سوش پیرامون مظلوم‌انگاری سیاهپوستان است و بس.

1 ❤️

2019-05-02 08:40:21 +0430 +0430
نقل از: Navid.master كلن كارى به متن ندارم ولى جيمز دين بكن جاكشيه

جیمز دین بدتر روکو سیفردیه. پورن بازی نمی کنه نامرد, زنرو جر میده. بعضی وقتا اشک پورن استارهای زن زیرش درمیاد

0 ❤️



تاپیک‌های داغ





‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «