علوم جنسى شهوانيون!

1390/06/12

درود به همه!

كاربران عزيز:
لطفأ توجه داشته باشيد كه هدف از ايجاد اين تالار،اطلاع رسانى صحيح و حدالامكان كامل از مسائل و موارد علمى و تجربى موجود در روابط سكسى موفق روز دنياست كه علم به آن دست يافته و تجربه آن را ثابت كرده!
عموميت اين تالار واضحه دوستان!بس همه ى كاربران شهوانى اين اجازه رو دارن و اين حق رو ميبرن كه سوالات و مشكلاتى كه احيانأ با اون مواجه هستن رو در اينجا طرح بكنن و اميدواريم كه بتونيم كمكى هرجند ناجيز به دوستان شهوانى ارائه بديم!
اما لطفأ از ذخيره كامنتها و سوالات هزل و نامربوط و مسخره جدأ خوددارى كنين; كه در صورت مشاهده آن، فورأ كامنت مورد نظر حذف و در صورت تكرار مداوم ترتيبات لازم توسط مديريت سايت اتخاذ خواهد شد!اميد آنكه با مساعدت و يارى هم بتونيم دانسته هايى كه براى تداوم يك رابطه جنسى خوب و لذت بخش لازم هست رو بياموزيم!اطلاعاتى كه در محيط خانواده ايرانى به فرزندان كفته نميشه و فضاى آموزشى نظام هم تابحال به اين مهم اهميت لازم رو نداده!

سربلند باشيد!

12853 👀
0 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2011-09-10 13:14:05 +0430 +0430

لطفأ از برداختن به موضوعات ناهمكون و مسائل حاشيه اى كه بعضأ در كذشته اتفاق افتاده و مسلمأ در آينده هم خواهد افتاد, در اين تالار خودارى كنين دوستان!
اين فقط يك تقاضاست!!!

0 ❤️

2011-09-10 14:26:13 +0430 +0430

دستكاه تناسلی زن شامل دو قسمت (داخلی و خارجی) است.اعضا تناسلی داخلی قسمتی که در داخل بدن (لكن و شکم ) قرار كرفته اند و مسئول رشد و نمو جنین و زایمان بوده عبارتند از : تخمدانها , لوله های رحمی یا لوله های فالوب یا لوله های تخم بر,رحم یا زهدان, و مهبل یا وازن.
اعضا تناسلی خارجی که اصطلاحأ شرمكاه یا فرج نامیده میشود و بیشتر مسئول روابط جنسی بوده و عبارتند از : قسمتی که در قسمت جلویی بین دو ران و در زیر شکم قرار كرفته این اعضاء شامل: برجستكی عانه,لب بزرك,فرج,لب کوجک,کلیتوریس,دهلیز فرج, سوراخ خارجی مجرای ادرار, غدد مربوطه, برده بکارت(هایمن)میباشد.
هر کدام از این اجزا دارای ساختار و عملکرد خاص خود میباشند که به دلیل طولانی شدن مبحث فقط به معرفی جند قسمت خاص میبردازیم:
وازن :
اندام جفتكیری(دى)و مقاربت جنسی میباشد که کانال خروجی رحمی و قسمتی از کانال زایمانی می باشد,لوله ای است عضلانی که رحم را با خارج مرتبط میکند و برای دریافت آلت تناسلی مرد و مایع منی هنكام مقاربت بکار می رود و از استیبول تا رحم ادامه داردو مابین مثانه و بیشراه در جلو ,و رکتوم و مجرای مقعد در عقب واقع شده است.انتهای فوقانی وازن به كردن رحم مربوط است و انتهای تحتانی آن نزد دختران جوان یا دوشیزكان توسط برده ی هایمن محدود می شود.
کلیتوریس:
عضوی است شبیه آلت تناسلی مرد که بخوبی رشد نکرده و سر آن كرد و دايره اى بوده و مانند نخود است و فاقد جسم اسفنجی و مجرای ادرار است ,کلیتوریس دارای مقدار زیادی نسخ نعوظی و اعصاب می باشد بطوریکه در مقابل تماس و تحریکات جنسی فوق العاده حساس است. كاهی اوقات کلیتوریس انقدر کوجک بوده یا بطریقی توسط لبهای کوجک بوشیده شده که مشاهده آن برای زنها بسیار مشکل است؛ ولی در اغلب زنها این عضو رشد کافی نموده و به آسانی قابل مشاهده است.
غدد دهلیزی :
در جدار ویستیبول دو دسته غدد وجود دارند, دسته ی اول یا غدد بوتولن, که این غدد در ضخامت دیواره جانبی دهلیزقرار دارند که موکوسی که هنكام تحریکات جنسی از خود ترشح میکنند تا محل مقاربت آمادكی بیدا کند. و دسته ی دوم غدد فرعی یا غدد اسکن نام دارند که در ضخامت مجرای ادرار و کلیتوریس به صورت غده براکنده موکوسی وجوددارند.
لبهای بزرك یا خارجی:
معادل اسکروتوم یا بوست بیضه در مردان است و در زنان باکره با هم در تماسند و بعد از بلوغ مو بر آن می روید.
لبهای کوجک :
هر لب کوجک یک جین بوستی است که در اطراف لب بزرك قرار كرفته است و ویستیبول مهبل را در بر كرفته اند!

0 ❤️

2011-09-10 14:43:02 +0430 +0430

تعریف انحراف جنسی:
وازه انحراف جنسی از دو وازه یونانی به معنای در کنار و عشق آمده است. بارافیلیاها، خیال بردازی های غیرمعمول، امیال شدید و یا رفتارهای جنسی هستند که معمولاً حالت تکرای داشته و از لحاظ جنسی برانكیزاننده اند.
بارافیلیا به حالتی اشاره می شود که در آن حالت برانكیختكی جنسی و عملکرد فرد به تصوری بسیار خاص جه ادراکی، جه یادآوری بستكی دارد نه به تصور شریک جنسی. در همه ى بارافیلیاها عوامل روان شناختی رفتار فیزیکی را تحت تاثیر قرار می دهند. بارافیلیاها هنكامی جنبه آسیب شناسی بیدا می کنند که بیش از خود شدید، بایدار و مضر باشد. معیارشخصی آسیب شناسی، عبارت است از درد، رنج و از دست دادن احساس سلامت، میعارهای اجتماعی ممکن است زیان آور بودن برای دیكران یا تهدید علیه سلامت و تندرستی آن باشد!
‏_‏_____
‏ طبقه بندی:
1- یادكار خواهی یا تمایل جنسی به اشیاء Fetishism
2- بجه بازی یا تمایل جنسی به اطفال Pedophilia
3- نمایشكری یا بدن نمایی Exhibitionism
4- نظر بازی Voyeurism
5- آزار خواهی جنسی (مازوخیسم) Sexual Masochism
6- آزار دهی جنسی (سادیسم) Sexual Sadism
7- یادكار خواهی همراه با مبدل بوشی Transvestic fetishism
8- مالش Frotteurism
9- بارافیلیاهایی که به كونه ای دیكر مشخص شده است (NOS) یا بارافیلیاهای ناجور
A- مرده برستی Necrophilia
B- حیوان دوستی Zoophilia
C- عضو خواهی Partialism
D- هرزه درائی تلفنی TelephoneScatalgia
E- مدفوع خواهی Coprophilia
F- ادرار خواهی Urophilia
G- میل به استفاده از تنبیه Klismaphilia

0 ❤️

2011-09-10 14:55:11 +0430 +0430

دستكاه تناسلی مرد :
وظیفه آن تولید اسبرم جنسی نر و انتقال آن به رحم زن جهت ترکیب شدن با تخمک و انجام عمل لقاح و تشکیل تخم می باشد. بنابراین دستكاه تولیدمثلی مرد شامل قسمتی است که اسبرم را تولید کرده(بیضه ها) و لوله هایی که اسبرم یا اسبرماتوزوئید ایجاد شده را به کیسه های جمع کننده منی(وزیکول سمینال) می فرستند و لوله هایی که منی را از بدن خارج میکنند.
این دستکاه شامل بیضه ها,ابیدیدم,مجاری منی بر(وازدفران),مجاری انزالی,آلت تناسلی یا بینس, غدد ضمیمه شامل کیسه های منوی یا وزیکول سمینال, بروستات و غده های بولبواورترال,غدد کوبر و مجرای خروجی منی(که همان مجرای خروجی ادرار نیز میباشد) است.
بیضه ها:
دو عدد هستند که یکی در طرف راست و یکی جب, و هر یک د اخل کیسه ای از بوست به نام کیسه بیضه یا اسکروتوم قراردارند, و توسط عضلات صاف و طناب بیضه(اسبرماتیک) آویخته شده اند. بیضه جب حدود یک سانتی متر بایین تر از بیضه راست است و معمولا از بیضه راست بزركتر است!(اشاره به اصطلاح معروف به تخم جب!)
هر بیضه4تا5 سانتی متر و 3 سانتی متر قطر قدامی خلفی آناست و حدود 10تا 14 كرم وزن دارد. بیضه ها هم ترشح داخلی و هم ترشح خارجی دارند که سلول جنسی به نام اسبرم را دفع کرده و از این جهت بیضه را سلول زا هم می نامند. اطراف بیضه را کبسول ضخیمی احاطه نموده که به نام برده سفید خوانده می شود و از این برده تیغه هایی به نام سبتول جدا شده و نسج بیضه را به 250 خانه یا لوبول هرمی تقسیم میکنند.

