لطفا اگر میشه کمک فکری کنید

1401/08/06

با عرض درود و سلام خدمت هم سایتیهای عزیز.
دوستان خیلی وقت پیش میخواستم یک چند تا سوال کنم و ببینم نظر شما چطوره و ایا میتونیم بفهمیم هدف چیه،که متاسفانه وقایع اخیر باعث شد که نتونم این تاپیک رو بزنم.
در اخرین فیلم جیمز باند همان مامور ۰۰۷ ، چیزی که خیلی کاملا عجیب ولی واقعی به نظر میومد،سلاح میکروبیولوژیکی براساس ساخت با نانو باتها بود که در انتهای فیلم جیمز باند به ظاهر این سلاح رو نابود کرد.در فیلم شیوع طور دیگری از ویروس بررسی میشه،در سریال شیوع بازهم با یک ویروس دیگر،و در کلی فیلم و سریال میتونیم ببینیم که به وضوح یک ویروس ساخته شده توسط دانشمندان شروع به نابودی بشر میکنه.
۱ _ چرا به نظرتون انقدر بر روی این نوع فیلمها اهمیت داده میشه و اگر دقت کنید تمامی این ویروسها فقط نوع خاصی از افراد رو میکشه و انگار تمامی دانشمندان به دی ان ای و ار ان ای و تمامی ژنوم ها دسترسی دارند و بر اساس اون برای کشتار اصلی برنامه ریزی می کنند.
۲ _ ایا پروژه کاهش جمعیت اتفاق بیفته مگر جز این میشه که همه پولدار میشن؟اگر همه پولدار بشن پس چه کسی میره کار کنه و بتونه غذا و لباس و اختراع و خیلی چیزهارو انجام بده؟
۳ _ ایا نظر من درسته که دارن به ازاد سازی سوار اول که سوار مرگ یا همان بیماری در انجیل اکالیپتو هست اشاره می کنند؟فلیپ پدر مسیحیان ارتودکس سال ۲۰۱۷ اعلام کرد که قفل شکسته و ۴ سوار ازاد شدند و یکم قبلتر دیمیتری مدودف رییس جمهور و نخست وزیر سابق روسیه جمله عجیبه سال ۲۰۲۵ سال رویارویی ما با فرازمینیان است رو بیان کرد.ایا میتونیم بگیم تو وقایع اخیر در بحران کرونا و دیگر بیماریها بجای غرب میشه بگیم روسیه این عمل رو انجام داده؟چون روسیه کمترین ضرر در مقابل کرونا در هر شکلش رو داده و کمترین ادم هم به نسبت جمعیت روسیه از دست داده و بیشترین مال امریکا و چین و هند و غربیها بود.
۴ _ ایا واقعا کشتن انسانها با بمب اتم بهتر از کشتن انسانها با بیماری نیست؟چون بدون زجر خواهیم مرد و دیگه انقدر ضرر به بار نمیاریم البته قبول دارم بمب اتم همه چیز رو تخریب میکنه.
۵ _ دقت کنید دقیقا بعد از ظاهر کردن تک چشم در اسمان نیوکاسل و فلوریدا و کیتگستون بیماری های عجیب شروع به همه گیری می کنند و حتی امروز تو اخرین خبرهای چین دیدم باز شهر ووهان قرنطینه شده و ایا انگار دروغی دارن پنهان می کنند از دنیا چون این شهر نوزدهمین باره قرنطینه میشه و دقیقا به قولی اغاز کرونا از این شهر بود؟
فعلا در این تاپیک این ۵ سوال رو مطرح کردم و ببینم ایا واقعا افراد میدونند دارن با ما چکار می کنند یا خیر.البته بگم انسان فقط و فقط با رزونان شومان نابود میشه و اگر سریال اکادمی امبرلا فصل اخرش رو دیده باشید دقیقا اون گوی نورانی که همه چیز رو میبلعه همان رزونان شومان هست که اگر گرمایش ادامه پیدا کنه به همین روش حال حاضر،دقیقا ۲۵ سال دیگه روی زمین همه فوت کردیم.با تشکر

1200 👀
3 ❤️
برای نظر دادن وارد شوید یا ثبت نام کنید .

2022-10-28 04:41:59 +0330 +0330

↩ CUOld
بحث فقط فیلم و سناریو نیست.سال ۱۹۹۵ در فیلم شیوع اصلی با بازی هافمن دقیقا یک جورایی به کرونا اشاره میشه و حتی نوع درمانش با درمان اصلی کرونا یکیه.اتفاقا بعد از بررسی بسیاری دانشمندان جهان به این نتیجه رسیدن که واقعا کرونا دست سازه و عادت هست هر ۲۰ سال از قرن جدید نگذشته یک بیماری همه گیر در دنیا مشکل ایجاد میکنه.تئوریسین های توطئه که کلا همیشه جز باختن چیزی ندارن برای ارائه و کلا خودشون نقض می کنند داستانهای گفته شده خودشونو.اگر اهل فیلم و سریال باشی دقیقا از قبل متوجه میشی یک اتفاقی داره میفته و انگار یک افرادی دارن کارهایی خاص انجام میدن.