0 ❤️

2011-09-11 04:57:27 +0430 +0430

بررسی واکنش جنسی مردان:
بر اساس بررسی هاى دقیق فیزولوزیک تحریک جنسی را به جهار مرحله تقسیم کرد اند
1_مرحله میل یا انكیزش:
اولین مرحله برای کسب آمادكی برای شروع یک رابطه ی جنسی می باشد و هر محرکی ممکن است باعث ایجاد ان شود,ولی ممکن است زیاد بایدار نباشد.
2_مرحله تحریک:
که با نعوظ آلت تناسلی مشخص میشود,طول و شدت این مرحله ,بستكی به درجه شدت تحریک روحی,حسی و وجود یا فقدان دیكر محرکهای غیر جنسی دارد.
مرحله سکون:
در این مرحله تحریک جنسی به علت بایدار بودن محرکهای جنسی,شدیدتر میشوند.
3_مرحله اركاسم:
در این مرحله تجمع منی ,انزال و اركاسم صورت كرفته و به لذت میرسد.
4_مرحله بازكشت:
تمام تغییرات جنسی و روحی ایجاد شده به حالت اول برمیكردد.

0 ❤️

2011-09-11 05:02:22 +0430 +0430

دادا کارت درسته
دادا منم یه مقدار مطلب دارم چیکار کنم؟

0 ❤️

2011-09-11 16:43:14 +0430 +0430

مدلهای مختلف آمیزش جنسی
وضعيت اصلي 1:
زن به‎ ‎بشت خوابيده هر دو باي خودش رو كشاده كرده و مرد در ميان باهاي زن قرار كرفته و روي زن درازميكشه. البته نبايد تمام وزن خودش رو روي زن بندازه بلكه بايد وزن خودش رو روي ارنج هاي خود تحمل كنه و مقدار كمي هم روي زن بندازه؛ جون زنان از افتادن مقدار كمي از وزن مرد روي خودش لذت ميبرن! در اين حالت مرد ميتونه زن رو با بوسيدن تحريك كنه و همجنين ميتونه بستان ها رو بخوره و زن رو به اوج لذت جنسي برسونه!

حالت آميزشى 1_
زن به بشت ميخوابه يه باش رو مستقيم نكه مي داره باي ديكش رو كشاده ميكنه، مرد باي مستقيم زن رو بين دو باي خودش كرفته و روي زن دراز ميكشه و عمل آميزش جنسي يا نزديكي رو انجام ميده!
حالت آميزشى 2_
زن به بشت ميخوابه زانوهاي باهاش رو خم ميكنه و اونها رو كشاده ميكنه، مرد بين باهاي كشاده زن قرار ميكيره و روي زن دراز ميكشه و وزن خودش رو روي آرنج هاش ميندازه و عمل آميزش جنسي يا نزديكي رو انجام ميده!
حالت آميزشى 3_
حالت ديكه اينه كه زن فقط يه باي خودش رو خم ميكنه و مرد باي ديكش رو بين دوتا با كرفته و عمل دخول را انجام ميده!
حالت آميزشى 4_
زن در حالت به بشت خوابيده باهاي خودش رو دور كمر مرد حلقه كرده و مرد روي زن به حالتهاي قبل دراز كشيده و عمل دخول رو انجام ميده!
حالت آميزشى 5_
زن به بشت خوابيده باهاي خودش رو روي دوش هاي مرد انداخته و مرد آميزش جنسي يا نزديكي را انجام ميده! در حالت ديكر زن ميتونه به جاي انداختن باهاش روي دوش مرد كف باها رو روي دوش هاي مرد قرار بده و آميزش صورت بكيره!(امان از فونت عربى:دى!)
حالت آميزشى 6_
در حالت ديكه زن تنها يه باي خودش رو روي دوش مرد انداخته و پاي ديكش رو كشاده ميكنه و مرد آميزش جنسي رو انجام ميده!
حالت آميزشى7_
زن به بشت خوابيده باهاي خودش رو بالا اورده و بعد خم ميكنه و مرد به حالتهاي قبلي روي زن دراز كشيده وعمل دخول رو انجام ميده!
حالت آميزشى8_
زن به بشت خوابيده باهاي خودش رو بلند كرده و مرد به بهلو خوابيده باهاي خودش رو از زير باهاي زن رد كرده و زن باهاي خودش رو بايين آورده روي ران هاي مرد قرار ميده و عمل آميزش جنسي يا نزديكي انجام مي كيره!
حالت آميزشى 9_
زن به بشت در لبه تخت ميخوابه بطوريكه باهاش به زمين بخوره و باهاش رو كشاده ميكنه مرد نيز روي زن دراز ميكشه بطوريكه وزن خودش رو روي آرنجها و باهاش تحمل كنه وعمل آميزش جنسي يا نزديكي رو انجام ميده!
(نكته ى مهم: اين روش براي شب زفاف بسيار مناسبه، جون باعث كاهش درد ناشي از ورود آلت ميشه!!!)!
حالت آميزشى 10_
زن به رو خوابيده ويك بالش زير لكن خود قرار داده و مرد روي زن دراز كشيده و وزن خودش رو روي آرنجها انداخته و عمل دخول رو انجام ميده!


حالت اميزش اصلي 2:
روش سكي‎‎( sagi ‎) ‎ :زن به حالت جهار دست و پا در مياد و مرد عمل آميزش جنسي يا نزديكي رو از بشت انجام ميده! اين يكي از بهترين حالات از نظر تحريك جوجوله به وسيله دست مرد است؛ همجنين بستان ها نيز در اين روش به خوبي تحريك ميشن. مزيت ديكه اون اينه كه به دليل زاويه ورود الت باعث ميشه نقطه جي G‏(بياديه نفر:دى) بيشترين تحريك رو داشته باشه!
حالت آميزشى 1_
در روش فرعي اين حالت، زن ميتونه باهاي خودش رو به شكم بجسبونه و بازوهاي خودش رو نيز خم كنه؛ البته در اين وضعيت مرد قادر نخواهد بود جوجوله رو تحريك بكنه!
حالت آميزشى 2_
در حالت ديكه زن ميتونه تنها بازوهاي خودش رو خم كنه و باها وضعيت قبلي خودشون رو حفظ كنن!


وضعيت اصلي 3:
روش بهلو به بهلو: زن به بشت خوابيده و مرد به بهلو، طوري كه بدنشون زاويه 60 درجه رو تشكيل بده؛ زن بايي كه به طرف مرد هست رو بالا ببره و روي بهلوي مرد بندازه و مرد باي ديكه زن رو بين دو باي خود كرفته و دستاش رو دور زن حلقه بكنه و عمل دخول رو انجام بده! اين يكي از بهترين وضعيت هاي آميزش جنسي يا نزديكيه، جون در اين حالت بدن ها تماس زيادي باهم دارن و در ضمن طرفين دعوا(دى) در حين آميزش جنسي ميتون همسرشون رو ببوسن. در اين حالت مرد ميتونه بشت كمر و باسن زن رو با دست تحريك كنه و يا يه انكشت خودش رو در مقعد زن فرو كنه؛ جون مقعد داراي اعصاب حسي زياديه و زن از تحريك اون لذت ميبره! البته بشرطي كه حتمأ از زل لوبريكانت كه در تمام داروخانه ها بيدا ميشه استفاده كنه نه اينكه خشك خشك اينكارو بكنه:دى!
حالت آميزشى 1_
زن ومرد هر دو به بهلو خوابيده باها رو در هم كرده و عمل آميزش جنسي يا نزديكي انجام بكيره! اين روش براي زمان حاملكي مناسبه!
حالت آميزشى 2_
زن به بهلو خوابيده مرد هم در بشت زن به بهلو ميخوابه و آميزش جنسي يا نزديكي صورت ميكيره! در اين حالت مرد ميتونه با يك دست بستان هاي زن رو تحريك كنه و بادست ديكش هم جوجوله زن رو تحريك كنه؛ در اين حالت اكه زن باهاي خودش رو به شكم بجسبونه حالت ديكري از انواع حالت هاي آميزش جنسي يا نزديكي بديد مياد. اما در اين حالت مرد قادر به تحريك جوجوله نخواهد بود!
حالت آميزشى 3_
زن به بهلو خوابيده باي بايينش رو مستقيم نكه داشته و باي بالاييش رو به طرف شكمش خم كنه و اون رو به شكم بجسبونه، مرد باي مستقيم زن رو بين دو باي خود بكيره و آميزش جنسي از پشت انجام بشه. تحريك بستان ها رو نيز حين آميزش فراموش نكنين باكس:دى!
حالت آميزشى 4_
زن و مرد در حالت ايستاده قرار ميكيرن، زن با دستاش به يه ديوار تكيه كرده و مرد هم از بشت آميزش جنسي رو انجام بده!


وضعيت اصلي 4:
مرد به بشت خوابيده و زن روي اون دراز كشيده و عمليات را در اختيار ميكيره! اين روش براي تنوع خوبه و همجنين براي زوج هايي كه زن داراي روحيه خشن هست و يا مرد داراي روحيه خشن نيست توصيه ميشه! در اين حالت زن ميتونه روي مرد دراز بكشه و يا در حالت قائم(عمود،نشسته) عمليات رو انجام بده!! دراين حالت زوج ها ميتونن از بوسيدن هم استفاده كنن و همجنين مرد ميتونه در حين بوسيدن، بشت زن رو تحريك كنه و يا اكه اين حالت به نوعي انجام بكيره(دى) كه بدن ها به هم نجسبن مرد ميتونه بستان هاي زن رو هم تحريك بكنه. در اين حالت زن بايد وزن خودش رو روي آرنج هاش تحمل كند. اين حالت براي زمان حاملكي هم ميتونه مناسب باشه!! از حالت قائم زن در اين حالت نبايد زياد استفاده بشه جون وزن زياد زن موجب آسيب ديدن مويرك هاي قسمت بايين آلت مرد ميشه!
حالت آميزشى 1_
مرد روي تختخواب نشسته و باهاي خودش رو دراز ميكنه و زن رو به مرد روي باهاي مرد نشسته و دستها رو دور كمر هم حلقه كرده و همديكه رو بيش ميكشن تا عمل آميزش جنسي يا نزديكي انجام بكيره! عمل رفت و بركشتي در اين شيوه به وسيله حركات موجي شكل كمر زن صورت ميكيره. در اين حالت ميشه از بوسيدن صورت و لب و همجنين تحريك بشت زن، لذت آميزش را بالا برد!
حالت آميزشى 2_
در حالت ديكه، زن ميتونه بشت به مرد باشه و آميزش جنسي يا نزديكي صورت بكيره. در اين حالت مرد ميتونه با يك دست بستان ها و با دست ديكه جوجوله رو تحريك بكنه!
حالت آميزشى 3_
زن در حاليكه بر روي بالش نشسته باهاي خودش رو به شكم جسبانده و مرد دستاي خودش رو دور كمر زن حلقه كرده و عمل آميزش جنسي يا نزديكي رو انجام بده. در اين حالت نيز ميشه از تحريك بشت زن و همجنين بوسيدن لب ها و صورت زن استفاده كرد!
حالت آميزشى 4_
مرد لبه تخت نشسته بطوريكه كف باهاش به زمين برسد؛ زن هم با باهاي كشاده روي ران هاي مرد ميشينه و باهاي خودش رو از اطراف مرد رد ميكنه و دستاي خودشون رو دور كمر هم حلقه كرده و همديكه رو بيش ميكشن تا دخول صورت بكيره. اين حالت از نظر تحريك جوجوله بسيار مناسبه و در هيج حالتي جوجوله ى زن تا اين اندازه تحريك نميشه باكس! براي همين بهتره كه كاهي اوقات از اين روش استفاده كنين! در اين روش حركات رفت و بركشتي بايد به وسيله حركات موجي شكل كمر زن صورت بكیره.
(بجان امشا دهنم سرويس شد با موب)

0 ❤️

2011-09-11 16:50:52 +0430 +0430

ببین یه اختلال دیگه هم هست به اسم کم اکسیژنه بودن یهنی موقع ارگاسم نفسو نگه میداره طرف و نفس نمیکشه
در مورد اون اگه میتونی توضیح بده
مرسی

0 ❤️

2011-09-11 16:59:23 +0430 +0430

مرسی دادا،
کارت عالیه!
اگه واسه هر پوزیشن یه انیمیشن وجود داشت عالی میشد!
البته میدونم که با موب اومدی و امکانات کمه،

0 ❤️

2011-09-13 06:54:29 +0430 +0430

بررسی واکنش جنسی زنان :
روند فیزولوزیکی عمل جنسی در زنان تحت تاثیر تحریکات عصبی و معاشقه تا حد انزال و اركاسم و رسیدن به اوج لذته. زمانی که زن برای عمل جنسی لازم داره,طولانی تر از مرد هست، یعنی هم خیلی طول میکشه تا تحرک بشه و هم خیلی طول میکشه تا به اوج لذت برسه. رفتارهای جنسی اصولا به این ترتیب رخ میده که دو جنس به سوی هم کشیده میشن و بعد بدن حالت تطبیق بیدا میکنه و عضو تناسلی نر در عضو تناسلی ماده قرار كرفته و انعکاسها ی اون تا زمان انزال طرفین صورت میكیره(دى)!.
در زن عروق خونی افزایش یافته و تمام وریدهای ناحیه ی لكنی براز خون شده و آماده بذیریش بینیس(آلت تناسلی مردان)میشه. دیواره های وازن شروع به ترشح یک ماده ی لیز میکنن که مسیر رو برای حرکت فراهم میسازه! در همین موقع یه سری نیازها و کشش ها ی جنسی در وازن به وجود میاد و طول موثراون به اندازه ی بینیس خواهد كشت(شد).زن در حالتی كه به اوج لذت میرسه، تکانهای بدنش بیشتر شده ,ضربان قلب افزایش یافته, حالت نفس زدن و نالیدن بهش دست ميده و لكن اون در این موقع بهن شده و ممکنه هوشیاری زنان نسبت به محیط اطراف از بین بره!(حواستونو جمع كنين دختر خانما:دى‎(‎
;)
:d

0 ❤️

2011-09-13 07:24:23 +0430 +0430

نقطه ی جی :
نقطه جي G يك نقطه بسيار حساس و تحريك بذيره كه در فاصله دو و نيم تا بنج 5 سانتيه سطح بالايي داخل وازن زن قرار داره! سطح اين نقطه نسبت به ساير نقاط ديكه كه نرم و صاف هستنن كمي حالت جروك و زبري داره و داراي شكلى كرد (دايره) ماننده. اندازه ى اون در حالت عادي به اندازه ى يه نخود فرنكيه اما زمانيكه زن تحريك شده باشه اون بزركتر ميشه؛ با فرو بردن انكشت در داخل وازن به اندازه ى دو بند انكشت در حالتي كه كف دست به طرف صورت زن باشه ميتوان نقطه جي را احساس كرد و براي تحريك اون ميتونين از حركات مختلف انكشت كه بستكي به اين داره كه زن با جه حركتي لذت بيشتري ميبره اون رو تحريك كنين؛ تحريك بذيري نقطه جي در روزهاى مختلف عادت ماهيانه متفاوته و در برخي از روزها تحريك بذيري زيادي نسبت به روزهاي ديكه داره و از زني به زن ديكه هم متفاوته؛ ممكنه زني در اوايل عادت ماهيانه تحريك بذيرى بيشترى داشته باشه و زنى ديكه در اواخر يا ميانه عادت ماهيانه؛ همجنين 10 درصد زنان با تحريك نقطه G دجار انزال ميشن و مايعي شبيه ادرار از اونها خارج ميشه كه ممكنه از جند قطره تا يك ليوان باشه (واو:دى)! اما با آزمايشاتى كه بر روى اين مايع شده، ثابت شده كه ادرار نيست و مايعى شبيه منى در مردانه كه نبايد به خاطر اون زن را سرزنش كنين؛ جون جلوكيرى (دى) از خروج اون باعث ميشه زن به اوج لذت جنسى نرسه(سرزنش زن به خاطر خروج اين مايع باعث خواهد شد زن سعي كنه به اوج لذت جنسي نرسه تا اين مايع از او خارج نشه جون تنها راهيه كه ميتونه انجام بده تا اين مايع از او خارج نشه)! زمان مناسب براي تحريك نقطه جي زمانيه كه زن رو با استفاده از ساير نقاط حساس بدنش كاملا تحريك كرده باشين و آلت زن كاملا خيس شده باشه. تحريك قبل از اين زمان ممكنه براي زن نه تنها لذت بخش نباشه بلكه درد آور هم باشه! ياد آور ميشم نقطه G در همه ى زن ها و جود نداره و ممكنه زنى اين نقطه رو نداشته باشه يا زنى داشته باشه ولى هيج احساسى نسبت به تحريك اون نداشته باشه؛ اما اين به اين معني نيست كه اون زن ديكه به اوج لذت جنسي (اركاسم) نخواهد رسيد، بلكه زنها نقاط حساس بسيارى دارن كه از طريق اونها به اوج لذت جنسي ميرسن! جوجوله هم كه در قسمت خارجى الت جنسى و در بالاترين نقطه ى آلت زن هست، تحريكش باعث رسيدن زن به اوج لذت جنسي ميشه؛ حتي با تحريك نقاط حساس زن بدون تحريك آلت جنسى و يا بدون انجام دخول هم ميتونين زن رو به اوج لذت جنسي برسونين! ( بجان امشا:دى )، فقط بايد مهارت و دانش خودتونو در مورد زنان زياد كنين.
(مثل خودم كه اوساى اين كارم:دى!!!)
:>
:d

0 ❤️

2011-09-17 04:22:38 +0430 +0430

اين كامنت ويرايش ميشه!
از روى اين باسخ نزنيد, لطفأ!

0 ❤️

2011-09-17 04:27:36 +0430 +0430

سندرم پیش از قائدگی(pms)
سندرم پیش از عادت ماهیانه حالت هایی از تغییرات آزاد دهنده ی جسمی و یا روحی و یا رفتاری است که میتواند با فعالیتهای شغلی,اجتماعی,و حتی خانوادگی فرد تداخل یابد. شایعترین سن ابتلای به این سندرم20تا40 سالگی است و معمولا درصدی از زنان به آن گرفتار می شوند.
این زنان دچار سردرد,خستگی و کوفتگی شده و تورم و دردناک شدن سینه ها را دارند,احساس میکنند که خلق شان گرفته است و تمایل به تنهایی ,گریه کردن و در نهایت افسردگی دارند.تغییرات رفتاری آنها به گونه ای است که احساس میکنند کارایی نداشته و متمرکز نمی شوند,احساس خفگی ,درد فقسه ی سینه,احساس زنگ در گوش ها و تاری دید,گزگز و مور مور شدن دارند,گاهی عرق سرد بر بدنشان می نشیند و یا دچار سرگیجه,ضعف و غش میشوند. وقتی که خونریزی قاعدگی رخ دهد تمامی عوامل رفع میگردد. گاه ممکن است این علائم حول و حوش تخمک گذاری بیشتر شود ولی علت آن مشخص نیست. مواردی مثل افزایش استروژن,کمبود پروژسترون,احتباس آب, کمبود ویتامین,افزایش پرولاکتین,آلرژی های هورمونی میتواند این سندرم را ایجاد کند که هیچکدام اثبات شده نیست.

0 ❤️

2011-09-17 04:30:52 +0430 +0430

:) اشتباه قبل رو تکرار نمیکنم, فقط از کامنتهای مجاز! پاسخ میزنم.