1 ❤️

2022-10-28 08:41:01 +0330 +0330

دوست عزیزم
شما در حقیقت در حال ابتلا به بیماری اختلالات ادراکی از جس شیزوفرنی یا اسکیزوفرنی هستید
این اراجیف که توسط مزدورهایی مثل رائفی‌پور ترویج شدن الان از طرف اتاق های فکر حرامزداگان اصول‌گرایی به شدت ترویج می‌شن و شما هم گرفتار داستان‌هاشون شدین.
دو راه بیشتر ندارین
یا به یک مشاور مراجعه کنید و این‌ها رو براش تعریف کنید
چون در علم روان‌شناسی این حالات و حرف‌های شما دقیقاً تعریف شده هستند و یک روان‌شناس به خوبی می‌دونه با چه نوع بیماری سر و کار داره
یا هر مطلبی در این مورد می‌بینید با یک فحش جاندار کنارش بذاری بعد از مدتی ذهنت آزاد می‌شه

5 ❤️

2022-10-30 03:30:35 +0330 +0330

↩ trexcl07
جون مادرت چرت و پرت نگو.رائفی پور و این چرت و پرتا چیه؟میخوای مدرک بگم بری ببینی؟ادم باید یکم عقلشم کار کنه.ذات غرب همینه اول اماده می کنه و بعد انجام میده.اصلا تو میدونی رزونان شومان چیه؟کاش یکم جای اینکه تایپ کنی اول فکر کنی بعد بیای جلو.رزونان شومان عزیز دلم فرکانس زمینه که الان به ۱۳.۴ رسیده و اگر به ۱۷ برسه باید بری تو غار.یکم تحقیق کن بعد بیا فکر کن ادعا کنی دانشمندی.بعدشم جواب نمیتونی بدی اجبارت نکردن چرت و پرت بگی.حتما برو تحقیق کن و بیا بعد بگو.رزونان شومان قبل از نظام ایرانه.و بقیشم یکم برو تحقیق کن دانشمند عزیز

0 ❤️

2022-11-01 08:50:59 +0330 +0330

در تمام دوران تاریخ ویروسها یکی مهمترین دلایل قتل عام انسانها بوده، ویروسها تمدنها و امپراطوریهای زیادی را نابود کردن، چتدتایش هم در همین سرزمین خودمون اتفاق افتاده، واقعیت اینه که ما انسانها با تمام این پبشرفتها در برابر ویروسها بی دفاع هستیم، احتمالا یکی از دلایل کشتار انسانها در اینده ویروسها خواهد بود. به هرحال همه شاهد بودیم در برابر کرونا تا چه حد ناتوان بودیم. دغل کاری حکومتها هم به کنار، نکته دیگه هربار که کشتار زیاد میشه مردان دین میگن اخر زمانه و پایان دنیا فرا رسیده. ده ها بار در طول تاریخ اتفاق افتاده.دوران قاجار وقتی بخاطر قحطی و بیماری بی شمار انسانها کشته میشدن. ملاها گفتن نشانه ظهوره. اخرزمان شده. در اروپا هم همین اوضاع را بارها در تاریخ شاهد بودیم. اما یک نکته را بگم. همیشه مردان حقه باز سیاست میدونن چطور به نفع خودشون استفاده کنن. به عنوان مثال‌ . وقتی طاعون انتونی در روم اتفاق افتاد. مسبحی ها را مقصر دونستن. و به دست به کشتارشون زدن‌ . و در اخر فقط مردم عادی هستن که اسیب میبینن

3 ❤️

2022-11-04 05:17:53 +0330 +0330

↩ Saaaammmmm
با نظرت موافقم.اگر کمی دقت کنیم دقیقا متوجه میشیم تاریخ همش تکرار میشه و فقط ادمها و زمان تغییر کرده.

1 ❤️

2022-12-16 02:20:24 +0330 +0330

احساس هم حسی با شما دارم.امیدوارم رابطه ای عمیق بینمون شکل بگیره.

0 ❤️







‌آگهی‌های دوستیابی

نمایش آگهی های دوستیابی بستگی به علاقه شما دارد. برای دیدن آگهی مرتبط با علاقه تان لطفا پروفایل تان را » ایجاد یا ویرایش کنید «