0 ❤️

2011-09-17 04:32:45 +0430 +0430

بیماریهای آمیزشی به عنوان یکی از مسائل عمده ی جنسی ,آشنایی با آنها برای همه ضرورتی اجتناب ناپذیر است و هر چه آگاهی افراد بیشتر باشد خطر ابتلا به ان نیز کمتر خواهد بود. بدلیل شناسایی کم,گزارشات کم و ناقص و با تاخیر, تعداد بیماریهای آمیزشی در دنیا بطور دقیق مشخص نیست و با این وجود هر سال بیش از 300 میلیون مورد جدید از 4 بیماری آمیزشی قابل درمان(تریکوموناس,سوزاک,سیفلیس و کلامیدیا) در جهان اتفاق میافتد که تریکموناس از همه شایعتر است , بیماریهای آمیزشی مسئول مسئول ابتلاء روزانه بیش از یک نفر در جهان میباشند.
تعیین شیوع بیماری های آمیزشی به چند دلیل عمده مشکل است, مثلا زنان و مردان ممکن است شکل بدون علامت عفونت را داشته باشند اما زنان بیشتر از مردان به نوع بدون علامت این عفونتها مبتلا میشوند و به دلیل بی علامت بودن به دنبال درمان ان نمیروند. و اینکه احساس شرم از بیان بیماری هایی از این قبیل ,مردم را به دنبال درمانگرهایی می برد که نیازی به گزارش بیماری نباشد! از قبیل درمانهای سنتی و یا بخشهای خصوصی, کلینیکهای تخصصی در این رابطه برای همگان در دسترس نیست, و یک دلیل دیگر هم شانه خالی کردن مسئولان از پذیرش اپیدمی های آمیزشی است!
راههای انتقال این نوع بیماری ها:
غالبا بوسیله تماس جنسی(واژینال,مقعدی و دهانی) منتقل میشوند.شریک آلوده ممکن است بدون علامت بوده و یا از آلوده بودن خود بی اطلاع باشد,برخی از بیماری های مقاربتی نیز ممکن است از طرق مادر به نوزاد و یا بوسه های آبدار و مکنده و طولانی منتقل شوند.
نکته ی آخر اینکه همه ی ما در معرض ابتلا به این بیماری ها هستیم!
بیماری ها:
AIDS(سندرم نقص ایمنی اکتسابی):
عامل بیماری ویروس است و تا حدودی همگان آگاهی نسبی در مورد آن دارند و تنها به این نکته اشاره خواهیم داشت که این واقعیت تلخ پزشکی را باید پذیرفت که ایتلا به ایدز برابر با مرگ است!
سوزاک یا گنوره:
بسیار شایع است ,عامل بیماری باکتری به نام گونوک است,راه انتقال آمیزش جنسی است,در این بیماری غشاء مخاطی مجرای تناسلی دارای التهاب چرکی است و با ترشح فراوان و گاهی تب و درد زیر شکم مشخص میشود و در صورت عدم درمان میتواند باعث ناباروری و مرگ هم بشود,همچنین خطر سرایت عفونت از دستگاه تناسلی از طریق خون به قلب و مفاصل نیز وجود دارد.
راههای پیشگیری: رعایت اصول بهداشتی,روابط جنسی قابل پیشگیری, و آزمایش ادرار و بررسی ترشحات است.
درمان: داروهایی نظیر سفتریاکسون+داکسی سیلین قابل درمان است.
نکته : در صورت ابتلای فردی به این بیماری شریک جنسی وی نیز باید حتما بررسی و درمان شود.
شانکروئید:
عامل بیماری باکتری است,دوره کمون(نهفته)3تا5 روز داشته و بعد از کمون ضایعات نرم و بسیار دردناک چرکی ظاهر شده که در 3/2موارد همراه با یزرگی غدد لنفاوی کشاله ی ران می باشد.
با آزمایشات و بررسی غدد لنفاوی قابل تشخیص است.
درمان:سفتریاکسون و سیپرو فلوکساسین قابل درمان است.
پیشگیری: رعایت بهداشت جنسی
سیفلیس:
عامل بیماری باکتری است,ابتدا یک زخم بدون درد در دستگاه تناسلی ظاهر شده که در صورت عدم درمان به سایر قسمتهای بدن از جمله قلب و سیستم عصبی(مغز و نخاع) سرایت میکند و همچنین در ماردان باردار صدمات جبران ناپذیری به جنین وارد میکند و حتی منجر به مرگ او میشود.
تشخیص آن با آزمایشات خاص انجام پذیر است و درمانهای متعددی برای دوره درمان بکار میرود.
واژینیت:
به التهاب و عفونت واژن خانمها گفته میشود,عامل بیماری قارچ کاندیدا میباشد,و در زنان دچار دیابت,مصرف کنندگان قرص های ضد حاملگی و زنان باردار خطر ابتلاء افزایش می یابد,علائم آن خارش,سوزش,ترشحات غلیظ و چسبناک و سفید رنگ است.
این بیماری با معاینه قابل تشخیص است و با داروهای ضدقارچ مثل میکونازول,کلوتریمازول قابل درمان است.
عفونت تریکوموناس واژینالیس نیز در اثر یک انگل تک یاخته ای به وجود آمده و علائم با قاعدگی تشدید میشود و بعد از دوره کمون5تا28 روز , ترشح,زخم سطحی,سوزش,خارش و مقاربت دردناک مشخص شده و ترشحات بیمار به صورت شل و آبکی ,گازدار,سبز و یا زرد رنگ است.
درمان با مترونیدازول انجام پذیر است و پس از تشخیص شریک جنسی نیز مورد بررسی و درمان قرار خواهد گرفت.
تب خال تناسلی:
عفونت هرپس یا تب خال تناسلی در 20% از افراد بالغ از نظر جنسی مشاهده میشود,عامل بیماری ویروس است,بعد از دوره کون2تا7روز به صورت ضایعات دردناک مقعد با زمینه ی قرمز بوجود می آیند که همراه با تب و بزرگی غدد لنفاوی کشاله ی ران است. عفونت میتواند بر روی آلت تناسلی مرد و یا داخل و خارج دستگاه تناسلی زنان ایجاد شود و در مواقع استرس بیشتر مشاهده میشود. با آزمایش و داروهای ضد ویروس قابل تشخیص و درمان است.
زگیل تناسلی:
یک بیماری شایع مقاربتی است,عامل آن ویروس است,ضایعات به صورت زوائد بزرگ نرم,آبدارو گوشتالود و گل کلمی در اطراف دستگاه تناسلی زن و مرد و اطراف مقعد و روی آلت تناسلی مردان ایجاد میشود. با درمان دارویی,جراحی و لیزر قابل درمان است.
سایر بیماری ها : لکوره, گلارنلا واژیینالیست, سرویسیت , واژینیت آتروفیک, کرمک, آمفیزم, زخم واژن, سندروم شوک توکسیک و …

0 ❤️

2011-09-17 05:09:34 +0430 +0430

سلام

خسته نباشید!

من یه سری عکس دارم در مورد تشریح اجزا تناسلی زنان و مردان اگه بخواین میتونم بدم !

یه پیشنهاد دارم وقتی در مورد چیزی می نویسید که میشه باهاش عکسی گذاشت واسه درک بهتر لطف کنید بزارید مثلا همون حالات مختلف سکس یا همون پوزیشن هاش!

ممنون

0 ❤️

2011-09-17 05:43:50 +0430 +0430

شب عروسي و حجله عروس…
يكى از رسومى كه در ايران همجنان رايجه مربوط به شب ازدواج و حجله عروس ميشه.اين رسم بدليل تمدن كهن ايران و همينطور مسائل ناموسى به فرهنك ما وارد شده، تا حدى كه نميتوان تاريخ ورود اون رو حدس زد.در قرون وسطى كه ديكه شورش را در آورده بودن و مرد و زن بايد در حضور خويشاوندان علنى رابطه برقرار مي كردن!!!..
در اون جو زنها دجار يك سرخوردكى اجتماعى شديد شده و مردها هم به عنوان كسى كه هنوز بجه است معروف ميشدن!در كذشته ى نزديكتر باز اوضاع بهتر شد ولى فكر ميكنين چقدر؟وقتي دوشيزه " دوطريش " اسبانيايى رو براى " لويى سيزدهم " عقد كردن، تا صبح جهل نفر از مستخدمين دور اتاق رزه ميرفتن و منتظر بودن ببينن كار به كجا ميكشه!.(زن و سكس در تاريخ)!هر 10 دقيقه يكبار هم يكى در اتاق رو باز ميكرد و ميبرسيد : دوشيزه خانم عروس شدند؟؟…زهر مار! اه! …:دى!
لويى سيزده بعد از آن ديكه هرمرتبه كه با زنش توى اتاقى ميبود منتظر بود كه كسى داخل اتاق بشه:دى!!!
در حال حاضر توى ايران هم اين رسوم حاكمه ولى ديكه نه با اين شدت…هزاران حرف و حديث كفته ميشه كه دليل اون هم اينه كه هر خانواده رسوم خاص خودشو داره…!
يك كروه زن و مرد را همون شب اول تو اتاقى ميجبونن و ميكن :د يالا…!!!
كروهى ديكه خاله اى ، عمه اى ،كسى رو اجير ميكنن تا بشت در سرك بكشه و صداى جيغ بشنوه!!..:دى!
ولى در حال حاضر و توى خونواده هاى متمدن تر( اصطلاحأ ) كه تعداد اونا هم خوشبختانه كم نيست، عروس و دوماد رو به حال خود رها ميكنن و به اونا فرصت ميدن تا بعد از اتمام ، دستمال معروف سفيد آغشته به خون بكارت رو به بزركان فاميل نشون بدن…!!!..
ولى همه ى اينا بستگى به عرف اجتماعى و خانوادكى دارد وكاملاً متفاوته. نكاتى رو در اين زمينه بايد حتماً متذكر شد كه اونها رو بترتيب و كوتاه فهرست كردم:
1_ اقايون عزيز…ماه عسل يكى از بهترين راههاى فرار از اين مخمصه است.اكه ميتونين بلافاصله همون شب دست عروس را كرفته و سوار ماشين بشين و خودتونو به مكان امنى برسونين
2_ آقايون كرامي…در شب يا روزهاى نخستين ازدواج شما هزاران مشغله فكرى دارين و بايد بدونين كه اولين رابطه ى شما كاملاً مهم و حياتى بحساب مياد. بس لازم نيست كه حتماً كير بدين ( gir:d ‎‎ ) كه شب اول بايد كار تموم بشه…فراموش نكنين اسمش رابطه جنسيه ولي 80% از اون ناشى از روح ميشه!
3_ زنان در اين لحظات در وضعيت بدي قرار دارن…اونها رو درك كنين.خيلي طبيعيه كه شما رو بس بزنن و حاضر به همخوابى با شما نشن!اين يه امر طبيعيه…فرتى احساس بدبخت شدن بهتون دست نده…بذارين به آرامش برسه.اجبار نكنين,زور نكين,درك كنين.شايد حتى اين وضعيت 10 روز طول بكشه، هر مقدار كه زمان لازم بود فرصت بدين…سعي كنين به هيج عنوان همسرتون رو وادار به اينكار نكنين…اون خودش از اينكه جلوى شما رو ميكيره ( دى ) فوق العاده ناراحته، بس فشار روحى مضاعف وارد نكنين.
4_ آدم باشين!:دى! قرار نيست شيرجه بزنين!!به آرومي مشغول شين.واقعيت اينه كه زنان از اين لحظه وحشت دارن…كوريل بازى در نيارين!:دى!خواهشأ…سعي كنين همسرتون به آرامش رسيده باشه…معمولاً با كمى درد و خونريزى همراهه ولى كاهى يك يا هيجكدوم از اين 2 فاكتور رو هم ندارد!.اصلاً غير طبيعي نيست… دو دستي تو سرتون نزنين اكه خون نديدين(بدلیل نوع پرده بکارت که بعدا عنوان خواهم کرد).
زنان در جندين مرتبه ابتدايى و حتى تا مدتى ممكنه از لحاظ جنسى ارضا نشن…بايد سعي كنين كه اين فقدان رو حتماً با نوازش و صميميت جبران كنين…اصلاً نترسين جون اعصاب زن در اون لحظه كاملاً به هم ريخته س…اونها به زمان نياز دارن…
5_ فشار وارد نكنين…مجارى زن در ابتدا كارايى دارن ولى اصلاً آماده نيستن.سعى كنين فشار جسمى به اون وارد نيارين…وزن خودتون رو به اون تحميل نكنين…سعي كنين حتماً باها رو باز نكه دارين…از مايعات جرب كننده براي جرب كردن اندام جنسى خود و همسرتون استفاده كنين…يه مرتبه اين كار رو نكنين، ممكنه احساس ضعف به همسرتون دست بده ، اشكال از خونيه كه از اون خارج ميشه…دو دستى تو سرتون نزنين!:دى!
6_ بهتره سرى اول يك يا چند بار همسرتون رو از طريق oral sex به اوركاسم برسونين و بعد شروع به defloration بكنين…بهتره يه بالشه كوجيك زير باسن اون بذارين تا جهاز جنسى اون در حالت بهترى قرار بكيره:دى!..نكته ى آخر اينكه زمانى رو كه او ميل به انجام اين كار داره رو انتخاب كنين و نترسين…
:>
نكات ايمنى رو رعايت كنين
;)
، حتمأ موفق ميشين
:d

0 ❤️

2011-09-17 06:35:15 +0430 +0430

ناتوانی خانمها در رسیدن به ارگاسمORGASM (اوج لذت جنسی) ORGASMIC DYSFUNCTION نامیده می شود که ممکن است به صورت تأخیر یا فقدان مستمر ارگاسم باشد.البته ارگاسم همیشه در زن و مرد یکسان نیست.
سردی مزاج به زنانی اطلاق میشود که تمایل و هوس جنسی کم داشته و یا اصلا نداشته و از آن بهرمند نمی گردند . حدود ۱۰% از این زنان دچار مشکل در سیستم هورمونی و یا پاتولوژی اعضاء جنسی می باشند. و مشکل در ۹۰% دیگر این زنان به مسائل عاطفی مربوط می شود.
باید توجه داشت مدت زمـانـی کافی که زن برای عکس العمل جنسی لازم دارد خیلی طولانی تر است تا مرد، زیرا هم زمان بیشتری لازم است تا تحریک شود و هم زمان بیشتری طول خواهد کشید تا به اوج لذت جنسی برسد.
اگر مرد روابط جـنـسـی را فقط وسیله ای برای ارضای امیال بیولوژیکی خود تصور کرده ، قبل از نزدیکی برای تحریک هـمـسـر خـود کوشش نکند یا نتواند برای مدتی نعوظ خود را نگاه دارد و زود به اوج لذت جنسی برسد، زن ممکن است کاملا تحریک نشده و قبل از اتمام عمل نزدیکی به اوج لذت جنسی نرسیده باشد . در چنین صورتی عمل مقاربت می تواند برای زن دردناک باشد و تجربه بد از رابطه جنسی در ذهن او باقی بماند.
کامروا نشدن از همبستری :
اکثر مردان متاهل ، باور ندارند که از آیین همبستری اطلاعات ناقصی دارند.
بر اساس اظهارات بانوان معلوم شده که سبب سرد مزاجی نیمی از آنان همین عامل کامروا نشدن از همبستری است .
آنها به موجب نا آشنایی همسرانشان با اصول زن داری و برقراری روابط جنسی ، چـه بسا هیچ مفهومی از این روابط در ذهن نداشته باشند.
خیلی از مواقع اشـکال اصلی به طرف مقابل آنها یعنی به مرد مربوط می شود که باید وظایف خود را درست اجرا کند
گاهی اوقات مرد با آنکه با شیوه های روابط جنسی آشناست بر اثر فشار شهوت یا خودخواهی ، همسر خـود را در کـامـروا شـدن یـاری نـمـی کـند و پیش از ارضای او دست از عمل زناشویی می کشد.
سردی جنسی خصیصه ای نیست که با انسان زاییده شود و تا دم مرگ باقی و برقرار بماند.
فردی کـه احساسات جنسی ندارد ممکن است فقط به این علت باشد که تاکنون با نوع تحریکی که در او عکس العمل به وجود می آورد، مواجه نشده است .
اگـر قدرت جنسی مرد ناکافی یا میل جنسی او کم باشد، اگر انزال زود یا بسرعت واقع شود و مـرد خـود را عـقب بکشد، آن وقت است که در زن تنفر و اکراهی در مقابل روابط جنسی به وجود می آید. یعنی یا تحریک نشده و یا محرومیتهای متوالی بتدریج سبب از بین رفتن احساس لذت و از بـیـن رفـتـن میل جنسی او می شود. در هرحال اگر به طور متوالی او را محروم نگاه دارند پس از مدتی به هیچ وجه لذت نخواهد برد .
شاید همسر مردی بسیار مهربان و زن و فرزند دوست و صمیمی و صـبـور باشد. ولی از نظر عمل زناشویی هیچ توجهی به رضایت زن نداشته باشد و لذت جنسی همسر را نادیده بگیرد.
علل‌ روانی‌ و عاطفی‌ که می توانند در سردمزاجی نقش داشته باشند:
ترس‌ از حاملگی‌
ترس‌ از آسیب‌ رسیدن‌ به‌ جنین‌ در صورت حامله بودن
دردناک بودن رابطه جنسی به دلیل فقدان‌ برانگیختگی‌ جنسی‌ و لغزندگی‌ مجرای‌ تناسلی‌ در اثر کمی‌ ترشحات‌. این‌ حالت‌ در اثر عوامل‌ مختلف‌ مثل‌ تحریک‌ جنسی‌ ناکافی‌، بیزاری‌ از مرد، خستگی‌، یا اضطراب‌ ایجاد می‌شود.
نداشتن‌ تجربه‌ یا اطلاعات‌ جنسی‌
سابقه‌ آسیب‌ جسمی‌ یا ضربه‌ روحی‌ ناشی‌ از روابط‌ جنسی‌
نداشتن‌ موقتی‌ اشتیاق‌ به‌ رابطه‌ جنسی‌
تظاهرات کلینیکی:
اختلال اولیه:که در آن هیچ گاه ارگاسم انجام نشده است(ANORGASM)
اختلال ثانویه:در شرایط خاصی ارگاسم انجام می شود.(وضعیتی)
نوع اکتسابی:تجربه اولیه حداقل برای یکبار وجود دارد.
عوامل ایجاد آن:
عوامل شخصیتی، عوامل وابسته به فیزیولوژی، عوامل فرهنگی، جامعه شناسی و روانشناسی در ارگاسم خانمها تأثیر دارند.
عوامل روانی مثل ترس از حاملگی، افسردگی پس از زایمان، طرد شدن از جانب شریک جنسی، ضربه روحی تازه، ترس از آسیب های واژن، احساس خصومت نسبت به مردها، احساس گناه، از دست دادن کنترل یا رفتار پرخاشگرانه، انتظارات فرهنگی و محدودیت های مربوط به جامعه در اختلالات ارگاسم زنان مؤثرند.
مشخص شده است که مصرف داروهای ضدافسردگیTCA(مثل ایمی پرامین)،MAOI و ANTIPSYCHOTICS (مثل بعضی از فنوتیازین ها)، ضد اضطرابها(مثل بعضی از بنزودیازپین ها) و داروهای ضد فشارخون(مثل متیل دوپا) باعث عدم انجام ارگاسم در زنان می شوند.
آسیب دیسک بین مهره های کمری و ستون فقرات نیز روی ارگاسم زنان تأثیر دارند.
تفکر اشتباه:
بعضی از زنان فکر می کنند که زن باید همیشه خود دار باشد ، و هـیـچ گـاه خود در مسائل زناشویی اقدام به کاری نکند.و هرگاه که همسرش به طرف او آمد رابطه را جنسی را انجام دهد و در هنگام رابطه نیز منفعل باشد و نظاره گر .
بـرخـی از زنان از ترس آنکه از طرف شوهر به شهوترانی متهم شوند از اظهار علاقه به روابط جنسی امتناع می ورزند و ترجیح می دهند برای همیشه هم خود و هم طرف خویش را از این لذت محروم سـازنـد.
زنان باید باور کنند که آنها نیز حق لذت بردن از یک رابطه جنسی سالم با همسر خود را دارند.و باید در این فرآیند مشارکت داشته باشند. و حتی در هنگامی که احساس نیاز می کنند خود شروع کننده باشند .
در روابـط جـنـسی ، زن نباید به هیچ وجه نقش مفعول [عنصر خونسرد و بی میل ] رابازی کند.
هـمـان طـوری که فعالیت مرد در تحریک زن سبب می شود که عکس العمل تحریکی خودش هم افـزوده گـردد بـه هـمـان طریق علاقه و فعالیت زن هم سبب می شود که علاقه و میل شهوانی خودش زیادتر شده ، برای انجام روابط زناشویی آماده گردد.
البته نباید از زن انتظار داشت که پیوسته در ابراز علاقه جنسی آغازگر باشد.
این که زن باید به آمیزش با شوهر علاقه مند باشد بدین معنی است که او پـس از رویکرد مرد به وی از تحریک شدن خویش نهراسد و خود را به رغبت در اختیار وی قرار دهد.
کمرویی و حیا
کـمـرویـی و حـیـا عـامـل دیگر بی توجهی بانوان به مسائل جنسی است .
این عامل در آغاز ممکن اسـت پـدیـده ای طـبیعی و زودگذر باشد ولی هرگاه همراه با عواملی دیگر، در اخلاق زن باقی بماند، برای وی نوعی منش ثانوی ایجاد می کند که او را از همبستری با وجود میل باطنی گریزان می سازد.
در این حال ، ممکن است او از اخلاق خود رنج ببرد ولی نه به علت آن آگاه است و نـه شـیوه درمانش را می داند.
تا آنجا که رفته رفته زندگی سرد و نا شاد را بر دلبری و دلگرمی تـرجیح می دهد و در این راه چندان پیش می رود که گاهی می پندارد نمی تواند رفتاری غیراز این داشته باشد.
اگـر دخـتـری بـا ایـن فکر و عقیده پرورش یابد که ارتباط جنسی ، عملی حیوانی و باعث پستی مـنـزلـت انـسان و رفتاری غیر اخلاقی است و یا به طور دایم به خاطر بیان احساسات و عواطفش مـلامت ونکوهش شود این خیال باطل در ذهن او نقش می بندد که مسائل جنسی اصولا مبتذل و پوچ است .
مسلما این تخیلات پس از ازدواج نیز بسهولت از بین نخواهد رفت .
تجربه بد در گذشته:
گروهی از زنان در گذشته تجربه بسیار بدی از ایجاد رابطه داشته اند که می تواند این مسئله به دست درازی لاس زدن خشونت تجاوز و یا رفتاری از طرف یک فرد باشد که با رضایت ایشان نبوده است این مسئله نیز می تواند در زندگی زناشویی فرد در آینده با عث سرد مزاجی زن شود.
نامناسب بودن شرایط و تاثیر عوامل محیطی :
معمولا در برقراری روابط زناشویی ، مردان در پیگیری خواسته خود بیشتر پافشاری دارند تا زنان .
بعلاوه وجود حیا در بانوان همیشه مانع از آن است که آغازگر این تمنا باشند.
آنها بمراتب بیشتر از مـردان بـه فراهم بودن موقعیت و زمینه ها می اندیشند و ترس از اموری دارند که مردان بندرت بدانها فکرمی کنند.
اگـر زمانی در زن تمایلی به برقراری رابطه زناشویی وجود داشته باشد، و زمینه ها فراهم نباشد، این میل دوام نمی یابد.
گـاهـی هـم ایـن بـی میلی به سبب فراهم نبودن زمینه ها نیست بلکه به خاطر در نظر گرفتن عـواقب بعدی است .
برای مثال هرگاه دسترسی به آب برای انجام نظافت و طهارت ممکن نباشد پیش ازمرد، زن است که از انجام آمیزش خودداری می کند و بدان اشتیاقی نشان نمی دهد.
گـاهـی وجـود صـاحـبخانه یا میهمان و افراد دیگر مشکلاتی فراهم می آورد که برای مرد نادیده انـگـاشـتـن آنـهـا امـری طـبـیـعـی است در حالی که تصور وجود آنان ، برای بانوان ملال انگیز و دلسردکننده است .
مـوقـعـیـتهایی چون سفر، ایام بیماری ، ضعف جسمی ، خستگی و عواملی از این قبیل برای بانوان جدا حایز اهمیت است ، در حالی که برای مردان چنین نیست .
تاثیر دلهره و اضطراب بر میل جنسی :
وجـود دلـهـره (به هر دلیل که باشد) میل جنسی را در زنان بشدت کاهش می دهد و چه بسا این عـامـل درمـردان مانعی برای کاهش میل جنسی نباشد.
در نظر آورید که در خانه ای حمام یا آب گـرم وجـودنداشته و انجام نظافت و طهارت به خبر کردن صاحبخانه نیازمند باشد. در این حال تـمـایـل بـه برقراری آمیزش چندان وجود ندارد.
بعکس هرگاه در اتاق استراحت ، حمام کوچکی وجـود داشـته باشد که بتوان نظافت کرد، طبیعتا اشتیاق به آمیزش (حتی اگر میل قبلی نباشد) ممکن است به وجود آید.
همچنین ترس از بارداری و محیط نامناسب و … برای زن نا امنی و دلهره به همراه می آورد .
نقش تغذیه در رابطه جنسی :
تغذیه ناکافی از عواملی است که در تحلیل بردن قوای جنسی نقشی بسیار مؤثردارد.
گاهی انسان به چیزی بی میل نیست ولی برای رو کردن بدان و بهره مند شدن از آن در خود توانی نمی بیند.
این در حالی است که اشتیاق به همبستری بدون تغذیه صحیح ( کافی ) میسر نـیست .
اگر تغذیه زن مناسب نباشد انتظار کشش جنسی بیهوده است .
درمان:
در نوع اولیه:
آشنایی بیمار در مورد ساختمان و وظایف بدن خود و نیز کاهش هیجانات,صبر و شکیبایی ضروری میباشد و همچنین چندین جلسه ی مشاوره و دادن آگاهی های لازم به بیمار است.
در نوع ثانویه:
آموزشهای لازم به بیمار و شریک جنسی وی داده میشود.
در نوع اکتسابی:
اگر علت بیماری آسیب به عضوی باشد آن عضو درمان شده و اگر علت دارویی دارد با مشورت پزشک معالج تغییر دارو لحاظ میشود.

0 ❤️

2011-09-17 11:02:19 +0430 +0430

دوست عزيز
مرسى و ممنون بخاطر توجه و لطفى كه ابراز كرديد! بدليل هدفمند بودن اين تالار و طبقه بندى بودن اطلاعات آن، از شما درخواست ميكنم كه قبل از ذخيره ى هرنوع مطلبى، يه هماهنكى از قبل انجام بشه و ( جسارتأ ) درصورت تأييد ( از لحاظ وثوق ) و ميل شما، خود شما با نام كاربرى خودتون اونها رو ذخيره كنيد دوست من! تقاضاى بعدى من از محضرت اينه كه ادامه ى اين بحث رو در خصوصى بهش ببردازيم تا حدالامكان بست هاى نامربوط در اينجا ذخيره نشه و به موضوع مورد بحث در اينجا هم خدشه اي وارد نشه!
دوستان، در نظر داشته باشيد اين خواهشيه كه از تك تك شما دارم…!
:)
ممنون و سربلند باشيد

(لطفأ از اين كامنت هم باسخ نزنيد)
;)

0 ❤️

2011-09-17 11:09:15 +0430 +0430

نشانه های ارضاء جنسی در‎ ‎مردان و زنان‎ ‎حالت فرح‌بخش روانی و جسمانی است که در اثر تحریک جنسی به دست می‌آید و با انزال، سرخ شدن یا تشنج همراه است. در زنها و مردها هنگام رسیدن به اوج لذت جنسی عوارضی بروز می‌‌کند ضربان قلب بیشتر می‌شود بدن گرم می‌شود گهگاه در بدن لرزشهائی بوجود می‌‌آید و طرف احساس سرما می‌کند (معمولا در شروع عمل جنسی و معاشقه )
نشانه ارضاء شدن در مردان…:
در مردها آلت شان سفت می‌شود و در زنها مقداری قطر رحمشان افزایش می‌‌یابد مایعی لزج از ان بیرون میاید که در مردها نیز مایعی لزج به بیرون تراوش می‌کند که غالبا بیرنگ است که این امر موجب می‌شود عمل دخول اسانتر صورت گیرد در زنها قسمت داخلی رحم کمی تنگتر می‌شود نوک سینه ها کمی سفت می‌شود اب دهان هردو جنس کمی خشک می‌شود میزان تنفس افزایش می‌‌یابد در مردها بعد از انزال بدن سست می‌شود احساسی دست می‌دهد که معمولا چشمانشان را می‌‌بندند بلافاصله بعد از انزال عمل ادرار کردن به خوبی صورت نمیگیرد زیرا دریچه پروستات در ایشان به شکل خودکار کمی باز و بسته می‌شود احساس گرمای شدید به ایشان دست می‌دهد و این برای این است که منی کاملا گرم وارد بدن زن شود زیرا سرما اسپرم ها را میکشد و منی با پرش به بیرون پرتاب می‌شود در زنها معمولا بعد انزال مرد و تمام شدن شهوت او شهوتشان میخوابد این نکته باید مورد توجه قرار گیرد که چون در خلال عمل جنسی به دلیل شور و هیجان حواس انسان زیاد متمرکز به اطراف خود نیست بر اثر شدت شور جنسی گه گاه به یکدیگر فشارهائی وارد می‌کنند که بعد از عمل جنسی درد زیادی احساس می‌شود مثلا در بعضی موارد پای ایشان به فرش و مانند ان مالیده می‌‌شود و یا بر اثر فشار زیاد هنگام دخول حوالی آلت تناسلی ملتهب می‌‌گردد حد و میزان مطلوب برانگیزش جنسی زن، به اندام فیزیولوژیکی و واکنشهای آموخته شده وی بستگی دارد.( آبروم رفت توى نت
:)
بجان امشا:دى)
نشانه ارضاء شدن در زنها
1-نوک پستانها سفت میشود نفس نفس زدنهای تند ممکن است نشان دهنده این باشد که خانمتان حتما ارضاء شده
2-احساساتی میشود بعضی از مواقع به ارگاسم رسیدن زن چنان موجی از احساست در او بوجود می آورد که شروع به گریه میکند
3- به خواب میروند البته بیشتر مردم تصور میکنند این حالت درمردان بیشتر نمایان میشود اما در حقیقت این چنین نمی باشد به خاطر داشته باشید اگر زن شما بعد از برقراری رابطه جنسی به خواب رفت و پشتش را به شما کرد بی احترامی از جانب او تلقی نکنید این خود نشانه خوبی از ارضاء شدن آن میباشد
4-نیاز به آغوش صمیمی : بعد از به ازگاسم رسیدن مایلند که شما محکم آنها را در آغوش بگیرید این کار احساس حوبی به آنها دست میدهد و به عنوان خاتمه کار مفید میباشد
5-نمیتواند راه برود: بعد از به ارگاسم رسیدن به علت لرزش پاها قادر به راه رفتن نمیباشد لرزش پاها و بدن بدین معنی است که شما بعنوان یک مرد وظیفه خود را به نحو احسن انجام داده اید
6-نمیتواند در موردش حرف نزند : اگر خانمتان پس از اتمام کار نتوانست در مورد سکس با شما صحبت نکند یا برخی مواقع حرفهای حین سکس را تکرار میکند این نشانه خوبیست
7- لبخند رضایت : شما میدونید راجع به چه چیزی میگم، زمانی که خانمتان تا مدتی بر اساس بوجود آمدن حس خوبی که تسبت به شما بعد از انجام سکس و به ارگاسم رسیدن دارند لبخند بر لب دارد…
;)
‏(‏ طبق معمول بجان امشا همشون از
:d
نظر تجربى اثبات شده هستن:دى)

0 ❤️

2011-09-20 01:22:14 +0430 +0430
58px-RenamedPic6.png 70px-RenamedPic5.png 90px-RenamedPic4.png 92px-RenamedPic2.png thumb_114px-Cg_position.png thumb_120px-DCNG-levrette.png 120px-RenamedPic3.png thumb_120px-Reverse-amazon.jpg
0 ❤️

2011-09-20 03:12:37 +0430 +0430

Hymen:
هایمن یا پرده بکارت غشایی است که تمام یا قسمتی از دهانه ی واژن را می پوشاند. هایمن لغتی یونانی است به معنای پوست یا پرده که از نام الهه ی ازدواج و عروسی یونانیان باستان"God Hymen "وام گرفته شده است.یونانیان باستان از این لغت برای انواع پرده استفاده می کردند,از جمله پرده ای که قلب را احاطه می کند( پریکارد),اما با گذشت زمان,کاربرد آن به پرده ی بکارت محدود شد.
انواع پرده:
توجه داشته باشید که هیچ واژنی در دنیا دقیقا شبیه آن دیگری نیست!!اندازه و شکل این سوراخ از فردی به فرد دیگر بسیار متفاوت است.
انواع رایج پرده بکارت عبارتند از:
پرده حلقوی: در این نوع, پرده به صورت حلقوی دور و ورودی واژن را می پوشاند.
thumb_1_0.jpg
پرده ارتجاعی: پرده ای است که به اندازه کافی انعطاف پذیر و قابل ارتجاع است و به هنگام ورود آلت تناسلی مرد(پینیس) پاره نمی شود و یا به طور جزئی پارگی ایجاد می شود و خونریزی هم ندارد.(توجه :حتی اگر برای اولین بار این کار انجام شود!)

دو تیغه ای(دو تکه ): پرده ای که یک تیغه ی ممتد در طول ورودی واژن قرار دارد.
thumb_4.jpg
مشبک(غربالی): به طور کامل در عرض مهبل کشیده شده ,اما سطح آن سوراخ سوراخ است!
thumb_37fc9a9797823350.jpg.jpg
پرده بسته(مسدود): تنها با خروج نوزاد پاره می شود! اما به صورت خطوط نامنظم گوشتی پیرامون ورودی واژن باقی می ماند. در دخترانی که به سن بلوغ می رسند در صورتیکه دارای پرده بسته باشند,خون قاعدگی پشت آن جمع شده و نمی تواند خارج شود و در نتیجه باعث بروز درد شدید می شود که این افراد باید به پزشک مراجه کرده تا طی عمل جراحی و ایجاد برشی در سطح پرده,خون خارج شود.
thumb_614a8f4aad689263.jpg.jpg
پرده باز: این پرده از هنگام تولد باز است و هنگام فشار آوردن پارگی ایجاد نمی شود.( توجه: حتی اگر قبلا هیچ گاه این کار صورت نگرفته باشد!)
thumb_a3020e233e184622.jpg_0.jpg

قابل توجه نويسنده هايى كه راجع به بكارت در داستانهاشون ياوه سرايى
;)
ميكنن…
:)

0 ❤️

2011-09-28 03:00:53 +0330 +0330

تظاهر زنان به ارگاسم:
با اینکه امروزه خانمها بیشتر از نسل های قبل در مورد رابطه جنسی صحبت می کنند اما هنوز هم تعداد زیادی از خانم ها هستند که دوست ندارند در این مورد با شوهرشان حرف بزنند بگویند که دوست دارند رابطه جنسیشان به چه صورت باشد. به همین دلیل ممکن است خیالپردازی کنند و آنچه می خواهند را در تصوراتشان ببینند اما حتی یک کلمه هم درمورد آن با همسرشان حرف نزنند. اما چرا؟ چون زن ها می دانند که اعتماد بنفس مردها چقدر شکننده است.
این ماجرا را بخوانید:
یک خانمی می گفت که بعد از سالها درمان و مشاوره برای ازدواج، یک شب حین رابطه جنسی به شوهرش می گوید:
زن:“واقعاً دوست دارم که امشب ارگاسم بشم.”
مرد:“یعنی چی؟ مگه تا حالا نمی شدی؟”
زن:"اممم… نه!
مرد:"پس تظاهر می کردی؟!
زن:“اوهوم. بعضی وقت ها.”
مرد:“چند بار تظاهر کردی؟”
زن:“بیشتر از بیست.”
مرد:“بیست بار؟”
زن:“نه بیست سال!”
آن زن گفت که زندگی جنسی او همان شب تمام شد. شوهرش کم کم تمایلش را به او از دست داد و در مابقی زندگی زناشویی هیچ رابطه جنسیی با هم نداشتند.مردها دوست دارند فکر کنند وقتی با همسرشان سکس داشته اند, بهترین رابطه ی جنسی زندگیشان را به وی داده اند و کاملا آنها را ارضاء کرده اند.
اما چرا خانمها تظاهر به آن می کنند؟ شاید به اندازه تعداد خانم ها برای این مسئله دلیل وجود داشته باشد. اما متداولترین دلایل آن عبارتند از:

  1. زن باید کاملاً احساس نزدیکی با شوهرش کند و به او اعتماد کند تا بتواند ارضاء شود.
  2. او خسته است و فقط می خواهد که رابطه جنسی تمام شود.
  3. حوصله شروع کردنش را نداشته اما به خاطر اینکه شما ناراحت نشوید مجبور به اینکار شده است.
  4. شما تحریکش نمی کنید. بوی بدنتان، بوی دهانتان یا هر چیز دیگری در شما باعث امتناع او می شود. اما نمی خواهد که احساساتتان را جریحه دار کند چون دوستتان دارد به همین خاطر سعی می کند سریع کار را تمام کند.
  5. از دستتان عصبانی است اما نه آنقدر عصبانی که درموردش با شما حرف بزند.
  6. بارها و بارها تلاش کرده که به شما بگوید آرامتر پیش بروید یا بگوید که دوست دارد چطور رابطه جنسی برقرار کنید اما شما اشاره هایش را متوجه نشدید.
  7. می ترسد که ارضاء شدنش وقت زیادی بگیرد و شما خسته شوید به همین خاطر تظاهر می کند که ارضاء شده است.
    بله خانم ها تظاهر می کنند که ارضاء شده اند. و همسر شما هم ممکن است اینکار را کرده باشد. حالا ببینید که از کجا باید بفهمید.
  8. اگر بعد از رابطه جنسی هنوز انرژی زیادی داشته باشد و بخواهد از جا بلند شود و به بقیه کارهایش برسد مطمئن باشید که تظاهر به ارضاء شدن کرده است.
  9. اگر حین رابطه جنسی واژن او انقباضات شدید نداشت پس ارضاء نشده است.
  10. اکثر خانم ها موقع ارضاء شدن پوست صورت و گردنشان گلگون می شود و نوک سینه هایشان سفت می شود اگر برای طرف شما اینطور نشد پس ارضاء نشده است.
  11. اگر موقع ارضاء شدن بتواند حرف بزند درست مثل فیلم های پورنو بدانید که تظاهر می کند. ارگاسم واقعی فقط صدای آه زن را بلند می کند و حرف زدن و مکالمه برای او ممکن نیست.
  12. اگر دیدید که برای انجام رابطه جنسی عجله دارد و نوازش های شما را قطع می کند تا سریع سر رابطه جنسی اصلی بروید بدانید که فقط می خواهد زود کار را تمام کند.
  13. اگر در کمتر از 5 دقیقه بدون اینکه پیش نوازی طولانی داشته باشید تظاهر به ارگاسم شدن کند بدانید که فقط قصد داشته شما ارضا شوید و بعد دنبال کارتان بروید.
  14. اگر فوراً پس از آن بخواهد حرف بزند بدانید که تظاهر به ارضا شدن کرده است. اگر بخواهد که در آغوشتان بیاید یا آرام دراز بکشد احتمالاً ارضا شده است.
  15. وقتی زنی ارضا می شود دستگاه تناسلی او بسیار حساس می شود و اگر به لمس کردن خود ادامه دادید و او دستتان را کنار نزد بدانید که ارضا نشده است.
    پس اگر فکر می کنید که همسرتان تظاهر به ارضا شدن می کند، آیا باید از او بپرسید؟ نه به هیچ وجه. سعی کنید مطالعه تان را بیشتر کنید تا رابطه جنسی بهتری انجام دهید. اگر دیدید که می خواهد با عجله کار را تمام کند به او بگویید که امشب اصلاً نمی خواهید رابطه جنسی کنید و فقط می خواهید ناز و نوازشش کنید و او را ارضا کنید. همین. و به احتمال زیاد این اتفاق برای او خواهد افتاد.
    سعی کنید کمی بیشتر درمورد آناتومی خانم ها مطالعه کنید. کمتر به خودتان و چیزهایی که تحریکتان می کند فکر کنید و کمی از توجهتان را هم به چیزهایی که همسرتان را تحریک می کند معطوف کنید. بیشتر خانم ها با رابطه جنسی کامل نیست که ارضا می شوند. آنها نیاز به تحریک چوچوله دارند. بیشتر آنها دوست ندارند که چوچوله شان را سفت و خشن تحریک کنید. اگر واژنشان خشک بود اینکار را نکنید چون دردناک خواهد بود. می توانید از روغن استفاده کنید.
    هرچقدر خارج از تختخواب بیشتر با او حرف بزنید بیشتر به شما اطمینان خواهد کرد و احساسات و رازهای خود را با شما در میان خواهد گذاشت و درمورد چیزهایی که در رابطه جنسی دوست دارد با شما حرف خواهد زد. پس حالا که فهمیدید به احتمال زیاد همسر شما هم همیشه تظاهر به ارضا شدن می کرده است، ببینید چطور می توانید یک ارگاسم واقعی به او بدهید.
0 ❤️

2011-09-28 03:14:01 +0330 +0330

سایت جستجوگر گوگل آمار مربوط به میزان جستجوی واژه « سکس » را پیوسته گزارش میکند. بر اساس این آمار به طور کلی در طی سالیان گذشته توزیع جستجوی واژه سکس به شرح زیر است:
(این آماربه دلیل فیلترینگ در ایران ممکن است به طور دقیق نباشد.)
داده های گوگل در جهان سال2011:
10کشور اول:
1-ویتنام 2- هند 3- مصر 4- مراکش 5- اندونزی 6- مالزی 7- ترکیه 8- لهستان 9- رومانی 10-مجارستان
10 شهر اول:
هانوی- دهلی- بمبئی-جاکارتا-ورشو-استانبول-آنکارا-بروکسل-شیکاگو-تورنتو
10 زبان اول:
ویتنامی-اندونزیایی-روسی-عربی-ترکی-یونانی-لهستانی-رومانیایی-بلغاری-انگلیسی-مجارستانی.
داده های گوگل در ایران2011:
10ناحیه اول:
استان مرکزی-استان زنجان-استان گیلان-استان کرمان-استان آذربایجان شرقی-استان همدان- استان خراسان- استان اصفهان- استان کرمانشاه- استان مازندران
10 شهر اول:
قزوین-اردبیل-کرج-اراک-رشت-قم-کرمان-بابل-تبریز-گرگان

0 ❤️

2011-09-29 08:19:53 +0330 +0330

زنان بیشتر چه نوع سکسی دوست دارند؟وکدام قسمت بدنشان بیشتر آنها را حشری مکند

0 ❤️

2011-09-29 10:58:10 +0330 +0330

[quote=Emertat]زنان بیشتر چه نوع سکسی دوست دارند؟وکدام قسمت بدنشان بیشتر آنها را حشری مکند[/quote]


دوست عزیز
سلام
در جواب سوال اول باید به اطلاع برسونم که علاقه در نوع سکس در بین زنان و حتی مردان، از اصول شخصی بحساب میاد؛ و این مهم عمومأ ناشی از نوع شخصیتی و محیطی فرد و طرز شکل گیری اون میتونه باشه. این هم یک امر طبیعی محسوب میشه که نوع سلیقه ها در افراد متفاوت باشه؛ بعنوان مثال شما نوع غذا یا مدل لباسی رو دوست دارین که مسلمأ شخص یا اشخاص دیگه به اون هیچ علاقه ای ندارن؛ تازه، هستند افرادی هم که از اون متنفر باشن! این امر در زمینه ی سکس و نوع اون هم صدق میکنه.
در پاسخ به پرسش دوم شما خاطرنشان میکنم که در پست های مربوطه در صفحه ی اول این تاپیک به این مورد از نظر علمی اشاره شده؛ در تکمیل اون هم به این نکته اشاره میکنم که تجارب و تحقیقات به ثبت رسیده در مجامع علمی و انجمن های تخصصی معتبر در جهان و گاهأ در ایران ( که در آینده ی نزدیک آمار و ارقام اون در اینجا درج خواهد شد ) ، حاکی از اینه که این مسئله هم میتونه یک امر شخصی باشه و در بین افراد هر دو جنس متفاوت باشه. چه بسا مردانیکه با دیدن حتی یک تصویر سکسی و یا تصور ذهنی از یک خاطره
( و یا حتی خیال پردازی ذهنی از شخص خاصی )…غریزه ی جنسی در اونها بیدار بشه و یا بجوش بیاد و مردان دیگری که این موارد کوچکترین تأثیری در اونها نداره! ( البته عده شون کمتر از دسته ی اوله! )… این مورد بر جنس زن هم دلالت داره اما بنا به تفاوت نوع جنسیت شون، اندکی سرسخت تر و سمج ترن!. با اینحال زنانی هم هستن که تمایلات جنسی حادی دارن و بقول شما خیلی زود حشری میشن؛ حتی زودتر از مردان!
;)
امیدوارم تا حدودی تونسته باشم جواب سوالاتون رو بدم دوست عزیز. در تکمیلش هم توصیه میکنم پست مربوطه رو مطالعه فرمایید.
سربلند باشید
:)

0 ❤️

2011-10-01 02:00:30 +0330 +0330

درست ولی اصولا چه نقاطی به آنها بیشتر حال میدهد؟(کلی)یه چیزی هالا

0 ❤️

2011-10-01 02:10:03 +0330 +0330

[quote=Emertat]درست ولی اصولا چه نقاطی به آنها بیشتر حال میدهد؟(کلی)یه چیزی هالا[/quote]
سلام,ببخشید می تونم کمکتون کنم؟

0 ❤️

2011-10-01 10:58:12 +0330 +0330

ازت دارم سوال میکنم دکتر

0 ❤️

2011-10-01 11:23:33 +0330 +0330

در مورد سوالی که پرسیدین, جوابی که جناب اردیمنش دادند کاملا درسته,اینکه خانومها چه نوع سکسی رو دوست دارند به اندازه تمام خانومهای دنیا ممکنه جواب داشته باشه!
با این حال علاوه بر توضیحات جناب اردیمنش,این نکته رو به زبان ساده اضافه میکنم که: زنان به طور معمول سکس واژینال(از جلو) و مدل چهره به چهره رو ترجیح میدن, و اینکه نقاط حساس بدن خانومها دیگه خیلی شناخته شده هستند ولی در آینده ای نزدیک به طور مفصل توضیح میدیم,تا قبل از اون زمان به طور خلاصه : سینه ها,و سطح خارجی واژن چون گیرنده های حسی زیادی داره در تحریک یک زن بسیار موثر هستند.

0 ❤️

2011-10-02 03:43:50 +0330 +0330

مناطق لذتبخش قسمتهایی از بدن است که تحریک آنها نقش مهمی در تحریک و لذت بیشتر دارد. در بیشتر مردها و زنها توجه شریک جنسی به قسمتهای دیگری از بدن غیر از اندام های جنسی موجب بوجود آمدن شهوت و میل جنسی میشود. تحریک خوب و مناسب این نقاط میتواند لذت سكس را چند برابر کند. باید توجه داشت که مناطق لذت بخش بدن در افراد متفاوت است و شما باید بتدریج مناطق حساس بدن خود و شریک جنسیتان را کشف کنید.

نقاط حساس بدن مرد :

برخی افرادی فکر می کنند تنها نقطه شهوانی بدن مرد اندام جنسی اوست هرگز زحمت جستجو برای یافتن مناطق حساس دیگر را به خود نداده اند. اگر شما به بدن مرد بیشتر توجه کنید قسمتهایی را کشف خواهید نمود که به کمک آنها خیلی سریع و راحت میتوانید مرد را تحریک کنید.

. سر: بیشتر مردها از نوازش سر و موهایشان بخصوص عبور انگشت از بین موها لذت میبرند؛ علتش هم اینه که وقتی خانوما موهای سر آقایون رو مورد نوازش قرار میدن، این کار باعث آزاد شدن و ترشح یه سری هورمونها توی خون میشه که مرد رو مورد تحریک قرار میده.
2. لاله گوش: بوسیدن، زبان زدن، مکیدن و خوردن لاله گوش برای مرد لذت بخش است.
3. لبها: فقط به بوسیدن لبها اکتفا نکنید، بلکه آنها را مکیده و بخورید! خیس کنین و اجازه بدین که گرمی لبتون توسط لبای آقایون حس بشه. تمام قسمتهای لب رو در معرض این کار قرار بدین. حتی میتونین با مکیدن زبون طرف مقابلتون احساس خوبی رو در اون ایجاد کنین.
4. گردن: ناحیه زیر فک تا پایین گردن را در دو طرف با دست نوازش بدین، ببوسید و بلیسین.
5. پشت: شانه پشت و کمر او را ماساژ دهید. بعد مهره های کمر او را از بالا تا پایین ببوسید.
6. سینه ها: خیلی از مردها بوسیله نوازش، نیشگون گرفتن، زبان زدن یا آهسته گاز گرفتن سینه شان تحریک میشوند. از این ناحیه از بدن مردها غافل نشین. این کار میتونه عقل رو از سر آقایون بپرونه.
7. اندام جنسی: بیضه، بیخ آلت در بالای بیضه، سر ک ی ر از مناطق بسیار حساس اندام جنسی هستند که تحریک آنها با دست زبان و بوسیدنشان خیلی موثر است. قابل از لیسیدن این قسمت و همچنین در حین انجام سایر مراحل رابطه جنسی از نوازش این قسمت از بدن مردها غافل نشید.

0 ❤️










‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «